Crash test Infiniti FX (2009)

Testovaná varianta: Infiniti FX37 Premium
velké SUV

Celkové hodnocení Počet hvězdiček: 5
Dospělý cestující 86 %
Děti 77 %
Chodci 44 %
Aktivní bezpečnost 99 %

Dospělý cestující

31 bodů / 86 %

Řidič

řidič

Spolujezdec

spolujezdec
Čelní náraz: 12.5 bodů

Vozidlo

boční náraz vozidla

Sloup

boční náraz do sloupu
Boční náraz: 8 bodů
Náraz do sloupu: 7.7 bodů

Zpětný náraz

zpětný náraz
Zpětný náraz: 2.8 bodů
Vysvětlivky   - dobrý   - přijatelný   - průměrný   - slabý   - nevyhovující

Děti

38 bodů / 77 %

Osmnáctiměsíční dítě

Provedení: 8.7 bodů
Instrukce: 4 body
Instalace: 2 body
Zadržení: Fair G0/1
Skupina: 0, 0+, 1
Orientace: proti směru jízdy
Instalace: ISOFIX s horním kotevním bodem Top Tether

Tříleté dítě

Provedení: 12 bodů
Instrukce: 4 body
Instalace: 2 body
Zadržení: Fair G0/1
Skupina: 0, 0+, 1
Orientace: po směru jízdy
Instalace: ISOFIX s horním kotevním bodem Top Tether

Chodci

16 bodů / 44 %

chodci
Hlava: 10.2 bodů
Pánev: 1.6 bodů
Nohy: 4.2 bodů
Vysvětlivky   - dobrý   - slabý   - nevyhovující

Aktivní bezpečnost

7 bodů / 99 %

Elektronická kontrola stability: 3 body
Signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů: 3 body
Podpora omezovače rychlosti: 0.9 bodů

Detaily testovaného vozu

Rok testování: 2009
Karoserie: pětidvéřové SUV
Poznámka: Hodnocení se vztahuje na všechny modely FX s testovanou specifikací
Výbava: čelní airbag spolujezdce
čelní airbag řidiče

Komentář

Dospělý cestující
Prostor pro cestující zůstal během čelního nárazu stabilní. Výstupky pod přístrojovou deskou představovaly možné riziko zranění pro kolena a stehenní kosti řidiče i spolujezdce. FX získalo v bočním bariérovém testu maximální počet bodů. V závažnějším testu nárazu do sloupu byla ochrana v oblasti celého těla hodnocena jako dobrá, vyjma hrudníku, kde byla dostatečná. Ochrana před hyperextenzí krku (zranění krční páteře) byla při zadním nárazu hodnocena jako průměrná.

Ochrana dětí
Dopředný pohyb hlavy figuríny tříletého dítěte nebyl při čelním nárazu nadlimitní (jeden a půl roční figurína byla usazena v sedačce orientované proti směru jízdy). Při bočním nárazu byly obě figuríny vhodně zadrženy jejich sedačkami. Airbag spolujezdce je možné vypnout, aby se na sedadlo mohla umístit dětská sedačka orientovaná proti směru jízdy. Nicméně, informace poskytované řidiči o stavu airbagu, nebyly zcela zřetelné. Štítek na stínítku spolujezdce zřetelně varoval na nebezpečí používání obrácené sedačky bez dřívější deaktivace airbagu.

Ochrana chodců
Nárazník poskytl nohám chodce převážně průměrnou ochranu a přední hrana kapoty většinou nevyhovující. Ve většině oblastí, kam by mohla udeřit hlava dítěte, byla ochrana nevyhovující, ale v oblastech, kam by mohla udeřit hlava dospělého, byla poskytnutá ochrana dobrá.

Aktivní bezpečnost
FX je ve standardu vybaven elektronickou kontrolou stability (ESC), omezovačem rychlosti a signalizací nezapnutých bezpečnostních pásů, která zahrnuje sedadla řidiče, spolujezdce i všechny zadní sedadla.

Obrázky

Video

Vydáno: 21. 01. 2012

Zdroj: dtest.cz

Aktuální nabídka: Infiniti Ostatní bazar

Více testů najdete na www.dtest.cz/sauto