Katalog modelů

Na této stránce naleznete dostupné katalogové informace o vybraných modelech vozů. Aktuálně máme k dispozici katalog osobních vozů, motocyklů a čtyřkolek.

Aktuální nabídka ojetých vozů Daihatsu Sirion.

Daihatsu Sirion 1.0

Zdvihový objem:989.0 cm3
Maximální výkon:40 kw při 5200 ot/min
Maximální rychlost:145 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:16.2 s
Průměrná spotřeba:5.5 l
Objem zavazadlového prostoru:235 l
Typ převodovky:manuální
Více informací:www.autopruvodce.cz
 

Daihatsu Sirion 1.3

Zdvihový objem:1298.0 cm3
Maximální výkon:64 kw při 6000 ot/min
Maximální rychlost:170 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:13.0 s
Průměrná spotřeba:5.8 l
Objem zavazadlového prostoru:225 l
Typ převodovky:manuální
Více informací:www.autopruvodce.cz
 

Daihatsu Sirion 1.5

Zdvihový objem:1495.0 cm3
Maximální výkon:76 kw při 6000 ot/min
Maximální rychlost:175 km/h
Zrychlení 0-100 km/h:10.5 s
Průměrná spotřeba:6.2 l
Objem zavazadlového prostoru:225 l
Typ převodovky:manuální
Více informací:www.autopruvodce.cz
 

Daihatsu Sirion 1.0

Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový tříválec s rozvodem DOHC, objem 989 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 81 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 43 kW (58 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3600 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2345 mm, vnější rozměry 3695x1595x1450 mm, hmotnost 890 kg, maximální rychlost 145 km/h a zrychlení na stovku za 15,1 s. Základní cena modelu Sirion byla 11 099 Euro, vystavený vůz stál 13 825 Euro.

 

Daihatsu Sirion 1.3

Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1298 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 79,7 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 64 kW (87 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 120 Nm při 3600 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2430 mm, rozchod 1460/1465 mm, vnější rozměry 3600x1665x1550 mm, hmotnost asi 950 kg, maximální rychlost 170 km/h, zrychlení na stovku za 11,3 s. Na autosalonu v Lipsku 2005 byla představena také nová generace modelu Sirion. V Japonsku se prodával jako Daihatsu Boon. Vystavený vůz měl ABS a EBD, čelní a boční airbagy, elektrický posilovač řízení, autorádio s CD a další výbavu. Jeho cena byla 13 512 Kč.

 

Daihatsu Sirion 1.3 AT

Pětidveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1298 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 79,7 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 67 kW (91 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 120 Nm při 3200 ot/min. Automatická čtyřstupňová převodovka, rozvor 2430 mm, rozchod 1460/1465 mm, vnější rozměry 3605x1665x1550 mm, hmotnost 955 kg, maximální rychlost 165 km/h, zrychlení na stovku za 13,0 s (s pětistupňovou mechanickou převodovkou max. 170 km/h a stovka za 11,3 s). Model Sirion, vyráběný od roku 2005 prošel v roce 2007 faceliftem. Montovaly se motory 1.0/51 kW, 1.3/67 kW a 1.5/76 kW. Vystavený Sirion měl automatickou převodovku, ABS, EBD, dva airbagy, autorádio s CD, klimatizaci, litá kola a další výbavu. Jeho cena byla 13 511 Euro.

 

Daihatsu Sirion 1.3 S

Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1298 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 79,7 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 64 kW (87 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 120 Nm při 3600 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2430 mm, rozchod 1460/1465 mm, vnější rozměry 3600x1665x1550 mm, hmotnost 955 kg, maximální rychlost 170 km/h, zrychlení na stovku za 11,3 s. Uvedený Sirion S měl "sportovní" výbavu (elektronová kola, spřešní spojler, světlomety s čirou optikou), ve standardu bylo ABS a EBD, čelní a boční airbagy atd. Cena vystaveného vozu 13 261 Euro.

 

Daihatsu Sirion 1.3 S 4WD

Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon všech čtyř kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1298 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 79,7 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 64 kW (87 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 120 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka nebo čtyřstupňová automatika, rozvor 2430 mm, rozchod 1460/1435 mm, vnější rozměry 3600x1665x1550 mm, hmotnost 990 kg, maximální rychlost 165 km/h, zrychlení na stovku za 12 s (s automatem 160 km/h a stovka za 13,5 s). Pro rok 2006 dostal Sirion jako novinku alernativní pohon všech čtyř kol ECO 4WD s viskózní spojkou. Základní cena 14 290 Euro, cena vystaveného vozu s automatickou převodovkou 15 333 Euro.

 

Daihatsu Sirion 1.5 S

Pětidveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1495 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 91,8 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 76 kW (103 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 132 Nm při 4400 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2430 mm, rozchod 1460/1465 mm, vnější rozměry 3630x1665x1550 mm, hmotnost 965 kg, maximální rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku za 10,5 s. Model Sirion, vyráběný od roku 2005 prošel v roce 2007 faceliftem. Montovaly se motory 1.0/51 kW, 1.3/67 kW a 1.5/76 kW. Vystavený Sirion měl ABS, EBD, dva airbagy, autorádio s CD, klimatizaci, 16" litá kola, sportovní podvozek, skleněnou střechu a další výbavu. Jeho cena byla 18 345 Euro.

 

Daihatsu Sirion 4WD

Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a trvalý pohon všech čtyř kol. Řadový tříválec s rozvodem DOHC a objemem 989 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 81 mm, komprese 10,0, výkon 40 kW (55 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 88 Nm při 3600 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2345 mm, hmotnost 935 kg, maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 16 s. Výroba nového modelu Sirion byla zahájena v roce 1998. Původně se dodával pouze s pohonem předních kol, později také s pohonem všech kol. V nabídce byl jen motor 1.0/40 kW.