Zavřít okno

Vaše nahlášení závadného obsahu bylo úspěšně odesláno.

Zavřít okno
Při odesílání nastala chyba. Červeně vyznačené položky jsou povinné a nebyly vyplněny.
Zadaný kód je chybný!

Pokud se domníváte, že je tento inzerát závadný, vyberte prosím z následujících možností:

*
*
Cena: 1 189 900 , 983 388 Kč (možnost odpočtu DPH)
Rok výroby:7/2016
V provozu od:7/2016
Tachometr:20 000 km
Palivo:nafta
Objem:2 967 ccm
Převodovka:automatická (7 stupňová)
Klimatizace:manuální
VIN: WAUZZZ4G7GN
xxxxxx

Skrytá část VIN

Část VIN označená xxxxxxxx je na přání prodejce skryta.

Prověřit najeté km

Prověřit najeté km

Dozvíte se, zda vozidlo není evidované jako odcizené, zda není zatížené leasingem či úvěrem, zda není omlazené, zda nemá stočený tachometr, zda nebylo havarované či jaká je jeho aktuální tržní cena.

Další informace o autě

Motor

Výkon:200 kW (272 koní)
Průměrná spotřeba:5.1 l/100 km

Historie a dokumenty

První majitel:ano
Servisní knížka:ano
Země původu:Česká republika
V provozu od:7/2016
STK:7/2020

Specifikace vozu

Karoserie:sedan/limuzína
Stav:ojeté
Barva: černá, metalíza
Počet dveří:4
Počet míst:5

Výbava

  • ABS
  • manuální klimatizace
  • xenony
  • centrální zamykání
  • pohon 4 x 4
  • imobilizér
  • tempomat

Doplňující informace

Audi drive select, Audi hold assist, Audi Soundsystem, boční airbagy vpředu, disky kol z lehké slitiny 17", elektricky nastavitelná opěrka bederních obratlů vpředu, hlavové airbagy vpředu i vzadu, chromovaná koncovka výfuku, kontrola tlaku v pneumatikách (RDC), kryty vnějších zrcátek v barvě, MMI rádio plus 2 vstupy pro SD karty do velikost 32 GB, 6kanálový zesilovač, 10 reproduktorů + subwoofer, celkový výkon 180 kW - obsahuje roz- hraní bluetooth (9ZX), Audi sound system (9VD) a informační sys

Informace o modelu

Videorecenze

Z luxusní Audi A6 nebudete chtít vystoupit.

Zkušenosti majitelů s Audi A6


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • AUDI A6 , 2,5Tdi.110KW.RV1998.

    Vlastním Audinku 6let a spokojenost.Spotreba do 8l.Najeto podle tachometru cca.310tis.Můj odhad tak 600tis.Dovoz Německo.Nejsem 1 majitel v ČR.a mám já najeto tak 90tis.Každých 10tis měním mot.olej filtry. Náklady za těch 6 let: -výměna mot.olej filtry pal. 1500kč(každých 10tis km). -turbo repase minulí rok 6000kč. -váha vzduchu letos 1200kč. -přední náprava 5500kč práce 1500kč. dělal jsem jednou. -přední xenon světla 2ks za 7000kč,práce kolem 500kč. -brzdové destičky i s prací ,ted nevím 1500kč. -letos brzdy ,předek zadek kotouč desky práce 5000kč. -páčka blinkr tempomat práce 1000kč. -boční sklo,komplet z vrakoviště práce 500kč. -pneu zimn letní ceny nepamatuji. -autobaterie cca.3000kč. Rozvody jsem ještě nedělal,motor šlape pořád dobře.letos horší zimní starty.až se mi posere motor jako jak tu čtu vačky hlava?oprava 60tis?nebudu dělat pouze koupím celej motor z vrakoviště.nebo už asi jiné auto:) -

    Klady:
    pohodlné auto,
    Zápory:
    záporné k dnešnímu dni nemám.náhradní díly jsem nekupoval originál, tak v pohodě.

    4594, 21.08.2019 v 19:20 kladná recenze

  • Audi A6 tfsi3.0 automat r.v. 09

    Dobrý den. Poradí mi někdo prosím s tímto autem? Chci si ho koupit a chtěl bych upřímnou recenzi. Děkuji za odpověď a radu.

    libuska1979, 05.05.2019 v 09:22 neutrální recenze

  • Audi A6 1,9tdi 81kw

    Autobazar Liberec cena 19tis byl se na to auto někdo podívat?? Nebo má někdo info o tom aute

    p.samal, 03.05.2019 v 20:21 neutrální recenze

  • 2.5 tdi 132kw automat quatro

    Auto mám 9let nyní najeto 290000km Vše v poho bez poruchy.

    jaroslavnovotny123, 21.02.2019 v 11:03 kladná recenze

  • A6 2,5 TDI 120 kW , r.v.2003 manuál

    Ahoj všichni, když tady čtu ty zvěsti o tom jaká je 2,5TDI kasička, jak někdo investoval statisíce atd. tak mi to nedá nepodělit se s vámi o svoji zkušenost. Oprostím se od emocí a subjekticních hodnocení a zkusím to napsat stručně, převážně v číslech. Auto jsem koupil v r. 2016 za 45 tKč, najeto 360 tkm. Chtěl jsem to jako pracovní auto, na dojetí, na sezónu a pak vrakáč. Na volnoběhu nepříjemně zvýšené vibrace. V r. 2017 se začal projevovat hluk při rozjezdu, něco jako předsmrtné chroptění nemocného osla. Zajel jsem do servisu jestli by se s tím něco nedalo udělat ( ty vibrace). Servisák rozebral předek a následně hlavu motoru (viděl jsem osobně). vyměnil několik hydroštelů, myslím že i zdvihátek, dostal je do hrstě na vrakáči, chtěli po něm 200kč. Výměna oleje, filtru,práce, cena celkem 10 tKč. Vibrace se nezměnily, zvuk taky ne. Řekl jsem si že do auta které jsem chtěl na sezónu už nedám ani vorla a čekal až se Adéla odporoučí, abych si mohl jít pro další. V r. 2018 stále jezdí, nedalo mi to a zajel jsem do ČB za expertem na 2,5 tdi motory s tím, že auto při studených startech v mrazu děsně čoudí, na volnoběhu se klepe a při rozjezdu ten nemocnej osel... Přetěsnění palivových trubiček, vzduchový filtr, výměna vstřiků (ks=500 Kč z vrakáče). Celkem 8 tKč. Auto se na volnoběhu pořád klepe, studené starty čoudí, osel pořád chroptí, do žádnýho servisu už nejedu!!! R. 2019: dolil jsem 1l oleje, auto má najeto 419 tkm, asi ho budu muset hodit ze skály jinak se ho nezbavím. Shrnuto:jezdím každý den a nijak ho nešetřím, svezení luxusní, to asi netřeba o A6 říkat, po dálnici 160 běžná cestovní rychlost. Co se pohodlí týče lepší auto jsem neměl. Pro někoho tedy "kasička", já jí říkám Nesmrtelná teta.

    Klady:
    velmi pohodlné rychlé auto
    zvuk 6V
    amortizace servis za pár šestáků
    Zápory:
    časem dojde do budu kdy již nemá cenu opravovat

    honzik030, 06.02.2019 v 21:57 kladná recenze

  • PRO PÁNA S 2,5 110 KW

    Tohle auto je jen kasička!!!!! ano to co píše pán nejsou takové dardy ale když už děláte hlavy, tak pořádně a ne jen napolovic. Kde máte vstřiky? čerpadlo? tyhle věci stojí 50 000,- když nekupujete nové!!! mě se vydřely vačky a nechal jsem v tom přes 100 000,- a to mužu být rád... jinak komplet od šroubku, čidla, turbo atd vás vyjde klidně i na 150 000,-. Jsou to nepovedené motory a Audi samo uznavá že jsou chybné!!!!

    Klady:
    pěkné svezení ale to je vše
    Zápory:
    motor, vysoká cena udržby

    papik.paja, 04.06.2018 v 17:48 záporná recenze

  • Audi A6 avant 2,7 tdi chip 160kw 4x4 automat,2006

    Tocim 276tkm a nemam s autem vetsich problemu.Automat radi perfektne,manual je prezitek dobry akorat tak do ferrari apod.Samozrejmne sem tam neco potrebuje-jako kazda ojetina ale nic fatalniho.Servis je drazsi ale to svezeni za to stoji.Pro pana pode mnou,ze si nemuzete dovolit servisovat novejsi model jeste neznamena ze je to spatne auto a ze je na tom kazdy tak.Mimochodem rozvody stoji cca 50tisic :)Ekonomicka sebevrazda urcite ne.Jezdim hodne rychle a dlouhodoba je 9-9,5L/100km.

    Klady:
    Velice pohodlne velke auto na dlouhe cesty
    Rychle,presne,sedi jak pribite.
    Zápory:
    Mozna drazsi servis a nahradni dily-to je relevantni jak kdo ma hluboko do kapsy
    Horsi manipulace ve meste (kombi)

    romulus82, 16.02.2018 v 17:45 kladná recenze

  • pro dusan5527@email.cz

    Pokud chcete auto bez investic tak si kupte Audinu s atmosférickým benzínovým motorem a s manuální převodovkou. Diesel se Vám vymstí na výdajích za opravu a co ušetříte na naftě dáte na servis. A pokud chcete ještě k tomu dýzlu automat, tak to bude Vaše ekonomická sebevražda až se to začne s--t. Automat je pro ženský které neumějí řadit. Já mám A6 2.4 v benzínu s manuální převodovkou od roku 1998 a dělal jsem jen rozvody při 120 tisících (cena 5100,-, vše si dělám sám), jinak mám stále původní brzdové obložení protože brzdím minimálně, zásadně auto nechávám dojíždět, nejezdím stylem brzda-plyn. Motor vytáčím maximálně na 2000 otáček.Je to jen na Vás co si koupíte, já jsem řekl svou zkušenost a to je vše, zdravím.

    zednictviplavec, 28.01.2018 v 21:47 kladná recenze

  • prosim o radu u audi A6

    Dobry den.muzete mi prosim nekdo poradit a dat informace..chci si koupit audinu A6 ale nevim zda bud 2.7tdi 140kw rok 2010 nebo 3.0tdi 176kw automat quattro rok 2009.jak je to s automatickou prevodovkou zda je lepsi nez manual..bojim se kdyz se pokazi automat tak ze to bude velky balik za opravu nebo vzit radeji 2.7 manual.dokuji moc za rady.muj mejl popripade dusan5527@email.cz

    dusan5527, 28.01.2018 v 21:32 neutrální recenze

  • Doplnění Pro pana dinofri

    Nájezd max. 700 km za rok mám zhruba za posledních pět let, to znamená že posledních pět let jezdím minimálně. Před tím jsem měl nájezd samozřejmě vyšší a bylo to kolem 10 tisíc km ročně, to jsme jezdili se ženou do Chorvatska a na Ukrajinu. Spotřebu benzínu jsem nikdy neřešil, na benzínu jsem vyrostl a znám rozdíly, plusy a mínusy mezi naftou a benzínem a naftu bych nikdy nechtěl. Jinak zdravím.

    zednictviplavec, 27.01.2018 v 23:02 neutrální recenze

  • Pro pana dinofri

    Dobrý den, bohužel v mém ročním nájezdu žádný překlep není, můj roční nájezd je opravdu maximálně 700 km ročně a žádných Vámi opravených 7000. Měsíčně se ženou najezdím kolem 50 km a vůz vytahuji z garáže tak čtyřikrát do měsíce z důvodu nákupu potravin. Auto mám již přes 19 let a od mého posledního komentáře mi nájezd stoupl o 49 km. Nechápu co Vás na mém komentáři rozesmálo, jde o skutečnost. Co je divného na tom, že najedu ročně kolem 700 km? Před svou A6 (do roku 1998) jsem měl trabanta ale toho jsem přenechal synovi.

    Klady:
    Audi A6, benzín, manuál, sedan:
    Spolehlivé, luxusní a pohodlné auto bez investic, koupeno jako nové v roce 1998
    Vyhovující spotřeba benzínu v průměru 12,8l (aktuální stav počítače)
    Po 19 letech absolutně bez koroze
    Kvalitní zpracování a vynikající ochrana podvozku a karoserie
    Zápory:
    Docela dlouhé a široké auto, do kůlny se mi vejde jen tak tak oproti Trabantu kterého jsem měl před tím.

    zednictviplavec, 27.01.2018 v 22:27 kladná recenze

  • Audi A6 2,4 V6 121kw

    Tak mě tady tak rozesmál pán s Audi 2,4 který chválí benzín. :D Se 700 nejspíš překlep takže 7000 za rok :D Se nedivím že mu nevadí jezdit za 12L/100 :D

    dinofri, 16.01.2018 v 22:31 kladná recenze

  • Audi A6

    Mám Audi A6 2.4 V6 121 kw benzín, sedan RV 1998 klasiku s manuální převodovkou a pouze předním náhonem. Mohu vřele doporučit benzínové motory, je k smíchu jak každý jede po dýzlu z důvodu spotřeby a přitom benzín nemá konkurenci ve výkonu a ve spolehlivosti. Kdo nemá na benzín, ať jezdí MHD. Auto jsem koupil jako nové v roce 1998 a mám ho dodnes, ročně najezdím zhruba 700 km a k dnešnímu dni po 19 letech provozu mám najeto poctivých 145000 km. Nafta patří do kamen a do traktoru, naštěstí už se nad nafťáky zatahuje voda a už se do aut dávat nebudou.

    zednictviplavec, 20.12.2017 v 15:09 neutrální recenze

  • Audi A6 2,5tdi 132kw quatro automat.

    Skvělé auto vlastním 10let.Najeto 250000km. Jen měním olej v motoru každých 10tisíc km.

    Klady:
    Luxus za málo peněz
    Zápory:
    žádné.

    jaroslavnovotny123, 29.11.2017 v 13:15 kladná recenze

  • A6 2.5 TDI 110KW TIPTRONIC

    Cetl jsem od nekoho zapornz komentar ze a6 2.5 tdi do 2005 nebrat ze oprava vackovz hridele vzchazi na 60tis :D ... tak vas rad zastavim kolego..neni pravda..ja sam jsem si prosel urcitym servise (delam si sam) a tyden po koupi mi odesel automat..to jsem byl jeste neznaly..nicmene oprava tiptronicu 30tis.. a pak me cekal motor ano vacky byly vydrene ale nove vacky original nove tudiz uz i upravene ze vydrzi a ne jako ty puvodni vsechny zdvihatka,vahadla,penizky celkem 23tis takze zadnych 60tis jak pisete..rovnou nove rozvody (cela sada i s pumpou 5500,- kladkz a remeny..) delal jsem spoustu veci na motoru a nejsou to dardy ovsem ze clovek musi cekat nejake investice ale zalezi na tom jake auto kupujete v jakem je stavu..ja osobne jsem vzdy kupoval levnejsi a vedel jsem ze budu muset investovat (necekal jsem co vse) ale vim ze si to udelam sam a vim ze to a to je opravdu hotove a udelane a ne ze koupim auto za 100 kde prodejce rika ze je tohle vse udelane da vam i doklady ktere dneska neni problem zaridit o servisu atd a pak se neco rozsype..shrnul bych to..jezdim spokojene vim co mam vse udelane koupil jsem za 40 a investoval 60 (tiptronic,rozvodz nove hlavy osazene novymi vackami a zdvihatky atd, novy podvozek brzdy tlumice naprava a jsem v tom za cca 110tis.. kdybych chtel kupovat bez starosti stalo by me to stejne penize ale mam vyhodu ze jsem se neco noveho naucil znam cele sve auto a vim co mam opravdu udelane..za me bych se toho nebal samozrejme nekdo neznaly a neumetel by si mel koupit radsi drazsi a servisovane auto..kazdopadne i stare 110kw nejsou srot..jen je potreba dat si pozor na vacky..ale kazde auto ma svoje achylovi paty..na kazdem aute je nejaka chyba takze bych nekritizoval a6 110kw jako nebrat ze je hrozne..

    majkl.works, 06.11.2017 v 14:50 kladná recenze

  • Audi A6 2.5

    POZOR!!! Do roku 2005 nekupovat 2.5 TDI !!!! Odcházejí vačky

    Zápory:
    oprava vačkové hřídele 60 000Kč

    dominiklazarek, 02.10.2017 v 13:35 záporná recenze

  • 3.2 fsi 4x4 r.v.2004

    Mám vůz již 3 roky a denně najezdim cca.150 km do práce, za celou dobu absolutně bez problémů. Nemusím řešit turbo, vstřiky a další p.... okolo nafty. Spotřeba? je mi u zadnice, to co ušetřim na dilech raději projezdim v benzinu a hlavně auto nestojí v žadném servise.

    Klady:
    benzin

    kordik9, 14.06.2017 v 23:06 kladná recenze

  • 2.8FSI = lepsi volba

    Mel jsme moznost vlastnit 3.2 FSI a pak take 2.8 FSI. Motoru 2.8FSI je pomerne mene, coz je kazdopadne skoda, v podstate se jedna o stejny motor jako 3.2FSI ale se snizenym zdvihem a vetsim poctem retezu, coz v konecnem dusledku prispiva v podstatne klidnejsimu chodu, ale hlavne nepomerne vetsi odolnosti a spolehlivosti motoru. Na internetu lze najit velike mnozstvo clanku, ktere popisuji problemy s motory 3.2FSI, hlavne praskajici retezy (a to bez varovani) ktere maji pro motor samozrejme fatalni dopady. za dva roky co jsem mel 3.2FSI bylo auto v servisu celkem 6x, 2.8 FSI ani jednou (vyjma bezne udrzby). Jeste poznamka: Nechapu to naftove nabozenstvi v CR, hlavne nechapu, kdyz si nekdo koupi 8 let stary diesel a pak se divy, kdyz cvaka za opravy neskutecne penize. S 2.8kou jsem se dostal na prumer 7.5L/100, ve meste 9L/100 - to je uplne srovnatelne s jakymkoli naftovym 3litrem, ale spolehlivost a naklady na opravy jsou absolutne nesrovnatelne...

    Klady:
    A6 je vseobecne spolehlive auto, poskytujici dostatecne pohodli, ale pritom porad agilni i do mesta
    Zápory:
    nic

    tritonas, 22.04.2016 v 14:41 kladná recenze

  • vi 109

    Naprostý souhlas s pánem v předchozím příspěvku.Bohužel to není jen u Audi :-)

    Klady:
    nic
    Zápory:
    nic

    ondrasek.radim, 16.04.2016 v 13:55 neutrální recenze

  • A6 vydrž

    Mám obrovské přání..Kdy už konečně začnou opět vyrábět ta odolná,spolehlivá,hutná audi s analogovými ukazateli,uzávěrkama diferenciálu,,která při pulmilionu naběhaných kilometru měla motor a agregáty stále ve velice dobré kondici a vydržela při slušném zacházení milion a víc se zakladním servisem, a jezdila od čtyřech do sedmi litru nafty,,kdy se do nich nemusely cpát statisíce korun,,jako do těch dnešních eko.urev,,Ano ty co už vyrábějí dementní ajtáci a né poctiví strojaři,jako tomu bylo do roku 1997... Auta by měla být vyráběna na třicet let provozu,,výráběla by se jich pětina,přičemž uplně zbytečným ,nepodstatným vyvojem by se nemusela zasírat planeta a prostředky třeba využít na cyklostezky okolo celý planety a byl by klid ...

    Klady:
    jedině audi sport quattro,, 80 B3,B4,audi 100 C3,C4,A6 C4.....pak už nic..........................dizajn ,dizajn plno nesmyslu a přešlapování na mistě do dnešních dnu..
    Zápory:
    co je nové to je špatné...

    vi109, 03.04.2016 v 22:12 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání