Aktuální nabídka inzerátů Audi A6

Zkušenosti majitelů s Audi A6


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Audi A6 2.5

    POZOR!!! Do roku 2005 nekupovat 2.5 TDI !!!! Odcházejí vačky

    Zápory:
    oprava vačkové hřídele 60 000Kč

    dominiklazarek, 02.10.2017 v 13:35 záporná recenze

  • 3.2 fsi 4x4 r.v.2004

    Mám vůz již 3 roky a denně najezdim cca.150 km do práce, za celou dobu absolutně bez problémů. Nemusím řešit turbo, vstřiky a další p.... okolo nafty. Spotřeba? je mi u zadnice, to co ušetřim na dilech raději projezdim v benzinu a hlavně auto nestojí v žadném servise.

    Klady:
    benzin

    kordik9, 14.06.2017 v 23:06 kladná recenze

  • 2.8FSI = lepsi volba

    Mel jsme moznost vlastnit 3.2 FSI a pak take 2.8 FSI. Motoru 2.8FSI je pomerne mene, coz je kazdopadne skoda, v podstate se jedna o stejny motor jako 3.2FSI ale se snizenym zdvihem a vetsim poctem retezu, coz v konecnem dusledku prispiva v podstatne klidnejsimu chodu, ale hlavne nepomerne vetsi odolnosti a spolehlivosti motoru. Na internetu lze najit velike mnozstvo clanku, ktere popisuji problemy s motory 3.2FSI, hlavne praskajici retezy (a to bez varovani) ktere maji pro motor samozrejme fatalni dopady. za dva roky co jsem mel 3.2FSI bylo auto v servisu celkem 6x, 2.8 FSI ani jednou (vyjma bezne udrzby). Jeste poznamka: Nechapu to naftove nabozenstvi v CR, hlavne nechapu, kdyz si nekdo koupi 8 let stary diesel a pak se divy, kdyz cvaka za opravy neskutecne penize. S 2.8kou jsem se dostal na prumer 7.5L/100, ve meste 9L/100 - to je uplne srovnatelne s jakymkoli naftovym 3litrem, ale spolehlivost a naklady na opravy jsou absolutne nesrovnatelne...

    Klady:
    A6 je vseobecne spolehlive auto, poskytujici dostatecne pohodli, ale pritom porad agilni i do mesta
    Zápory:
    nic

    tritonas, 22.04.2016 v 14:41 kladná recenze

  • vi 109

    Naprostý souhlas s pánem v předchozím příspěvku.Bohužel to není jen u Audi :-)

    Klady:
    nic
    Zápory:
    nic

    ondrasek.radim, 16.04.2016 v 13:55 neutrální recenze

  • A6 vydrž

    Mám obrovské přání..Kdy už konečně začnou opět vyrábět ta odolná,spolehlivá,hutná audi s analogovými ukazateli,uzávěrkama diferenciálu,,která při pulmilionu naběhaných kilometru měla motor a agregáty stále ve velice dobré kondici a vydržela při slušném zacházení milion a víc se zakladním servisem, a jezdila od čtyřech do sedmi litru nafty,,kdy se do nich nemusely cpát statisíce korun,,jako do těch dnešních eko.urev,,Ano ty co už vyrábějí dementní ajtáci a né poctiví strojaři,jako tomu bylo do roku 1997... Auta by měla být vyráběna na třicet let provozu,,výráběla by se jich pětina,přičemž uplně zbytečným ,nepodstatným vyvojem by se nemusela zasírat planeta a prostředky třeba využít na cyklostezky okolo celý planety a byl by klid ...

    Klady:
    jedině audi sport quattro,, 80 B3,B4,audi 100 C3,C4,A6 C4.....pak už nic..........................dizajn ,dizajn plno nesmyslu a přešlapování na mistě do dnešních dnu..
    Zápory:
    co je nové to je špatné...

    vi109, 03.04.2016 v 22:12 neutrální recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    http://www.nemecka-auta.cz/

    kos.pa, 24.03.2016 v 10:22 neutrální recenze

  • Recenze Audi A6 4.2 FSI avant Audi 3.2 FSI C6 4F

    Rozhodl jsem se popsat pár postřehů ze života s těmito vozy. Oba vozy se pokusím popsat součastně, trochu i porovnat, ale tak aby bylo zřejmé co k jakému vozu patří. Prvně konstatuji pár čistě subjektivních věcí. Generace Audi A6 C6 se mi designově líbí, ať exteriér tak i interiér, je to jediná A6 kde se mi líbí více sedan než kombi. Ergonometrie mi vyhovuje, stejně jako ovládání MMI, nenapadá mě nic zásadního co by se mi vyloženě nelíbilo nebo vyloženě vadilo. Samozřejmě nic dokonalého neexistuje a pár drobných nedostatků si jistě každý najde. Nicméně osobní preference je každého věc a leckdy koupě může ztroskotat na "zásadní" věci jako je např. modré čalounění či odkládaní 1,5l PET lahve. Toto není můj případ, pro mou osobu to není úplně rozhodující, spíše mě zajímají funkční věci. Audi 3.2 FSI je roku 11/2004. Audi 4.2 FSI je roku 7/2008. Obě auta byla koupena jako nová, tudíž nelze uvažovat o tom, že by nějaký překupník stočil tachometr. Nyní mají obě auta najeto cca 170 tisíc km (3.2ka o něco více, 4.2ka o něco méně). Obě Audiny jsou quattro a tiptronic v tom není rozdíl. Quattro: Funguje výborně a zatím bez jediného problému, pokud člověk vůz nepřecení vyjede všude, to samé platí i trakci v zatáčkách, ale k jízdním vlastnostem se ještě dostanu. Tiptronic: Zde musím poznamenat, že jsem spíše odpůrce automatů, ale objektivně převodovce není co vytknout zejména při klidné jízdě, motor nevytáčí (řadí v cca 2000 ot./min) řadí hladce, pro ostřejší jízdu je třeba řadit manuálně, nebo alespoň přesunout volič převodovky na S (řadí v ± 4000 ot./min). Pro manuální řazení mi vyhovuje vyklopení páky automatu doprava (převodový stupeň je zařazen dokud otáčky motoru dovolí), pádla pod volantem (má 3.2ka) mají z mého pohledu jednu nectnost, pokud začnu řadit v režimu D a pak chci nechat práci opět automatu poměrně dlouho trvá něž to auto pochopí a já nemám jak mu to rychleji říci. Navíc toto nejsou auta určená pro sportovní jízdu, pádla pod volantem bych považoval za nutné pouze u modelů jako RS6, BMW M5 atd. U obou aut byl měněn jedenkráte olej filtry v převodovce v cca 120k km. I tak v Audi 4.2 FSI vydržela převodovka 150k km (celková repase: hydroměnič, bimetalický futra atd. 60k Kč), v Audi 3.2 FSI zatím drží (nevím proč, že by tím, že 4.2 má o 110Nm více a převodovka není dostatečně naddimenzovaná?). Převodovky jsou z provenience firmy ZF (mají zastoupení v Jihlavě), existuje výměnný program, ale Audi prý určuje cenu za kolik Vám převodovku vymění, to mi připadá vtipné. Audi 3.2 FSI má klasické tlumiče, Audi 4.2 FSI má vzduchové odpružení. Klasické tlumiče nejsou vůbec špatné, ale mohu doporučit vzduchový podvozek, je snad ve všem lepší (např. se dá zvýšit světlá výška vozu, na polňačce ideál) a navíc s ním zatím nebyl jediný problém, jen pozor při zvedání na heveru :-). Motory: oba jsou atmosférické se všemi klady a zápory. Kdybych měl poradit s výběrem tak jednoznačně 4.2 FSI. Proč? Jízdně je 3.2 FSI naprosto dostačující, ale problém je v provozních nákladech. Spotřební materiál jako olej svíčky, cívky je trochu v neprospěch 4.2ky, všeho o trochu více :-), rozdíly tisícikorunové. Spotřebu bych se nebál označit za shodnou, možná až na město. Vsuvka ke spotřebě, krom města a venku záleží dost na jízdním stylu, provozu, terénu atd. Začneme venku, pokud pojedete se sebezapřením buddhistického mnicha (tím ovšem nemyslím, že místo 90km/h pojedu 70km/h, jde zejména o plynulou jízdu, bez razantní akcelerace) lze se s oběma motory dostat na 8 litrů /100km (rozhodně tuto spotřebu ale nečekejte, i s tímto stylem, např. na horách) normální jízda ± 10 litrů / 100km, jízda alá magor derivuje odběr tak cca 16 litrů na 100km, pokud hodláte s autem někde pořádně blbnout dosaďte si libovolné číslo tak do 50 :-). Pokud budete však stát na D1 v zácpě, tak desetinky na ukazateli spotřeby rychle stoupají, tyto motory jsou prostě dělány na jízdu a ne na stání. Z toho samozřejmě pramení spotřeba ve městě, asketický přístup a štěstí na vypnuté semafory v Praze v 1 hodinu ráno Vám možná jednou za rok vykouzlí spotřebu 10/100, ale realita se kterou se dá počítat je tak 12-15l/100km a pokud se bude s někým honit od křižovatky ke křivatce, tak cca 20/100. 3.2 FSI při jízdě ve městě profituje z menšího objemu, ale není to zásadní rozdíl, odhad tak 1-1,5l/100km. Momentálně mám za posledních odjetých 90 hodin průměrnou spotřebu 10,8 l/100km dle PP (4.2 FSI), jezdím min. z 30% Prahu. Věřte, že spotřeba není to, co budete u Audi finančně řešit ;-) Největším problémem je u 3.2 FSI servis (o kvalitě autorizovaného servisu se trochu rozepíšu, stojí to za to) v cca 130k km rozvody a desetitisíce lítají, 170k km závada mazání (na dálnici ve 130km/h) jedna hlava motoru KO a další desetitisíce...ne, tímto jsem Audi 3.2 FSI odeslal do věčných lovišť. Co se spotřeby oleje týče, záleží na stylu jízdy, ale nedolévám více než je běžné u jiných součastných motorů. Servis je drahý (doporučuji si nechat min. 50k Kč na servis ojeté Audi A6) toto má dvě roviny. První, originál servis případně nákup dílů je předražený, bohužel máte Audi (např. cena práce je 1000Kč/hod. a více). Což se dá řešit tím, že najdete servis, který má fanda značky a ten Vám namontuje (skutečně namontuje nový díl) ty samé díly, jen bez vyražených čtyřech kroužků. Co se ovšem obejít nedá je druhá rovina problému. Fakt, že se pohybujete v jiných počtech... 9 litrů motorového oleje, 8/6 svíček/cívek místo čtyřech, průměr brzdových kotoučů je spíše ze světa lehkých nákladních automobilů, než aby jste je našli v regálu hned vedle kotoučů na Fábii, atd. Komentář (jen tak letem světem) k autorizovanému servisu (Auto Jarov), nemůžu jinak než konstatovat, že v ČR je to většinou instituce která si účtuje dost peněz, za téměř žádnou muziku. Z části dávám za vinu problém s Audi právě servisu. Např. Audi 4.2 FSI má samozřejmě servisní knížce uvedenu výměnu palivového filtru a světe div se v roce 2015, opět při výměně palivového filtru byl na tom starém letopočet 2008 a ten šroub léta nikdo nepovoloval... Audi 3.2 FSI problém s motorem cca 150k km ráno první studený start, motor se tak 15s klepal. První návštěva, špatný termostat pár drobností suma sumárum odtavené auto na 14dní a 15k Kč, pozitivní bylo že se motor přestal klepat, to mu ovšem vydrželo 8k km. Druhá návštěva, stejný problém. Odpověď auto je v pořádku diagnostika nic nepíše (přečíst si nějaký interface zvládne asi každý) na můj dotaz, zda by to mohla způsobovat proměnná délka sání odpověděl mechanik, že ano a že je to dobrý nápad :-) ten nápad mě stál 5k Kč jinak žádná změna a pak se stalo viz výše (jaké je jádro problému musí posoudit jiní borci). To, že do zadního světla napájeli dráty místo výměny kterou naúčtovali už nechám bez komentáře, atd. Nejsem automechanik ani se nepovažuji za odborníka, jen mě auta a motorky prostě baví a párkrát jsem již viděl něco, co nefungovalo jak mělo a rozhodně nemám problém, někomu za kvalitní práci kvalitně zaplatit. Nevím kde je problém, jestli v tom že ti mechanici jsou špatně placení a pak Vám vymění jen půlku oleje a druhou půlkou si přilepší k výplatě, nebo ten kdo je kvalitní jde dělat na sebe...ale přál bych si kvalitní autorizovaný servis v ČR. Můj závěr je takový, že pokud musíte do autorizovaného servisu trvejte na tom, že chcete být u opravy, případně požadujte foto/video dokumentaci. Pokud nemusíte, tak si najděte poctivý klidně neznačkový servis (problém tam však bývá čas, když někdo dělá dobře a poctivě bývá vytížen). Protože pravidelné a poctivé výměny provozních věcí Vám mohou ušetřit podstatně více něž normální řidič projede ve spotřebě. Vyměňujte raději dřív než později ;-). (Jen taková poznámka pod čarou, vlastním moto japonské výroby, kde výrobce nařizuje výměnu oleje po 6000km, proč asi? a proč nám Audi (a i jiní) tvrdí 30k km na olej, převodovka bezúdržbová, atd. .... tady ať si každý zauvažuje sám) Krom zmíněných problémů jsem měl i jiné (xenony chvíli svítil, chvíli ne; centrál pravé zadní (pak i přední) dveře někdy odemkl, někdy ne, lambda sonda, atd.), tudíž Audi nepovažuji za spolehlivé auto. Část toho také přisuzuji až zbytečnostem ve výbavě Audi, jak často v MMI nastavujete centrální zamykání pro každé dveře zvlášť... hrál jsem s tím jako s novou hračkou a pak až když se to rozbilo :-). Filozofická otázka je, proč mi do auta někdo cpe věci, které tam vlastně vůbec nechci a nepotřebuji, ať jsou volitelné, v základu ať je auto levné a jednoduché! K tomu jak to jede: Obě auta nedostatkem výkonu netrpí. Ovšem Audi 4.2 FSI má jasně navrch. Díky quattru je téměř vždy všechen výkon přenesen na silnici. Parametry motorů jakožto i zrychlení atd. si jistě každý dohledá. Byť výkonná auta nečekejte sportovní zážitky, zážitek trochu devastuje automat a pak zejména starý dobrý Newton. Auta jsou prostě velká a těžká, pokud chcete Audi poslat do zatáčky dveřmi napřed tak na to musíte mít nejen "koule", ale i dostatek místa. Každopádně doporučuji si to na sněhu s vypnutým ESP vyzkoušet ;-), nicméně také nedoporučuji jezdit na limitu auta, je to zbytečné (i na 80% jedete už opravdu velmi rychle), Audi je nedotáčivé a hlavně vůbec Vám nesdělí, že má v plánu výlet za vnější hranu oblouku který máte zrovna v plánu projet. Ne že bych s tam někdy podíval, ale čelo se mi párkrát orosilo. Opravdu, nájezdovou rychlost do zatáčky a cit pro Audi je třeba na limitu velmi pilovat, toť můj názor. Osobně mi dost často nevyhovuje zásah elektroniky (auto se hrne ven ze zatáčky (např. sníh pod ním náledí) a chvilku se nic neděje), avšak elektronika si s problémem poradí, jen aby tam bylo dost místa... Jinak jsou to auta na polykání kilometrů a kilometrů, pohodlná, skvěle odhlučněná. Pocit z rychlosti se ztrácí a i relativně pohodou jízdou budete někde daleko za legálními limity rychlosti. Praktičnost: I Audi 3.2 FSI jako sedan má sklopná zadní sedadla, kufr je více než dostačující, jen když si tam hodíte pouze svačinu tak se pro její vyndání se musíte někdy do kufru dost zanořit. Avant bych hodnotil jako malý stěhovací vůz, po sklopení sedadel tam narvete téměř cokoliv lednici, pracku, kola...Odkládacích prostor mají obě Audi na můj vkus dost (koukněte na nějakou novinářskou recenzi s fotkami). Musím pochválit audio soustavu, už základní model hraje velmi dobře, navíc 4.2ka umí už MP3 což v kombinaci 6xCD je opravnu hodně muziky. Navigací je vybaveno pouze Audi 4.2 a jsem s ní spokojen, vyzkoušeno v rámci "klasické" Evropy, na Ukrajině či v Turecku jsem s ní nebyl :-). Užitečně jsou parkovací senzory, fungují spolehlivě. Auto má slušný rejd tak jsem s pakování i při velikosti auta neměl zatím problém. MMI poskytuje hodně informací a možností nastavení, většinu toho člověk vidí stejně jen párkrát. Užitečná je možnost oddělit zavazadlový prostor Avantu od posádky a tudíž převážet domácí zvířectvo, sám to nevyužívám, ale jedna rolovací síťka rozhodně spolehlivost auta zásadně nesníží a případné uživatele jistě potěší. Bezpečnost: V autě se rozhodně nebojím :-), pocitově velmi bytelný výrobek a už jen ty rozměry a váha vozu hovoří na silnici většinou ve Váš prospěch. Obecné výsledky známých bezpečnostních testů, jakož i počty airbagů najdete na internetu, to nemá smysl zde popisovat. Závěr: Auta mají velmi kvalitně zpracovaný interiér a výbava je více než dostačující. Skvělé je odhlučnění a kultivovanost víceválcový motorů, stejně tak za velmi dobrou považuji spotřebu s ohledem na velikost, váhu a výkon auta (pro ortodoxní vyznavače TDI (také jsem vlastnil) skvělý motor 1,9TDI by s autem vážícím 2 tuny, 4x4 automat by nikdy nejezdil za 5l/100km) :-) Co ovšem velmi kazí image celé značky je spolehlivost. Drobné závady bych zde ani nezmiňoval, nebýt těch velkých...Měl bych představu, že zásadní komponenty jako motor a převodovka budou u takového vozu počítány na bezproblémový nájezd min. 350-400k km. Chci opravdu tak moc? Vždyť tyto auta si většinou nekupuje senior s nájezdem do 10k km za rok ba dokonce ani průměrný řidič.. Už s podstaty vozu ho většinou kupuje ten, kdo chce jezdit více, jezdit více i jinam než jenom do autoservisu.

    Klady:
    pohon 4x4, vzduchové odpružení, audiosoustava, odhlučnění, komfort při dlouhých cestách, nabídka motorů, bezpečnost
    Zápory:
    spolehlivost zejména zásadních komponet (motor, automatická převodovka), jízdní vlastnosti při rychlé jízdě

    sdemo, 04.03.2016 v 22:41 záporná recenze

  • A6 C6 3,2FSI sedan

    Auto v maximální možné výbavě, jáké se v daném modelu dalo koupit, včetně světlého dřeva a žluté kůže, automat, rv.: 2009... Když se zkazí elektronika, tak jedině do servisu Audi a pořádně si zkontrolovat, zda jí doopravdy opravili tak, aby fungovala, jinak moc pohodlné a komfortní autíčko, těch 256HP nejde ani nějak moc zaregistrovat, protože jede velice tiše, kultivovaně a spíše plynule tlačí do sedadla, než aby kopalo do zadku, ale ujede i Passatu W8, spotřeba při dynamické jízdě ve městě kolem 16-18l/100km, jinak se dá za těch 11-12, mimo město i pod 10l/100km. Maximální rychlost 280km/h (ikdyž od těch 230-240ti už se ta ručička skoro ani nehýbe vpřed) a ani v této rychlosti neztrácí na ovladatelnosti, ani se nijak závažně moc neprojevuje hlučnost v autě. Trošku mi vadí, že když se přepne na tiptronic, tak je tam celkem velká prodleva, než posunete páčku a než začne auto řadit rychlosti, ale to je už zanedbatelný detail. Kufr je absolutně super, ikdyž se člověk musí celkem dost ohnout, aby dal něco dozadu k sedadlům. Já bych ale řekl, že 3:0TDI s čipem bude daleko pružnějsí a zároveň o polovinu úspornější, než tohle FSI-čko, co žere jen o litr míň, než V8 1.2 (dost k zamyšlení)... Nechápu taky to, že je naprosto vše poháněno na elektřinu, ale posuv volantu je manuální.... Auto je drahé na provoz, ale za ty peníze opravdu stojí. Je to dobrá volba.

    Klady:
    Luxus a jízní vlastnosti, prostor, hladkost řazení převodovky, tichý chod, 4×4, super repro ozvučení, perfektní klima
    Zápory:
    Spotřeba, ceny náhradních dílů, dlouhá čekací doba na servis a málo kdy vám auto vrátí tak, aby elektronika fungovala opravdu na 100%, závistiví kamarádi a sousedi. Furt aby to člověk hlídal, jestli tam nemá rýhy od klíčů a podobně.

    matrix.koudel, 20.11.2015 v 13:02 neutrální recenze

  • audi 3,2fsi

    Dobrej, máte zkušenost s audi a6 3,2fsi 2006,spotřeba a spolehlivost, díky.

    lipenskymichal, 12.11.2015 v 19:29 neutrální recenze

  • Audi A6 quattro 2,7 biturbo (2000) Avant

    Pohodlné a výkoné rodiné kombi z pohonem všech kol a vcelku slušným výkonem,v mém případě po lehké úpravě 194kW. Koupeno po dlouhém a pečlivém výběru od prvního majitele a z plnou servisní historií. Vlastním jej od dubna 2015 a zatím žádný problém.

    Klady:
    Prostor,výkon,pohon quattro v zimě,možnost volby řazení rychlostí jako v automatu nebo na volantu.
    Pěkné zrychlení vozu pokud je potřeba.
    Kvalitní interíér vozu-nic nevrže ani nechrastí
    Zápory:
    Tento vůz není pro lidi co počítají každé deci benzínu. Spotřeba ve městě kolem 13.litrů a mimo město a dálnice jsem schopen za 9.litrů. Ale je pravda že kupuji Naturál 95 v ceně kolem 26.90kč a moc toho nenajezdím,takže žádná hrůza.
    Pokud už do servisu tak někam kde tomu rozumí

    lucius1964, 07.11.2015 v 13:12 kladná recenze

  • ok

    cau nemete nekdo zkusenost z clovekem co chce koupit auto ze zahranici dik

    Klady:
    ok
    Zápory:
    ok

    zdeneksrachta, 19.07.2015 v 20:49 neutrální recenze

  • Audi A6 AVANT 3,0TDI165kW QUATTRO

    Ahoj všem, mám dotaz, pro někoho nejspíš hloupej ale nikdo v okolí to neví. Audi A6 AVANT 3,0TDI165kW QUATTRO r.v.2005 jak má vyřešeny rozvody? A p kolika km se dělají? Děkuju moc za info. Tonda

    tondatovacovsky, 28.05.2015 v 16:30 neutrální recenze

  • Audi A6 2.0 TDI 103 kw

    no to co jsem si tedkom precetl,tak se mi chtelo pekne zvracet...prosimte,kdyz nic nevis o tomhle motoru v audi A6,tak tu prosimte nepis takove hovad... ten motor je to nejhorsi co tenhle model mohl nabidnout...2.7 nebo 3.0 TDI by bylo urcite idealnejsi a s tou spotrebou... jeste jsem nevidel aby ten 3.0TDI jezdil o 1,2 litru vice nez 2.0TDI stejnym stylem jizdy...

    danielrepas, 11.03.2015 v 19:49 neutrální recenze

  • A6 2TDi

    Motor 2.0 TDI je dobrý a vcelku bezporuchový. ALE... A6 je těžké auto a určitě bych preferoval motor 3.0 TDI 171 KW, nebo facelift 176 KW. Výhody: řetězové rozvody, pružnost a síla, kultivovanost, spolehlivost a bezporuchovost. A vždy ve spojení quatro automat (pohodlnější a bezporuchový). Nevýhoda: vyšší spotřeba oproti 2.0 TDi o cca 1,2 l/100 km a o cca 1500,- Kč dražší pojistka. Každopádně se skvěle k tomuto autu hodí a je spolehlivý. Řekl bych, že jeden z nejspolehlivějších motorů v historii Audi TDi.

    stavby123, 07.03.2015 v 02:38 neutrální recenze

  • Dotaz na A6,130kw

    Mám dotaz na Audi A6, 130kw TDI, rv. 2012. Stačí tento motor na pružnou jízdu, pokud někdo ma zkušenosti , budu rád.Děkuji

    asie-job, 06.02.2015 v 09:30 neutrální recenze

  • audi A6 2.0tdi ?

    Ahoj vsem chci se zeptat na A6 2.0 tdi 103kw moc jich neni vedsinou 2.7 nebo 3.0 tdi . Ma s timto motorem nekdo zkusenosti treba u kombi ,jestli ma cenu se na to vubec divat dik.

    tyelk, 16.01.2015 v 17:50 neutrální recenze

  • 4,2 quattro

    Auto je pecka,tomu se nedá nic vytknout. Jede jako kráva, spotřeba na LPG jako kdybych jel za osm litrů benzinu. Problém nastává v jen s převodovkama. Z výroby je ten tiptronic na ten osmiválec poddimenzovanej. Takže výměna oleje a filtru v převodovce max po 60.tis km jinak repas převodovky. Rozvaděč,měnič a práce cca 80tis kč. A sype se jedna almara za druhou. Pozor na to. Jinak bych jiný auto nechtěl.

    Klady:
    výkon, výbava,pohodlí
    Zápory:
    převodovka, závistivci

    pietroperformance, 14.01.2015 v 22:43 neutrální recenze

  • cvxdcc

    cscsc

    luzickymlejn, 24.12.2014 v 20:04 neutrální recenze

  • cvxdcc

    cscsc

    luzickymlejn, 24.12.2014 v 20:04 neutrální recenze

  • 120kw nebo 136kw

    Zdravím,jaký je rozdíl mezi a6 120kw a 136kw;motor převodvka... Co je lepší? Děkuji za radu:-)

    mv84, 18.11.2014 v 13:04 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání