Aktuální nabídka inzerátů Citroën C5

Zkušenosti majitelů s Citroën C5


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • C5 III 2.0 HDi exclusive

    Mám ho od r. 2008 dosud, v krásné červené - myslím, že jsem ho měl jako jeden z prvních v ČR, manuál, za celou dobu mne nepotkala jediná závažnější závada. na počátku se přehříval vestavěný displej navigace, museli mi za ní namontovat PC větráček, od té doby v pohodě. Najel jsem zatím cca 150000 km, většinou v zahraničí, protože doma používám i jiná auta. Spotřeba cca 6,5 a to nijak nešetřím, jedu jak je potřeba. Vyměnil jsem pouze jednou destičky a kotouče, jinak nic. Servisováno v citroen servisu. Až teď se stalo, že přestal těsnit kompresor vzduchového pérování, prý to neopravují a oprava včetně origo dílu, DPH a práce přijde 30000. Na webu jsem našel nový Webco kompresor na mé auto za 15000, takže to udělám takto a značkový servis tentokrát vynechám, přece jen je to už 11 let staré. Je mi jasné, že přijdou další náklady, FAP filtr a pod., ale jsem s tím autem, jeho solidností, spotřebou, pružností motoru a pohodlím tak spokojen, že ho raději budu udržovat v provozuschopném stavu, než si kupovat nějakou novou rachotinu a la Hyundai. Podle mne jsou např. nové Passaty proti C5 hrachovina, o nějakých asijských plečkách ani nemluvě, všude se šetří na konstrukci, na plechu, hlavně že je co největší multidisplej. Srovnávat přitom můžu docela dobře, mám např. MB SL 600 12 V a Range Rover TDV8 Sport - na tahání lodi, také na vzduchovém podvozku - ta auta jedou o něco lépe, za 2 x takovou spotřebu, ale ani jedno není tak pohodlné. Srovnatelně pohodlný byl jen Mercury Grand Marguis 1977 na vzduchovém podvozku, ale jinak to byl žebřiňák a žral 26 na 100. Jasně, Superb z těch dob taky není špatné auto, ale C5 III je přece jen pohodlnější a ještě u toho lépe vypadá. Další věc je to, že podobně luxusní nové auto za takové peníze už neseženete. A že by prémiové značky byly za ty peníze o tolik solidnější, spolehlivější a pohodlnější, to si nemyslím. Ty doby, kdy třeba MB byl symbolem spolehlivosti, jsou dávno pryč.

    Klady:
    Pohodlí, design, spolehlivost, přizpůsobivost podmínkám provozu s podvozkem Hydractive 3, nestojí na každém rohu jako Audi, u kterého na 10 metrů nevíte, jestli je to A 4,6 nebo 8, nádherná barva - nesnáším tu nenápaditou německou šeď a čerň, výborný poměr cena/služba/dojem
    Zápory:
    Interiér podřízen krásnému designu, lahev si do přihrádky nestrčíte, ale proto si to lidé nekupují, na přepravované objemy má Citroen lék - jmenuje se Picasso :-) nebo si kupte VW Caddy. To je solidnost sama, měl jsem ho taky, černý...ale dojem v tom neuděláte.

    viktorhavel, 21.05.2019 v 21:01 kladná recenze

  • C5 3.0 HDi 177 kW rok 2010, sedan

    Na úvod bych měl sdělit, že auta střídám dosti často, ať soukromá nebo služební. Jako rodinné auto preferuji provedení sedan. Nemám rád, když se u kombíka otevřou zadní dveře a v zimě mi táhne za krk. Také musím sdělit, že jezdím pro radost, takže spíše sportovní styl. Nicméně osobní auto má sloužit hlavně na pohodlný převoz osob, ale pokud má někdo potřebu něco převážet pořídí si komby. Je zbytečné odsuzovat negativní příspěvky. Každý máme nějaké zkušenosti a auta jsou také jen stroje, které se mohou čas od času pokazit. Vlastnil jsem Tatru 613 a najezdil kolem 80 tisíc, spolehlivé, prostorné, pohodlné auto a nenáročné.na údržbu, v podstatě jen benzín a vyměňování oleje.Jen spotřeba byla kolem 11 L/100km. Dokonce jsem měl i Ladu 2110 se kterou jsem najel přes 100 tisíc. Typicky ruský (ukovaný) spolehlivý auťák, pohodlný, prostorný a kupodivu i se slušnou spotřebou kolem 6,5 litrů. Po Ladě byla volba na Škoda Octávie a Peugeot 406. Po vyzkoušení obou aut a porovnání aut, která byla stejně stará, stejně najeto, ale 406 byla lépe vybavená (klima na rozdíl od Octávky) a cenově mírně levnější. Peugeot 406 byl 1.8 benzín, kupováno se 140 tisíci, najeto jen 20 tisíc. Líbil se mě Peugeot 607 3.0 benzín a tak se na něj přešlo, vzhledem ke spokojenosti se 406.. Po dobu 6 let najeto 90 tisíc, prodáno s nájezdem 220 tisíc a dlouhodobou spotřebou 9,8 litru. Žádné výpadky elektriky se nekonaly, vše fungovalo jak mělo a údržba spočívala ve výměnách olejů a dílů které se běžně opotřebovávají jako destičky apod..Zdravotní důvody potomka vyžadovaly druhé auto, kterým se stal Citroen Xantie 2.0i benzín. S Xantií se najezdilo přes 80 tisíc, kupována s nájezdem 170 tisíc. Xantie byla neskutečně pohodlná a pro cestující dostatek prostoru, jen kufr byl trochu menší. Zde se vyměnily koule a pak už jen oleje, filtry a destičky. Z Xantie se přecházelo na C5 2.0i benzín. Kupováno s 290 tisíci a najelo se jen 20 tisic, protože mě o ni "obral" známý. Ani na jednom z těchto aut nebyl problém s hydraulikou. Všechny auta dostávaly pravidelnou údržbu a všechna se odvděčila spolehlivostí, nějakou tu výměnu žárovky nepovažuji za poruchu.Po P607 se přecházelo na doporučení na Hyundai IX35 CRDi 135 kW s automatem a plnou výbavou. A zřejmě jak bývá zvykem odešlo turbo, hadice od turba, vstřik, opět hadice turba, Auto šlo po najetí cca 15 tisíc z baráku. Přešlo se na tolik diskutovanou C5. Je to vlastně nejvyšší verze 3 litr, 177 kW a plná výbava. Auto mám jako druhý majitel v ČR a mělo najeto asi 120 tisíc. Nyní má cca 170 tisíc a byla vždy provedena údržba v servisu, rozvody, kotouče, destičky, výměna oleje v automatu a motoru podle výrobce. Automat řadí pěkně, motor si jen přede a o pohodlí na pneu-hydraulickém podvozku je zbytečné psát. Ze závad jen vadné čidlo hladiny kapaliny ostřikovače. Vše funguje jak má, elektrika, převodovka motor i podvozek. Nyní se chystám na výměnu čepů, ale to spíš preventivně, není to nezbytné. U tohoto auta mě vyhovuje nastavení sedadla, je elektrické a ukládá se do paměti. Opěradlo si zaslouží také zmínit. Bederní opěrka lze nastavit samozřejmě horizontálně a také výškově. Navíc je opěrák rozdělen na dvě části, takže se dá přizpůsobit rovným i kulatým zádům. Na hydrauliku všech C5 poskytuje výrobce záruku 200 tisíc km. Je dobré po této době vyměnit pružící koule a podvozek se dostává do 100% kondice. Do roku 2008 na C5 stojí cca 1500 Kč/kus, od roku 2008 je cena 1800 Kč/kus. Výměna hydraulického oleje je vhodná po 6 letech, nicméně u té C5 2.0i byla podle servisky více jak 10 let a podvozek fungoval. I když jmá C5 3 litr a je těžká 1840 kg, je dostatečně dynamická na běžný režim, na režim sport je z auta velmi živé auto. Kombinovanou spotřebu udává výrobce 7,2 litrů a skutečná je kolem 7,5 litru - spočteno z najetých km a nakoupených litrů nafty. Autu svědčí jízda na dlouhé vzdálenosti a ani po ujetí nějakých 250 km bez zastávky není potřeba protahovat tělo. U Octávie rok 2015 jsem po ujetí cca 120 km byl nucen vystoupit pro bolest v zádech. Nepodařilo se mě nastavit sedačku a opěradlo. Při jízdě cestovním způsobem, vynechání předjíždění vyjma těch dobráků co se courají 70 kou na rovné cestě, kde by se dalo jet teoreticky bezpečně i 120 km/hod. samozřejmě je stanovená 90km/hod., pak byla spočtená spotřebu jen 6,2 litru. C5 je velmi pohodlná, má měkký podvozek, který lze mírně přitvrdit režimem sport a navzdory předsudkům má velmi dobré jízdní vlastnosti. Je totiž jednodušší naladit pneu-hydraulický podvozek na lepší jízdní vlastnosti a zároveň pohodlnou jízdu v porovnání s ocelovými pružinami, kde jsou dobré jízdní vlastností vykoupeny tvrdým naladěním, takže ztráta pohodlí. Opravdu není potřeba při delší jízdě pocítit kdejaký hrbol jak je to u vinutých pružin.Co se týká bezpečnosti tak tuším že od roku 2004 mají C5 standardně 8 a více airbagů, auto je hodnoceno 5 hvězdičkami bezpečnosti pro posádku.Škodovky se k tomuto počtu přibližují za příplatek. Některé verze C5 do roku 2008 mají telefon, stačí do rádia zasunout simku, od roku 2008 je připojení telefonu přes bluetooth, které pracuje také spolehlivě a s párováním mobilů (Sony, Lenovo, Vodafone, Huavei, Samsung) nebyl problém. Dvouzónová klimatizace je také standardem u všech C5. Za sebe přiznávám, že mě C5 překvapila velmi příjemně. Tam kde zůstala Octávia 4x4 plně naložená viset v hlubokém sněhu projela plně naložená C5 jen s předním pohonem, samozřejmě se využilo možnosti hydrauliky a tedy zvednutí auta, takže auto nedosedlo podlahou na sníh..

    Klady:
    pohodlná
    spolehlivá
    tichá
    pro cestující prostorná,
    úsporná vzhledem k objemu a hmotnosti
    nastavitelný podvozek výška i tuhost
    příznivá cena, vlastně podhodnocená
    Zápory:
    - předsudek, že pohodlný podvozek znamená špatné jízdní vlastnosti
    - zbytečná nedůvěra lidí k hydraulice

    prubus, 08.05.2019 v 00:06 kladná recenze

  • už nikdy více

    Toto auto s motorem 2 HDI mi nesmí,už nikdy v životě přes práh domu. Všechny ostatní co mají dobrou zkušenost a vychvalují respektuji a neříkám,že neměli to štěstí,ale respektujte i můj záporný postoj,kdy já to štěstí neměl.Auto jsem užíval tři celé měsíce.Mohu si dovolit tuto recenzi,vystřídal jsem za život povícero značek,ale tuhle křupku nic nepředčí. Mám,nebo měl jsem ji od člověka pedanta co se staral. Kolega. Nechal jsem udělat pouze rozvody,jelikož ostatní dle servisní historie nebylo potřeba. Nájez 200000. Což je naprosto nic,oproti původnímu Berlingu 1.9D,který jsem koupil s třistatisícovým nájezdem a prodal funkční a neproblematické s 520000 na tachometru. Jezdím tisíce měsíčně,jako dealer. S C 5 jsem najel celých 27000 za tři měsíce,než mi na cestě z Ostravy do FM nadobro zdechnul.Motor se začal třást,neskutečně vibrovat,něco z něj rachotit,vyvalil se černý dým. Jel ne na všechny válce. Mechanik na to vletěl a hlásí vysypané vstřiky,něco s nadvihátky,poškozená nějak vačka a jiné lunaparky. Z ničeho nic. Oprava? Můžu se na to...nechal jsem to mechanikovi na dvoře,at mi zajistí papír o eko likvidaci pro zrušení pojistky. Všem fandům tohodle celou dobu servisovaného křápu mnoho štěstí. A po měsíci mého ježdění začal zezadu vrzat podvozek,že jsem se až styděl s tím žebřinákem někam na prac.schůzku třeba dojet. Byl ten žalostný zvuk slyšet na dálku a kvůli toho jsem si přestal otevírat okénko a pouštět nahlas muziku. Fuj tajbl! Ani omylem už.

    Klady:
    Prostor,slušná akcelerace
    Zápory:
    všechno možné i nemožné

    xxx.eu, 01.05.2019 v 10:22 záporná recenze

  • Individuální dovoz

    www.nemecka-auta.cz

    Klady:
    -
    Zápory:
    -

    070419, 07.04.2019 v 08:52 neutrální recenze

  • C5, I., kombi, 2004, 3.0i, 24V, 207HP, manuál

    Věděl jsem předem, co čeho jdu, koupeno před 2-lety od soukromé osoby z Německa v solidním stavu s ověřeným nájezdem cca 190.000 km za 40.000 Kč vč. poplatků za přihlášení. Výbava v plné myslitelné palbě - dnešní auta nabízí navíc "pouze" start-stop a autopilota, což nechci. Všechny systémy jsou plně funkční. Krásný zvuk ševelícího šestiválce. Z dnešního pohledu říkám, že mám rád tříválce, a proto jsem si jej pořídil hned 2x. Od volnoběhu do 3.000 luxusní svezení, v kabině ticho, dále až do 7.000 brutální zátah a jasně slyšitelný zvuk vytáčeného motoru. Je pravdou, že jsem zezačátku nemohl rozdýchat, že palubní systém nelze spárovat s iPhony, iPody i s primitivnímu Androidími tatrankami, ale nakonec jsou to nějak oželel :-). Využívám jako 2. "sváteční" auto.

    Klady:
    - vše, co jsem uvedl
    - relativně levné ND a údržba
    Zápory:
    - velká spotřeba benzínu, ale i tak budu muset najet dalších půl mega km, abych dosáhl srovnatelných celkových nákladů na pořízení a provoz "moderních" úsporných aut, které čím víc jezdí, tím víc šetří.

    firma.vanek, 27.12.2018 v 03:36 kladná recenze

  • Citroen

    Zdravím "nerozhodné" a majitele citroenu, Přidávám vlastní několikaletou zkušenost s těmito vozy. Citroeny jsem měl dva. Xantii 2.1 TD a C 5, 2.2 HDI r.v. 2002 max. výbava. S oběma vozy jsem byl maximálně spokojený, narozdíl od BMW a "lidového vozu". Začnu "vepřema". BMW 3, 1.8 benzín se začal z ničeho nic hřát a nikdo nevěděl proč. Dokonce ani v BMW servisu nevěděli co s tím. Nakonec se to uzavřelo jako výrobní vada bloku motoru, který se po zahřátí roztahoval více než měl a docházelo k úniku vody do oleje(nějak tak, už si to pořádně nepamatuju). Prassát 1.6 benzín, začal žrát neskutečně olej,. a to měl něco přes 100 tis km a km byly nestočené. Oba vozy měly pravidelnou péči. "Dokonalé" německé vozy šly z domu. Xantii jsem kupoval ojetou a bouranou na dveře. Dveře se vyměnily a autíčko jezdilo 5 let bez problému. Při koupi mělo 146 tis a při prodeji 220 tis. Neskutečné pohodlí. Projeli jsme s ní půl Evropy a bez jediného problému. Místo v autě pro všechny a v problémových částech Evropy jsem ji posadil na břicho do nejnižšího bodu a věděl jsem, že ji ráno opět najdu. Spotřeba kolem 5,5 litru. Zímní starty bez problému s parkováním venku ( 2x žhavím a startuju bez spojky). C 5 od citroen prodejce s prověřenou historií. Opět bez problému. Kupováno při necelých 150 tis km a prodáno při 225 tis km. Spotřeba kolem 6,3. U obou vozů pouze pravidelná údržba. Citroena s 2.0 HDI , nebo kw slabšíma 2.2 HDI, DOPORUČUJI, dále na velká auta nebrat slabé motory. Rozdí.l 0,5 litru, a to ještě možná...se nevyplatí.

    Klady:
    pohodlí, pohodlí, jízdní komfort
    dostatek místa
    možnost zvednout podvozek, hodí se nejen při randění v lese:-)
    při pravidelné údržbě slouží roky, tyto motory se dávají do dodávek, které jezdí non-stop
    téměř se nekradou!!
    Zápory:
    nepodceňovat údržbu
    koupit pouze prověřené vozidlo
    kritika od lidí, kteří ani nevědí, v kterých jiných značkách platforma HDI motoru jezdí pod jiným označením

    yeti.y, 06.02.2018 v 20:09 kladná recenze

  • Citroen C5 II 2.0HDI 100 kw 2006 kombi

    Auto mám od roku 2014 kupoval jsem ho když mělo najeto 228 000 km když jsem začal tahat karavan tak na 240 000km odešla dvouhmota cena 9000,- dělal jsem si ji sám,Těch 240 000km je životnost dvohmoťáku tak že mne to nepřekvapilo :) od té doby jenom spotřební materiál,brzd.desky,žárovky,žhaviče,atd.Auto mě nikdy nikde nenechalo,spotřebu mám do sedmi ltrů ale 95% po městě s karavanem do deseti litrů,je to pohodlný koráb.O hydraulice ani nevímTam kde osobák ve vyjetých kolejích zůstane na břiše tam se přizvednu a krásně vyjedu :) Nástupce bude C5 III.

    Klady:
    řekl bych že levné díly spojková sada 9000,-,5litrů Total quartz 9000 5W40 600Kč 150,- olej.filtr,-,velmi pohodlný vůz na cestování,velký kufr,nadčasová karoserie bez koroze
    Zápory:
    při výměně žárovek fakt nadávám :)

    mira.sedlacek, 14.12.2017 v 13:59 kladná recenze

  • C 5 2:0 nafta 103kw 2011

    Mohu vsem zajemcum o C5 doporucit,mel jsem zatím japonce a skodovky a chtěl jsem zkusit vzduch. perovani a fakt dobry a pohodlny.Mam C 5 zatím rok,najeto 150 tis.a vse ok.Vykon slusny a spotřeba do 6l.

    Klady:
    velke a bezpecne auto,vykon - spotřeba,nelaka zlodeje,pohodli a spolehlivost
    Zápory:
    zatím nic

    stejskalss, 23.11.2017 v 16:28 kladná recenze

  • Citroen C5

    Prosí Vás o zkušenost z tímto autem s benzínovým motorem 2.0 100kw. Předem děkuji.

    vlada64, 18.08.2017 v 12:59 neutrální recenze

  • Tourer, 2.0 HDi, 180 S

    Letos jsem opustil svého C5 Tourer, 2.0 HDi, rv 2009, najeto 280 tis km (mnou) a koupil toho samého, tzn. Tourer, 2.0 HDi, 180 S

    Klady:
    Slušně jede. A zatím (10tis) nic nepřestalo fungovat.
    Zápory:
    Šetření výrobce a negativní postoj zastoupení k individuálním požadavkům.

    jiri_soucek, 04.08.2017 v 10:19 neutrální recenze

  • Citroen C5 1.generace diesel. 80kw, 98kw, 100kw, 1.6 jeste nemam

    nejlepsi kara vsech dob, nema konkurenci, zaroven strasne jezdim km a zaroven si vse opravim sam. auto je dokonale jednoduchy a jednoduse dokonaly,

    bustakpepa, 27.06.2017 v 03:53 kladná recenze

  • odpově´d na dotaz o spotřebě

    Mám C-5 r.v. 06 dvoulitr nafta 100 kW pruměrná spotřeba 5.6 lit podle pal počitače ve skutečností od pný nádrže do natankováí zas do plný 5.4 Jenom ve středu 11. 01. když mrzlo a vyjížděl jsem ráno ve 4 hod. bylo -17 asi po 45min. jizdy pří sjezdu z dálnice na Mohelnici (směr Hradec Krlové) -19 v 7h.30min v Ml. Boleslav -12 při cestě spět odjezd z Ml. Bol. v 11h. teplota pořád okolo -9 až -12 byla spotřeba 6.1 litr. Ps: žádná značková nafta, obyčejná za 28.50 kč v ten den

    Klady:
    asi spokojenost
    Zápory:
    asi jen ty silnice v ČR a ta kvalita a těch kilometrů dálnic co jich tady máme

    markms, 24.01.2017 v 18:57 neutrální recenze

  • Citroen C5 2.0

    Prosím můžete mě někdo napsat jakou spotřebu mé uvedené auto. Přemýšlí o koupi z důvodu pohodlí. Moc děkuji.

    vlada64, 02.01.2017 v 21:02 neutrální recenze

  • Citroen C 5

    Pozor, pozor, Citroen C-5 r,v,2005 auto ESA pobočka Olomouc. Púvodní maj. serv. knížka, auto bylo v servisu Citroen jenom jednou a to ccá. v r. 2006 rok po koupi když bylo na první serv. kontole. Potom už nikdy ve zn. servise. Serv. knižka je orazítkovaná rúznejma sokromnikama-autoservisema. Auto vypadá na fotkách pěkně ale levej přední blatnik - jinej odstín barvy (svetlejší a míń prlinky) Přední celej nárazník naopak-tmavší oproti zbytky púvodní barvy auta plus mírne škrábance. Motor nastartoval asi při 3-4 převalení přes vtastní osu a to byto ccá 12 hod. koncem listopadu 2016 byl to první mrz v ČR ráno bylo -6 C v poledne asi na 0 C. spoustu aut v Olomouckém bazaru Auto Esa Skla zamrzlá ale todle auto mělo vše rozmrzlý a čistý i přes moji předem výslovnou žádost nechat auto tak jak je a stojí v bazaru a nic s nim ten den nedělat než Já přijedu, tak bylo i přes to ..rozmražený.. stejně špatně nastartovalo. Vlastním Citroen Xantia 1.9TD r.v.96 ale chýta a jezdí super pouze není moderní.. Todle auto z Auto ESA bych si nikdy nekoupil. Zdař búch a hlavě chudáci-fandové zn. aut Citroen-phodlí ničim nenahradíš ale auto si raděj jedte koupit za hranice ČR sami. Já jsem si tak Xantii našel na netu a sám jsém si jí dovezl po ose z N. a stála mě v.r. 2011 600EU: plus příhlášení a Něm. reg. čísla s pojistko na týden ccá 130EU do dnešního dne jsem najel ccá 120 000km. Běžná údržba. Auto má celkem 340 000km. a asi jěště dost najede oproti nablejskanejm leštěnkám v ČR - bazarech. Neživte překupníka a šmelináře.

    markms, 18.12.2016 v 21:46 neutrální recenze

  • C5 2HDi

    Koupil jsem r.v.2005 2HDI kombíka jako ojetunu z Německa. Svezení v něm je velmi příjemné. Byl jsem varován, že Citroëny nejsou moc kvalitní. A měli pravdu. Už jsem poznal tolik opravářů a lituji, že jsem si toto auto koupil. Předtím jsem měl Seata Toledo-vždy mne dovezl, jen jsem doléval naftu a měnil olej. U Citroše výměna dvouhmoťáku, výměna předního ramene, výměna parkovacích čidel. A nyní je auto už 2 týdny v opravě, neboť spadl výkon a auto nejelo. Zatím vyměnili čerpadlo v nádrži, nyní jsou na testech vstřikovače a čerpadlo. Zas to bude asi dosti drahé. Za cenu oprav bych už měl jiné auto.

    Klady:
    Pohodlné svezení
    Zápory:
    spolehlivost

    jiri.ti, 28.06.2016 v 08:11 neutrální recenze

  • Citroen C5 2.0 HDi, 2001

    V červnu to bude rok, co jsem pořídl C5ku.Naprosto bezvadné auto, můžu doporučit všem, kteří chtějí hodně muziky za málo peněz.Zatím provedena výměna oleje v převodovce, motoru, i v hydraulice ( v Citroenu mi řekli, že se hydraulickej olej nemění ).Co se týče pohodlí, oproti Octavii je to neskutečnej kočár.Široký sedačky a hodně místa, je znát, že hydractive je pohodlný.

    petr.2569, 24.04.2016 v 21:04 kladná recenze

  • Citroen C5 tourer 2,0 diesel 2009

    Zdravím,auto mám 10 měsíců . Nájezd 32000 tisíc km. Musím říct,že jsem se ze začátku obával zda nebudu opravdu jen lítat po servisech,ale opak je pravdou. Pracuji v zahraničí a do práce a zpět najedu týdně zhruba 900km. Auto to bez problémů zvládá a to i mou divokou jízdu kdy to nešetřím a lítám i 200km v hodině. Spotřeba dle jízdy ale ikdyž lítám přes 7 Litrů se nedostanu ani na zimních pneu. Závěrem tedy mohu jen a jen doporučit. Je to pohldené auto na dlouhé cesty,prostorné,spolehlivé a elegantní. Citroenu zdar přátelé a mnoho bezpečně najetých kilometrů!!

    Klady:
    Vše
    Zápory:
    Nic

    jh-liberec, 13.03.2016 v 10:53 kladná recenze

  • jirkazi

    Nejsem si jistý,ale tuším,že společný vývoj Fordu s PSA byl od roku 2003.

    hambalek.jiri, 26.02.2016 v 19:31 neutrální recenze

  • 2.0HDI - Citroen-Peugeot nebo 2.0TDCI-Ford ???R.V.2004-2006 ??

    Zdravim, Uz jsem tu psal pred nejakou dobou. Mam Citroen C5 rocnik 2012, 2.0 HDI 103 kW. Ted s nim mam za sebou 154 tis km, kupoval jsem jako nove. Jsem maximal spokojen. Neni to dokonaly auto, ale klady i po 4 letech neustale prevazuji, tu hydrauliku si stale uzivam a nechce se mi do jinyho auta. Jeste se mi hodne libi Mondea, takze pokud nekdo zvazuje zkusil bych hledat s motorem 2.0 Tdci/HDI, po spolecnem vyvoji s koncernem PSA, bohuzel nevim od kteryho rocniku. Ma to slusnej zatah na vahu auta 1,6 tuny a spotreba, ted pres zimu mam hodne mesto na studeno a kratkou dalnici takze 6-6,5l/100 km, jinak pres leto, kdyz mam vice okresek a delsi trasy vcetne dalnice, tak se celkem pravidelne drzim okolo 5,6-5,8 l/100 a da se i za min. Servisuju pravidelne v autorizovanym servise. Poruchy/vymeny: 2 zarovky, praskla hadice klimy, cepy rizeni, ukapaval mi jeden tlumic, odesel snimac tlaku pneu, brzdovy desticky na obou napravach, zadni brzdovy kotouce, sloupana kuze na radici pace, lehce nacnutej volant. Obcas citavam na ruznych webovych serverech o autech, ze u techto C5 jsou problemy s FAP filtry a je treba je vymenit, mel jsem ted na diagnostice a vse OK, vcetne podvozku. Tak treba se tyto informace budou nekomu pri vyberu vozu hodit. C5 zdar.

    jirkazi, 26.02.2016 v 14:07 kladná recenze

  • Citroen C5 2,0 HDI sedan r.v.2006

    Několik poznámek k tomuto vozu podotýkám je to muj pohled každý to můžeme vidět jinak karoserie sedan ovšem s pátými dveřmi velký klad dají se po sklopení zadních sedaček převést i rozměrnější předměty je poměrně dobře odhlučněna a v interiéru panuje příjemné ticho a je příjemně prostorný.Sedadlo řidiče a spolujezdce není příliš povedené v zatáčkách nepodrží bederní výztuha neplní dobře svou funkci za volantem se obtížně hledá pohodlná poloha.Vytápění vozu má velmi dobrý výkon s malou vadou na kráse přívod teplého vzduch k nohám řidiče a spolujezdce je řešen jaksi šikmo od středového panelu a není příliš účinný proto ti kdo mají rádi nohy v teple budou zklamáni klimatizace v létě funguje dobře .C5 je zaměřena na pohodlí posádky proto si mohla automobilka dát více záležet na chodu stěraču ty při chodu nepříjemně drnčí a výměna za nové situaci nezlepší.Motor 100 kw má tichý chod výkon naprosto dostačující jen má málo síly v nízkých otáčkách spotřeba 5,5l na sto je běžně dosažitelná na dálnici do 7l .Jizda je velmi příjemná tlumení nerovností velmi dobré kazí to ovšem velká citlivost na boční vítr nevím jestli to je problém pouze tohoto kusu ale je to velmi nepříjemé.Světlomety mají základní žárovky H7 a jsou naprosto dostačující svítí velmi dobře.Vozido využívám jeden rok na denodení dojíždění do zaměstnání za tu dobu se měnilo 3x žárovka v předním světle a budík tachometru který přestal ukazovat rychlost olej a pneumatiky nepočítám.

    pavel.hlava, 20.02.2016 v 20:26 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání