Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Dacia Logan

Zkušenosti majitelů s Dacia Logan


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Dacia Logan MCV II 1,2 16V 2014

    Na popojíždění s rodinou po městě nebo silnicích mimo dálnice je to velmi praktické auto. Jen vsi budete muset odvyknout předjíždět náklaďáky v kopci. Ale zase nedostanete pokuty za rychlost (v některých autech si ani nevšimnete, že jedete 150km/h - do se vám s Loganem nestane, na dálnici obvykle pro své hllukové pohodlí zvolním a jedu hluboko pod maximální povolenou rychlostí.) Párkrát za rok na dovolenou se ty dálniční přesuny dají také přežít, a i stotřicítkou se s tím dá dlouhodobě jet. Kdybych měl ale podnikat třeba každý táden cestu po dálnici na pár hodin, rozhodně si koupím něco jiného.

    Klady:
    Levný značkový servis
    vyhovuje mi jednoduchos, praktyčnost, omyvatelnostt a bytelnost auta
    velmi nízká spotřeba průměrně 6,7 litru benzínu/100km s klimatizací
    spousta místa v motorovém prostoru
    výborně hodnotím spolehlivost - po 6 letech ani jedna porucha=> už se nebojím renaltu, přemýšlím ale o něčem komfortnějším.
    Zápory:
    Dlouhé čekací lhůty ve značkovém servisu
    Mizerné odhlučnění - od podvozku nulové, je slyšet každý kamínek co ťukne do podvozku, jízda po štěrku je nepříjemná. Od motoru, kol a aerodynamického šumu také mizerné. Do 90-100km/h je to bez problémlů, ale při vyšších dálničních rychlostech není slyšet slovo, ani pořádně radio zapnuté na maximum.
    auto je lehké, takže s ním dost cloumá boční vítr, a při vyšších rychlostech obecně hůř drží stopu/směr.
    -V prudkých kopcích někdy opravdu chybí výkon a plazíte se do nich i třeba jen padesátkou - a řada ostatních řidičů má problém to pochopit. Ale prodávaly se i slabší auta - třeba některé motorizace Oktavie a favie byly ještě slabší. Navíc nes už se s emisními limity stal z tak nízkého výkonu v podstatě standard.
    méně pohodlná sedadla - na dlouhé cesty to není ideální
    špatně řešená ventilace na čelní sklo - nefouká do rohů, jen na střed

    webmaster_007, 24.07.2020 v 16:09 neutrální recenze

  • Spolehlivě slouží

    Mám Logan kombi 1,6 z roku 2009, přestavěný na LPG. Ujel jsem 300 000km, zatím bez větších problémů. Spotřeba plynu kolem 9,5 litru.

    Klady:
    Uveze hodně, 7 lidí nebo plno dřeva. Takový jednoduchý dělník.
    Nikdy nás nikde nenechal. Zahučeli jsme do příkopu a po vytažení auto jelo.

    vm6, 30.06.2020 v 21:04 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV TCe 66 kW/90k S

    Máme zatím 3 měsíce, najeto cca 2500 km bez poruch. Měl jsem strach z chování tříválcového motoru, ale není to žádná tragédie, pokud po autu nechcete, aby trhalo asfalt. Nejslabší verzi motoru bych ale nebral (vozím rodinu, náklady moc ne). Spotřeba zatím dle computeru 6,6 l/100 km, uvidím, co s ní udělá v létě klimatizace.

    Klady:
    - Cena
    - Rádio je sice extrémně jednoduché, ale pracuje se s ním líp než třeba s rádiem ve Škodovce, má vše co potřebuju (tedy slot na USB, přehrávání z USB včetně podpory adresářové struktury a bluetooth).
    - velký kufr
    - málo "moderních" nesmyslů - akumulátor se dobíjí stále, tlaky v pneumatikách řešeny přes ABS (nejsou zde tedy speciální ventilky s čidly)
    Zápory:
    - i když je v naší verzi výškově stavitelná sedačka řidiče, je i na nejnižším nastavení dost vysoko. Paradoxně tak v jinak hodně vysokém autě můžou mít problémy vysocí lidé (řeky bych tak nad 190 cm)
    - auto je vysoké a lehké a hodně s ním cloumou poryvy větru, pokud člověk není ve střehu, tak můžou být i nebezpečné
    - denní svícení je omezeně použitelné, protože při něm nejsou podsvětlené budíky a pak jsou špatně viditelné, takže se stejně musí zapnout světla
    - až přílišná lacinost některých prvků, např. tenká "podlaha" kufru, která se může při nevhodně aplikovaném zatížení v místě rezervy "provalit", ovládání rádia pod volantem (je skvělé, ale mám obavu o životnost).
    - subjektivně slabší klimatizace

    benoa, 22.05.2020 v 15:16 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV2 1,2 16V

    Měl jsem auto 6 roků a byl jsem naprosto spokojený.Žádná závada ani skřípání plastů natož rezivění.Nyní jsem ho prodal a koupil opět Logana MCV Stepway

    Klady:
    Jednoduchost,
    nízké náklady na údržbu,
    přijatelná spotřeba,
    spolehlivost
    Zápory:
    Žádný trhač asfaltu
    trochu hlučnější při vyšší rychlosti po dálnici

    dyk6, 06.03.2020 v 18:00 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV2 1,2 16V

    Měl jsem auto 6 roků a byl jsem naprosto spokojený.Žádná závada ani skřípání plastů natož rezivění.Nyní jsem ho prodal a koupil opět Logana MCV Stepway

    Klady:
    Jednoduchost,
    nízké náklady na údržbu,
    přijatelná spotřeba,
    spolehlivost
    Zápory:
    Žádný trhač asfaltu
    trochu hlučnější při vyšší rychlosti po dálnici

    dyk6, 06.03.2020 v 17:57 kladná recenze

  • Logan 2007 motor 1.4mpi 55kw

    Koupil sem před 3 měsíci jako pracovní auto s nájezdem 200tis km. Pro účel k čemu sem ho pořídil dostačující stroj. Nemůže to srovnávat s autama, co nové stojí, nebo stávaly 2 až 3x více.

    Klady:
    Vysoká průjezdnost terénem ( v lese pro dřevo, seno pro králíky) Levné díly (zatím sem nic nepotřeboval). Dobrá spotřeba. Vysoký posed, dobré pro starší lidi.
    Zápory:
    Horší korozní ochrana karoserie. Bohužel pořád pro mnoho lidí image znacky

    kabelac.jaroslav, 03.01.2020 v 21:54 kladná recenze

  • Dacia Logan 1.6 rok 2007 7místné

    Auto mám 3/4 roku z bazaru. Přes 12leté stáří nemá problém z rezem. Bezproblémové auto, startuje v zimě, v létě okamžitě. Jediný problém je kabel od ABS, který se mi rozpojil, když jsem zapadl v závěji a nejsem schopný jej v úzkém prostoru u motoru zapojit. Za deště občas blbne blinkr, vždy stačilo otřít kontakty a nastříkat kontaktol. Jediné minus je hluk při rychlostech nad 100 km. Za prostor - 7 lidí se vejde pohodlně, při sklopení všech sedadel máte prostor jak dodávka - to stojí.

    Klady:
    Spolehlivost. Dost místa pro 7 lidí, obrovský zavazadlový prostor. Terén zvládá výborně.
    Zápory:
    hluk

    itawa, 29.06.2019 v 08:38 kladná recenze

  • Dacia Logan 1.4 MPI 55kW, r.v. 2007

    Jednoduché a spolehlivé auto. Motor Renault 1.4 MPI 55kW je mechanicky velmi spolehlivý. S autem jsem najel více jak 250000km. Na vozidle byly prováděl jen výměny opotřebovaných spotřebních součástek (kapaliny, přední destičky, kotouče, tlumiče, zavěšení př. nápravy) po odpovídajícím kilometrovém nájezdu. Počáteční projevy vnější koroze karoserie byly řešeny zcela v rámci záruky. Kilometrový nájezd na projevu motoru není znát. Nezvyšuje se hlučnost, neklesá výkon. Vzhledem k době představení by si vůz zasloužil lepší odhlučnění. Větší míra hluku ve vozidle je ale také dána hranatější karoserií s vetším vnitřním prostorem na relativně malém základě.

    Klady:
    jednoduchost, spolehlivost
    Zápory:
    vyšší míra hluku uvnitř karoserie

    jan.vlcek, 31.12.2018 v 12:27 kladná recenze

  • LPG

    Já mám 1.4 motor v Loganu MCV. R.V. 2007. Na plyn jezdí už devátý rok a v pohodě. V servisu mi říkali, že mám štěstí, že se na tomto motoru dají štelovat ventily. Jsou jednačtyřky, které se prý štelovat nedají. to je pak k ničemu. Motory s j1.6 mi doporučili pr příště. Píši ale o starších ročnících. Do všech je ale nutné namontovat v případě LPG i vstřikování oleje pod ventily tkzv. Flešlube. Cca 3000kč. Jinak hrozí propálení ventilů. Na dotaz jak jsou pro LPG použitelné ty 0.9 motory, tak tam mi řekli, že na tyto motory nejsou schopni montovat LPG. Jezdím do Neptunu Hafa už mnoho let s třetím auutem na plyn . Koukal jse ale, že z výroby plyn do těch nových motorů je možné dát. Každopádně vyhlédnutý typ auta k přestavbě na LPG zkonzultujte se servisem, kde by vám přestavbu případně dělali. Pakliže nebudete mít z výroby.

    roseckypavel, 21.12.2018 v 15:46 neutrální recenze

  • LPG a verze motorů

    Který z motorů se snese s LPG když pominu origo výrobu. Děkuji info.... LH

    hampllukas, 24.08.2018 v 18:04 neutrální recenze

  • Motory renault v daciich NEBOJTE SE TOHO

    Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.

    Klady:
    vše
    Zápory:
    niv

    romanek76, 30.07.2018 v 22:57 kladná recenze

  • Logan mcv 1.0 sce

    Nového logana vlastním 4 měsíce Najeto 3000 km spotřeba kolem 6l na 100.Jízdní vlastnosti slušné jenom ty motory by mohli dělat silnější.Smutná doba tříválcová nevím proč se toho všichni výrobci chytli čtyřválce byly určitě lepší.Na dálnici při 130 km/h točí přes 4000. ot.min.a zvuk motoru začíná být otravný.

    Klady:
    Za ty peníze víc člověk chtít nemůže.Jede pěkně.Jak to bude s životností ukáže čas.
    Zápory:
    Ten základní lak se hned poškrábe stačí zajet párkrát do myčky a už jsou vidět lehké škrábance.Stačí aby se o něj někdo lehce opřel na parkovišti a počítáte další šrámy. Určitě se vyplatí připlatit za metalízu.

    paprikamail, 27.03.2018 v 10:14 neutrální recenze

  • LOGAN ROK 2018 MCV MOTOR 1.0 54KW

    PROSIM NEVITE KOLIK asi bere tento motor pri jizde na dalnici prumerna rychlost 125--140 km a dalr motor 0.9 66kw v lpg logan kombi MCV to stejne kolik bere dekuji a co si myslite je mozne pouzivat tyto motory na dalnici pro jizdu na trasu 500km tam a 500 km zpet jednou tydne dekuji .

    hlasek88, 04.03.2018 v 07:52 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 sce

    Novou Dáčku Logan MCV 1.0 Sce v hnědé metalíze mám druhý týden doma, zatím najeto 800 km. Na nezajetý a syrový motor to táhne slušně. Jen ten zvuk je nezvyklý. Překvapil i vcelku tichý chod. A zjistil jsem, že není ani potřeba motor nějak více vytáčet, stejně je v záběhu a doporučení znělo, nepřekračovat v záběhu výrazně 3000 otáček, což je v běžném jízdním režimu standart, takže zatím jezdím do cca 90 - 100 km/hod. Současné staré dvacetileté auto Hyundai Accent 1,3 má silnější motor,ale rozdíl ve výkonu nebyl znatelný. S výbavou Arctica jsem také spokojený, jen se to naučit používat, u starého vozu téměř žádná výbava nebyla. Doporučit mohu prodejce CMN s.r.o. v Přerově, velká spokojenost s přístupem. Jasně že slabší to bude ve větších kopcích a při zátěži, ale to není nic nesnesitelného. Za cenu 244 tisíc mám kus krásného a prostorného auta, a motorizace 1.0 umožňuje zcela standartní jízdu v běžném provozu. Až se auto zajede, i motor bude živější a výkonnější. Dle počítače už nyní při nezajetém motoru, vykazuje spotřeba benzinu příjemná čísla. Ve srovnání s mým starým vozem, je Logan úspornější o necelé 2 litry Naturalu na 100 km. Auto jsem protáhl v kopcovité krajině Nízkého Jeseníku, jede normálně a ve stoupání bojuje statečně. Moje dojmy z auta jsou pozitivní a mým potřebám tento vůz vyhovuje. Jsem rád že jsem se pro Dáčku rozhodl. Vůz je praktický kombík, má výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Ale bude-li jezdit naložený a pod zátěží, v kopcích a na dálnici bude znát slabší výkon, tak si každý musí rozmyslet jak jej hodlá používat. Pro náročnější řidiče je zde motorizace s turbem nebo nafta.

    Klady:
    Nový vůz, prostor, spotřeba, výbava, cena.
    Zápory:
    Zatím nic nevidím.

    pvok, 06.02.2018 v 20:55 neutrální recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 sce

    Novou Dáčku Logan MCV 1.0 Sce v hnědé metalíze mám druhý týden doma, zatím najeto 800 km. Na nezajetý a syrový motor to táhne slušně. Jen ten zvuk je nezvyklý. Překvapil i vcelku tichý chod. A zjistil jsem, že není ani potřeba motor nějak více vytáčet, stejně je v záběhu a doporučení znělo, nepřekračovat v záběhu výrazně 3000 otáček, což je v běžném jízdním režimu standart, takže zatím jezdím do cca 90 - 100 km/hod. Současné staré dvacetileté auto Hyundai Accent 1,3 má silnější motor,ale rozdíl ve výkonu nebyl znatelný. S výbavou Arctica jsem také spokojený, jen se to naučit používat, u starého vozu téměř žádná výbava nebyla. Doporučit mohu prodejce CMN s.r.o. v Přerově, velká spokojenost s přístupem. Jasně že slabší to bude ve větších kopcích a při zátěži, ale to není nic nesnesitelného. Za cenu 244 tisíc mám kus krásného a prostorného auta, a motorizace 1.0 umožňuje zcela standartní jízdu v běžném provozu. Až se auto zajede, i motor bude živější a výkonnější. Dle počítače už nyní při nezajetém motoru, vykazuje spotřeba benzinu příjemná čísla. Ve srovnání s mým starým vozem, je Logan úspornější o necelé 2 litry Naturalu na 100 km. Auto jsem protáhl v kopcovité krajině Nízkého Jeseníku, jede normálně a ve stoupání bojuje statečně. Moje dojmy z auta jsou pozitivní a mým potřebám tento vůz vyhovuje. Jsem rád že jsem se pro Dáčku rozhodl. Vůz je praktický kombík, má výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Ale bude-li jezdit naložený a pod zátěží, v kopcích a na dálnici bude mít znát slabší výkon, tak si každý musí rozmyslet jak jej hodlá používat. Pro náročnější řidiče je zde motorizace s turbem nebo nafta.

    Klady:
    Nový vůz, prostor, spotřeba, výbava, cena.
    Zápory:
    Nic zásadního nevidím.

    pvok, 06.02.2018 v 20:36 neutrální recenze

  • Dacia Logan MCV

    Minulý rok v létě jsem koupil na doporučení kamaráda Dacii Logan MCV a dobře jsem udělal. Prostorné a poměrně pohodlné auto. Ale hlavně ta cena. Jezdím často do Rumunska a tam dostane auto zabrat. Dacia zvládla terén kde měl bohužel kolegův novy VW Padssat problém .

    Klady:
    Velký prostor, nízká cena, spotřeba , přijede skoro všude
    Zápory:
    Zatím nejsou

    eduard.vales, 13.01.2018 v 07:48 kladná recenze

  • DACIA Logan 1,4MPI LPG

    Máme letitého Logana 1,4/55kW z první série přelomu roku 2004/2005. Auto je navíc přestavěno na sekvenční LPG. Náš Logan má najeto 280000Km a to v drtivé většině po městě. Dá se říct že za celý život vůz nepotkala vážná závada, až na repasi hlavy při cca 240000Km, to však bylo vinou poškozeného víčka chladící kapaliny, následkem čehož se odpařila chladicí kapalina a nikdo si toho nevšiml, dokud se auto nezastavilo. Jinak motor 1,4 je na popojíždění nejlepší volba, spotřeba cca 7,5litrů plynu. Pokud se mění brzdové obložení, nebo začnou hučet ložiska kol, opravy jsou vždy za pár stovek, díly stojí jako na favorita. Je to prostě laciný držák pro nenáročné uživatele. Trpí hlavně na korozi, první ročníky neuvěřitelně reznou, kvalita laku také není bůhví jaká, velmi snadno se odře i při běžném užívání.

    Klady:
    - Cena
    - Bohatýrský vnitřní prostor a to jak na zadních sedadlech, tak i co se týká výšky nad hlavou
    - Ceny náhradních dílů
    - Absolutní nenáročnost na obsluhu a údržbu
    - Vyšší světlá výška vhodná třeba pro rybáře, chataře, zahrádkáře
    Zápory:
    - Koroze.... šílená koroze.....neuvěřitelná koroze především dveří a lemů zadních blatníků
    - Vyšší spotřeba, než je dneska běžné
    - Vyšší hlučnost, která je daná levným a tenkým odhlučněním

    franta.bohacek, 22.09.2017 v 18:40 neutrální recenze

  • Logan MCV Stepway Outdoor 2017

    Značka Dacie - něco jako kdysi Hyundai. Levná značka, která se poměrně rychle dostala na vyšší příčky v prodeji. Rozdíl je v tom, že Dacie drží ceny stále poměrně nízko." Stará" Dacie není "novodobá" Dacie. Dnes už to téměř nehnije, desing je taky vcelku pěkný a kdo si nepotřebuje honit svoje EGO, tak mu auto určitě udělá stejnou službu jako každé jiné. Je to pouze o údržbě a servisu. Samozřejmě pokud někdo tráví v autě 12 hodin denně nebo najezdí kopici km, tak se samozřejmě kouká i na jinou cenovou kategorii vozů a to stejné platí o výkonu - kdo chce rychlé auto, určitě nekouká na Dacii. Za cenu do 300 tis. s ohledem na výbavu si myslím, že Dacie Logan MCV Stepway nemá konkurenci (Škoda Fabia, případně nový Fiat Tipo kombi jsou konkurenti, ale tam na této částce začíná zcela oholená verze a ve stejné výbavě se bavíme o vozidlech o 100 tis. dražších). Já osobně jsem velmi spokojený a uvidíme za pár let zda budu tvrdit to samé...Nicméně záruka 5 let nebo 100 tis. km je paráda a motor 0.9 TCe me mile překvapil. Ještě bych zmínil pro rejpaly, že 3 hvězdy v NCAP crash testech jsou OK, jelikož dnes tento test nevykazuje jen tuhost karoserie, ale zohledňuje se absence různých asistentů, které Dacie do vozidel nedává (autonomní brždění při srážce atd...

    Klady:
    - vyšší podvozek cca 19cm a tím pádem příjemnější nastupování
    - automatické LED denní svícení (šetří baterii)
    - kompletní oplastování vozu (lemy blatníků)
    - plechový kryt pod motorem
    - pohodlná sedadla Stepway
    - dotykové rádio s navigací (navigace svižná, trochu jednodušší, ale plně dostačující)
    - perfektní kožený volant s ovládáním tempomatu
    - motor 0.9 TCe (3 válec - trochu mám pocit, že zatáhne do 2000ot. potom poleví a pak zase od 2300 ot. zatáhne, jinak tichý, neklepe se jako staré HTP)
    - spotřeba (pohybuji se kolem 5.5l/100km s nezajetým motorem)
    - obrovský kufr
    - 2x ISOFIX
    - ABS, ESP
    - Hill hold control (asistent rozjezdu do kopce) - funguje skvěle!
    - 16" kola (plechy s desingem ALU kola, velmi praktické)
    Zápory:
    - Start-Stop systém (bohužel toto "kurvítko" je dnes už skoro všude - ne kvůli spotřebě, ale emisím)
    - chybí plastové podběhy (vliv na případnou korozi by to mít nemělo, vnitřek je nějak ošetřen, spíše po jízdě na stěrkované cestě jsou slyšet kamínky do interiéru)
    - horší aerodynamika (při vyšších rychlostech cca na 130km/h)

    kamenmartin, 02.06.2017 v 12:25 kladná recenze

  • Nezničitelné

    V roce 2007 jsem si koupil Logánka MCV 1.6 64 kW, mám ji do teď nikde mě nenechala, zatím jediná větší investice byl kompletní výfuk, ale co bych chtěl téměř po deseti letech a 210 000 km a trošku začíná reznout.

    Klady:
    Velky prostor a světlá výška
    Zápory:
    Chybějící držáky na větší pet lahve

    grizlik09, 31.03.2017 v 20:56 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 Sce

    Je to náš druhý vůz Dacia. První bylo Sandero 1.2, nyní Logan MCV 1.0 Sce. Je to první zkušenost s třívalcem a musím upřímně napsat, že motor je svižnější něž v Sanderu. Zvuk v pohodě a průměrná spotřeba je nižší cca o 1 litr. Kufr nemá chybu - kočárek a 3 cestovní tašky a místa ještě na drobnosti. Topení bylo lepší v Sanderu I.

    Klady:
    Cena - výbava Artica příplatky - bezkonkurenční
    Levný značkový servis
    Nový volant
    Zápory:
    Sandero I. mělo lepší topení

    fastness, 29.03.2017 v 00:17 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání