Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Alfa Romeo 156

Zkušenosti majitelů s Alfa Romeo 156


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Elacar Brno

    Toto auto v autobazaru Elacar Brno má stočené km, nejmíň tak o 150 tis. Stačí si sednout a hned je vidět, že to neodpovídá, stejně jako u většiny vozidel. Vraky dovezené z Itálie se stočenými km nebo po bouračce, nelze věřit ani servisní knize, jsou to podvodníci.

    Klady:
    nic
    Zápory:
    pozor na služby této společnosti

    jarynal, 27.02.2018 v 11:19 záporná recenze

  • Italka

    jenom chvalim,mam 1.9jtd 93kw 2006sw, 220t.km....maximalni spokojenost,luxus,perfektni jizda,otačeni všech kolem,prostě krasa ze všim všudy,kdo vaha do toho jit,určitě doporučuju,auto bezproblemove a ne jak se o ni bohužel řika,je to jenom majitelem.nikdy neomrzi jeji vzhled ktery mužou jenom marně hledat na svych škodovkach,vw atd.interier exterier prostě original jizda všechno parada. spotřeba kolem 5-6l, nebojte se.

    Klady:
    originalita,pohodli,vykon,vybava,spotřeba,podvozek,spolehlivost
    Zápory:
    ----jeji vyhrocena pověst

    mijo23, 28.04.2017 v 01:34 kladná recenze

  • alfons 156 jtd

    Je to auto s velkým A a kdo ho neřídil,tak ať mlčí.Mám JTD 77kW, najeto 205 tis. a jediné co jsem řešil bylo kromě provozních věcí čerpadlo v nádrži-při cca200tis.Starty i v zimě o.k. a naprotá spokojenost.Mám ještě Cromu 110 kW, ale s alfou se jízda nedá srovnat.Alfa je prostě jedinečná!

    smutny31, 07.01.2017 v 19:44 kladná recenze

  • Alfa romeo 159 1.8 16v

    S kamarádem jsme s ní jeli do Brna na den otevřených dveří na brněnském autodromu. Jeli jsme v ní čtyři chlapi s celkovou hmotností kolem 450 kilo. Kamarád je trochu blázen a i když jsme ho krotili, Alfička bez protestů překračovala 230kmh! Na okruhu jsme málem svlékli pneu z ráfků, skončili jsme nakonec v kačírku s jednou gumou plnou kamínků. Domů jsme se vraceli na dojezdovém kole. Proč tohle vůbec píši? Do Brna jsme jeli jako s keserem,na okruhu skoro pořád pod plným plynem a v Praze po dotankování zjištění,že si za to extempore řekla Alfa o deset litrů na sto!! Nechtělo se mi to vůbec věřit!

    bouska67, 24.08.2016 v 21:09 neutrální recenze

  • Fantastická

    Vlastním již 10 let AR 156 2.0 t spark z prvního roku výroby 1997.Předem uvádím že tento vůz není naprosto vhodný pro potencionální zájemce kteří hledají praktický vůz vyžadující standardní údržbu a splynuti s davem.AR 156 vyžadují zvláštní přístup musíte ji brát jako esteticky vytříbenou sochu pracující s technikou závodního vozu která potřebuje kontrolu a údržbu cca v 5000 Km intervalech .Zvolil jsem tento přístup zkrátka cca 1-2x měsíčně lehám pod vůz a provádím kontrolu zda není něco potřeba preventivně opravit , tedy:olej jedině 10w60 Racing Selenia a dle stylu užívání cca po 7500Km až 9000Km,při každé druhé výměně oleje sundavám vanu a měním ojniční ložiska a čistím sací koš,každých 50 tis km rozvody i s kontrolou variátoru,nápravy a jejich části měním průběžně /malé vůle se projevy při extrémní jízdě/ ,kontroly a konzervace karoserie 2x ročně/AR 156 hodně korodují v oblasti prahů a podlah dos často z důvodu zatékání bez rozdílu ročníku produkce/,každých 70 tis spojku,1x ročně svíčky a kontrola vstřikovačů a měření tlaku čerpadla/jen jednou jsem nedojel domu a to z důvodu a to když odešla benzinová pumpa vyrobená amatéry v Czech republic/ vozidla jsem kupoval od česko italské rodiny v 90 tis km nikdy na to nesáhla česká ruka vždy servis v Italii ,dnes najeto 205 tis km -je provozováno převážně v dálkovém režimu na dálnicích po celé Evropě běžně s pedálem na podlaze po dobu několika hodin při cestách po NSR ale i cesty Alpskými silničkami s průjezdy na absolutním limitu utržení vozidla. Vlastním řadu jiných vozidel značek z NSR,Francie ale bohužel působí jako spotřební zboží a emoce nikde nezaznamenávám - AR 156 to je naprostá smršť emoci a úžasných zážitků ,jednou na vůz spadli lehce kroupy už už jsem chtěl dát vůz pryč ale nemohl jsem odolat tomuto vozu tak stále jezdí .V budoucnu ho vyřadím z provozu a předělám ho na závody do vrchu,již se poohlížím po další AR 156 ale chci V6 ale V6 zhoršuje díky váze extrémní průjezdy zatáčkami no snad se rozhodnu .Musím přiznat že jsem spíše fanda zadního náhonu ale u AR 156 má zvláštní statut.AR 159 jsem zavrhl z důvodu horších jízdních vlastností díky šílené váze absenci pořádného benzinu,až na 1.7tbi ale ten nejede špatně ale má skoro charakter dieselu prostě se nedá moc vytáčet .Tak čekám na novou Giulii konečně po letech plnohodnotná AR s pohonem na zadek od dob AR 75 i když jsem čekal návrat sytému Trans Axle no snad to ještě přijde.Nepovažuji se za normálního majitele AR ale za blázna .Každý rok jezdím do Arese /konečně i do muzea/ s AR domu kde se narodila i když továrna je téměř již zbořena-prostě u mne má toto vozidlo zvláštní statut .Věřím v plnou reinkarnaci značky AR doufám že to pan Marchionne zvládne.

    Klady:
    Design,živý motor s velkým hladem po otáčkách a zajímavou gradací výkonu s parádním zvukem,podvozek a komunikativní řízení.Celkové charisma vozu i značky.
    Zápory:
    Neexistence náhrady za AR156,jinak žádné

    tutocar, 19.04.2016 v 03:50 kladná recenze

  • Alfa 156 In Memoriam

    Měl jsem ji a prodal svému synovci,který s ní dodnes brázdí silnice na třebíčsku,bez nehod a bez problémů! Jak jsem již sem napsal v minulosti,alfa je krásná a o tom dodnes nepochybuji.Mám teď Fiata grande punto turbo benzína,parádní svezení to je,ale je to jen Fiat na alfu nemá! Pro všechny zájemce o koupi alfy platí jedna zásada:"alfa je jako milenka,buď ji budete milovat,nebo nenávidět!"

    Klady:
    nádherné auto
    Zápory:
    háklivé benzínové motory

    ggooll, 31.01.2016 v 13:12 kladná recenze

  • Romeo

    Nevím co žvaníš!!! Měl jsem tempru 10 let,r.v 1996 a je na rozdíl od ochcávek i dnes bez známky rzi ,nyní mám Mareu to je totéž,takže nežvaň pičoviny ...Mám nafocené passaty a ochcávky kolegů mnohem mladší,bohužel nahnilé a pro pochybovače: TDI je ubohá napodobenina JTD jasné????

    ditmen1, 04.12.2015 v 19:02 neutrální recenze

  • Super věc !

    Má zkušenost s Alfou je velmi pozitivní ! Koupena při 40tkm a najeto kolem 130 tisíc, žádný větší problém (pouze obvyklí servis, výměna oleje apod...). Jela velice slušně jak na dlouhé trasy, tak i po městě. Karoserie je, na rozdíl od našich Škodovek nebo VW, na jiné úrovni, měl jsem rok výroby 2000 a po 15ti letech fungování ani náznak rzi, a to bez extra péče (mytí bylo samozřejmostí) ! Vlastnil jsem 156 1.8TS což je velice silný motor a kdejakou Octávii, či jiné auto střední třídy, necháte v dáli za sebou :) . Bohužel díky lidem na českých silnicích, kteří by spíše měli mít oprávnění maximálně k nákupnímu vozíku, si ale prošla střetem který odnesla přední část vozu, ale i s nabouraným předkem (nevyplatilo se z finančních důvodů opravovat, nechal jsem ji na dojetí) byla schopna najet bez problémů pár dalších tisíc kilometrů (na jeden zátah i 1000km bez problému!). Z mého pohledu vlastníka Alfy Romeo 156 1.8TS se jedná o velice slušný a spolehlivý vůz, který výkonem a výbavou (na svou dobu) ve své nynější cenové relaci předčí konkurenci o několik bodů. Lidé, kteří si stěžují na spotřebu by si měli uvědomit, že se jedná o italský vůz s vysokým výkonem a to se někde podepíše, nemůžete chtít po Alfě aby žrala 2 litry při výkonu 140 koní a víc...také to není auto na nákupy, stěhování atd., je to automobil s osobností, který zaslouží pozornost a nějaký přístup, pokud se ale k němu budete hezky chovat, odmění se nezapomenutelným zážitkem z jízdy a bude dlouho a spolehlivě sloužit. Pokud si to někdo koupí s tím, že to je Ferrari a nesmyslně točí už za studena 5000 otáček apod., není pak divu, že je Alfa "strhaná" a motor pak moc nevydrží. Lidé mi říkali, že to je nespolehlivé auto, že jsou drahé součástky atd., já mám s Alfou úplně opačné zkušenosti.

    Klady:
    Výkon
    Design
    Spolehlivost
    Pohodlný interiér
    Pocit z jízdy
    Lepší/hezčí než většina aut ve stejné katogorii/ceně
    Zápory:
    Pomluvy těch, kteří v tom životě neseděli
    Při hodně najetých km (kolem 170tkm) občasné chcípání při nulových otáčkách
    Životnost brzdových destiček, díky váze vozu, je cca 8-12 měsíců (záleží na frekvenci užívání vozu)

    ckrabkilla, 04.11.2015 v 14:54 kladná recenze

  • pro : luteseny@seznam.cz

    Ahoj, mám 1,9JTD 77kW tři roky a pokud jde o startování v mrazech tak no problem, co se mi teda stává je, že se někdy stane nečekaně, že motor při neutrálu zhasne.. je to nepravidelný cca tak jednou za dva měsíce takže podle mě to bude asi naftou... jinak taky vzpomínám na 1,8TS 155 tku byla super jela jak drak by baworiše příznivci čuměli kdyby to řídili.... ))

    Klady:
    spolehlivost JTD
    Zápory:
    světla u 156 tky (( jinak nic ...

    pulton, 27.08.2015 v 01:21 kladná recenze

  • AR 155 1,8 TS

    První jsem měl 33 1,8 TD a to bylo opravdu vytoužený auto. Po cca 5ti týdnech odcizená a uvařená. Předběžná cena opravy prej 70 tis. Druhá alfa byla 155 2.0 TS s motorem 1,8 (rozvod s řetězem). Řídící jednotka nebyla upravená. Nechápu co s těma autama děláte vy co píšete tak vysoký spotřeby. Jezdil jsem s ní ve městě za 7,5L a to byl strop,kterej jsem zažil. Jinak průměr byl kolem 6L i když jsem jezdil Plzeň - Brno za 2 hodiny. !!! K celkovým věcem bych řekl,že ta údržba je na místě. Není možný něco zanedbat,jinak se to projeví mnohem dražší opravou. Jediný co jsem opravoval na podvozku byly nový stabilizační tyčky a výměna destiček. Podle mně byli stejný jako na UNO a to byla asi velká bolest,protože Alfa má 1,5 tuny oproti UNOvejm cca 800Kg,takže destičky tak max na rok. Tenkrát mně trápili i svíčky. sada stála 12 000,- ,ale dnes stojí jedna svíčka od 34,- takže ani těch 8 svíček každých 10 000Km nezabolí. Svezení bylo skutečným zážitkem. Jediný co mi vadilo byl těžkej předek,což se projevovalo hlavně v zimě a nebo v dešti v zatáčkách. Ani dobrý gumy 205 nepomohli. Pravidelná výměna oleje a nevytáčení za studena je samozřejmost u všech aut a ani ta zmiňovaná Fábie by nedodržování nevydržela dlouho. I přez to,že Alfa je super auto,přeci jen jsem přesedlal na VW PASSAT B4 1,9 TDi. Prakticky jen měním olej a nestarám se. Za 3 roky nalítáno 130 tis. Většinou s naloženým (dřevo,stavební materiál,stěhování...) Tohle by alfa nedala. Je prostě stavěná na jiný způsob cestování .( Pro ty co chtějí srovnávat náklaďák se sporťákem.) Pro mně to byla rozumná volba dle potřeb. Chovejte se k Alfám slušně,protože za to co vám dávají si pozornost a slušný zacházení zaslouží. Přemýšlým už zase o Alfě. Zajímalo by mně jak se chovají motory JTD při studených startech při -20° Jestli máte čas,napište prosím vlastní zkušenost. Nechci kecy typu ,,kámoš říkal,, !!! S tím už jsem si vyslechl svoje,když jsem Alfu vlastnil. Pište na email: luteseny@seznam.cz díky.

    Klady:
    -Na benzín bez turba a vysokou váhu neuvěřitelnej zátah hlavně při překročení 4 000 ot/min
    -Na benzín o obsahu 1,8 překvapivě nízká spotřeba díky dvěma svíčkám na hlavu
    -Pohodlí
    -Elegance
    -Spolehlivost
    Zápory:
    -Znatelně horší ovladatelnost (oproti jiným autům) v zimě a nebo v dešti.
    -Není dobré kupovat originál díly u kterých velmi kolísala kvalita. Je lepší kupovat druhovýrobu od kvalitnějších výrobců
    -Opomíjení údržby doslova trestá
    -Blbečkové co rozkřikujou: ,,kámoš z práce říkal,že jeho táta říkal,že jeho známej říkal....,,

    luteseny, 22.08.2015 v 11:01 kladná recenze

  • Selespeed

    Chtel bych se zeptat na co si dat pozor pri koupi auta s touhle prevodovkou?

    k2racing, 24.07.2015 v 12:17 neutrální recenze

  • for camel

    Zdar synu, díky je pro tebe ne pro mě, protože já bych bejt v tvý kůži asi zanevřel na celej svět, ale ty evidentně žiješ a to je moc dobře!! Nakonec jsme všichni každý den jednou nohou v hrobě a když už jsme u toho tak 156 tka není zrovna bezpečný auto dle crash testů, ale v realu to může bejt stejně jako s bleskem.. uděláš si hromosvod a on ti domů vlítne oknem )) 33 tricítek už moc nejezdí ani 155 tek, je to případ Helmutova blatníku, prostě konec ale v našich duších budou žít stále. Super auta na svoji dobu, bohužel naším národem zdegenerovaným reklamou na jiné značky jsouc nedoceněnými, což je pro fandy značky dobře.. koupí za málo peněz celou muziku i s připojením k veřejné síti. Třeba ještě říci, že nejenom lidé milují Alfa Romeo, ale i zástupci říše zvířat si tuto značku velmi pochvalují. Byl prosinec venku chladno až praštilo a já se jal chopit nabíječku s úmyslem dobýt baterii, po otevření kapoty z dobíjení nebylo nic, protože na autobaterii bylo vejce Lasice Hřívnaté pěkně ložené v hnízdě, které si vykousala z filcu, který utěsňuje motor - můžu doložit foto fakt to je pravda . Od té doby mi něco klape na straně spolujezdce, tak nevím do čeho si ještě kousla )) italka jedna.. Dále samozřejmě budeme sledovat našeho Helmuta, Johanna a jeho prodej BMW a nový přírustek v garáži našeho přítele z Dubaje Rašída. Tobě chlape přeju hodně síly !!! a všem ostatním to ať ty auta neberou zas tak vážně.. V evropě se řeší blbosti, kolik kW v půlce světa řeší kolik sehnat H2O. sokol....

    Klady:
    těšíš se až ji budeš řídit
    Zápory:
    Lasice Hřívnatá ))))

    pulton, 15.03.2015 v 00:20 neutrální recenze

  • Romeo...

    Myslím, že už vše tu bylo řečeno a je to věčné plácání se a tlachání "o ničem". Je potřeba si uvědomit, že Alfa není žádná rychlokvaška jako různé korejské superbomby, které tady nikdo neřeší, ale že je to přes sto let práce. To proč se pomlouvají italská auta tkví v době, kdy se sem tahali Una, Tempry atd. nejlépe před koncem života z německa.. motory byly super uno 1,5 nebo lépe 1,3 turbo mazec! ale ty kastle..nějakým divným způsobem to hodilo stín i na alfu, kterých zde bylo málo...Další kapitola je o závodních motorech TS, což prostě lidi nepobrali a chovat se k tomu neuměli...I přes nástup common rail, což Italové vymysleli a JTD což jsou nesmrtelné motory lidé nevěříc karoserii una a tempry začali kupovat německé saně..... které jim ale taky ten zrádný rez sežral )) A teď co? řekl si Helmut pod bavorskými vousy nesouc na rameni orezlý blatník ze svého VW Golf ..." musíme dělat, jako že to je in" řekl Johann..fotíce svoje BMW po důchodci se 120 tis. Km najeto na portál mobile.de... A v Dubaji: Al Muhammad říká Rašídovi "pamatuješ, jak před třiceti lety rezavěli v Itálii auta?" a Rašíd na to: Synu před třiceti lety ? To jsem měl prvního velblouda, měl kopyta jak Alfa 8C, záběr jak Uno 1,3Turbo, kožich stejnej jako Fiat Brava, spotřebu jak ruskej tank, ale kurňa proč já mám vlastně v garáži tři Ferrari, Maserati, dvě Lamborgini a objednávku na novou Alfa Romeo? Muhammad - je to proto synu, protože nejsi domino! Máš svůj rozum víš co je pro tebe nejlepší a laťku jsi si nastavil hodně vysoko !!!

    pulton, 22.02.2015 v 01:58 kladná recenze

  • for JONY

    Ahoja Jony, Kara je jest Italskými inženýry s potažmo Hitlerovými potomky konstruovaná..kvalita jest na velmidobrá úroveň,motor co píšeš bych se nebál, bo spolehlivý jest. Pokud nejsi z daleka můžu ti poskytnout jízdu v má AR taky diesel a uvidíšsám... Bo takzdar dobrá čecha synu můj..

    Klady:
    jedno z ještě pořádných aut
    Zápory:
    druhá 156 asi už nikdy nebude

    pulton, 08.02.2015 v 00:56 kladná recenze

  • jony

    Zadne

    Klady:
    Ahoj alfisti. Chcy si koupit 156 . 1.9. 16w. 103 kw. R.v. 2004. Ma nekdo skusenosti ? Co je to za kara?
    Zápory:
    Zadne

    jony.33, 04.02.2015 v 18:44 neutrální recenze

  • Za to popelnic od VW je tu asi málo?

    nemá cenu tu něco popisovat, ale popelnic od VW ( Golf řada 3 a jiné lopaty ) tam je slyšet jak je rez požírá den za dnem je tu asi málo co ?

    mveslo, 23.01.2015 v 14:58 neutrální recenze

  • Alfa

    nechci nic popisovat jen názor Alfa hrůza děs katastrofa, není divu že jich tady je plný net a za pár korun.

    aft.a, 19.01.2015 v 12:45 neutrální recenze

  • Alfa Romeo 156

    V podstatě souhlasím se vším co tu píše "Jean" jen bych zase až tak lidi nestrašil s neúnosnými náklady na provoz 156-tky.. Měl jsem benzin 1,8 TS vše fungovalo celou dobu super až na pár kravin s el. osvětlením za 4 roky servis neviděla .. Nyní jezdím 1,9 JTD druhým rokem a investice 200 - tyčka stabilizátoru a prasklý klínový řemen 600 toť vše. Leju olej Shell Helix ultra na netu se dá koupit 5l za pětikilo v Auto Kelly to samý za třikrát víc to samý ( a absolutní pohodička, Selenii ano ale do TS v nafťáku to znát není. Před týdnem se mi zas chlapíci ze stáje VW smáli, že mi to zrezne pod zadkem, ale nějak si nepamatuju že bych kdy viděl nějakou orezlou 156 tku prostě je to jedno z posledních pořádně vyráběných aut, kde se ještě tolik nešetřilo na materiálu.no ono nestála zas ta málo když byla nová, sedan cca 850 tis kombi 890 cca dle výbavy. Kastle má pořádný tlustý pozink. plechy, masivní kovový kliky - pozor ze železa ! )) kde to dneska vidíš, perfektně odtlumená karoserie - zkuste si např. rozdělat pátý dveře u kombíku uvidíte..abych jen nechválil, tak co mě štve jsou špatný přední světla před faceliftem, žádné odkládací místa, vlez do kufru u kombi - je úzký na úkor designu a co mě fakt vytáčí je občas se nevracející otevírací tlačítko u kliky dveří, když je zima. Kdo ještě je na vážkách při koupi AR tomu doporučuji si zajezdit s AR 156 pár km do kopce s hodně zatáčkami, pak přesednout do něčeho jiného ze stejného roku a nebo třeba co my máme ještě doma v rodině do nové KIA Ceed, pokud nepoznáte rozdíl , kupte KIA, protože to už je pak fakt uplně jedno. Alfa 156 je prostě super auto, kde za volantem nesedíte jako za hradbami jak to dnes dělá většina výrobců, že máte před sebou černou bariéru plastu a tlačítek, ale je vzdušná a jste jakoby vtlačeni do děje před sebou, navíc všech těch tisíc tlačítek a ovladačů uměli italští inženýři vtistknout do třech intuitivních ovladačů... Snad se dočkáme rovnocenného nástupce 156-tky.... Letos budou představeny dvě novinky ..první SUV od Alfy a nástupce 159 - Julinka tak se moc těším, dle uvolněných foto to bude buď dobrej fór, nebo totální pecka !! Všem zdar !! Sokol

    Klady:
    - díky lidem co kupují škodovky a vw máme větší výběr
    - s Alfou nejsi na cestě nikdy sám !
    Zápory:
    - nikdo jí nevěří protože "Franta" říkal.....že

    pulton, 17.01.2015 v 00:39 kladná recenze

  • AR 156 je svělá

    AR 156 super, ale rozhodně není vhodným vozem pro praktického a spořivého uživatele vozu ale pro uživatele co vyžaduje požitek z jízdy.Tedy vozidlo není vhodně pro uživatele co požadují se dostat z bodu A do bodu B za co nejméně ,s co nejmenšíma servisníma náklady, prostě prakticky smýšlející rodiny by o tomhle voze neměli ani přemýšlet auto není vhodné ani pro chalupáře .AR156 naopak zdolává body A a B naprosto emocionálně a dává možnost zažít pocit že za volantem žijete ,ideální stav užití na prázdné technicky náročné silnici kde se dá jet ne krev . Mám 156 2.0 TS a musím přiznat že toto vozidlo prostě vyžaduje značnou péči která je někdy i nákladná ,takže olej Selenia s intervalem výměny 7500Km ,každých 50 tis km výměna šál na klice a rozvody,díky propracovaným nápravám cca 30-50 tis výměna všech ramen a jiné drobnosti na kterých je potřeba pracovat průběžně zkrátka auto není pro lidi co jsi vzpomenou na údržbu až když je to na hraně provozní únosnosti AR za takovéto chování trestá .Servisní náklady na AR prostě něco stojí na víc než je průměr . AR156 má skutečně povedený design ,hlavně oceňuji konstrukci náprav které jsou stále na vysoké úrovni i v dnešním porovnání ,velké množství hliníku použitého na nápravách se projevuje velmi kladně,jeho přednost je ta že vozidlo snese podstatně rychlejší průjezdy zatáček než je průměr u předokolek / nutnost dobré gumy/a je krásně čitelné řízení má báječnou odezvu to proto že má strmý převod,motor je nejzajímavější ve vyšších otáčkách kdy skutečně výkonově i zvukově graduje ,v dálničním provozu je schopen držet slušné tempo na delší cesty /nic pro spořivé kolem 10L 98 oktanového benzínu to vezme/ zkrátka projet si technicky členitou trať pod plynem je skutečným zážitkem ,vozidlo poskytuje báječný kontakt se silnicí a okolím a je dobře čitelné když se jede na limit .AR 156 jsem ve dvoulitru volil úmyslně protože jinak skvělý 6 válec zatěžuje moc přední nápravu a zhoršuje jízdní vlastnosti v hranici limitu ,/v serialu závodů wtcc který alfa několikrát vyhrála jezdil také dvoulitr 4 válec/. Každodenní kontrola motorového oleje je nutností a každý týden komplexnější údržba .Škoda že AR již nevyrábí zadokolky jako AR75 nebo Alfeta tam se 6 válec hodil víc díky koncepci a poskytovaly ještě emocionálnější jízdu s koncepcí transaxel. Tento názor na AR 156 je dle mne snad trochu objektivní protože mám ve vozovém parku vozy i Německé,Italské a Švédské výroby takže nějaké uživatelské zkušenosti mám ,AR156 jsi dávkuji za odměnu. Takže kdo hledá zážitky z jízdy a počítá že to něco bude stát tomu můžu tomu vřele AR156 doporučuji. Bacha značka AR je droga od které se někdy nedá odvyknout

    Klady:
    Design,jízdní vlastnosti ,kontakt s vozovkou ,odezva řízení ,zajímavý provoně nákladný motor,interier.Image značky

    jean.featoon, 14.01.2015 v 02:15 kladná recenze

  • ÚDRŽBA MOTORY ALFA 156

    Přečetl jsem si pozorně recenze níže uvedené a chci doplnit ještě nějaké poznatky co se týče údržby agregátu Alfy 156. Recenzi kde se srovnává Fabia s Alfou nemíním komentovat, to je jako umývat se v kýblu a vyprávět, že je to stejný požitek jako v masážní vaně, proto se vrátím k těm motorům: Motory 156 hlavně benzínové jsou již z konstrukce lačné po oleji a není vyjímkou ani spotřeba 1litr/1000km, takže kontrola hladiny je zcela rutinní každodenní úkon, kvalitní olej 10w40 nebo 10w60 (pro sportovnější jezdce) je nutností, ideální je Selenia, ovšem postačí i Helix HX7 nebo Castrol Magnatec, sám používám Helix HX7 10w40 přísadu TEC nebo Motor Doctor a nemám sebemenší problém, výměnu provádím po 7500km. Oleje typu 0w30 a popd. nemají v motoru co dělat je to olej řídký jak voda a 100% zárukou vylágrování nebo zadření motoru. U všech motorů, které používaly špatný olej a nedbalo se na výměnu v intervalech, které udává výrobce a to je 10 000km došlo k nevratnému poškození motoru a to na 3 a 4 válci, tudíž kratší interval není na škodu. Další hrubou chybou je dranžírování motoru na studeno, kdo takto s Alfou jezdí tak ať si opravdu koupí fabii. Potom čteme jaký kšunt je Alfa, ovšem 99% závad na motoru si majitelé způsobili sami svým chováním k tomuto autu. Samostatná kapitola jsou rozvody : doporučuje se výměna ne po 100 000km ale již po 65 000 km, ovšem jsou i experti co jezdí na řemen 120 000km a pak se diví co se to stalo. Problémy s elektroinstalací mě nechávají chladným, jelikož svítící airbag řidiče je již kultovní věc pro 156, většinou se to stane při důkladnějším úklidu pod sedačkami při zastrčeném klíčku v zapalování, sám jsem to vyzkoušel - odpojil jsem zástrčku a po zapojení již svítila pořád, spravilo to 5 minut u známého v autoservisu na počítači a je po problému. Je pravda, že odcházejí váhy vzduchu a to především BOSCH (asi to není již co to bývalo), vyřešil jsem to nákupem od firmy QAP ZA 1260,- KČ a již 25 000km nevím co je to problém váhy vzduchu. Co se týč podvozku tak pokud někdo pláče, že mu mlátí ramena tak ať se podívá na tachometr, životnost dílů podvozku se většinou a to u většiny značek počítá na 130 000km a vsadím se, že min 85% A156 co tu jezdí jsou dávno za touto hranicí, při troše snahy se dá za 5 000kč koupit komplet celá sada na přední nápravu ( obsahuje horní, dolní ramena včetně silentbloků, obě stabilizační tyčky a oba čepy řízení. Schválně si porovnejte ceny pokud by jste tu samu sadu chtěli na Octavii,Renault , Peugeot nebo Hyundai, tak Vám určitě 5000,- Kč stačit nebude. Závěrem to shrnu asi takto, kdo tomuto autu nerozumí tak by bylo fér recenze nepsát, protože řeči typu "jedna paní povidala" jsou o ničem a zájemcům o koupi tak krásného auta jako je AR156 nepomůžou.

    Klady:
    můj příspěvek níže
    Zápory:
    nevím o ničem co by mě od tohoto auta mohlo odradit

    mveslo, 23.12.2014 v 22:38 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání