Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium: Britský akcent

Faceliftovaný Ford Fiesta zaujme na první pohled maskou ve stylu Aston Martinu.

Mohl by se tak stát novým služebním autem Moneypenny, na první pohled by totiž další novinka faceliftovaného modelu, přeplňovaný zážehový tříválec pod kapotou, Jamese Bonda rozhodně nezaujala. Jenže znáte to, služební vanquish je zrovna v servisu, a tak agent 007 musí sáhnout po něčem jiném. A z projevu stokoňového litrového motůrku mu nutně spadne čelist. Ecoboost je živý, má slušný zátah, jen mu musíte prominout prodlevu turba pod 1500/min a pětistupňovou převodovku, která je sice přesná, ale na dálnici by klidně stupeň navíc uživila (převody jsou totiž poměrně dlouhé). I s pravidelným výletem po autostrádě se při nikterak ekologické jízdě (Jamesovi totiž stejně moc nejde) dá spotřeba držet okolo 7 l/100 km (a s trochou snahy o půl litru níž).

 Automobily Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium
Tříválec nevypadá hezky, jenže je živý a dá se s ním jezdit úsporně.

Fiesta je mezi malými auty hotovým závodníkem i podvozkově. Ochotně zatáčí a má citlivé a přesné řízení. Na 16" kolech je přitom komfort tlumení přijatelný, jen jsou na výmolech znát větší neodpružené hmoty. Velká sláva to ale není v interiéru, středová konzola sice neutiskuje pravou nohu, vnitřní prostor ale i tak působí stísněně. A ten akční příplatek 45 000 Kč oproti slabší 1.25 (60 kW) by mohl být nižší.

Cena
Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium: 401 090 Kč
Testovaný vůz: 457 490 Kč

 Automobily Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium
Originální interiér není ergonomicky bez chyby, dvoubarevné provedení působí útulně.


Vydáno: 12. 05. 2013

Autor: Martin Přibyl (Motor-Presse Bohemia)

Zdroj: autopruvodce.cz

Aktuální nabídka: Ford Fiesta bazar