Aktuální nabídka inzerátů Honda Accord

Zkušenosti majitelů s Honda Accord


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Maximálně spolehlivé auto Honda Accord 2.2 I-CTDi

    Toto je moje druhá Honda Accord kombi s motorem 2,2 I-CDTi. Dovezl jsem si ji letos na jaře z Německa. V provozu od 2007.Nalítano měla 227000 km. Chtěl jsem vyšší výbavu executive která má oproti výbavě sport navíc vyhřívané a el. sedačky,el. střešní okno a hlavně xenony. Jezdím hodně v noci.Auto bylo od prvního majitele a z originál servisní knihou.Proto i cena nebyla nejnižší a v ČR bych ji jistě sehnal i za nižší cenu. Akorát by měla "zaručených 160000 km a jezdil s ní německý důchodce jenom do kostela". Tak doufám že mi novější Accordík poslouží stejně dlouho jako předchozí. Mojí první Hondu Accord mi dovezl známy taky z Německa koncem roku 2011. Tehdy to auto mělo nalítané asi 215000 km. To auto bylo od druhého majitele ale s pečlivě evidovanou serv. knihou. Z počátku jsem měl trochu strach z počtu najetých km. Prostě jsem si myslel že je to hodně a ještě navíc mě všichni strašili jak má Honda drahé náhradní díly a servis. Dnes po asi 5,5 roku provozu u mě a najetí dalších 190000 km můžu říct že jsem ještě neměl spolehlivější ojetinu. Asi nejnákladnější oprava byla při 360000 km. A to výměna spojky včetně dvouhmotého setrvačníku. Cena za nové díly včetně práce byla 25000 kč. Další opravy už byli jenom běžné. 2x výměna komplet kotouče a destičky,vyměna předních a zadních kosti stabilizátoru,výměna žárovek v hlavním světlometu, výměna autobaterie a alternátoru.Ten jsem kupoval za 1500 kč z jetého auta.Jo a ještě jsem měl pokažený el.zámek centrálního zámku dveří. Oprava za 400 kč. Jinak to byl už jenom pravidelní servis s výměnou oleje a taky všech filtrů. Takže ze spolehlivosti maximální spokojenost. Jinak Accord v kombíků je velmi praktický a hlavně prostorný vůz. Jízdní vlastností jsou velmi dobré. Auto je naladěno trocha tvrději ale to vůbec nevadí,výborně sedí na cestě. Ale i po stránce komfortu to není špatné. Cestovat třeba 1000 km na dovolenou do Chorvatska není žádný problém. Spotřebu jsem měl od 5,5 do 6,5 litru nafty. Výbava sport je celkem dostačující.Zahrnuje centrál na DO,komplet el. okna,tempomat,automatickou dvouzonovou klimatizaci,ABS?ESP,rádio s CD měničem. No jak jsem psal auto mi posloužilo perfektně a věřím že ještě dlouhou dobu poslouží novému majiteli. Ještě napíší něco k prodeji této Hondy. Auto bylo nabízeno na inzertním serveru kde jsem záměrně neuváděl stav km.Takže první věc na co se ptali zájemci bylo: kolik to má nalítáno?Při sdělení stavu 415 tisíc km mi skoro všichni řekli že to je hodně a to auto je tak akorát na odpis. Že oni chtějí auto tak max. do 180 tisíc km. Dokonce mi jeden pán i vynadal že co si to vůbec dovolují prodávat auto takovým stavem km když všude běžně se nabízí auta s 130-190 tisíc km.No nedalo mi to a na dvě Hondy z bazaru jsem se zajel podívat.Jedna měla na tachometru 170 tisíc a druhá 230 tisíc km ale ani jedná nebyla v tak dobrem stavu jako moje ze stavem 415 tisíc km.Dokonce první měla i servisní knihu.Dvanáct let záznamy jedním razítkem,stejnou tužkou a stejný podpis. Evidentně zde něco nehrálo ale to už nebudu víc rozebírat. Lidí sami chtějí auta s málo km tak jim to někteří prodejci rádi splní. Auto se nakonec prodalo v blízkém okolí tak se z majitelem i vidím a zatím je hodně spokojený. Snad i s druhé Hondou budu stejně nadšený. Je to model po faceliftu tak už to má 6 rychlostí. I když musím říct že mi 5kvalt vyhovoval víc.Dokonce i akcelerace se mi zdála lepší u staršího auta. Tak ať jsou všichni majitele Accordů co nejvíc spokojení. Velká škoda že Honda přestála tak skvělé auto vyrábět.

    Klady:
    maximální spolehlivost
    nízká spotřeba
    výborný motor
    rozvody řetězem
    pěkný a kvalitní interiér
    obrovský kufr s výborným přístupem
    trvanlivý podvozek hlavně na naše cesty
    Zápory:
    častá výměna žárovek v hlavním světlometu

    majfer, 12.09.2017 v 09:33 kladná recenze

  • Emise..

    Teď se načítají na emisích také chybové kódy v řídící jednotce,takže si myslet,že auto z roku 2006 je v pohodě není pravda. Stačí chyba,která nejde smazat a jste vyhozeni z emisí. Těch chyb může být nespočet jako EGR,lambda,vypálený katalizátor,špatné čidlo... Chyba je dovolena jen u klimatizace. Tudíž z obliga jsou auta před rokem 2000 ,ty se totiž na emisích pouze změří zplodiny výfuku a žádná řídící jednotka se nepřipojuje. Pozor hlavně majitelé aut,kteří jezdí na LPG,zde může kontrolka řízení motoru svítit,protože LPG má jiné vlastnosti při spalování než benzín a lambda háže chybu. Já mám taky LPG tak to znám. Naštěstí mám Accorda z roku 1994 a i při 310000 km jsem byl na emisích překvapen,že katalizátor a lambda sonda je ve stavu zánovního auta. ŘJ se nenačítá tak jsem v klidu a vím,že auto za 2 roky zas v pohodě projde. Ano,chtěl jsem kupovat Accorda aspoň 2010 a mám peníze i na nového,jenže po změnách v měření emisí od ledna 2017 si budu hýčkat svého starého Accorda.

    Klady:
    levný provoz za 9,5 LPG/100 km
    auto kupodivu nikde nerezne
    díky TZ odvezu vše na vozíku(do sedanu toho moc nedáte)
    Zápory:
    Na jízdu a parkování do přeplněného města nevhodné auto,moc velké.

    marekuh, 24.02.2017 v 10:40 kladná recenze

  • Honda Accord 2,2 i-CDTi Tourer

    Hondu Accord jsem si pořídil jako ojetinu v r. 2012 tehdy se stavem 165 tis. km.Auto bylo zakoupené od prvního majitele s řádně vedenou servisní knížkou a zakoupené v r 2005 jako nové v ČR. Nyní za další 4,5 roků provozu mám najeto 348 tis. km. Za celou dobu co provozují tuto Hondu jsem měl minimum poruch.Byla to třeba výměna alternátoru.Při této příležitosti jsem vyměnil i řemen a vodicí kladku. Další investice byla výměna motorku centrálního zamykání dveří. Další výdaje už byli běžné jako pravidelní výměna oleje a filtrů,brzdové destičky a kotouče.Měnil jsem taky tyčky stabilizátorů. A ještě výměna výbojek v xenonech. Vše ostatní je původní (spojka,vstřikovače,turbo). Auto je opravdu spolehlivé s velmi příznivou spotřebou.Jezdím za cca 5,3-6,3 l nafty. Nemám palubní počítač tak si to počítám vždy při dotankování. Na tak velké a docela těžké auto je to docela slušné.Možná má zásadní vliv na spotřebu i to že toto auto nemá FAP (filtr pevných častíc).Jak jsem se dověděl později tak auta zakoupené v ČR jsou bez FAPu,V zahraničí to po r.2006 dávali do každého Accordu.K FAPu se ještě vrátím níže. Co se týče jízdních vlastností tak i tady nemám skoro žádné výhrady. Je to velice vyvážené mezi komfortem a tvrdostí podvozku.Akorát se mi zdá že je o málo hlučnější podvozek (srovnávám s předchozím autem Peugeot 406 break).Poznat to je hlavně když najedu na horší asfalt ale není to tragédie.Prostor uvnitř auta je slušný,kufr je velký a široký.Jediná výtka je k pátým dveřím.Jsou sice elektrické a dají se otevřít i dálkově ale se otevírají jenom do výšky cca 180 cm takže vyšší postavy se občas praští do hlavy.V autě mám výbavu Executive která má navíc oproti výbavě Sport xenony,el.stavitelné obě sedačky,vyhřívání sedaček a taký střešní šíbr Ještě se vrátím k tom FAP filtru. Známému se moc líbil můj Accord a tak si před cca 2 roky pořídil z Německa stejného Accorda jenom už ten novější model (tušim r.v 2007) s 6 st. převodovkou.Auto mělo najeto kolem 180 tis. km. Asi za dva měsíce se mu rozsvítila kontrolka FAP a s autem musel do značkového servisu. Tam mu spustili nucenou regeneraci a bylo mu doporučeno ať omezí krátké jízdy ve městě a víc jezdí delší trasy.Za tři měsíce se situace opakovala a v servisu mu řekli že filtr je už ucpaný tak moc že se bude muset brzy vyměnit a že výměna toho filtru přijde na cca 115000 kč. Kámoš na mě naběhl jako bych mu to auto prodal já.Že co jsem mu to doporučil za křápá. No byl z toho docela dlouho v pořádným šoku. Někde mu poradili ať si ten filtr nechá odmontovat ale v servise kde to dělají mu rovnou řekli že to sice udělají ale jenom na vlastní nebezpečí a pokud na to na STK přijdou tak je bez papírů. Nakonec si nechal filtr vyčistit za cca 10000 kč u nějaké specializované firmy ale když se problémy S FAPem po roce objevili znova tak se letos v létě rozhodl accorda docela pod cenu prodat. Jednu dobu jsem uvažoval že Accorda vyměním za něco novějšího ale když jsem viděl ty problémy a bezradnost kterou a Accordem zažíval kámoš tak jsem se rozhodl že se Accordíka rozhodne v brzké době zbavovat nebudu. Přejí všem majitelům Accordů co nejmíň poruch a radost z auta.

    Klady:
    Výborný podvozek, skvělý motor
    Precizní a kvalitní interiér
    Nízká spotřeba
    Přesné řízení i řazení
    Spolehlivost
    Zápory:
    Páté dveře se neotvírají dostatečně vysoko.
    Filtr FAP (u dovozových aut). Cena za výměnu FAP cca 100 tis. Kč.

    hurtn, 13.12.2016 v 22:05 kladná recenze

  • půl milionu km?

    Vlastním accorda ( 2.2ictdi, r.v.2006) již desátým rokem, aktuálně mám najeto téměř 450 tis km. a auto stále jezdí, ba dokonce se nedožaduje žádných větších oprav. Jen jednou mi nechalo ve štychu, když se odporoučel alternátor, ale jinak jezdí a jezdí A JEZDÍ!!!. Pravda, za těch deset let a téměř půl milionu kilometrů jsem měnil baterku, asi 25x olej, asi 10X destičky, 4x kotouče, ještě v záruce motorek k ostřikovačům, ve 400tis. turbo ( které sice stále běhalo, ale trochu foukalo), autorádio( občas si samo řeklo, že začne šumět na plnou hlasitost, což ve 160km/hod na dálnici byl občas velký šok), snímač plynového pedálu ( prý je to "nemoc" těchto motorů), 2x svody výfukových plynů ( také prý častá nemoc těchto motorů), nějaké čepy na přední nápravě, zmiňovaný alternátor, spojku ve 170tis ( asi zbytečně, jak jsem později zjistil, spojka prostě mírně občas klouzala z mně neznámého důvodu při velmi nízkých teplotách), asi 50xžárovku a možná ještě několik drobností, které nestojí za zmínku... Naopak stále mám originál tlumiče (opravu stále dobře tlumí), motor stále šlape, nápravy nápravují :-) Spotřeba nafty je možná oprati VW motorům o trochu vyšší ( cca o litr, tedy po dálnici, při standardní rychlosti 150km mám průměrnou něco mezi 7,5-8 litry, při mírnější jízdě . tzn, rodinná dovolená v Itálii byla spotřeba cca 6,5litru, ale věřím, že šetřílek by se dostal pod šest.

    Klady:
    stále téměř žádný unik oleje ( halda škodovkářů s novými oktávkami mi hlásí, že musí hlídat hladinu oleje, že se jim ztrácí. Z Accorda jednou za cca 20tis vyleju 4 litry, doleju 4,5litru...
    Žádná starost s rozvody...prostě řetěz, je řetěz
    řekl bych výborné jízdní vlastnosti
    nesmrtelný dieslový motor
    Myslím, že je super nadčasový design ( alespoň u sedanu, kombík...omlouvám se všem, co ho mají, se mi prostě moc nelíbí)
    nekradou se....
    Zápory:
    rychlé opotřebení brzdových destiček, velmi časté praskání předních halogenových žárovek, menší kufr, dvířka u kaslíku u spolujezdce nedovírají - v noci je trochu vidět světlo z kaslíku( opravdu jen trochu) - viděl jsem u více Accordů, Palubní počítač v rámci dojezdu a dlouhodobé spotřeby neukazuje úplnou pravdu
    Bohužel se přestal pro Evropu vyrábět :-(

    liskadavid, 14.09.2016 v 21:51 kladná recenze

  • Honda Accord

    Vlastnil jsem Accorda 2.0 r. 2009 mohu potvrdit vynikající auto. Najel jsem cca 150,000 km bez problému.

    Klady:
    Sportovni vzhled, jizdni vlastnosti, spolehlivost.
    Zápory:
    Žádný

    19patak, 12.01.2016 v 15:11 kladná recenze

  • Honda Accord 2.0 LS 96kw, R.v. 98

    Výborná koupě, moc aut jsem neměl, ale tato koupě se mi povedla. Hned první týden jsem sice přidřel zadní levou brzdu, protože jsem se s tím byl projet na dálnici a při prudším brzdění se kousla. Začal jsem dávat plnou syntetiku 10W-40 s vyplachovadlem. Rozvody jsem dělal až po pěti letech po koupení. Jediná velká závada zatím byla výměna na sračku rozsypaného chladiče. Ztrácela se mi pořád voda a bylo to dírou v něm, jako pěst. Vloni na podzim výměna zadních brzdových kotoučů. Taky odešla kabeláž k pravému světlometu. Vyvaření levého prahu letos v lednu, který byl, tedy vlastně už žádný nebyl. Jenže teď mě čeká oprava přední nápravy, na zadní nápravě asi silentbloky. A nejvíc se bojím odcházející spojky, možná celého setrváku. Pak přijdou na řadu tlumiče. Ale do opravy půjdu s pocitem, že si to to auto zaslouží. Motoricky je vynikající a podvozek sedí jak přikovaný k silnici. Spotřebu jsem nikdy nějak zvlášť neřešil, když mu podřadím klidně o dva rychlostní stupně a šlápnu na plyn tak si vezme i dest jedenáct litrů celkem bez problémů. Když jsem hodný a klidný tak se dostanu i pod osm litrů.

    Klady:
    Vynikající podvozek, skvělý motor. Spolehlivé rychlé auto.
    Zápory:
    O žádných nevím. Snad jen malinko větší spotřeba.

    hrubysvatoslav, 26.04.2015 v 19:18 kladná recenze

  • Ad oranžová kontrolka.

    Po 6 letech provozu s občasným rozsvícením a zhasnutím kontrolky mi v autoservisu Honda Liptovský Mikuláš (během dovolené) zjistili (za 10 EUR) příčinu občasného rozsvícení a zhasnutí oranžové kontrolky motor . Do té doby každý jenom hádal a nevěděl co s tím. V provozu mi to nedělalo žádné problémy, takže jsem se tomu nevěnoval. Šlo o neúplné dovírání jedné klapky sání, která se někdy nedovřela úplně a pak se sama časem dovřela. Nyní mám najeto 199.540 km (r.v.2006) a zatím bez problémů. Jel jsem v loni podle rychlostních limitů na autosalón do Ženevy za 4,9 l. Letos jsem měnil originální baterii za novou. Čeká mne první výměna kotoučů (jednou jsem je ojel na soustruhu).

    Klady:
    Spolehlivost, zpracování, spotřeba, vysoký kroutící moment, nízký posed, vynikající jízdní vlastnosti
    Zápory:
    špatný přístup k předním parkovacím žárovkám, nemožnost vzájemně seřídit potkávací a dálková světla (mezi potkávačkami a dálkovými světly je neosvětlený pruh. Když zvednu potkávačky, zvedají se i dálkovky a opačně)

    upo.budapest, 27.02.2015 v 14:35 kladná recenze

  • Accord tourer 2.0i vtec 2009

    Splnil jse mi můj sen a koupil toto nádherný auto.Koupi jsem zvolil jedině v Německu,tady ani omylem.Kupoval jsem ho 3 r.staré přímo v Hondě kam tento vůz také jezdil na pravidelný servis.Najeto mělo 39000km po 1 majiteli.Předáno mi bylo jako nové,vyměnily komplet všechny náplně 1r.záruku na motor!Ted ho mám 3 rokem naprosto spokojenost,neměl jsem zatím jedinej problém.Pravidelně měním olej a filtry,jedete jak v bavlnce,u mě je toto auto po všech stránkách SUPER.

    Klady:
    Pohodlí,tichý motor,dobře sedí na silnici
    přesné řazení
    krásný desing palubky a ovládání
    celková spolehlivost
    Zápory:
    Na kombajna menší kufr ale s tím jsem počítal a nevadí mi to.

    nojmic, 14.02.2015 v 21:41 kladná recenze

  • Honda Accord 2.4 benzin a 2.2 i-CTDi

    Jezdil jsem dva roky s Accordem 2.2 diesel a teď vlastním druhým rokem 2.4 benzin. Tohle je prostě super kára a pokud bych měl srovnat jízdní vlastnosti s konkurencí, je Akouš na špičce. Je to auto made in Japan a spolehlivost je opravdu příkladná. S dieslem se dá jezdit za 6,5 - 7 litrů, v silnějším benzinu za 8,5 - 9,5 dle stylu jízdy. Nicméně lineární záběr v celém spektru otáček, ve vyšších krásný kopanec a motor chytá druhý dech. I nafťák se nechá rád vytočit... Prostě jízda je zábavou, přitom řidič a posádka jsou jako v bavlnce. Kvalitní a hezký interiér, tady by se konkurence ze Škody Superb nebo Fordu Mondeo měla co učit, nízký sportovní posaz, vynikající sedačky moc pohodlné s výborným bočním vedením, prostě SUPER. Spolehlivost, do obou aut jsem lil jen palivo a jednou ročně měnil filtry, čistil klimu a měnil motorový olej. Auto i skvěle vypadá, na silnici drží jako přibité, v jízdních vlastnostech se mu z konkurence vyrovná snad skutečně jen Mondeo. Svým chováním Accord dost připomíná čtyřkolku, i když byste to do něj asi neřekli. Jednoznačně doporučuji, tady neuděláte chybu v žádné motorizaci!

    Klady:
    perfektní podvozek, skvělé až sportovnější jízdní vlastnosti
    prezicní a kvalitní interiér, příjemný na dotek a dost toho vydrží
    úžasné sedačky s bočním vedením
    velice dobrá spotřeba (na výkon vozu)
    krásný design
    přesné řízení i řazení
    velmi dobré brzdy
    příkladné odhlučnění interiéru
    Zápory:
    u sedanu trochu menší kufr
    místo vzadu na kolena není pro čahouny 190 cm
    dražší pořízení (ale ojetiny hlavně v 2.4 benzin si zase drží cenu)

    dj.master, 22.03.2014 v 08:35 kladná recenze

  • Honda Accord Tourer 2.0- 2004

    Jsem 2 majitel,koupeno před 5 lety ve 75t.km.Ted mam naj.135t km.Výměna spojky ve 115t.km.Oprava s materiálem olej do převodovky-12500 kč.Jinak vše funguje bez problémů, běžná údržba olej,brzdy,nějaké čepí a stabilizatori .Spotřebu neřeším podle stylu jezděni cca 8-9 l.Před tím jsem vlastnil asi 4 let Accord 1.8-100 kW,r.v.1999,5D také super auto-běžná údržba najeto už mělo 380t.km.Kluk který to koupil už dnes má naj .skoro 500t.km a je spokojen.Honda je dobra značka kvalita na miste ,chce to vše dělat v čas pokud něco bouda,oleje a destičky atd. A hlavně nepřetáčet ,to chce s citem , to není sportovní vůz .Nemusíte jezdit do znač.servis a utrácet,stačí si najit šikovného mechanika.Koupit originální díly a oprava za půlku .Co nám nakecaji u Hondi to udělá šikovní kluk za půlku. Máme v rodině CR-V 2.0-4x4 r.v 2000 už má naj.360t.km-vše OK –velká oprava jen zad.diferenciál a lamely-jinak také běžná údržba.(v těžkém terénu neježděno)Doporučuji při koupi ojetin zkontrolovat aby odpovídali km-A nebojte se že auto ma naj. 200t.km i vic.

    Klady:
    Velký kufr, dostupní nahr díly i neoriginální,drží stopu, zpracovaní interiéru.motor ,spolehlivost, Málo se krade
    Zápory:
    Vše se da rozbit Honda také-pokud se nestaráte o vůz a jezdíte jako pr..se.A říkáte spatná značka a auto, A co řidič ?????

    trbg, 30.12.2013 v 00:39 kladná recenze

  • Honda Accord

    Vlastním Accorda r.v. 2005 2,2 diesel. Auto má najeto 105 000 poctivých kilometrů. Já jsem osobně 2hý majitel a silně doporučuju kupovat od soukromé osoby s historií zapsanou alespoň u dealera hondy a né z bazarů. Mám sice 5ti kvalt ale nemůžu si stěžovat. Převodovka je z americké verze accorda- 3,0 V6 takže si myslím že určitě ustojí i diesel. Spotřeba s 5ti kvaltem cca 6,2 litru a to jezdím svižně- se šestkou bude ještě lepší. Jinak podud moho doporučit servis tak jedině autorizovanou pobočku v Kolíně- Styx car. Nejlepší servis a nejochotnější lidi co znám. Hlavně tohle je auto se srdcem a ne nějáká Octavie a A4, kterou má kde kdo.

    Klady:
    Podvozek, motor- rád se nechá točit, vzhled, interier
    Zápory:
    Jediné co mě napadá- slabý ofuk předního okna :D

    vojta.pelc, 17.12.2013 v 20:21 kladná recenze

  • honda accord

    Takové to auto jedině z DE.. Měla jsem na výběr dva kousky z CR jedno bylo 200 km od nás a Pan prodejce mi do tel řekl že je v pořádku jen občas nenastartuje. Když jsme tam přijeli tak nenastartovalo ani jednou... Takže jsme se rozhodli přitáhnout Accord coupé z Německa a jsem velmi spokojená. Interiér krásný, vyměněny všechny oleje, nepřetočený tachometr. Takováto vozidla opravdu jen z ciziny protože zde v ČR jsou "svině " co Vám jen nalžou plno věcí protože vědí že zde 3,0 nikdo moc nechce a nemohou se ho zbavit tak nakecají co jde.

    Klady:
    Skvělý podvozek, motor, interiér, spotřeba
    Zápory:
    Někdo říká že u těchto modelů odchází převodoka :D Z žádným tímto modelem a že jsem jich obvolávala jsem se nesetkala s tím že by byla v háji nebo repasovaná převodoka. Spíše mi řekli že bylo bourané nebo pomlácené od krup

    verca.solcova01, 19.09.2013 v 23:24 kladná recenze

  • Kotouče Accord 7g 2.4 Tourer po 5tis.km.

    Jak jsem slíbil, tak píšu zkušenosti s novými kotouči, které se mají podle zkušeností hvm.c2 po 3tis. km na dieslu (váha oproti 2.4 je u dieslu vyšší o 40kg) zkroutit a kopat. Ve 129tis.km jsem vyměnil originál kotouče za obyčejná hladká Bremba a dal nové originál brzdové destičky. Aktuálně mám najeto necelých 135tis.km a kotouče se mi nezvlnily ani nekopou. Rozdíl 40kg váhy je při hmotmosti kolem 1600kg, myslím, celkem zanedbatelný (a to i s ohledem na mé obvyklé naložení rodinného stěhováku).

    hellborn, 06.09.2013 v 08:06 kladná recenze

  • kotouce niparts

    mam CRX del sol VTI a jak tady nekdo psal z eniparts jsou spatne kotouce musimoporovat mam drazkovane kotoice s vrtanim od niparts a pri pouziti desek niparts neni jakykoli problem od serie 200 procent rozdil k lepsimu nastup brzdeni ihned ostry zatah a i po zahrati na teplotu cerveneho kotouce brzdi pozad a moc se neunavi vydrz nevim zatim mam desky a kotouce 25k a jeste se ani nezalesily zaskaby na obrobku kotouce desky se mi zdaji ze trochu ubyly ale pri moji jizde neni divu a pri cene desek by mi nevadilo kdyby vydrely jeste 5k a musel bych menit ovsem znamy si na ne stezoval po mem doporuceni a slysel jsem stejny nazor ze kopou a nebrzdi no jo kdyz po shleduti je namontoval naopak tak se neni cemu divit zadni mam stale seriove a jsou v dobrem stavu a to mam 100k najeto a v servisce ani v optani jsem nezistil vymenu desky jsem menil taktzez niparts na zadku a bez problemu jezdim jak spinty tak jsem jel i zavody do vrchu a v pohode takze nechapu tuhle negativni recenzi na dily tehle znacky jinak honda je top od novoty auta jem menil jen zarovky a srouby prdniho stabilizatoru zizeni plus nepotrebne upravy jako vlozku fitru KN podvozek a vyfuk a svody od srs a samosebou naplne a vemena oleje a filtru taktez niparts jinak zadna zavada ani problem co 2 roky dutiny a nastrik podvozku a rez me taky nepotkala krom pokusu vykrast kufr a poskozeni zamku a okoli zamku ale to je logicke po naruseni ale jinak opravdu nic vse jen o majiteli ted mam natoceno 100k a neco jo vlastne mi zacina odchzazet zadni prave lozisko kola ale to je spis trefenim par solidnich dir nasich uzasnych cest chci jako 2 auto acorda tourera 2.2 asi 2006 a vys a jestli koupim dobre a bude slouzit jako del sol tak budu moc spokojeny a nikdy nepujdu k jine znacce i kdyz je honda trochu drahsi stoji za to.

    Klady:
    brzdy ok spolehlivost luxus
    Zápory:
    drahsi dily pri vlastnim zavineni

    honza.andrysek, 23.10.2012 v 09:10 kladná recenze

  • Accord

    Mam Hondu Accord 1,8 najeto 180 000 km,treti majitel,koupeno pred 3 mes.Dnes jsem prosel STK bez jedine chyby,10-ti lete auto.Zajimala by me treba Laguna :-DDDDD

    fany80, 13.03.2012 v 14:10 kladná recenze

  • hvm.c2

    No tak nebudu pánovi hvm.c2 vyvracet jeho zkušenost ikdyž je prapodivná a napíši tu svoji. Mám 2.2 diesel, 3tím rokem 125t.km najeto. Kotouče jsou v pohodě, ještě vydrží dost, rovné, auto brzdí velmi dobře a není tady žádný problém. Co je fakt, desky vydrží málo cca 40t.km. Já ani první majitel jsme do auta nikdy nelili žádná aditiva a ani naprosto nechápu proč bych to dělal. Kupuji kvalitní naftu, auto se chová jak má, v létě v zimě naprosto bez potíží. Motor je po zahřatí příjemně tichý. Spotřeba 5,5-7,5, pokud se nemotáte přiliš po městě za 6 není problém. Auto jede slušně, má trochu prodlevu mezi 15-18sty otáčkami, ale není to nic tragického, pak zatahuje krásně plynule, od 2 dost silně a bez problémů přes 4500. I přes hmotnost a 2 osoby v accordu navíc vyšel sprint ze dvojky v porovnání s Fabii RS pro Acco lépe. Tdi se drží, ale pak musí řadit kdežto Accord se bez vyráznější ztráty dynamiky nechá točit úplně do konce a tam získavá (a mluvím o 5kvaltu). Jasně objem, ale tdi je přece nej na světě :D. Jinak 6.rychlost tomuhle Accordu moc nechybí. Rozdíl je jen v dynamice jinak otáčky při dálničním tempu se u 5r a 6r prakticky nelíší. Tohle auto bych hodnotil pozitivně, jede slušně, je vcelku komfortní (na diesel), moc nežere a za sebe můžu říct za 45t.km jen výměna žárovek v obrysovkách. Rozvodový řetěz tak potěší..

    Baddy.Lowe, 02.01.2012 v 20:37 kladná recenze

  • Accord 2.2 ctdi RV 2005

    Ahoj, mám Accorda 2.2ctdi, najeto 207tis a je to velmi spolehlivá kára. Jediné větší investice byly tlumiče a přední klouby poloos, ale to je prostě stářim vozu. Auto je parádní, sedí neskutečně na silnici, jen tam mě někdo nepředjede, ale jezdim normálně, žádný závody. Pohodlí je v předu výborné, vzadu taky (pokud nemáš 190cm a nesedíš tam 6 hodin). Spotřeba cca 6,5 až 7l/100km, podle jízdy. ACCO 2003 v benzínu je to stejné, kvalita. Samozřejmě trochu vyšší spotřeba (2.0 žere kombinovaná asi 8.5l, 2.4 tak těch 9 až 9.5l). Souhlasím s názory poohlédnout se spíše po 2.4. Dynamika vozu je výrazdě lepší.

    dj.master, 28.11.2011 v 23:15 kladná recenze

  • Hondík 2,0 1994

    Tento vůz jsem koupil jako ojetý 4 roky starý,kdy měl najeto asi 80 000 km (původní cena 980 000km) po prvním majiteli,který se nechal ukecat a nechal Hondu protiúčtem při koupi nového renaultu.Za půl roku si škubal vlasy chudák!!!A ptal se mne jestli bych mu ji nechtěl prodat zpátky!! Fakt nekecám!!Mám hondíka dodnes a byl to nejlepší kup mého života,najeto už přes 250 000 km,několik cest do Bulharska a Chorvatska a vše bez problému.Pouze měním filtry , destičky, olej a svíčky.Spotřeba okolo 8 litrů,jen ty lemy zadních blatníků už potřebuji akutně vyměnit.Jednou jedinkrát mne nechala ve štychu kousek od domu,kdy se odporoučela cívka rozdělovače.Jinak absolutně bez problému.Co se týká zde kritizovaných kotoučů,vážení-uvědomte si prosím kolik tahle babča váží,tak že prosím Vás žádný STARLINE na předek!!!!Osobně mám dobré zkušenosti s kotouči Bosch a destičkami FERODO PREMIER,mám na nich natočeno asi 10 000 a volant se při brždění ani nehne!!!Sice destičky stály asi 1500 a kotouče asi 5 000,ale kdo šetří na brzdách je magor!!!Přál bych Vám vidět brzdové destičky od Starline po jednom jediném velmi prudkém brždění při vyhýbání se nehodě ve 140 km rychlosti na dálnici.Totálně spečené-a úplně skleněné-prostě na vyhození!!!Ostatně co by jste chtěli za 500 kč za kvalitu že??Doufám,že ještě natočím s Hondou spoustu kilometrů a věřte mi jednou se s ní budu hodně těžko loučit.Tak zatím...

    j.arient, 01.10.2011 v 20:28 kladná recenze

  • Honda Accord CG8 1.8i 100kw.

    Nedávno jsem dovezl z Německa pěkného Accorda v modré metalíze se 130tis. najetými km. Stav vozidla a interiéru tomu odpovídá. Rok výroby 2000. Vozidlo je bez známek koroze a celkově vypovídá o péči, kterou němci většinou vozům věnují. Motor se skvěle a bez vybrací vytáčí a jde skvěle za plynem. Spotřeba při dálničním tempu 80km/h je asi 6l na 100km. Pokud ovšem jedu po dálnici v noci 180 až 200km/h, což vozidlo bez problémů snese, je spotřeba někde u 13l/100km. motor má plynulé proměnné časování ventilů, takže vás ve 4tis. otáčkách nekopne do zadku, protože se vačková hřídel prostě přiostřuje plynule. Spotřeba oleje byla 0,75l na 3 tisíce km pří vysokootáčkové jízdě. Při klidné jízdě je nulová. Ze závad pouze obě zadní ložiska kol.

    trucker1099, 05.09.2011 v 16:40 kladná recenze

  • mir.velech - Acco 2.4

    To Accu 8g tak prodloužily převodovku? 7g točí cca 2500ot. při 80km/h... Ale každopádně dotaz byl na 2.0 se 108kW (což je 6g). Můj odhad otáček je kolem 3000rpm.,což u Hondy není žádná tragédie... :-) Obvykle jezdím na dálnici kolem 4500-5500 - podle toho s jakou Hondou jedu - Acco 2.4 má šestku, Civic a Jazz jen pětikvalt...

    Hellborn, 29.06.2011 v 09:18 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání