Aktuální nabídka inzerátů Dacia Logan

Zkušenosti majitelů s Dacia Logan


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • LPG a verze motorů

    Který z motorů se snese s LPG když pominu origo výrobu. Děkuji info.... LH

    hampllukas, 24.08.2018 v 18:04 neutrální recenze

  • Motory renault v daciich NEBOJTE SE TOHO

    Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.

    Klady:
    vše
    Zápory:
    niv

    romanek76, 30.07.2018 v 22:57 kladná recenze

  • Logan mcv 1.0 sce

    Nového logana vlastním 4 měsíce Najeto 3000 km spotřeba kolem 6l na 100.Jízdní vlastnosti slušné jenom ty motory by mohli dělat silnější.Smutná doba tříválcová nevím proč se toho všichni výrobci chytli čtyřválce byly určitě lepší.Na dálnici při 130 km/h točí přes 4000. ot.min.a zvuk motoru začíná být otravný.

    Klady:
    Za ty peníze víc člověk chtít nemůže.Jede pěkně.Jak to bude s životností ukáže čas.
    Zápory:
    Ten základní lak se hned poškrábe stačí zajet párkrát do myčky a už jsou vidět lehké škrábance.Stačí aby se o něj někdo lehce opřel na parkovišti a počítáte další šrámy. Určitě se vyplatí připlatit za metalízu.

    paprikamail, 27.03.2018 v 10:14 neutrální recenze

  • LOGAN ROK 2018 MCV MOTOR 1.0 54KW

    PROSIM NEVITE KOLIK asi bere tento motor pri jizde na dalnici prumerna rychlost 125--140 km a dalr motor 0.9 66kw v lpg logan kombi MCV to stejne kolik bere dekuji a co si myslite je mozne pouzivat tyto motory na dalnici pro jizdu na trasu 500km tam a 500 km zpet jednou tydne dekuji .

    hlasek88, 04.03.2018 v 07:52 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 sce

    Novou Dáčku Logan MCV 1.0 Sce v hnědé metalíze mám druhý týden doma, zatím najeto 800 km. Na nezajetý a syrový motor to táhne slušně. Jen ten zvuk je nezvyklý. Překvapil i vcelku tichý chod. A zjistil jsem, že není ani potřeba motor nějak více vytáčet, stejně je v záběhu a doporučení znělo, nepřekračovat v záběhu výrazně 3000 otáček, což je v běžném jízdním režimu standart, takže zatím jezdím do cca 90 - 100 km/hod. Současné staré dvacetileté auto Hyundai Accent 1,3 má silnější motor,ale rozdíl ve výkonu nebyl znatelný. S výbavou Arctica jsem také spokojený, jen se to naučit používat, u starého vozu téměř žádná výbava nebyla. Doporučit mohu prodejce CMN s.r.o. v Přerově, velká spokojenost s přístupem. Jasně že slabší to bude ve větších kopcích a při zátěži, ale to není nic nesnesitelného. Za cenu 244 tisíc mám kus krásného a prostorného auta, a motorizace 1.0 umožňuje zcela standartní jízdu v běžném provozu. Až se auto zajede, i motor bude živější a výkonnější. Dle počítače už nyní při nezajetém motoru, vykazuje spotřeba benzinu příjemná čísla. Ve srovnání s mým starým vozem, je Logan úspornější o necelé 2 litry Naturalu na 100 km. Auto jsem protáhl v kopcovité krajině Nízkého Jeseníku, jede normálně a ve stoupání bojuje statečně. Moje dojmy z auta jsou pozitivní a mým potřebám tento vůz vyhovuje. Jsem rád že jsem se pro Dáčku rozhodl. Vůz je praktický kombík, má výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Ale bude-li jezdit naložený a pod zátěží, v kopcích a na dálnici bude znát slabší výkon, tak si každý musí rozmyslet jak jej hodlá používat. Pro náročnější řidiče je zde motorizace s turbem nebo nafta.

    Klady:
    Nový vůz, prostor, spotřeba, výbava, cena.
    Zápory:
    Zatím nic nevidím.

    pvok, 06.02.2018 v 20:55 neutrální recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 sce

    Novou Dáčku Logan MCV 1.0 Sce v hnědé metalíze mám druhý týden doma, zatím najeto 800 km. Na nezajetý a syrový motor to táhne slušně. Jen ten zvuk je nezvyklý. Překvapil i vcelku tichý chod. A zjistil jsem, že není ani potřeba motor nějak více vytáčet, stejně je v záběhu a doporučení znělo, nepřekračovat v záběhu výrazně 3000 otáček, což je v běžném jízdním režimu standart, takže zatím jezdím do cca 90 - 100 km/hod. Současné staré dvacetileté auto Hyundai Accent 1,3 má silnější motor,ale rozdíl ve výkonu nebyl znatelný. S výbavou Arctica jsem také spokojený, jen se to naučit používat, u starého vozu téměř žádná výbava nebyla. Doporučit mohu prodejce CMN s.r.o. v Přerově, velká spokojenost s přístupem. Jasně že slabší to bude ve větších kopcích a při zátěži, ale to není nic nesnesitelného. Za cenu 244 tisíc mám kus krásného a prostorného auta, a motorizace 1.0 umožňuje zcela standartní jízdu v běžném provozu. Až se auto zajede, i motor bude živější a výkonnější. Dle počítače už nyní při nezajetém motoru, vykazuje spotřeba benzinu příjemná čísla. Ve srovnání s mým starým vozem, je Logan úspornější o necelé 2 litry Naturalu na 100 km. Auto jsem protáhl v kopcovité krajině Nízkého Jeseníku, jede normálně a ve stoupání bojuje statečně. Moje dojmy z auta jsou pozitivní a mým potřebám tento vůz vyhovuje. Jsem rád že jsem se pro Dáčku rozhodl. Vůz je praktický kombík, má výborný poměr ceny a užitné hodnoty. Ale bude-li jezdit naložený a pod zátěží, v kopcích a na dálnici bude mít znát slabší výkon, tak si každý musí rozmyslet jak jej hodlá používat. Pro náročnější řidiče je zde motorizace s turbem nebo nafta.

    Klady:
    Nový vůz, prostor, spotřeba, výbava, cena.
    Zápory:
    Nic zásadního nevidím.

    pvok, 06.02.2018 v 20:36 neutrální recenze

  • Dacia Logan MCV

    Minulý rok v létě jsem koupil na doporučení kamaráda Dacii Logan MCV a dobře jsem udělal. Prostorné a poměrně pohodlné auto. Ale hlavně ta cena. Jezdím často do Rumunska a tam dostane auto zabrat. Dacia zvládla terén kde měl bohužel kolegův novy VW Padssat problém .

    Klady:
    Velký prostor, nízká cena, spotřeba , přijede skoro všude
    Zápory:
    Zatím nejsou

    eduard.vales, 13.01.2018 v 07:48 kladná recenze

  • DACIA Logan 1,4MPI LPG

    Máme letitého Logana 1,4/55kW z první série přelomu roku 2004/2005. Auto je navíc přestavěno na sekvenční LPG. Náš Logan má najeto 280000Km a to v drtivé většině po městě. Dá se říct že za celý život vůz nepotkala vážná závada, až na repasi hlavy při cca 240000Km, to však bylo vinou poškozeného víčka chladící kapaliny, následkem čehož se odpařila chladicí kapalina a nikdo si toho nevšiml, dokud se auto nezastavilo. Jinak motor 1,4 je na popojíždění nejlepší volba, spotřeba cca 7,5litrů plynu. Pokud se mění brzdové obložení, nebo začnou hučet ložiska kol, opravy jsou vždy za pár stovek, díly stojí jako na favorita. Je to prostě laciný držák pro nenáročné uživatele. Trpí hlavně na korozi, první ročníky neuvěřitelně reznou, kvalita laku také není bůhví jaká, velmi snadno se odře i při běžném užívání.

    Klady:
    - Cena
    - Bohatýrský vnitřní prostor a to jak na zadních sedadlech, tak i co se týká výšky nad hlavou
    - Ceny náhradních dílů
    - Absolutní nenáročnost na obsluhu a údržbu
    - Vyšší světlá výška vhodná třeba pro rybáře, chataře, zahrádkáře
    Zápory:
    - Koroze.... šílená koroze.....neuvěřitelná koroze především dveří a lemů zadních blatníků
    - Vyšší spotřeba, než je dneska běžné
    - Vyšší hlučnost, která je daná levným a tenkým odhlučněním

    franta.bohacek, 22.09.2017 v 18:40 neutrální recenze

  • Logan MCV Stepway Outdoor 2017

    Značka Dacie - něco jako kdysi Hyundai. Levná značka, která se poměrně rychle dostala na vyšší příčky v prodeji. Rozdíl je v tom, že Dacie drží ceny stále poměrně nízko." Stará" Dacie není "novodobá" Dacie. Dnes už to téměř nehnije, desing je taky vcelku pěkný a kdo si nepotřebuje honit svoje EGO, tak mu auto určitě udělá stejnou službu jako každé jiné. Je to pouze o údržbě a servisu. Samozřejmě pokud někdo tráví v autě 12 hodin denně nebo najezdí kopici km, tak se samozřejmě kouká i na jinou cenovou kategorii vozů a to stejné platí o výkonu - kdo chce rychlé auto, určitě nekouká na Dacii. Za cenu do 300 tis. s ohledem na výbavu si myslím, že Dacie Logan MCV Stepway nemá konkurenci (Škoda Fabia, případně nový Fiat Tipo kombi jsou konkurenti, ale tam na této částce začíná zcela oholená verze a ve stejné výbavě se bavíme o vozidlech o 100 tis. dražších). Já osobně jsem velmi spokojený a uvidíme za pár let zda budu tvrdit to samé...Nicméně záruka 5 let nebo 100 tis. km je paráda a motor 0.9 TCe me mile překvapil. Ještě bych zmínil pro rejpaly, že 3 hvězdy v NCAP crash testech jsou OK, jelikož dnes tento test nevykazuje jen tuhost karoserie, ale zohledňuje se absence různých asistentů, které Dacie do vozidel nedává (autonomní brždění při srážce atd...

    Klady:
    - vyšší podvozek cca 19cm a tím pádem příjemnější nastupování
    - automatické LED denní svícení (šetří baterii)
    - kompletní oplastování vozu (lemy blatníků)
    - plechový kryt pod motorem
    - pohodlná sedadla Stepway
    - dotykové rádio s navigací (navigace svižná, trochu jednodušší, ale plně dostačující)
    - perfektní kožený volant s ovládáním tempomatu
    - motor 0.9 TCe (3 válec - trochu mám pocit, že zatáhne do 2000ot. potom poleví a pak zase od 2300 ot. zatáhne, jinak tichý, neklepe se jako staré HTP)
    - spotřeba (pohybuji se kolem 5.5l/100km s nezajetým motorem)
    - obrovský kufr
    - 2x ISOFIX
    - ABS, ESP
    - Hill hold control (asistent rozjezdu do kopce) - funguje skvěle!
    - 16" kola (plechy s desingem ALU kola, velmi praktické)
    Zápory:
    - Start-Stop systém (bohužel toto "kurvítko" je dnes už skoro všude - ne kvůli spotřebě, ale emisím)
    - chybí plastové podběhy (vliv na případnou korozi by to mít nemělo, vnitřek je nějak ošetřen, spíše po jízdě na stěrkované cestě jsou slyšet kamínky do interiéru)
    - horší aerodynamika (při vyšších rychlostech cca na 130km/h)

    kamenmartin, 02.06.2017 v 12:25 kladná recenze

  • Nezničitelné

    V roce 2007 jsem si koupil Logánka MCV 1.6 64 kW, mám ji do teď nikde mě nenechala, zatím jediná větší investice byl kompletní výfuk, ale co bych chtěl téměř po deseti letech a 210 000 km a trošku začíná reznout.

    Klady:
    Velky prostor a světlá výška
    Zápory:
    Chybějící držáky na větší pet lahve

    grizlik09, 31.03.2017 v 20:56 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV 1.0 Sce

    Je to náš druhý vůz Dacia. První bylo Sandero 1.2, nyní Logan MCV 1.0 Sce. Je to první zkušenost s třívalcem a musím upřímně napsat, že motor je svižnější něž v Sanderu. Zvuk v pohodě a průměrná spotřeba je nižší cca o 1 litr. Kufr nemá chybu - kočárek a 3 cestovní tašky a místa ještě na drobnosti. Topení bylo lepší v Sanderu I.

    Klady:
    Cena - výbava Artica příplatky - bezkonkurenční
    Levný značkový servis
    Nový volant
    Zápory:
    Sandero I. mělo lepší topení

    fastness, 29.03.2017 v 00:17 kladná recenze

  • Dacia Logan

    S tímto modelem jezdímuž několik měsíců a nemohu si jej vynachválit, žádné zbytečné funkce, které člověka rozptylují, prostě vše, jak má být. Kupovala jsem teda ojetou, přes http://www.rpz.cz/dacia/, kde mi byl poskytnut skvělý servis, kontrola a prostě vše, díky čemuž jsem měla jistotu, že je vůz v pořádku. Palec nahoru :)

    Klady:
    pořizovací cena
    provozní náklady
    velký zavazadlový prostor
    Zápory:
    žádné

    mirka74, 27.03.2017 v 12:32 kladná recenze

  • logan MCV 09Tce nebo 1,2 benzíny

    prosím o radu jaký motor je lepší jestli 1,2 nebo 0,9tce. aká je -spotřeba, poruchovost. Děkuji za nějaké zkušenosti s těmito motory

    mavy30, 10.03.2017 v 10:26 záporná recenze

  • Dacia

    Jo a je mi 40 a uz si nemusim nic dokazovat,proste uz neni treba chodit s rypakem nahoru a mastit si ego..

    lanik156, 10.02.2017 v 22:40 neutrální recenze

  • Dacia

    V roce 2003 jsem koupil novou fabii HTP 1.2 12V combi... od te doby mi nikdo nevymluvi ze koncern vw dela kvalitni auta..karoserie,vnitrek,vse co bylo na pohled i po 12ti letech o.k,zbytek auta same problemy,do 120tk 2x rozvody,v zaruce rekli,ze to je normalni zvuk retezu..2x silenbloky pr.napravy,neco tak sizene jsem jeste nevidel,asi kus gumy stoji penize, civky zapalovani,tycky stabilizatoru 2x, podvozek ztvrdnul jak motokara atd. Pri pohledu na noveho logana MCV s osvevcenou technikou,s vnitrkem ktery pri prohlidce vypada lip nez na foto si ho poridim radeji nez neco od vw. Za fabii jsem dal 318tkc bez vybavy,nyni logan MCV v jestliže,rob.prevodovkou,0,9tce,navigaci,kamerou,asistenty,alu..no se vsim date 330tkc a zaruka 3roky/100km...a podle 100tkm testu v autotipu je dacie prekvapila spolehlivosti,a perfektni antikorozni ochranou...a to ze to nema top zpravovani vw? Me to nevadi..a po porsche druha s nejnizsi ztratou hodnoty po 4letech,a za tu cenu,prostor, vybavu to muze srovnavat kvalitu s golfem apod. jen naprostej blb...jo a cekaci doba na vami konf.vuz je pul roku,nestaci vyrabet,u skody vam to reknou taky ale pak vam nuti skladove vozy,kterych jsou stovky,dacii,jen co dealer urve

    Zápory:
    -

    lanik156, 10.02.2017 v 22:25 neutrální recenze

  • Zkušenost

    Já kupoval na http://www.rpz.cz/dacia/, sice s bazaru, ale společnost mi se vším vstřícně poradila a pomohla. Pokud se chystáte kupovat Dacii, určitě se obraťte na ně, nejspolehlivější firma v tomto odvětví, kterou znám. :)

    carlosantana, 30.10.2016 v 17:32 neutrální recenze

  • dacia logan 1.4 rok 2005

    já toto auto dostal zadarmo od rodičů a jsem s ním spokojený jen potřebuju poradit někdy nechce hned nastartovat a někdy chytne jak se říká na cvrnknutí nevíte čím to může být na co se mám třeba zaměřit?moc děkuju za případnou radu

    Klady:
    dobrý sluha auto musí sloužit mě ne já jemu
    Zápory:
    koroze

    2015corona, 16.09.2016 v 17:28 kladná recenze

  • Prodejnost říká..Velmo dobrá značka

    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nova-auta-se-letos-v-cesku-dal-prodavaji-v-rekordnim-mnozstv/r~cf49ef98735311e6851c002590604f2e/?redirected=1473096468

    Klady:
    prostě držák

    romanek76, 07.09.2016 v 21:11 kladná recenze

  • Dacia Logan MCV LPG

    Mám Logana 1,6 16 ventil 77kw, r.v.2010, montáž LPG v roce 2012, celkově najeto 120000 na LPG 80000. Na delší cesty se bez problému dostanu pod 8l LPG na 100km, což znamená méně než 1Kč na 1km !!! Auto zcela bez problémů, jen je hlučné nad 120km/hod.

    k.matejicek, 27.07.2016 v 18:13 kladná recenze

  • Dolejvám pouze benzín

    mám logana 1.4 mpi z roku 2006 a nemám s tím autem jediný problém,teď jsem byl na technický a našli pouze lehkou závadu (6.1.2.2.1 Některá část výfukového systému nebo jeho upevnění je poškozená,ale tato závada nemá vliv na funkci systému) jinak technik neměl sebemenší pochybnost,no uznejte že na deset let starý auto super.co se týče servisu tak se dělalo pouze brzdové obložení na předku,svíčky,rozvody (řemen,kladka a vodní pumpa) a po cca 12tis km pravidelně měním olej a filtry a jednou mi odešel motorek na stahování okna,jinak žádnou závadu jsem na autě neměl.je pravda že to není žádný drak,že auto nemá komfort cestování,že je hlučnější,ale při spotřebě okolo 6.lit/100km a téměř za žádný servisní výdaje mi veškerý komfort může být ukradený,prostě AUTO SLOUŽÍ MĚ,NE JÁ AUTU :-)

    Klady:
    Jednoduchost, nízké náklady na údržbu, přijatelná spotřeba, spolehlivost-je to dříč
    Zápory:
    žádný komfort, hlučnost

    michal.krajak, 20.06.2016 v 18:18 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání