Aktuální nabídka inzerátů Citroën Xsara

Zkušenosti majitelů s Citroën Xsara


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Xsara 1,8

    Pomalu se poohlížím po jiném autě ale mám při dnešním švindlování docela strach abych nenaletěl.Mám již 10 let Xsaru 1,8, tehdy koupenou z Francie s 68 tisíci km.Za tu dobu jsem do ní nic neinvestoval, olej a filtr měním sám každé dva roky i když za tu dobu najedu 8 tisíc.Auto vlastně nikdy nejezdilo v soli, když jsem otevřel motor, byl jako nový a nikde sebemenší známka po rezu.Kdyby se do auta lépe lezlo(vyšší)asi bych snad ani nic nehledal, ale je mi 65 a holt se hůř vylézá a nastupuje.....

    karel.sechovec, 24.02.2017 v 17:20 kladná recenze

  • Xsara 1,4i break

    Auto jsem koupil před šesti lety s údajně najetými 110 000, nyní cca 160000 za tu dobu mě nikdy nikde nenechalo, pouze běžná údržba, oleje, filtry, atd. na našich silnicích celkem trpí díly přední nápravy, ale vše jde sehnat z druhovýroby za slušné peníze, motor je sice slabší, ale osvědčený a spolehlivý s velmi rozumnou spotřebou, léto 6-7l, zima 7-7,5l. Po 18 letech vše funkční včetně klimatizace. Výhodou je pozinkovaná karoserie i když parkuji venku auto vůbec nerezne.

    mpospan, 12.07.2016 v 15:19 kladná recenze

  • Odpověď na 1.9d 51kW

    Ty starší motory (značení XUD) byly hodně dobré (měl jsem v P309), nezničitelné a super spotřeba. Ty novější 1.9D jsou koncepčně nové (značení DW) a spíš to je něco jako HDi, akorát to nemá CR a turbo. Mé zkušenosti jsou takové, že ty motory jsou držáky, ale je to neuvěřitelně (!!) líné. Přijde mi, že to je ještě horší, jak ty 40kW Felicie a spotřeba taky žádná sláva. XUD jezdil v té 309 za 4 litry, DW když jede v Xsaře za 7, tak jsem rád. Určitě bych do toho nešel a raději koupil benzína. (Benzínové Citróny jsme měli 3 a je to úplně jiná liga ve všech ohledech.) Jinak je to auto dobré, svižné a překvapivě prostorné a jsem spokojen.

    51213hj, 20.03.2016 v 14:54 neutrální recenze

  • citroen 1.9d 51 kw

    Dobry den,jaky je vas nazor na tenhle motor??moje zkusenost s 1.9d je absolutne vyborna,ale slysel jsem ze tenhle novejsi uz tak povedeny neni,ale atmosferak je atmosferak...diky,mam zx 1.9d 47kw a mam najeto 412000 a motor slape porad jak ma,najezdim celkem dost,tudiz ocenuji spolehlivost,ale nevim jak je na tom ten novejsi 1.9d 51kw

    Klady:
    vyborny motor
    Zápory:
    snad zadne:-)

    mazacpx, 18.02.2016 v 14:25 neutrální recenze

  • :-(

    mame doma citroen xsara 1.8i 66kw po motoricky strance velmy dobry ale spatne plasty nektre se vubec nedaji sehnat je tam velka poruchovost tachometru taky se neda sehnat a zadni naprava to je jeden velkej pruser oprava stoji 7000kc je to auto ktery nema zadnou hodnotu je to kram polovinu veci se neda sehnat

    Klady:
    jediny co je dobry motor
    Zápory:
    spatne plasty, tachometr, zadni naprava, cena nahradnich dilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    mazik666, 14.09.2015 v 13:06 kladná recenze

  • palubní deska

    zdravím, při vypnutém autě komplet my svítí pravá část displeje, čím to múže být? díky za radu 4349@centrum.cz

    4349, 08.09.2015 v 21:38 neutrální recenze

  • Ty,dobrej koment

    jiribatka ... evidentně jste text nepochopil

    billy.blue, 08.01.2015 v 16:53 neutrální recenze

  • Ty,dobrej koment

    Koment druhý podemnou mě rozštípal Xsara rv.97 nelze srovnávat s novými vozy,to fakt nelze.No je to krám ale dobrý že to ještě nechaj jezdit po silnici,jediný co mě nevadí jsou levnější ND,a není tolik škody když se práskne.

    jiribatka, 01.12.2014 v 23:37 neutrální recenze

  • petrjl

    to bych ten olej chtěl vidět myslím mít ten motor ruce tak tě zbije jak koně

    puntoalda, 27.11.2014 v 08:46 záporná recenze

  • XSARA 1,9 TD r.v.1997

    Bezúdržbové vozidlo,dovoz Francie,druhý majitel v ČR,najeto 366000KM,stav původní,karoserie naprosto bez koroze,spotřeba kolem 5,5l/100Km,povinné ručení 1677Kč ročně,s bonusama,mám auta pouze na ježdění z bodu A do bodu B,dolívám jen naftu,za šest let co jí mám,ať si každý myslí co chce,jsem neměnil olej,olejový ani palivový filtr,celoročně jezdím na bionaftu teď za 33Kč/litr.Auto je pohodlné,jednoduché,opraví vám ho každý servis za babku.Není možné ho srovnávat s novými vozy,jezdím služební Oktávií 2,0TDI,ale náklady na provoz jsou na dnešní dobu super.

    Klady:
    Spolehlivost
    Náklady na provoz
    Spotřeba
    Nerezne
    Zápory:
    Nelze srovnávat s novými vozy

    petrjl, 29.08.2014 v 20:46 kladná recenze

  • Xsara 1.8 r.v. 1997

    Rad bych tu také napsal pár postřehu. Auto jsem zakoupil od dovozce aut. Jsem prvním majitelem v ČR. Auto má servisní knížku a je po jednom majiteli z Německa. Takže bylo v dobrém technickém stavu. Tudíž s ním mám prozatím dobré zkušenosti. Auto je docela pohodlné i na delší trasu.Všechny ovládací prvky jsou docela dobře řešeny,dobře přístupné a přehledné Řízení příjemné,řekl bych,že posilovač funguje tak jak má. Motor s tímto obsahem nemá problém,ani když je auto plně naložené. Do těch 130 je i v celku tiché. Spotřeba je,cca léto 7, zima 8,5l. Zimní starty bez problému a topí za chvilku. Abych napsal také nějaké negativum, drnčení plastů, špatný výhled při couvání a netěsnost motoru ( je od oleje ). Suma sumárum,ve své třídě a v té cenové relaci,myslím,že to nebude špatná volba. Každé auto má něco a každé auto jezdí tak jak se o něj staráme a jak k němu přistupujeme :) Ještě si neodpustím poznámku k cenám ojetin. Jsou ve většině případů úplně mimo mísu. Většina aut,jsou předražené šroty a nechápu,že někteří tyto ceny akceptují !!!!!

    Klady:
    pozinkovaná karoserie
    dobré ceny ND
    pohodlné auto
    v zimě se nemlží
    Zápory:
    slabší účinek brzd
    špatný výhled při couvání
    zadní náprava ( slabé místo auta )

    pesvec, 29.05.2013 v 21:29 kladná recenze

  • Xsara 1.6 16v

    vsichni co mate 1.6 16v pisete ze jezdite nad 6l, ja jezdil v zime za 6,1 - 6,6l , ted co je teplejc tak tech 5,1 - 6,0l, nevim ze vam to tak zere,tankuji lepsi 95ku a nebo 98

    Klady:
    izka spotreba
    slusny vykon
    velky kufr
    dobra cena dilu
    Zápory:
    195/55/r15 je to celkem tvrdy
    zadna jina varianta v technicaku

    kumi.19, 15.04.2013 v 11:56 kladná recenze

  • Citroen Xsara I Coupe 1.8 16v VTS

    Ke Xsaře, popsané v titulu jsem přišel náhodou. Na zimu jsem měl Saxo r.v. 1999 1.1i. Byl jsem s ní moc spokojený. Malý a svižný vůz na můj vkus je perfektní do města. Na tomto webu jsem narazil na Xsaru VTS v maximální výbavě ale v zanedbaném stavu. Auto bylo dovezeno z Německa. Na tachometru 155.000km. STK platná 1,5 roku. Eko uhrazeno. Měl vadnou spojku, opotřebované zadní brzdové kotouče, prasklý výfuk a špatný lak na střeše. Ale auto nikdy nebylo bourané, motor perfektní, interiér jak nový. Zadní náprava, slabé místo tohoto modelu byla rovněž v pořádku: žádná kola do A a pěkně pružná. Nová spojková sada (lamela, přítlační kotouč a spojkové ložisko) od Luk vyšla na 1500,- Kč. Její výměna v Citroenu v Plzni na Letně 2000,-Kč. Netěsný zadní díl výfuku jsem nahradil novým. Preventivně jsem výměnil i střední díl. Z oba dva díly od českého výrobce Walker jsem platil necelých 3000,- Kč. Nové zadní kotouče a desky včetně práce v Citroenu stály 3000,- Kč. Po sečtení Xsara mi vyšla na 35.000,- Kč. Výborný a živý motor 1.8i 16v 81kw. V nízkých otáčkách je kliďás, po 3500 ot/min auto má sportovní ráz. Spotřeba měřená tankováním je kolem 8.0 l/100km při provozu 60% město a 40% dálnice. Špatný lak na střeše vyřeším polepem 3M fólii. Mám s tím dobrou zkušenost. Karbonová folie vyjde zhruba na 600,- Kč. Aplikovat není žádná věda. Je zapotřebí fen na vlasy a gumová škrabka. Jinak, protikorozní ochrana je vzorná. Na místech, kde od kamínků není lak, nenajdete ani stopu po korozi. Výborný podvozek. Sice je tvrdší a auto poněkud drncá na nerovnostech, ale perfektně drží stopu a sedí v zatáčkách. Řazení je přesné a velmi snadné. V zimě Xsara překvapila neuvěřitelně efektivním topením. Teplý vzduch proudí už po stech ujetých metrech. V kombinaci s vyhřívanými předními sedadly je super! Nedoporučoval bych Xsaru Coupe ale jako rodinný vůz. Nastupování dozadu není pohodlné. Kromě toho, veliké boční dveře znesnadňují nastupování / vystupování při parkování mezi ostatní auty, např. u supermarketu. Rovněž se mi nelíbí omezený výhled dozadu. VTS má sedadla v šedé kůži. Jsou anatomický tvarovaná a velmi pohodlná. Velmi mně potěšila bohatá výbava: klimatizace, vyhřívaná zpětná zrcátka, ABS, okna s el. ovládáním, ESP, 4x airbag, rádio s ovládáním na volantu, cd-měníč na 6 CD, venkovní teploměr, ukazatel hladiny oleje v motoru, dešťové čídlo. Sečteno a potrženo: zajímavé auto za nízkou cenu.

    Klady:
    - nízká cena;
    - levné náhradní díly;
    - nekoroduje, pokud samozřejmě nebylo bourané;
    - výhody VTS: sportovní podvozek, brzdové kotouče na obou nápravách a bohatá výbava;
    - výkonný motor s příznivou spotřebou;
    - výkonné topení;
    - pohodlné pérování
    Zápory:
    - nekvalitní lak;
    - nepohodlné nastupování dozadu u Coupe;
    - časté přelámané dráty ve dveřích;
    - omezený výhled dozadu;
    - krátká životnost zadní nápravy (cca 100.000km)

    mail.71, 07.01.2013 v 13:10 kladná recenze

  • citroen xsara combi 1.4i 55kw r.v.1998

    zdravim,mam problem s diagnostikou pred casem se rozsvitila kontrolka,tak jsem nechal vuz napichnout na pocitac a vyhodnotil spatnou lambdasondu,ta je ted nova ale problem pretrvava,auto si samo pridava,skube a spotreba vyletela na 10litru!nevite nekdo cim by to mohlo byt?

    jkokin, 10.11.2012 v 11:00 neutrální recenze

  • Citroen Xsara 1,4/55kW (2004) Nenáročné auto pro nenáročné motoristy

    Zdravím všechny. Než začnu se svými postřehy, pouze chci říct, že jsem v životě vyzkoušel desítky aut jak v zaměstnání tak doma a myslím že mám dostatečný přehled, abych mohl srovnávat podobné vozy. Vlastníme Xsaru 1,4 benzín, rok výroby 2004. Kupoval jsem ji po prvním majiteli ve stavu "jako nová" s poctivými 130000Km, vždy servisovanou pouze v autorizovaném servisu citroenu. Částečně musím souhlasit se článkem nespokojeného motoristy podemnou, ikdyž né úplně. Xsara je podle mého dobrý vůz, benzínové motory jsou odspodu pružné a úsporné, diesel zase potěší na delších cestách. Můj motor 1,4/55kW je snad půl století starý a montoval do většiny typů citroenů a peugeotů. Na jednu stranu technicky je dávno za zenitem, na druhou stranu je za ty léta absolutně vychytaný, nenáročný na údržbu a je to neuvěřitelný držák. Výkon 75 koní stačí pokud nepospícháte a je skromný pokud se týká spotřeby, není problém jezdit i pod 6 litrů naturalu. Karoserie celopozink je bez jediné tečky rzi a myslím že po faceliftu v roce 2000 to platí o všech. Slušné pérování měkké po francouzku je výhodné na rozbitých cestách, nicméně na žádné závodění to není, auto se hodně naklání hlavně v táhlých rychlých zatáčkách, velmi rychle začnou pískat pneumatiky (mám bridgestone turanza 195/55 R15). S ostatním je to už horší. Auto je technicky i ergonomicky velmi zaostalé. Vnější vzhled budiž, to je na vkusu každého, mě se například docela líbí. Horší je to vevnitř. Sedáky nepříjemně měkké, na dlouhých cestách je to neštěstí, posilovač řízení jde poměrně ztuha a hlavně velmi pomalu pokud manévrujete například při otáčení nebo parkování. Palubní desku snad navrhovali už za cara Klacka, pokud srovnám třeba s focusem, je to propastný rozdíl. Zcela nevhodně je umístěné ovládání elektrických oken u rádia, vždycky se musíte podívat kam strkáte prsty (zlaté vozy s ovládáním ve dveřích které vždy snadno nahmatáte). Nepotěší ani absence jakýchkoliv otevřených úložných prostor, všechno musíte pořád zavírat do různých přihrádek, nedovedete si představit, jak je to nepohodlné. V interiéru je takových nedokonalostí mnoho a jsou velmi obtěžující. Co je ovšem skutečná lahůdka, to jsou pověstné citroeňácké převodovky. Vítejte v časech starých škodovek. Řadící páka sice v klidové poloze do stran nelítá, ale při řazení je to zážitek, dlouhý a krajně nepřesný gumový chod řadící páky vám připomene dobu Škoda 105-120. Rychlost sice vždy zaskočí jak má, ale člověk by za to zabíjel. Je to asi největší problém, který s autem mám. Stačilo hanění, vše se dá shrnout do tří vět. Xsara je dobrým a nenáročným autem pro nenáročné motoristy. Kvalita zpracování je přímo úměrná nízké ceně ojetin. Přes všechny neduhy jsme s autem spokojení, vždy nás bezpečně doveze do cíle.

    Klady:
    Nízká cena ojetin
    Levné a dostupné náhradní díly (v náhradách), levný provoz auta
    Příjemné pérování na špatných cestách
    Povedené pružné motory
    Celopozinkovaná karoserie bez koroze
    Zápory:
    Zastaralý a nevhodně ergonomicky zpracovaný interiér
    Šílené řazení převodů a stejně špatně ovladatelné spojky
    Problémy se zadní nápravou (hlavně u kombíků)
    Naklánění v zatáčkách
    Slabší účinek brzd
    Neuvěřitelně drahý autorizovaný servis

    franta.bohacek, 24.09.2012 v 16:58 neutrální recenze

  • Xsara koroze

    Zdravím, jak je na tom xsara po faceliftu ohledně antikorozní úpravy? Mám 1998, motor naprosto bez problémů (1,9 td, 66 kw, najeto odhadem přes 300 000 km) a i jinak ok, ale je totál shnilá. Uvažuju o novější po faceliftu (break, motor asi 2,0 hdi), ale odrazuje mě ta rez. Máte někdo zkušenosti? Díky za ohlasy. Ondra

    ondrej.bures, 20.07.2012 v 19:34 neutrální recenze

  • Xsara 2.0HDI ,66Kw,r.v.2003,rok zkaženýho života

    když to po sobě čtu tak jsem to trochu přehnal,asi je to tím že jsem měl vždy auta jiné a lepší kvality ale když zas popravdě vemu kolik to stálo a v servisu jak dělali tu spojku říkali že je jinak ve velmi dobrém stavu,jen mě naštvalo že na 110000Km odešla spojka,měl jsem před tím Avensis a ten na 140000 byl jak když vyjel z linky z toho jsem byl asi zhyčkanej ale šel protože bral jednou tolik než Xsara.No když vemu tu cenu asi 75000 tak to bych stejně lepší nepořídil.

    studiomg, 15.04.2012 v 21:39 neutrální recenze

  • Xsara 2.0HDI ,66Kw,r.v.2003,rok zkaženýho života

    Toto nechť je varování pro ty kteří jen na sekundu zapřemýšleli o koupi tohoto krámu,rukama mě prošlo už mnoho aut ale tohle je nářez,jak jsem to mohl udělat nechápu sám sebe,říká se že v životě jsou důležitá správná rozhodnutí ale tohle si budu vyčítat snad do smrti,začal jsem to auto nenávidět a parkovat ho musím abych ho měl z dohledu neboť každý pohled na tenhle výrobek mě způsobý strašnou depresi. Motor má 110 000Km.ten jede OK ale ostatní je velice podprůměrná kvality,stále vrže něco v palubce,v zádu něco bouchá jako když něco poskakuje v kufru,sebemeší díra ve vozovce se tlumí až na plotýnkách mé páteře,po dvou dnech co jsem vyjel z dílny s novou spojkou,protože se mě rozpadla lamela cosi začíná divně hučet v zatáčkách od spodku zvuk podobný jako když vržou brzdy, mám hrůzu co z toho vyleze.To že do toho něco investuji mě nevadí ale to že jsem si to víc neomrknul před koupí abych přišel na to že je to paskvil. Závěrem jen asi dodám jestli to psychickyvydržím do doby než se ho nějak zbavím Citroen mě nesmí nikdy do domu.

    Klady:
    Motor ,spotřeba
    Zápory:
    vše ostatní

    studiomg, 15.04.2012 v 21:13 záporná recenze

  • RichardKudej

    Pod sedadly jsou rychlospojky. K nějakým čidlům airbagu.Zkus je pomačkat jestli nejsou rozpojené. Mi to tak na totožném aute dělá.Zpravuji to tak co 14 dní:-D a uz rok se chystám to "natvrdo" premostit.

    SlovacekLubomir, 08.01.2012 v 09:03 neutrální recenze

  • Citroen Xsara hdi 66kw rv 2000

    Čau Xsaraci mam problem když vytačim 3 rychlost tak my něco klepe v motoru. Pri dosaženi vyších otaček tak klepani okamžite přestane . Auto jinak jede bez problemu tento problem už pozoruji delší dobu tak dik za radu

    pavel.javar, 18.11.2011 v 19:23 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání