Aktuální nabídka inzerátů Alfa Romeo GTV

Zkušenosti majitelů s Alfa Romeo GTV


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • GTV 2.0 V6 Turbo

    Spotřeba na 10ti nádržích kombinovaná státní, předjíždění, svižná jízda a město 10,6l/100km. Přetěsněný motor, udělané hlavy, vačky, svíčky, turbo a výfuk. Podle zastaralé koncepce motoru bych řekl, že každý kus bude jezdit s počtem km jinak. (mechanická váha vzduchu, rozdělovač bez kompenzace atd. Když jede je to něco jiného a krásného.

    Klady:
    Krásný auto, perfektní svezení a na předohrab perfektně vyvážený.
    Zápory:
    Motor, motor, motor!

    bass.w, 29.01.2016 v 18:21 neutrální recenze

  • 2,0turbo

    Dobrý den nevíte někdo kde by se dal sehnat komplet motor 2,0v6 turbo za solidní cenu

    davadrak, 27.01.2011 v 21:09 neutrální recenze

  • Spotřeba

    Chci přidat názor, který zajmá nejvíc ty co uvažují o koupi - spotřeba GTV. Mám r.v.99 motor 2.0 TS. Při jízdě 20-30km/den (do práce) z toho půl město a půl mimo mě vychází spotřeba okolo 10L/100km a to musím mít hodně lehkou nohu (ale fakt lehkou !!! ), což je u GTV problé. Jak říkám já - s takovým autem se nadá jezdit pomalu a proto je většinou moje kombinovaná spotřeba spíše kolem 12,5L/100km a to už není moc veselé, když to auto člověk chce užívat jen na běžné ježdění. Kapitola sama o sobě je nějaký ten sprint či závod, tam se můžete dostat i k 20l/100km. Je to dost svižné povežení a určitě za ten menší vír v nádrži stojí, jen je s tím potřeba počítat. Spotřebě pod 9l/100km nevěřte, jsou to lháři, kteří chtějí jen prodat. Tenhle dvoulitr si na spotřebu nehraje, tenhle je závoďák, kterej když dostane napít tak valí.

    BM16, 11.01.2011 v 14:20 kladná recenze

  • Spider

    Spider je Cabriolet a neni tak na zadku hranatej ma spis ty hrany do kulata poznam to a to mi je 13 :D

    lebroadam, 07.01.2011 v 23:08 neutrální recenze

  • Rodíl

    Spider je cabrio

    davadrak, 22.11.2010 v 17:47 neutrální recenze

  • Rozdíl

    Promiňte pánové,ale jaký je rozdíl mezi Spiderem a GTV?Zdá se mi,že žádný.Nechám se poučit a předem děkuju.L.

    bartuseklubos, 06.11.2010 v 21:48 neutrální recenze

  • Spotřeba

    Ahoj mám GTVcko 2.0l V6 turbo a chtel sem se zeptat jakou má spotřebu

    lukas.lukas46, 13.04.2010 v 18:26 neutrální recenze

  • Výborné auto

    Měl jsem 6 let 2.0 TS. Naprostá spokojenost. Pokud nemáte vyložené závodní ambice, dvoulitr v zásadě stačí. Je třeba, jako u všech alf, dbát na údržbu - používat kvalitní provozní náplně, včas řešit rozvody. Pak se vám Alfa odmění skvělým svezením. Za celou dobu jsem mimo klasické údžby měnil ještě silentbloky, ramena a chladič.

    jtzacek, 08.04.2010 v 16:06 kladná recenze

  • Reálná cena

    peqw: Píšeš že je bláhovost počítat s tim že za 125 000 seženeš auto který bude v pořádku.Já ale po bazarech vídám auta co dobře vypadaj okolo 80 až 60 litrů, přímo tady na sauto každou chvíli vidíš i auta okolo 30tky. Takže myslíš že koupit tuhle alfu okolo 80 000 je hloupost, a mám počítat s dalšíma desetitisícema než bych to zprovoznil?

    TRABANT601, 08.04.2010 v 14:24 neutrální recenze

  • Spotřeba 3.0

    3litr žere: 8litrů velmi klidná jízda po dlouhé trase 10L běžná kombinovaná spotřeba 15L velmi svižná jízda po okresce 1-2-3 omezovač 22L okruh Jestli papá víc než 25L/100, tak je to rozbité.

    peqw, 19.03.2010 v 21:20 kladná recenze

  • GTV 3.0 162kW

    Takze tady par zkusenosti mych a mych znamych a kamaradu co maji trilitrovy GTV... Rozvody a vymena naplni bude asi prvnim krokem po koupi. Moc bych nespolehal na to ze nekdo pusti 15 tisic (to je ceska cena, ne nemecka!) pak to auto proda, v Nemecku uz vubec ne (jsou to skrti!). A riskovat u auta ktery se nejlip cejti mezi 5000-7000 preskoceni vytahanyho remenu a naslednou repasi obou hlav se mi zda jako zbytecnej risk. Takze to bych si dal jako prvni polozku nutnych investic. Tyhle motory (V6 24V) vetsinou kleknou na potkana takze rozvody bych zduraznil! Olej a ostatni naplne po 10ti tisicich km jsou samozrejmost, to ani neresim. Dalsi vec je zadni naprava (rozdil oproti Fiatu Coupe). To ze nemlati neznamena ze neni v pr... Staci se na auto podivat, jestli jsou vzadu vyslovene velky acka, jsou tam uz vule a bude to chtit repasi. Podle verze mel byt vzadu priklon 1.5-2 stupne. Ja auto koupil, zadek byl i na prazsky dlazbe a kolejich naprosto tichej a stejne jsem tam mel 3stupnovy priklony tzn. repase nutna. To ze mlati to je proste uz znameni ze je to uplne v pr... Samozrejme i s tema ackama se da jezdit, ale podvozek pak proste nefunguje tak jak ma a je to znat na prudkejch brzdach kdy je zadek neklidnej stejne jako v zatackach. Da se to resit Powerflexem ale zejmena v Anglii jsou hlasy ktery rikaj ze auto na origo silentblokach se chova lip nez s Powerflexem. Powerflex je sice tuhej ale potlaci samoriditelnost zadni napravy. Nicmene pro Powerflex hovori cena. Zadni sada vyjde cca na 8 tisic bez prace. Zatimco jen origo zadni spodni rameno stoji od sesti tisic vyse za jedno. A to jsou tam dve a tim to zdaleka nekonci. Za origo napravu minimalne dvacet a to jsou dily z UK kde to vychazi zhruba na 60-70 procent ceny v Imofe. Aspon ze ten predek je stejnej jak na vetsine Fiatu a ramena jsou relativne levny, cca 1600 za kus. S tyckama stabilizatoru jsem zatim nemel problem. Tady se dostavam k dalsi veci na kterou se nesmi zapomenout - a sice ze je to porad Fiat Tipo do kteryho nacpali dvousetkonovej motor a zivotnost dilu kolem podle toho vypada. Moje GTV ma cca 140, koupeno osobne od soukromyho majitele v Nemecku, starsi pan co mi k tomu dal i ucty. Podle stavu prevodovky (rozebrana kdyz sem montoval samosvor) to auto nebylo pouzivany k nakymu drastickymu jezdeni (neni vyjimkou totalne votahany auto po 50 tisicich!). Zadny pittingy ani zelezny piliny, cistej volej. Nicmene i pres to uz sem menil horni i spodni reakci motoru protoze ta guma byla vytrhana a kdyz clovek pozorne poslouchal bylo slyset klepnuti pri prudkym razeni mezi jednickou a dvojkou. Kdyz sem vyndal napravnici, bylo videt kde se ten spodni uchyt dotykal napravnice jak byl volnej. Spousta lidi si toho nevsimne, ale pokud chces mit auto v top kondici, je to dalsi polozka na seznamu. Motor je silnej a ulozeni slaby. Tak to proste je! Dalsi vec je spojka. Pokud jde ztuha, ma uz nejlepsi leta za sebou. Nova spojka jde relativne lehce jako u normalniho auta, pokud je to jak v Avii, casem pocitat s vymenou. Neposlouchat bazaristy co tvrdej ze je to sportak tak ma tvrdou spojku! Auta po roce 98 maji dvouhmotovej setrvacnik, auta z roku 97 a pak 3.2 maji jednohmotu. Nespornou vyhodou dvouhmoty je mekkost zaberu a nizka hlucnost. Jezdeni v kolonach je pohoda, rozjizdeni mekkoucky, prevodovku neslysis i kdyz jezdis pod 1000 otacek. Nevyhodou je vaha - 14kg oproti 8.15 kg u jednohmoty z 3.2 GTA ma na akceleraci vliv. Ja setrvak menil za GTA jednohmotu kvuli akceleraci. Auto je zejmena ve vyssich otackach zivejsi, nevyhodou je komfort pri hodne pomaly jizde napriklad poskakovani v kolone, plus pri hodne nizkejch otackach (podtaceni) slysim jak lehce rachtaj kola v prevodovce a to samy na volnobeh, protoze lamela spojky ma sice tlumeni ale zdaleka ne takovy jako dvouhmota. Jinak cena spojku u nas cca 7000,- z Anglie cca 4500,- (oboje identicka sada VALEO pro 3.2 GTA). V Imofe se da udelat vymena setrvaku formou repase - za dvouhmotu daj funglovej GTAckovej setrvak (origo vyvazenej tj. neni nutny nechat nekde za litr prevazovat), tusim ze sem doplacel asi 4 nebo 5 tisic, uz si to nepamatuju. Novej stoji kolem deseti. Pokud se auto vyslovene pomalu hreje, bude to chtit novej termostat. I s novym termostatem teplota chodi protoze auto ma budik co ukazuje realnou hodnotu a ne tripolohovej "studeny-90-prehrato" jako vetsina novych aut. Ale teplota musi vyskocit na tech 80-85 behem chvilky. Pak to chodi podle jizdy. Na dalnici klesne dolu k 80ti, kdyz prijedes do kolony vyskoci nahoru na 90, v 92 sepne sahara a zas to leze dolu. To samy pri sportovni jizde kdy teplota leze nahoru. Teplota by nemela rust vyrazne pres 90, to pak znaci zarostlej chladic. Ventilator i na prvni stupen ve vedru v kolone v pohode stahne teplotu pod 90 stupnu. Auto ma origo zeleznej chladic Valeo kterej rad rezne. Ja s tim nemel problemy, chladic mel sice vyrezly lamelky ale auto chladilo a neteklo (ale kdyz to bylo venku tak sem ho stejne vymenil) ale zarostly a tekouci chladice nejsou rozhodne vyjimkou. Chladic vody u nas cca 7-8 litru, z Anglie asi 3 a pul (identicky dil Valeo). Auto ma chladic oleje s termostatem. Kdyz teplota oleje prekroci 82 stupnu, zacne to tect do chladice. S termostatem ani chladicem sem zatim nezaregistroval problemy, ale byvaji problemy s rezavyma a praskajicima hadicema do chladice. A kdyz to rupne v plnym tempu na dalnici, je to pod tlakem z pumpy a motor se pridre hned. Takze hadice urcite zkontrolovat. Ja s nima problemy nemel ale kamosi jo. Daji se koupit novy hadice a nebo si je nechat udelat. Cena origo u nas cca 6000 za obe, v Anglii cca za 3000. Nechat si je udelat netusim. Prevodovky bejvaj obecne v pohode, razeni i na dnesni dobu perfektni a presny (zadnej francouz) a synchrony dobre nadimenzovany. Obcas jsou problemy s plastovejma domeckama razeni primo na tunely. Budto jsou tam povoleny sroubky nebo je to praskly. Neni problem to vymenit (domecky jsou stejny jak u 156 stejne jako kabely). Je k tomu jen blbej pristup, z vrchu to clovek sice vidi ale kdyz to chce vymenit, musi se sundat katak a dil podlahy. Od roku 99 se montoval sestikvalt (rok 98 ho mel na prani). Vyhodou je ze se da za relativne rozumny penize instalovat svornej diferencial Q2 (montovanej na prani do GT a 147) kterej se koupi jako origo dil. Z Anglie me vysel vcetne novych lozisek, tesneni a vymezovaci sady na loziska asi na 12500,-. Diferak vyrazne potlaci nedotacivost pri rychlejch prujezdech, pri ubrani plynu v zatacce se auto chova pretacive, s autem je ted urcite vetsi sranda. Da se koupit diferak Quaife ale to je cca 600 liber a rozdil je znat vicemene jen na okruhu protoze zavira o neco vic nez Q2. Takze pomer cena-vykon hovori pro Q2. Samozrejme nepocitat s tim ze tyhle diferaky se sroubovejma kolama umoznej driftovat na kruhaci bokem, na to zaviraj malo ale vyhoda je ze pri normalni jizde je clovek vubec necejti (coz se hodi trebas pri parkovani). Posledni ozehavou otazkou je koroze. Alfy na korozi obecne trpej, majitele 156tek muzou vypravet. GTV nereznou zvenci pokud nebyly bourany, ale spodek moc chranenej neni, takze kdyz se sundaj vsechny plastovy podbehy a kryty, clovek muze bejt prekvapenej (na heveru se to auto muze zdat ok, chce to odstrojit!). Zadny diry, to ne, ale zacinajici povrchovka takze chce si to s tim pohrat a zakonzervovat to pokud clovek pocita ze si auto necha. A pokud chces mit auto jako mazla, pocitam ze v zime s nim stejne jezdit nebudes. Jinak auta z Italie samozrejme tenhle problem mit nebudou. Nechci aby tohle co jsem napsal vyznelo jako ze Te chci od GTV odradit. To urcite ne! Pro me je GTV srdcova zalezitost jak designem, tak motorem a jizdnima vlastnostma. Jen ti uprimne rikam ze provoz neni levnej a cekat ze clovek koupi za 125 tisic ktery bude fungovat tak jak ma a bude se jen dolejvat benzin a voda do ostrikovace je vyslovene blahovost... "JendaV6, forum.alfisti.cz"

    peqw, 19.03.2010 v 21:16 kladná recenze

  • Tak jak je to s tou spotřebou?

    Přečetl jsem spoustu recenzí a názorů,a mám dojem že dva majitelé-3 názory. Níže jsem se dočetl že se dá s GTV jet za 8/100, většina lidí mi řekla že u nejlepších kousků to je okolo 15ti, a dokonce jsem včera kdesi četl o spotřebě 15-22. Takže rozptyl 8-22 litrů mi ve výsledku mnoho neřekl. Můžete také někdo napsat, na co si dát při koupi pozor? (ne ze by informace typu kdo kde v čem koho předjel užitečné..) Díky moc, jsem na vážkách zda koupit, spotřeba je tím co rozhodne.

    TRABANT601, 19.03.2010 v 09:54 neutrální recenze

  • suprer sportovni coupe za par

    Zdarec, pred pul rokem jsem ji koupil, motor 2,0 TS a musim rict ze jezdi nadherne... A to ze nekteri rikaji ze jedine v 3,0 litru, je pekna blbost, aspon podle mne. Trilitr je pro zbytek auta prilis pac nektery komponenty vychazi z dvoulitru... Opravdu zalezi na udrzbe, alfa ji proste potrebuje, ale mimo vyssi spotreby oleje nic drastickeho... Rychlostne se vyrovna NOVE Honde Civic, moje GTV je rok 96 :-) A kamosuv Golf IV 1,9 TDi s čipem mi taky neujede :-) Ja jsem proste spokojenej

    LiborSmid, 11.11.2009 v 16:04 neutrální recenze

  • Super auta!!!DS.tuning

    Zdarek ve spolek.Itali uš dělám několik let!!Auta to sou spolehlivá pokud viš co koupit!!Zmejch zkušeností nejlépe vycházi u 156 1.9JTD a 2.5 V6 24V.Co se týče GTV jen motor 3.0 V6 24V.Tydle 3motory jsou fakt super!!Benzínáky mužeš honit jak nadmutou kozu a pojedou furt!!!Dvoulitru us jsem pár na motor spravoval!!Jako prasklá klikovka,ohnutá ojnice s pístem,špatná hlava ATD...Fakt je toho hodně!!

    DS.tuning, 12.08.2009 v 12:50 neutrální recenze

  • GTV a žena za volantem????

    Nevíte jak se tohle autíčko řídí něžnému pohlaví, chtěl bych ho koupit, ale nevím zda to nebude na přítelkyni moc živé? Dík

    vaerulf, 10.06.2009 v 11:37 neutrální recenze

  • samá radost

    Mám 2.0 V6 turbo a je to neskutečný auto... Žádné závady nebyly, jen to co se opotřebí, jako rozvody, brzdy a olej a filtry sou samozřejmost. Jezdíme každý den a její spolehlivost je opravdu jen o péči... Kvalitní olej je základ a díly jen originál, a pak se odvděčí zážitkem z jízdy jaký se jen tak nezažije :-)

    John.Hercik, 02.06.2009 v 16:10 kladná recenze

  • Re: Spotřeba

    Mám GTV 2.0 TS. Spotřeba: dálky kolem 8 litrů (normální jízda) jinak kolem 10 s tím, když se nechám vyprovokovat od nějakého jiného účastníka silničního provozu :-) Provoz: Musel jsem vyměnit všechny silenbloky na zadní nápravě (8tis), zadní tlumiče (3tis), nechat udělat geo. Jinak to vypadá, že bude potřeba časem vyměnit variátor (projevuje se dieselovým zvukem motoru). Spotřeba oleje - při klidné jízdě téměř bez spotřeby, při neustálém dráždění červeného pole otáčkoměru to něco sežere - prostě vozím s sebou flašku oleje a po cca 500 km se kouknu na rysku. Jak se dostane pod půl rysky, tak vždy trochu doleju. Mám to jako auto na hraní, takže najedu tak do 10tis km ročně. Kdybych si auto kupoval znovu, tak si jej koupím s 3l motorem. 2.0 TS je super, ale přecejen na vzhled toho auta je to málo.

    lovec.mysi, 28.04.2009 v 15:34 kladná recenze

  • Spotřeba???

    Prosím mohl by ste mi někdo prozradit spotřebu 2,0??? A taky se ptám jestli jsou povidačky o tom že je alfa poruchová pravdivé???Je to moc krásné auto!!! Předem děkuji za odpověď Michal

    MisakZemii, 11.04.2009 v 00:31 neutrální recenze

  • A 3.0 l.6V?

    A GTV 3.litrik??Videl jsem sprint s Carerou911 a GTV vyhralo,takze NO coment!!6.3sec z 0-100km/h v zakladu je hodne slusnej vykon..

    ltaticek, 04.04.2009 v 11:31 neutrální recenze

  • super vůz za málo peněz

    Perfektní odezva od vozovky, takze člověk vždy přesně ví co se s autem děje. Do otáček jde velice dobře, ale na úkor spotřeby oleje(konstruktéři si pomohli velkou vůlí mezi písty a válci)-potřeba častěji kontrolovat hladinu,jinak o nic nejde.Není pravda co píše Mach.H, že 2,0 TS nejede-buď jste extra fajnšmekr pane Mach.H, nebo jste koupil nějakou vyšeptalou ludru se špatným servisem :-)

    honza.lunak, 30.12.2008 v 16:20 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání