Katalog modelů

Na této stránce naleznete dostupné katalogové informace o vybraných modelech vozů. Aktuálně máme k dispozici katalog osobních vozů, motocyklů a čtyřkolek.

Aktuální nabídka ojetých vozů Škoda Favorit.

Škoda Favorit

Čtyřdvéřový pěti až šestimístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 2091 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 104 mm, komprese 6,3, výkon 41 kW (55 koní) při 3600 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, hmotnost 1490 kg, rozvor 3050 mm, rozchod 1300/1310 mm a maximální rychlost 110 km/h.

 

Škoda Favorit , typ 923

Čtyřdvéřový pěti až šestimístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 2091 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 104 mm, komprese 6,3, výkon 41 kW (55 koní) při 3600 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, hmotnost 1490 kg, rozvor 3050 mm, rozchod 1300/1310 mm a maximální rychlost 110 km/h. Vozy Škoda Favorit typu 923 se vyráběly v letech 1938 až 1942.

 

Škoda Favorit "H"

Pětidvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cmł, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s. Uvedený popis platí pro první verzi vozu z roku 1991, později dostal motor vstřikování paliva a výkon byl zvýšen na 129 kW (175 koní).

 

Škoda Favorit 1.3 Decatop

Čtyřdveřový čtyř až pětimístný vůz se stahovací střechou, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cmł, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Jikov, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 895 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 14 s. Zajímavé provedení vozu Favorit se stahovací plátěnou střechou, přestavba provedená v Nizozemí. Místo zadních dveří měl vůz jen malé víko kufru, boční stěny karosérie a dveře zůstaly zachovány.

 

Škoda Favorit 115 S

Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz (hatchback), motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1137 cmł, vrtání 75,5 mm, zdvih 63,5 mm, komprese 8,8, dvoustupňový karburátor Jikov, výkon 38 kW (52 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 80 Nm při 4000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 835 kg, maximální rychlost 140 km/h a zrychlení na stovku za 17 s. Prototyp Favorit 115 S (typ 781.115) byl vystaven na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně 1989, byly postaveny pouze čtyři vozy tohoto typu. Proti verzi 136 L měly menší motor a jednodušší výbavu (jednodušší přístrojový štít postrádal hodiny, okna v zadních dveřích byla pevná nespouštěcí, zavazadlový prostor nebyl zakryt, byly použity užší pneumatiky 145R13 atd.). Výrobce udával ve všech režimech přibližně o 0,5 litru vyšší spotřebu než u verze 136 L, což bylo zřejmě způsobeno lehčím stálým převodem. Sériová výroba Favoritu 115 S se neuskutečnila.

 

Škoda Favorit 135 L

Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz (hatchback), motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec OHV, objem 1289 cmł, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, kompresní poměr 8,8, dvoustupňový karburátor Jikov, výkon 43 kW (58 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 94 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 850 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 15 s. Verze 135 s nižší kompresí a menším výkonem mohla použínat benzín Special (OČ 90). Vůz na

 

Škoda Favorit 136 L

Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cmł, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 895 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 14 s. Favorit byl prvním vozem Škoda s předním pohonem. Byl představen v roce 1987 a vyráběl se do roku 1994. Jeho karosérii navrhla italská firma Bertone. Na snímcích je jeden z prvních vystavovaných vozů Favorit, ve větších počtech byl vyráběn až od roku 1988.

 

Škoda Favorit 136 L, typ 781

Pětidveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cmł, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 9,7, karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1415 mm, hmotnost 895 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 14 s. První provedení modelu Škoda Favorit z let 1987 až 1990. Karosérii vozu navrhl Bertone.

 

Škoda Favorit 136 L/A - okruhy

Pětidvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cmł, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.

 

Škoda Favorit 136 L/A - soutěže

Pětidvéřový dvoumístný soutěžní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cmł, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.