Katalog modelů

Na této stránce naleznete dostupné katalogové informace o vybraných modelech vozů. Aktuálně máme k dispozici katalog osobních vozů, motocyklů a čtyřkolek.

Citroën Saxo 1.1

Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1124 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 69 mm, komprese 9,7, výkon 44 kW (60 koní) při 6200 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2385 mm, hmotnost 880 kg, maximální rychlost 164 km/h a zrychlení na stovku za 14,9 s. Model Saxo byl na trh uveden roku 1996, později se stal nástupcem menšího typu AX. Model Saxo konstrukčně vycházel ze sesterského typu Peugeot 106. V roce 1998 dostal novou masku (vůz na

 

Citroën Saxo 1.1i

Třídvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1124 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 69 mm, komprese 9,7, výkon 40 kW (54 koní) při 6200 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2385 mm, hmotnost 805 kg, maximální rychlost 162 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s. Model Saxo byl vyráběn od roku 1996, později se stal nástupcem menšího typu AX. Saxo konstrukčně vycházel ze sesterského typu Peugeot 106. V roce 1998 dostal novou masku a byly zvýšeny výkony motorů. Vyráběla se také petidvéřová verze, dodávaly se benzínové motory od 1.0 do 1.6 a naftový 1.5D.

 

Citroën Saxo 1.6i 16V VTS

Třídveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1587 cmł, vrtání 78,5 mm a zdvih 82 mm, komprese 10,8, čtyřventil, výkon 87 kW (118 koní) při 6600 ot/min, točivý moment 145 Nm při 5200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2385 mm, vnější rozměry 3737x1620x1360 mm, hmotnost 982 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 8,7 s. Verze VTS byla nejsilnějším modelem řady Saxo. S uvedeným vozem zvítězil Martin Milovský v závodě tuningových vozů ve třídě do 1600 cmł.

 

Citroën Saxo Kit Car

Třídveřový čtyř až pětimístný soutěžní vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1598 cmł, vrtání 78,7 mm a zdvih 82 mm, komprese 12,0, čtyřventil, výkon 147 kW (200 koní) při 8250 ot/min, točivý moment 182 Nm při 6250 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2405 mm, vnější rozměry 3740x1735x1360 mm, hmotnost 880 kg, maximální rychlost přes 200 km/h. Soutěžní verze modelu Saxo byla homologována v březnu 1997, v roce 1999 prošel Saxo faceliftem a podobnou úpravou pršel také Saxo Kit Car. Dostal například novou masku. První dva