Aktuální nabídka inzerátů Fiat Bravo

Zkušenosti majitelů s Fiat Bravo


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fiat bravo 1'6 multijet 77kw

    Info mohu podat i na mém tel 602 /661 219 nebo streit.p@email.cz

    natalie.streitova11, 13.11.2020 v 21:27 neutrální recenze

  • chatrné tělo, silné srdce

    Koupil jsem nedávno jako druhé do rodiny Bravo II 1.4 t-jet 88kw, 206 tkm, ročník 2007. Auto docela pěkné, interiér nebývale zachovalý, ale zespodu koroze bída a děs. I o 6 let starší Punto co jme měli doposud je na tom výrazně lépe. Takže při koupi bacha na spodek, prahy, nosníky atd. Kámoš mi ale říkal, že nebude zas až takový problém to poléčit, ale bude se to muset dětat před každou technickou. No, vzpomínám (se slzou v oku) na své první auto, Uno Turbo 1.3, tam to bylo ještě horší a sloužilo mi bez problémů 5 let.

    Klady:
    Motor (tedy pokud je vše OK – sání, svíčky, turbo, výfuk) je parádní, táhne krásně rovnoměrně už odspodu a nechá se hezky vytočit. Spotřeba průměr 6–7 / 100, ale pokud si chcete naplno užít potenciál motoru, 10 litříků není problém. Interiér sice malý, ale velmi útulný a parádně odhlučněný. Sedadla vepředu jsou příjemně tuhá i po těch letech. Velikost kufru naprosto dostačující pro běžné výpravy. Jízdní vlastnosti takové rozporuplné, na dálnici jede jak po kolejích i ve vysokých rychlostech, ale na okrskách nic moc...
    Náhradní díly, pokud pečlivě hledáte, jsou dnes za rozumné peníze. A abych nezapoměl, je to prostě designově moc povedené auto, nejlíp vypadá v černé.
    Zápory:
    Antikorozní úprava (viz. zkušenosti), docela na 3,14ču výhled dozadu, tuhá zadní náprava, takže na horších silnicích poskakuje ja koza, totálně chaotické propojení rádia–palubního počítače–usb (pokud je). Výměny některých dílů jsou jak tahat ježka z klece. Některé plastové vnější díly (speciálně loga) vypadají jak 30 let staré.

    j.p.design, 12.06.2019 v 08:47 neutrální recenze

  • Pozor na motory T-jet

    Bravo 2 je velice povedené auto v testech chválené motory T-jet jsou kovářské motory v podstatě se oživil kdysi závodní motor Fiat Fire.Pokud u tohoto motoru selže rozvodák je velmi málá pravděpodobnost že se motor Fire potká.Ale pozor na EURO 4 do těchto modelů se montovaly plné svody které pnuly a praskaly s motorem to nic neudělá jenom za studena startujete na 2,3x což není přijemné tento projev dělá i map senzor který po čase odejde zanedbatelné náklady do 550kč.EURO 5 už problém se svody nemá jsou dělené proto je majitelé mění za ty praskací cena včetně těsnění cca.9000kč.Píši to zde proto aby si někdo tento vůz nekoupil a pak nenadával na Fiata bohužel to byla jejich chyba na kterou pak přišly.

    Klady:
    Desing i interier obzvláště verze Sport
    výbava ale ta závisela většinou na majitely
    motor turbo
    Zápory:
    T-jet EURO 4
    Odcházející Map senzor cca 80,100tis.km (jednoduchá výměna)nenákladná

    zdynek003, 09.05.2019 v 20:00 neutrální recenze

  • Bravo II-2010, 1.4-16V-66kW, LPG

    Ahoj, chtěl bych se zeptat majitelů stejného auta na výše uvedený motor. V několika recenzích jsem četl o dobrém zátahu ve vyšších otáčkách, to u našeho bohužel neplatí, motor mi přijde hrozně líný, jakž takž jede mezi 2-2.5 tisíci otáček, pak už jen velmi zvolna. Do kopců rychle ztrácí dech, předjet kamión je umění i při jízdě na benzín a spotřeba s lehkou nohou kolem 8.5l/100 km. Dříve jsem měl Tipo 1.4 osmiventil a to auto snad jelo lépe. Bravo jinak pohodlné a spolehlivé. Takže můj dotaz- co může být špatně? Pokud máte podobnou zkušenost, prosím o info na email: loubi46@seznam.cz. Díky...

    loubi46, 26.11.2017 v 10:42 neutrální recenze

  • Zdravim vsechny..........

    Potreboval bych poradit,pracuji v Irsku a mam Bravo 1,2 16v r.v. 2000 zacalo me svitit cervena olejova kontrolka na palubovce a po par km skoro se mi zadrel motor,olej,filtr novy proste motor na vybrus a to si tady nemohu dovolit min.1500 euro.Zhanim nahradni motor a nemuzu zehnat ten presne samy a rad bych se vas zeptal je mozny namontovat jiny motor myslim tim treba 1,3-1,4-1,6 a jinej rok vyroby nez 2000 Porad te prosim Dekuji Ivo

    finlux, 27.07.2017 v 19:01 neutrální recenze

  • fiat bravo 2,0JTD sport 121kw ma najeto 163268km rok 2010

    mate prosim Vás někdo zkušenosti s tim to motorem?? jel sem v 1,9 JTD a byl sem uchvacen,diky za info

    i.polach, 10.02.2015 v 08:34 neutrální recenze

  • stalone fastcherlie

    mam za sebou několik fiatu a to co tu píšete je děsivý stallone zatím jsi spokojenej ale uvidíš co to stím ten tvuj ethanol provede možná jsi lajk a nepoznáš při zvuku motoru jak trpí mít ruce tak ti nafackuje etanol není dobrá volba pokud to nemáš v upravě to mi věř viděl jsem motor rozebranej po jízdě na etanol a fakt nic moc a tolik neušetříš a ani v tý upravě to tomu motoru nesvědčí a fastcherlie lpg do fiatu nepatří lidi si to tam dávaj ale 90procent pak nadává kor do aut 95-00 pravidelně se spotřeba dostane vejš než udává výrobce a to až o 2,5litru a jestly máš s fiatem problém a máš čas a chut tak nejlepší servis na fiaty je ve Třebichovicích Pešek zatim kde všichni a všechny značkový servisy končily a ruzní mistři na fiaty taky tak on to dal do kupy a neni drahej a pokud je tam problém tak auto má do tý doby dokud nejede v pořádku a neni to měnič dílu hledá závadu

    puntoalda, 31.12.2014 v 19:21 neutrální recenze

  • Bravo 1.4 vyská spotřeba oleje

    Bravíčko není špatný auto, akorát to moje mi žere víc oleje než je zdrávo, tak litr na 1000km. Čím by to mohlo být??? Pří větší zátěži docela hulí...

    vesesty, 08.01.2014 v 15:56 neutrální recenze

  • Fiat Bravo II 1.4 T-JET 88kW

    Dobrý den, poohlížím se po tomto autě. Moje otázka ani tak nesměřuje na auto jako takové, ale chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenost z nějakým solidním dovozcem aut např. z Německa? Chtěl bych auto s motorizací 1.4 T-Jet 88kW a ve slušné výbavě, takže automatická klimatizace, tempomat apod.Inzeráty v ČR - auta ve špatném stavu, často bourané a výbavy vůbec nesplňují moje požadavky. Děkuji za odpovědi, postřehy, úskalý a případné typy.

    hamacek.michal, 27.10.2013 v 14:25 neutrální recenze

  • Majitel Fiatu Bravo 1.2 16 V viz foto

    Kdybych nezískal nové auto (taky Fiat),nikdy bych neprodával. S touto motorizací vuz jedí svižně a kultivovaně. Ma pořád nadčasový desingh a při pravidelných servisních kontrolách je ve výborném stavu. Konkrétně vozy vyrobené od roku 2000 jsou takřka bez poruch.

    Klady:
    vzhled,spotřeba,bezporuchovost,výbava,nízká zákonná pojistka
    Zápory:
    pro někoho tvrdší nastavení podvozku

    martintuhy, 23.07.2013 v 17:39 neutrální recenze

  • Sdílet zkušenosti je dobré, ale je nutné uvádět nějáká data

    Řada diskutujících vůbec neuvádí např. rok výroby, kolik mělo auto najeto, kolik jsem sám najel, kolik kW má motor, či jakou mám spotřebu. Ostatní diskutující nejsou opravdu jasnovidci. BRAVO II se začlo vyrábět 2007 a vývoj nevedli makaróni, ale Kanadsko - Rakouské konsorcium výrobců autodílů Magma - Steyer. Spolehlivost je dobrá, ale výhled z vozu trochu horší a taky málo místa ne zadních sedadlech, zato velký kufr. Zajímala by mě reálná spotřeba u motorů JTD 85 kW, JTD 74 kW a JTD Multijet ? Hlavně v městském provozu, na okreskách, případně na dálnici, a rozdíl jaro - podzim a zima?

    vat12345, 18.07.2013 v 09:50 neutrální recenze

  • Fiat Bravo 1,9 JTD 74kw

    zdravim chci se zeptat na zkušenosti stimto typem auta a motoru. Chtěl bych si ho pořídit namam moc financí proto tahle volba. Chci se zeptat zda jeto tak nák trošku svižnější auto nechci nákýho línýho lempla ! ! !jsme ještě mladej a chci trochu aby to jezdilo a né se to táhlo jako smrad. co se týče vzhledu atd jse mi docela zamlouvá takže předem díky za odpověd

    kybliceek2, 26.06.2013 v 22:15 neutrální recenze

  • Bravo II r.v.2012

    Ještě jedna věc to auto vypadá velice pěkně,italský design se opět probojovává na povrch,tak jako kdysi.

    karter88, 25.02.2013 v 13:35 neutrální recenze

  • Bravo II r.v.2012 1.4i 66kw výbava:My Life

    Dobrý den,má někdo zkušenost s Bravem II s motorem 1.4i 66kw 6tikvalt.Příjde mě to jako velice lákavá nabídka.Vše co potřebuji tam je,včetně asistenta rozjezdu do kopce taky se hodí,loketní opěrka,vyhřívaná zrcátka,klimatizace,6tikvalt,ASR,ESP,palubní počítač,radio CD-MP3,tonovaná skla,litá kola,záruka 5let/100000km.Příjde mě to za ty peníze jako dobrej kup.Neboť u konkurence se za plno těchto věcí musí připlácet.Kdo toto auto vlastní,nebo sním má zkušenost ať napíše.Děkuji předem

    karter88, 25.02.2013 v 13:28 neutrální recenze

  • Fiat Bravo 100 16V Suite

    Dobrý den, mohl by mě někdo poradit se skušenostmi s tímhle autem?? Zajímají mě klady, zápory a spotřeba. Děkuji moc

    vlastimil.uzel, 14.02.2013 v 16:32 neutrální recenze

  • Bravo GT

    Zdravím všechny! Měl bych dotaz, týkající se zmíněného auta. Jak je to se spolehlivostí(Motor, podvozek a převodovka) ? Přece jenom, je to Fiat a ten nemá zrovna dobrou pověst, co se týče spolehlivosti. Díky za rady!

    tony495, 20.08.2012 v 15:26 neutrální recenze

  • Fiat Bravo 1.9 jtd 110kw

    Dobrý den mam na vás všechny dotaz nevíte něco o této motoryzaci 1.9 jtd 110kw nejlepe o nějakých závadách jedná se o nový model Brava

    vyskovicak, 21.07.2012 v 17:16 neutrální recenze

  • Hurá Fiat

    Chci jen tohle autičko pochválit...nedám na něj dopustit!!!! Ikdyž mám jen (u mnohých nechvalnou 1.4.12V) já si nemůžu stěžovat.Stačí se jen o ten motor dobře starat a ta holka vás nezradí.Je pravda že má ušží kanálky na mazání,ale stačí motor při každé výměmě oleje vyčistit naftou (je to mnohem lepší než nějaké drahé pročišťovací olejje:-) a Nafta vám to pěkně vyčístí i promaže.Platí to pro všechny druhy motoru:-) Přeju všem Fiaťákům hodně šťastných KM

    Klady:
    Spokojenost na výsost!!!!!
    Zápory:
    Nevím proč,ale žádné sem nenašel:-)

    sahmen1, 28.05.2012 v 16:36 neutrální recenze

  • Fiat Bravo 1,9TD 74kw 100koní

    Já měl tohleto auto pět let, za tu dobu jsem najezdil jen 80 000 km a to kolikrát po cestách necestách v Turecku a Albánii Rumunsku, bulharsku nejhorší však v Polsku kde ramena a tlumiče museli dostat opravdu zabrat. Samozřejmně, že po nějaké době je potřeba spoustu dílů vyměnit a to u každého auta i u WV, asi jsem měl štěstí při koupi vozu, protože se mě nikdy nestala žádná vážná závada.S vozem jsem bezproblémově lítal 190km/h. Na delších cestách při rozumné jízdě (dálnice 140km/h) spotřeba 5,5l to jde. Když bych měl Bravo srovnat s Felicií ( stejný rok výroby, diesel) tak to ani porovnat nejde ))))))))))))) Bravo dva palce nahoru.

    Klady:
    levné náhradní díly
    slušný výkon
    postačující základní výbava
    ABS ,pozinkovaný podvozek,klima,El okna zrcátka
    pořizovací cena
    velmi citlivý posilovač řízení
    Automatické zhášení světel v základní výbavě
    reprosestava 6x reproduktor
    zadní plastové dveře, nezrezaví :)
    Zápory:
    auto starší 10 let
    málo prostoru na zadních sedačkách
    vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru
    Uložení vzducového filtru, při výměně pravé žárovky nebo baterie nutná demontáž vzduchovodu. jen u dieselu.
    1,4 benzín.

    gajdos.ladislav, 04.03.2012 v 16:06 neutrální recenze

  • výška 2m

    já mám 1.9m a problém s nastupováním jsem určitě neměl...nastupování bylo krásné( po upravě sedadla a volantu)

    davis.blek, 27.02.2012 v 21:08 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání