Aktuální nabídka inzerátů Citroën C4 Picasso

Zkušenosti majitelů s Citroën C4 Picasso


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • C4 picasso

    Už máme v rodině druhý c4 picasso a jen spokojenost (2007 a 2009) s jedním jezdíme po celý eu a nikdy nás nenechali ve štychu. Spotřeba 6l, co si člověk může přát víc. A jen tak na okraj, před citronama jsme měli Sharana a pak Galaxy a to byly kasičky na peníze, věčně něco nefungovalo ( brzdy,klima,turbo,elektronika atd.) a to že začali topit až po ujetí 20 km ani nemluvim ale to jsem se pak dočetl že to je u nich normální.........

    Klady:
    Tichá a pohodlná jízda, prostor a až na běžné věci celkem spolehlivý auta...........
    Zápory:
    Každý auto má něco

    spacir307, 23.11.2017 v 15:11 kladná recenze

  • TOHLE AUTO ROZHODNĚ NEKUPUJTE!

    Nebo dopadnete jako já... po dvou letech jsem jej prodal. I přes finanční ztrátu jsem rád, že už ho nemám. Uvěřil jsem odborníku a jejich řečem o tom, že dnes už jsou kvalitní všechna auta a pověstná mizerná kvalita italských a francouzských výrobců jsou už jen fámy. NEJSOU! Musel jsem se přesvědčit, patří mi to. První měsíc závada chlazení, dojezd na nouzák. Třetí měsíc vada barvy, výměna celého předního krytu motoru. 6 měsíc vadná autobaterie, výměna za novou a opět vadná, 9 měsíc, závada elektroniky - stop start systém nefunkční - v servisu 3 týdny (opět výměna vadné baterie), než mechanici zjistili možnou příčinu. O 2 měsíce později závada na elektronice zobrazovaní aktivního tempomatu, který tento vůz vůbec nemá, nezjištěno. Další měsíc výměna celého displeje. Po 3 měsících opět závada Start stop systému - motor je vypínán okamžitě bez zahřátí po pouhém vyjetí z garáže. U dieselu podstatná vada. Tuto závadu se v autor. servisu nikdy nepodařilo zjistit, nepomohla výměna řídící jednotky ani dalších elektro komponent. Slovy mechanika "onho si to nějak žije vlastním životem a dělá si to co chce". Za auto, které si dělá co chce sem dal přes půl milionu. Soudruzi z Francie asi někde udělali chybu - dál to nehodlám řešit ať se s takovým nedodělkem trápí někdo jiný. To jsem pominul neustále drnčící a povrzávací palubovku, úplně příšernou navigaci a podobné drobnosti, které však umí naštvat. Já chci za svoje 2x zdaněné peníze auto, které nebude každý druhý měsíc v servisu.

    Klady:
    Pěkné a prostorné auto, velice nízká spotřeba - motor se povedl.
    Zápory:
    Neskutečně poruchové, nekvalitní elektronika, pazvuky na horších silnicích.
    Příšerně pomalá odezva dotyk ovládání, některá tlačítka musíte stisknout i třikrát nebo čtyřikrát, než zareagují - že toto počínání může skončit kolizí, výrobce zřejmě netrápí a prodavači Vás na tento nešvar před nákupem neupozorní.

    poddubem12, 13.09.2017 v 14:05 záporná recenze

  • Picasso 1,6 HDI rv. 2016

    Zdravím všechny.Auto máme od června 2016.Hned po měsíci začali problémy.Začala nám vrzat zadní náprava a to tak že hodně.Od února máme objednanou novou na záruku,ale prý musí tu novou nejdřív vymyslet a pak teprve nám jí vymění.Takže auto má najeto teď 22tis. a už od najetých 6 tis nás každou chvíli někdo upozorňuje že nám vzadu něco vrže.Citroen o vrzání náprav ví,nejsme zdaleka jediný kterým náprava vrže,ovšem dle Citroenu se nejedná o závadu,ničemu to nevadí,takže není co reklamovat. Dále když dáme hlasitost na rádiu (při originálním nastavení výrobce) na čtvrtinu hlasitosti,začnou repráky jen drnčet,chrastí dveře u řidiče,vrže spojkový pedál,vrže volant při otáčení,občas nefunguje bezklíčové odemykání atd

    Klady:
    vnitřní prostor
    spotřeba do 6 l/100km
    Zápory:
    oproti předchozí verzi nepohodlná přední sedadla
    neuvěřitelně špatné zpracování
    komunikace firmy Citroen (ne konkrétní servis)

    davepra, 28.08.2017 v 15:28 záporná recenze

  • C4 Grand Picasso 1,6 hdi r.v 2010

    S autem jsme byli velmi spokojeni až do 180 000 km. Auto velmi prostorné, pohodlné, ve verzi Exluzive vyborné sedačky. 1000 km na jeden zátah a nic Vás nebolí. Dvouzónová klimatizace, 6 a 7 sedačka v podlaze převeze i dospěláka do 170-180 cm bez omezení Sám mám 190 cm a vejde se tam v pohodě. Obrovské přední okno. Krásně vidíte na semafory, když jste první na červený. Pneumatické zadní pérování udržuje světlou výšku vozu pořád stejně vysoko ať tam jede člověk sám a nebo v sedmi lidech. Vše fungovalo bezvadně, měnil se pouze olej, filtry a destičky a žárovky ( auto bylo vždy v citroenu servisu po 20000km a servis nebyl nijak drahy - okolo 5000 kč ) Jezdíme s ním spíš mimoměsto se spotřebou 4,5-6 litrů podle rychlosti a nálady řidiče :-) Ve městě byla spotřeba kolem 6,5 l. Od 180 do 200 tisíc kilometrů to začalo. Nejdřív se ozval filtr pevných částic. V citroenu jsem se dozvěděl, že citroen v těchto kilometrech doporučuje jeho výměnu. Tak jsme ho vyměnili. Originál stál i s prací 15000 což není tak strašný oproti jiným vozům. Pak začalo prosakovat turbo, odešla baterka, přední a zadní kotouče a destičky, objevily se netěsnosti nahoře na motoru ( přetěsnění vstřiků, víka ventilů a výměna kompletně plastového sání- bylo popraskané) . Opravy stály cca další 40000,- Po těchto výměnách auto zase pěkně funguje. Ještě tam je původní výfuk, ale zatím je překvapivě bez rezu tak asi chvíli vydrží. Rozvody se dělají prý až ve 220.000 km tak to mě také asi čeká.

    Klady:
    Velmi pohodlné auto na dlouhé cesty.
    Perfektní klimatizace.
    7 sedaček
    Vždycky dojelo, nikdy nás nikde nenechalo :-)
    Přehledná přístrojová deska uprostřed palubky.
    Tempomat s nastavitelnou rychlostí
    Automatické stěrače
    Pneumatický podvozek - naprosto bez závad.
    Zápory:
    Občas praskla parkovací žárovka
    Po 7 letech začalo zlobit stahování oken- zatím neřeším
    Boční vedení sedačky řidiče na levé straně promáčknuté od nastupování.
    Po dešti se drží voda ve dveřích. Po otevření vyteče. Je dobré auto obejít a otevřít všechny dveře. Těsnění na karoserii ucpává odtokové kanálky dveří.
    Auto vyžaduje pravidelný servis, nedávejte tam žádnou druhovýrobu.

    zk73, 08.08.2017 v 19:07 kladná recenze

  • C4 Grand 2,0 HDI 2015 automat

    Nejhorší auto co jsem měl. V servisu jsem byl častěji než někteří zaměstnanci. Raději jsem auto po 1,5 roce prodal.

    Klady:
    zajímavý vzhled, praktické, pohodlné, malá spotřeba
    Zápory:
    dílenské zpracování, spolehlivost, časté závady na elektro soustavě, spousta svolávaček, poruchové vstřikování močoviny, prasknul řemen v 50.000 km, handsfree stále zlobilo, odešla kamera na sledování mrtvého bodu, poruchový tempomat, vadný hlavní displej, couvací kamera vynechává, otevírání dveří na dotek nefunguje za vlhka,

    radek.cimelice, 21.03.2017 v 19:14 záporná recenze

  • otazka

    zdravim chcy se zeptat jak sou natom automaticke prevodovky v C4 jestli to sou drzaky nebo se serou predem dik

    malyj12, 17.03.2017 v 17:34 neutrální recenze

  • c4 grand picasso

    kdo si koupí tohle auto,tak musí počítat jako u každýho novodobého auta pořád s něčím. furt se něco sere ,ale hlavně že jsou to závady které zatím nemají vliv na chod motoru.

    Klady:
    prostor
    Zápory:
    poruchy. slabý hdi motor 1,6.

    fra775, 20.01.2017 v 21:34 neutrální recenze

  • Možná smůla na kus, ale krám

    2.0 BlueHDI, Intensive, zakoupeno jako nové 2014. 9 000 km: Vadný HD displej, černé fleky. Vyměněno v rámci záruky, jinak po záruce si připravte 15 000 Kč. 10 000 km: Výpadky parkovací kamery, náhodná závada, nevyřešeno. 20 000 km: Závada na vstřikování močoviny – jen chyba elektroniky, řešilo se vymazáním chyby z paměti. Tato závada se opakovala po každém dolití močoviny. 25 000 km: Při motání volantem na parkovišti se rozpadla levá přední brzdová čelist: odtah. 28 000 km: Svolávačka na upevňovací šrouby ramen. Pokud kupujete ojetinu, zkontrolujte si, zda majitel na svolávačce byl, jinak vám může ulítnout poloosa. 48 000 km: Prasklý řemen pohonu příslušenství (má vydržet 120 000 km, nebo 5 let), zamotal se do rozvodů, rozvoďák přeskočil o dva zuby. Samozřejmě paseka na motoru: obě vačky v háji, sání, ventily, hydroštely. Kdyby auto nebylo v záruce, oprava by vyšla na cca 80 000 Kč. 50 000 km: Hrůzná spotřeba močoviny 18 l / 11 000 km: neřešil jsem, prodal jsem. Verdikt: Auto pohodlné, jedno z mála, které má ve druhé řadě sedadel 3 isofixy, ale je to krám. Soudruzi ve Francii by měli míň stávkovat a víc dbát na kvalitu. Pokud chcete toto auto koupit, pak jedině nové, aby vám všechny závady pokryla záruka, jinak se z toho máte slušnou šanci zbláznit. Bohužel, s přeskočenými rozvody jsem nebyl jediný případ, aut byla spousta, ale Citroën to nijak neřeší. Na vačky jsem čekal 3 týdny.

    Klady:
    Prostor
    Pohodlí
    Měkká jízda
    Bohatá výbava
    Dobré jízdní vlastnosti
    Úsporný motor
    Zápory:
    Nekvalitní zpracování
    Zlobící elektronika
    Hlučná zadní náprava u prázdného zavazadelníku
    Hlučné řazení
    Poruchový motor 2.0 BlueHDI
    Nákladné opravy
    Velmi vysoká ztráta hodnoty při prodeji

    stanislav-pokorny, 03.11.2016 v 11:48 záporná recenze

  • Spokojenost Grand Picaso 1,6 rv 2007

    Mám C4 grand Picasso rv. 2007, mám ho od 70 tis a dnes má 280 tis 1,6 HDI. Jen olej, nafta a spotřebák. Super auto, prostorné a spolehlivé. Nemluvím o spotřebním, jako je žárovka, destičky atd. Mám původní spojku i výfuk. S klimatizací 6,2 průměr, bez klimatizace na dálku i 4,2 l.

    Klady:
    prostor
    výbava
    rozhled
    úložný prostor
    SPOTŘEBA
    Zápory:
    - při naložení 6 lidí je 16 slabá, ale jede

    martinnek, 22.10.2016 v 07:33 kladná recenze

  • Výrobní vada Grand C4 Picasso r.v. 2014

    V servisu mě upozornili na četný výskyt výrobní vady na 5. dveřích. Na horním lakovaném spojleru se objeví prasklina u krajní hrany navazující na lištu střešního nosiče. Jeví se to jako banální prasklina plastového spojleru, ale tento spojler je součástí hlavního nosiče dveří. Oprava = výměna dveří. Navíc mě "potěšili" informací, že prasklina bude pokračovat a tak jsem zvědav, kdy mi dveře upadnou. Citroen o tom ví a u aut v záruce provede výměnu. Po skončení záruky má ale nyní majitel smůlu ... A nás Citroen kontaktuje po každém servisu jako "váženého" zákazníka, ale skutek utek :-(

    Klady:
    Úsporný dieselový motor 1,6 litru
    Bohatá výbava
    Zápory:
    Už na 30 tisících kilometrech se objevují drobné, ale nepříjemné vady, jako je vrzání lišty střešního nosiče, občasné výpadky displeje couvací kamery, odpadlé madlo posuvu sedačky.
    Sedáky předních sedaček vypadají pevně, ale jsou měkké s mizerným držením v zatáčkách.
    Konstrukční vada 5. dveří.

    h.fichtner, 12.08.2016 v 18:12 záporná recenze

  • poraďte

    zdravím všechny, musím obnovit vozový park a nevím zda S-max nebo C-4 grand, poraďte. Trochu se bojím robota řazení, co myslíte?

    jir.o, 20.02.2016 v 14:19 neutrální recenze

  • Žádost o radu

    Zdravím. Pls, poraďte. Mám teď Škodu Fabii 1.4 MPi, rodina se rozrostla od nákupu Fabie o 2 děti a jednoho velkého psa a mé srdce si získala C4 Grand Picasso. 1.6 HDi anebo 1.6 VTi? Obojí v manuálu. Děkuji za radu, já se spíš bych klonil k té 1.6 HDi. Ondra

    Klady:
    -
    Zápory:
    -

    o.smetana, 05.02.2016 v 18:08 neutrální recenze

  • c4 picasso 2.0 hdi automat

    Zdravím, mám tento automobil 4 mesiace a zatial len spokojnost. Najazdené 4000 km, celkovo 133 000 km. Od začiatku priemerná spotreba dle pal. pc 5.5 l nafty v režimu mixu mesto/okresky 50/50. Robot radí dobre, trošku si chce na to zvyknúť, no mne jeho charakter vyhovuje, pripadám si trochu ako s manuálom. Vo forde s variátorom som skoro zaspával. Výkon 2.0 hdi je dostatočne dravý, 1.6 hdi by som nechcel. Výbava výborná(exclusiv) všetko okrem navigácie. Dneska som uviedol do prevádzky ostrekovače xenonov, prepálená pojistka, nevedel som, že to tu je. Priestor výborný i variabilita, kufor dostatočný, zadné sedačky posuvné, v kufri ešte i nákupná taška s kolieskami a baterka. Zadná náprava pneumatická na vakoch, stála svetlá výška vyrovnáva to kompresor s čidlami. No čo viacej si priať, tých vychytáviek je tu dosť. Hlavně aby fungovalo ďalej bez poruchy.

    Klady:
    Výkonný a variabilný, nízka spotreba, pohodlný a priestranný voz.
    Zápory:
    Malá odolnosť predných sedačiek, molitanová vložka sedáku je priamo striekaná v poťahu, hmota praská a drolí sa dosť často i pri nižšom km nájazde. Budem to musieť časom riešiť nákupom na vrakáči, alebo s čalúnikom.

    zbojnikjurko, 11.12.2015 v 18:16 kladná recenze

  • Výměna manžety řadící páky

    pepa6455 mohl bych znát postup na výměnu kožené manžety, děkuji

    houdek64, 19.11.2015 v 21:49 neutrální recenze

  • Citronen C4 Grand Picaso 1,6HDI 7místný r.v.2010, 80kw

    Auto jsem koupil v únoru 2014, kdy mělo najeto 115000km za rok jsem najezdil 19tis. km s průměrnou spotřebou 5,9l a bez jediné závady. Jen nějaké drobosti jako praskající žárovky světel. Je to pohodlné rodinné auto, trochu měkčí, žádný závodník, ale stím jsem počítal. Jsem naprosto spokojený. Jedna věc, nechte si udělat dobrou pojistku na přední sklo stojí cca 20000kč. Ještě jedna zkušenost jel jsem Břeclav-Zlín a zpět, opatrnou jízdou v 6lidech za 4,9l.

    Klady:
    spotřeba
    velký variabilní prostor
    výbava auta super
    vzhled
    7 míst
    Zápory:
    praskající žárovky
    absence 6 rychlosti

    roman.hamsik, 02.06.2015 v 10:56 kladná recenze

  • Spotřeba 1,6 VTI

    Byl jsem překvapený ze spotřeby na trase Brno - Harachov 300 km za 18, 8 lt . Tedy zhruba 6,5 lt. Lehká noha , rychlost do 100km v h a bez klimatizace. Na benzín dost slušný.Jinak couračky po Brně cca 10 lt. Průměr 7,3 . Do města to chce něco menšího. v celku dobrý.

    Klady:
    velký variabilní prostor
    5 plnohodnotných sedadel
    stále po šesti letech atraktivní vzhled
    držák na boční vítr
    vcelku slušná spotřeba
    vypínání ESP- v zimě na sněhu super
    po 6 letech provozu najeto 60 000km, STK bez jediné chyby.
    Zápory:
    titěrná tlačítka ovládání klimatizace
    hlučný studený motor
    absence 6 rychl stupně ( na dálnici)
    zbytečně velké čelní sklo

    pepa6455, 06.11.2014 v 17:02 neutrální recenze

  • Citroën C4 Picasso 1,8

    Dobrý den, mohl by mi někdo poradit. Je u tohoto modelu ze spodní části motoru kryt?

    eror1, 12.03.2014 v 18:04 neutrální recenze

  • C4 fajn auto

    Po koupi z Belgie, jsem naprosto spokojený a auto dle prodejce odpovídalo skutečnosti. V autobazaru mi vše vysvětlili a na zbytek jsem musel přijít sám. Nemluvím zde o autě, ale s kolegou jsme jednoho sobotního rána vyrazili do Unicars.cz a našli jsme pár nesrovnalostí. pokud je auto připraveno na prodej mělo by mít veškeré náležitosti , ale chybělo rezervní kolo, plasty na předním nárazníku byly polámané a pří otázce poškrábaného čelního skla byl prodejce velmi překvapen že je sklo vlastně poškozeno. Auto se i přes to všechno líbilo, ale nedůvěřivost nám nedala a nechali jsme prodejci den dva na rozmyšlenou a od té doby se nám již nikdo neozval To vše vypovídá o tom, jak se dělá bussines i u autorizovaných prodejců. Můj závěr: auto je bourané, nepřipravené na prodej, chybí dokumentace historie, neprojevili ochotu auto prodat, děkuji.

    vl.ky, 07.03.2014 v 23:01 neutrální recenze

  • manžeta řadící páky

    Po pěti letech se manžeta řad. páky začala loupat. Je to koženka. V servisu Citen požadovali za výměnu Kč 1 600,- Je to tak šílená cena , která je asi podle ceníku, ale za koženku 20x20 cm , tak to je síla. Nicméně jsem na internetu sehnal universální z pravé kůže za 350Kč. Problém byl s instalací. Chlapci v servisech to asi nikdy nedělali, protože by mi radili nesmyslný postup, prý silou vytáhnout kulu řad. páky. Ještě , že jsem je neposlech protože asi bych poškodil plastové uložení v kulise. Nicméně ,mám to vyměněné, vypadá to super. Pepa samouk

    Zápory:
    materiál u auta za 500 000,- , tak to je k zamyšlení

    pepa6455, 01.03.2014 v 10:46 záporná recenze

  • Picasso 1,6 hdi

    Jsem už půl roku vlastníkem C4 Grand Picasso z roku 2007.Jedná se o manuál 1,6 hdi (85kw). Po 10000km průměrná spotřeba 6,0 L.Je pravda že to není žádný závodník, ale to jsem od rodinného vozu ani nečekal. Spíše jsem dal přednost spotřebě. Hned jak si do něj člověk sedne tak jen kouká jaký je díky přednímu sklu výhled. Na display uprostřed si člověk zvykne rychle a na volant s pevným středem taky.Další překvapení bylo po nastartováni čekal jsem klasický traktor, ale ono to zní skoro jako benzin.Je to velmi pohodlné auto hlavně přední ty přední gauče paráda. Při nerovnostech a nezatíženém zadku, zadek odskakuje v zatáčkách dost nepříjemné.Podvozek prý dost tlumí nerovnosti (nemohu posoudit protože jsem přešel z xantie a potom jsou všechna auta tvrdá). S autem jsem spokojen akorát mě tam schází 6-tka na dálnici.

    Klady:
    Prostor
    Pohodlí
    Tichý diesel
    Rozhled
    Spotřeba
    Zápory:
    Slabší při rozjezdech
    Odskakující zadek
    Chybí 6 tka

    anarchyblackcross, 11.02.2014 v 13:03 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání