Aktuální nabídka inzerátů Ford C-MAX

Zkušenosti majitelů s Ford C-MAX


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • C-max 1.8 i

    někdo se tu ptal na spotřebu, já jezdím po dálnici s lehkou nohou a rychlostí cca 100 km/hod za 5,7l/100 km, kombinovaná cca 7,7 l/100 km, motor OK s rozvodovým řetězem, jediné mínus je náchylnost na vysokou spotřebu oleje, osobní zkušenost, měl jsem spotřebu oleje cca 1l na jednu nádrž benzínu, ale udělal jsem kompletní GO motoru, nové kroužky a stírátka ventilů a je po problému

    Klady:
    dostatečně silný motor, spolehlivost, pohodlný podvozek
    Zápory:
    náchylnost ke korozi
    spotřeba oleje

    migin, 15.08.2017 v 11:19 kladná recenze

  • Ford C-MAX, 1.6 TDCI, 66kw, RV 2008, GHIA,

    Dobrý den, C-MAXe jsem koupil v létě roku 2010 jako dovoz z Francie kde po roce a půl provozu měl najeto 92 tis.km. Po koupi vyměněno přidřené přední ložisko náboje kola, řešenou bezplatně v záruce u Ford CZ. Další servisní úkony : 100 000 olej, filtry, včetně palivového, spínač otevírání kufru, stěrače - vše originál 120 000 olej s filtrem, přední kotouče, desky, - ATE, řemen příslušenství - Ford 135 000 olej s filtrem, na doporučení zkrácený interval výměny oleje 150 000 olej, filtry, vč. palivového, vše original, montáž tažného zařízení za 6000 Kč 165 000 olej s filtrem, přední parkovací senzor, prasklá trubka sání - zavaření. 180 000 olej -filtr, zadní kotouče a desky Ford, výměna brzdové kapaliny ATE, 195 000 olej, všechny filtry, rozvody vč. pumpy, řemen příslušenství - org. Ford 210 000 olej s filtrem, stěrače, výměna předních desek, nové čelní sklo -Ford 225 000 olej filtr, výfukový systém, přední pružiny, tlumiče, ložisko uložení - Ford 240 000 olej všechny filtry, výměna převodového oleje, přetěsnění prs na motoru, vyjmutí sítka z olejového okruhu, nová baterie -Ford, výměna zadních pružin a tlumičů od KYB, výměna všech žhavičů za Bosch, pročištění palivové soustavy přípravkem Retech. Servis si na voze dělám sám, ale výměnu žhavičů, skla a rozvodů s přetěsněním motoru jsem nechal na servis Ford. Za zmínku ještě stojí časté výměny žárovek H7, kde si mi přes všechny značky osvědčily obyčejné z Lídlu. Tankuji na Makru a jen v zimně doplňuji aditivum VIF. S autem jezdím denně, nejčastěji trasu do 60 km.

    Klady:
    -Spotřeba, není problém jezdit za 4l nafty, v zimně do pěti,
    -Jízdní vlastnosti,
    -Posunutelné a vyjímatelné zadní sedačky / výbava Ghia
    - Nastupování do vozu,
    - Přehled na silnici.
    Zápory:
    -Kouřivost při studeném startu,
    -Pomalý nástup topení,
    -Chybí USB port,

    crowe100, 28.04.2017 v 23:06 neutrální recenze

  • Spotreba C-Max 1,6 tdci r.v.2011

    Zdravim ja tady ctu jak tyto vozy maji spotrebu jak se tu pise 5,5 az 6,0 litru nafty a mi pocitac pise prumer 7,0 az 7,6 litru ,je fakt ze jezdim prevazne po meste kratke vzdalenosti ale i tak se mi to zda hodne a nebo je to v poradku nebo je nekde chyba v aute ?

    6210j, 28.04.2017 v 18:38 neutrální recenze

  • C-Max-1,6 Tdci, 5kvalt

    Po najetí 473000 km mohu doporučit. Spotreba 4,2 po dalnici při cca 130km/h. Mam puvodní turbo,spojku,dily motoru,prevodovku. Měnil jsem při 150tis. remenici a napinak.Pri cca 200tis. servo-z vrakaču za 5000. Napravy nove po cca 400000.Fakt spolehlive auto. Poslouzi dlouho !!! Obrovské plus pro tych,co maj hluboko do kapsi- hooodne dilu pasuje z Focuse a Pegueot 306. Takže neni problem na vrakači. Sice už ho prodavam,ale posloužil hooodne dobře. Nedoporučuji jezdit na 15" kolech- plave to. 16" 205/55 je ideal. V zatačkach sedi krasne (trošku se naklani,ale nato si zvyknete). Nikdy mi neustrelil zadek - spíš nedotači -vyhoda. Pohodlne sadačky a posed idealni na dlouhe tratě. Pro rodinu s detni je to idealni kara.

    Klady:
    Spokojenost dlouhe roky.
    Zápory:
    Spiňí od vstrekovaču.
    Od kaminku se oklepava zadni blatnik-od predniho kola

    pavolnovysedlak, 22.04.2017 v 12:31 kladná recenze

  • !!!POZOR!!!

    C-MAX, velmi dobré auto.

    Klady:
    C-MAX, velmi dobré auto.
    Zápory:
    vin WFOVXXGCEVFL44893 - r.z. 8U8 0651, vozidlo prodáváno jako lehce ťuklé (přední nárazník a pravé světlo) škoda však cca 300.000,- !!! doporučuji přesvědčit se a prověřit auto spol. CEBIA.

    mtaborsky, 04.04.2017 v 14:15 záporná recenze

  • 2.0 tdci 100 kW bez DPF , r.v. 2003

    Koupil jsem vzhledove i motoricky velmi zachovale auto s nedolozenymi ( ??? ) 130 tis.km . Za 3 roky 90 tis.km a naprosta spokojenost...jezdim v procentech : 20 dalnice , 60 mimo mesto , 20 mesto , spotreba prumer 5.5-5,9 l / 100km ( nejezdim na usporu , pocitac ukazuje o pullitru min, nez real )...nafta od cepro bez bioslozky...Servis-pravidelne vymeny oleje a filtru a meneny tlumice , cepy rizeni stabik a brzdy ,delan repas ovladani turba ... Trochu tuzsi podvozek , ale na dobrych gumach velmi dobry i v zatackach....motoricky perfektni... Za mne osobne velmi povedene auto a taky v mem pripade naprosto spolehlive !! Garaz to nezna, jezdi to v zime v soli i na sterku a neni problem s korozi...zatim....

    Klady:
    -vykon /vyborny motor 2.0 tdci ( PSA koncern - v peugeotu a citroenu ten stejny diesel motor s oznacenim hdi )
    -spotreba
    -spolehlivost
    -design , ktery ani po letech nevypada extremne trapne :-)
    dostupnost nahradnich dilu novych i pouzitych
    jizdni vlastnosti
    -dobra vybava ( za ty love )
    -dobra mechanicka vydrz podvozku ( krom cepu rizeni a tycek stabilisatoru jsem po najeti 90 tis.km zatim nic nemusel menit ( na ceskych silnicich !! :-) )
    -6 kvaltu ....super na dalnici ( na sestku pri 140 km/h ca 2000 otacek /min- v zavislosti na velikosti kol a pneu )
    Zápory:
    -u dovozu z venku nemozne dopatrat historii najezdu ( na rozdil napr. od VW )
    - neschopne znackove servisy ( nedokazali , na rozdil od ,,garazoveho,,opravare , zjistit zavadu na ovladani turba
    -dost debilni pristup k pilovemu filtru klimatizace apod.
    -v zime se ( diesel ) dele zahriva -pri minusech do kopce ca 5km , z kopce 15 )))
    -klice s dalkovym ovladanim - vnitrni cast dalkoveho ovladani v klicich od Fordu neni moc bytelna,opatrne pri vymene baterie....

    janblahnik, 19.11.2016 v 01:37 kladná recenze

  • C-max 1.6 Tdci 2004

    Koupil jsem toto vozidlo letos v bazáru v Autocentrum hrotovická v Třebíči a zatím maximální spokojenost. Je to dovoz z Francie - viditelně zachovalé. Ihned co jsem koupil auto jsem vyměnil olej a od té doby zatím nic. Auto vypadá skoro jako nové. Najeto 150000. Jízdní vlastnosti mi jsou naprosto postačující, jezdím totiž delší vzdálenosti s rodinou, ale jsem spíše opatrný řidič, jezdím plynule a nepotřebuji stále akcelerovat. Zavazadlový prostor a pohodli je supr. Nejlepší je spotřeba, která nám průměrně stále vychází kolem 5 l ( stále 40 až 50 km jízdy po hlavní silnici)

    Klady:
    Spotřeba
    Pohodlí
    Zavazadlový prostor
    design auta
    cena
    zatím bez údržby, kromě výměny oleje
    Zápory:
    Na závodění to není ale do 120 km/h velmi pohodlné - stačí mi to
    zdá se mi že v zatáčkách o něco málo hůře sedí ale možná to je jen pocit

    lasota.m, 18.07.2016 v 07:41 kladná recenze

  • C-Max, 1.8 TDCi, 85 kW, r.v. 12/2009

    Ahoj, vlastním C-Maxe 1.8 TDCi r.v. 2009, najeto cca 185000 km do teď jsem pravidelně měnil pouze filtry a olej. Při zakoupení ve 145000 km jsem měnil brzdy. Nyní mě dostihla výměna spojky vč. setrvačníku a rozvody. Ve Fordu mi řekli, ať udělám rozvody dle výrobce až ve 200000 km nebo po 10 letech, co nastane dříve, ale já to udělal rovnou teď ze spojkou. Takže sice jednorázová investice cca 25000,- Kč., ale stejně by mě to dohnalo za rok. Motor super, spotřeba dlouhodobý průměr 5,7 l. Na delší trasy je to ještě lepší. Tankuji jen naftu OMV nebo Benzina a v zimě přidávám aditiva. Turbo a vstřiky původní. S autem jsem jinak velmi spokojený. Spousta úložného prostoru, posuvné zadní sedačky šikmo vpřed a dozadu. Výbava Titanium, vyhřívané čelní sklo a panoramatická střecha - super!!! Jako 4-letou ojetinu jsem koupil za 215000,- Kč. s najetými 145000 km.

    Klady:
    Není filtr pevných částic.
    Zápory:
    Za studena (v zimě) hlučnější motor, protože je litinový, nikoliv slitina z dílny TPCA a proto se déle zahřívá. Když jsem chtěl udělat rozvody, tak jsem zjistil, že v tomto motoru (pouze v tomto) jsou spodní a horní rozvody! Spodní se nevyrábí v náhradě a originál celá "kazeta" vyjde na cca 5500,- Kč. Horní potom asi na 1500,- Kč. (vše bez práce).

    milan.rygal, 11.06.2016 v 10:27 kladná recenze

  • C-Max

    Dotaz:Má C-Max sklopné sedadlo spolujezdce pro převoz delších předmětů?Díky za odpověď.

    gotovina, 30.05.2016 v 08:05 neutrální recenze

  • Autobazar ESA

    ESA nabízejí auta která vůbec na bazaru nemají a to jejich jednání je katastrofa!Včera jsem se o tom přesvědčil osbně.Když jsem se ptal přímo prodejce na jejich dvě ceny tak to žádná výhoda není je to jenom způsob dostat z vás co nejvíce peněz,a když jsem to takto řekl už se semnou nikdo nebavil i když jsem zájem měl.Nejlepší pro ně je zbaštit co vám nakukaj upsat se na 7 let a platit.Nějakej vstřícnej přístupasi nečekejte.To je moje včerejší zkušenost.

    jirichott, 26.05.2016 v 08:51 neutrální recenze

  • c-max 1.6 tdci

    mame c-max 1.6 tdci 7 let a uplne bez investic je to super auto

    Klady:
    spotreba
    vykon
    pohodlí

    lubin1281, 08.02.2016 v 23:20 kladná recenze

  • 1.8 a 2.0 benzin klapky vzduchu!!!

    zdravim pro všechny kdo uvažujou o motoru benzinove atmosfeře 1.8 a 2.0 zjistit si vše o vyřivech klapkách vzduchu na sani pozor!!!

    blade954, 27.12.2015 v 11:09 neutrální recenze

  • 1.6nebo 2.0TDCI

    Prosím o radu váham mezi naftou 1.6nebo 2.0,který je lepší díky

    cilindrov, 27.10.2015 v 13:41 kladná recenze

  • C-Max 2.0 TDCI

    Maxíka mám již 9 let a jsem moc spokojený. Za celou dobu žádná porucha, slouží jak má. Motor 2.0 TDCI má super zátah a na dálnici jede jak vítr. Je třeba ale najít kousek s nešizeným servisem, zejména pak pavidelnou výměnou oleje. Pozor na kusy z německa, všechny mají filtr DPF, kusy z ČR ho ale ještě nemají (až od roku 2007), tj kupujte jen v ČR koupený kus.

    Klady:
    Spolehlivost, Zátah motoru, Spotřeba, Podvozek
    Zápory:
    Chce to na předku dobré gumy jinak v zimě/ díky velkému kr.momentu prokluzují.

    martin.cvan, 31.08.2015 v 17:04 kladná recenze

  • Re: Dotaz na spotřebu

    Benzín 1.8l C-MAX 92KW , rok výroby 1997, po Praze za 9,5 litru, mimo o cca 2 litry méně. Jezdím spíš razantně. Když se snažím šetřit a nejedu přes 100 km/h, tak mimo město pod 7 litrů.

    blahut, 14.08.2015 v 13:05 neutrální recenze

  • Dotaz na spotřebu....

    Prosím,odpoví mi někdo,za kolik jezdí s 1.8l C-MAXEM 92KW ??? 1.6l 74KW jsou dost žíznivé....Uvažuji o koupi...Děkuji za jakoukoli reakci.

    milanlavicky, 07.08.2015 v 07:33 neutrální recenze

  • C- MAX 1,6 Tdci 80KW

    Zdravím mám maxe 1,6tdci 80kw rv05 koupeno 09 dovoz Ital bez FAB součinitel absorce 1,77 s FAB mají 0,50 .Olej měním každý rok před zimou .1,6 má malou vanu na 3,8l oleje je prohluben kde při výměně oleje zůstane asi 7-8deci sraček karbon špony aj.Je zapotřebí demontovat olej.vanu a vyčistit ji i sítko k turbu.Na 10 let starým maxovi je vše původní i baterie menil jsem hadici od turba 1200,čistil egr ventil i trubky maj průměr asi 2cm v ohybech bylo karbonu že se průměr zúžíl na polovic.A ted budu měnit stabilizátory jak budu přezouvat.S potřeba leto 5,5 zima 6,5l jezdim hlavne okresky ,sem tam dalnici amesto málo na to mam almeru v benzínu a125 x8 skutra

    Klady:
    spolehlivost,jízdní vlastnosti,úspornej motor vhodnej na okrsky,prostor,pohodlný nastupování,ideál na parkování,v zimě rychle topí,
    Zápory:
    demontáž a montáž zadních sedadel

    serhaklibor, 06.03.2015 v 11:54 kladná recenze

  • 2.0 TDCi 100kw.

    Varuji všechny...vyhýbejte se fordům v naftě a zvlášť 2.0TDCi 100kw. Je to nešťastný kus ze 75% HDI od francouzů. Koupil jsem z Ford Rašína tento C-Max a ve 119tis jsem ho musel prodat, poněvadž kam jsem dojel, odtud jsem neodjel. Tankoval jsem jen Vervu u benziny, přesto odešlo čerpadlo. Přes všechnu možnou elektroniku, snímače,spínače,relé, apod odchází úplně vše. Jednou nenastartujete, protože relé, podruhé nenastartujete protože nouzový režim a nikdo za boha neví proč. Až ve fordu to prozradí a s přístupem jejich mechaniků očekávejte závadu znovu a znovu, měsíc co měsíc. Když se někomu náhodou po stovkách oprav a výměn podaří dosáhnout poblíž hranice 200tis., čeká Filtr pev. částic, Turbo, vstřiky (jeden za 7000,-), čerpadlo (31.000), dvouhmota spojka (20-30tis). Takže pokud jste rozumní, vyhněte se této motorizaci, jestli jste bohatí, mějte raději ještě jedno auto náhradní a někoho kdo pro vás kamkoliv dojede.

    Klady:
    Síla motoru, zátah
    Spotřeba mimo město (5l/100km)
    Zápory:
    - nespolehlivost
    - velké nároky na kvalitu nafty
    - velmi drahé náhradní díly

    rkolisek, 05.02.2015 v 12:01 záporná recenze

  • -

    Jak to tady ctu, tak nejlepsi je dotahnout olitany naftovy motor, jezdit s tim kratke trasy a kdyz se ucpe DPF, tak ho rychle odstranit, at se vsichni udusi, ale memu moturku budu dopravat jet nejkvalitnejsi nafticku a jeste zaslepim EGR, at se mu lip dycha mazankovi.

    Klady:
    -
    Zápory:
    -

    nicco.ts, 26.01.2015 v 17:09 záporná recenze

  • Ford Focus-C MAX

    Ctěl jsem se zeptat koupil jsem si Forda C Max rok vyr.2006 tdci pohodlne auto perfektni jizdni vlastnosti jen se mi zda že to trošku moc žere od 7.5 až8.5 na 100km.Je pravda že jezdim kradši vzdalenosti.To se mi zda na naftu trošku moc nechal jsem si to napichnout na diagnostiku a vyšlo mě že si děla auto nejakou udržbu casteji nez ma ma to vliv i na spotřebu a v kolika km se musi dělat rozvody diky za rady.Jirka

    Klady:
    Vyborne jizdni vlastnosti solidni pořizovaci cena automobilu

    starha.jiri, 18.10.2014 v 10:58 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání