Aktuální nabídka inzerátů Fiat Punto

Zkušenosti majitelů s Fiat Punto


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Punto v autoškole

    Punto v autoškole Provozuji v autoškole Fiat Punto 1,2,i rok výroby 2004. V současné době mám najeto 388000km.za tu dobu jsem vyměnil 3 spojkové sady a 5x přední brzdy, 3x zadní díl výfuku 2x rozvody tedy běžná údržba během provozu jsem musel měnit servo a řídící jednotku a 2x jsem měnil uhlíky ventilátoru topení a 1x spodní ramena. jsem s Puntem spokojen a až ho budu muset vyřadit asi uroním. S průměrnou spotřebou v převážně městském provozu a žáky autoškoly 5,6l myslím ideální auto pro autoškolu ivan.brabec, 19.07.2015 v 18:50 Tak teď už má najeto 500000

    ivan.brabec, 29.07.2018 v 19:42 kladná recenze

  • POSILOVAČ ŘÍZENÍ FIAT PUNTO II

    PROBLÉM SE SERVEM NA AUTECH OD ROKU 1999 DO ROKU 2003 .OPRAVA VYŘEŠENA NA http://www.servo-punto.estranky.cz/

    xz12, 16.03.2018 v 10:26 záporná recenze

  • punto 1,2 clasic 44kw

    Auto jsem kupoval nové v roce 2009, nyní najeto 100 000 km po2.5 letech výměna zadních tlumičů Monroe 400kč a dřží do dnes, po 3,5 letech upadl origo výfuk užraný u tlumiče, koupen polský 2 díly cca 1500kč vyměněno svépomocí na parkovišti a drží do dnes, to podstatné ale přišlo teď po 8 letech, přestali fungovat směrová světla a světe div se taliáni to mají přes řídící jednotku ve které se vysrážela voda z prý z vlhkosti uvnitř auta(koberečky, sníh a td) Totálně zoxidovaná že nešla repasovat a nová vyšla i s přehráním na 16 200kč!!!!! jinak jsem měnil 2x svíčky a teď kotouče a desky textar cca 1000kč plus běžné náplně, spotřeba průměr 5,2l, auto je tvrdé a přeposilované jinak na ježdění 25km do práce stačí, jestli nová řj vydrží dalších 8 let budu spokojen

    Klady:
    levné repliky nd , trochu zručný majitel si toho opraví spoustu sám
    Zápory:
    na našich silnicích skokan)) a ta řídící jednotka!

    nokian43, 15.05.2017 v 21:03 neutrální recenze

  • punto 2015 1.2 plus 51kw

    ..... zdravim nemohu zatim zjistit jestli se jedna o 8v ..... poradite ?

    doca.vm, 14.05.2017 v 13:25 neutrální recenze

  • Fiat Punto 1.2 cabrio

    Přišlo jaro, pár teplých dnů a střecha šla dolů. A já šel do vývrtky, když jsem pak střechu nandaval. Ozvaly se praskavé zvuky a Fiat vypadal,že bude jezdit bez střechy i když bude natažená. Silikonová tuba zase zaúřadovala a já letěl k čalouníkovi v bláhovém domnění, že nová střecha nebude až tak drahá. Byla. 25 tisíc a čekací doba 1 rok. Šel jsem znovu do vývrtky a vrhl se na internet. Jestli bych se chtěl vyučit nějakému lukrativnímu řemeslu, byl by to čalouník. Všichni mají práci na 1-2 roky dopředu a ceny tedy nejsou žádná láce. Střechu pod 20 tisíc ani náhodou. Objevil jsem nějakého zřejmě dovozce z Ústí nad Orlicí a ten chce za vinylovou, tu mám já, 12.900 kč. Tak nad tím dumám. Jen se bojím toho nandavání. Čalouníci mě varovali, že nemusí sedět. Rám střechy pracuje.

    bouska67, 02.05.2017 v 12:37 neutrální recenze

  • Fiat Punto 1.2 cabrio

    Začal jsem mít zaječí úmysly, já jak mám auto víc jak dva roky, tak se poohlížím po jiné káře. Hold někdo střídá holky, někdo auta. Vždy když jsem kupoval jiné auto byl pro to nějaký důvod. Buď se sypalo, nebo rezlo, kupuji povětšinou starou veteš, nebo už mě nebavilo, což byl asi největší důvod pro prodej. Doufám že sem manželka nezabloudí. Důvod proč jsem se začal dívat na jiná auta byla samozřejmě střecha. Sice neteče, protože je vyspravená silikonem, ale nevypadá příliš vábně a až půjde v létě dolu tak to při jejím nandavání nechci vidět. Jenže... Technický stav je naprosto perfektní, nové tlumiče,spojka a další věci, prostě sednete a jedete. Nic nemlátí, motůrek jen přede, teď jsem od Ježíška dostal nové repráky a fanfáry!! Střecha se nějak vyřeší, představa ježdění s plechem nad hlavou mě přímo děsí. A kupovat jiný kabriolet aniž bych znal jeho vnitřnosti je docela risk. Navíc všechny kabriolety snad kromě Peugeota 206 jsou na mě moc dlouhý. A protože většinou někoho vozím sebou, Fiat Punto má na svou velikost nejprostornější interiér. Takže se nic prodávat nebude.

    bouska67, 26.12.2016 v 11:44 neutrální recenze

  • Fiat Punto 1.2 cabrio

    Tak jsem se těšil že sundám střechu v létě oprávněně. Letos byla dole skoro pořád. Bohužel tím, jak jsem s ní manipuloval, zkrátil jsem její život. Začala chuděra praskat. Je totiž z takového plastu, pogumovaná řekl bych. Na Zbraslavi je čalouník a řekl mi, že to má za sebou. Nová bratru za 25 tisíc a hned to nebude. Koupil jsem silikon v tubě a zatím neteče. Když s ní nehýbu je to dobré,teď vážně nehrozí, že s ní budu něco dělat. Tak do jara dobrý. Ale co potom? Rodinný rozpočet je určen na jiné věci než novou střechu a tak asi budu lepit a lepit. Jinak plnoletý hošík slouží věrně až na to, že se nějak rozbumbal. 7.5l průměr znám u větších aut. Na druhou stranu nezlobí a když už něco potřebuje, nestojí to majlant. Zítra jdu ke Goldsteinovi, koupit kotouče a destičky. Obojí 900kč. To jde,ne?

    bouska67, 09.11.2016 v 21:34 neutrální recenze

  • Zlaté Punto

    Auto vlastním 12 let, spotřeba 4.5-5.5l což je fajn,1.1 překvapivě živá-jede i 160 km, díly za hubičku,odvezu toho díky tvaru karosérie hodně, nerezne, pneu levná, prostě paráda i navzdory pomluvám fiatu výborné auto.

    Klady:
    spotřeba
    levné díly
    na malé auto prostoné(mini dodávka při sklopení sedaček)
    odolné proti korozi
    Zápory:
    nevím

    radin.j, 27.10.2016 v 15:41 kladná recenze

  • fiat /puntik/ :)

    zdedil sem puntu od maminy nalitano pres 300 tisic motor 1,1 benzin r.v 2001 a popravde si nemam na co stezovat prvni majitel rakusak s nim jezdil pravidelne do servisu a mamina s nim nalitala dobrejch 70 tis. km bez zavady ted teda menim olej a kolmplet delam brzdy.. co se tyce koroze zlehka tam je nic extra a diry v podlaze ... no kdyz na nejakou narazim tak kit to vyresi :) je pravda ze postarsi zeny chteji jen jezdit ale zakladni opravicky neresi tudiz reknu to jednoduse mamka snim jezdila jak rallye jezdec dira sem dira tam. takze tlumice jsou funglovky spojka komplet taky a prevodovka jak by smet.. takze mi do zacatku mamka nechala spis jen trapeni. potom co jsem opravil vsecky vetsi zavady punta valil jak bejk i z tim malim obsahem ( 1,1 ) ja osobne s nim nalital uz skoro 180tisic a porad je skvelej. na plnou nadrz cca. 45 litru najedu pres 500 km coz je uplne skvely a jeste mi nesviti ani rezerva :) takze za me uplna spokojenost .

    Klady:
    spotreba vzhled a spousta dalsiho
    Zápory:
    vubec nic :)

    jan.hellsing, 10.06.2016 v 11:16 kladná recenze

  • Fiat Punto cabrio 1.2 8v

    V září 2015 jsem vyměnil olej,koupil novou baterku a nový starter. Je konec února 2016 a Fiat každý den jezdí,startuje na drc a nic nechce,jenom benzín. Zajímavé je,že jedu s lehkou nohou za 7 litrů a s těžkou za7.2. Takže jezdím jak mám zrovna chuť a vůbec to neřeším. Super autíčko. Už se těším na teplo až sundám střechu.

    bouska67, 28.02.2016 v 15:15 neutrální recenze

  • Fiat Punto cabrio 1.2 8v

    Nějak se mi kabrouš sype. Začala mi téct vodní pumpa,to se stává,nechal jsem vyměnit i rozvody a skoro pět tisíc v trapu. Zvláštní,materiál stál 1500 a zbytek práce. V Praze je hold draze. Jezdím 14 dní a voda pořád ubývá. Teče chladič! Safra. Prachy dochází,tak jsem do něj nalil nějaký utěsňovač,brácha mě honil kolem auta,že jsem vůl,tak proč to prodávají na pumpě? Chladič neteče. Doufám,že se ucpala jen ta díra v něm. Zato mi teče něco jiného! No vlastně vyteklo,přední tlumič. Já se té mojí ženě ani nedivím,že jen stojí s rukama v bok a jedovatě prohlašuje,už zase? Zrcátko jsem sehnal na dovolené v Itálii na jednom vrakovišti. Chtěli za něj 30 euro a nesli ho jako svátost. Jestli mi ho zase někdo urazí,budu vraždit! Nic fiátku nevyčítám,to původní majitel jenom jezdil a já to schytal. Ještě doladím pár věcí a bude v cajku. Ještě přesvědčit manželku. Vzkaz pro nunicku, jděte do něj,já mám tři děti,brácha dvě a pomalu abych jezdil i v zimě bez střechy. Byl jsem s nim a dětmi na jindřichohradecku a nemělo to chybu! Sice to trochu fouká,ale když jedete třeba lesem,cítíte jeho vůni,chlad ,to se nedá popsat,to se musí zažít! A proto mu vše odpouštím.

    bouska67, 31.08.2015 v 19:11 neutrální recenze

  • pro nunicku

    Máme v rodině dva "granďáky" oba třídveřáky s motorem 1.4 benzín.Jsou to taková hezká hravá auta do města.Taky jedeme občas mimo město,možná někomu vadí menší zavazadlový prostor,ale nastěhujeme se,že?!Co se týká spolehlivosti,benzín je benzín,motory od fiatu jsou dobré,jinak podvozek drží. Nemůžu říct nic jiného,že tyhle auťáky vytáhly Fiat z finančních problémů a stojí fakt za ty peníze!!!

    Klady:
    krásné auto
    Zápory:
    menší zavazadlový prostor

    ggooll, 08.08.2015 v 18:47 kladná recenze

  • Kabriolet Fiat Punto S 1,3 Carozeria Bertone

    Prosím, může mi někdo poradit? Chci si auto koupit pro sebe a 2 syny, potřebuji najet denně cca 10 km - do školy, ze školy a pak cca 300 km/ měsíčně výlety, návštěvy u babičky atd. Jít do tohoto auta? samozřejmě v něm chci jezdit i v zimě...děkuju...

    nunicka, 08.08.2015 v 12:31 neutrální recenze

  • Punto v autoškole

    Provozuji v autoškole Fiat Punto 1,2,i rok výroby 2004. V současné době mám najeto 388000km.za tu dobu jsem vyměnil 3 spojkové sady a 5x přední brzdy, 3x zadní díl výfuku 2x rozvody tedy běžná údržba během provozu jsem musel měnit servo a řídící jednotku a 2x jsem měnil uhlíky ventilátoru topení a 1x spodní ramena. jsem s Puntem spokojen a až ho budu muset vyřadit asi uroním. S průměrnou spotřebou v převážně městském provozu a žáky autoškoly 5,6l myslím ideální auto pro autoškolu

    ivan.brabec, 19.07.2015 v 18:50 kladná recenze

  • fiat punto a spotřeba

    vy co si tu stěžujete na vyšší spotřebu,zjistěte si jesli vám funguje termostat,stačí že jezdíte s neohřátým motorem a je to,u aut co nemaj teploměr se toho jen tak nevšimnete.a jinak těm blbečkúm co pomlouvaj fiaty nic nevyracejte,ať si přeplácej a jezděj si v čem chtěj,

    lenka.havel, 29.06.2015 v 07:12 neutrální recenze

  • Fiat Punto cabrio 1.2 8v

    Tak ho mám už přes půl roku a jsem pořád nadšený. Jezdil jsem s ním i v zimě a zima mi rozhodně nebyla! Srandovní je,že když jedu ráno do práce,to bývá hodně brzo,tak slyším zpívat ptáky a vzpomenu si na mládí kdy jsem spal ve stanu. Puntík jezdí na 60 koní velmi čile,škoda že nemá otáčkoměr,to je pak člověk opravdu překvapený. Nijak zvlášť motor nevytáčím,po těch letech už má něco za sebou,ale tuhle jsem se pustil do předjíždění,kopl tam čtyřku a nestačil se divit!Fakt jsem nečekal,že se až tak rozjedu. Ten motor má gradaci výkonu! Nahoře vůbec neskomírá! Spotřeba mě trochu překvapila. Čekal jsem míň. Jezdím v drtivé většině po Praze,ale po jižní spojce a průměr mám tak 7.2. Jezdím tak 7 km do práce a to se motor ani nezahřeje. Venku už je to lepší,tipoval bych tak do 6litrů. Já to ale neřeším,mám Fiata pro radost a navíc najedu za rok tak 7 tisíc.. Co se týče oprav,odešla mi před měsícem spojka,oprava stála 5 tisíc. Předevčírem jsem si vyměnil čepy řízení,kus 195 kč. Ještě mě čekají přední brzdy,u Goldstaina mají akci destičky s kotoučema za 9 stovek. Měl jsem malou kolizi s paní co zapoměla vrátit volant do původní polohy a malér byl na světě. Ulomila mi levé zrcátko. No nic,řekl jsem si,vrakoviště to jistí. Bohužel,zrcátko na kabriolet je jiné než na punta s pevnou střechou a tak mi nezbylo než zrcátko přikurtovat izolačkou a doufat,že ho jednou seženu,protože se už nevyrábí.

    bouska67, 21.06.2015 v 01:07 neutrální recenze

  • Tak po delší době....

    Se starým punťou jezdí syn. Protože má nohy jako slon, měnil spojku. Jinak auto pořád jezdí bez problémů. Nehnije, motor je ve stavu, jako kdyby měl padesát tisíc a ne o dvěstě víc, prostě ideální auto. A kdo tu dává negativní recenze, ať si přečte můj poslední příspěvek. Takže teď jezdím v grande 1,3 multijet (diesel), který na stodvaceti tisících potřeboval výměnu LP poloosy, motoru stahování okna u řidiče a to je vše. Spotřeba za posledních 6000 km je rovných 5 litrů a to jezdím přes limity. A všem, kdo nadávají na italská auta mohu vzkázat jen jedno. Naučte se jezdit. Pokud budete dávat Octavii TDI za uši v zimě hned po rozjezdu, budete nadávat i na ni. Protože jste tele, které má tlapy jen na tříkolku v parku pod dozorem a jen od dvou do čtyř.

    Klady:
    Jen klady
    Zápory:
    vážně nevím

    eko.paliva, 14.03.2015 v 23:07 kladná recenze

  • puntoooo ! 1.2

    Jupii !...prave sem najel s 1.2 moturkem 250 000 km !...a dobry !...furt ta mrcha jezdi ...jen kotouce , desticky....proste zaklad !.......proc to pišu ?...pač ted sem si četl v prispevcich u nejlepsiho vozidla na světe ( skoda fabia a octavia).....jake s tim šrotem maj jeden problem za druhym....fakt sem se nasmal....stoji to za to si tam počist

    napismisemna, 18.02.2015 v 11:22 kladná recenze

  • Jedině

    Nejdřív jsem se bránil Fiatu pak přišla situace kdy mi nic jiného nezbylo.Po 50Km jsem byl překvapen a nadšen motor 1.1 autem docela pěkně hýbe.Spotřeba víc jak přijatelná.Díly za babku.Základní údržba a Puntík vám to vrátí.Vzhled a výbava dostačující prostě Ital :) Co se týká oprav a závad ? Po 7 měsících co ho mám olej,destičky brzdové,rozvody prostě spotřební materiál do budoucna mě čeká spojka. Závěrem naprostá spokojenost jsme 4 člená rodinka a bez obav se dopravíme kam chceme :)

    Klady:
    Spotřeba
    Vlastnosti
    Pořizovací cena
    Díly
    Zápory:
    zatim nevim

    macek.pitrs, 30.01.2015 v 22:31 kladná recenze

  • Punto Sporting 1,2/16V rok 2001

    Mám už 13let tohle jako žihadlo .Najeto ted 185000 km. Kupoval jsem rok staré . První závažná věc byla výměna spojky a přítlačáku hned po koupi ve 40000km . na vině bylo tenkrát nevyzkoušené přítlačné ložisko ve kterém se snažili ušetřit kov a udělali to z plastu . časem se to přohřálo a vydřelo to díry do přítlačáku . Tak jsem si to vyměnil za kovové a novou spojkovou sadu , která v té době byla u Fiatu za hubičku , protože přiznali ten nepovedený pokus s ohlehčením . Od té doby bez problémů . V průběhu vyměněné přední brzdy dvakrát , zadní jednou . jednou výměna bowdenu zadní brzdy - z polska za 150kč . Výfuk po 10letech , dvakrát výměna spodní silentblok motoru- sůl prožrala to hliníkové oko a guma pak byla volnější , motor pak trochu víc škubal . Jednou vyměněná vložka termostatu- nejspíš proto jak jsem měnil fridex , tak jsem to pak nedobře odvzdušnil a uvařil . Jinak opravdu žádné závažné poruchy nejsou , jen měním olej 5w/40 co 20000km , svíčky NGK už dvakrát , rozvodový řemen až ve 150000 - dřív nebylo času , občas přední žárovky H7 .problematické táhlo ke steračům jsem zadara vyřešil tak , že jsem vylisoval to vymačkané plastové pouzdro , nahřál nad ohněm a promáčknul ve svěráku zpátky , aby to zas mělo ten rantl , do kterého to zacvakne. Pak trocha silikon vazelínky a je klid . Další častý problém , který popisují všichni majitelé s elektrickým servem se mi vyhýbal tak 8let , pak to občas probliklo , pak třeba půl roku klid , pak jednu zimu z rána často svítilo a samo přestalo někdy v 11letech . Volant při tom neztvrdnul , jenom problikavala kontrolka serva . neřeším to , snad až se to zas ozve , tak se propájí nějaké relátko , ted už mám opravdu dva roky klid . Samo se to vyléčilo . Na staré kolena jsem s ním začal dojíždet daleko do práce - 80km denně a celkem mu to svědčí - jede pořád jako zamlada . spotřeba ted je do 6litrů a to letím po dálnic . Po městě taky do 6 , při pomalé plynulé jízdě do 90km se dá i dost pod 5L . Tlumiče pořád původní . pořád ok . ramena , čepy tak orig . Jen jednou jsem měnil pouzdro předního stabilizátoru v ramenu za 100kč. Víc nic

    Klady:
    -Minimum poruch , víc takových aut , tak můžou zavří autoservisy
    -Svižný 16V motor , kupodivu táhne už od nízkých otáček , opravdu odspodu , díky tomu malá spotřeba , vytáčet ho ani není třeba , nad 5tisíc už stejně moc nezrychluje a lepší je přeřadit výše . TVrdý sportovní podvozek , stabilita v zatáčkách , ostré brzdy
    -Kdyby se pořád toto auto vyrábělo , koupil bych si ho znova , jednoduché a funkční . - nové turbo motory v součastných vozech jsou velkým otazníkem
    Zápory:
    -přístup k výměně předních žárovek H7 , ještě horší je měnit mlhovou H1 vpravo.
    brzy prosezené boční vedení řidičovy sedačky
    -převodovky 6rychlostní by mohla mít ještě delší 5 a šestku - na dálnici by pak ješte mín žralo , protože síly to má pořád dost
    -prasklý držák antény- pofiderný hliníkový odlitek
    -po deseti letech matné fleky v laku
    -po 14 se i místy loupe lak

    rado.polak, 10.01.2015 v 16:51 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání