Crash test Opel Insignia (2008)
Testovaná varianta: 2.0 D Essentia
střední třída
Celkové hodnocení | ![]() |
Dospělý cestující | 94 % |
Děti | 79 % |
Chodci | 40 % |
Aktivní bezpečnost | 71 % |
Dospělý cestující
Řidič![]() Spolujezdec![]()
| Vozidlo![]() Sloup![]()
| Zpětný náraz![]()
| Vysvětlivky - dobrý - přijatelný - průměrný - slabý - nevyhovující |
Aktivní bezpečnost
Elektronická kontrola stability: | 3 body |
---|---|
Signalizace nezapnutí bezpečnostních pásů: | 2 body |
Podpora omezovače rychlosti: | 0 bodů |
Detaily testovaného vozu
Rok testování: | 2008 |
---|---|
Karoserie: | čtyřdvéřový sedan |
Poznámka: | Hodnocení se vztahuje na všechny modely Insignia |
Výbava: | boční airbag |
---|---|
okenní airbag | |
čelní airbag spolujezdce | |
čelní airbag řidiče | |
omezovače síly na předním bezpečnostním pásu | |
předpínače předního bezpečnostního pásu |
Komentář
Dospělý cestující
Prostor pro cestující zůstal při nárazu stabilní. Vpředu sedící cestující byli dostatečně dobře zadrženi přepínači bezpečnostních pásů, které zamezily kontaktu kolen a předního panelu. Opel předvedl, že stejně dobře ochrání kolena a stehenní kosti různě velkých cestujících a také cestujících sedících v různých pozicích. Insignia získala v testu bočního nárazu maximální počet bodů. Ochrana hrudníku V bočním nárazu do sloupu byla přiměřená a ochrana ostatních částí těla dobrá. Reagující podpěrka pro hlavu poskytla dobrou ochranu před zraněním hyperextenze krku (zranění krční páteře).
Ochrana dětí
Na základě dat, získaných při nárazovém testu z figuríny, získala Insignia za ochranu tříletého dítěte maximální počet bodů. Nicméně ztratila body za to, že štítek, který by upozorňoval na nebezpečí umístění dětské sedačky, orientované proti směru jízdy na sedadle spolujezdce, byl snímatelný a nepodával přiměřené varování. Spolujezdcův airbag je možné vypnout pomocí přepínače, ale informace pro řidiče o stavu airbagu nejsou dostatečně jasné. Přítomnost úchytu ISOFIX nebyla na zadních sedadlech dostatečně vyznačena.
Ochrana chodců
Nárazník získal za ochranu nohou chodce maximální počet bodů. Kapota však byla v místech, kam mohla udeřit hlava dospělého, ohodnocena jako nevyhovující.
Aktivní bezpečnost
Elektronická kontrola stability (ESC) je standardní výbavou pro celou modelovou řadu Insignia. Obě přední sedadla mají signalizaci nezapnutí bezpečnostních pásů, která splňuje požadavky Euro NCAP.
Obrázky
Vydáno: 25. 10. 2014
Zdroj: dtest.cz
Aktuální nabídka: Opel Insignia bazar
Více testů najdete na www.dtest.cz/sauto