Aktuální nabídka inzerátů Audi A8

Zkušenosti majitelů s Audi A8


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • A8

    Audi A8 je skvělé auto, díky hliníkové karoserii je to celkem velké, pohodlné auto, které není nijak těžké. Motor nejlépe 4.2 benzin, převodovka pokud možno 6-ti stupňová, je lepší a odolnější než původní 5-ti kvalt. Hlavně lidi, měňte olej v automatické převodovce po max. 60 000 km!!! Nedejte na kecy v autorizákách, že není nutno měnit - je to totální blbost.

    Klady:
    dobrý poměr hmotnosti/výkon, spolehlivost, pasivní bezpečnost, příznivá spotřeba, slušná dynamika, quattro
    Zápory:
    nevěřte autorizovanému servisu a měňte olej v převodovce

    martin.mosinger, 01.05.2017 v 23:06 kladná recenze

  • error-err

    Takový nesmysl co píšeš, jsem dlouho nečetl... Prošlo mi rukama Audi A6 5aut a Audi A8 2auta. Stále mi jezdí A6 2,5 TDi 110 Kw a světe div se... má najeto 568000 km. Porucha jediná - čerpadlo. Repas Bosch 19.000,- Kč. Jasně, má tento motor turboefekt, není tak živý jako 120 kw, nebo 132 kw. Spotřeba (skutečná podle natankování) 7,6 l. Předokolka, není čtyřkola. Reziví kolem spodku dveří, ale mám ji "Máňu" proto, abych zjistil, kolik najezdí. Výměna oleje cca co 12.000 km, smůla přední náprava, docela často se mění čepy. Pravidelná výměna rozvodů, 1x měněná spojka, bežné výměny dílu je normální... A nejezdím zrovna nejpomaleji. R.V. 2000. Druhý majitel od 130.000 km.

    Klady:
    Spolehlivost
    Nadčasový design i po patnácti letech
    Zápory:
    Náprava

    stavby123, 09.01.2016 v 13:52 kladná recenze

  • spotřeba

    pro error-err ,,,když tady čtu tvůj příspěvek tak mě napadá že si tyto auta kupují lidé kteří řeší jediné a to spotřebu,,mě je to jedno jestli je to 7 nebo 10 ten pocit z jízdy je k nezaplacení .ovšem podmínkou je pravidelná ůdržba,,ten kdo si myslí že bude jen jezdit tak ten se plete,,chce to servis a peníze takže jestli uvažujete o koupi tohoto kočáru tak nevahejte ale jak sem říkal chce to svoje.

    Klady:
    je jich moc.
    Zápory:
    je jich podstatně méně když se o ni člověk stará.

    kaceniorezy, 17.09.2015 v 08:22 kladná recenze

  • Musím souhlasit z Olinem

    Mám též 2.5TDi V6 - 110KW, reaguji na tento motor mám ho v Audi A6 v manuálu. Jedině samé plus....Auto mám 4 roky, bez poruchy.....Spotřeba okolo 7 litrů. Motor vrní nádherně, chytá na škrt. Měl jsem čest z 1.9tdi passat v automatu, spotřeba stejná, ale luxus ne.... Passata na Audi v luxus svezení nelze srovnávat. Souhlasím tedy plně z Olinem....Tyto motory jsou vydařený, nejsou sice pro každého...... Ten kdo si myslí, že jezdí bez údržby, jedu, jedu se spletl. Pravidelné výměny olejů a provozních kapalin, v určených intervalech, vůz nemá sebemenší problém. Ono asi záleží na stylu jízdy, péče a dalších okolnostech. Ono TDI není na závody, když to někdo honí, očekává od TDi, odpichy a podobně???? Nedivím se, že to klekne. Jinak na klidnou jízdu super, super spotřeba ze skvělým tahem.....

    Klady:
    Komfort, výbava, prostor, na ty léta pořád prestiž!!!!
    Tah, spotřeba, pocit bezpečnosti....
    Zápory:
    O ničem zatím nevím

    error-err, 01.08.2015 v 22:17 kladná recenze

  • Olin

    Nějaký blázen tu píše že motory 2.5 tdi 110kw jsou rozežrané a poruchové ..tak nevím asi neumí jezdit nebo lže a to auto nikdy neměl.protože ja uz ho mám dva roky a jezdím do osmi litrů..ale spotřebu neřeším a nelechtám to .jinak co se týče náhradních dílů tak je to ve většině případů srovnatelné s octávií,,je to prostě tank a nic jiného kromě novější verze nechci.

    Klady:
    pocit bezpečnosti,spolehlivost ,prestiž.
    Zápory:
    zatím nevím jen leju naftu a jezdím

    kaceniorezy, 08.10.2014 v 06:27 kladná recenze

  • A8 4.2

    Já měl 4,2 a bralo to 13-14 litrů LPG. Teď mám už třetím rokem Jaguar XF 4,2 a spotřeba ja zase kolem 13 litrů LPG. Na benzín to je o něco méně. A zvuk těch motorů je prostě nádherný.

    Klady:
    hospodárnost (v případě přestavby na alternativní palivo)
    zvuk
    spolehlivost
    Zápory:
    žádné

    molinki, 15.07.2014 v 02:34 kladná recenze

  • doporučuji

    Doporučuji .tohle auto jsem viděl osobně 14 .4 .2014. v autobazaru Delmos dobry přístup k zakazníkovy .popis auta audi a8 2.5tdi 132kw odpovídal stavu žadné pohadky tipu nebourano,.po starším člověku,std .Podle mého usudku o auto bylo starano asi další člen rodiny .

    maxitusdetrus, 14.04.2014 v 13:31 kladná recenze

  • Re: Na co si dat pozor

    to: H. Gotthard Pri koupi A8 obecne si musite dat pozor na servisni historii. Mam tim namysli, ze vozy pri prodeji maji tesne pred servisem. Vetsinou je to veliky servis. Dale je zadouci se svezt na kostkach, jak se chovaji napravy. Dulazite je svezeni pres retardery, kdyz je auto studene - ve vetsine pripadech skripe predni naprava. Dusledek utrzenych gum ve stabilizatoru. Cca 5000,- czk - jelikoz se meni cely stabiizator (udel A8) - nejsou samostatne gumy. Dale zcela jiste je potreba projit diagnostický scan celym palubnim systemem elektroniky. Vypis jednotlivych chyb z ridicich jednotek systemu je podstatnym ukazatelem problematicnosti. Je zde ovsem potreba nejakeho logicky smyslejiciho a zkuseneho diagnostika, ktery ucelene posoudi jednotlivou sporadiku zavad, ci jejich zavaznost. Pozor na zcela cisty scan - nikdy neni cisty a je to predzvest, ze tesne pred tim nekdo vymazal kompletni chyby v systemu = ma duvod neco skryvat. Je mozne se do jednotlivyhc jednotek podivat, jak je na tom dany system s zivotnosti. Napr naplnenost DPF filtru, zivostnost baterii v cidlech tlaku pneumatik atd atd. To jsou podstatne inforamce k rozhodovani, protoze kazde takove nahrazeni casti systemu jde nad 10.000,-czk a vyse. Rozhodne je potreba zkontrolovat bezvadnou funkci VSECH funkci specialnich vybav A8. Napr. SOFT CLOSE, zda doviraji vsechny dvere nebo zda se otvira elektricky kufr bez beziciho motoru (bez dobijeni) = unaveny motor vika kufru nebo slaba baterie atd atd. Ze nechrasti reprobedny ve voze, ze sviti vsechna svetla interieru v AMBIENTE vybave, ze se da nakodovat ovladac garazovych vrat "HOME LINK", ze funguje vyhrivani volantu (Heated Steering Wheel). A8 je samo o sobe velice paradne vybavene auto, ale vsechny nadstandardni vybavenosti je potreba jednoduse prozkouset. Dale zda funguji vsechny vydechy topeni spravne. Bezna zavada s vymenikem tepla nebo s rozdelovaci jednotkou vodnich ventilu - jeden vydech nebo cela strana fouka s jinou teplotou, ci dokonce studena. Dale je tu motor: Obecen je 3.0 skvela jednotka, ale ma nekolik ALE. Hlavni problemy jsou se sacima klapkama - Swirl klapky. Kdyz nekde po servisu budou vymenene, je to vyhoda, ale neni to zase tak dramaticke tema, ze bez jejich vymeny by jste meli dat pripadnemu vozu vale. Dale Vstrikovaci ventily, cerpadlo a rozvody. Beh motoru by si mel zase poslechnout nejaky zkuseny mechanik. Na diagnostice se da namerit, zda vstriky "Vyrovnavaji" mnozstvim paliva v miligramech nejakou nerovnovahu v motoru -ukazuje to na problem na nejakem valci nebo se dvouhmotnostnim setrvacnikem. Vstrikovaci ventily na techto motorech vydrzi nekde 190tkm, nekde 280tkm.. Uz jsem videl i vstrik kapajici a nasledne fatalni porucha motoru. Ten motor, ktery ma prokzatelne nove vstrikovaci ventili (VSECHNY) je jednoznacne lepsi. Jestlize si rozvody (Retezovy rozvod) vzadaji vymenu, protoze chrasi, je to draha zalezitost. cca 60.000 v Audi servisu. Dnes uz to ale delaji a pripravky maji jakykoli mechanici. Bude problem sehnat A8 3.0 s malym poctem najetych km (100 - 140tkm), ale nebude problem ji sehnat v dobrem stavu. Je spousty nadsencu, kteri si A8 hyckaji, jen je potreba hledat a proverovat. Hodne stesti

    Klady:
    Nenacházím tolik slov.
    Zápory:
    V ČR jsou ojeté levnější modely před velikým servisem a většinou opravdu dobře jetý kousek nenajdete. Ikdyž pravda - už jsem jich pár viděl.
    VYPLATÍ se hledat pozorně a déle. :-)

    xvorp07, 28.01.2014 v 10:25 kladná recenze

  • AudiBlog Recenze A8

    Chtěl bych Vám doporučit recenzi Audi A8 D3 na webu http://audia8.cz/ třeba někomu přijde vhod. :)

    Klady:
    Komfort, výkon, zvuk motoru, spolehlivost
    Zápory:
    Spotřeba, cena dílů

    959911, 13.01.2014 v 18:47 kladná recenze

  • Audi A8 obecně

    Audi A8 - model D3 je fantastickým produktem dosavadní puštěné technologie 7 let zpět v automobilovém průmyslu. Jako každý nejvyšší model je nabitý a prošpekovaný systémy, které auto nese. Každý kdo zvažuje koupi vozu by měl zcela jistě mít peníze na servis, ale ne protože by auto bylo zásadně poruchové, ale jednoduše pro to, že servis na autě je složitá procedura, pokud nejde o "profláknuté závady", o kterých se již běžně ví a jsou to otázky rutinní výměny. Takový servis konzumuje pracovní hodiny na autě a ty stojí v servisu Audi dost peněz. Ve své složitosti konstrukce vozu se k diagnostikované závadě dostat bývá velice zdlouhavé, jelikož se na ní lze velice často dostat pouze skzre složitou rozborku právě těch mnoha systémů a obslužných subsystémů. Mám již 5.model A8 D3 a poslední 2 modely jsou S8. Servisuju si je sám, jelikož se mi nelíbí přístup autorizovaných servisů, že pouze MĚNÍ, nikoli opravují. Na tom je dnes bohužel postavena celá servisní fylosofie všech značek, alespoň podle skušeností. Je jasné, že ne každý má možnosti a schopnosti auto servisovat. Upozorňuji zde pouze na skutečnosti, že to auto vyžaduje někdy více péče a jestliže nechcete jezdit v autě, kde vám svítí na palubce kontrolky, je potřeba se servisně věnovat autu jako celku se všemy jeho systémy. Pováží te-li, že auto má ve střední výbavě cca 8-12 systémů Komfortních funkcí, tak každá ta část má nějaké snímače a nějaké aktivační hejblátka, která prostě adekvátně se stářím vozu odcházejí. (Klasický příklad je hlídání tlaku v pneumatikách, kdy baterie snímače v každém kole mají životnost cca 3-4 roky) Je potřeba s tím počítat a chápat provázanost jednotlivých systémů mezi sebou. Tím chci říci, že když vám odejde snímač na jednom ze systému, tak to často ovlivňuje funkčnost i dalšího systému a vy tak nemůžete čekat, až si "našetříte" na onen snímač. Jednoduše se dá říct, že se jedná jednoznačně o fantastické svezení, to auto vám dá pravděpodobně vše po čem toužíte, ale kupovat si ho na "hraně" finančních možností není jednoznačně chytrým tahem při koupi tohoto auta. V případě že se vám objeví 2 servisní závady najednou, budete spíše otrávení je "finančně" odstranit. Existuje několik nadšenců, kteří dnes umí diagnostikovat a opravit v podstatě vše (dokonce i firmwarovou ochranu řídících jednotek) na D3 A8. Jen by jste o nich ve svém okolí měli vědět pro případ, že by jste zvažovali koupi A8 D3 s omezeným rozpočtem na servis. Auto je rozhodně spolehlivé s ohledem na technologické vybavení které nese. Tolik o servisu. Pokud jde o díly, jejich dpstupnost je hračkou i mimo značkové dealery. S použitými díly je to dnes hračka na zahraničních serverech. S rozšiřováním výbav u konkrétně vybavených modelů to dnes již taky není žádný problém ve smyslu dostupnosti věcí a šikovnosti nadšenců kteří ho výbavy dokáží zakomponovat do palubní počítačové sítě. Například dodělat dnes televizni příjem do MMI je záležitost 14 - 18 tisíc a ne 35ti tisíc. Pokud bych to měl shrnout a odpovědět na otáku, tak A8 je špička v nabídce moderního svezení, která vám bude dělat obrovskou radost z řízení a čím zodpovědnější mechaniky a diagnostiky kolem sebe najdete, (kteří jsou opravdu zapálení do problematiky servisování moderních aut a ne jen kutilové), tím váš servis bude jednodušší a levnější.

    Klady:
    Nenacházím tolik slov.
    Zápory:
    V ČR jsou ojeté levnější modely před velikým servisem a většinou opravdu dobře jetý kousek nenajdete.
    Vyplatí se hledat pozerně a déle.

    xvorp07, 25.09.2013 v 11:40 kladná recenze

  • Spotreba a servis

    Kdyz tady ctu, co tu nekteri pisou, prijde mi, ze ty lidi musi byt z jine planety. Kdyz nekdo ma na auto, ktere jako nove stoji 2.000.000,-, tak pochopitelne by nemel resit spotrebu, ale jestli nekdo nema na to, aby uzivil auto s i tak, dle meho nazoru nizkou spotrebou, tak at si poridi Skodu 1.9 TDI. Servis u audi neni levny, ale i tento problem se da resit. Zajel jsem do autorizovaneho servisu jen jednou, a jak sem tam prijel, tak sem rychle odlel... 5.000,- jen za to, aby mi rekli, v cem je problem... vzhledem k tomu, ze audi, WV a skoda je jeden koncern a tudis maji spolecnej servis, tak sem se svoji audinou zajel do skodovky a tam mi tu diagnostiku udelali zadara a oprava (vymena jednoho kabelu) me stala 400,- Kč. Potom sem nasel jednoho mechanika, kterej drive na audi pracoval a tudiz veskere vybaveni pro servisovani techto aut ma a servis u nej me stoji par korun, protoze v autorizovanem servisu neznaji pojem OPRAVA, tam znaji pojem pouze VYMENA! Za opravu turba 2.000,-, vymena desticek ne o moc drazsi nez u skodovky, a spousta dalsich oprav, jak u elektroniky, tak i u toho zbytku. Nalitam rocne prez 60.000 km a to auto me jeste moc nezklamalo. 3.0 TDI nejlepsi volba, nizka spotreba a spolehlivej motor, a jestli k servisu budete pristupovat rozume, tak vas ten luxus nebude stat moc. Vrele doporucuji ;)

    Klady:
    -pohodli
    -spolehlivost
    -bezpecnost
    -spotreba
    Zápory:
    -elekronika (tezko se schani reseni opravy mimo autorizovany servis, ale neni to nemozne)

    jarrygerda, 08.08.2013 v 13:23 kladná recenze

  • zkušenost A8 2005 4.0TDI

    pokud se někdo rozhoduje o koupi A8, tak se podělím o osobní zkušenosti. Už přes rok mám A8 2005 4.0TDI. Rozhodně doporučuji, je samozřejmě třeba vybrat dobrý kus, nekupovat ty první co jsou dnes za 180tis, ale nějakou zachovalou okolo 300-350tis s pravidelným servisem, to je pak dobra volba. Je to neuvěřitelné auto, už z toho nevystoupíte, je to fakt bomba, hlavně na dálnici a delší trasy, neuvěřitelně pohodlné a tiché, diselovy motor má dokonale vyrovnaný chod, tichý, v autě není vůbec slyšet. Automat chválí každý, při normálním zacházení je snad nezničitetelný. Samozřejmě, že musíte počítat s servisem, je to A8, ne Felicie, takže může se cokoli pokazit, ale vše se dá rozumně opravit, ceny dílů nejsou nějak přehnané, jelikož těchto A8 jezdí poměrně dost, jě běžně k dostání cokoli po vrakáčích. Nové díly v druhovýrobě jsou k sehnání za rozumné peníze, origiál nové jsou samozřejmě drahé. Musím zaklepat, ale za rok jsem s ní němel žádný problém, jezdím pravidelně každý den. Pokud je pro někoho priorita spotřeba u takové káry, tak mé zkušenosti: spotřeba 4.0TDI - na dálnici průměr při 130km/h 7litrů, při 150-160 km/h za 8litrů, při 180-190 km/h jedete okolo 9litrů, okresky 90-100 km/h to žere jen neuvěřitelných 6litrů, nejhorší je poskakování po městě to je okolo 12litrů. Před dvěma lety jsem měl asi půl roku benzín 4,2 a s ním jsem se nemohl dostat pod 17litrů, takže benzín ne, dieslova spotřeba je bomba. Takže rozhodně doporučuji, A8 je báječné auto!!!

    Klady:
    neuveřitelně pohodlné auto, hlavně dálnice
    bezvadná spotřeba
    Zápory:
    vždy musíte počítat se servisem, je to A8 a jak už tady bylo řečeno, kdo chce opičku, musí mít na banány!

    jenik.cz, 24.07.2013 v 11:11 kladná recenze

  • Ceny servisu-Nesmysl

    Nevím jaký rok a8 máte namysli, ale doufám ,že nemyslíte ceny za modely pod rok 2000.To je absolutní kravina.

    Klady:
    -jízdní komfort
    -výbava
    -výkon
    -spotřeba u motoru 4.2
    -quattro
    -hliníková karoserie
    -cena dílů a jejich dostupnost
    Zápory:
    -hliníkové součásti přední nápravy
    -převodovka (automat)
    -elektronika (čidla apod.)

    filipnej2, 15.05.2013 v 21:18 kladná recenze

  • Zkušenost

    Mám A8 4.2 benzín již 9 rok. Výroba 2004, najeto 251.000 km. Musím říci, že i po těch letech to svezení opravdu stojí za to. Ano servis a provoz není levný, ale ten vůz je nesmrtelný. Měnil jsem již převodovku za originál v 210 tis. km, ale např. přední vzduch vydržel 230tis. Jediné co vadí je stále odcházející el. otvírání kufru. Jinak spotřeba město a okolí je těch 16l. Vážně né méně, leda na dálky. Jinak při současných kilometrech je servis pravidelnou rutinou. Hold čas elektroniku dohoní. Jinak skvělé auto....

    Klady:
    Pohodlí, výkon, bezpečnost, pocit

    simi1313, 06.05.2013 v 22:51 kladná recenze

  • Potřebuji poradit a A8 1998

    Mám 2 otázky ohledně a8. Potřebuji vědět jaký průmer mají středové díry na alu kolech.A nemáte někdo detailní foto el. roletky na zadním okně,potřebuji vidět mechanizmus.Napiště co nejdřív.Dík

    filipnej2, 24.04.2013 v 21:17 kladná recenze

  • Divím se...

    Mám A8 TDi 4,2 r.v. 2009 a mohu říct jen jedno... Pokud někdo kupuje ojeté auto za 250 tisíc, kde byla cena nového 2,5 miliónu, tak snad je mu jasné, že auto má hodně najeté a budé nutná budoucí investice do oprav. Jasně, vizuální a technická kontrola mechanikem napoví, ale do střev nevidí... Měl jsem A8 3,0 TDi a doporučuji tento motor 171 KW. Jasně, ve velkém autě, šestiválec... Není to pravda. Rozhodoval jsem se tehdy a 4,2 v do r.v. 2008 měla turbo efekt, nedynamický chod a když se najednou probral, byl to nástup jako od lokomotivy... 3,0 TDi plně stačí a je překvapivě pružný...

    Klady:
    Prostor, pohodlí, spolehlivost...
    Zápory:
    Dražší díly

    moravastav, 18.12.2012 v 07:22 kladná recenze

  • audi a8 3.Otdi

    koupil jsem auto rok 2005 auto mělo najeto 350 000 dalších 170 000 km jsem najel spotřeba ve městě 10 l na dálku 6.6 l při 140 km při zařazení s mi plná nádrž vydržela 350 km cca roční pojistka s bonusem komplet 41500 kč přemýšlím teď o 4.2 TDI jak jednou sedneš do 8 už žadné jiné

    Klady:
    super svezení max spokojenost luxus komfort prostě super
    Zápory:
    drahý provoz ale když už to máš neřešíš když na to nemáš kup si octavii

    mastrojany.b, 20.11.2012 v 13:00 kladná recenze

  • AUDI A8-SPOTŘEBY

    ZDRAVÍM AUDI JE KRÁSNÉ AUTO ALE POLOVINA ZVÁS TADY POŘÁD ŘEŠÍ SPOTŘEBU:)NECHCI NIKOHO URAZIT ALE POKUD CHCETE ŘEŠIT SPOTŘEBU A CENY NÁHRADNÍCH DÍLŮ TAK SI NEKUPUJTE ŽÁDNÉ AUTO A JEZDĚTE VLAKEM!!AUDI JE LUXUS MÁM JE CELÝ ŽIVOT NEŘÍKÁM ŽE JE NEJLEPŠÍ ALE POKUD K VOZIDLU MÁTE CITOVÝ VZTAH JAKO JÁ, TAK NEŘEŠÍM CO KOLIK STOJÍ A DÁM JI CO POTŘEBUJE!

    dovozyVanicek, 03.02.2012 v 16:06 kladná recenze

  • Pro :Bouska67

    Okomentuji starší komentář od této osoby:docela by mě zajímalo kde jste přišel na ty astronomický ceny?:D Vlastním sice pouze A6 3.0TDI Q. S-line,ale říkám si že ty ceny oproti A8 nebudou zas tak moc rozdílné,takže přední kotouče s deskama 3500(na S-line jsou větší než na obyč A6) pneu pravda 16tis,ale to je snad to nejnákladnější co mě s tím autem potkalo :) Jinak čest audi,je to prostě super stroj :)

    Audi.Parts, 08.12.2011 v 14:34 kladná recenze

  • Audi S8 265kw

    Mám audi S8, měl jsem S4 S6 ... Musim říct, že není nic lepšího. 180km/h 3200 otáček spotřeba 9,8l ( okamžitá na rovině) jezdím s ní každý den, nechce se mi vystupovat. teď koupím ještě 3,3 tdi tak doufám, že mě nezklame. DOPORUČUJI !!!!!! jen pokud jste fanda a neřešíte benzín.

    lakkis1, 26.07.2011 v 22:19 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání