Crash test Lexus CT200h (2011)
Testovaná varianta: Lexus CT200h, 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD
malé rodinné vozy
Celkové hodnocení | ![]() |
Dospělý cestující | 94 % |
Děti | 84 % |
Chodci | 55 % |
Aktivní bezpečnost | 86 % |
Dospělý cestující
Řidič![]() Spolujezdec![]()
| Vozidlo![]() Sloup![]()
| Zpětný náraz![]()
| Vysvětlivky - dobrý - přijatelný - průměrný - slabý - nevyhovující |
Děti
Osmnáctiměsíční dítě
Provedení: | 11.9 bodů |
---|---|
Instrukce: | 4 body |
Instalace: | 2 body |
Zadržení: | Lexus G0+ Baby Safe Plus |
---|---|
Skupina: | 0+ |
Orientace: | proti směru jízdy |
Instalace: | bezpečnostní pás pro dospělé |
Tříleté dítě
Provedení: | 11.2 bodů |
---|---|
Instrukce: | 4 body |
Instalace: | 2 body |
Zadržení: | Lexus Duo+ |
---|---|
Skupina: | 1 |
Orientace: | po směru jízdy |
Instalace: | ISOFIX s podpěrou a horním kotevním bodem |
Chodci

Hlava: | 13.5 bodů |
---|---|
Pánev: | 0.2 bodů |
Nohy: | 6 bodů |
Aktivní bezpečnost
Elektronická kontrola stability: | 3 body |
---|---|
Signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů: | 3 body |
Podpora omezovače rychlosti: | 0 bodů |
Detaily testovaného vozu
Rok testování: | 2011 |
---|---|
Karoserie: | pětidveřový hatchback |
Výbava: | čelní airbag spolujezdce |
---|---|
čelní airbag řidiče |
Komentář
Dospělý cestující
Prostor pro cestující zůstal při čelním nárazu u CT200h stabilní. Kolenní airbag pro kolena řidiče a spolujezdce poskytl dobrou ochranu kolenům a stehenním kostem. Lexus byl schopen dokázat, že poskytne podobnou úroveň ochrany různě velkým cestujícím a cestujícím sedícím v různých pozicích. Za ochranu poskytnutou celému tělu dostalo vozidlo v bočním bariérovém testu maximální počet bodů. Ve více závažném testu bočního nárazu do sloupu byla na základě naměřeného zatížení žeber figuríny ochrana hrudníku hodnocena jako průměrná. Ochrana proti zranění hyperextenze krku (zranění krční páteře) byla v případě nárazu zezadu hodnocena jako dobrá.
Dětský cestující
V dynamickém testu bylo skóre CT200h za ochranu tříleté i osmnáctiměsíční figuríny dobré. Airbag spolujezdce je možné vypnout, aby na přední sedadlo bylo možné umístit dětskou autosedačku instalovanou proti směru jízdy. Informace na přepínači a přístrojové desce poskytly řidiči jednoznačné informace o stavu airbagu a systém za to byl od Euro NCAP odměněn.
Chodec
Nárazník poskytl nohám chodce dobrou ochranu a získal v testu Euro NCAP maximální počet bodů. Nicméně přední hrana kapoty poskytla v téměř všech testovaných oblastech nevyhovující ochranu. Ve většině oblastí, kam by mohla udeřit hlava dítěte, nabídla kapota dobrou ochranu. Nicméně, v místech, kam by mohla dopadnout hlava dospělého, byla ochrana hodnocena jako nevyhovující nebo průměrná.
Bezpečnostní výbava
Elektronická kontrola stability (ESC) je součástí standardní výbavy u CT200h a splňuje požadavky Euro NCAP. Signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů pro řidiče, spolujezdce a zadní sedadla je součástí standardní výbavy.
Obrázky
Video
Vydáno: 21. 01. 2012
Zdroj: dtest.cz
Aktuální nabídka: Lexus Ostatní bazar
Více testů najdete na www.dtest.cz/sauto