Aktuální nabídka inzerátů Ford Mustang

Zkušenosti majitelů s Ford Mustang


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • radím budoucímu majiteli

    měl jsem několik let 4.0 V6 2007 z Wiesbadenu, spodek a dutiny jsem nechal nastříkat voskem jako každé auto, neboť jezdím celý rok, po několika zimách stále koroze nulová, nyní mám 5.0 V8 ze Států, postup stejný, spokojenost, koroze nulová, zákonné pojištění u UNIQA Kč 5 000, servis u kamaráda v Dlažově, stačí mít ND, v servisu Ford mají ND leda ne Forda z Evropy, nakupuji je ve Státech nebo v některém servisu amerických aut v Praze, Brně, Ostravě, spotřeba u obou aut 10 - 12 l podle tíhy nohy

    Klady:
    stačí si poslechnout V8 (V6) a mám vždy husí kůži, rádio v autě poslouchají jen zoufalci v těch šílených nafťácích, protože by jim z toho cvakání motoru začalo cvakat i v hlavě
    Zápory:
    pořád se mi ptají, kolik to žere, jako by to bylo v životě nejdůležitější, oni neřeší radost z jízdy, protože jezdí v těch šílených nafťácích, tam žádná radost není

    videofurbacher, 28.09.2018 v 21:23 kladná recenze

  • Potřebuju poradit

    Zdravím všechny milovníky Mustangů, uvažuju o koupi Mustanga 4,0 V6 pátou generaci a rád bych věděl podrobnosti o těchto vozech: - jak je to s antikorozní ochranou podvozku ? opravdu žádnou nemají? - kolik ročně stojí povinný ručení havarijní, můj pojišťovák mě straší velkejma částkama, v diskuzích přitom píšete 4- 6 tisíc, je to reálné? - jak je to s opravami a servisem, stačí když zajedu do autorizovanýho servisu Ford , nebo bych musel do speciálních pro tyto sporťáky? - kolik km přibližně najedete na jednu nádrž? ( nechci LPG )

    Klady:
    Budu rád za každou radu.
    Zápory:
    Rád bych si splnil sen a proto doufám, že jich bude málo

    genius.mv, 02.08.2018 v 22:34 neutrální recenze

  • Oktanové číslo

    S tím oktanovým číslem je mi to divné. Nepřekoukl jste se v dokumentaci? Američani mají jinou metodu měření. Těch 80 bude odpovídat našim 85 nebo o trochu víc. Ale nejhorší benzín v Americe je Regular s 87 oktany (cca naše 92?). Takže by to i v Americe mělo hrozně velkou rezervu.

    alaoler, 10.07.2017 v 23:13 neutrální recenze

  • Mustang je klasika

    no jo hned na první pohled co jsem vyděl tenhle inzerát jsem si řekl to musím mít,ale musím čekat protože je mi 16 let.Ale to mě neodradí stejně budu šetřit už mám 512 000 Kč první seznámení s touhle raketou bylo v mých 12ti letech to byla jízda když jsem seděl vedle toho závodníka a tohle je hodně dobrý auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Klady:
    vážně dobrý auto
    Zápory:
    ale ta váha to je jedinej protiklad

    ondik20, 14.05.2017 v 14:25 neutrální recenze

  • 2012 3.7 V6 kabrio automat

    Jsem spokojeným majitelem Mustangu. Už tři čtvrtě roku. Kam přijedu, tam se lidi za autem otáčejí. Kluci na vesnicích zapomínají hrát fotbal a vždycky slyším jenom "Tý vole Mustang". Není nejrychlejší, není nejpohodlnější, není nejlehčí, nemá nejlepší jízdní vlastnosti, ale neměnil bych, leda za totéž s motorem 5.0 V8. S autem jezdím od jara každý den, najeto mám zatím 12.000km, bez problému. S dětma do školy, na tenis, do práce i na nákup.Na zimu ho schovám do garáže, jinak bych trápil auto i sebe. Pro ty co řeší spotřebu - dlouhodobý průměr mám 10,5l/100km. A to mě pořád ještě nepřestalo bavit zrychlení i pružné zrychlení. Octavia 1.2TSI by při stejném stylu jízdy taky žrala 10 litrů. Pří eko jizdě spadne spotřeba pod 9 litrů (ale to je nuda!), při jízdě brzda plyn stoupne na nějakých 12-13. Motoru stačí benzín s oktanovým číslem 80, něco tak nekvalitního se u nás ani nedá koupit. Předchozí majitel dal na přední nápravu lepší kotouče a desky, takže brzdí obstojně. Tuhá zadní náprava jak v žigulíku je peklo na rozbitých okreskách nebo na roletě. Auto se celé třese, zadek skáče až reproduktory hučí, ale s tím jsem počítal, věděl jsem do čeho jdu. Úvahy o větších kolech a nízkoprofilových gumách jsem z tohoto důvodu vzdal. Automat si v normálním režimu při řazení dává docela načas, aspoň ve srovnání s DSG, k rychlejší činnosti ho pohne až sportovní režim. Auto celými svými 1700 kilogramy dává na vědomí, že nejraději má pohodový cruising. Pěkně střechu dolů, kochačka, bublání motoru, vítr ve vlasech. Při rychlosti 90km/h točí motor jen 1200 otáček, při 160 km/h jen 2300 otáček, červené pole začíná při 6500 otáčkách. Ale když to musí být umí jet rychleji, než drtivá většina toho, co na cestě potkám, a ještě s příjemným zvukovým efektem. Přece jen to má 227kW. Tvrdé plasty už jsou na modelu 2012 jen ve dveřích, palubní deska je měkčená. Výhled dopředu přes kapotu o délce Fiatu 500 se neomrzí, dozadu je výhled s nataženou střechou mizerný, ale zachraňuje to parkovací kamera. Komu se zajídá evropská konfekce downsizovanými motory a nesedí mu ani asijský design, neváhejte a běžte do toho. Ať mám koho na cestách zdravit.

    Klady:
    - je to Mustang
    - raritní auto s charismatem
    - dost výkonu i krouťáku za pořád ještě rozumné provozní náklady
    Zápory:
    - konstrukce podvozku
    - horší výhled z auta, hlavně v podzemních garážích se musí opatrně
    - neustále vás lidi zastavují a mají snahu si o autě povídat, někdy to trochu zdržuje

    mikunda.ak, 23.11.2016 v 22:38 kladná recenze

  • Povinné ručení

    Dá se i za 2 500,-/ročně, sjednávám, okolí Brna, pro zájem o výpočet ceny volejte 736 122 600.

    ailerswork, 17.10.2016 v 19:47 neutrální recenze

  • Povinne ruceni

    Ja mam od CSOB za 4300,- mam 37 mesicu bonus.Stejne platim i za Mondeo 2.0tdci 2012 a Sprintera 2.2 Cdi 2008.

    babickytomas, 21.08.2016 v 09:48 neutrální recenze

  • Povinné ručení

    Měl bych dotaz ohledně povinného ručení. Od koho? Za kolik? atd... konkrétní model 4.6 litru 224kw V8

    sosurnikov, 15.08.2016 v 19:54 neutrální recenze

  • Boží autíčko

    Vyměním ho za moji dvojkovou octu :D láska na první pohled.. jednou snad aspoň ta shelby bude má :))

    denisa.david, 21.04.2016 v 21:08 neutrální recenze

  • 2010 V6 Premium

    Ahoj, zkusenosti mam vesmes jenom kladne. Nejvetsi slabinou V6 jsou brzdy :) Je to jak houba.... kdyz se na ne poradne slapne tak uz brzdi, ale je to takovy neforemny :) Natoz kdyz to je zvlneny :) Spotreba je vic nez OK, zere to pomerne malo na to jak je to velky obsah. Jezdim za 12 po praze kdyzdy den, kdyz si to hodne uzivam tak mi to stoupne na 13. Maly vykon neni prekazkou. Tocivy moment to dostatecne vynahradi. Mam jeste BMW 170Kw a jede to uplne stejne jako tech 157 ve Fordu. Motor ma neskutecne linearni zatah. Pro turbickare to neni, nejsou tam zadne kopance auto jeden od 0 do XXX stale stejne plynule. Tachometr je u V6 pouze do 120mil coz je 200km, ale uplne v pohode to po odblokovani jede vic. Trosku me stve ze diky hloupym evropskym homologacim mi nefunguji sekvencni blinkry, stejne tak ford by mohl myslet na evropske zakazniky ac do ted mustang pro Evropu nebyl. Myslim ze by zase takovej problem nebyl kdyby udelali autoradio, ktery by se dalo odblokovat i na evropsky sudy frekvence. Jinak motor je uzasnej a vubec v celym aute se cejtim jak v pokojicku :) Strasne rad s tim autem jezdim i kdyz ma stoletej podvozek a tvrdy plasty na dverich. Doporucuju vsem komu se libi.

    Klady:
    Krasna karoserie
    Uzasny zvuk s vyfuky GT
    Malá spotřeba na velký motor (zere o 2 litry mene nez BMW 3.0i)
    Hezky interiér od MY 2010
    Levne dily pokud se nebojite objednavat primo z Ameriky
    Velky kufr a interier
    Levna Full Risk pojistka (stejna cena jako na noveho golfa)
    Audiosystem SYNC s tubami
    Moznost pripojit druhe USB k systemu SYNC
    Zápory:
    Brzdy! Pokud mate seriove V6 tak je nutne brzdy predelat na GT aby to slusne brzdilo, jinak je to pomerne nekomfortni a clovek se pak tolik neodvaze.
    Predni repro nemaji tolik vysek kolik bych si predstavoval
    Americke frekvence autoradia (liche) a nefunkcni Sirius a nemoznost predelat na DAB
    Odflaknutej interier ;) ale nebejva to videt to az kdyz clovek pozoruje detailne :)
    Chtelo by to pamet na elektrickou sedacku a pozici operadla

    hazlbauer, 14.04.2015 v 13:44 kladná recenze

  • LPG

    Mám LPG a naprostá spokojenost nepoznám rozdíl v jízdě jen v ceně jízda LPG jako bych jezdil se Škodovkou SUPER VĚC to LPG jen jedna nevíhoda motoor stichne a sklídní se tak je třeba trochu poladit výfuk aby bylo syšet že jede Mustang jinak se stoho stává zvukově trochu elektromobil motoru to prospívá šetrí se tak LPG určitě ano

    Klady:
    LPG SUPER, JÍZDA SUPER, VZHLED SUPE,ZÁŽITKY SUPER,DRIFT SUPER, ATRAKTIVNÍ, JEDNODUCHÝ A LEVNÝ SERVIS.
    Zápory:
    JSTE VIDITELNÍ, NESCHOVÁTESE MEZY BĚŽNÁ AUTA, POŘÁD SI VÁS FOTÍ, VÝRAZNÝ VŮZ, MUSÍTE ZODPOVÍDAT POŘÁD NJĚAKÉ DOTAZI OSTATNÍCH

    sinekos, 26.03.2015 v 23:33 kladná recenze

  • GT Convertible 2006

    Chtěl jsem ho od 2005 kdy se začal dělat, byla příležitost koupit, neváhal jsem. U automatu počítejte s opravdovým americkým automatem - řadí sám, žádné pádla, žádný tiptronik, a řadí dlouho. Zadní náprava tuhá = je to tvrdá jízda a skáče to ze strany na stranu na našich silnicích, naštěstí Mustang má kola z traktoru, takže levné obutí a vysokým profilem lze jízdu zjemnit. Na závodění to není, ale na projíždky a brumlání je to prostě paráda. Spotřebu jsem ještě neměřil, ale podle toho co jsem ujel a kolikrát jsem tankoval tak to bude tak ke dvaceti litrům.

    Klady:
    - Amerika
    - Obrovský motor bez kurvítek s normálním výkonem, který bude fungovat i za 20 let pořád stejně
    - Vzhled
    - Pojištění na V8 mám za 6700 Kč ročně, tj. míň, než na moje druhé auto pro každodenní ježdění
    Zápory:
    - Ostatní řidiči zmateně kličkují ve snaze uhnout. Musíte dávat opravdu pozor, protože ostatní dělají poměrně fatální chyby a vytvářejí nebezpečné situace
    - Obzvlášť Škodovkáři se vám budou lepit 30 centimetrů za nárazník a budou vám dokazovat, jak jim jejich čoudící chrochták taky jede (v obci, protože mimo obec vám nikdo stačit nebude)

    zcestovatel, 31.01.2015 v 19:02 kladná recenze

  • Super autíčko, LPG bych se nebál.

    Nevím co máte proti plynu v autech, dá se tím ušetřit dost nákladů, zvláště když se auto používá denně na cesty do práce nebo školy. Nejsme v USA kde je kupní síla vyšší a benzín levnejsí. Kdyby to byla nějaká vrcholná verze, chápal bych že se to někomu nemusí líbit. Ale u levného sportovního auta, kterého se prodají statisíce kusu po celem světě to nepobírám. V česku je z téhle masovky dělána kdovíjakáá vzácnost. Jistě, je to legenda, to jméno má zvuk,....ale zároveň je to skvělý autíčko na denní ježdění do práce či do školy.

    Klady:
    Je to hezké, elegantní auto
    V LPG ekonomické
    Pro 1 či 2 lidi ideální
    Kufr je vetší než u Fabie, nákupy jsou v pohodě.
    Zápory:
    V ČR je mohem dražší než v USA, totéž platí o dílech
    Jízda se zadokolkou v zimě
    V česku drahé povinné ručení

    fanda654, 10.09.2014 v 12:01 kladná recenze

  • palivo - znovu

    Možná blbá otázka, ale když jezdím na 95 můžu tam natankovat i 98 nebo to nesmím míchat ? předem dík za odpověď

    asdasdasd88, 17.07.2014 v 21:11 neutrální recenze

  • Palivo

    Stačí 95, já jí tankoval celou dobu a naprosto bez problému :-)

    dkodalik, 17.07.2014 v 13:06 neutrální recenze

  • palivo

    Jaký benzín taknovat? Je jedno jestli natural 95 nebo minimálně 98 ?

    asdasdasd88, 17.07.2014 v 07:32 neutrální recenze

  • Re- Turbo

    TAhoj, ty co jsi se ptal jestli toto auto má turbo a jestli jsou pro toto auto dostupné náhr. díli.. s tím turbem, jsi to fakt zabil každí auto musí mít turbo (bez něj by se nerozjelo) ... .DD

    urakan1, 07.06.2014 v 11:04 kladná recenze

  • rozdil 05-10

    nevite, jsou na tech vozech nejake rozdily v rozmezi roku 05-10? teda, mam vzit klidne mene nalitanou 05-ku, nebo radeji novejsi a drahsi vuz ve stejnem stavu, jsou tam nejake vyhody tech novejsich vozu? chtel jsem novejsi, ale kdyz vidim 05-ky co maji nalitane 60 000 km tak mi to novejsi pripada zbytecne. diky ;-)

    cusdavka, 21.10.2013 v 17:20 neutrální recenze

  • xenony odpověď

    v průběhu roku 2012, stejně tak nová zadní LED světla se sekvenčním blikáním. https://www.youtube.com/watch?v=55XXIgRMK9k

    Klady:
    Platí od r. 2011 - Spotřeba (nový motor eco boost 305 PS), nízká havarijní pojistka, image, interiér, pořizovací cena, neuvěřitelné ozvučení - premium výbava.
    Zápory:
    Elektrické ovládání sedadel jen řidiče. Mám radší manuál.

    rimaxx, 08.10.2013 v 22:24 kladná recenze

  • xenony

    nevite nahodou od kdy se do nich montovaly xenony? ;-)

    cusdavka, 30.09.2013 v 18:28 záporná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání