Aktuální nabídka inzerátů Honda CR-V

Zkušenosti majitelů s Honda CR-V


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Honda CRV Hybrid

    Vymenil jsem 1,5 VTEC,Turbo 4WD.Executive za Hybrid a jsem strasne spokojen,spotreba mezi 5.5/6.o litru. Zatim ho mam 4 mesice,absolvoval Chorvatsko 2500km,spotreba 5.8L.PARADA

    migmag, 16.08.2020 v 17:43 neutrální recenze

  • Honda CR-V 1.6i-DTEC 88kw diesel

    Ahoj prosím o radu má někdo zkušenost s motorem díky

    janibl, 09.07.2020 v 11:43 neutrální recenze

  • Honda CR-V 2.2 DTEC 4x4

    https://fahrzeuge.honda-fugel.de/suche/honda cr-v gebrauchtwagen?hersteller=Honda

    migmag, 19.02.2020 v 11:23 neutrální recenze

  • Honda CR-V 2.2 DTEC 4x4

    dobrý den, mám v plánu koupit tento typ vozu Honda CR-V. Poradíte mi? Zda máte dobrou zkušenost? děkuji

    bytypraha9, 22.01.2020 v 23:53 neutrální recenze

  • Honda CR-V, 1/2008, 2,2i-CTDi TOP EXECUTIVE 1Maj. ČR, zlatá barva, bazar JOCAR

    POZOR!!! Toto vozidlo SHSRE67808U003451 mělo loni , konkrétně na STK s datum 02.02.2018, 207 463km!!!, Dnes 04.12.2019 101500km podle bazaru. Shlédnuto s veřejných zdrojů!

    Zápory:
    Tady přímý důkaz že se stáčí!!! Neskutečné i od bazaru že si nezjistí základní věci!

    rag, 04.12.2019 v 20:42 záporná recenze

  • Tý wogo lV

    Filtr pevných částic nestojí žádných 80 tis., noname se dá koupit za 8500kč . CRV 2,2 idtec mám r.v 2011 najeto 212tis. o filtru vím jen když regeneruje. Jinak ten motor se opravdu povedl, snad mne ještě dlouho povozí.

    Klady:
    Tah a síla motoru, prostorna kabina, solidní dílenské zpracování.
    Zápory:
    cena originál servisu, ale auto mám abych bezstarostně jezdil, takže ceny neřeším.

    callisto5, 14.08.2019 v 20:10 kladná recenze

  • Honda CRV2015,Lifestyle,2.0,4WD,benzin,automat

    Auto velmi spolehlive za 3 roky,bez problemu,spotreba velka 10l. Od cervna 2019 mam 1,5 VTEC,Turbo 4WD.Executive CVT. Spotreba 7.5l,najeto 2 tis.bez problemu,jede krasne.

    Klady:
    Spolehlivost
    Zápory:
    jen ta spotreba

    migmag, 20.07.2019 v 19:52 neutrální recenze

  • 4x4

    Zdravím,chci se zeptat,máte někdo zkušenosti s opravou zadního náhonu?Kolik stojí výměna lamel a co to všechno obnáší?Kdyby se zde našel někdo z vých.čech co s tím má zkušenosti a byl by ochotný je vyměnit?dík za odpovědi.

    danielraba, 16.06.2019 v 16:43 neutrální recenze

  • Ty wogo III

    Ono stačí, že v tom máš filtr pevných částic, který pro tuto motorizaci stojí dobrých osmdesát litrů, to je skvělé kurvítko a jednou na něj dojde, spolehni se. Když už CR-V třetí generace v naftě, tak 103 kW verzi bez DPF a nebo po FL v roce 2009 dvoulitr benzín a nebo 1.6 v naftě čtvrté generace, kde filtr stojí snesitelných 15 tis.

    Klady:
    Na špičce segmentu SUV, tím myslím silničních SUV, ne do terénu, s tím se moc u této generace hondy nepočítá
    Zápory:
    Cena DPF filtru u 2.2 nafty 110 kW

    aneta.wish, 31.03.2019 v 16:31 neutrální recenze

  • ty wogo II :-)

    Tak to je bomba auto! Koupil jsem nedávno 2.2 i-DTEC 4x4 2010 na 95tkm a nechce se mi z něj vylézt :-)). Ten motor je úžasný, k nezastavení, v 5 lidech nepozná, že něco veze....prostě diesel:-)! po městě si vezme 7,8, ale venku ho můžete honit a 6,5 (s aditiv) Je to dříč, stěhovák a elegance v jednom. Jsem nadšený. Kdo váhá koupit něco jiného, tak ať nekupuje nic jiného. Motor musí být ten lepší N22B, ale od tuším 2009(?) se tam už N22A nemontovaly. Chudší výbava Activ mne v tomto případě vůbec netrápí, protože tohle auto Vás musí nadchnout i bez těch všemožných "kurvítek" navíc!

    Klady:
    snad všechno
    Zápory:
    nenašel jsem

    coach933, 21.11.2018 v 15:10 kladná recenze

  • ty wogo

    Mám Honzu:) CRV 2L benzín, r.v.2003, 4x4, automat najeto 203tis km. Koupil jsem ji nedávno jako auto do lesa na chatu, prostě jen jako víkendového dříče. Čím více jezdíme, tak se z toho auta stává permanentní dříč a kamarád všude, který uspokojí naše dobrodružné povahy dosytosti. Ceny náhradních dílů jsou v porovnání s PT Cruiser za hubičku. Třeba kompletní repase brzd mě vyšla na 4,5tis kč, tažné zařízení i s montáží 3,6tis kč. Když jsem začal s klasickým servisem po koupi auta měl jsem pocit, že jsou namontovány stále původní díly od výrobce (sice opotřebované, špinavé, zanešené karbonem-klapka sání,sání,EGR,senzory...), ale auto stále jelo, řadilo a vozilo. Mělo a má klasickou drobnou rez, vše jsem ošetřil vazelínou a voskem do dutin, ale jinak fungovalo a my jsme jezdili a stále jezdíme. Po koupi jsme každý týden našli v autě překvapení a to v podobě odkládacích přihrádek, které nejsou hned vidět. Doslova nás dostal do kolen kempingový jídelní stůl součástí auta v kufru vozu (origo HONDA). Musím říct, že při výměně oleje dělám automaticky výplach motoru a zároveň při tankování přidávám do paliva čistič palivových cest, spalovacího prostoru, čistič katalyzátoru a lambda sondy a auto jede čím dál líp, líp než předtím reaguje, ještě líp řadí a co je nejlepší jsem schopný jezdit i za 7,49-10,5ltr/100km benzínu. Moc to nechápu, ale když jedu pomaleji cca 50-60km/h mimo obce auto žere víc benzínu a to motor točí 2-2,5tis ot/min, když jedeme rychleji 110-150km/h 3-3,8tis ot/min benzín jaksi neubývá nebo ubývá, ale daleko pomaleji a právě při rychlosti 110-150km/h jsem naměřil při tankování od siknutí pistole do siknutí pistole spotřebu 7,49L a to bylo auto plné lidí. Líbí se mi možnosti, které nabízí automatická převodovka, když táhnu těžký přívěs 1240kg přes kopce, zapnu OD/OFF a převodovka řadí max do 3ky a úžasně z kopce brzdí motor, jako by mě někdo držel ze zadu za bundu. Moc se mi líbí, že stačí při konstantní rychlosti lehounce sešlápnout pedál plynu a BEZ PODŘAZENÍ se zvednou otáčky motoru v rozsahu o 300-500ot/min více a logicky motor lépe táhne, když už opravdu chci podřadit, prostě jen klasicky víc sešlápnu pedál a podřadí .... Prostě moc příjemně vymyšlené. Nádobka do odstřikovačů má objem něco kolem 5Ltr, takže i toto je úžasné. Zadní sedadla sice nejdou klasicky vyjmout z vozu, ale jsou velmi variabilní- posuv v před i vzad a opěradla jdou napolohovat a sklopit i směrem do kufru, takže se dá v autě natátnout a přespat. Po dlouhé době jsem se setkal s autem, které je nenápadné a není na image, ale opravdu praktické a neuvěřitelně logické. Co by mohli opravdu zlepšit, tak je protikorozní ochrana auta a posuv řidičovy sedačky by mohl být o něco větší pro nás dlouhány. Vyřešil jsem to snížením sedačky a vejdu se úplně v pohodě.

    Klady:
    takřka vše je super. Soudobá auta této kategorie jsou úplně mimo toto co já dobrodruh a kutil potřebuji.
    Zápory:
    klasický problém rzi, ale nijak dramatické

    baddogs, 11.06.2018 v 09:36 kladná recenze

  • Honda

    Rozhodně bych šel do Hondy CR V a vůbec bych se nebál nafty. Motor 2.2 byl vyhlášený Diesel roku a jako nejlepší Diesel vůbec. Když auto nekoupíš po praseti, kde se nedělal pravidelný servis, neprohloupis. Kia a Hnujdai bych nebral. Kamarád měl IX 35 a pořád byl v servisu. Nakonec mu po záruce 4 let padla převodovka, což mi přijde u 4leteho auta dost hustá závada. Měl jsem Honda Accord a za 2 roky jsem vyměnil 1x žárovku a 1x čidlo na ABS.

    Klady:
    Motory, elektrika
    Zápory:
    Zatím neznám

    petrsilhan, 27.03.2018 v 21:02 neutrální recenze

  • Potřebuji poradit

    Ahoj pánové, chci vás požádat o radu. Vystřídal jsem už různé značky aut, ale nikdy jsem neměl žádné SUV. Poslední dva roky jezdím jedničkovou octavií TDI a nejspíš jsem natrefil snad na ten nejhorší možný kus z výroby. Není měsíc abych do toho nemusel cpát peníze. No a ted jsem se dozvěděl že mam pomalu, ale jstě na odchodu turbo, takže mi došla trpělivost a chci koupit starší SUV. Proto se obracím na vás. Po prohlídnutí několika desítek inzerátů a přečtení recenzí mi zůstali tři favoriti a nemůžu se rozhodnout mezi nimi. Jsou to Kia Sorento, Hyundai Santa Fe a Honda CR-V. Auto potřebuji v naftě a od roku 2007, starší ne. Recenze na tyto auta na mě působí velice dobře, ale nevím které z nich pro mne bude nejlepší. Každý den totiž jezdím 50km po dálnici do práce. Bydlím na vesnici 3km od města, kde bývá docela dost sněhu. Mám pětičlenou rodinu s kterou čas od času jedu nikam na výlet, nebo dovolenou. No a hodně často taham vozejk. ( pro uhlí, písek, stavební materiál, nebo jen odvézt bordel) Zkrátka stále nevím jakou motorizaci konkrétně, jakou převodovku atd. Potřebuji spolehlivost, výkon a co nejnižší spotřebu. Moc by mi pomohlo kdyby jste mi poradili a nejlépe odpovědeli do mailu. j.krnác@email.cz. Předem vám moc děkuji a připomínám že jsem nikdy neměl SUV a ani žádné asijské auto. Vždy jen evropská

    j.krnac, 22.01.2018 v 10:48 neutrální recenze

  • CR-V rv 1998, 2.0i benzin

    Dovoz z Itálie 2/2017 od soukromého prodejce - po dědouškovi. Stav 178 tkm - doložených, potřebovala vyměnit rozvody, přední desky a náplně včetně diferenciálu. Překousnute od kuny 2 hadičky. Popraskané žárovky v palubní desce a podsvícení hodin. Ramena přední, klin řemen, disky brzd a zadní brzdy už nové. Po výměně nd ujetých 15tkm -bez chyby a namontováno Lpg magic s primazem ventilů a toroidní nádrži 38 kg větší už nema misto, spotřeba 9kg Lpg mimo m.11 kg ve městě a 11 na dálnici na 100km. Bohužel chybí 6kvalt. Plynárníci doporučovali netocit motor moc v otáčkách, je to přece jen výhřevnější a japonský motor dostává pohulit Tak 2500-3000 otáček a to je tak 110kmh ma nejraději. Auto jinak nemá chybu. Najeto 8tkm vše funguje. Jen ručka teploměru je s plynem o cca 2mm výše než na benzín. Dále doporučuje plynar kontrolovat ventily každoročně - manuální seřizování ale rychle a jednoduché. Výborný auto pro ,,volný čas,,

    Klady:
    Na SUV podle mě měkčí s porovnáním Frontery Pajera a Cherokee a přesto slušně sedí na silnicí.
    Jednoduché, spolehlivé a líbivé.
    S nightbreakry Osram perfektně svítí. Dobrý přehled z auta.
    Zápory:
    Chybí 6 rychlost.stupeň
    Mohly by být delší sedáky. Ale na první modelovou řadu ok.
    Chybí ochrana podvozku. Nutno dodělat pokud chcete do terénu.

    hampllukas, 15.01.2018 v 23:26 kladná recenze

  • Honda CR-V 1.6 iDTEC 118 kW 9AT

    ... ještě jsem zapoměl - u 1,6 iDTEC 9AT není nutné, v automatické myčce s posunujícím pásem aut, nechat motor nastartovaný - viz návod k obsluze str. 413.

    mar.zac, 11.06.2017 v 20:46 neutrální recenze

  • Honda CR-V 1.6 iDTEC 118 kW 9AT

    Pane Lubomíre Z. neklamte lidi tím co píšete. Toto CR-V ve výbavě Lifestile ADAS vlastním, ale toto CR-V žádnou ELEKTRONICKOU parkovací brzdu NEMÁ a mít nebude!!! To má až CR-V model 2017, která se v Evropě ještě neprodává, přijde až na jaře 2018 (v USA již ano , ale pouze benzín ) a bude posunuta do kategorie k Volvu XC 60. Jinak s Vámi ve všem souhlasím, viz můj příspěvek ze 16.2.2016.

    mar.zac, 11.06.2017 v 20:22 kladná recenze

  • Honda CR-V 1.6 iDTEC 118 kW 9AT

    CRV 4. generace mě zaujalo svým zajímavým a neokoukaným "disajnem" mezi klasickým krabicovým SUV a silničním kombíkem. S motorizací 1,6 iDTEC (118kW), 9AT mám zatím najeto jen cca 12tkm a každý ujetý km je pro mě příjemným relaxem. Velikou pochvalu zaslouží automatická převodovka, která řadí velmi hladce a plynule - bez prodlev, bez škubání nebo cukání, 9. stupeň tam "šoupne" při 130 km/hod. Výkon motoru 118 kW je postačující jak na bezpečné předjíždění tak i jízdu do kopce. Cestující na zadních sedadlech mají dostatek místa nad hlavou i pro nohy - podlaha uprostřed je rovná - bez tunelu. Jízda vozem je příjemným relaxem - motor není téměř slyšet. Je to můj 2. vůz s automatem (předešlý jsem měl 9 roků) - k manuálu bych se již nikdy nevracel. Automat je velmi dobrý na pojíždění v kolonách ale i bezpečné a plynulé předjíždění. Pochvalu zaslouží i četnost bezpečnostních prvků a asistentů - vůz se třeba nerozjede s nezapnutým bezpečnostní pásem řidiče a nedovřenými dveřmi - aktivuje elektrickou parkovací brzdu. Na co je třeba si dát u AT verze pozor jsou automatické myčky s posunujícím pásem aut jaké jsou např. u Tesca nebo Globusu - nevypínat motor - automaticky se aktivuje parkovací brzda "P" !!!

    Klady:
    - prostor a pohodlí pro všechny cestující
    - výkon motoru 118 kW v kombinaci s 9AT dělají z CRV poměrně mrštný vůz
    - odhlučnění motoru
    - dobré jízdní vlastnosti při zdolávání nerovností a výtluků
    - "naladění" převodovky využívající max. kroutící moment motoru v plně automatickém režimu
    - spotřeba paliva 5,2L na silnicích 1. třídy, 6,2L na dálnici, 7,2 L město
    - četnost bezpečnostních prvků a různých asistentů
    - velmi dobrý poměr cena / užitná hodnota
    Zápory:
    - není co vytknout

    lubomir.z, 17.05.2017 v 10:19 kladná recenze

  • CR-V 2,0 1998

    Při hledání náhrady za mé zmírající Terrano se mi letos v zimě dostala do ruky i Honda, tak bych se chtěl podělit o zkušenost. Konkrétně v ceně kolem 50t. kč. Dost jsem tu toho přečetl takže raději nejdříve upřesním svůj postoj. Hledám vůz s 4x4 a vyšší světlou výškou především na občasné tahání vleku kolem 1300kg s mazlem. během zimy jsem vyzkoušel Vitaru, Forestra, RX4, Fronteru a CR-V. Nejsem milovníkem žádné této značky, takže snad mohu být objektivní. Vlastně se mi celkově nelíbí tato koncepce pohonu 4x4 hlavně proto, že nemá možnost manuálního ovládání, ale musím uznat, že to celkem funguje. Nutno připomenout, že se zde spojuje náhon "na tvrdo", tudíž se sice zlepší trakce, ale auto přestane zatáčet. Ale zase díky stálému pohonu předních kol se bez vleku zadek připnul jen málokdy. Pokusil jsem se i záměrně simulovat zde zmíněnou krizovou situaci, kdy se zadek připne nečekaně v zatáčce a auto klouže celé. Jako jde to, ale upřímně jsem se musel celkem snažit. Vlastně až jsem si s tím celkem "hrál" se mi to povedlo. Při normální jízdě po kluzkém povrchu prostě nemám důvod protočit přední kola. :) RX4 mělo ASR a tam se mi to nepovedlo vůbec. Jinak mě ale Honda příjemně překvapila asi ve všech směrech. Proti RX4 a Forestru prostornější a jinak celkově kvalitnější. Subaru má sice mnohem lepší pohon a výkonější motory, ale v této ceně už většinou nemá karoserii. Srovnatelné RX4 vázne kvalitou zpracování a ostatní jsou v jiné kategorii. Jen mě mrzí, že zde není jediný diesel.

    pupe28, 01.05.2017 v 12:09 neutrální recenze

  • Honda CRV 2,2 nebo Mitsubishi outlander 2,2

    Prosim poraďte které! Obě auta jsou v užším výběrů. Jsou v dieslu a rok vyroby cca 2008.dekuji

    maraver, 29.04.2017 v 22:13 neutrální recenze

  • Honda CR-V AT r.v. 2010 2.2i DTEC

    Auto jsem koupil jsem před dvěmi měsíci, celkem najeto 75tis,s vozem jsem najel něco přes 2 tis km a s autem absolutní spokojenost, automatická převodovka šlape jak hodinky, spotřeba po městě 8.3l, mimo město jsem jel pouze jednou a 7.4l. Auto je velmi pohodlné, měl jsem před tím pouze evropská auta a tento japonec mě úplně dostal !!!

    Klady:
    Nemohu vybrat které - zatím má auto jen klady !!!! Ale přece jen když už tak automatická převodovka, ta je prostě parádní a perfektně vyhřívaná kožená sedadla, což je v zimě úplně super....no prostě parádní auto!!!
    Zápory:
    NEMÁ !!!!!!

    romanprokupek, 01.01.2017 v 11:55 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání