Aktuální nabídka inzerátů Fiat Punto

Zkušenosti majitelů s Fiat Punto


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Punto v autoškole

    Punto v autoškole Provozuji v autoškole Fiat Punto 1,2,i rok výroby 2004. V současné době mám najeto 388000km.za tu dobu jsem vyměnil 3 spojkové sady a 5x přední brzdy, 3x zadní díl výfuku 2x rozvody tedy běžná údržba během provozu jsem musel měnit servo a řídící jednotku a 2x jsem měnil uhlíky ventilátoru topení a 1x spodní ramena. jsem s Puntem spokojen a až ho budu muset vyřadit asi uroním. S průměrnou spotřebou v převážně městském provozu a žáky autoškoly 5,6l myslím ideální auto pro autoškolu ivan.brabec, 19.07.2015 v 18:50 Tak teď už má najeto 500000

    ivan.brabec, 29.07.2018 v 19:42 kladná recenze

  • Zlaté Punto

    Auto vlastním 12 let, spotřeba 4.5-5.5l což je fajn,1.1 překvapivě živá-jede i 160 km, díly za hubičku,odvezu toho díky tvaru karosérie hodně, nerezne, pneu levná, prostě paráda i navzdory pomluvám fiatu výborné auto.

    Klady:
    spotřeba
    levné díly
    na malé auto prostoné(mini dodávka při sklopení sedaček)
    odolné proti korozi
    Zápory:
    nevím

    radin.j, 27.10.2016 v 15:41 kladná recenze

  • fiat /puntik/ :)

    zdedil sem puntu od maminy nalitano pres 300 tisic motor 1,1 benzin r.v 2001 a popravde si nemam na co stezovat prvni majitel rakusak s nim jezdil pravidelne do servisu a mamina s nim nalitala dobrejch 70 tis. km bez zavady ted teda menim olej a kolmplet delam brzdy.. co se tyce koroze zlehka tam je nic extra a diry v podlaze ... no kdyz na nejakou narazim tak kit to vyresi :) je pravda ze postarsi zeny chteji jen jezdit ale zakladni opravicky neresi tudiz reknu to jednoduse mamka snim jezdila jak rallye jezdec dira sem dira tam. takze tlumice jsou funglovky spojka komplet taky a prevodovka jak by smet.. takze mi do zacatku mamka nechala spis jen trapeni. potom co jsem opravil vsecky vetsi zavady punta valil jak bejk i z tim malim obsahem ( 1,1 ) ja osobne s nim nalital uz skoro 180tisic a porad je skvelej. na plnou nadrz cca. 45 litru najedu pres 500 km coz je uplne skvely a jeste mi nesviti ani rezerva :) takze za me uplna spokojenost .

    Klady:
    spotreba vzhled a spousta dalsiho
    Zápory:
    vubec nic :)

    jan.hellsing, 10.06.2016 v 11:16 kladná recenze

  • pro nunicku

    Máme v rodině dva "granďáky" oba třídveřáky s motorem 1.4 benzín.Jsou to taková hezká hravá auta do města.Taky jedeme občas mimo město,možná někomu vadí menší zavazadlový prostor,ale nastěhujeme se,že?!Co se týká spolehlivosti,benzín je benzín,motory od fiatu jsou dobré,jinak podvozek drží. Nemůžu říct nic jiného,že tyhle auťáky vytáhly Fiat z finančních problémů a stojí fakt za ty peníze!!!

    Klady:
    krásné auto
    Zápory:
    menší zavazadlový prostor

    ggooll, 08.08.2015 v 18:47 kladná recenze

  • Punto v autoškole

    Provozuji v autoškole Fiat Punto 1,2,i rok výroby 2004. V současné době mám najeto 388000km.za tu dobu jsem vyměnil 3 spojkové sady a 5x přední brzdy, 3x zadní díl výfuku 2x rozvody tedy běžná údržba během provozu jsem musel měnit servo a řídící jednotku a 2x jsem měnil uhlíky ventilátoru topení a 1x spodní ramena. jsem s Puntem spokojen a až ho budu muset vyřadit asi uroním. S průměrnou spotřebou v převážně městském provozu a žáky autoškoly 5,6l myslím ideální auto pro autoškolu

    ivan.brabec, 19.07.2015 v 18:50 kladná recenze

  • Tak po delší době....

    Se starým punťou jezdí syn. Protože má nohy jako slon, měnil spojku. Jinak auto pořád jezdí bez problémů. Nehnije, motor je ve stavu, jako kdyby měl padesát tisíc a ne o dvěstě víc, prostě ideální auto. A kdo tu dává negativní recenze, ať si přečte můj poslední příspěvek. Takže teď jezdím v grande 1,3 multijet (diesel), který na stodvaceti tisících potřeboval výměnu LP poloosy, motoru stahování okna u řidiče a to je vše. Spotřeba za posledních 6000 km je rovných 5 litrů a to jezdím přes limity. A všem, kdo nadávají na italská auta mohu vzkázat jen jedno. Naučte se jezdit. Pokud budete dávat Octavii TDI za uši v zimě hned po rozjezdu, budete nadávat i na ni. Protože jste tele, které má tlapy jen na tříkolku v parku pod dozorem a jen od dvou do čtyř.

    Klady:
    Jen klady
    Zápory:
    vážně nevím

    eko.paliva, 14.03.2015 v 23:07 kladná recenze

  • puntoooo ! 1.2

    Jupii !...prave sem najel s 1.2 moturkem 250 000 km !...a dobry !...furt ta mrcha jezdi ...jen kotouce , desticky....proste zaklad !.......proc to pišu ?...pač ted sem si četl v prispevcich u nejlepsiho vozidla na světe ( skoda fabia a octavia).....jake s tim šrotem maj jeden problem za druhym....fakt sem se nasmal....stoji to za to si tam počist

    napismisemna, 18.02.2015 v 11:22 kladná recenze

  • Jedině

    Nejdřív jsem se bránil Fiatu pak přišla situace kdy mi nic jiného nezbylo.Po 50Km jsem byl překvapen a nadšen motor 1.1 autem docela pěkně hýbe.Spotřeba víc jak přijatelná.Díly za babku.Základní údržba a Puntík vám to vrátí.Vzhled a výbava dostačující prostě Ital :) Co se týká oprav a závad ? Po 7 měsících co ho mám olej,destičky brzdové,rozvody prostě spotřební materiál do budoucna mě čeká spojka. Závěrem naprostá spokojenost jsme 4 člená rodinka a bez obav se dopravíme kam chceme :)

    Klady:
    Spotřeba
    Vlastnosti
    Pořizovací cena
    Díly
    Zápory:
    zatim nevim

    macek.pitrs, 30.01.2015 v 22:31 kladná recenze

  • Punto Sporting 1,2/16V rok 2001

    Mám už 13let tohle jako žihadlo .Najeto ted 185000 km. Kupoval jsem rok staré . První závažná věc byla výměna spojky a přítlačáku hned po koupi ve 40000km . na vině bylo tenkrát nevyzkoušené přítlačné ložisko ve kterém se snažili ušetřit kov a udělali to z plastu . časem se to přohřálo a vydřelo to díry do přítlačáku . Tak jsem si to vyměnil za kovové a novou spojkovou sadu , která v té době byla u Fiatu za hubičku , protože přiznali ten nepovedený pokus s ohlehčením . Od té doby bez problémů . V průběhu vyměněné přední brzdy dvakrát , zadní jednou . jednou výměna bowdenu zadní brzdy - z polska za 150kč . Výfuk po 10letech , dvakrát výměna spodní silentblok motoru- sůl prožrala to hliníkové oko a guma pak byla volnější , motor pak trochu víc škubal . Jednou vyměněná vložka termostatu- nejspíš proto jak jsem měnil fridex , tak jsem to pak nedobře odvzdušnil a uvařil . Jinak opravdu žádné závažné poruchy nejsou , jen měním olej 5w/40 co 20000km , svíčky NGK už dvakrát , rozvodový řemen až ve 150000 - dřív nebylo času , občas přední žárovky H7 .problematické táhlo ke steračům jsem zadara vyřešil tak , že jsem vylisoval to vymačkané plastové pouzdro , nahřál nad ohněm a promáčknul ve svěráku zpátky , aby to zas mělo ten rantl , do kterého to zacvakne. Pak trocha silikon vazelínky a je klid . Další častý problém , který popisují všichni majitelé s elektrickým servem se mi vyhýbal tak 8let , pak to občas probliklo , pak třeba půl roku klid , pak jednu zimu z rána často svítilo a samo přestalo někdy v 11letech . Volant při tom neztvrdnul , jenom problikavala kontrolka serva . neřeším to , snad až se to zas ozve , tak se propájí nějaké relátko , ted už mám opravdu dva roky klid . Samo se to vyléčilo . Na staré kolena jsem s ním začal dojíždet daleko do práce - 80km denně a celkem mu to svědčí - jede pořád jako zamlada . spotřeba ted je do 6litrů a to letím po dálnic . Po městě taky do 6 , při pomalé plynulé jízdě do 90km se dá i dost pod 5L . Tlumiče pořád původní . pořád ok . ramena , čepy tak orig . Jen jednou jsem měnil pouzdro předního stabilizátoru v ramenu za 100kč. Víc nic

    Klady:
    -Minimum poruch , víc takových aut , tak můžou zavří autoservisy
    -Svižný 16V motor , kupodivu táhne už od nízkých otáček , opravdu odspodu , díky tomu malá spotřeba , vytáčet ho ani není třeba , nad 5tisíc už stejně moc nezrychluje a lepší je přeřadit výše . TVrdý sportovní podvozek , stabilita v zatáčkách , ostré brzdy
    -Kdyby se pořád toto auto vyrábělo , koupil bych si ho znova , jednoduché a funkční . - nové turbo motory v součastných vozech jsou velkým otazníkem
    Zápory:
    -přístup k výměně předních žárovek H7 , ještě horší je měnit mlhovou H1 vpravo.
    brzy prosezené boční vedení řidičovy sedačky
    -převodovky 6rychlostní by mohla mít ještě delší 5 a šestku - na dálnici by pak ješte mín žralo , protože síly to má pořád dost
    -prasklý držák antény- pofiderný hliníkový odlitek
    -po deseti letech matné fleky v laku
    -po 14 se i místy loupe lak

    rado.polak, 10.01.2015 v 16:51 kladná recenze

  • Fiat Punto 1.2 8v 43 kw kabriolet

    Zradil jsem svou vypiplanou Fiestu a koupil si tento kabriolet. Před zimou. Manželka si ťukala na čelo, ale mě čekali děti před barákem na chodníku a já suploval matějskou. Vyjezdil jsem plno benzínu než jsem všechny uspokojil. Mám ho teprve týden,ale co mě nejvíce uchvátilo kromě střechy byl zvuk motoru. Tak klidný,tichý chod jsem už dlouho neslyšel. Možná pro to,že z Fiesty jsem byl zvyklej na šicí stroj. Na to,že má jednobodový vstřik docela uhání a je i pružný. A další věc co mě uchvátila,byla ta že jsem vlezl v garáži pod auto, máme kanál a nikde žádný rez! A to je mu 16 let! Doufám,že mi to nadšení vydrží co nejdéle.

    Klady:
    Kapesní kabriolet za cenu čínského skůtru, má hydraulické servo! Nerezne. Levné náhradní díly,tedy co jsem koukal.

    bouska67, 19.10.2014 v 22:14 kladná recenze

  • Moje láska

    Mám Punto Grande 2009, jezdíme spolu každý den do práce a o víkendu po nákupech apod... nejlepší vozítko a krásné!!! Jenom mě pípá u sedadla řidiče signál, že nejsem připoutaná, ale to se naladí:). Pečlivě se o něj starám, olej výhradně selenia, kvalitní benzín - žádné lokální pumpy. Veliké je tak akorát, při obsazení čtyřmi lidmi je pravda, že motor 1.2 si trochu mákne, ale to není Fiatem, ale motorem. Každému, kdo nemusí Škodovky (jako já) rozhodně doporučuji :)

    Klady:
    Vše
    Zápory:
    Žádné.

    kjanickaa, 05.10.2014 v 14:18 kladná recenze

  • pro mb............

    1,1? Normální. Na závodění si kup dvoulitr. Tenhle objem je o tom, že jede v pohodě na limitech a nežere. Apropo, po delší době - Punťa stále jezdí a odmítl jsem manželčinu nabídku na koupi nového auta - naprostá zbytečnost.

    Klady:
    to se nedá ani vypsat
    Zápory:
    nevím o žádných

    eko.paliva, 21.07.2014 v 00:40 kladná recenze

  • Fiat Punto 1.1

    Měl jsem Fiat Punto 1.1 jako svoje první auto. Na to že měl jen 40kw, dost často bez problému nakopal zadek mnohem silnějším autům. A papírové maximálce 155km/h se taky moc nevěří. Já z toho vytáhl na dálnici z Ústí nad Labem do Prahy téměř 170 km/h. A spotřeba? Po městě jsem jezdil do 5,5.

    zivalhonza, 05.04.2014 v 08:40 kladná recenze

  • Fiátek

    Jezdím s Puntem 3,5 roku, koupil jsem ho v největším autobazaru v ČR...Mělo najeto snad poctivých 83000km, 1,2 8V. Výběr padl právě na jednotku 1,2 s 8 ventily, protože když Vám prasknou rozvody, tak nevznikne velká škoda a stačí je jen vyměnit! Velké opravy jsem nebyli potřeba, auto jezdí bez poruch a nyní najeto 113 000Km. Do motoru leji předepsaný olej výrobcem Selenia K2 a to po 10 000Km (ze zvyku)..S Puntem se nemazlím. Spotřeba u tohoto nízkootáčkového motoru na dálku 5,5 l/100km vezme si ale i 6,5litru...úžasná je spotřeba ve městě 5,2 litru.. Nyní negativa: Ozval se atipický zvuk od motoru, nechal jsem pro jistotu vyměnit rozvody při 100 000km (mimochodem rozvody byli O:K:) zvuk zůstal. Po nějakém čase jsem si všiml prosakování oleje napravo od motoru, kde je uchyceny v hlavě motoru zapalovací cívky, odstranil jsem tento nedostatek a zvuk zmizel. Uchycení cívek je totiž na krátkém kulovém válečku, který je přímo do hlavy motoru, netěsnost způsobila pískavý zvuk..Při výměně brzdových bubnů jsem si všiml prasklého táhla od ruční brzdy (blbý jedno lanko-táhlo 800kč) důvod? Na zadním podběhu kola není plastový kryt podběhu. Další nedostatek, aj aj , plastový kryt pod motorem nebyl, tím šplíchala voda na vanu motoru až prorezavěla (hold plechová), takže nová vana za 1000.-Kč plastový kryt motoru 600Kč. Za další nedostatek považuji výměnu přední žárovky u řidiče, po každé demontovat skříňku s pojistkami. Když už jsem u předních světel, mohli by více svítit, přes čočky co proniká světlo vypadá dobře, ale svítivost pokulhává. Porucha stěračů, lépe řečeno vyžitý kloub táhla stěračů. Kloub stěrače-táhla kaput. Pořád vypadávalo s kloubu. Ruční brzda se samovolně uvolní při mrazech (každý rok dotahovat uložení ruční brzdy). Poslední negativum: auto méně táhne při vlhkém počasí. Závěr bych ukončil pozitivně :-) 2x náraz srnky a to pořádný v 70km. Jeden boční a druhý čelní... překvapení s plechařiny, jen promáčknuté, velké škody nebyly. ´V zimě vyjedu v pohodě, díky uzkým pneu a hmotnosti auta

    Klady:
    Úsporné auto, cenově dostupné, obzkoušený motor z 80 let, zajímavý design v letech 2000. Výhoda motorů 1,2 8V, nepotkají se písty a ventily, pač na sebe nedosáhnou, mají jinou dráhu chodu.
    Celkově musím hodnotit pozitivně, auto pěkně drží stopu v zatáčkách a alespoň já neměl větší poruchu. Každé auto má své mouchy a údržba musí být. Takže výměna oleje či rozvodů je údržba!
    Zápory:
    Fámy o Fiatech! Ocelová vana. Jen 44KW u 1,2 8V, tak pro jednoho člověka dostačující. Výměna žárovek na předním světlometu u řidiče lze uskutečnit až po demontáži pojistné skříňky. Horší dílenský zpracování . Úskoky při najetí do výmolů.

    p.koubek, 03.02.2014 v 19:20 kladná recenze

  • Ještě doplnění

    Pokud máte negativní zkušenosti, je to buďto vámi, nebo předchozím majitelem. Italská auta jsou totiž jako ženy - dej jim, co chtějí a potřebují, měj je rád a ona se ti za to odmění. Vykašli se na ně a pomstí se. Pokud kašleš na údržbu a neumíš si ani přečíst specifikaci oleje, kup si raději Škodovku... Favorita..... na nic jiného pracky nemáš. Takže - podívat se, jak se kdo o auto staral, šunku nekupovat a nezanedbávat údržbu. Mimochodem - do Itala jedině oleje Selenia, nic jiného.

    eko.paliva, 19.01.2014 v 22:34 kladná recenze

  • Jak vám topí???

    Základní verze z roku 1997, nejméně jednou stočený tachometr, za čtyři roky nové brzdy, rozvody vč. vodní pumpy, alternátor a repase zadních ramen. Celkem za opravy cca 8000,-Kč. Na voze absolutně žádná koroze, motor naprosto bezproblémový (až na mírný únik oleje), v poslední době začala být hlučnější převodovka. Za čtyři roky jsem s Punťou nalítal (doslova) 95000 km. Jezdí na LPG a cena za km je kolem 1,50 Kč. Vzhledem k tomu, že jsem Punťu kupoval jako pracovní auto, nijak jej nešetřím, ač jsem si k němu vybudoval celkem silnou citovou vazbu. On jezdí pořád a slouží naprosto věrně. Aut jsem za svůj život vystřídal moc (kolem stovky) a dospěl jsem k jedinému závěru. Chceš auto, kterému můžeš dát jméno? Nebere tě sterilita koncernu ani šikmé oči? Chceš auto, které se opravdu bude chovat jako Auto? Kup si Itala (je jedno jestli Alfu, Fiata nebo Lancii).

    Klady:
    Na to musíte přijít sami, je jich dost.. apropo, u kterého motoru můžete kašlat na rozvody až do chvíle, kdy se škubne řemen? U Fire dáte nový a jede se dál.
    Zápory:
    Punťa špatně topí........ ale na Sicílii je to asi jedno :-)

    eko.paliva, 19.01.2014 v 22:20 kladná recenze

  • Výtečné PUNTO 1.2

    FIAT Punto 1996 jsme měli od roku 2000 do 2006.. Potvrdilo výbornou pověst evropského auta roku. Jízdně výborné , velmi pěkné a spolehlivé.

    Klady:
    Krásný design , velmi dobrý motor se spotřebou ve městě 6-7 l..
    Interier se 2 airbagy , el. okna , kvalitní plasty i sedadla.
    Nikdy žádný problém , jen kolem 100 tis. km výměna konce výfuku a přední brzdové kotouče.
    Auto šlapalo jako hodinky. Taky to nebyl žádný ulítaný zgarb!
    Punto mohu jen doporučit , naprosto bezproblémové ježdění každý den..
    Zápory:
    Nemělo klimu..

    sumi2000, 05.01.2014 v 00:36 kladná recenze

  • 1.2 8v 2003

    Auto koupeno jako nové, v záruce vytekl zadní tlumič takže vyměněny. Reálná spotřeba je v průměru 5.9l. Po třech letech mě na kruháči chytl nákladák a oteřel auto z boku jak konzervu. Takže 2x dveře blatník, světlo, zadní lem a podběh, těhlice. Po opravě auto ok. Brzdové destičky vydržej 40-50 tis km kotouče vydržej 2sady destiček. Spotřeba oleje žádná. Úniky oleje žádné všude sucho. Začíná se mi projevovat chyba posilovače což je slabina punt. Alevětšinou se rozsvítí jen kontrolka ale vše funguje. Na autě za dobu co ho mám 2x rozvody, pravidelně olej, přední kotouče, destičky, zadní díl výfuku, zadní tlumiče a táhla ruční brzdy (utrhnul jsem je v poli), baterka. Na auto si nemůžu jakkoliv stežovat, jezdí každý den. Negarážované, dveře nepřimrzají (možná diky zvyku penetrovat je silikonovým olejem ještě z dob S120)

    Klady:
    Levný provoz
    opravitelnost na koleni
    pružný motor
    nenáročnost
    Zápory:
    chyby posilovače, slabina duálních el. posilovačů
    rychlý vybouchání silentbloků stabilizatoru
    zavaření katalizátoru přímo do svodů

    to.nereknu, 18.07.2013 v 22:28 kladná recenze

  • punto mkii. jtd59kw

    Vázeni,koupil jsem punto v listopadu,bylo tu na sauto.cz sedivy z liberce.hnedka na rozvody,nahoda je blbec,spotreba 4 - 4,5l nafty.kam se hrabe koncern VW .akorat jsem vzal sajrajt naftu,tak ted cistime komplet palivovou soustavu.Fabie,Octavky a podobny sroty si berem jak prd,jtdcko je proste super

    Klady:
    Dily za hubicku,skoro. vse si clovek opravi doma na koleni,pruzny motor jtd s nizkou spotrebou
    Zápory:
    Auto neni pro vlastence jez podporuje tdicka,je pro ty,ktery uchvatili italove.ceny nd shodne s alfou ,rozhodne levnejsi nez na vw

    abarth.91, 18.06.2013 v 18:13 kladná recenze

  • Bouračka

    Tohleto auto mě strašně překvapilo při bouračce doční náraz ale ochrana řidiče a spolujezdců v zadu uplně maximální plech uplně pomačkaný ale auto sem normálně nastartoval ale je v takovym stavu že ledatak prodat na náhradní díly o proti fabii uplně jiný ani motorově mně nikdy nezradilo.fiat punto 1.4.16v 2007

    jirmatej, 29.03.2013 v 13:35 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání