Aktuální nabídka inzerátů Dacia Dokker

Zkušenosti majitelů s Dacia Dokker


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • MOTORY

    Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.

    romanek76, 30.07.2018 v 23:03 kladná recenze

  • Spokojenost

    Máme nového Dokkera 1,6 najeto asi 7000 km. Nahradili jsme s ním stařičkého Sharana, který se již leta pravidelně sypal a stál nás spoustu peněz. Dokker je na délku trochu menší, ale i já cca 2 m. dlouhý se tam pohodlně vyspím. Závady žádné, jezdí dobře, líp než Sharan. Spotřeba po zajetí je stejná, takže rozdíl benzin nafta je zanedbatelný. Kupovali jsme ho v Průhonicích, a přístup technika byl skvělý. Nechali jsme se nachytat na půjčku i když jsme měli hotovost. Díky tomu jsme měli zadara spoustu doplňků. Po vystřízlivění a spočítání jsme ji rychle zrušili, prodělali jsme pár stovek, ale doplňky vám zůstanou Pojištění vám nabídnou jedno z nejdražších a ještě bez bonusů. Takže pozor!!!!! Ruda.

    Klady:
    Pohodlí spotřeba, 5 ti letá záruka, Renault asistence aj.
    Zápory:
    Když je na kouli vozík jdou zadní dveře jen pootevřít. Uvnitř je trochu chudší. Jinak o žádných nevím. Je to domácí mazel!

    stonjekova, 07.02.2018 v 19:13 neutrální recenze

  • Dokker 1,6 60,5kW (K7M)

    Dokkera jsme si koupili nového a převzali si ho 9.1.2014. V současnosti ( 2.1.2017 ) má najeto 41000km a jsme s automobilem velmi spokojeni. Je to verze Arktica s dalšími příplatky ( vyhřívané sedačky, ESP ) takže docela velmi slušně vybané auto. Motor ( K7M ) je starý dobrý, spolehlivý a odolný. Rozvod motoru je ozubeným řemenem s intervalem výměny 80000km nebo 6 let. Má osmiventilovou hlavu válců na které je potřeba seřizovat pravidelně ventilovou vůli. Dle doporučení pana Freie ze Světa motorů po 30 tisících, čehož se držím. ( U aut provozovaných na LPG doporučuje p. Frei interval 20000km. ) Olej do motoru je vhodný plně syntetický 5W - 40. Zpřevodovaná je Dacia tak, že má ráda klidnější jízdu. Na 5. rychlostní stupeň při 130 km/h točí cca 4000 ot. Motor je při těchto otáčkách už dost hlučný a užraný. Ideální cestovní tempo je cca 110 km/h. Spotřeba je při klidném jezdění ve městě cca 9 l naturalu. Mimo město se dá držet mezi 6,5 - 7,5. Po dálnici při klidném tempu je spotřeba cca 7,5, při honění motoru ve 4000 ot. a více je spotřeba cca mezi 8 - 9 litry. Auto je prostorné pro 5 dospělých osob i jejich zavazadla. Užitečné zatížení je cca 650 kg. Karoserie nemá s větším nákladem problémy ale motor má plným autem už hodně práce. S plným vozem je ještě přijatelný cestovní komfort, prázdné auto je velmi tvrdé a pasažéři cítí každou díru a kamínek. Dokker je spolehlivý, jediná závada byla špatně fungující páčka pro zapínání světel a přepínání blinkrů. Dokker dostává pravidelně servis v Renault retail group na Zličíně, kde nejsme moc spokojeni a s koncem záruky vyhledáme jiného dealera. Při poslední servisní prohlídce v servisu polili celý motor olejem takže teď vypadá udržovaný a dosud čistý motor upatlaně a odporně. Přístup techniků v servisu není nikdy moc vřelý a člověk si připadá, že je spíš obtěžuje. Cena malé servisní prohlídky / olej v motoru, olejový filtr, kabinový filtr, prohlídka vozu / je cca 2500,-Kč. Čištění klimatizace s doplněním média stojí cca 1500,-Kč. Střední prohlídka / olej v motoru, olejový filtr, kabinový filtr, vzduchový filtr, výměna brzdové kapaliny / stojí cca 5000,-Kč. Co se koroze týká, vypozoroval jsem jedno kritické místo u pátých dveří. Jedná se o svar plechů ve spodní části pod těsněním dveří. Tam se již začíná objevovat koroze. Jinak je zatím auto krásné a koroze prosté. Dokker doporučuji pro lidi kteří se v autě neradi tísní, oželí houpavé pohodlí, nejmodernější design a čekají od vozu prostornost, spolehlivost a velmi rozumné provozní náklady. Vzhledem k tomu, že jsme opatrnější, připlatili jsme si prodlouženou záruku o 2 roky a Dacia je tedy ještě 1 rok v záruce...

    Klady:
    - prostornost
    - spolehlivost
    - nenáročnost
    - levný a dostupný servis
    - velmi příjemné nastupování díky vyšší karoserii
    - velmi dobré brzdy
    - velké užitečné zatížení
    Zápory:
    - tvrdý dodávkový podvozek
    - při vysokých teplotách ( 28°C a více ) již nepostačuje výkon klimatizace
    - velmi nízký výkon topení na nohy pasažérů ( zejména řidiče )
    - nepohodlná sedadla na delší cesty

    dandaff, 02.01.2018 v 17:10 kladná recenze

  • Dacia

    Ten kdo haní tuto značku,tak by se měl velice zamyslet. Proč kupovat ojetý drahý ojetiny za cca 200-300 000 , , když za tyhle peníze mám tuto novou značku se zárukou .Značku,která se snaží držet starší technologie néé až tak narvané elektronikou. Proč kupovat drahou Octavii,Fabii či Yetiho,popř Peugeota,Forda Kiu,či Hyundéé-tyto značky už dávno nejsou tak dobré jak si lidé myslí.Hnijou po pár letech a mají špatně dělaný spodek. Stačí první druhej či třetí servis to už se točí tisíce ,a lidem panenky. Co se týče Dacie tam jsou servisy garanční okolo 1800-3400 dle motorizace. Nabidne Vám tyto ceny Vaše značka? Hyundéééééé chce za servisy ceny od 6000 a výš za první prohlídku.Škodovka něco podobného. Proč .Proto Dacia A kupovat si tyto jmenované konkurenční značky jenom kvůli tomu,aby sousedi čuměli? Oni čumí na novou pěknou Dacii - Logan,Sandero,Dokker ,Lodgy,Dustera.

    Klady:
    poměr cena výkon
    Dacia příběh je opravdu s každým autem
    Ta značka tak špatná není,když v Evropě je to nejvíce rostoucí,a v Čechách si drží TOP 5.místo již druhý rok!!!!!!!
    Podivejte se na hodnoceni světa motorů,testů logana po 440 000 km s motorem 1,4 mpi
    Duster ,s náročnými testy na Prima FTV Autosalon- to už mluví samo za sebe proč se toho nebát
    Zápory:
    nic
    -není důvod se toho bát,mám skušenosti již s těmito vozy 9 let cca 250 000 km
    -tím že v Německu na STk špatně procházi kontrolou je vinou většinou špatnými ojetými pneumatikami,a nebo prasklými žárovkami,za což Němci vyhodí auto

    romanek76, 11.03.2016 v 22:02 kladná recenze

  • Dokker

    Firemní vůz, máme již v organizaci dva a naprostá pohoda. Oba jsou na LPG, vejde se do kufru i invalidní vozík bez nutnosti jej skládat. Motor není žádný trhač asfaltu, holt odveze z místa A do místa B.

    Klady:
    Jednoduché auto, možnost tovární přestavby na LPG, levný provoz. Spotřeba 9l LPG.
    Zápory:
    Úsporné provedení, sem tam jsou vidět plechy v místech, kde by asi být vidět neměly..

    vendyspin, 24.02.2016 v 20:51 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání