Aktuální nabídka inzerátů Fiat Bravo

Zkušenosti majitelů s Fiat Bravo


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Fiat bravo 1'6 multijet 77kw

    Jsem prvni majitel a mám jej od r.2010,doteď servis ve Fiatu.Takze k dnešku má najeto 439105 km.Tankuju jen naftu u benziny, Vědců.Standard výměna rozvodu..Ve 280 tis spojka,brzdy měním každých 120-150 tis km,vstriky původní z výroby,turbo,EGR ventil také. Ve 310 tis měněny tlumiče,ve 380 tis poprvé měněny celá ramena.Ve 410 tis výměna levého ložiska u kola a l.p svetlomet.olej měním každých 20000 km.Vubec nerezaví .Umývám na vapce i podvozek.Jezdim s ním po stavbách.Auto je super.2x ročně preventivní prohlídka ve Fiat duda v Náměšti nad Oslavou.To auto pořád drží.Pri prodeji mi řekli ve Fiatu.Kvalitni nafta,olej čelenka a nájezd nejméně 30 tis km za rok.Nic víc.Absolutne nenáročné auto.Za 20 tis budu dělat znova rozvody. A pojedu dál.Manzelka jej má v benzínu a super.Az doslouží koupím si TIPO,nicméně podle Fiatu v Náměšti nad Oslavou bude jezdit ještě dlouho.Muzete se klidně zeptat .Výměna dílů jen v originale.Zdraví Pavel Streit

    Klady:
    Bomba auto,můj milacek,Kvalitní nafta,kvalitní olej,kontrolní servisy nejezdit jak dobytek,předvídat,Vyborne auto,nejezdit brzda plynKdyz jedu v noci na stavbu na dálnici,slapnu mu na krk a 180 udělá. A když potřebuji zabrzdit,má ostré brzdy.Jeste mám 7 nového Volfa v naftě a ten tak dobry není,půjde do sveta
    Zápory:
    Malý kufr

    natalie.streitova11, 13.11.2020 v 21:21 kladná recenze

  • bacha!

    Inzerát https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/bravo/18238155?goFrom=list má na fotce motoru (13. fotka celkově )zjevně jiný (nechápu, že to pasuje z jinýho fiata) kryt vzduchového filtru, který má otvor sání vlevo, přičemž originál Bravo II ho má vpravo a je napojen na oválnou hadici (na fotce vpravo dole). Kryty vzduchových filtrů u Brava jsou často propálené (nedokonalá termoizolace) od výfukového potrubí a také mají vibracemi urvané kotvící patky. Doporučuji před nákupem rychlou demontáž vzduchového filtru a kontrolu krytu, jinak motor saje nefiltrovaný vzduch....

    Klady:
    Supr autíčko, levné ND
    do 200 tis. pouze liju benzín a směs do ostřikovače
    Zápory:
    tak zrovna origoš kryt vzduchového filtru moc levný není
    nad 200 tis. vyžaduje (zcela zaslouženě) péči jako kdysi Š105

    kubca78, 03.08.2019 v 22:28 kladná recenze

  • Fiat Bravo II 198 - 1.4 66kW 2009

    Auto jsem kupoval starší, mělo najeto kolem 80 000km. Mám ho cca přes půl roku a musím říct, že spokojenost. Na autě jsem měnil svíčky, olej, filtry, stabilizační tyčky, čepy řízení, kuláky a rozvody. Hodně trpí na přední nápravu, ale díly nejsou drahé. Čeká mě ještě výměna výfuku, trpí na něj snad všechny fiaty. Auto je sportovnější, ale sedí se v něm dobře. Trošku musím pohanit přeposilovaný posilovač, ale dá se na to zvyknout. Bravo druhé generace je robustní, bezpečné (mnoho airbagů) a solidně udělané. Vyzdvihuji komfort a odhlučnění v kabině, jednoduchý podvozek (vše si uděláte sami a za hubičku), celkem velký zavazadlový prostor, nízké ceny a to jak aut, tak ND. Pár much se určitě najde, ale to na každém autě. Celkem mile mě překvapil motor, jeho kultivovanost a celkem dobrá akcelerace (ve vyšších otáčkách). Jezdím především ve městě a občas ho vytáhnu po dálnici na chalupu a spotřebu držím kolem 6,5L/100km. Ovšem při dravější jízdě se dá hravě dosáhnout závratnějších čísel :-) A ještě jedna rada, do předních světel vražte žárovky night breaker a rozdíl bude velký.

    Klady:
    Nízká pořizovací cena a ceny ND
    Design
    Spolehlivý a tichý motor (1.4 66kW)
    Vnitřní velikost - ač se to na první pohled nezdá
    Volant nastavitelný ve dvou úhlech
    Isofix
    Jednoduchý podvozek a s tím spojené náklady
    Levný provoz
    Zápory:
    Vysoká nakládací hrana v kufru
    Rezavějící výfuk (naštěstí není drahý)
    Vrzání plastů v interiéru (možná kdyby byl motor hlučnější, ničeho bych si nevšiml:-))
    Při ostřikování čelního skla se voda hrne po bočních oknech

    alienjar, 07.04.2016 v 10:48 kladná recenze

  • skvělý auto

    mám fiata Bráva a jsem maximálně spokojený jezdí bez závad na to že to je z roku 97 tak karoserie bez koroze navíc jezdím na etanol a to bez úprav auta

    Klady:
    nadčasový design výborný motor
    Zápory:
    fámy o Fiatech

    stallone03, 30.12.2014 v 07:21 kladná recenze

  • Bravo I, 1.2, 1.4, 1.6

    Dobrý den! Chci 19letému synovi koupit staré Bravo1. Zvažuji benzínovou motorizaci, ale jako celoživotní fijaťák D,TD,JTD,JTDm se v benzínech moc neorientuji co se týče nemocí těchto tří motorů. Jsem si vědom, že to bude staré auto, a záleží na předchudci, a stím i spojená rizika. Ale všeobecně co je na těchto motorech dobře a špatně(spotřebu neřeším) Děkuji za odpovědi a názory jestli motor: 1) 1.2ccm 2)1.4ccm 3)1.6ccm

    Klady:
    Fiat
    Zápory:
    Fiat

    martin202, 18.11.2014 v 08:05 kladná recenze

  • Fiat Bravo 2 T-jet 120 koní - dotaz

    Zdravím, mám nové Bravo necelé 3 měsíce, vcelku spokojenost. Před tím sem měl staré Bravo 80 koní, tak porovnávám především s tím. Až na utažené vlásenky je nové Bravo jízdně ve všem lepší. Podle mě není už tak lehkonohé především díky větší hmotnosti o 250 kg. Ale na dálnici je naopak velice pohodlné a stabilní. S první generací se to vůbec nedá srovnávat. Motor je pro mě dělo, ale tady mám na zdejší odborníky jeden dotaz. Dřív jsem hodně jezdil na volnoběh - dojezdy na křižovatky, táhlá klesání atd. U nového Brava táhlé sjezdy vpohodě, ale pokud dojíždím bez rychlosti do křižovatky při nízké rychlosti kolísají otáčky mezi 800 až 1000 otáček. Při stání jde motor naprosto vyrovnaně. Samozřejmě auto má kompletní elektroniku pro jízdní stabilitu atd. Je to normální? Prodejce mám trochu z ruky a taky nechci vypadat jak trouba, pokud to je u nových aut běžné... Děkuji za konstruktivní odpovědi. Fiatům zdar!

    Klady:
    desing - mám příplatkovou metalízu chromy krásný litý kola
    síla motoru
    Zápory:
    Nepodstatné drobnosti..

    b.p.009, 29.11.2013 v 19:40 kladná recenze

  • BRAVO 1.9 JTD.....150 k,r.v.2008

    auto mám jako druhý majitel při koupi mělo najeto 96000 km,nyní 145000 km,funguje spolehlivě,jen si musíte dávat pozor stejně jako u Stilla na axiální ložiska na přednich tlumičích(pokud přireznou-to se stalo m) v zimě při mrazech mi praskly přední pružiny.oprava vyšla na 3500 kč,ale jinak v vše pohodě.motor táhne od nízkých otaček,zrychlení vynikající....spotřeba okolo 5,5-6 l/100km,jen ne 18-ti palcových ráfkách je to trošku koza.při trošce péče a pravidelných kontrolách v servisu nejsou žádné problémy...můžu vřele doporučit.

    Klady:
    hezké na pohled,za málo peněz hodně muziky(na rozdíl třeba od VW GOLF),spolehlivé,bez koroze,výbava dobrá,muzika-vynikajíci,na menších rafkách 16 nebo 17 palců pohodlnémotr-bez problémů
    Zápory:
    axiální loziska na předních tlumičích-musí se při koupi auta nechat zkontrolovat.vzsoká nakládací hrana kufru

    pedro-68, 20.05.2013 v 08:21 kladná recenze

  • Bravo II 1,4 t-jet 2008

    Dobry den fiat bravo II muzu vrele doporucit.Verze 1.4 66kw bych nebral je na takovy vuz hodne slaba.

    Klady:
    Spolehlivost
    Dobre jizdni vlastnosti
    Zápory:
    Malo vnitrniho prostoru

    fanoush1, 10.03.2013 v 12:55 kladná recenze

  • 1.6 76kw

    Ahoj . Toto autíčko jsem si pořídil před 4 roky . Známí mě to rozmlouvali , ať to nekupuju , ale já jsem měl svůj sen a ten se mě splnil . Když jsem poprvé sedl za volant bravíčka hned mě všechno padlo přesně do ruky a i když jsem do té doby měl zkušenost pouze se škodou 100 , pak později s felicií a občas s tátovým tipem , cítil jsem se velmi příjemně jako bych bravo už někdy řídil . Prostě hned jsem se do autíčka zamiloval a nic jiného jsem už nechtěl . Bohužel letos začátkem ledna jsem se stal účastníkem hromadné havárie na zledovatělé dálnici a oprava se už nevyplatí . Teď projíždíme s tátou autobazary a čímdáltímvíc chci znovu toto stejné auto . Byl to můj mafiánek a bude znovu .

    taylor.milan, 03.02.2013 v 14:05 kladná recenze

  • 1.6 66kw

    Uz jsem par aut ridil, jsou lepsi i horsi, ale Bravo mi proste prilnulo k srdci. Stale premyslim, ze si ho poridim znovu, zkusil bych nove, ale to je trosku nad me financni schopnosti. Povery o nespolehlivosti fiatu jsou pro me minulosti. Bravo bylo ve sve dobe desingove nadcasove a i ted s lehcimi upravami muze souperit o miss auto s nejnovejsimi auty. Nikdy na moje prvni bravo nezapomenu, jak uz jsem rekl je to pro mne srdcovka.

    mwest, 01.02.2013 v 22:42 kladná recenze

  • 1.9jtd

    výborné autíčko, živé, úsporné a spolehlivé. Motor 1,9 jtd nemá chybu, startuje za všech teplot, dravý zátah a bez ztrát oleje. Na rozdíl od tdi nekouří a táhne od minimálních otáček, turbo i u auta s 200 tisíci km není slyšet. Akorát je v něm cítit každá díra, ale to není vada auta nýbrž našich silnic.

    Klady:
    spolehlivý, silný a výkonný motor
    lehké a příjemné ovládání celého auta
    Zápory:
    slabší brzdy, aspoň u mojeho chybí zadní kotouče
    u mojí verze chybí abs

    atzijeprsi, 22.01.2013 v 23:10 kladná recenze

  • Bravo 1,9 jtd, 74kW

    Ahojte, auto jsem koupil v únoru 2011 za 40000,- v bazaru, bylo dotažené z Itálie, najeto 127 tisíc km. Po koupi jsem vyměnil oleje a filtry, ceny dílů lidové. Za tu dobu jsem najel 65tis. km a auto je na najeté km ve slušném stavu. Olej měním po 10-12 tisících, polosyntetiku. Motor je zespodu suchý bez úniku, lehký únik je pouze z převodovky, tu zanedlouho vyměním- občas při rychlosti nad 130km/h vyskočí pětka do neutrálu. Dá se sehnat od třech tisíc. V Praze jsem nechal motor přečipovat na 96kW (2500kč), lítá jako drak, na dálky za 4,5 litru. Je to 11 let starý common rail, z valné většiny jezdím na kerosin a absolutně bez problémů. Spodek je kupodivu bez koroze. Auto můžu jen doporučit.

    Klady:
    výborný motor
    nízká spotřeba
    spolehlivé
    levné díly
    pro řidiče i na dálky pohodlné
    Zápory:
    jediný zápor byl ten že po zvednutí výkonu jsem musel vyměnit spojku.

    loubi46, 12.11.2012 v 13:33 kladná recenze

  • Fiat bravo gt 1,9 jtd 105 koni

    Zdram lidi toto auto je nej nedam na nej dopustit nejkvalitnejsi motor velmy vysoky vykon turba a ta spotreba ta je vzhledem k obsahu motoru a jeho vykonu neuveritelna ve meste kolem 5,5litru kdesto na delsich trasach se s nim dostanu hodne pod 5 litru a to nemusim dodrzovat rychlost muzu jen doporucit.

    Klady:
    Velmi nizka spotreba
    spolehlivost
    levne nahradni dily
    velka vydrz motoru
    sportovni auto

    veni1234, 19.04.2012 v 09:46 kladná recenze

  • Fiat Bravo 1,9 td 74kw 100 koní

    v Turecku a Albánii Rumunsku, bulharsku nejhorší však v Polsku kde ramena a tlumiče museli dostat opravdu zabrat. Samozřejmně, že po nějaké době je potřeba spoustu dílů vyměnit a to u každého auta i u WV, asi jsem měl štěstí při koupi vozu, protože se mě nikdy nestala žádná vážná závada.S vozem jsem bezproblémově lítal 190km/h. Na delších cestách při rozumné jízdě (dálnice 140km/h) spotřeba 5,5l to jde. Já měl tohleto auto pět let, za tu dobu jsem najezdil jen 80 000 km a to kolikrát po cestách necestách Když bych měl Bravo srovnat s Felicií ( stejný rok výroby, diesel) tak to ani porovnat nejde ))))))))))))) Bravo dva palce nahoru.

    Klady:
    levné náhradní díly
    slušný výkon
    postačující základní výbava
    ABS ,pozinkovaný podvozek,klima,El okna zrcátka
    pořizovací cena
    velmi citlivý posilovač řízení
    Automatické zhášení světel v základní výbavě
    reprosestava 6x reproduktor
    zadní plastové dveře, nezrezaví :)
    Zápory:
    auto starší 10 let
    málo prostoru na zadních sedačkách
    vysoká nakládací hrana zavazadlového prostoru
    Uložení vzducového filtru, při výměně pravé žárovky nebo baterie nutná demontáž vzduchovodu. jen u dieselu.
    1,4 benzín.

    gajdos.ladislav, 04.03.2012 v 18:34 kladná recenze

  • malé svižné auto

    Bravo je moje druhé auto a opět fiat. Koupil jsem si HGT V.I.S. 130kW a teď mám cca 220 000 najeto. Musím zaklepat, zatím šlape jak hodinky. Jen chronická závada fiatů mě občas vytáčí - vrzající plasty. Jinak je motor velice svižný a "slušně vychovaný" podvozek je čitelný a reakce na řízení je úžasná. Jedná se o sport pack se sníženým tužším podvozkem s mohutnější stabilizační tyčí na přední i zadní nápravě. Má také částečně samosvorný diferenciál a brzdy brembo (ty co se montovali na fiat coupe 20V turbo). Díky dodržování servisních intervalů a používání rozumu, je spolehlivé a spotřeba se pohybuje kolem 7,5l /100 km ( jezdím převážně na venkově ). Nemá ale problém vyjet 68l nádrž na 36 kolech na Brněnském okruhu.

    Janacekstepan, 13.01.2012 v 04:13 kladná recenze

  • Selenia pro 1.4 12V

    Je to bohužel jedna z možností jak s tímhle motorem najezdit hodně km bez ztráty výkonu a spolehlivosti. Já sice jezdil na Castrol Racing 0w-60 jenže ten byl ještě dražší než selenia. Po sto tisících kilometrech byl motor teprve v té správné kondici a nebyl problém jet v Německu 190km/h.

    alf166hlx, 26.12.2011 v 23:06 kladná recenze

  • pro tomkobr

    Tak to jsi pochopil špatně. Psal jsem to tak že lidi si dají do 1.4 12V levnej olej, zničí zdvihátka, vačku a pak napíšou na Fiata negativní hodnocení že si s ním naběhli když si koupili takovej sr.č a že 1.4 už nikdy. Já měl 1.4 12V jedenáct let a bezproblémový auto.A puntoalda by se tu mohl vyjadřovat slušněji.

    alf166hlx, 26.12.2011 v 22:59 kladná recenze

  • Pro hlupáky, co jsou proti 1.4

    Naučte se o ty 1.4 motory starat a žádnej problém nebude! Ostatní motory jsou úplně stejně poruchový. Píšete jak je to hroznej motor, protože jste buď lajdáci, kteří se o něj nestaraj, nebo namachrovaní lojzové, co jim nestačí výkon 55 - 59 Kw. Naučte se s tim jezdit a spotřeba bude stejná jako s jinýma morizacema.

    tomkobr, 23.12.2011 v 18:13 kladná recenze

  • pro Tonda547

    Takovéto lidi,jako jste Vy,já prostě zbožňuju,můžete sem napsat vaše konkrétní problémy s Fiaty??Chtěl bych vědět co si nemám kupovat.. :DDD Můj názor na Fiaty je velice kladný,měl jsem Uno,Punto,Bravo,můj otec vlastní Stilo a nikdy s ničím nebyl problém,jen spotřební zboží,což je u veškeré jiné plečky.Teď mám Forda Focuse a ano,jsem s ním nadmíru spokojený a bohužel,je to Němec,ale koncernová auta??Už nikdy více,vlastnil jsem asi dohromady tak 10 Octávií 1.9Tdi 81kw,vše dovoz z německa a samozřejmě na prodej,protože Češi ničím jiným nežijou (bohužel) a teda nic jsem na tom tak zázračného nenašel,jen ten motor není špatnej,ale jen co se týká spotřeby,jinak děs.Neustále jsem řešil problémy,že to za studena nestartuje,malinko víc jsem zavřel dveře a spadlo okno vlivem konstrukční vady na stahovačce,podvozek fakt nic moc,řekl bych,že pokrok od Felicie tam teda moc není,místo za předníma sedačkama je tak pro děti,vůbec ty auta nesvítěj,originální muzika v tom je teda fakt příšerná,řekl bych,že skoro všechno hraje lépe.. :D,neustále padaj budíky,zatuhávaj stěraře a zase vlivem konstrukční chyby,tuhnoucí zámek na zadník víku a je toho mnohem víc s čím jsem na tom měl problémy.Teď něco k tomu Vašemu nesmrtelnému 1.9Tdi.Ano,byly to super motory,ale tak max. ve 3kovým Golfu a jedničkový Octávce do roku 2001 se 66kw,protože ještě turba něměly proměnou geometrii lopatek,takže i neustále klidnou jízdou na spotřebu to nezatuhlo,jinak tam jsou problémy s váhou vzduchu,opotřebovaný startéry a potom to za tepla točí s motorem a pár vteřin se nic neděje a o hlučnosti ani nemluvě.Jediné co se mi na těch autech líbilo je kufr,palubní počítač,brzdy při normálním ježdění,(ostrou jízdou ztrácení účinek,ale to se ani s Octávkou ostře vlivem velkých převisů od kol nedá jezdit,protože se to rozhoupe jak kolébka) a již zmíněna spotřeba a myslím,že slavné VW na tom bude dosti podobně,jinak tyto zkušenosti nemám jen já,ale i lidi v mém okolí,co se živí autama. ;o) Jinak 2kovou Octávku jsem ještě neměl a ani potom nějak netoužím,je pravda,že je tam dosti pokroků,ale ty dieslové motory!!!Trošku dobrej je 1.9Tdi 77kw,ale 2.0Tdi /(103kw) mě dost zklamal v Seatu Altea,kdy při 40tis odešlo turbo,na 68tis. spojka a musel se měnit i 2hmotný setrvačník a teď se řeší filtr pevných částic. A co je na tom vše nejvíce divné?Že naše Sltilo s motorem 1.9Jtd a také s dvouhmoťákem jezdí stále bez probmému,teda je pravda,že jednou to napsalo chybu airbagu,ale je to jen špatná svorkovnice pod sedačkou,takže se to proletovalo a stále se jezdí dál a bez jediný chybičky.Už jen to propracování a vychytávky jsou opravdu někde jinde,už jen zadní sedačky samostatně se posouvající a dokonce i opěradla jdou naklápět,ukažte mi jedno VW,krom Sharana,Multivana(mimochodem to už je jiná skupina) jaké to má??Třeba i blbá funkce Folow me home(svicení na cestu domů),kde si můžete nastavit jak dlouho to bude svítit?A pozor,bavíme se o roku výroby 2003,nebo třeba prosklená střecha a byl bych tady do nekonečna.. :D Jinak nezastávám se Fiatů a žádných jiných značek,každej kus je originál a každý z nás má s autem někdy problém,ale co nesnáším,když někdo odsuzuje Fiaty a Alfy a podobný italský auta.Já další auto budu volit z Italských řad a to Alfu Romeo 159 Q4 2.4jtdm (154kw) v základu,tak jsem zvědavej jak na dálnici a kdekoliv jinde bude VW stejné třídy stačit.. ;o) Jinak Bravo je moc pěkné auto a to nové už je opravdu povedený kousek,vždy se za ním ohlédnu.. :o) !!..Přeji Všem mnoho spokojených kilometrů,ať už z Fiaty,Vw,Škodovkami,.. !!.. ;o)

    LKuthan, 01.12.2011 v 16:00 kladná recenze

  • pro :drikedrike

    Bravo JTD je super volba.Mít peníze tak ho beru všema 10ti.Jenže peníze když jsem kupoval auto nebyly,tak jsem si Vzal Bravo 1.9D .výkonově nic moc,ale motor držák.JTD je super,nízké emise,vysoký výkon,ale jen je průser že je háklivější na kvalitu nafty,ale ne zas tak jako DCi od Renaulta nebo HDi

    SKIPPY.TRUCKER, 12.06.2011 v 20:01 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání