Aktuální nabídka inzerátů Fiat Marea

Zkušenosti majitelů s Fiat Marea

Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Marea 2,4TD

Zdravím všechny italáky,jak jsem tady už dole psal,jsou tam dva příspěvky ode mě.Tak druhá mařenka už má najeto 201000 z nějakých 125000.Můžu se pochlubit,že za ty cca 3 roky,pravé rameno 900,výfuk cca 2000,kosti na stabilizačku cca 250/ks a oleje,filtry toť vše,spotřeba s mou nohou cca léto 6 l/100km a zima cca 7,4l/100km.Auto super jen střecha se bohužel loupe,jinak žádná koroze.jinak k té spotřebě,jezdím každý den,mám to spotřebák cca 80 km za dne,město a I.třídu,běžný provoz.Jinak jezdím bez ztráty bodů,ale neříkám,že jak mě někdo nenaštve tak neumím vypustit komín a to pořádně :-).Příští auto jak jsem psal opět bude Fiat nebo Alfa a to jsem tyto před několika taky hanil.Tak všem šťastnou ruku při výběru auta.Zdraví Yettík

viz předchozí mé příspěvky
    Zápory:
    těžký předek,slabší lak,loupe se po dovozu z Itálie

nodzakrosta, 21.08.2015 v 14:41 neutrální recenze

• varsoldo

rád bych se stebou sešel a trošku bych ti ten hřebínek i stou 100konovou modlou rozčís

puntoalda, 24.06.2015 v 20:13 neutrální recenze

• Marea 1,6 WEEKEND

puntoalda : já a psát kravíny ? Vždyť mne chlape neznáte a to auto vůbec neé, protože Marea taková je, ale to záleží na řidiči , jak umí odhadnout proklouznout mezi auty, co se vlečou a jsou to ilná auta, ale řidič je na h...o ! Ona Marea má j držák v přední nápravě , jako bavorák a v zatáčce drží, jak přibitá ! Trhat asfalt, to umí jen trouba, jinak to je na frekventované silnici a jednoproudové a tam trhat asfalt je p....a !

Klady:
    Rok výroby 1999 a já jsem dal jen novou spojku a ložisko pravého kola !
    Zápory:
    Spodek karoserie hnije, ale to nevím, jak se k tomuto Fiatu choval předešlí majitelé

varsolda, 22.05.2015 v 19:35 neutrální recenze

• varsolda

varsoldo ty jako pohotovostní řidič bývalý píšeš takový kraviny 1.6 16v jede dobře super motor ale v máree to zas taková pecka neni a že to jede jak d'as je blbost myslel jsem že v armádě byly ostřílení řidiči a ne takový co obdivují 1.6 sorry jezdil jsem 2.2tdci 3.0tdci 2.5i 3.2i 2.0 20vturbo to trhalo asfalt

Klady:
    marea je super auto jezdil jsem jak v benzínech tak i dieslech a když tohohle dělníka, hodně uveze, tak v 1.9jtd a motor co stím fakt hýbal byl 2.0 20v zklamání 2.4td

puntoalda, 04.01.2015 v 14:58 neutrální recenze

• Marea Weekend 1.6 16 kombi rok výroby 1999

Nikdy by mně nenapadlo, že si jednou koupím toto auto! Nelíbilo se mi a když si měla žena kupovat ojeté vozidlo, tak nám toto auto nabízeli v bazaru Mošnov a s tím, že je i na plyn! Rychle jsem z toho bazaru "mazal" a žena se mnou! Ta si nakonec koupila Ford Mondeo 2.0 kombi a s natočeným tachometrem 280 000 km za 80 000 Kč a to jí slouží skvěle dodnes! Jenže mi jej nikdy nepůjčila, protože já jezdím docela jako ďas a tak po třech letech jsem na internetu Sbazar objevil Mareu a ta na fotce vypadala skvěle, pÍši : vypadala skvěle a já z Ostravy si pro ní jel až do Kraslic ( KV )! A NELITUJI TOHO! Odříkaného chleba největší kousek se říká a dnes tu Mareu mám třetím rokem a je to auto ďábel! Tehdy po převezu domů jsme teprve zjistil, že náhr.kolo "čumí" ven a i jiné věci nejsou tak v dokonalém stavu, jak mi majitel řekl! Jenže já so hodně sám opravil, nakonec i dal novou spojku, ložisko kola a je to auto skvělé!

Klady:
    V zatáčkách drží jako přibité, rychlostně velmi živé, jen zadní dveře a jejich otvírání musím vždy přitáhnout zahnutým háčkem, ale to na jaře vyřeším!
    Za malý peníz hodně muziky a i když mi to auto v mé péči vydrží celkem jen 4 roky ( spodek odchází ), jsem za něj rád, protože miluji svižnou jízdu ( bývalý pohotovostní řidič na kbelském vojenském letišti Pha 9 ) a jak mi toto auto zrezaví úplně, koupí si zase Mareu!!!

varsolda, 28.12.2014 v 20:46 neutrální recenze

• Marea 1.6 16V

Předchozí příspěvek mě zaujal údajem o průměrné spotřebě. Měl jsem ten samý vůz, i rok 1998 a podobné kilometry. Spotřeba s lehkou nohou 8 litrů. Za šest a půl jezdilo Bravo a to se muselo opatrně. jestli někdo dokáže za takhle málo s těžkou Mareou kombi tak je oko jezdec. Když znovu Mareu, tak s 1.9 Jtd 81kw, úplně nejlepší co si můžete pořídit v tomhle voze. Motor srovnatelný spolehlivostí s rádoby ikonou TDi rotační čerpadlo Bosch.( i ten má své slabiny- váha vzduchu, ventil n75. turbo, egr ventil) Pokud máte víc v pokladničce, volil bych novější Cromu. Přes vzhled který se nemusí líbit každému je to dobrá volba. není jich ovšem dost na výběr a když jsem narazil na nějakou pěknou tak byla v AAA s přehnanou cenou.

gornerstefan, 08.02.2014 v 06:01 neutrální recenze

• fiat marea 2,4TD

Dobrý den,vlastnil jsem 7let fiat marea weekend 2.4TD 91kw a nemohu mit proti tomuto autu mensí výtky Toto auto doporučji..

Klady:
    Velky a prostorný vůz,sila motoru a spolehlivost,zy celych 7let jsem v aute vymenil tlumice a zadni ložiska v kolech.
    Zápory:
    Jediný zápor je že když se studenému motoru davá po ocas hrozí prasknutí hlavy.

nezlp82, 29.05.2013 v 10:04 neutrální recenze

• cvakání relátka

ahoj Marejáci, už 5. rokem jezdím sedan-benzín 1.6, spokojenost. Když si v zimě přitopím a pustím to i na přední okno, tak mi začne pravidelně cvakat nějaké relátko před řidičem za palubkou. Zastavím, vypnu motor, strčím klíček do zapalování, pootočím a zase cvaká, potvora. Řeším to tak, že si na moment pustím stírače a už necvaká. Také to někoho trápí? Díky za tip potmahon@seznam.cz

potmahon, 29.03.2013 v 10:27 neutrální recenze

• maruska 16-16v

Chtel jsem se zeptat mam1.6 jezdila krasne zniceho nic jsem ji nemohl nastartovat jako kdyz je vybyta baterie tak jsem dal novou a udelalo to same a jeste prestal drzet volnobech ale po dvou dnech jsem sel do garaze a slusil jsem nastertovat a chytla hned a volnobech drzi tak nevim co stim

radek.kutek, 20.11.2012 v 19:57 neutrální recenze

• 2,4td

Mařka sloužila ale poslední zima ji dala zabrat, tak šla z baráku už měla odslouženo o auto sem se staral poslední investice 215 tis ale kvůli těžké korozi sem ji prodal za 10tis.Ale prostě čas se nezastaví a vyvařovat se to nevyplatí a kamarádovi shnila taky poslední zimu.Šel sem do MPV v HDI a max spokojenost marea 2,4td žrala jak tank a musela se honit aby jela motor je moc těžký a velká turbo díra,ale jak se rozjela tak letěla jak raketa ale taky pak žrala i trávu u silnice.Jinak auto pořád pěkný a nevěřim že je v pozinku to by se nerozpadla jak papír.

Tvar
    koroze

davadrak, 23.10.2012 v 20:21 neutrální recenze

• pro martina seifra

Auto se přehřívá, protože je málo vody v chladícím systému. Auta se špatně zavodňují a v expanzní nádržce musí být voda skoro až po víko.

Klady:
    Slušný motor, dobrá spotřeba.

martykanj, 30.08.2012 v 20:34 neutrální recenze

• Fiat Marea 19 JTD 2000 ELX

Muzu jen dodat,ze sem byl s touto motorizaci moc spokojeny.Je jasny,ze hned po dovozu auta z Italie sem musel menit zhavice,motor.olej,filtry,komplet brzdy,takze kotouce i oblozeni,odesel po dvou tydnech klimakompresor,ktery sem tedy menil,ale jinak naprosta spokojenost jak s jizdou,tak spotrebou.Na to,ze tyto auta uz maji hodne najeto (ja mel pres 300tisic) a to maji vetsinou vsechny tyto rocniky,tak je motor az moc v dobre kondici.Muzu jen doporucit.

Klady:
    Vyborny motor,pohodlna a dobre sedi na silnici.

smichele, 05.08.2012 v 15:57 neutrální recenze

• koupě marusky

Zdravím taky bych se zeptal na co si dát u márei při koupi pozor,jak je na tom motor 1.6 16v jede dobře a jakou má asi tak spotřebu oleje?Co říkáte na tuhle má to cenu,nebo bude už mít za sebou http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/marea/10178264?tab=discussion#tabs Díky

martinseifer, 28.06.2012 v 13:44 neutrální recenze

• Koupě Marei

Dobrý den, chci si koupit Mareu, zamlouvá se mi nějaká jtd, láká mě hlavně 2,4 , ale všichni mechanici kterých jsem se na ni ptal, mi říkají, že jsou s ní jen problémy. Tady podle zkušeností to vypadá, že je tomu právě naopak. Jak to tedy vlastně je? Děkuji za názory

tomaslipovsky, 22.05.2012 v 06:01 neutrální recenze

• hledám teplotní čidlo které ukazuje teplotuu vody na budíku v autě

právě jsem koupil fiata mareu tak bych se chtěl zeptat proč se tak rychle ohřívá špatně mi spíná ventilátor nebo špatně ukazuje budík nevím nemáte někdo nějakou zkušenost díky jirka

ideální rodinné auto

man.faiferovi, 21.05.2012 v 20:35 neutrální recenze

• Rezne

Bohužel koroze hlodá na podlaze u prahů. Neprojde pak bez opravy stk. Zbytek drží, povrchově vypadá ok ale zespoda rez jak běs. Ale to i jiné značky, pozink není samospasitelný. Důležitá je důkladná kontrola každého kusu. Hlodá to pod vrstvou tlumicí hmoty a když se to pak ukáže tak je to dost tristní.

gornerstefan, 18.01.2012 v 12:34 neutrální recenze

• koroze

to:Draksler - Marea 2000 1.9JTD pozinkový podvozek měly myslím už Punta v r.1993. Já osobně mam Bravo rv.2000 a nemužu si stěžovat. Jednou do roka spodek pro sichr tlumexem ale nikde nic nekvete. Punto jsem měl před Bravem a také.. minimum koroze. Auta nebyla garážovaná,stála venku na větru děšti.

kollota.m, 10.01.2012 v 14:37 neutrální recenze

• spoehliva

mame mareu 1.8 hlx kombi 83kw.co se tyka jizdnich vlastnoti ,tak je naprosto spolehliva,-20 c startuje okamzite.nikdy nas nenechala ve stychu.nahradni dily za pusu .akorat ta spotreba 12 litru po meste.jinak kdyz jsme na dovolene jezdily na spotrebu mimo mesto,tak jsme na plnou nadrz ujely 750 km.jinak nam v zime obcas zamrznou dvere u ridice takze nejdou otevrit a musi se jit od spolujezdce.vypada velice pekne a bude vypadat za dalsich10let porad stejne pekne.

fuunebrak, 06.01.2012 v 22:45 neutrální recenze

• JTD 4ever :-)

Zdravím, zkušenost s tímto autem mám více méně dobrou. Motor jtd je držák (najeto mám přes 400tis, tacho má 280tis). Rok 99, dovoz It v roce 03. Od roku 2003 je v rodině, nejdřív otec teď já. Na laně jela jednou, vylítnul vstřik. Co se servisu týče tak nejhorší jsou ramena a stabilizátory. Ale není to nějak extra zvlášť drahá oprava. No a vzhledem k tomu že je to ital, tak zkrátka tak elektřina v autě trochu zlobí, ale když se s tím člověk naučí žít, tak proč ne... Osobně bych koupil raději fiata než oktávku TDI. Ale takhle uvažuje málo lidí. Beru v potaz výbava x cena x kvalita. Zkrátka za bezva peníze dobrý auto, který je slušně vybavený a pohodlný. Mé další vysněné auto je opět ital, ale tentokráte alfa 156 JTD... Ale nejkrásnější je 159, sice v čr na silnici rarita ,ale když nějakou vidím, tak se vždy otočím... Není to jak nějaký BMW nebo audi...

so.lim, 11.12.2011 v 18:36 neutrální recenze

• Marea 2000 1.9JTD

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jak je to s korozí, nebo je pozinkovaná už?? Díky za info