Aktuální nabídka inzerátů Chevrolet Corvette

Zkušenosti majitelů s Chevrolet Corvette


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Corvette C3 vs C5 vs C6 a C7

    Corvette C5 je po C2 nejškaredší Corvette,která kdy byla vyrobena a ještě pořád s velmi špatnými jízdními vlastnostmi.Až C6 a hlavně C7 jsou auta,která už stojí za to a jsou i velmi hezká,hlavně v provedení GS nebo Z06, popřípadě ZR-1.Jinak co se týká C3 (cocacola) je to opravdu kus starého většinou hodně rozvrzaného železa s mizernými jízdními vlastnostmi i když pěkné auto to rozhodně je a má svoje kouzlo.Nová C8 je vzhledově odpudivý nepovedený paskvil podobající se v mnohém nevzhledným až hnusným různým typům Ferrari dnešní doby.

    Klady:
    Žádné,kromě vzhledu některých typů - naprosto neužitečná auta s obrovskou spotřebou, pouze pro srdcaře a nadšence. Vzhedově C1,C3,C6,C7 jsou auta hezká a C6 a C7v provedeních jak jsem psal výše jsou opravdu nádherná auta a dokonce si troufnu říct,že to jsou nejhezčí sporťáky na světě!
    Zápory:
    Vysoká spotřeba,která je ovšem u tak silných aut a motorů jasně dána,nepraktičnost,auta která se absolutně nehodí na naše tankodromy,které patří mezi nejhorší, neli vůbec nejhorší na světě!! Je škoda po nich s takovými a podobnými auty vůbec jezdit. ODBOČKA - naše silnice jsou pouze pro nákladní a terénní vozidla a je škoda po nich vůbec s osobními auty jezdit!!!HNUS a veliká škoda,že jinde to jde a u nás ne!!!

    gresini, 31.08.2020 v 13:00 neutrální recenze

  • Chevrolet Corvette c3

    Začátkem devadesátých let jsem vozil auta ze Švýcarska. V jedné vesnici,kde jsme parkovali,stál vrak této Corvetty. Byla kompletní, ve zlaté metalíze na prázdných kolech. A byla odemčená. Chodil jsem kolem jako mlsný kocour až jsem neodolal. Za chvíli jsem seděl za volantem a představoval si jak jedu doopravdy. Co mě na té Corvettě překvapilo, byla stísněnost interiéru. Na tu velikost to bylo vevnitř velmi úzké! Ale útulné. Bylo mi toho auta líto,my už jsme tam pak nejeli, myslím si však,že skončilo ve šrotu.

    bouska67, 29.07.2014 v 11:20 neutrální recenze

  • Spolehlivost

    Ahoj, potenciálně ve výběru příštího sportovního vozu přemýšlím o několik let staré C6 popř. Z06. Rád bych se dozvěděl od majitelů tohoto typu jejich zkušenosti - na co si dát pozor, na co Vette trpí, jaká je životnost stěžejních komponentů, jaký je rozdíl mezi EU a US verzí,... prostě pár slov kdyby někdo mohl, ať tu ztratí, díky.

    Maxforce, 14.06.2011 v 16:14 neutrální recenze

  • Corvette C3

    ..tak tak, naprosto souhlasim s DangerMaxem. S tímhle autem je to prostě stará dobrá ruční práce. Určitě to není auto pro někoho komu smrdí řidičák novotou. Těch 400 kobyl když se ti za zadkem rozparádí při akceleraci, začne ti to skákat a lítam z leva doprava, tak je co dělat. Úplně jinej druh adrnalinu než s nějakym současnym supersportem. C3 je prostě kus syrovýho železa;)

    Diverso, 18.05.2011 v 21:57 neutrální recenze

  • to your.mother

    ty jsi komik, jestli řikáš, že RX-8, která je oproti těm ostatním uvedenejm modelům naprostej lowend má lepší podvozek než C6, tak si buď vymejšlíš a nebo jseš zaujatej. Doporučuju si najít jakýkoliv relevantní testy supersportů a nebo aspoň mrknout na wiki a Nurburgringový laptimes - tam s tim jezděl lidi, který řídit uměj. Pak by jsi pochopil, že auto, který se v základu prodává asi za tolik, co tady stojí jedna ze silnějších Audi A3, vyklepne většinu z toho tvýho výpisu. A jestli někdo mluví o tom, že listový pera jsou probém, tak o tom asi zas tak moc neví. Ono je třeba se někdy odprostit od těch rejpalů, který přemotorujou svůj nesmyslnej hot hatch a myslej si, že maj rychlý auto. Jestli někoho zajímá, jaký auto snese největší přetížení v zatáčce, tak je to, světe div se, Viper, žádný Porsche ani Ferčo, přitom C6 je zhruba na úrovni zmíněnýho Gallarda a F430

    Escudo, 22.03.2011 v 06:49 neutrální recenze

  • podvozek c6

    Mám pomaleší vedení... :-) your.mothere myslíš jako, že se s tím nedá zatáčet a proto se ptáš k čemu je volant?? už je to nějaká doba a corvettu zatím nemám, utek mi jeden kousek v Německu. Nic méně co se týče mých dvou projížděk s corvettou jel jsem převážně dálnice a město a požitek z jízdy nezapomenutelný a stále je corvetta favoritem mezi ostatníma. F 430 a nebo Gallardo či GT2 budou určitě lepší zrjména F430 je nádherná, ale jsou cenově někde jinde. Porsceh bude asi obratnější než corvetta, ale na youtube je nějaký blázen, co jede sprintrally s C6 Z06 :-) a nemyslím si, že by se to vůbec nedalo. Co se týče RX8 neměl jsem možnost s ní jet na max. ale ten spodek je tak špatnej, že bych toto auto nechtěl. Lotus exige vypadá obratně a mrštně něco jako opel speedster, zážitek z jízdy a ovladání budou výborné, jen jestli máš pravostranné řízení a servisu bych se také bál. Co se týče sevisu, max. rychlosti, zrychlení 4,3, které corvetta nabízí, pořizovacích nákladů, vzhledu a zvuku při použití výfuků např. CORSA nebo BORLA je pro mě corvetta favoritem. Jsou samozřejmě mnohem lepší supersporty.

    k.polzer, 30.01.2011 v 21:07 neutrální recenze

  • Podvozek C6

    Ono to je o tom, v čem jsi doposud jel. Asi žádná sláva, co? Nalož svoji zadnici do Lotusu Exige, Gallardo, 911 turbo, 911 GT2, F430 nebo do RX-8. Pak se vrať do C6...ale néééééé! Na co tu ten volant vůbec je??? Mazdu i Lotus mám, a těch zbylých 5, včetně C6, jsem měl půjčené. Takže tu píšu zkušenosti

    your.mother, 11.01.2011 v 00:32 neutrální recenze

  • Podvozek C6

    Na autora pode mnou: no, vy jste se taky moc nevytáh. C6 má listová pera nejen na zadní nápravě ale (ó hrůzo) i na přední. Jinak pro všechny ostatní - Corvette má samozřejmě nezávislé zavěšení, jen místo vinutých pružin používá k tlumičům kompozitové listové pero, jedno napříč podvozku pro každou nápravu. Kdo ví, proč to amíci dělají, vidím za tím i hodně historie a tvrdých hlav - Corvetty to takhle měly snad od C2 z 1963. K té poslední části příspěvku snad jen s úsměvem - je to auto, co v základní verzi zvládne 300 km/h, takže s ním při testování určitě nikdo nejezdil rychle, aby si nic neudělalo, ne? Zkuste si někde půjčit Corvette a uvidíte co vám tohle auto "stavěné na rovné dálnice" ukáže v zatáčkách. Ale buďte ve střehu - na limitu není přátelská.

    jakub.janda, 19.12.2010 v 02:55 neutrální recenze

  • 1000

    počkejte za tísíc ??

    xnovd, 03.05.2009 v 23:18 neutrální recenze

  • Everybody

    já bych jí prohnal trisky bohužel trochu drahé no ...nedělaj verze pro chudé??? ... PS: model od Buraga už mám

    babik54, 21.04.2009 v 22:03 neutrální recenze

  • Everybody

    já bych jí prohnal trisky bohužel trochu drahé no ...nedělaj verze pro chudé??? ... PS: model od Buraga už mám

    babik54, 21.04.2009 v 22:02 neutrální recenze

  • Pro Chevyho

    Nevím,co máš za problém.Já su náhodou Naturalovi vděčnej za ty rady.Já bych například jezdil s korvetou zásadně v zimě každej den do práce,přes celý město.Teď už vím,že je to hloupost.

    VelkyViktor, 27.02.2009 v 21:20 neutrální recenze

  • natural

    snažim se, neni to lechké

    marekcorvette1978, 03.01.2009 v 12:01 neutrální recenze

  • chevy

    chlape ten pravopis, no to je hrůza, dělej s tím něco

    Jan.Rouba, 02.11.2008 v 09:51 neutrální recenze

  • natural

    ten to tex se tyká jen corvett C3

    marekcorvette1978, 14.03.2008 v 18:20 neutrální recenze

  • natural

    s tím to autíčkem má skušenost můj jeden známí má corvette ale z manuální převodovkou. ale ta to korvetka je taky hezka a doporucujují všem co mají rádi US cars. jěš tě chci pododknout že tyhle autíčka nejsou dobré k užívání k denní potřebě a to kvuli: tak třeba v dešti zbytečne rezne, v zimě kvuli soli( to snad napadne jen blda) nebo kvůli spotřebě korvetky troche papinkají. ale na rekreaci je to bomba. takhle na srazy nebo se jen s vést se sundanými střešnimy panely po plzni nebo ji ném měste. neváhej koupit korvety jsou fak steklý auta vim ocem mluvim.

    marekcorvette1978, 14.03.2008 v 18:04 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání