Aktuální nabídka inzerátů Honda Accord

Zkušenosti majitelů s Honda Accord


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Maximálně spolehlivé auto Honda Accord 2.2 I-CTDi

    Toto je moje druhá Honda Accord kombi s motorem 2,2 I-CDTi. Dovezl jsem si ji letos na jaře z Německa. V provozu od 2007.Nalítano měla 227000 km. Chtěl jsem vyšší výbavu executive která má oproti výbavě sport navíc vyhřívané a el. sedačky,el. střešní okno a hlavně xenony. Jezdím hodně v noci.Auto bylo od prvního majitele a z originál servisní knihou.Proto i cena nebyla nejnižší a v ČR bych ji jistě sehnal i za nižší cenu. Akorát by měla "zaručených 160000 km a jezdil s ní německý důchodce jenom do kostela". Tak doufám že mi novější Accordík poslouží stejně dlouho jako předchozí. Mojí první Hondu Accord mi dovezl známy taky z Německa koncem roku 2011. Tehdy to auto mělo nalítané asi 215000 km. To auto bylo od druhého majitele ale s pečlivě evidovanou serv. knihou. Z počátku jsem měl trochu strach z počtu najetých km. Prostě jsem si myslel že je to hodně a ještě navíc mě všichni strašili jak má Honda drahé náhradní díly a servis. Dnes po asi 5,5 roku provozu u mě a najetí dalších 190000 km můžu říct že jsem ještě neměl spolehlivější ojetinu. Asi nejnákladnější oprava byla při 360000 km. A to výměna spojky včetně dvouhmotého setrvačníku. Cena za nové díly včetně práce byla 25000 kč. Další opravy už byli jenom běžné. 2x výměna komplet kotouče a destičky,vyměna předních a zadních kosti stabilizátoru,výměna žárovek v hlavním světlometu, výměna autobaterie a alternátoru.Ten jsem kupoval za 1500 kč z jetého auta.Jo a ještě jsem měl pokažený el.zámek centrálního zámku dveří. Oprava za 400 kč. Jinak to byl už jenom pravidelní servis s výměnou oleje a taky všech filtrů. Takže ze spolehlivosti maximální spokojenost. Jinak Accord v kombíků je velmi praktický a hlavně prostorný vůz. Jízdní vlastností jsou velmi dobré. Auto je naladěno trocha tvrději ale to vůbec nevadí,výborně sedí na cestě. Ale i po stránce komfortu to není špatné. Cestovat třeba 1000 km na dovolenou do Chorvatska není žádný problém. Spotřebu jsem měl od 5,5 do 6,5 litru nafty. Výbava sport je celkem dostačující.Zahrnuje centrál na DO,komplet el. okna,tempomat,automatickou dvouzonovou klimatizaci,ABS?ESP,rádio s CD měničem. No jak jsem psal auto mi posloužilo perfektně a věřím že ještě dlouhou dobu poslouží novému majiteli. Ještě napíší něco k prodeji této Hondy. Auto bylo nabízeno na inzertním serveru kde jsem záměrně neuváděl stav km.Takže první věc na co se ptali zájemci bylo: kolik to má nalítáno?Při sdělení stavu 415 tisíc km mi skoro všichni řekli že to je hodně a to auto je tak akorát na odpis. Že oni chtějí auto tak max. do 180 tisíc km. Dokonce mi jeden pán i vynadal že co si to vůbec dovolují prodávat auto takovým stavem km když všude běžně se nabízí auta s 130-190 tisíc km.No nedalo mi to a na dvě Hondy z bazaru jsem se zajel podívat.Jedna měla na tachometru 170 tisíc a druhá 230 tisíc km ale ani jedná nebyla v tak dobrem stavu jako moje ze stavem 415 tisíc km.Dokonce první měla i servisní knihu.Dvanáct let záznamy jedním razítkem,stejnou tužkou a stejný podpis. Evidentně zde něco nehrálo ale to už nebudu víc rozebírat. Lidí sami chtějí auta s málo km tak jim to někteří prodejci rádi splní. Auto se nakonec prodalo v blízkém okolí tak se z majitelem i vidím a zatím je hodně spokojený. Snad i s druhé Hondou budu stejně nadšený. Je to model po faceliftu tak už to má 6 rychlostí. I když musím říct že mi 5kvalt vyhovoval víc.Dokonce i akcelerace se mi zdála lepší u staršího auta. Tak ať jsou všichni majitele Accordů co nejvíc spokojení. Velká škoda že Honda přestála tak skvělé auto vyrábět.

    Klady:
    maximální spolehlivost
    nízká spotřeba
    výborný motor
    rozvody řetězem
    pěkný a kvalitní interiér
    obrovský kufr s výborným přístupem
    trvanlivý podvozek hlavně na naše cesty
    Zápory:
    častá výměna žárovek v hlavním světlometu

    majfer, 12.09.2017 v 09:33 kladná recenze

  • Emise

    Pokud svítí kontrolka motoru díky lpg, pak je to tím, že není správně odladěno, směs je povětšinou chudá a lambda hlásí chybu. Pokud je systém lpg v pořádku, tak i po najetí 200 tis. km na plyn není problém projít emisema včetně načtení chybového hlášení. Platí zásada: raději kvalitní přestavba z levnějších komponentů, než nekvalitní z komponentů drahých a samozřejmě věci znalý technik. Takže přestavby na lpg není potřeba se bát i přes mírně vyšší opotřebení motoru. Takže ve finále nenajedu s motorem 400 tis. km na benzín, ale "jen" 350 tis. km na plyn, ale s polovičními náklady na provoz, co se týče paliva. Ušetřené peníze dám do dalšího auta, protože kdo chce mít doma káru s 350 tis. km?:-)

    aneta.wish, 19.08.2017 v 14:06 neutrální recenze

  • Emise..

    Teď se načítají na emisích také chybové kódy v řídící jednotce,takže si myslet,že auto z roku 2006 je v pohodě není pravda. Stačí chyba,která nejde smazat a jste vyhozeni z emisí. Těch chyb může být nespočet jako EGR,lambda,vypálený katalizátor,špatné čidlo... Chyba je dovolena jen u klimatizace. Tudíž z obliga jsou auta před rokem 2000 ,ty se totiž na emisích pouze změří zplodiny výfuku a žádná řídící jednotka se nepřipojuje. Pozor hlavně majitelé aut,kteří jezdí na LPG,zde může kontrolka řízení motoru svítit,protože LPG má jiné vlastnosti při spalování než benzín a lambda háže chybu. Já mám taky LPG tak to znám. Naštěstí mám Accorda z roku 1994 a i při 310000 km jsem byl na emisích překvapen,že katalizátor a lambda sonda je ve stavu zánovního auta. ŘJ se nenačítá tak jsem v klidu a vím,že auto za 2 roky zas v pohodě projde. Ano,chtěl jsem kupovat Accorda aspoň 2010 a mám peníze i na nového,jenže po změnách v měření emisí od ledna 2017 si budu hýčkat svého starého Accorda.

    Klady:
    levný provoz za 9,5 LPG/100 km
    auto kupodivu nikde nerezne
    díky TZ odvezu vše na vozíku(do sedanu toho moc nedáte)
    Zápory:
    Na jízdu a parkování do přeplněného města nevhodné auto,moc velké.

    marekuh, 24.02.2017 v 10:40 kladná recenze

  • Honda Accord 2,2 i-CDTi Tourer

    Hondu Accord jsem si pořídil jako ojetinu v r. 2012 tehdy se stavem 165 tis. km.Auto bylo zakoupené od prvního majitele s řádně vedenou servisní knížkou a zakoupené v r 2005 jako nové v ČR. Nyní za další 4,5 roků provozu mám najeto 348 tis. km. Za celou dobu co provozují tuto Hondu jsem měl minimum poruch.Byla to třeba výměna alternátoru.Při této příležitosti jsem vyměnil i řemen a vodicí kladku. Další investice byla výměna motorku centrálního zamykání dveří. Další výdaje už byli běžné jako pravidelní výměna oleje a filtrů,brzdové destičky a kotouče.Měnil jsem taky tyčky stabilizátorů. A ještě výměna výbojek v xenonech. Vše ostatní je původní (spojka,vstřikovače,turbo). Auto je opravdu spolehlivé s velmi příznivou spotřebou.Jezdím za cca 5,3-6,3 l nafty. Nemám palubní počítač tak si to počítám vždy při dotankování. Na tak velké a docela těžké auto je to docela slušné.Možná má zásadní vliv na spotřebu i to že toto auto nemá FAP (filtr pevných častíc).Jak jsem se dověděl později tak auta zakoupené v ČR jsou bez FAPu,V zahraničí to po r.2006 dávali do každého Accordu.K FAPu se ještě vrátím níže. Co se týče jízdních vlastností tak i tady nemám skoro žádné výhrady. Je to velice vyvážené mezi komfortem a tvrdostí podvozku.Akorát se mi zdá že je o málo hlučnější podvozek (srovnávám s předchozím autem Peugeot 406 break).Poznat to je hlavně když najedu na horší asfalt ale není to tragédie.Prostor uvnitř auta je slušný,kufr je velký a široký.Jediná výtka je k pátým dveřím.Jsou sice elektrické a dají se otevřít i dálkově ale se otevírají jenom do výšky cca 180 cm takže vyšší postavy se občas praští do hlavy.V autě mám výbavu Executive která má navíc oproti výbavě Sport xenony,el.stavitelné obě sedačky,vyhřívání sedaček a taký střešní šíbr Ještě se vrátím k tom FAP filtru. Známému se moc líbil můj Accord a tak si před cca 2 roky pořídil z Německa stejného Accorda jenom už ten novější model (tušim r.v 2007) s 6 st. převodovkou.Auto mělo najeto kolem 180 tis. km. Asi za dva měsíce se mu rozsvítila kontrolka FAP a s autem musel do značkového servisu. Tam mu spustili nucenou regeneraci a bylo mu doporučeno ať omezí krátké jízdy ve městě a víc jezdí delší trasy.Za tři měsíce se situace opakovala a v servisu mu řekli že filtr je už ucpaný tak moc že se bude muset brzy vyměnit a že výměna toho filtru přijde na cca 115000 kč. Kámoš na mě naběhl jako bych mu to auto prodal já.Že co jsem mu to doporučil za křápá. No byl z toho docela dlouho v pořádným šoku. Někde mu poradili ať si ten filtr nechá odmontovat ale v servise kde to dělají mu rovnou řekli že to sice udělají ale jenom na vlastní nebezpečí a pokud na to na STK přijdou tak je bez papírů. Nakonec si nechal filtr vyčistit za cca 10000 kč u nějaké specializované firmy ale když se problémy S FAPem po roce objevili znova tak se letos v létě rozhodl accorda docela pod cenu prodat. Jednu dobu jsem uvažoval že Accorda vyměním za něco novějšího ale když jsem viděl ty problémy a bezradnost kterou a Accordem zažíval kámoš tak jsem se rozhodl že se Accordíka rozhodne v brzké době zbavovat nebudu. Přejí všem majitelům Accordů co nejmíň poruch a radost z auta.

    Klady:
    Výborný podvozek, skvělý motor
    Precizní a kvalitní interiér
    Nízká spotřeba
    Přesné řízení i řazení
    Spolehlivost
    Zápory:
    Páté dveře se neotvírají dostatečně vysoko.
    Filtr FAP (u dovozových aut). Cena za výměnu FAP cca 100 tis. Kč.

    hurtn, 13.12.2016 v 22:05 kladná recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    www.nemecka-auta.cz

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 19:04 neutrální recenze

  • půl milionu km?

    Vlastním accorda ( 2.2ictdi, r.v.2006) již desátým rokem, aktuálně mám najeto téměř 450 tis km. a auto stále jezdí, ba dokonce se nedožaduje žádných větších oprav. Jen jednou mi nechalo ve štychu, když se odporoučel alternátor, ale jinak jezdí a jezdí A JEZDÍ!!!. Pravda, za těch deset let a téměř půl milionu kilometrů jsem měnil baterku, asi 25x olej, asi 10X destičky, 4x kotouče, ještě v záruce motorek k ostřikovačům, ve 400tis. turbo ( které sice stále běhalo, ale trochu foukalo), autorádio( občas si samo řeklo, že začne šumět na plnou hlasitost, což ve 160km/hod na dálnici byl občas velký šok), snímač plynového pedálu ( prý je to "nemoc" těchto motorů), 2x svody výfukových plynů ( také prý častá nemoc těchto motorů), nějaké čepy na přední nápravě, zmiňovaný alternátor, spojku ve 170tis ( asi zbytečně, jak jsem později zjistil, spojka prostě mírně občas klouzala z mně neznámého důvodu při velmi nízkých teplotách), asi 50xžárovku a možná ještě několik drobností, které nestojí za zmínku... Naopak stále mám originál tlumiče (opravu stále dobře tlumí), motor stále šlape, nápravy nápravují :-) Spotřeba nafty je možná oprati VW motorům o trochu vyšší ( cca o litr, tedy po dálnici, při standardní rychlosti 150km mám průměrnou něco mezi 7,5-8 litry, při mírnější jízdě . tzn, rodinná dovolená v Itálii byla spotřeba cca 6,5litru, ale věřím, že šetřílek by se dostal pod šest.

    Klady:
    stále téměř žádný unik oleje ( halda škodovkářů s novými oktávkami mi hlásí, že musí hlídat hladinu oleje, že se jim ztrácí. Z Accorda jednou za cca 20tis vyleju 4 litry, doleju 4,5litru...
    Žádná starost s rozvody...prostě řetěz, je řetěz
    řekl bych výborné jízdní vlastnosti
    nesmrtelný dieslový motor
    Myslím, že je super nadčasový design ( alespoň u sedanu, kombík...omlouvám se všem, co ho mají, se mi prostě moc nelíbí)
    nekradou se....
    Zápory:
    rychlé opotřebení brzdových destiček, velmi časté praskání předních halogenových žárovek, menší kufr, dvířka u kaslíku u spolujezdce nedovírají - v noci je trochu vidět světlo z kaslíku( opravdu jen trochu) - viděl jsem u více Accordů, Palubní počítač v rámci dojezdu a dlouhodobé spotřeby neukazuje úplnou pravdu
    Bohužel se přestal pro Evropu vyrábět :-(

    liskadavid, 14.09.2016 v 21:51 kladná recenze

  • Honda Accord

    Vlastnil jsem Accorda 2.0 r. 2009 mohu potvrdit vynikající auto. Najel jsem cca 150,000 km bez problému.

    Klady:
    Sportovni vzhled, jizdni vlastnosti, spolehlivost.
    Zápory:
    Žádný

    19patak, 12.01.2016 v 15:11 kladná recenze

  • Honda Accord 2.0 96 kW rok 1994

    Dobrý den,chci se zeptat jestli je normální,že auto po startu studeného motoru vyletí na 2000 otáček a tak za 3 min slezou otáčky na volnoběžné těsně pod 1 tisíc?U jiných aut jsou otáčky na sytič nanejvýš kolem 1500 ot. Jde to nějak seřídit,aby otáčky motoru po startu šli na 1500 ot.?

    mavauh, 22.09.2015 v 09:28 neutrální recenze

  • dotaz

    Dobrý den.. Mám jen dotaz na buba 88.Ke kterému vozu platí jeho zkušenost.Tady to má totiž jednu nevýhodu .Objeví se totiž u všech zde inzerovaných vozů.Chtělo by to konkretizovat údaje.Díky.

    r.y.b, 29.08.2015 v 09:31 neutrální recenze

  • POZOR na sotčené kilometry AutoESA: světle modrá metalíza Honda Accord Tourer 2.2 i-CTDi

    Honda Accord světle modrá metalíza v nabídce Auto ESA má výrazně stočené kilometry. Auto inzerují pod VIN JHMCN27204Cxxxxxx. Celé VIN auta je JHMCN27204C206155. Jedná se o tento inzerát: http://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/accord/16169040 Dle záruční servisní historie, kterou jsem získal z Hondy mělo toto auto k 9. 2. 2009 najeto 193 904 km, takže v roce 2015 rozhodně nemůže mít najeto inzerovaných 186 200 km. O kolik to stočili nevím, ale je jasné, že to stočili. Původní majitel, který měl auto než bylo dovezené ze zahraničí najel průměrně okolo 40 000 km ročně, takže v roce 2014, kdy bylo auto převedeno do Čech mohlo mít klidně o 200 000 km víc! A taky mu rezne LZ lem blatníku, takže bylo asi bourané.

    Klady:
    Accord je parádní auto, ale tenhle kus je zajíc v pytli!
    Zápory:
    Česká klasika: stočíme a prodáme dráž. :(

    jan.tippman, 16.07.2015 v 17:28 záporná recenze

  • accord znojmo

    Dobrý den, rád bych všechny upozornil na tento inzerát. Od začátku se mi nezdála cena. Proto jsem si nechal od cebie zjistiit podrobnosti. I když zde prodávající uvádí že k vozu doloží i stav tachometru od cebie rád si tam zajedu to ověřit. Dle cebie je první záznam v roce 2008 při 170 000km kdy bylo auto i bouráno na L přední stranu v hodnotě přes 1000 EUR. O dva roky později má 97 000. 2015 162 500. Doufám že sem někomu ušetřil 400 kč. Byl bych rád kdyby tyhle nekalé praktiky u nás konečně skončili zápisama na STK.

    buba88, 27.06.2015 v 19:35 neutrální recenze

  • H.Accord 98

    Ne, je to komplikovanější odkaz: https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-treti---mineral--polosyntetika--syntetika

    smejkal.z, 24.05.2015 v 20:16 neutrální recenze

  • H.Accord 98

    No já nevím,ale dle mě je olej 10W40 jen polosyntetika,plná má značení 5W 40 apod.ne?

    alan.nero, 09.05.2015 v 12:04 neutrální recenze

  • Honda Accord 2.0 LS 96kw, R.v. 98

    Výborná koupě, moc aut jsem neměl, ale tato koupě se mi povedla. Hned první týden jsem sice přidřel zadní levou brzdu, protože jsem se s tím byl projet na dálnici a při prudším brzdění se kousla. Začal jsem dávat plnou syntetiku 10W-40 s vyplachovadlem. Rozvody jsem dělal až po pěti letech po koupení. Jediná velká závada zatím byla výměna na sračku rozsypaného chladiče. Ztrácela se mi pořád voda a bylo to dírou v něm, jako pěst. Vloni na podzim výměna zadních brzdových kotoučů. Taky odešla kabeláž k pravému světlometu. Vyvaření levého prahu letos v lednu, který byl, tedy vlastně už žádný nebyl. Jenže teď mě čeká oprava přední nápravy, na zadní nápravě asi silentbloky. A nejvíc se bojím odcházející spojky, možná celého setrváku. Pak přijdou na řadu tlumiče. Ale do opravy půjdu s pocitem, že si to to auto zaslouží. Motoricky je vynikající a podvozek sedí jak přikovaný k silnici. Spotřebu jsem nikdy nějak zvlášť neřešil, když mu podřadím klidně o dva rychlostní stupně a šlápnu na plyn tak si vezme i dest jedenáct litrů celkem bez problémů. Když jsem hodný a klidný tak se dostanu i pod osm litrů.

    Klady:
    Vynikající podvozek, skvělý motor. Spolehlivé rychlé auto.
    Zápory:
    O žádných nevím. Snad jen malinko větší spotřeba.

    hrubysvatoslav, 26.04.2015 v 19:18 kladná recenze

  • Ad oranžová kontrolka.

    Po 6 letech provozu s občasným rozsvícením a zhasnutím kontrolky mi v autoservisu Honda Liptovský Mikuláš (během dovolené) zjistili (za 10 EUR) příčinu občasného rozsvícení a zhasnutí oranžové kontrolky motor . Do té doby každý jenom hádal a nevěděl co s tím. V provozu mi to nedělalo žádné problémy, takže jsem se tomu nevěnoval. Šlo o neúplné dovírání jedné klapky sání, která se někdy nedovřela úplně a pak se sama časem dovřela. Nyní mám najeto 199.540 km (r.v.2006) a zatím bez problémů. Jel jsem v loni podle rychlostních limitů na autosalón do Ženevy za 4,9 l. Letos jsem měnil originální baterii za novou. Čeká mne první výměna kotoučů (jednou jsem je ojel na soustruhu).

    Klady:
    Spolehlivost, zpracování, spotřeba, vysoký kroutící moment, nízký posed, vynikající jízdní vlastnosti
    Zápory:
    špatný přístup k předním parkovacím žárovkám, nemožnost vzájemně seřídit potkávací a dálková světla (mezi potkávačkami a dálkovými světly je neosvětlený pruh. Když zvednu potkávačky, zvedají se i dálkovky a opačně)

    upo.budapest, 27.02.2015 v 14:35 kladná recenze

  • Accord tourer 2.0i vtec 2009

    Splnil jse mi můj sen a koupil toto nádherný auto.Koupi jsem zvolil jedině v Německu,tady ani omylem.Kupoval jsem ho 3 r.staré přímo v Hondě kam tento vůz také jezdil na pravidelný servis.Najeto mělo 39000km po 1 majiteli.Předáno mi bylo jako nové,vyměnily komplet všechny náplně 1r.záruku na motor!Ted ho mám 3 rokem naprosto spokojenost,neměl jsem zatím jedinej problém.Pravidelně měním olej a filtry,jedete jak v bavlnce,u mě je toto auto po všech stránkách SUPER.

    Klady:
    Pohodlí,tichý motor,dobře sedí na silnici
    přesné řazení
    krásný desing palubky a ovládání
    celková spolehlivost
    Zápory:
    Na kombajna menší kufr ale s tím jsem počítal a nevadí mi to.

    nojmic, 14.02.2015 v 21:41 kladná recenze

  • super car

    vlastním auto honda accord 2.2vtec je to nejepsí auto co jsem měl.

    Klady:
    velká spolehlivost

    ciba04, 30.06.2014 v 12:38 neutrální recenze

  • Kotouče po 11tis.km

    Vracím se k mému příspěvku z 30.4.2013. Uživatel hvm.c2 tu tvrdil, že po 3tis.km na dieslu se zkroutí kotouče. Já mám pravda benzín, který je o cca 40kg lehčí, ale na obyčejných hladkých kotoučích Brembo s originál deskami jsem od výměny najel 11tis.km a kotouče zkroucené stále nemám, do volantu nic nekope... Takže otázka je,jestli má váhový rozdíl takový vliv nebo někdo neumí zajet brzdy...

    hellborn, 27.05.2014 v 23:45 neutrální recenze

  • Honda Accord 2.4 benzin a 2.2 i-CTDi

    Jezdil jsem dva roky s Accordem 2.2 diesel a teď vlastním druhým rokem 2.4 benzin. Tohle je prostě super kára a pokud bych měl srovnat jízdní vlastnosti s konkurencí, je Akouš na špičce. Je to auto made in Japan a spolehlivost je opravdu příkladná. S dieslem se dá jezdit za 6,5 - 7 litrů, v silnějším benzinu za 8,5 - 9,5 dle stylu jízdy. Nicméně lineární záběr v celém spektru otáček, ve vyšších krásný kopanec a motor chytá druhý dech. I nafťák se nechá rád vytočit... Prostě jízda je zábavou, přitom řidič a posádka jsou jako v bavlnce. Kvalitní a hezký interiér, tady by se konkurence ze Škody Superb nebo Fordu Mondeo měla co učit, nízký sportovní posaz, vynikající sedačky moc pohodlné s výborným bočním vedením, prostě SUPER. Spolehlivost, do obou aut jsem lil jen palivo a jednou ročně měnil filtry, čistil klimu a měnil motorový olej. Auto i skvěle vypadá, na silnici drží jako přibité, v jízdních vlastnostech se mu z konkurence vyrovná snad skutečně jen Mondeo. Svým chováním Accord dost připomíná čtyřkolku, i když byste to do něj asi neřekli. Jednoznačně doporučuji, tady neuděláte chybu v žádné motorizaci!

    Klady:
    perfektní podvozek, skvělé až sportovnější jízdní vlastnosti
    prezicní a kvalitní interiér, příjemný na dotek a dost toho vydrží
    úžasné sedačky s bočním vedením
    velice dobrá spotřeba (na výkon vozu)
    krásný design
    přesné řízení i řazení
    velmi dobré brzdy
    příkladné odhlučnění interiéru
    Zápory:
    u sedanu trochu menší kufr
    místo vzadu na kolena není pro čahouny 190 cm
    dražší pořízení (ale ojetiny hlavně v 2.4 benzin si zase drží cenu)

    dj.master, 22.03.2014 v 08:35 kladná recenze

  • Honda Accord Tourer 2.0- 2004

    Jsem 2 majitel,koupeno před 5 lety ve 75t.km.Ted mam naj.135t km.Výměna spojky ve 115t.km.Oprava s materiálem olej do převodovky-12500 kč.Jinak vše funguje bez problémů, běžná údržba olej,brzdy,nějaké čepí a stabilizatori .Spotřebu neřeším podle stylu jezděni cca 8-9 l.Před tím jsem vlastnil asi 4 let Accord 1.8-100 kW,r.v.1999,5D také super auto-běžná údržba najeto už mělo 380t.km.Kluk který to koupil už dnes má naj .skoro 500t.km a je spokojen.Honda je dobra značka kvalita na miste ,chce to vše dělat v čas pokud něco bouda,oleje a destičky atd. A hlavně nepřetáčet ,to chce s citem , to není sportovní vůz .Nemusíte jezdit do znač.servis a utrácet,stačí si najit šikovného mechanika.Koupit originální díly a oprava za půlku .Co nám nakecaji u Hondi to udělá šikovní kluk za půlku. Máme v rodině CR-V 2.0-4x4 r.v 2000 už má naj.360t.km-vše OK –velká oprava jen zad.diferenciál a lamely-jinak také běžná údržba.(v těžkém terénu neježděno)Doporučuji při koupi ojetin zkontrolovat aby odpovídali km-A nebojte se že auto ma naj. 200t.km i vic.

    Klady:
    Velký kufr, dostupní nahr díly i neoriginální,drží stopu, zpracovaní interiéru.motor ,spolehlivost, Málo se krade
    Zápory:
    Vše se da rozbit Honda také-pokud se nestaráte o vůz a jezdíte jako pr..se.A říkáte spatná značka a auto, A co řidič ?????

    trbg, 30.12.2013 v 00:39 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání