Aktuální nabídka inzerátů BMW Řada 7

Zkušenosti majitelů s BMW Řada 7


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • PROSÍM O RADU

    Dnes ráno když bylo chladněji tak mi to nenaskočilo. Mám BMW 730d RV 2009. Ještě včera v pohodě a dnes nic. Zkoušel jsem poprvé to se mi vše rozsvítí a motor nic. A po druhé, to začlo tak divně cukat a házet. Nevíte čím to může být? Předem díky za odpověď.

    zviri1403, 13.11.2017 v 06:25 záporná recenze

  • Bmw E65 730d 160kw

    Dobry den chci se zeptat jak je to s motorem co se tyce kvality a ojetych vozu.. je to kvalitni motor ? uvazuji nekdy v budoucnu si poridit tento model (Ne Facelift) Libi se mi vice stary model bez faceliftu . je lepsi 730d 160kw nebo E38 730d prosim o odpoved zkusene )

    kevin.73, 02.03.2016 v 19:17 neutrální recenze

  • poserbuch

    2,7 neexistuje,jinak na netu je tolik recenzí a spotřeb,že nemá smysl zde odpovídat

    Klady:
    .
    Zápory:
    .

    navrat.p, 30.11.2014 v 15:40 neutrální recenze

  • Poradit

    Zdravím chci se zeptat na bmw řada 7 2,7 ccm benzín chci si koupit a nevím co od toho čekat jestly si to mám koupit nebo ? a kolik to tak bude papat :) diky za info

    poserbuch, 30.11.2014 v 14:22 neutrální recenze

  • poradit

    Dobrý den chci se poradit o této vozu 1- automatika jestli se často opravuje 2- kolik stojí pneumatiky 3- naj časté zavádí i kolik stoj oprava 4- rozvody kolik stojí 5- eko daň, pojištění, STK, emise kolik Bi stalo 6- spotřeba Taki chci se zeptat ot jakégo roku mam hledat auto Děkuji každému kdo mi poradí.

    tsvetanivanov, 28.10.2014 v 13:16 neutrální recenze

  • Zklamaní z E65 735i

    Po zakoupení této motorizace se musím podělit o maximální zklamání z tohoto vozu z roku 2003,předtím jsem vlastnil několik vozů Bmw 5 ,Audi A8,benzin i Tdi ,ale v žádném voze jsem si nikdy nepřipadal jako v traktoru a krabici v jedné chvilce a to nemluvím o naprosto nepovedeném motoru s obrovskou spotřebou a žádným výkonem,připravte se také na nákladnou výměnu zátěžové dečky spolujezdce což je u Bmw běžná chyba,jediné pohodlné sedačky comfort...7 už nikdy!!!!

    Klady:
    pohodlné sedačky
    Zápory:
    neustálé hlášení chyb
    spotřeba,těžkopádnost
    bez výkonu

    albano, 31.01.2014 v 09:45 záporná recenze

  • E65 760i r.2003

    Po několikaměsíčním používání přidávám taky svoje zkušenosti a postřehy. S takhle velkým a těžkým autem se ani nedá počítat s nějakou "rozumnou" spotřebou, ale to je rozporuplné. Moje V12 baští necelých 15l/100km - 50% Praha, 10% ostatní města, 25% mimo obec, 15% dálnice. Praha-Norimberk-Praha jsem jel okolo 12/100, nejel jsem na spotřebu - Německo okolo 150, ČR 130km/h. Poskytované pohodlí a bezpečí je však úplně někde jinde než u většiny aut na našich silnicích. Pro 4 pasažéry je komfort na úrovni, kterou jentak někde nezažijete. Široké možnosti nastavení předních sedaček je naprosto dokonalé, včetně nastavitelné délky sedáku, dofukovací bederky, či "2-dílný" opěrák. Sice déle trvá, než se najde ta správná poloha, ale potom je to jako v obýváku. Měřím 200cm a sám za sebe se vejdu i s patřičnou dávkou pohodlí. E66 (760Li) má vzadu o nějakých 16cm více, což posouvá komfort cestujících vzadu ještě o úroveň výše. Je to však vykoupeno cca o 200kg vyšší hmotností vozu. Nepotřebuji - jezdím vepředu. :-) Radši pojedu se sedmou Praha-Mnichov-Praha, než s oktávkou Praha-Brno. Stejný pocit mám i s bezpečností. Když otevřu dveře řidiče a porovnám šířku dveří, prahů a sloupků například s 5er stejného ročníku, přijde mi proti 7er prostě jako "malej bráška". A nemyslim to nějak hanlivě, E60 dle mého názoru nepatří mezi nepovedená auta. Co se rozměrů týče, na sedmu nemá. Něco k motoru: Čistá síla!! Nic jiného. V12 s téměř 450 koni s více než 2600kg těžkým autem cvičí až neuvěřitelně lehce. Zrychlení není samozřejmě tak brutální, jako ve 400k Evu IX a mrštnost není jako v CTR7G, ale podání výkonu je fenomenální. Po každém přeřazení následuje zátah lokomotivy a je jedno jaký rychlostní stupeň je zařazen. V běžném provozu není potřeba přesahovat 60% potenciálu výkonu motoru. Na druhou stranu je tady kultivovanost, kterou pociťuji během "běžného" cestování. Na 6.převodový stupeň ve 120km/h točí 2000ot/min, ve 200km/h je to cca 3400ot/min. Perfektně odhučněný interiér, doplněný dvojitými okny, kolikrát způsobuje obavy, zdali je vůbec nastartováno.. Motor sám o sobě není nikterak hlasitý. I po otevření kapoty je nastartovaný motor velmi tichý. Jenom tak ševelí, lehce cvaká a spíše šumí. Prostě hlaďounká V12. Když si budu chtít "poslechnout" koně pod kapotou, nastartuju si radši starou ameriku s karburátorovou V8. S tímhle tady nepočítejte. Převodovka je automatická, 6-ti stupňová. Bez sebemenších výhrad. Řadí hladce, dobře odstupňovaná. Včetně zpátečky. Ani mně nenapadlo, kolik aut má až přehnaně "rychlý" zpětný převodový stupeň. Automaty i manuály. Vždy dostala vše, co potřebovala. Má najeto stejně jako motor - cca 40tkm. Zde není co dodat. Co k podvozku? Se sportovním režimem podvozku sice jízda ztvrdne, ale není to žádná motokára. Maximálně na okruh, ale tam se sedmička moc často nevidí. Chystám se zajet si takhle někam na dráhu na jaře, nebo v létě. Chci zjistit, co v něm je. Ale na uzavřené dráze, nikde v provozu. Spíš z hlediska sžití, není to zrovna směr, ke kterému bylo v Mnichově stvořeno. Odladění režimu komfort mi naprosto vyhovuje. Díky aktivním stabilizátorům a zadnímu vzduchovému pérování je jízda dostatečně komfortní, zároveň s minimálními náklony v zatáčkách během sportovnější jízdy. EDC určitě doporučuji. Auto ještě víc "změkne" na menších 18" zimákách. Jízda jako v bačkůrkách. Ale i letní 19" z člověka nevytřesou duši. Jenom se jim méně líbí příčné nerovnosti na vozovce. Velkoplošná kožená "křesla" jsem již zmiňoval, takže zbytek interiéru: Elektricky nastavitelný volant vzhledem ke své výšce moc nevyužiji, vyhovuje mi poloha "nahoře vpředu", tudíž standartní poloha, do které vyjede po vysunutí klíčku. Toto využívá přítelkyně, která je menší, tudíž má raději volant níže a blíž k sedačce. Když mluvím o klíčku - celokovové masivní tělo je naprosto luxusní. Sice těžší, ale aspoň vím, že je v kapse. Nechci urazit příznivce koncernu VW, ale když se mi dostal do ruky klíč od Passata B6, byl jsem vskutku zklamán. Vypadá jako černá krabička od ŤikŤaků. Ale to je můj názor. Jiným se může líbit. Zpátky k interiéru - budíky dobře čitelné i se sluníčkem v zádech. Jako geniální vnímám zobrazení doplňkových informací k navigaci uprostřed tachometru. Jména ulic, šipky pro směr navigace a vzdálenosti jsou naprosto logicky uspořádané a čitelné. Nenutí řidiče koukat někam jinam na navigaci. Vše potřebné je tudíž zobrazeno v kapličce před volantem. Mapu si zobrazuji na menší části centrálního displeje. S centrálním displejem už je to horší. Slunce v zádech jej činí poměrně nečitelným, řeším zadní elektrickou roletkou. Jinak bez výhrad. Přes den bezproblému, v noci neoslňuje. Samostmívací zpětná zrcátka fungují na jedničku. Ať při zmíněmém slunci v zádech, tak i proti "tunerům" s neseřízenými, nebo nelegálně dodělanými, perfektně oslňujícími, xenony. Když jsme u světel, moje 7 má bixenonové čočky s vnitřními halogenovými dálkovkami. Výškově stavitelné automaticky, nenatáčecí. Ty snad byly až ve FL od r.2005 i s xenonovými dálkovkami, tudíž 2 čočky v 1 světlometu. Hodnocení jako ve škole: potkávačky 2, dálkovky 1-. Zadní LEDky jsou bomba, ale moc často je nevidím, musí ohodnotit ostatní účastníci silničního provozu. :-) Tyto poznatky jsem stačil pochytit za pár měsíců používání. Určitě se ještě něco vyklube s vícero kilometry. Zdar a sílu. Michal

    Klady:
    -pohodlí - E65=maximální luxus
    -bezpečí
    -motor
    -naprostá pecka je "soft close" - už nikdy bouchání dveřmi
    -nadčasový design - někomu se však nemusí líbit, má však něco do sebe, mně osobně se víc líbí E38
    -aktivní stabilzátory (EDC)
    -audio Logic7 - to je bomba, kdo neslyšel, nemůže pochopit
    -kompresorová lednice za zadnímy sedadly, na léto super, fakt chladí, vejde se 2x1l a 2x0,5l
    Zápory:
    -zadní náhon - první 7er 4x4 je až F01 2008
    -menší zavazadlový prostor díky vestavěné lednici
    -do centra se díky rozměrům tak úplně nehodí, parkovací čidla však dost námahy usnadní
    -doposavadní projevené závady:1) obouchané hrany dveří, za to ale nemůže auto, ale jeho předchozí majitel; 2) vypadlá hadička z palivového filtru - opraveno na heveru cca za 7minut; 3) nefunguje funkce "rest" - ventilace zbytkového tepla motoru do interiéru - uvidíme, co řekne diagnostika. 4) nefunkční park.čidlo v př.nárazníku; 5) lehký únik hydraulické kapaliny ze serva (nic hrozného, dolévám 1dcl na 1000km) - uvolněná hadička do chladiče - bude opraveno po sundání nárazníku společně s bodem 4

    michalcarvan, 03.01.2014 v 23:17 kladná recenze

  • BMW E65 745i

    Zdravím všechny příznivce BMW. Vlastním E65 745i r.v. 2003 a musím říct že je to král všech králu! Neuvěřitelné auto,prostě fantazie.Při každé jízdě vám dělá radost.Co se týče výkonu,na to že auto má 2 tuny je obdivuhodné jaké má zrychlení,až se vám normálně rozbuší srdce. z 0 na 250 zvládne jako nic.Když pojedete v levém pruhu, tak všichni začnou automatický uhýbat a to i když jedete normálně.Je to prostě luxus a ten komfort uvnitř auta,máte pocit že sedíte v obýváku. Prvně jsem váhal mezi 735i a 745i kvůli spotřebě.Na štěstí jsem se rozhodnul dobře, protože co se ztratí na výkonu tak se přidá na spotřebě.Vlastním ještě E39 520i a žere stejně jako 745i.Takže doporučuju 745i ! Věřte mi když si koupite toho žraloka tak na nějakou spotřebu uplně zapomenete.Opravdu záleží jen na vas jaká bude spotřeba, klidně to zvládne i 8.5 litrů na 100km. Někdo tu piše že servis je jak za 3 Oktávky,větši blbost nemohl napsat.Nejsem žádny boháč,nevidělávám buh ví kolik a servis si můžu dovolit. BMW je prostě kvalita a do servisu zabočí málo kdy a když už zaboči tak to opravíte rádi. Samozřejmě záleží na majiteli jak se o autu stará. Tak Snad jsem tímto příspěvkem někomu pomohl v rozhodování. Klady a zápory nebudu psát protože kladů je až moc a zápory žádné u mého vozu :)

    bmwe65745i, 09.03.2013 v 21:53 kladná recenze

  • Můžete mi poradit?

    Jsem vlastníkem tohoto úžasného auta, mám 750ia e32 a potřebuji poradit s funkcí automatu.Zajímá mě, jak fungují režimy sport,economic a manual.Co se týče manuáního režimu, musím mít zařazenou 1 a pak řadit až po trojku nebo nějak jinak ?A jak to je v režimu sport a economic? Hledám někoho kdo se v tom opravdu vyzná.

    Klady:
    -nepřehlédnutelné
    -krásný zátah a zvuk
    -úžasná výbava,komfort jízdy
    -levné díly
    -kvalita
    Zápory:
    -neujde pozornosti zlodějů
    -spotřeba, pro ty co chtějí jezdit za 5 litrů to urřitě není
    -velmi rychlá ztráta řidičáku za přestupky

    filipnej2, 09.03.2013 v 21:00 kladná recenze

  • bmw 75O i E-66 rok vyroby 2OO6

    Vážení bmw 75O i rok 2OO6 jsem zakoupil jako jety vůz za 43O tisic v roce 2O12 se 157 mi tisíci najetými km v Olomouci v Horimex cars , auto má velice ševelící zvuk a při nastartovaní - zmačknutí tlačítka Start Stop se baf rozduní už tohle mě na autě zaujalo jako věc číslo jedna . Ten kdo čeká zvlášt burácející zvuk a bublající motor toho musím zklamat tak jako musím zklamat ty co si myslí , že 27O kw ho zaboří do sedačky - nikoli . S bafem jsem jezdil v normálu a zralo mi to 11,8 litrů naturalu 95 což je dobrá spotřeba na V8 . Vůz řadí rychle , kabina vozu je odhlučněná , vůz je prostorný v létě v pohodě dáte nohu z okna auto se velice dobře řídí v městském provozu . Jediný nedostatek nebo spíše negativ je, že 75O ka E-66 mi žrala olej a měl jsem problémy se zámkem dveří u spolujezdce - nedovírali . Vůz jsem nechal opravit v bmw Car Tec Ostrava kde po dalším zjištění jsem zjistil že mi zámek dveří jen vyčistili ale nevyměnili - cena zámku 6 tisic korun . Co se týká spotřeby oleje 1L Ow 3O castrol -bmw na tisíc km , olej jsem měnil podle počítače 3O tisic km ale je dobré snížit vyměnu na 15 tisic a rozhodně je třeba měnit olej v převodovce co 5O tisic km . Vůz jsem po 7 mi měsíčním užívání prodal rapperovi Davidu Steelovi , který si E-66 oblíbil a dokonce by nechtěl jiný vůz než další generaci bmw 7 . Do budoucna chci bmw 76O ku E-66 jedině poctivou čistou ATMOSFERU .

    Klady:
    Rychlost , dynamika , vzhled vozu facelift od Bengla je top . provozní náklady , dostupný servis i pro lidi s platem 2O tisic měsíčně , servis nenáročný ale při koupi bych si odložil cca 6O tisic na další možné mouchy , odhlučněný prostor při sešlápnutí plynu , dobré ozvučení Logic 7
    Zápory:
    Motor žere olej , problémy se zámkem dveří , na alu 2O se těžko shání pneu - zadní pneu . při vyměně xenonové vybojky je třeba sdělat celý narazník

    marek11, 03.03.2013 v 23:55 kladná recenze

  • BMW 730D r.v. 2004/2005

    Jaké jsou reálné náklady na údržbu 730D - 2004 nebo 2005. Nemyslím naftu, ale pojištění, případné menší opravy. Zajel bych si pro něj do Německa. Někdo píše, že mě náklady sežerou, jiný zas, že tam náklady na opravy nejsou až tak moc třeba, jelikož to jsou kvalitní vozy. Nebo jít raději do 525/530D (novější)? Nevyjdou ty náklady potom podobně v případě 730D 2004 vs. 525D 2007? Díky

    Klady:
    -
    Zápory:
    -

    zeezo, 11.02.2013 v 15:09 neutrální recenze

  • BMW 725 tds

    Zdravím chtěl bych se podělit o zkušenosti s tímto krasavcem mám rok 98 automat a nemohu si vynachválit spotřeba kolem 8-9 litrů když na to moc nešlapu za celou dobu co ho mám cirka 5 let neměl ještě žádnou poruchu až na výměnu oleje a filtru šlape jak hodinky a to jezdím často není to žádný závodák ale pohodlí a jízdní vlastnosti lepší než u superba atd. je jich velice málo a proto věřím že v budoucnu bude i krásným veteránem.

    xscherer, 14.10.2012 v 12:00 kladná recenze

  • 7 - e65

    Dneska stojí 7čka 02-04 200t ale pozor levný to auto není!. Auto má 4zon klimu a přední sklo stojí 30t má v sobě čidla proti mlžení a při špatném postupu se čidla poruší a sklo se bude pořád mlžit. Výfuk je sice nerez ale pokud se musí vyměnit tak celej stojí 100t. 735i 745i mají častý problém s praskající trubkou chladicí kapaliny mezi blokem a hlavou. Výměna ve značkovým servisu je za kilo. Převodovka je kvalitní německá ZF a používala se ta nejsilnejší ale elektronika ji naprosto deklasuje.... chybné hlášky typu došlo k zařazení rychlosti po náhlém vyřazení do neutrálu rozhodně na klidu při jízdě nepřidá. Elektroniky je tam prostě už moc, chyby čidel airbagu,pásu atd. Spotřeba je to poslední co bych u ní řešil. Koupit si jí nění problém ale udržet ji v pefektním stavu je hodně drahý koníček. Facelift 05 hodně pomohl ale třeba u 750i se porucha chlazení objevuje stále. Pro ty kdo přemýšlí o koupi tak bych raději šel do 5tky e60,61 (530i,530d či v x-drive)

    Klady:
    Prostor pro všechny pasažéry,
    730d 160kW neměl filtr pevných částic.... málá úspora do budoucna
    vychytávky typu el.volant s vyhříváním nebo elektrické opěrky hlavy
    Zápory:
    náklady na servis ve výši 3 oktávií
    druhovýroba ND prakticky neexistuje

    pk.bo, 08.10.2012 v 17:20 neutrální recenze

  • 745i

    Mohl by mi někdo poradit na co si dát pozor při koupi BMW 745i r.v. 2002. Uvažuji o koupi tohoto vozidla a pár už jich mám vyhlídnutých po bazarech,ale nerad bych nějak naletěl. Předem všem děkuju.

    svareci.a.s, 08.09.2012 v 18:17 neutrální recenze

  • prosim o radu

    dobrý den,měl bych zájem o začku bmw a nemuzu se rozhodnout mezi bmw 730d 2002-2003 a neme x5 3d 2002-2003 tak bych chtě jestli mi nikdo nedoporučíte.kvuli spotřebě a luksusu děkuji

    becvar24, 25.07.2012 v 21:34 neutrální recenze

  • 740 i spotreba

    cus,prosim jen ty,kdo to auto ma,mel.kolik ma 740 i 4,5 litru 210kw okolo roku 94 spotrebu?sviznejsi jizdou zadny plazeni,ale ani burnout,proste aby se z jizdy neco odneslo.planuju do budoucna koupi.diky

    Slob187, 17.06.2012 v 01:36 neutrální recenze

  • prevodovka

    Prosim Vas zacala me vypadavat rychlost mam 745 BMW automat a vypadava me pri zarazeni rychlost vraci se me to do neutralu nevite co to je nemate nikdo radu dekuji!!!!

    prosperasro, 11.05.2012 v 21:48 neutrální recenze

  • BMW rok 2002 - pro Vás odpověd

    Rád bych se zeptal, jak uvádítě : "ale spousta lidí mě tvrdí, že je to nesmysl do toho chodit" nebudu se ptát na počet-kolik? Ale k zamyšlení je kolik těchto lidí má bmw řady 7.... Otázka starší nebo novější? Velmi jednoduché, zamyslete se nad cenou tzn kolik chcete investovat do bmw7? ted není rozhodující starší nebo novější. Je důležité si uvědomit, že vždy se se bavíme o tzv vlajkové lodi bmw a od toho se vše odvíjí-zde link: http://cs.wikipedia.org/wiki/BMW_řada_7 Tak stejně můžete polemizovat na motorem. dieslový nebo benzínový... Má zkušenost je: 2003 745i - neuvěřitelná výbava,komfort, bezpečí, prostor... ale spotřeba. Logicky na 4,5 / 8V nenůžete hledět na spotřebu. Proto jsem omladil 2005 facelift - E65 730D - opět změna v jednoduchosti i drive-malý posun a spotřeba klesla o 7 litrů... a měl jsem možnost pouze vyzkušet F01 730D obrovský posun a spotřeba kolem 10l... nemám co dodat k bmw, skvělé auto a v neposlední řade jsme testoval na měsíc bmw5 F10 a také skok o proti E60/61 Pokud si chcete pořídit bmw, udělejte to. Zamyslete se nad stářím, tak jak u jiných věcech vše stárne a nikdy nevíte od koho kupujete, myšleno tím od jakého řidiče, po stránce chování se k vozidlu. udržba, servis, čistota... Po stránce motorové bych neměl obavy. ostatní věci opět se stářím vozidla a opravdovým počtem kilometrů. Ale dnes existuje X kvalitních autodílen, mechaniků a i koupě náhradních dílů. Ne od prodejců bmw, zde zaplatíte 2x až 3x tolik... za stejný díl... A poslední poznámka řada 7 je "luxus" a hlavně velký vůz...

    spangebobe, 02.05.2012 v 19:26 kladná recenze

  • BMW 725tds

    Chtěl bych se zeptat estli někdo vlastníte Bmw 725tds estli ten motor není slabej na 7dmičku???? a jaká je spotřeba děkuji ta odpověď.

    tesi111, 29.04.2012 v 11:23 neutrální recenze

  • BMW E38 740D

    Dobry večer chci se na BMW E38 740D hlavně na motor skušenosti ze servisem a spolehlivost moc jsem o o tomto motoru na internetu nenašel proto se ptám děkuji.

    ijen556, 14.04.2012 v 21:30 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání