Aktuální nabídka inzerátů Honda HR-V

Zkušenosti majitelů s Honda HR-V


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Honda HR-V 1.6.

    Cca rok a půl jsem vybíral nové auto. Časem bylo jasno, že to bude Japonec. Začal jsem Toyotou Auris Hybrid, hezké auto prostorné, na mě však líné a poměrně tvrdý podvezek. Další volba Suzuki Vitara, také žádný veliký šlágr. Nakonec došla řada na Hondu HR-V. Tady jsem byl vyloženě nadšen. Krásné vyžší auto, sportovní desing, sešlápnutí plynu jde znát i když to není žádný závoďák. Podvozek drží krásně. Krásný výhled, vše dobře a prakticky řešeno. V kabině slyšíte pouze mírné hučení kol, jinak motor téměř vůbec. Ve své třídě poměrně veliký zavazadlový prostor, dobré vystupování a nastupování. Spotřeba naprosto úžasná, kobinovanou spotřebu mám běžně 5,3l což je jízda město, mimoměsto a dálnice. Jinak bez jízdy na dálnici dokážu jet i za 4,7l, což je naprostý luxus na takové auto. Auto se také velice dobře luxuje s hadicí se dostanete úplně všude, všechny plochy jsou dobře přístupné. V současné době mám nalítáno přes 40000km, vše v naprostém pořádku a spokojenost trvá.

    Klady:
    Spotřeba
    Slušný výkon
    Dobře odhlučněná kabina
    Dobré řešení zadních sedadel (sklápění)

    kvasa1991, 10.04.2019 v 21:25 kladná recenze

  • Honda HR-V 2016 1.5 i-VTEC

    Druhá generace kompaktního crossoveru, který se v ČR prodává od podzimu 2015. Předně, toto auto je velmi slušně sestaveno. Jedno mě zarazilo už při prvním usednutí a zavření dveří... tlumené, ne, jak u auta z bakelitu...Na první pohled robustní. HR-V je uvnitř opravdu vetší, než tomu napovídá pohled zvenčí. Nechápu, jak se podařil při vývoji auta navrhnout tak prostorný interiér. Nalezení ideální polohy za volantem byla otázka okamžiku. Všude, kde se člověk dotýká lokty, jsou měkčené materiály, žádný tvrdý plast. Ovladače jsou dobře rozmístěny a nejdůležitější funkce se ovládají přímo na volantu. Auto má krátký a precizní chod řadící páky, spojka, zabírá o něco výše, než jsem zvyklý. Motor spalující BA95 má zvláštní zvuk, projevující se někdy mezi 1,800-3.000 ot./min. Nejedná se o hluk, spíše o podivný, nezvyklý zvuk, který jsem nikdy v žádné Hondě neslyšel. Motor se však na druhou stranu vcelku slušně dostává do otáček, což bylo od prvnío okamžiku příjemné překvapení. Nad 4.000 ot./min. už o sobě však dává docela dost vědět. Ustálenou jízdou do 130 km/h ale není téměř slyšet, aerodynamický zvuk a hluk od podvozku je taky v pořádku. Podvozek je ideálně tuhý, s nepříliš výrazným nakláněním v zatáčkách a slušnou stabilitou při dálničních rychlostech, a to je vzadu obyčejná náprava s torzní příčkou. I když má motor jen 155 Nm., není vůbec špatný. Logicky od něj nelze očekávat zátah od 1.500 ot./min jako u současných turbomotorů a je třeba více spolupracovat s řadící pákou. Rozhodně ale nejde o podprůměrně dynamické auto. Je třeba chápat, že při potřebě okamžité dynamiky v 60 km/h rychlosti na 6. stupeň, nelze jen přišlápnout plynový pedál, ale podřadit, podle okolností třeba o 2, 3 stupně, pak to funguje na výbornou. S autem k dnešnímu dni najeto cca 10.500 km, bez jakýchkoli závad. Prostřední výbava Elegance je dostačující. Zahrnuje krom duální klimatizace a kompletní el. výbavy (všechna stahovací okna mají funkci stažení a vytažení jedním stisknutím tlačítek), alarm, rovněž předkolizní systém, čtení dopravních značek - včetně omezovače rychlostí, hlídání jízdních pruhů, automatické stěrače a světlomety, parkovací senzory, tempomat, sklápěcí zrcátka klíčkem, stahování všech oken klíčkem, mlhovky, vyhřívaná sedadla, taky docela slušně hrající audiosystém se 6 repro. Dotykový display multimediálního centra se dá ovládat (dotyky) i za jízdy. Navigace zatím funguje bez výhrad a po dobu záruky je k dispozici bezplatná aktualizace mapových podkladů Garmin. Propojení telefonu přes bluetooth a HF funguje bez problému. V úložném prostoru pod tunelem řadící páky se nacházejí dva konektory USB, jeden konektor HDMI a zásuvka na 12V. Zásuvka na 12V se nachází také ve středovém tunelu vzadu a další je v zavazadlovém prostoru. Obě stínítka mají podsvícená zrcátka. V interiéru, včetně zavazadlového prostoru, je osvětlení řešeno LED žárovkami. Za špatných světelných podmínek velmi efektní. LED žárovky osvětlují rovněž registrační značku a zadní skupinové svítilny. LED denní svícení u HR-V nenajdete, pouze klasickou žárovku. Interiér je na velikost vozu opravdu velkorysý. Zpracování je rovněž na úrovni, nikde nic nevrže ani po jízdě na velmi rozbitých cestách. Palubní deska je vyrobena z plastu, měkčené materiály jsou pouze na výduších klimatizace a na středové konzoli, kde se opírá řidičova pravá noha (nebo spolujezdcova levá noha). Výplně dveří jsou nahoře měkčené, dole je plast. Volant se dobře drží v ruce, má kožený potah, včetně hlavice řadící páky. Ovládání ventilace je dotykové, dá se na to rychle zvyknout. Hezky vypadá a za celou dobu se ještě nestalo, že bych musel nějaký klik opakovat, nebo že bych se netrefil, funguje báječně. Na volantu vpravo je kruhové tlačítko na ovládání tempomatu a omezovače rychlosti. Vlevo je další kruhové tlačítko na ovládání audiosystému. Dalšími tlačítky, umístěnými na ramenech volantu se dále vlevo ovládá HF a hlasové vytáčení a vpravo také palubní počítač. Ač je multimediální systém Honda Connect v českém jazyce, v palubním počítači češtinu nenajdete, krom světových jazyků je zde naštěstí i polština, která mi je s některými technickými výrazy asi nejbližší. V návodu k obsluze je však strom PP rozepsán celkem detailně, takže problém by s tím být neměl. Palubní počítač má tři tlačítka, kterými se dostanete do celkem čtyřstupňového menu (podle druhu volby, kterou chcete zobrazit, změnit atd.) Lze tak nastavit třístupňovou citlivost detekce překážek před vozidlem, inteligentní omezovač rychlosti, výstrahu před námrazou.... a spousty dalších funkcí. Jinak je zobrazování PP klasické, tj. vidíte venkovní teplotu, celkové ujeté kilometry, denní počítadlo km, počítadlo ujetých km od posledního tankování, dojezd, doba jízdy celková a aktuální, počet zbývajících dnů do servisní prohlídky (mění se docela často - dle stylu jízdy), aktuální spotřeba, průměrná spotřeba za jízdu a dlouhodobá spotřeba. Dat v PP je opravdu dost. Na sedadlech, krom zadního prostředního místa, je dostatek prostoru ve všech směrech do cca 190 cm výšky (mám verzi bez střešního okna). Zadní sedáky se dají vyklápět a zaaretovat k opěrákům. Tím vznikne další prostor, třeba k převážení vyšších předmětů. Sklopením polohovatelných opěradel (polohují se ve dvou úrovních) dopředu, tyto zcela zajedou do podlahy a vznikne tak úplně rovná plocha se 475 litrovým zavazadelníkem. Rezerva se nenabízí ani za příplatek, namísto ní je pod podlážkou otvor pro další zavazadla. Úroveň okolního hluku v interiéru je na danou kategorii auta velmi dobrá. Zarážející je jen výše popisovaný hluk motoru, který jsem nedávno řešil dodatečným odhlučněním.. Motor je, jak popisoval výše předváděcí jízdu, klasická atmosféra. K běžnému ježdění není třeba tolik řadit, jak jsem před první jízdou předpokládal. Jde ochotně do otáček. Pouze při potřebě dynamičtější jízdy či předjíždění v kopcích je zapotřebí více motor vytočit a spolupracovat s velmi dobře ovládatelnou řadící pákou. Kulisa je neskutečně přesná. Je to klasická Honda, která má ráda otáčky. Spotřeba paliva je na danou kategorii velice příjemná. Za celou dobu mám dlouhodobý průměr 6.05 l/100 km (měřeno přes aplikaci fuelio), dle PP je to 5,9 l/100 km. Převážná část jízd je cesta do práce 10 km tam a zpět, popojížďky po městě za nákupy, občasné výlety a zatím jen 2x dálnice ze Slezska do Čech. Uvážlivou jízdou v rámci předpisů a s citlivým zacházením plynovým pedálem není problém s tímto autem zajet průměr i pod 5l/100km (dle PP). Při tachometrových 130 km/hod. točí motor na 6. převodový stupeň 3.250 ot./min. Brzdy jsou vynikající. Dobře se dávkují a ani při rychlé jízdě jsem zatím nepocítil vadnutí. Auto má elektronickou ruční brzdu, lze ji nastavit i automaticky (brzdí při každém zastavení) a dále má klasického asistenta rozjezdu do kopce. Řízení je na dnešní dobu, jak je zvykem - mírně přeposilované, avšak stále ještě v normě, a tak má člověk pořád přehled, co se mu děje pod koly.

    Klady:
    - vnitřní prostor, ať už pro posádku, tak i pro zavazadla,
    - spotřeba paliva,
    - jisté jízdní vlastnosti, s ohledem na kategorii vozidla,
    - příjemně točivý motor,
    - velmi dobře poskládaná převodovka a řazení,
    - dílenské zpracování.
    Zápory:
    - netradiční až podivný zvuk motoru v nižších otáčkách (1.800-3000 ot./min) a "uřvanost" ve vyšších otáčkách,
    - multimediální systém, resp funkci mirrror link nezle spárovat s MT, který běží na Androidu 6.0. Zařízení Honda connect totiž používá obstarožní Android 4.0.4,
    - nižší točivý moment, motor je zapotřebí vytáčet trochu víc (nemusí každému vyhovovat),
    - slabší lak.

    jopeeeno, 03.02.2017 v 12:26 kladná recenze

  • Nový model - super

    Vybíral jsem nové auto, prošel jsem pár značek (chtěl jsem benzin bez turba)a když jsem sedl do téhle Hondy, měl jsem hned jasno. Četl jsem, že konkurence je např Mazda CX-3. No - to ani náhodou, možná pro trpaslíka a do kufru se vejdou tak dva bochníky chleba. Měřím 188 cm a vážím přes sto kilo, prostor i pro mě naprosto parádní a co víc, v pohodě si sednu sám za sebe, sedačku mám v nevzdálenější poloze od volantu. Mám benzin manuál, kdyby byl motor silnější, nic by se nestalo, ale když se tomu šlápne trošku na krk, tak to jede slušně, pro závodníky to není, na normální ježdění paráda. Když jsem vybíral nový auto, měl jsem hlavu v pejru, teď mám dva týdny tohle a jsem nadšen.

    Klady:
    Nástup a výstup z vozu, interiér - paráda, elektrická ruční brzda s automatickým uvolněním při rozjezdu, všechno krásně padne do ruky. Než jsem auto koupil, nikde jsem nedohledal info, kde se vypíná start stop systém, tak kdyby to taky někoho zajímalo, tlačítko je hned u řadící páky - ta je parádní, krátká a krásně padne do ruky. Mezi Kia Sportage, Ceed, nový Megane, Mazda CX-3 a Peugeot 308 jednoznačný vítěz (pro mě, někdo to může vidět jinak). Dál jsem nedošel, protože tenhle stroj mě očaroval.
    Zápory:
    Mám to krátce, zatím žádné.

    girafag, 28.12.2016 v 21:56 kladná recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    www.nemecka-auta.cz

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 19:13 neutrální recenze

  • HR-V, 2000, 91 kW LPG, 212000 Km

    Motor D16W5, co se týče spotřeby jezdím okolo 8 litrů benzínu / 10 litrů plynu většinou po městě. Ten plyn při 91 Kw nejde výkonostně vůbec poznat. Jinak super auto v zimním období. Spotřebu oleje je fakt potřeba hlídat, alespoň 1x týdně. Běžná udržba klasika, elektroinstalace super. Jednoduché auto se kteým si i průměrný mechanik poradí doma v garáži.

    Klady:
    -vcelku dobrá spotřeba pohonných hmot
    -výkon motoru
    -výhled a nastupování do vozu
    -4x4
    -dobrá cena náhradních dílů - nových
    -hodně vozidel na náhradní díly
    Zápory:
    -spotřeba oleje
    -4 místa
    -kvůli 4X4 krátké převody, chybí 6ka hlavně na dálnici

    holtrans, 05.06.2016 v 13:47 kladná recenze

  • HR-V, rv99, 3dv, 235400km

    Výborné, kvalitní a spolehlivé auto, na svou dobu velice dobře vybavené, hlavně v zimě projedete všude (4wd), s tou sptřebou bych to neviděl tak černě, při cestovní rychlosti 100-110km/h jezdím dálky za 6.5litrů, couračky po okreskách pak max za 8 k těm 10-11litrům se dostanu snad jen když tahám dřevo z lesa:D jinak co musím podtvrdit tak to je spotřeba oleje!!! posledních 40 000km dolívám 0,5l na 1000km to už mě přijde dost! :D I přez to s autem velká spokojenost!! prostě Power of dream!

    Klady:
    spolehlivost
    bezpecnost
    "průchodnost terénem"
    nestárnoucí dizajn
    skvělá na hory
    Zápory:
    spotřeba oleje
    kvůli 4X4 krátké převody, chybí 6ka hlavně na dálnici
    špatná protikorozní ochrana karoserie
    menší kufr, ale to je u většiny podobných auta

    whitestream, 05.11.2013 v 15:36 neutrální recenze

  • Honda HR-V , 1.6i , 77kW , 5dv. ...

    Mam HR-V rv. 2000 , ted najeto cca 200tis , 5dv, motor D16W1 77kW .... S autem nejsou zadne problemi v podstate se tam ani nema co podelat kdyz tam nic neni az na par blbosti :) ... Je to jednoduche auticko s velkym ucelem ( po zklopeni sedacek velky postor napr.: na stehovani atd a 4x4 ) . Zatim jsem se jeste nesetkal s problemem jen jediny udajne pry vsechny HR-V nevim jak ty po roce 2005 zrali hodne olej a kontrolky na olej spise nefunguji nez funguji jinak nic ... Spotreba ... ? Kazdy rika s D16W1 77kW a s D16W5 91kW , ze je spotreba kolem cca 7l/100km dalky az 12l/100km v terenu... Ja mam stalou spotrebu cca 8-9l... Jinak max. rychlost jsem zkusil 190km/h jela by i vic ale moc se ji uz nechtelo :)

    Klady:
    velke el. zklopne zrcatka
    velky prostor v rovine po zklopeni zadnich sedacek
    4x4 (ktere se aut. zapne i vypne pri proklouzniti kol .... REALTIME)
    vykon motoru v porovnani s obsahem ... ( povinne ruceni )
    svetlomety potkavaci Xenony 6000K dalkove klasika vysledek SUPER :)
    vyborna ovladatelnost vozu ve smyku v zime kdy sepne 4x4 !!!
    4x4 na asfaltu SUPER neurvete ! :)
    Zápory:
    - kontrolky na olej funguji podle nalady !!! Doporucuji kontrolovat 1x TYDNE olej!!!!
    - 5dv. HR-V je pouze pro 4osoby ! MA POUZE 4 BEZPECNOSTNI PASY !

    fpetrlik, 28.09.2013 v 22:21 neutrální recenze

  • HR-V

    Klady (kromě těch co jsou samozřejmé): - výborné nastupování a vystupování - zrcátka velká, není mrtvý úhel - spousta přihrádek a úložných prostor - za 4 roky provozu žádná porucha (kupované bourané s 50000 km), po opravě zcela bez problémů - dobrý výhled, dálková světla jiných aut neoslňují - kufr se otevírá centrálem, není nutné jej otvírat od řidiče - tichý motor, dobře táhne Zápory: - vyšší spotřeba cca 8,4 kombinovaná (na dálnici jízda max. 120/hod, častěji krátké trasy - 12 km) - velký problém sehnat pneumatiky v předepsaném rozměru 195/70/15 92S (letní pouze 1 výrobce, zimní žádné) a jsou dražší Osobně jsem byla s autem moc spokojená a kdybych nebourala :-( nikdy bych se ho nevzdala... Jinak bouračka byla z důvodu smyku na ledovce do hlubokého příkopu přímo čumákem (cca v 50km/h). Mně nebylo skoro nic (jen rána od airbagu do nosu) a spolujezdkyně naražená hrudní kost, rameno a zápěstí. Jinak OK. Bohužel auto je totálka.

    lioness2, 28.12.2011 v 00:16 neutrální recenze

  • spotřeba...

    Dlouhodoba kombinavana 8,4. Mimo mesto pri 90km/h. 7,2-7,4 ale da se i za 7! Po dalnici do 110km/h. 8,4. Pri 130 do 12 si to veme! Dvou leta zkousenost. Bezproblemove auticko! Jen na par veci ktere uvadi vyrobce.

    t.rent, 17.08.2011 v 00:08 kladná recenze

  • spotřeba...

    Ve městě pod 10 l... ale musí se opatrně s plynem... otáčky jdou do červeného až kolem 7,5 tis... takže když to držíte kolem 5 tis, tak je to celkem pila :-) Na dálnici v pohodě 150-160, pak je spotřeba lehce přes 11 l...

    Marek.Nevrklo, 09.08.2011 v 20:07 neutrální recenze

  • spotřeba...

    btw..taky by mě to zajímalo :)

    mArTiN.vLaCkY, 28.07.2011 v 22:16 neutrální recenze

  • hr-v

    Mate spocitano kolik si to rekne ve meste a mimo mesto? Dost o tomto aute uvazuji. Diky

    Cojoky, 29.06.2011 v 16:58 neutrální recenze

  • HR-V

    suppeeerrr káára!!!!

    zeidlermar, 29.11.2010 v 15:07 neutrální recenze

  • Honda HR-V 1,6i 4x4

    Slušně vybavené auto s vynikajícími jízdními vlatnostmi na silnici i v lehkém terénu.

    karel-434, 05.04.2010 v 11:49 kladná recenze

  • Honda

    Velmi spolehlivé a pěkné.Toto auto bylo ve Vrchlabí za 99 990Kč. V Jablonci z něj udělali neprodejný kus, nebo ležák na dva roky!!

    JIRKA51V, 24.12.2009 v 00:24 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání