Aktuální nabídka inzerátů Daihatsu Charade

Zkušenosti majitelů s Daihatsu Charade


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Daihatsu Charade GT 0,9 - 74 KW

    Dostal jsem toto auto skoro zadarmo v r. 1996 trochu havarované, oprava mi vyšla na 30 tisíc. Musel jsem kupovat z Holandska - zadní lampy jsou pouze v celku,když tedy máš rozbité sklíčko na zadní lampě, musíš si koupit celý kus (4700,- kč)

    Klady:
    Neskutečný výkon , při 74 Kw u motůrku,který má tři válce a uneseš ho sám, při 2000 ot/min. se zapne turbo a je to jako by tě někdo kopnul do zadku. Tato verze vyhrála několikrát Ralley Safari a další .Spotřeba průměr,
    Zápory:
    D rahé náhradní díly,vzhledem k atypyčnosti verze,pouze originály - dovoz Japonsko.Jizdní vlastnosti - je to koza,lehká,ale nízké těžiště,sedí dobře v zatáčkách,můžeš si s ní dělat co chceš.Prasknul mi rozvodový řemen, kopnul se motor . výsledek - oprava by stála tak 50 tisíc!! U auta,které , když ho seženeš - zaplatíš do 20 tisíc - v dnešní době

    bradac.z, 02.04.2012 v 15:28 kladná recenze

  • Pro Ivo.Celjak

    Dobrý den,docela mě zajímá 1,OT ale nic o něm nevím.Hlavně při koupi na co si dát pozor,zjistím nějak stav turba?To auto ještě máte nebo prodáno?Jaká myslíte,že může být cena GTti např.z roku 1991?Abych někoho nepřeplatil,díky za odpověď.

    kelenda, 03.01.2011 v 12:02 neutrální recenze

  • Charade GTti

    Měl jsem ho 4 roky. Koupil jsem ho v bazaru a mělo 160 tisíc najeto. Denně jsem jezdil do práce, o víkendech slalomy, vrchy a amatérské rallye. Celkově spotřeba 6,5 litru, tedy při jízdě do práce to muselo být cca 4 litry. Olej polosyntetika OMV (po 10 tisících), asi po dobu 30 tisíc km tomu hučely rozvody. Nic víc jsem s tím nedělal. Více se ojížděly pneu na předku. To je vše. Ty názory, že je to auto k ničemu zřejmě předkládají ti, kteří s ním žádné zkušenosti nemají (zejména ten, "že už od začátku to bylo auto poruchové"). To by Japonci na trh tenkrát nedali! Mám na něj hodně krásných vzpomínek a proto jsdem si koupil další Daihatsu, je ještě úžasnější, než GTti.

    Ivo.Celjak, 02.01.2011 v 16:20 neutrální recenze

  • 1,O Turbo Diesel

    Bohužel s tím turbem je to tak.Tady v republice to nikdo nedělá,já to nechal repasovat v Rakousku.Jsem z jižní moravy a nemám to tam daleko.

    p.mahony, 27.09.2010 v 09:14 neutrální recenze

  • 1,0 Turbo Diesel

    No Daihatsu Charade 1,0TD typ motoru G101 jsem osobně vlastnil.A pokud můžu doporučit,dejte si pozor v jakém stavu je turbo.Proto že jestli Vám odejde, tak repas Vám nikdo v republice neudělá.A ta starší která se mě povedla sehnat,vydržela jen krátce a bylo po nich.Zkoušel jsem na to dopasovat turbo z 1,5DCI Renault,nějakou dobu to vydrželo a odešlo taky.Spotřebu měl malou ale spotřebu turbodmychadel měl enormní.Jinak i u těchto motorů praskají hlavy,i když mě se to naštěstí vyhnulo.Stenly euro7email.cz

    euro7, 26.08.2010 v 23:17 záporná recenze

  • 1,0i-3V

    Dobrý den,nejlepší motor co znám.Mám sním najeto 280000km a motor jako nový,spotřeba benzínu 5-6L/100km,olej nebere,startuje na brnk i v zimě.Jen je trochu hlučnější,no je to třívalec,při vytočení do 7000 otáček je to jak Wartburg.Vyhněte se motorizaci 1,OTurbo,ten nevydrží ani 1/4 co motor bez turba a má navíc dost velkou spotřebu.Jinak lahůdka je motor 1,0TD,taktéž 3-vál,spotřeba vplném obsazení auta je do 3,8L/100km.Zdravím fandy Daihatsu jako jsem já.

    petr.DPD, 05.08.2010 v 08:30 neutrální recenze

  • 1,0Turbo

    Nazdárek,této motorizaci se vyhněte.Teda pokud nemáte ve strožoku zbytečných 60tis.na opravy,které se posléze vyskytnou.

    kristianXXX, 01.08.2010 v 09:52 neutrální recenze

  • 1,OGTTI

    Dnes již historie.Poruchové bylo již jako nové auto.Malá výdrž turba,spojky a motoru.

    montehusa, 23.05.2010 v 12:36 neutrální recenze

  • 1,0T-74ps

    Ahoj lidi,tohle auto jsem před 10 lety vlastnil a dodnes vzpomínám.Odpich neskutečný a do 140 solidně zrychlovalo.Jenže turbo začalo brát olej a motor jsem přidřel na klikovce.Oprava 60000 korun,na to jsem neměl a šel pryč.V současné době vlastním Volkswagen Corrado 1,8 compresor,má 160ps po čipu 190ps,obrovská výhoda compresoru,že motor táhne prakticky od volnoběhu,spotřeba 8-14l,do Charade bych už nešel pro velkou spotřebu a drahé opravy.

    mojelotto, 07.03.2010 v 10:52 neutrální recenze

  • 1,0GTTI

    To teda čumím,to daihatsu za 27000k se prodalo.Co za vola to moh vzít?To mělo hodnotu tak max 10000K.Kámoš to před 10 leta kupoval za 15000k a prodal za 4000K.Ale už to stálo za h..o

    mavaUH, 03.03.2010 v 12:17 neutrální recenze

  • Daihatsu Charade 1,0 GTTi

    Tohle auto má jeden konstrukční problém.Olejové čerpadlo je poddimenzované,to znamená pokud na uložení hřídelky turba vznikne opotřebením jen malá vůle,tak právě na toto místo proudí více oleje aby vyplnilo vzniklé místo a tím poklesne mazací tlak a jako první to odsere klikovka.Navíc 3-válec nemá rád rychlý přechod do vysokých otáček.To proto,že 3-válec nejde vyvážit optimálně jako 4-válec.Je to prostě nedořešené auto.Rozhodně nebrat a poohlédnout se po jiné značce.

    opravnaABC, 02.03.2010 v 09:51 neutrální recenze

  • Daihatsu Charade 1,0 GTTi-propadák od Japonců

    Jelikož se živím prodejem aut tak napíšu své zkušenosti.Nad příspěvkem od pswerner,že"pouze Ferrari a jiná upravená auta mají vyšší litrový výkon".Tak tomu rozhodně nevěřte a co třeba:Rover600 2.0T-200ps,Š Octavie 1,8T RS-180ps,Lancia Delta 2,0T-200ps ,Audi TT 1.8T-225ps,Saab 900 2,0T Hirsch-222ps.U některých uvedených aut je litrový výkon vyšší.Můžu potvrdit,že Rover600 nebo Saab900 vydrží s původnímy díly až 350000-400000km.Co to slavné Daihatsu,po 120000km je motor s turbem na výměnu.Pokud chcete více informací o Daihatsu tak navštivte Daihatsu club-český nebo německý.Na obou je skoro to samé-jenom mění turba a dělají GO motoru.Uvedu pár příkladů:jeden majitel už nemá na časté výměny turba tak to nechal předělat na atmosérický motor,druhý tam zkouší narvat turbo s Fiat Uno 1,3T,třetí zkouší s Renaultu 5 1,4T osadit díly,čtvrtý šetří 50tis na GO motoru,pátý píše,že má z motoru šicí stroj(má chytlou kliku)....no prostě hrůza,jen blázen si to koupí.Já sedlám Rover600 2,0T a nemám problém a to je z roku 1996 a 260000km.Uvažujte než něco koupíte.

    turboman2, 02.03.2010 v 09:42 neutrální recenze

  • Daihatsu Charade 1,0 GTTi

    Fajn auto,ale počítejte stím,že na vrakáči nic dobrého neseženete.Auto má totožné nemoci a u každého kusu se projeví.Sehnat použité dobré turbo,hlavu,spojku,motor je téměř nemožné.Auto vydrží s původnímy díly tak 90000km.Potom tubro vyžere olej a motor jde do kytek.Auto se dělalo s tímhle motorem 1987-1993.Sehnat dobrý kus je utopie.Vše je drahé to je ten důvod proč u nás již toto auto nelze spatřit.V německu jich lítá ještě dost.Tam jsou z financema trochu jinde,když turbo má za 880 euro a vydělá min.2800 euro.Tam to není takový problém udržet v dobrém stavu.

    opravnaABC, 28.02.2010 v 15:29 neutrální recenze

  • Daihatsu Charade 1,0 GTTi

    Velmi zajímavé auto a hodně drahý provoz.Auto má perfektní zrychlení a max.190,ale nenechte se zmást tím,že zaplatíte malé povinné ručení a tím to hasne.Při využívání dynamiky vozu je spotřeba 10 až 11 na 100km,olej se mění po 5000km(plná syntetika),turbo stojí 20000kč,GO motoru 50000kč(japonci dělají jen origo šálky na kliku,tudíž opotřebenou kliku navařit a nechat obrousit na původní velikost),ráda praská hlava motoru což znamená 23000kč,spojka vydrží hrozně málo(cenu nevím).Vše uvedené znamená cenu za díl a ne i s prací v servisu!!!Náklady na pořízení vozu jsou 20000-30000kč,ale opravy za rok mohou přesáhnout i 100000kč!!!Pokud chcete více informací,tah daihatsu club.Sám jsem byl nucen auto prodat.Kdo nemá příjmy nad 25tis/měs tak nedoporučuji.Vhodná alternativa je Suzuki Svift 1,3(100ps a nemá turbo,olej stačí 10W) nebo Fiat Uno 1,3Turbo(levné díly).Pokud již trváte na D.Charade tak 1,0TD-povinné levné,spotřeba 3,4-3,8L/100,nafta má menší teplotu spalování-nepraská hlava a turbo vydrží až 280000km,max jede 150.Kolega z práce má dodnes-vozí neustále plně obsazené auto a má spotřebu 3,8L/100km.

    p.mahony, 28.02.2010 v 15:09 neutrální recenze

  • Daihatsu Charade 1.0 GTTi

    Male ale velmi spolehlive a vysoce vykone auto 74 KW Pouze Ferrari a jina upravena auta maji vyssi vykon na litrovy obsah. Diskove brzdy na vsech ctyrech kolech zarucuji bezpecnou jizdu s maximalkou blizici se 200Km/hod Pri jizde do 100Km/hod je auto velmi usporne a neznicitelne. Auto vlastnim 14 roku a nena do 40000 tisic konkurenci.

    pswerner, 08.01.2010 v 08:20 kladná recenze

  • Charade 1.0 turbo 74 Kw

    Několikanásobný vítěz Safari Rallye,Africké Ralley.Nechal mi jej zde Němec z Hanoveru,bouraný trochu na svodidla.Po opravě (asi 30 tisíc) jsem s ním jezdil na německých číslech.Malý ďábel,hravě za sebou nechával BMW,Mercedesy a pod.Dodnes na něj vzpomínám,Super interier,sportovní sedadla,malý volant Remus výfuk(žádná atrapa,praskl mi rozvodový řemen a úplně jsem zničil motor,50 tisíc za nový - na to už jsem neměl...

    bradac.z, 07.11.2008 v 19:32 neutrální recenze

  • Spolehlivý brouček

    Tomuto autu nemůžu nic vytknout, jezdím s ním skoro dva roky denně 40 km do práce, předtím s ním jezdil asi 5 let můj tchán, bez jakýchkoli problémů. Obsah 1.3 spotřeba 5,5 litru při dnešní ceně benzínu úplný ideál.

    Mura.Mura, 11.04.2008 v 12:10 kladná recenze

  • POZOR NA CHARADE GTti !

    Som vlastnikom jednehoGTTi cka,je to velmi silne,rychle a stabilne auto daju sa s nim robit divy,co sa zrychlenia tyka tak nema problem zdolat aj auto s 2,0 motorom a to je ani nie 1,0ccm.Ale styl jazdy sa odzrkadli aj na VYSOKEJ SPOTREBE pri dynamickej jazde sa sphala ku hranici 12 LITROV NA 100 KILOMETROV co si myslim ze je celkom dost. ALE TERAZ jeho HORSIE STRANKY,najazdil som na nom 30 000 km a nastal problem s praskanim karoserie v oblasti vnutornych blatnikov-miesto za prednymy tlmicmi,zo zaciatku sa tam objavila len mala prasklinka ale postupom casu sa zvacsovala a to AJ CEZ HLAVNY SPODNY NOSNIK!!! prasklina smerovala k uchitu motora¨,je to velmi NEBEZPECNA ZAVADA,mohlo by dojst k posunutiu motora alebo uplnemu odtrhnutiu zo zavesu,podla mojho nazoru je tento problem sposobeny prilis velkou hrubkou predneho stabilizatora priemer asi 3cm a slabou konstrukciou prednej casti auta to znamena ze ten stabilizator pri naklanani auta v zakrutach ma tendenciu posobit velkou silou na prednu cast karoserie v miestach kde je uchiteny.Ostatne pri spusteni vyroby typu charade vysiel aj clanok kde bola kritizovana konstrukcia karoserie z hladiska bezpecnosti posadky vozidla pri narazovych testoch,daihatsu charade sa neslavne umiestnilo na jednom z poslednych miest!!!Dalej by som chcel vytknut konstrukciu spojkovej lamely-nizka zivotnost a nachylnost tohoto auta na prasknutie hlavy valcov pri uvedeny zohriateho motora do kludoveho stavu!!! KEBY SA PODARILO PRED ROKMI ODSTRANIT TIETO ZAVADY PRI VYVYJANI AUTA MALY BY SME TU FAKT VYDARENE A HLAVNE RYCHLE AUTO.

    jancikandrac, 25.01.2008 v 21:04 záporná recenze

  • jeden zde chybí - dravec

    V info o modelech chybí Daihatsu Charade turbo o výkonu 74 kw.Tento tygřík vyhrál několik velkých rally v Africe.74 Kw - to je 104 koní!! Měl jsem ho a byl jsem s ním šťastný.Obsah 1 litr !! - jezdil 190 km/hod,!!Pouze v r.1994 byly náhradní díly velmi drahé,vše se dováželo přes Holandsko,mou chbou odešel rozvoďák a potkaly se ventily,prasklá hlava - bratru 50 tisíc- musel jsem ho prodat-Dodnes vzpomínám...

    bradac.z, 20.01.2008 v 01:42 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání