ty wogo
Mám Honzu:) CRV 2L benzín, r.v.2003, 4x4, automat najeto 203tis km. Koupil jsem ji nedávno jako auto do lesa na chatu, prostě jen jako víkendového dříče. Čím více jezdíme, tak se z toho auta stává permanentní dříč a kamarád všude, který uspokojí naše dobrodružné povahy dosytosti. Ceny náhradních dílů jsou v porovnání s PT Cruiser za hubičku. Třeba kompletní repase brzd mě vyšla na 4,5tis kč, tažné zařízení i s montáží 3,6tis kč. Když jsem začal s klasickým servisem po koupi auta měl jsem pocit, že jsou namontovány stále původní díly od výrobce (sice opotřebované, špinavé, zanešené karbonem-klapka sání,sání,EGR,senzory...), ale auto stále jelo, řadilo a vozilo. Mělo a má klasickou drobnou rez, vše jsem ošetřil vazelínou a voskem do dutin, ale jinak fungovalo a my jsme jezdili a stále jezdíme. Po koupi jsme každý týden našli v autě překvapení a to v podobě odkládacích přihrádek, které nejsou hned vidět. Doslova nás dostal do kolen kempingový jídelní stůl součástí auta v kufru vozu (origo HONDA). Musím říct, že při výměně oleje dělám automaticky výplach motoru a zároveň při tankování přidávám do paliva čistič palivových cest, spalovacího prostoru, čistič katalyzátoru a lambda sondy a auto jede čím dál líp, líp než předtím reaguje, ještě líp řadí a co je nejlepší jsem schopný jezdit i za 7,49-10,5ltr/100km benzínu. Moc to nechápu, ale když jedu pomaleji cca 50-60km/h mimo obce auto žere víc benzínu a to motor točí 2-2,5tis ot/min, když jedeme rychleji 110-150km/h 3-3,8tis ot/min benzín jaksi neubývá nebo ubývá, ale daleko pomaleji a právě při rychlosti 110-150km/h jsem naměřil při tankování od siknutí pistole do siknutí pistole spotřebu 7,49L a to bylo auto plné lidí. Líbí se mi možnosti, které nabízí automatická převodovka, když táhnu těžký přívěs 1240kg přes kopce, zapnu OD/OFF a převodovka řadí max do 3ky a úžasně z kopce brzdí motor, jako by mě někdo držel ze zadu za bundu. Moc se mi líbí, že stačí při konstantní rychlosti lehounce sešlápnout pedál plynu a BEZ PODŘAZENÍ se zvednou otáčky motoru v rozsahu o 300-500ot/min více a logicky motor lépe táhne, když už opravdu chci podřadit, prostě jen klasicky víc sešlápnu pedál a podřadí .... Prostě moc příjemně vymyšlené. Nádobka do odstřikovačů má objem něco kolem 5Ltr, takže i toto je úžasné. Zadní sedadla sice nejdou klasicky vyjmout z vozu, ale jsou velmi variabilní- posuv v před i vzad a opěradla jdou napolohovat a sklopit i směrem do kufru, takže se dá v autě natátnout a přespat. Po dlouhé době jsem se setkal s autem, které je nenápadné a není na image, ale opravdu praktické a neuvěřitelně logické. Co by mohli opravdu zlepšit, tak je protikorozní ochrana auta a posuv řidičovy sedačky by mohl být o něco větší pro nás dlouhány. Vyřešil jsem to snížením sedačky a vejdu se úplně v pohodě.
- Klady:
- takřka vše je super. Soudobá auta této kategorie jsou úplně mimo toto co já dobrodruh a kutil potřebuji.
- Zápory:
- klasický problém rzi, ale nijak dramatické
baddogs, 11.06.2018 v 09:36 kladná recenze