Zavřít okno

Vaše nahlášení závadného obsahu bylo úspěšně odesláno.

Zavřít okno
Při odesílání nastala chyba. Červeně vyznačené položky jsou povinné a nebyly vyplněny.
Zadaný kód je chybný!

Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:

*
*
* Nečitelný kód?
Cena: 399 990 ,možnost odpočtu DPH
Cena na leasing:399 990 Kč
Poznámka k ceně:Součástí vozu jsou i mlhové světlomety a příplatkové rádio Swing.
Stav:nové
Rok výroby:4/2014
Najeto:0 km
VIN: TMBJS25J123456789
Prověřit vůz

Prověřit VIN

Umožňuje prověření informací o vozidle podle VIN kódu pomocí systému Autotracer společnosti Cebia.

Palivo:benzín
Objem:1 197 ccm
Výkon:77 kW (105 koní)
Převodovka:manuální (6 stupňová)
Země původu:Česká Republika
Karoserie:SUV
Barva: béžová světlá, metalíza
Počet airbagů:4
Počet míst:5
Počet dveří:5
Klimatizace:manuální
Plní EURO:EURO 5
První majitel:neuvedeno
Servisní knížka:neuvedeno

Výbava:

6 rychlostních stupňů, ABS, autorádio, CD přehrávač, dálkové centrální zamykání, deaktivace airbagu spolujezdce, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, ESP, imobilizér, isofix, klimatizovaná přihrádka, nastavitelná sedadla, nastavitelný volant, originál autorádio, otáčkoměr, palubní počítač, posilovač řízení, protiprokluzový systém kol (ASR), střešní nosič, venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, vyjímatelná zadní sedadla, výsuvné opěrky hlav, zadní stěrač, záruka

Další informace:

Active + obsahuje: Klimatizace, radio s CD a MP3, Centrální zamykání s dálkou, Palubní počítač, Airbag 4x, ESC, El. ovládaná vnější zpětná zrcátka a přední okna. Tento vůz je navíc dovybaven Radiem Swing a přední mlhové světlomety.

Zobrazit veškeré informace

Zkušenosti majitelů s Škoda Yeti


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Poruchovost Yetiho

    Cos cekal? Dnes je zivotnost auta spocitana na 150tis. At je to Dacia, nebo koncern, ci BMW. Mnohdy to ani tolik nevydrzi. Staci,ze to vydrzi zaruku.

    dobryinformator, 16.03.2015 v 23:03 neutrální recenze

  • Poruchovost Yetiho

    Yetiho mám jako služební vozidlo. Je to 2.0 TDI CR 103 KW, 4x4. S autem mám poslední dobou hlavně negativní zkušenosti, co se poruchovosti týče, momentálně mám najeto 160 tisíc, auto je staré 5 let. Auto jelo asi 3x opatrně po polní cestě, ve 130 tis. km vytekly přední tlumiče. Ve 135 tisících po víkendu kdy stálo auto před domem plíseň na kobercích, mokré koberce, mokré sedačky, no začalo mi zatíkat přes skleněnou střechu, v autorizovaném servisu mi řekli, to je normální, je tam plastovej odpad, kterej když se ucpe prachem a pylem, hrkne Vám to do kabiny (když mi to řekli u auta za 740 tisíc, myslel jsem že jim dám přes hubu), hadičku profoukli kompresorem, trvalo to 20 minut, vzali 2500,- Kč a já odjel, ještě že to neplatím já. Ve 140 tisících auto přestalo táhnout, začalo cukat, kuckat, jel jsem do autorizovaného servisu, tam mi řekli, ale pane, auto je v pořádku. Vykašlal jsem se teda na autorizovaný servis a začal jezdit ke známému profíkovi na diesel motory a vstřikování, perfektní mechanik, auto napíchl na diagnostiku, nízký plnící tlak a říkal, to u Škodovky neslyšeli jak to syčí? Ejhle v interkoleru díra, takže rozházet půl auta, nasolit 20 tisíc, protože zároveň s tím jsem musel udělat komplet brzdy včetně kotoučů. Ve 145 tisících přestalo auto zase táhnout, přicpal se filtr pevných částic, naštěstí má můj mechanik jakýsi přístroj, kterým filtr ohřál na velice vysokou teplotu a saze jakoby vysál, takže místo 40 tisíc za novej to stálo s výměnou oleje a všech filtrů včetně paliváku 4 a půl tisíce. No chvilku to jezdilo a ve 150 tisících najednou mlácení jako blázen, no spojka s dvouhmotovým setrvákem v háji, když jsem volal do autorizovanýho servisu jen tak ze srandy, chtěli za to 50 tisíc :D , mě to udělal můj mechanik za 18 i s výměnou oleje v haldexu. No ve 159 tisících to začalo zase míň táhnout, úplně se vytratil turboefekt a takovej ten kopanec výkonu, posunul se z 1900 otáček až na 3 000 otáček až mi ve 130 na dálnici začala blikat kontrolka žhavení, objevilo se porucha motoru, jeďte do servisu a motor mi zhasnul. Naštěstí pak chytnul, vůbec to nechtělo jet, dojel jsem do servisu, výřivé klapky v háji, výměna včetně oleje a filtrů 15 tisíc....no co k tomu dodat? Autem jezdím velice slušně, nejsem čepičář, ani závodník (na to mám svoje auto), dochlazuju turbo, o auto se starám jakoby bylo moje, jezdím pravidelně na servis, kašlu na nějaký longlive, ale měním nejpozději po 15 tisících a auto se sype....takže pro jako škodovkáře srdcaře pěkně naštvali, dnes už je to jen spotřebák a nic víc, pokud najedete 150 za 10 let, asi vám to vydrží, já najel za poslední 2 roky přes 100 tisíc.....v autě včetně pneumatik za 2 roky 180 tisíc....

    Klady:
    dobrý posaz
    zátah motoru
    4x4 na sněhu
    Zápory:
    škaredý plastový interiér
    poruchovost motoru
    spojka s dvouhmotou
    prosklená střecha kterou může zatékat do auta
    je to jen spotřební zboží

    danecek22, 12.03.2015 v 09:27 záporná recenze

  • Yeti 1.8 TSI 4x4

    Mám ho čtyři roky. Spotřeba mezi 8,5 až 9 litry. Nic pro šetřílky. Ale auto s tímhle motorem si kupujete pro radost z jízdy. A je fakt, když za to vezmete, lítá asfalt :) Jezdím s ním občas - velmi málo - i v terénu. Je to krtek. Občas se trochu v blátě pod vámi zavlní, ale jede a jede. Na sněhu je výborný. Nebudou vás mít rádi. Jedete jako pán v levém pruhu v ostrém stoupání v deseti centimetrech sněhu.

    Klady:
    Pohodlí, komfort, perfektně se s ním parkuje.
    Zápory:
    No,stalo se mi ...ve 30 tisících se mi "potkal" motor. Při startování. Naštětsí to bylo ještě v záruce...

    honza.sigma, 11.03.2015 v 15:55 kladná recenze

  • Povedlo se jim

    Tak to je auto na ktere si rad pockam! Jakmile se bude pohybovat mezi 150-200 000 kc urcite jdu do neho! Piste dal svoje zkusenosti at se pak lepe vybira. Preji mnoho stastnych km Frenki

    dlouhyfrenki, 10.12.2014 v 16:24 neutrální recenze

  • Škoda Yeti 1,2 tsi

    Zlatý auto. Bál jsem se motoru ale čubrněl jsem jak s yeťourem hýbe 1,2 tsi Pro nenáročné lidi kteří nejezdí tisíce km týdně je auto ok. Najel jsem s ním 50 000km a bez poruchy. Vnitřní prostor až na kufr ok. Ale díky tomu že se dají zadní sedadla vyndat tak převezeme i 2 horska kola. Vzhled si také zamilujete. Vlastníme i OC 2 a v porovnání se mi v yetim jezdí lépe. Za mě palec nahoru´.

    zbynami, 02.12.2014 v 21:03 kladná recenze

  • Škoda YETI

    Když toto auto vidím na cestě, řeknu si: Tak toto auto je jedno z nejhnusnějších škodovek na cestě... Teda co se designu týká. Když ho postavíte vedle jakéhokoli SUV v podobné kategorii, tak vzhledově horší je jen Dacia Duster. Facelift YETImu s designem taky moc nepomohl, mr. Klabáň by si za to mohl spíše dát pseudonym holek z E55 a nakonec doplnit "ň"...

    Klady:
    Žádné....
    Zápory:
    Všechny.

    dumar, 25.11.2014 v 21:11 neutrální recenze

  • Yeti 1,2 TSI

    Mám také Yeti..ho 1.2 TSI pro ty co váhají, zda tuto motorizaci ....páni dámy :-)) nebojte se toho a jděte do toho !!! Yeti to je prostě pohoda .Pokud nejezdíte vysloveně denně někde... bahnem nebo po polní cestě na chalupu ..či v zimě , neprotaženou pluhem cestu a nebo, jenom protažená bez posypu ..tak dvojkolka a tato motorizace bohatě ale ..úplně bohatě stačí, ale i tak, při dobré volbě zimní ho obutí toho Yeti dvojkolka zvládne docela ..dost ... .!!!!! Jak již bylo psáno rodinné auti a na okrskové silnice paráda .Pokud budete mít lehkou nohu tak se spotřeba nepřehoupne nad 7 l benzínu ..to jest...couračky a město ... Tohle auto!!!!! se ŠKODA AUTO fakt povedlo!!!!!

    Zápory:
    ne mám

    jardakvlh, 29.09.2014 v 08:52 kladná recenze

  • yeti out door

    Mám yetíka cca 0,5 roku, 81 kW 2l TDI, out door. Nalétal jsem s ním 6.000 km bez nejmenšího problému, motor má potřebný zátah a ve stoupání do Andorry letěl jako drak. Průměrná spotřeba 6,2 a to především na dálnicích mimo ČR. Obytný prostor super, škoda menšího kufru. Jízdní vlastnosti na horších silnicích bezvadné, tužší podvozek je daní za typ auta.

    Klady:
    Velmi dobré jízdní vlastnosti, překvapivě úsporný motor.
    Zápory:
    Cena, zavazadlový prostor - kdo by ale chtěl out door s kufrem jako u oktávky.

    judradam, 23.07.2014 v 16:03 kladná recenze

  • Yeti od auto Kruml

    Dobrý den. Kdo si chcete ušetřit peníze z výletu za yetim za 499 tis tak nejezděte. Auto bylo bourané,v inzerátu to neuvádějí. Dost mě to překvapilo,protože stojí ve škodovce.

    Zápory:
    Bourané,poškrábané černé sloupky,špatné slícování dílů.

    petula967, 06.04.2014 v 19:21 kladná recenze

  • Škoda Yeti 4 x 4, 2.0 TDi

    Auto používáme v práci jako služební, jízdní vlastnosti na ledu a sněhu výborné, nikde to neustřeluje, pocit bezpečí. Spotřeba průměr cca 7,2 nafty, dobrý posez vpředu i vzadu, malý zavazadelník - máme verzi se zdvojenou podlahou. Motoricky je auto výborné - vystřelí Vás z trenýrek.

    Klady:
    Jízdní vlastnosti, provozní spolehlivost, spotřeba, přesné řazení, předvídatelné vlastnosti,
    Zápory:
    Malý zavazadelník.

    timkutil, 18.02.2014 v 21:03 kladná recenze

  • Yeti ok

    I když ho nevlastním, nedávno jsem s ním jel do Rakouska na hory. 2L nejsilnější D. A mile překvapil. Jízdní vlastnosti na 4 kolku bezkonkurenční a vzadu až překvapivě místa. Spotřeba s rakví také dobrá. Nedávno jsem jel s Fordem Tounerem do Francie a to je min o dvě třídy horší paskvil. Zvl. vzadu, to jsou sedadla hrůzy vhodná pouze pro masochisty. Ač nejsem škodovkář, až ojezdím Nivu bude to dobrá volba! Zdraví Ruda.

    Klady:
    Všechno.
    Zápory:
    Snad větší kufr.

    stonjek, 29.01.2014 v 17:10 neutrální recenze

  • Vhodný motor do Yetiho

    Právě já bych se motoru 1.2TSI už nebál, pokuď to auto bude roku výroby 2013 a se zárukou, tak by neměl být problém. Kdo chce s autem jezdit větší dálky, tak zase spíše 1.4TSI, kde je větší výkonová rezerva. Jinak na couračky 1.2TSI stačí, ten motor není špatný, ani v Octavii, hlavně to má dobře postavenou převodovku a poměrně pěkný zátah v nizkých otáčkách. 1.4TSI je dobrý kompromis mezi spotřebou, výkonem a pořizovací cenou. 2.0TDI je už dost drahý a vyplatí se až při opravdu vysokém nájezdu, nemluvě o drašším servisu a nafta už je taky pomalu dražší než benzín. 1.2TSI, 1.4TSI jsou dostačující, ostatní varianty a 4X4 už jsou dost drahé a vyplatí se jen pro toho kdo s tím opravdu hodla jezdít těžším terénem. 4X2 na běžné ježdění stačí, zaskočit může jen blátovitý terén a sněhová kalamita, kde je u předokolky problém s trakcí. Předokolka má oproti 4X4 výhodu v nižší hmotnosti a tím i spotřebě.

    petr664, 25.12.2013 v 11:34 neutrální recenze

  • Skoda Yetik

    Na kategorii SUV musím říct jezdí hodně dobře, na silnici se to chová jako běžné auto nižší střední třídy. Podvozek je takový hravý a tužší, ale s českou děravou okreskou či dálnici si poradí. Výborný je výhled z vozu a velký vnitřní prostor. Motory jsou taktéž dobré ať už základní 1.2TSI, nebo1.4TSI či 2.0TDI, všechny motory jsou dostačující i ta 1.2ka na běžné ježdění stačí, ale ta je spíše do města a na krátké trasy. Volil bych určitě 1.2TSI či nejlíp 1.4TSI v lepší výbavě. Kdybych nejezdil hodně krátkých tras asi by byl jednoznačně nejlepší 2.0TDI 81kw. Myslím, že Yeti je lepší rodinný vůz než Octavie z které vychazí podvozkově. Je to prostě všestranější auto o které se nemusím bát když vyjedu na kousek hlíny, nebo hodně vykotlané polní či lesní cesty.

    karter88, 16.12.2013 v 16:22 neutrální recenze

  • Yeti...

    Je to dobrá kára, ale moc drahá, s nejdostupnějších je základní a očesaná verze 1.2TSI. Motor dobrý, na běžné ježdění to stačí, ovšem kdo chce s autem jezdit i v terénu, je nutné připlatit hodně peněz za 4X4 nejlíp v kombinaci 1,8TSI, protože diesel má dost těžké převody a při výjezdech v těžším terénu se musí dost trápit spojka a motor má tendenci shasnout. Verze 1.2TSI pro běžného uživatele stačí, ale nejlíp aspoň ambition a i tam výbava nic moc.

    radek194, 08.12.2013 v 14:22 neutrální recenze

  • Yeti TDI 4x4 103 kw

    Koupil jsem starší auto. Dovoz z Francie a naprostá spokojenost. Mám najeto 140tis a auto je úplně bezvadný. Spotřeba do 7 l nafty. Pokud vám bude někdo tvrdit že 4x4 žere 5 l tak mu to nevěřte ale i tak stojí za to. A kupte si 4x4. Je to rozdíl a kdo tvrdí že ne tak kecá. Jezdil jsem i s dvoukolkou. Je to jiný auto hlavně v zatáčkách a i na mokru atd.

    Klady:
    Všechno. Spotřeba. 4x4

    petschke, 19.10.2013 v 20:45 kladná recenze

  • Ptačí trus

    Já se nedivím, ptáci sežerou kdejakou kyselinu. stejně tak lidi. Kdysi dávno jsem si otevřel coca colu o západku u zámku dveří a naleptala mi lak na sloupku. Bylo to v době skleněných lahví za 5 Kčs. A to byl ještě lak pálený v peci.Slepičince vydrží jen ruský lak na Žigulíku rodiny Škopkových z Hoštic. Ostatně dnes opláchnu ptačinec hned jak jej vidím.

    gornerstefan, 05.10.2013 v 21:06 neutrální recenze

  • Rozleptaný lak od ptačího trusu.

    Mám Yetiho 2.0TD v červené barvě kupované nové 22.9.2013, teď má najeto 26000 km. Stalo venku asi 10 dnů dostal se na střechu a kapotu ptačí trus teď na tich místech je lak rozleptaný. Odpověď "ŠKODY" auto-máte to mýt aspoň jednou týdně, a na uvedené závady se záruka nevztahuje. Asi to jsou nové "ekologické" postupy. Ani starou 120 takhle jsem snad neviděl. Jinak auto naprosto super.

    v.kandyba, 03.09.2013 v 09:48 záporná recenze

  • re: yeti 4 x 4

    Celý test je tady bohužel v ruštině http://www.youtube.com/watch?v=HQsRNfRKwa0

    karter88, 27.02.2013 v 13:51 neutrální recenze

  • re: yeti 4 x 4

    Reaguji,tady je test z Top Gearu kde Yetiho chválí. http://www.youtube.com/watch?v=E7kEJ-pHkWA

    karter88, 27.02.2013 v 13:48 neutrální recenze

  • yeti 4 x 4

    Pánové čtu tu jen chválu na tohle auto při jízdě po dálnici nebo po rozbitých asfaltkách ale nikdo nenapíše proč tohle auto bylo vyrobeno jako SUV tedy jak jede po záblácené polňačce nebo jak se brodí zaneženou loukou??? Diký kdo na tohle zareaguje..

    mednan, 03.02.2013 v 13:31 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání