Aktuální nabídka inzerátů Citroën C4 Picasso

Zkušenosti majitelů s Citroën C4 Picasso


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • TOHLE AUTO ROZHODNĚ NEKUPUJTE!

    Nebo dopadnete jako já... po dvou letech jsem jej prodal. I přes finanční ztrátu jsem rád, že už ho nemám. Uvěřil jsem odborníku a jejich řečem o tom, že dnes už jsou kvalitní všechna auta a pověstná mizerná kvalita italských a francouzských výrobců jsou už jen fámy. NEJSOU! Musel jsem se přesvědčit, patří mi to. První měsíc závada chlazení, dojezd na nouzák. Třetí měsíc vada barvy, výměna celého předního krytu motoru. 6 měsíc vadná autobaterie, výměna za novou a opět vadná, 9 měsíc, závada elektroniky - stop start systém nefunkční - v servisu 3 týdny (opět výměna vadné baterie), než mechanici zjistili možnou příčinu. O 2 měsíce později závada na elektronice zobrazovaní aktivního tempomatu, který tento vůz vůbec nemá, nezjištěno. Další měsíc výměna celého displeje. Po 3 měsících opět závada Start stop systému - motor je vypínán okamžitě bez zahřátí po pouhém vyjetí z garáže. U dieselu podstatná vada. Tuto závadu se v autor. servisu nikdy nepodařilo zjistit, nepomohla výměna řídící jednotky ani dalších elektro komponent. Slovy mechanika "onho si to nějak žije vlastním životem a dělá si to co chce". Za auto, které si dělá co chce sem dal přes půl milionu. Soudruzi z Francie asi někde udělali chybu - dál to nehodlám řešit ať se s takovým nedodělkem trápí někdo jiný. To jsem pominul neustále drnčící a povrzávací palubovku, úplně příšernou navigaci a podobné drobnosti, které však umí naštvat. Já chci za svoje 2x zdaněné peníze auto, které nebude každý druhý měsíc v servisu.

    Klady:
    Pěkné a prostorné auto, velice nízká spotřeba - motor se povedl.
    Zápory:
    Neskutečně poruchové, nekvalitní elektronika, pazvuky na horších silnicích.
    Příšerně pomalá odezva dotyk ovládání, některá tlačítka musíte stisknout i třikrát nebo čtyřikrát, než zareagují - že toto počínání může skončit kolizí, výrobce zřejmě netrápí a prodavači Vás na tento nešvar před nákupem neupozorní.

    poddubem12, 13.09.2017 v 14:05 záporná recenze

  • Picasso 1,6 HDI rv. 2016

    Zdravím všechny.Auto máme od června 2016.Hned po měsíci začali problémy.Začala nám vrzat zadní náprava a to tak že hodně.Od února máme objednanou novou na záruku,ale prý musí tu novou nejdřív vymyslet a pak teprve nám jí vymění.Takže auto má najeto teď 22tis. a už od najetých 6 tis nás každou chvíli někdo upozorňuje že nám vzadu něco vrže.Citroen o vrzání náprav ví,nejsme zdaleka jediný kterým náprava vrže,ovšem dle Citroenu se nejedná o závadu,ničemu to nevadí,takže není co reklamovat. Dále když dáme hlasitost na rádiu (při originálním nastavení výrobce) na čtvrtinu hlasitosti,začnou repráky jen drnčet,chrastí dveře u řidiče,vrže spojkový pedál,vrže volant při otáčení,občas nefunguje bezklíčové odemykání atd

    Klady:
    vnitřní prostor
    spotřeba do 6 l/100km
    Zápory:
    oproti předchozí verzi nepohodlná přední sedadla
    neuvěřitelně špatné zpracování
    komunikace firmy Citroen (ne konkrétní servis)

    davepra, 28.08.2017 v 15:28 záporná recenze

  • C4 Grand 2,0 HDI 2015 automat

    Nejhorší auto co jsem měl. V servisu jsem byl častěji než někteří zaměstnanci. Raději jsem auto po 1,5 roce prodal.

    Klady:
    zajímavý vzhled, praktické, pohodlné, malá spotřeba
    Zápory:
    dílenské zpracování, spolehlivost, časté závady na elektro soustavě, spousta svolávaček, poruchové vstřikování močoviny, prasknul řemen v 50.000 km, handsfree stále zlobilo, odešla kamera na sledování mrtvého bodu, poruchový tempomat, vadný hlavní displej, couvací kamera vynechává, otevírání dveří na dotek nefunguje za vlhka,

    radek.cimelice, 21.03.2017 v 19:14 záporná recenze

  • Možná smůla na kus, ale krám

    2.0 BlueHDI, Intensive, zakoupeno jako nové 2014. 9 000 km: Vadný HD displej, černé fleky. Vyměněno v rámci záruky, jinak po záruce si připravte 15 000 Kč. 10 000 km: Výpadky parkovací kamery, náhodná závada, nevyřešeno. 20 000 km: Závada na vstřikování močoviny – jen chyba elektroniky, řešilo se vymazáním chyby z paměti. Tato závada se opakovala po každém dolití močoviny. 25 000 km: Při motání volantem na parkovišti se rozpadla levá přední brzdová čelist: odtah. 28 000 km: Svolávačka na upevňovací šrouby ramen. Pokud kupujete ojetinu, zkontrolujte si, zda majitel na svolávačce byl, jinak vám může ulítnout poloosa. 48 000 km: Prasklý řemen pohonu příslušenství (má vydržet 120 000 km, nebo 5 let), zamotal se do rozvodů, rozvoďák přeskočil o dva zuby. Samozřejmě paseka na motoru: obě vačky v háji, sání, ventily, hydroštely. Kdyby auto nebylo v záruce, oprava by vyšla na cca 80 000 Kč. 50 000 km: Hrůzná spotřeba močoviny 18 l / 11 000 km: neřešil jsem, prodal jsem. Verdikt: Auto pohodlné, jedno z mála, které má ve druhé řadě sedadel 3 isofixy, ale je to krám. Soudruzi ve Francii by měli míň stávkovat a víc dbát na kvalitu. Pokud chcete toto auto koupit, pak jedině nové, aby vám všechny závady pokryla záruka, jinak se z toho máte slušnou šanci zbláznit. Bohužel, s přeskočenými rozvody jsem nebyl jediný případ, aut byla spousta, ale Citroën to nijak neřeší. Na vačky jsem čekal 3 týdny.

    Klady:
    Prostor
    Pohodlí
    Měkká jízda
    Bohatá výbava
    Dobré jízdní vlastnosti
    Úsporný motor
    Zápory:
    Nekvalitní zpracování
    Zlobící elektronika
    Hlučná zadní náprava u prázdného zavazadelníku
    Hlučné řazení
    Poruchový motor 2.0 BlueHDI
    Nákladné opravy
    Velmi vysoká ztráta hodnoty při prodeji

    stanislav-pokorny, 03.11.2016 v 11:48 záporná recenze

  • Výrobní vada Grand C4 Picasso r.v. 2014

    V servisu mě upozornili na četný výskyt výrobní vady na 5. dveřích. Na horním lakovaném spojleru se objeví prasklina u krajní hrany navazující na lištu střešního nosiče. Jeví se to jako banální prasklina plastového spojleru, ale tento spojler je součástí hlavního nosiče dveří. Oprava = výměna dveří. Navíc mě "potěšili" informací, že prasklina bude pokračovat a tak jsem zvědav, kdy mi dveře upadnou. Citroen o tom ví a u aut v záruce provede výměnu. Po skončení záruky má ale nyní majitel smůlu ... A nás Citroen kontaktuje po každém servisu jako "váženého" zákazníka, ale skutek utek :-(

    Klady:
    Úsporný dieselový motor 1,6 litru
    Bohatá výbava
    Zápory:
    Už na 30 tisících kilometrech se objevují drobné, ale nepříjemné vady, jako je vrzání lišty střešního nosiče, občasné výpadky displeje couvací kamery, odpadlé madlo posuvu sedačky.
    Sedáky předních sedaček vypadají pevně, ale jsou měkké s mizerným držením v zatáčkách.
    Konstrukční vada 5. dveří.

    h.fichtner, 12.08.2016 v 18:12 záporná recenze

  • manžeta řadící páky

    Po pěti letech se manžeta řad. páky začala loupat. Je to koženka. V servisu Citen požadovali za výměnu Kč 1 600,- Je to tak šílená cena , která je asi podle ceníku, ale za koženku 20x20 cm , tak to je síla. Nicméně jsem na internetu sehnal universální z pravé kůže za 350Kč. Problém byl s instalací. Chlapci v servisech to asi nikdy nedělali, protože by mi radili nesmyslný postup, prý silou vytáhnout kulu řad. páky. Ještě , že jsem je neposlech protože asi bych poškodil plastové uložení v kulise. Nicméně ,mám to vyměněné, vypadá to super. Pepa samouk

    Zápory:
    materiál u auta za 500 000,- , tak to je k zamyšlení

    pepa6455, 01.03.2014 v 10:46 záporná recenze

  • Picasso 2,2HDi

    Na 138 Hp málo pružné a dost žravé...

    Klady:
    Prostor...
    Zápory:
    Váha netto1600kg...Spotřeba po městě přes 10l/100km...

    qvark11, 09.12.2013 v 15:43 záporná recenze

  • Picsso 2,2HDi

    Na 138 Hp málo pružné a dost žravé...

    Klady:
    Prostor...
    Zápory:
    Váha netto1600kg...Spotřeba po městě přes 10l/100km...

    qvark11, 09.12.2013 v 15:42 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání