Aktuální nabídka inzerátů Citroën Xsara Picasso

Zkušenosti majitelů s Citroën Xsara Picasso


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Xsara Picasso 1.8i

    Po 10 letech a 100000 km ( celkem 204000 km) vyměněn egr ventil, svíčky, rozvody. Motor stále v dobré kondici. Spojka původní, výfuky nepočítám - to co je k sehnání je velká bída.. Chorvatsko za 7,2, jinak do 8/ 100 km. Spotřeba motorového oleje dle stylu jízdy do 2l / 10000 km ( olej 5W30 - Total). Prahy již opravované na obou stranách hned za předním kolem. Čepy řízení, tlumiče preventivně horní uložení.

    Klady:
    jednoduše vyndavací zadní sedačky, motor nenáročný na údržbu, prostor, levné náhradní díly, výbava která se u ostatních výrobců aut tvrdě platí ( determální sklo, aut. klima, ovládání na volantu.....)
    Zápory:
    prahy

    odolenavoda-k1, 09.07.2019 v 11:51 kladná recenze

  • Xsara Picasso 1.8i

    Po 10 letech a 100000 km ( celkem 204000 km) vyměněn egr ventil, svíčky, rozvody. Motor stále v dobré kondici. Spojka původní, výfuky nepočítám - to co je k sehnání je velká bída.. Chorvatsko za 7,2, jinak do 8/ 100 km. Spotřeba motorového oleje dle stylu jízdy do 2l / 10000 km ( olej 5W30 - Total). Prahy již opravované na obou stranách hned za předním kolem. Čepy řízení, tlumiče preventivně horní uložení.

    Klady:
    jednoduše vyndavací zadní sedačky, motor nenáročný na údržbu, prostor, levné náhradní díly, výbava která se u ostatních výrobců aut tvrdě platí ( determální sklo, aut. klima, ovládání na volantu.....)
    Zápory:
    prahy

    odolenavoda-k1, 09.07.2019 v 11:51 kladná recenze

  • motor 1,6 benzín LPG koupeno 2010

    Najeto přes 120000 km. Zatím bez poruchy. Jezdím krátké i dlouhé cesty (Francie na jeden zátah 1440 km. Spotřeba průměr 7,5 l a je jedno jestli benzín, nebo plyn. Záběr jak drak. Měněny jen kotouče a destičky. Na dálnici v německu, klidně 160. V Polsku běžně 140 aniž by se nějak výrazně zvedla spotřeba. Zatí nic nerezne. Do oleje přidávám při výměně přípravek: Doctor Car

    emilwojtas, 04.12.2018 v 21:32 kladná recenze

  • 2.0HDi 66kW r.v.2004

    Najeto 360k km. Koupeno v bazaru s 160k km na tacho, takže ujeto 200k km. Spojka dělána v 290k km. Výfuk je ještě z fabriky, ostatní věci jen klasika spotřebák, jako kotouče, destičky, olej, tlumiče. Vepředu měněny pružiny, praskly. Koroze prahů, ale oprava jednoduchá a levná. Problém je ten, že jak jsou plasty uvnitř podběhů, tak kolem nich to do prahu nastříká bordel a drží se to tam. Jinak auto pohodlné, někdy až moc, po 1200km do Chorvatska z toho vylezu jak z ušáku od televize. Spotřeba průměr 5,5. Už se koukám po nějakém mladším s menším nájezdem.

    Klady:
    Prostor, pohodlí, spotřeba, trvanlivost
    Zápory:
    že se tohle auto nevyrábí ještě teď

    zahajskej, 23.02.2017 v 13:50 kladná recenze

  • 1.8i LPG

    r.v. 2003.Motor najeto 280 000km, osobně jsem s ním najezdil 180 000km, skvělý vůz, žádné velké opravy, pouze běžné opravy brzdy, spojka, cepy. Pravidelné výměny oleje každých 15 000km, včetně filtru, motor jede pořad skvěle, spotřeba oleje běžná do 0,5l mezi výměnami. Spotřeba plynu mezi 8,5 až 9,5l podle těžké nohy. Zajímavé je ze spotřeba plynu je stejná jak při jízdě ve městě, tak i mimo město. Po 13letech provozu vše plně funkční, nikde nic nejlépe a nerachoti. Prostorný rodinný vůz, naplnil mé očekávání, za sebe mohu doporučit.

    Klady:
    Spolehlivost, úsporný provoz lpg, nastupování pohodlne
    Zápory:
    žádné

    martindosky, 11.06.2016 v 23:54 kladná recenze

  • xsara picasso 2,0 hdi 66kw

    mám se svým picassem najeto 310 000km,r. v. 2000.V roce 2010 jsem si musel vyvařit prahy a v roce 2015 jsem je vyměnil, tahám sním běžně váhu 600-800kg, před pár lety jsem repasoval servo,potom alternátor,loni výměna váhy vzduchu a koupě přídavných pružin je to lepší než repas zadní nápravy běžná údržba

    Klady:
    ať naložený nebo ne průměrná spotřeba 5,5 l
    nikdy nezklamal
    Zápory:
    není in

    radekvicik, 01.10.2015 v 11:41 kladná recenze

  • Xsara Picasso 16 HDI 80kw 2005

    Picásko mám 3 rokem, koupeno ve Francii mělo najeto 130 tis. udělány rozvody plus kotouče,náplně a filtry,olej měním po 15tis.ted mám 235tis, takže auták jezdí o stošest a žádný problém snad jen časté praskání předních žárovek,no a co spotřeba 16HDI lehká noha do 5l prostě spokojenost

    Klady:
    Prostor,spotřeba,na 16 živost motoru,topení ,náhradní díly
    Zápory:
    Žárovky,čitelný displei (výměna žárovek v palubovce,ale to chce pevné nervy) ,

    miroslavblaha73, 23.03.2015 v 01:02 kladná recenze

  • Nafta 2.0hdi

    S autem jsem ujel zatím jen 13 000 km. Zatím jsem pouze měnil olej filtr, vzduchovej filtr pneu, přední brz.dy Natřel jsem podvozek tlumexem udělal jsem dutiny v podvozku. Prahy byly schnilé oba dva. Nějaký kolega dole psal, že snad v Citroenu chcou za výměnu obou prahů 30 000. Prahy není problém vyrobit. Stačí jen na ohýbačce pod správným radiusem ohnout kus plechu Body navrch směsice vazelíny, technického benzínu a hydraulického oleje do prahů a jsme na pár stovkách.

    Klady:
    Prostornost,
    Pohodlná jízda
    Odkládací prostory pro všelijaké blbosti či nářadí.
    Bufík, tedy musí být nastartováno, topí dobře.
    Zápory:
    -Příliš dlouhé převody,
    -Někdy je v rámci bezpečného předjíždění nutné vytočit 2. rychl. stupeň.
    -Sedačky postrádají boční vedení, částečně supluje prosezené sedadlo řidiče
    -Koroze
    -Na 2.0 motor je to líný.

    martin.bystrice, 04.11.2014 v 21:55 kladná recenze

  • benzin 1,8 16 v

    když jsem kupoval Picasso tak jsem chtěl benzín, jezdím kolem baráku a občas dálku dovolená. Zkoušel jsem 1,6tku, ale ta mě nenadchla výkonem. Naposledy jsem jel naložený dálku do Budapešti s průměrnou spotřebou 6,4l . Kolem baráku jezdím za cca 7,9-8,2 l/100km. Na autě mám pneu 205/40/18... Je pravda, že spotřeba šla dolů až po výměně lambda sondy za katem..cena 940kč. Spotřeba oleje před kterou straší u tohoto motoru je nulová. Dostupnost dílů je perfrektní a ceny směšné, stačí si najít správného dodavatele. Měnil jsem jen spotřební věci jako ramena ( na motoru 1,8 a 2l hdi jsou ocelové , kvůli pevnosti, na 1,6ce jsou plechové) , kosti stabíku a spojkové lanko. U starších modelů je potřeba udělat úpravu spínací skřínky (napojení odlehčovacího spínacího relé) kvůli předejítí zapečení kontaktů- pokud teda neudělal úpravu někdo před tím. Vše ostatní se dá řešit na www.xsara.cz

    Klady:
    Pohodlný rodinný vůz
    Zápory:
    špatně čitelný displej na slunci

    p-pedro, 09.08.2014 v 15:28 kladná recenze

  • 1.8 benzín - spotřeba

    Mám Picasso 1,8 druhý měsíc a jal jsem se tedy měřit spotřebu. Myslím, že s benzíňáky mám zkušenost, že jak je těžká noha na plynu, taková je spotřeba (a Picasso to pouze potvrzuje). Najel jsem 621 km na 39,6 litru (6,3 průměrně), kombinace 30% město, ostatní mimo.

    Klady:
    je živé a silné - motor není vůbec potřeba točit nebo nějak významně podřazovat
    je tichý, motor si hezky pobrukuje
    má velmi slušný kufr, je pohodlný, měkký
    Zápory:
    dlouhé řazení - jde o zvyk, ale měl jsem před tím krátké přesné, tady je trochu rozvláčné
    ovládání oken - rozhození na dvě místa a ještě ne k oknu mi připadá trochu...ehm...

    lursat, 11.05.2014 v 20:57 kladná recenze

  • 1.6 16v 80kw

    Motor super, bez problémů. Spotřeba na dálku 7l, město 8-8.5l.

    s.gambrinus, 11.03.2014 v 11:06 kladná recenze

  • Xsara Picasso 2.0.Hdi 2001

    Mám auto 6 let a naprostá spokojenost jen výměna předních kotoučů a nové lanko od spojky.To so myslím že za 6 let provozu je super. Nenajdu nic špatnýho. 12 let starý auto.

    Klady:
    Vnitřní prostor,spolehlivost,mobilita.Dělená 3 sedadla.

    m.koller, 05.04.2013 v 15:11 kladná recenze

  • 2.0HDI 66kw spotřeba

    mám r.v. 2000, dlouh.průměr 5.4, je to ropák tak trochu duní a vibruje na volnoběh než se ohřeje ale mě to vyhovuje, mám rád když je motor slyšet, dobrý nástup a výstup :-), variabilní prostor hlavně vzadu, zatím žádné neočekávané výdaje, odchází jen spotřební věci a tak nějak postupně, je to moje cca 80 auto a velmi mě překvapilo

    Klady:
    slušný zátah na 90 koníků, velmi prostorné vozidlo, vevnitř tiché, spotřeba, velmi nízké provozní náklady, brzy topí
    Zápory:
    nemá otáčkoměr, méně přesné řazení hlavně zpátečka, velmi špatná viditelnost digitálních přístrojů při slunci, dostupnost některých dílů

    iceage, 05.12.2012 v 17:21 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání