Aktuální nabídka inzerátů Dacia Sandero

Zkušenosti majitelů s Dacia Sandero


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Sandero 1.2

    Ahoj. Chci se podělit o mé zkušenosti se Sanderem po 2 měsících. Dlouho jsem o koupi uvažoval a hledal a četl veškeré recenze i zde. Domluvil jsem si i zkušební jízdu, ale ten tříválec mě nenadchl. A když mamině klekl motor ve Fiatu Punto - stáří 20 let, tak bylo rozhodnuto. Naskytla se koupě Sandera 3/14, cca 53 000 km, serviska, původ ČR, 2 sady kol, TZ, 1. majitel - aktivní důchodce, který zjistil, že i s "rakví" na střeše je pro něj malé . Stálo mě 135 000 ,-.Pro mě a hlavně pro mamču dostačující. Můj Fiat Ulysse - 19 let, taky dosluhuje. Po několika jízdách - 2 přes 250 km jsem se rozhodl, že si i já pořídím Sandero. Hledal jsem ale auto s obsahem 1.4 , nebo 1.6 na tahání vozíku. Byl jsem na prohlídce asi 6 aut 2008 - 2012. Nic moc. Když se naskytla koupě Sandera sice 1.2, 10/13, cca 55 000 km, kromě rakve vše totožné včetně barvy za 117 000, tak jsem neváhal a šel do toho. Hned 1. jízda přes 450 km. Vozík jsem za ním zatím netahal. Jednoduché řešení - nebudu jej tak přetěžovat, jak jsem to dělal doposud. Jinak auto prostorné, pro 2 dospělé a 2 děti dostačující. Spotřeba do 5.8, ale i míň, záleží jak je těžká noha. Auto mě doveze z bodu A do bodu B celkem v klidu i po těch našich "cestách". Auta, které jsem vlastnil - Škoda - 120, Forman, Felícia. Lada 2107, Fiat - Punto, Ulysse. Jezdil jsem v Hyundai i30, 40. Kia Seed, Toyota Hilux a další. Klidně mohu říci, že nic lepšího jsem neměl.

    Klady:
    Zatím bych určitě neměnil.
    Zápory:
    Zatím nic, co by mi vadilo.

    moris20, 09.05.2019 v 15:37 kladná recenze

  • Sandero 1,2

    Máme Sandero 3 roky. Najeto přes 60 tisíc. Závady : 1x vypálená žárovka, na dvou místech prasklá hadička k ostřikovačům. Zkušenosti : pokud nechcete závodit, pohodové auto, které jezdí pod 6 litrů, prostorné, s vychytávkami, které potěší - elektrické ovládání a vyhřívaní zrcátek (hodí se v zimě), klimatizace s rychlým nástupem, překvapilo mě, že při zařazení zpátečky někdy setře zadní okno. ne vždy, že by nějaký senzor vlhkosti ?

    Klady:
    Prostornost, cena, levný provoz i servis
    Zápory:
    ovládání okének na přístrojovce je za jízdy docela nepříjemné.

    group-b, 16.10.2018 v 21:53 kladná recenze

  • Motory Renault - Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct

    Já bych statistiky pojišťovny Warranty Direct nepřeceňoval, resp. se snažil v nich číst s nadhledem. Auta si u ní proti poruše zpravidla pojišťují majitelé podstatně dražších vozů, než Renault/Dacia s 0,9 TCe... Někde jsem zaznamenal, že v nedávné minulosti byly podle Reliability Index absolutně nejspolehlivější vozy Daihatsu; akorát se při bližším zkoumání ukázalo, že pojištěn byl - myslím - jeden (!), ano slovy, "jeden" vůz této značky, na kterém se náhodou nic nepodělalo! Při troše smůly mohlo mít Daihatsu 100% kazivost motorů a bůhví čeho! Tohle je při zkoumání podobných statistik mít na paměti a snažit se zjistit, z jak velkého vzorku data pocházejí...

    t.skripsky, 09.08.2018 v 00:17 neutrální recenze

  • Motory RENAuLT ve vozech DACIA nebojte se toho

    Renault dělá dlouhodobě nejspolehlivější motory! Každoročně sestavovaný žebříček Reliability Index britské pojišťovny Warranty Direct, která sleduje spolehlivost jednotlivých technických skupin vozidel opět ovládl Renault v kategorii motory! Obhájil tak loňské vítězství mezi výrobci osobních vozidel (bez supersportů). Mě toto opravdu nepřekvapuje, mám velmi blízko k značnému počtu majitelů, mám informace ze servisů nejen v ČR, sám se dlouhodobě věnuji studiu techniky Renaultu, nejen motorů. V reálném čase sleduji jak významné změny se udály na konstrukčním poli od dob problémových 2.2dCi. Šířím jen to co vidím na vlastní oči a mohu jednoznačně potvrdit, že Renault se opravdu poučil. Bytelnost se kterou staví motory posledních deset let je opravdu nevídaně poctivá. Pokud chcete oslavit tento úspěch s námi, sdílejte tento příspěvek ať se to dozví i ti, co to nechtějí slyšet. 0..9TCe je patrně nejspolehlivější benzín současnosti. Traduje se, že ho zatím žádný servis neviděl s hlavou dole. Spolehlivost má i statisticky naprosto neprůstřelnou 1.0SCe je úžasný motor. Je to odvozenina od 0,9TCe. Kdo překousne tříválec, ten nebude litovat. 1,5 DCI-K9K mají většinou FAP (DPF) s pátým vstřikovačem, tedy olej motoru se zbytečně nekontaminuje naftou při jeho regeneraci. Je to asi to nejlepší možné řešení. FAPy obecně bývají u Renaultu implementovány dokonale - jako u žádného jiného výrobce. Třeba jedna z mých L3 už má najeto 340 000km, 2.0dCi 127kW, má stále původní FAP a dle diagnostiky ještě není ani v polovině životnosti!! Tohle žádný výrobce neumí. Ve světě motoru se onehdá holetbali, jak diesel u subaru forester po 100 000km vypaluje FAP po 500km, jak je to skvělé! No a tato moje stará L3 co má víc než 3x víc km na hrbu vypaluje FAP tak jednou za 1000 - 1500km !!!! 1.5dCi je motor, který po počátečních problémech Renault vyladil do dokonalosti. Velmi spolehlivé ty motory byly už od dob M3, L3. Současná verze je pak zcela dokonalá. Nejen spolehlivostí, ale i vlastnostmi - tichý, úsporný, silný. U současných K9K pak použili i menší turbo, takže v podstatě zrušili poměrně výrazný turboefekt a mrtvé pásmo pod cca 1800ot. Přibyla pružnost v širším rozsahu otáček, je s tím velmi příjemná jízda. K9K má pak velmi zajímavě řešené uložení do karoserie u aktuální modelů, takže vibrace na volnoběh v podstatě nejsou. Opravdu pozoruhodné dílo tento motor. 1.4 8V K7J i jeho 1.6 verze mají klasické vymezování vůlí pomoci šroubků, takže to zvládnete i doma. Je to stará škola, ukázkově jednoduchý motor, který při rozumné péči najede klidně milion. 1.4 a 1.6 K7J a K7M jsou patrně jedny z nejlepších motorů všech dob. Jsou k neutahání. 1.6 16V SCe je H4M je motor Nissanu, je modernější má řetěz místo řemenu a zatím s ním nejsou žádné větší zkušenosti, mění se oleje filtry, závady neexistují. Dá se čekat, že to tak zůstane. Jen pozor, tento motor není vhodný na přestavbu na LPG. Nemá automatické vymezování ventilových vůli!! Buď jej koupíte z výroby s LPG (kdy pro něj má upravené ventily i sedla) nebo jej dodatečně nepřestavujte - rozbijete jej. 1.6 16V K4M je rovněž vynikající motor. Jde o modifikaci původního 1.6 8V K7M. Jediné na co K4M trpí jsou přesuvníková kola, nicméně ty se dají koupit dnes už za cca 3500kč a zpravidla vydrží 100 000km, takže se pak už udělají rovnou s rozvody. Není to takové drama jak se leckde píše. Občas umí odejít i cívky, ale to je asi normální napříč všemi dnešními motory - stačí vozit jednu v autě a k tomu vysoký klíč - typu T o velikosti 10. Výměnu zvládne na parkovišti i manželka.

    romanek76, 30.07.2018 v 22:59 kladná recenze

  • Dacia Sandero II 1,2 54kw 09/2015 noční můra

    Již při prodeji nového vozu vznikly problémy - vůz špinavý, pokapaný od barvy bez velkého TP. Po ujetí cca 6000km záruční oprava - vadný termostat a lambda sonda. Prý se to může stát, vadný kus, řekl nám vedoucí servisu. Dnes, po ujetí 11000km, vážná porucha servořízení! Asi opět vadný kus. Jinak po kontrole vozidla jsem zjistil velkou korozi výfukové soustavy a některých dílů karoserie. Předpokládali jsme, že když koupíme dědovi nové auto, tak vydrží alespoň do prvního STK (4roky) bez poruch. Bohužel se tak nestalo. Jinak se auto chová tak, že když je studené, tak nejede - má díru.

    Klady:
    Nízká spotřeba.
    Zápory:
    Poruchy, poruchy, koroze.

    mail999, 18.06.2018 v 05:23 záporná recenze

  • Za málo peněz, dost muziky

    Najeto 38 000 za rok, převážně město, bez problému, garančka, necelé 3 000,-kč. Auto používám na rozvoz jídla a na nákup v Makru, takže celkem slušnej záhul. Mám Stepway v automatu, výborný nástup a výstup, spotřeba odpovídající. Nové auto v tomto vybavení a kvalitě, prostě nejde sehnat, jako pracovní auto, nebo jen tak na chatičku, můžu s klidným svědomím doporučit.

    Klady:
    nízká pořizovací cena, nízké náklady na provoz
    Zápory:
    zatím o ničem nevím

    robertosteria, 08.02.2018 v 23:56 kladná recenze

  • Sandero Stepway 1,5 DCI

    Auto je z roku 2012, dovezené z Francie. Máme ho rok, žena s ním jezdí denně do práce( 60 km ) , máme najeto 70 tis km, z toho našich asi 15 tis. Do toho občas cestu na Moravu a letos Slovensko. Závady - levý čep , doplnění klimy, olej. Jinak nic. Podle počítače ve Francii čep na druhé straně, olej. Auto jezdí mezi Tanvaldem a Libercem za 6l, na dálku lehce nad 5. Kupujeme trochu lepší naftu, protože jsou tyto motory prý náchylné na ucpání střiků. Podle mě to chtělo jen trochu odvahy se k takové koupi rozhoupat ale jinak v tom zatím nevidím žádný háček. Vše funguje jak má a ani na pohled stepway nebudí špatný dojem. Nikde nic neteče, nebliká. Při vyšší rychlosti po dálnici ( nad 120 km/h) je trochu hlučnější a nedotažené detaily jako područka a pod. jsou jen malá vada na kráse. Je mi 51, měl jsem Subáčka , Octavku 4x4 , to je jiná třída...ale běžná údržba a antikorozní úprava je proti téhle rumunce cenově jinde. Sousedi sice možná koukají mezi prsty, pár kolegů si rýpně ale na běžné ježdění a do Jizerek mi příjde tohle auto naprosto v pořádku. Pro radost mám motorky:-)

    Klady:
    Spotřeba
    Cena dílů
    Spolehlivost
    Nepřehlcenost elektronikou
    Zápory:
    Vnitřní zpracování plastů
    Hluk při vysokých rychlostech

    rtep01, 04.12.2017 v 18:01 kladná recenze

  • Auto za rozumný peníz Dacia Sandero 2017 Stepway

    Za 7 měsíců najeto 20 000 km, žádný problém a to s tím prdítkem vozím skoro každý den nákup do hospody z Makra. Auto nijak nešetřím a jezdím z devadesáti procent po Praze.

    Klady:
    Nízká pořizovací cena, ještě nižší náklady na provoz, pohodlný nástup i výstup ( měřím 193 cm), po složení zadních sedaček, luxusní kufr. Doporučuji, jako druhé auto, nebo starším lidem na chatičku
    Zápory:
    Malinko sedačky, nic moc, ale za ty prachy

    robertosteria, 20.09.2017 v 15:16 kladná recenze

  • Sandero 1.4 r.v.2010

    Mám Sandero 7 let, najeto 101 tis km. Objektivně? Za skvělý peníz jste dostali solidní přibližovadlo, jednoduché a spolehlivé s rozumnou spotřebou a levnými díly a provozními náklady. Zpracování je podprůměrné, plasty nic moc, lak tenký, protikorozní nástřik zespoda auta je perfektní (tlustá vrstva kryjící vše) Za 7 let provozu, denně , bez garážování (80% měso, 19%okrsky, zbytek dálnice, byly 3 x závady na výfukovém potrubí. Prasklé svary úchytů, případně obvodový svar u tlumiče. Servis vždy na cca 20 min za max 200kč. Vždy auto jezdilo praské svary neměly vliv na pohyblivost vozu pouze na zvuk. Jinak měněny čepy, olej, filtry, šrouby uchycení zkrut stabilizátoru, a žárovky, ty to žere cca 2 až 3 za rok. Výměna je však snadná zvládnutelná za cca 3 min. Prům spotřeba s režimem popsaným výše je 6,7l/100km v létě a cca 7.5 v zimě. Auto perfektně svítí (již jsem jezdil v Lada, Felicia 1996, 1998, Suzuki, Ford Focus, Octavia, Peugeot) toto svítí nejlíp. Rychle to topí, rychleji topilo jen Suzuki. (vše benzíny) Bavím se však o voze Sandero 1 z 2010, s 1,4 mpi 8v, osobně si myslím, že dnešní Dacie ikdyž jsou hezčí, lépe vybavené spořivější, tak postrádají jednoduchost a spolehlivost starších modelů. A dát do Logana MCV 0.9 motor???? Tragedie. 1,4 byla pro Sandero absolutně nejlepší volba. Dnes bych již Dacii , kvůli motorizaci nekoupil. Znovu podotýkám, že vše co píši se vztahuje k modelu z roku 2010, dnes už je Sandero o něčem jiném, atraktivnější design (ne pro mě) , lepší výbava, horší zpracování, tragická motorizace, horší protikorozní ochrana podvozku. horší svítivost (poslední dvě položky jsou dle zážitků majitelů z Daciaclubu)

    Klady:
    jednoduchost, robustnost, levné provozní náklady, ceny, prostornost, kufr, nastupování, svítivost, topení, pohodlnost, "žehlení" nerovností , vyšší světlá výška
    Zápory:
    slícování dílů, provedení, slabší lak, kvalita sedadel, ovládání stěračů a ostřiků, pálení žárovek

    defender110, 26.06.2017 v 11:59 kladná recenze

  • Vyzkoušel jsem a mám připomínky

    Využil jsem testovacích jízd s modely Sandero Stepway a Logan MCV, oba modely s motorem 0.9 TCe. Při odjezdu s mým vozem jiné značky se stejným výkonem, rozdíl několika levelů v neprospěch Dacia. Ve všem měřitelném i subjektivně vnímaném. Jízda v Dacii byla pro mne s určitou nadsázkou utrpením.

    Klady:
    Vnitřní prostor včetně kufru.
    plynové vzpěry kapoty
    design modelů neurazí
    lepší podvozek MCV oproti Sandero. Lépe žehlil nerovnosti.
    denní svícení LED
    servisní prohlídky-cena
    Zápory:
    -Výkon motoru 0.9 TCe, rozjezd tragický
    -jízda s naloženým vozem 4 osob byla jako s motorem 1.0 SCe bez turba, v podstatě nepříjemný šok
    -řazení s hlasitým kovovým cvaknutím, prostě francouzsky odfláknuté
    -stírače a světlomety odpovídající starým modelům - horší svítivost a stírání než u modelů jiných značek
    -v podstatě nemožnost řešit cenu vozidla oproti dražším modelům jiných značek, kde je pro tohle lepší prostor. Takže vyjde klidně konečná cena za dražší vůz jiné značky stejně jako levná Dacia.
    -podivný mechanismus pro výškový posun sedadel
    -nevzhledná palubní deska
    -přístup prodejce byl odpovídající asi konci jeho pracovní doby. Ale testovací jízda byla domluvena a
    byla taková "daciovská"-úsporná. Prodejci asi nezáleželo, abych si udělal dojem po odpovídajících kilometrech a tak to po cca 2 km nechal otočit s prvotním dotazem ..."a chcete se také svézt"? (Ne, přijel jsem 30 km, abych se na to auto podíval přes skleněnou výlohu...). Asi tak....Takže lituji, ale nebudu za blbce, který má mít povinně radost, že si případně kupuje prý laciné auto, a tak co bych furt chtěl, že?!

    fkv2, 16.06.2017 v 14:36 záporná recenze

  • vitett

    Jsi mimo kamarade. Za 9.let ani jedna zavada. To znamena ani jedna. Pouze 2 zarovky.Vzdy startovani na prvni drcnuti,nikdy nesvitila zadna kontrolka. Naprosto jednoduche a spolehlive auto. Stoji venku, nikdy osetrni proti korozi , myti pouze v kartacich a ani naznak koroze.

    Klady:
    .
    Zápory:
    .

    dobryinformator, 15.04.2017 v 15:17 kladná recenze

  • VITTET

    o jakém voze píšete?? prosim info do mejlu ,připadá mi ,že jste nikdy v tomto voze neseděl možna tak jezdil s anlgičákem Sandera po mapě ČR

    romanek76, 11.02.2017 v 22:14 neutrální recenze

  • Dacia Sandero

    Velmi špatná od začátku jsou samé poruchy, a hlavně hnije

    Klady:
    Žádné
    Zápory:
    Vše
    hnije do 2 let jsou blatníky schnilé a reklamaci neberou
    nefunkční startování
    co měsíc to záavada a opravy skoro pokaždé za 20tis
    špatné auto,
    za ty prachy už sem moch mít novýho Volkswagena bez závat nebo BMW které vydrží

    vitett, 01.02.2017 v 19:27 záporná recenze

  • Dacia 5. misto v prodejích

    současná motorizace 0,9 Tce 1,0 SCE/Nissan/ nebo 1,5 dci ale kdo si počká ten se dočká od května bude zpěr 1,2 16V 4 válec

    Klady:
    super kára at je to sandero až po dustera
    Zápory:
    nehnijou nové mocely od 2007 2008

    romanek76, 21.01.2017 v 22:50 kladná recenze

  • dacia

    TCe nějak moc žere proti škodovce. Fabia 12TSI měla 5.2 a Logan 09TCe 6,4. Škodovka lépe jela, ale byla o 30.000 dražší. Škodovka podstatně lépe seděla na silnici a byla nesrovnatelně lepší v zatáčkách. Lépe šla za plynem. Já bych si teda klidně připlatil. Oba vozy osobně vyzkoušeny na stejné trase (327 km). Jen nevím co chtějí u kosočtverce prodávat, když si zrušili jediný držák motor který měli.

    44sturm44, 08.12.2016 v 19:21 neutrální recenze

  • Kdo je chytý ,koupi dacii

    perfektni držák

    Klady:
    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nova-auta-se-letos-v-cesku-dal-prodavaji-v-rekordnim-mnozstv/r~cf49ef98735311e6851c002590604f2e/?redirected=1473096468

    romanek76, 07.09.2016 v 21:13 kladná recenze

  • seppdietr chytrolin

    Rozdíl Stepway 0,9 a fabie je min 70 000 kč garančka dacia 3 roky nebo 100 000 km fabie 2 roky nebo 60 000 km Proč jen 60 000 km? protože pak zakazníku plat,jak mourovatej za drahý opravy jaká je výbava Stepvaye a Obyč fabiee TSI no myslim že luxusní oproti té holince od škodovky

    Klady:
    - Super vozidla , kdo nevěří at se podívá na statistiky prodejnosti,kde Dacia si drží 5 místo Tp v CZ již třetím rokem.
    Před 8 lety byla na 14 příčce TOHLE MLUVÍ SAMO ZA SEBE!!!!!! A né poslouchat nějakýho dovedu kterej kouká na auta ze 13. patra a pak posuzuje
    Zápory:
    -Jelikož se na nové modely hodně čeká Logan Sandero 2-3 měsíce Duster 5-6 měsíců tak jsou na 5: příčce jak jsem již psal.
    Kdyby bylo několik stovek skladových vozů ,Věřím že polezou ještě příčkou nahoru

    romanek76, 23.04.2016 v 19:27 kladná recenze

  • Stepway

    Koupeno listopad 2014 po 1.majiteli stav 25 000 vyrobeno 2011 stav 03.2016 50 000 km obsah 1.5 dci 90 koni.Auto začíná být vyrovnané .jsme starší ročník takže za á.....

    Klady:
    Dobrý nástup a vyšší posez,velice svižný motor spotřeba do 110 km do 6lt.super brzdy,vnitřní prostor užitečný,plasty tvrdé výborně se udržují ostatní nedostatky spíše ve strohé výbavě výborný podvozek syn tvrdí že lepší než v jeho WV Tiguan
    Zápory:
    Bylo dost hlučné se záběhem motoru se zlepšuje řízení trochu přeposilované na nerovným moc citlivé a asi to otevíraní nádrže i když vzhledem ke spotřebě ne tak časté.

    krejcir.vaclav, 19.03.2016 v 17:38 kladná recenze

  • o

    http://www.autoforum.cz/technika/poruchovost-motoru-aut-dle-znacek-koncern-vw-opet-lize-dno/

    kabat.petr, 18.03.2016 v 21:41 neutrální recenze

  • DACIA

    Tvůj soused na STK problém nemá a čumět nebude, toho se neboj a podívej se na rozdíl v ceně Sandera Steepway Tce a Fabie TSI. Podobná auta a cena až zas tak propastná není. Pokud jsem se díval na cenu garanček, tak vychází Fábia o několik drobných lépe. Subjektivní dojem z řízení Fabie je podstatně lepší.

    seppdietr, 13.03.2016 v 20:01 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání