Aktuální nabídka inzerátů Hyundai ix20

Zkušenosti majitelů s Hyundai ix20


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • ix 20

    Zdravím,koupil jsem ix 20 1.4 66 kw novou a mám ji 3 měsíc najeto 3700 km,jsem zatím velmi spokojen.Mám ji jako druhé auto cca 50 km denně.Ono záleží jak se k autu chováte od začátku a auto vám to vrátí.Měl jsem škodu yeti 2.0 tdi dovoz 135 tkm a neustále jsem řešil elektro instalaci (slabé kabely ve dveřích a v motoru) stále něco nešlo,no hruza !! Dnes je jedno co máte za značku-všechno stojí za ...!Si myslím...

    Klady:
    cena nového vozu
    Zápory:
    zatím nic

    drzizka, 26.12.2017 v 22:03 neutrální recenze

  • docela milé překvápko

    Auto jsem dostal jako služební s nájezdem 52 tis. km. Do té doby se na něm vystřídalo cca 5 řidičů, posledních 5 měsíců stálo na dvoře. Asi měsíc jsem si zvykal. Motor 1,4 diesel není nic moc, a přesednout z dvoulitru se 160 hp na tohle..... Ale, po čase jsem si zvykl a našel i několik pozitiv. Do města ideální, dobré nasedání a vystupování, kupodivu v zatáčkách docela drží....... Do 120 tis. žádná závada mimo výměny žárovek (3x), při servisu 120 tis. výměna předních kotoučů a zadních tlumičů. Dlužno přiznat, že auto nijak nešetřím, jezdím živěji (tedy jak to jen s takovým motorem jde) a velká část kilometrů je najezděna po nekvalitních komunikacích II. a III. třídy. Přesto plasty nijak nedrnčí, zatím nic neupadlo a kupodivu vše funguje jak má.

    Klady:
    - do města ideální
    - pohodlné nastupování a vystupování
    - dostatek místa i pro vysoké postavy
    - docela prostorné auto
    - v zatáčkách drží a neustřeluje
    Zápory:
    - průměrná spotřeba 6,8l nafty (ale jezdím "co to dá", 40% dálnice, 40% silnice II. a III. třídy, 20% město)
    - je třeba vypilovat předjíždění (slabá dynamika motoru)
    - malý kufr (do práce a nákupy stačí, ale na dovolenou to není)
    - výhled z auta v oblasti předních sloupků (tak se moc nepovedlo)
    - někdy mi nestíhají stěrače (a velmi brzy se opotřebovávají)
    - při silném bočním větru se mění v plachetnici..... a to doslova

    jirvas, 03.09.2017 v 18:14 kladná recenze

  • Ix 20

    Auto koupeno nové r.v.01/2015.,nyní najeto 18 tis. Motor 1,4 66kw benzín.Je to druhé auto v rodině jezdí s nim žena do práce , nákupy,sem tam s ním jedu i já.moje hodnocení:vržou plasty ,lavně palubovka v rozíh,v létě př teplotě nad 25 stupňů vrzaly oboje zadní dveře,vyměněno v záruce,jinak zatím vše ok!

    Klady:
    Vyšší sezení,dobrý nástup,výstup,za tu cenu perfekt výbava,solidní kufr
    Zápory:
    Vržou plasty,horší lak,tuhá zadní narava

    lekkel, 31.08.2017 v 10:29 neutrální recenze

  • hyundai diesel

    je tu dotaz na diesel doporučuju vůbec nekupovat,protože motory u osobáků vydrží max 80-100tk ,pak mlátí hůř jak sekačka a mají problem na emisích (před smrtí) ono je otázka co vlastně na "hundé" vydrží bez poruchy tak dlouho...že dávají záruku na 5let. lepší je ojetej koncern nebo i dokonce "frantík" jistota dlouhého poježdění "korea"v dieselu neštěstí....

    Klady:
    je na výběr dost jiných značek aut v D
    Zápory:
    cena
    kvalita
    výdrž
    klamavá reklama

    zigmuntodry, 14.04.2017 v 16:37 záporná recenze

  • Hyundai ix20

    Pozor na tyto auta! při nájezdu nad 30tk začíná motor žrát,je hlučný a asi brzo klekne(upečené pístní kroužky a rýhy ve válcích) poznáte to při zvláštním klepání při volnoběhu a podřazení - jakoby byly rozhašeny vůle ventilů-je to hlas před smrtí ostatně tak jako ve všech motorech od hyundaje 1,4 a 1,6 ,převodovka hapruje-špatně řadí,auto jako by mělo najeto 200tk a již při koupi nového auta jde vidět že je vyrobeno hlavně na kvantitu a pro "chudé" opravdu otřesně spasované dveře, zadníma-5týma dveřima se musí opravdu silně bouchnout,jinak svítí otevření dveří, po dvou letech začíná vše ze spodu rezavět (výfuk jak "liška") auto při vyšší rychlosti skáče při přejetí nerovnosti jak "sv..a" sedačky brzo prosezeny a ošoupané kde se nastupuje-vinou opravdu laciného materialu a ta záruka na 5let -to se ani nedivím ,protože pak je to auto již po smrti... možná se do něho dobře "leze" protože je vysoko posez,ale to je jediné plus no a ta falešná chvála jak je to super? to poznáte za pár let!!!

    Klady:
    asi se nekrade....tak jako většina "korejců" .....šmejd
    není to auto na víc jak 5 let (o to asi dnes výrobcům "všeho" jde)
    Zápory:
    vysoká cena na takové fušerské auto (včetně i30 a tusconu)
    nekvalitní motory
    "lacinej" plasťák
    vývar z prodeje hyundaje jde korejcům a nám zbude jen mizernej plat za kterej by korejec ani nevstával a zaneřáděná "banánová"lrepublika

    zigmuntodry, 14.04.2017 v 16:20 záporná recenze

  • Prostorné, tiché, snadno ovladatelné za příznivou cenu”

    V rodině jsme měli dve malá auta a poté, co jsem jedno předali dceři, vyvstala potřeba něčeho univerzálnějšího, ale stále realativně malého s čím by se dalo bezproblémově parkovat na přeplněném sídlišti i ve středu Prahy..Další požadavky byly: vnitřní prostor pro 4 dospělé (vzadu se musel vejít 190cm vysoký syn a přežít i občasnou cestu na Slovensko), slušný výkon, abychom se nemuseli vléct za každých kamiónem a nízké TCO celkové náklady, během 10ti let plánujeme nájzd cca 200000km. to vše se mělo vejít do cca 300000kč -... Napřed jsem si říkal, že to bude brnkačka takové auto najít, později jsem už propadal skoro zoufalství, vzadu byl problém pro vyšší pasažéry, do 300k se nedal sehnat trochu výkonější motor, ojetinu jsme nechtěli... Protože jsem z MB, tak jsem uvažovali pocopitelně také o Škodě, jenže: Fabia byla malá, Rapid dost drahý nato, že je to slepenec z vysloužilých komponent, Oktávka s trochu slušným motorem drahá a navíc éně se zdála zbytečntě dlouhá, Yeti vyhovoval ve všem, ale cena byla přes 400 a to ještě s motorem nic moc. Cintroen C3 Picasso byl prostorný, ale přístrojovka jak z kosmické lodi Voschod, Meriva splňovala vše až an vyšší cenu za 1.4T, ale ženě se nelíbily ty dveře..nakkonec se na autosalonu v Lysé usadila v ix20 a že prý už odsud nevyleze ať to koupím i s ní :)...následovala týenní zápůjčka 1.4ky, byli jsme spokojeni až na dynamiku, takže nakkonec ix20 1.6... 1) vzhled: je to individuální záležtost, ale nám se ix20ka prostě líbí, ne že by to byl nějaký umělecký skvost, to snad žádné menší praktické auto, ale pohled na něm prostě spočinul se zalíbením.. 2) vnitřní prostor: nezdá se to (lidi říkali, to je něco jako fabka že jo:), ale místa se opravdu dost, ovšem za předpokladu, že přední sedadla nejsou naležato, kluk si pohodlně sedne do zadu a před koleny má ještě na dlaň místa! Interiér působí vzdušně a je slušně široký, nenajde tam sice "broušenou ocel" jen tmavý plast, ale je robustní, všechny ovládací prvky mají jednoznačné a inuitivní ovládání, vše lze dělat po paměti, ale pro "hračičky" to může být nuda.Kufr je rozdělen vyjímatelnou podlahou na prostory 314 108 litrů, zadní sedadla lez posunout (2 1) o 13cm dopředu a získat tak celem max 570l prostoru, v tom případě se pochopitelně omezí prstor pro cestující vzadu. Nastupování na všechna místa je pohodlné, což se hodí při převozu našich rodičů k lékaři apod, nedovedu si představit, jak by se 86letý otec skádal do něčeho s výškou 1.4x. 3) Motor převodovka: 1.6, 125 hp, 6ti kvalt,jeden z nejlepších atmo motorů, který si dnes v této kategorii můžete koupit.Táhne solidně od 1500ot/min a končí na 6400ot/min. Reakce na plyn je okamžitá a výkon graduje plynule až do omezaovače.Tak to mám rád a to jsem si užíval i u Swifta. I-50 km/h, II-90 km/h, III-140km/h, IV- skoro 190 (vše tacho), akcelerace při předjiždění na 3ku z 80-120 cca 7.5 s, na 4ku 90-120 cca 9s, pružnost na 4ku z 60 na 100 cca 11s, z 80-120 na 6ku 19s. Tady jsou turbomotory pochopitelně o něco lepší, to mě ale netrápí, pro mě to je dostatečné. řazení je lehké, přesné, zpátečka se řadí doleva dopředu přes pojistku, proto je potřeba netlačit jedničku silou doleva, jinak bude kolidovat s pojistkou zpátečky. V praxi je možné převodové stupně přeskakovat:1-3-6, na dálnic dám 6ku a nemám poteřbu podřazovat ani do stoupání ani při výletech dolevého pruhu.. Dlouhodobá spotřeba 6.5 litru/100km, nejnižší 4.9l, nejvyšší 8.5 (dálnice, zima,vítr, 140 tacho) 4) Podvozek:relativně komfortní (s ohledem na třídu a cenu auta), běžné nerovnosti zvládá dobře a tiše, krátké příčné o dost hůře, když vjedete do nějaké jámy nebo přejedete vystouplé koleje větší rychlostí, dočkát se hlasitého bouchnutí, ale pořád to je v rámci normy u takových aut. I v této cenové ketegiórii by se ovšem našly kofortnější podvozky, ale není zo zásadní rozdíl. Na normální silnici se naopak povdozek tichý jako celé auto (o to víc vás pak překvapí to bouchtuní, když třeba přejíždíte žel přejezd s vysouplýma kolejema..), ovládá se velmi příjemně, vše je lehoučké a přesné, řízení přitom dobře drží přímý směr i při 150km/h. Pokud jde o stabilitu podvozek toho zvládne opravdu hodně (jak jsem se jednu i nechtěně přesvědči) do nějakých 120km/h, pak je třeba dávat větší pozor na boční vítr. I při 150 jsem se cítíl v bezpečí (jinak bych tolik nejel, nejsem sebevrah), ale dálniční křižník tohle auto není, hlavně z hlediska sppoteřby a citlivotsi na boční vítr), do 110-120 je autíčko tiché, na 120 se hluk zvolna zvyšuje, ale pořád není nějak rušivý (můžete mluvit se spolucestujícími i poschochat radio an normální hlasitost). Krátkodobě jsem zkusil max. cca 190 tacho, od 160 je už hluk (hlavně aerodynamický) nepříjemný pro delší cestu. Na okresce jezdím 80-110 a díky širokému rozchodu (1553/1557mm) je auto hodně stabilní, nemám ovšem koule na to, abych zkoušel limity:), ESP zatím nebliklo ani jednou (jen v zimě trakce). Celkové zhodnocení: v součtu parametrů cena prostor výkon komfort záruka pojistka nevidím konkurenta...POZOR!, rozhodně netvrdím, že nejsou leší auta, jen ten součet vychází už nevychází tak dobře... BTW, povinné i havarijní mám za 9600kč/rok se spoluúčastí 0%..

    Klady:
    - výborný poměr cena/užitná hodnota
    - malé rozměry/ velký vnitřní prostor
    - pohodová jízda (1.6)
    Zápory:
    - podvozek není špatný ale mohl by být lepší

    jsk, 16.11.2016 v 12:35 kladná recenze

  • 1,4 nafta

    Máte někdo zkušenost s tímto motorem?

    radecak, 08.06.2016 v 21:49 neutrální recenze

  • NAJETO JIŽ PŘES 100 TISÍC KM BEZ PORUCHY

    krásný interiér, díky různým systémům mě několikrát podržel!!! kam se na něj hrabe škodovka v této cenové kategorii

    Klady:
    vyšší posez, hodně místa pro nohy v zadu
    Zápory:
    tvrdší podvozek

    d-fense, 23.02.2016 v 15:08 kladná recenze

  • Hyundai ix20 - zkušenosti s provozem

    Nejen všem majitelům automobilů Hyundai přeju do nového roku všechno nejlepší..... Nikdy před dnešním dnem jsem zkušenosti s auty nesděloval, je to moje prvotina, ale snad bude aspoň objektivní. Jsem majitelem Hyundai ix20 v motorizaci 1.6 benzín, výbava comfort. Mám pětileté zkušenosti a mohu je ohodnotit jako dobré. Pro porovnání použiju ještě auto Škoda Octavia, také s motorem 1.6, což je moje služební auto. I o tom musím říci - dobré. Obě auta jezdí v přibližně stejných podmínkách. Srovnání spotřeby - Škoda v dlouhodobé spotřebě o 0,2 litru úspornější (6,5 vers. 6,7 litru). Srovnání výkonu - zpočátku jsem byl z Hyundaie nešťastný, ale po dosažení cca 40 000 kilometrů motor povolil a ve srovnání s 1,6 (75 kW) v Octavii je výkon vyšší, jen kroutící moment je položený v jiných otáčkách. Zatímco v Octavii je výkon posazen přesněji na převodovku, Hyundai by mohl mít rychlosti delší, výkon na to má a přijatelnější by byla spotřeba i hlukový komfort. Srovnání podvozku : přesnější je Hyundai, ale zadní náprava (hlavně uložení tlumičů) podle mě vyžaduje úpravy. I když se mi zdá, že postupně změkla, měla by být vlídnější a hlavně bych použil jiné uložení tlumičů. Srovnání komfortu : Více místa nabízí Hyundai, i když třeba ne pro místa na nohy na zadních sedadlech. Přesto - po ujetí několika set kilometrů z Hyundaie člověk vystoupí odpočatější. Sedadla v Octavii jsou profilovanější, v hyundai plošší, ale opěradla v Hyundaii mnohem lépe podpírají tělo. Rozdíly člověk pozná hlavně v okamžiku, kdy ujede více kilometrů. Celkově lepší jsou určitě v Hyundaii. Poloha za volantem je z části subjektivní názor, v Octavii se sedí níž, sportovněji, ale lépe se nastupuje do Hyundaie. Jiný názor asi bude mít mladší člověk a jiný zase starší, anebo třeba žena....... Loketní opěrky u Hyundaie jsou špatné, Škoda je na tom lépe. Ovládání obou aut je přibližně na stejné úrovni - myslím řazení, spojku, brzdy. Škoda má tužší řízení, Hyundai zase přesnější. Podvozek u Hyundaie je hlučnější (odvalování kol), motor je více slyšet u Škody. Světla má určitě lepší Hyundai. Na zadních sedadlech se člověk určitě cítí lépe v Hyundaii, sedadla mnohem lépe podpírají tělo (hlavně nohy), z auta je lépe vidět. Zavazadlový prostor je doménou Škody. Hyundai se ale nemá za co stydět, v téhle kategorii je jen málo aut, které se mu do objemu kufru vyrovnají, je možné posouvat zadní sedadla a přizpůsobit si rozměr. Obě auta jsou na trhu hodně nadprůměrná, i když lepší je Škoda. Porovnávat by se dalo mnohem více faktorů. Myslím, že ty nejdůležitější jsem vyjmenoval. Jedno ale ještě musím - ceny a v těch je poměrně velký rozdíl. Hyundai je podstatně levnější. Anebo vhodnost použití - ve městě je Hyundai obratnější, je z něho lépe vidět.

    Klady:
    - celková praktičnost auta
    - prostor a pohodlí
    - využitelnost zavazadlového prostoru
    - poměr má dáti - dal
    Zápory:
    - zadní náprava
    - výhled z auta v oblasti předních sloupků
    - hlučnost v oblasti odvalování kol

    emr57, 01.01.2016 v 11:44 kladná recenze

  • Hyundai ix20

    Zdravím všechny kdo uvažujete Hyundai IX 20. Mam 3leté zkušenosti s tímto autem a to motorizací 1.4 benzín. S vozem jsem byl spokojen až na 2 věci. Za 1. tlumiče asi v Korei neznaji, tak musíte počítat s větším drncáním a to hlavně na zadních sedadlech. A za 2. spotřeba. domnívám se ,že mam mimořádně lehkou nohu a přesto dosáhnou na 6L je zcela nemožné pokud nejedete z vesnice do vesnice 50km v hodině s větrem v zádech.Před měsícem jsem vůz vyměnil za to samé. ale s motorem 1,6 L s 6stupńovou převodovkou a jsem úplně ohromen jaký je to rozdíl, Paráda motor nemam potřebu točit, bere vše a spotřeba je pod 6 litrů. Motor zajíždím, nepatřím ke střelcům k tomu ani neni tento vůz určen. Právě jsem absolvoval cestu Praha - Liberec a zpět se sepnutým tempomatem na 115km v hov. a celková spotřeba dle počítače ukazuje 5,7L podotýkám ,že vůz má najeto 600km. S 1,4 rok výroby 2013 jsem se pod 6,3L PRAKTICKY NIKDY NEDOSTAL a hluk motoru nad 3.500ot mě štval.Jednoznačně i když jsem nikdy nebyl zastáncem silnějších motorů, tento JEDNOZNAČNĚ doporučuji. Co se týče města, tak matička Praha je snad dostatečnou zkouškou na spotřebu a ta je zatim ve městě u mne v průměru 6,2L Tím nechci říci, že ten kdo rád točí motor k 5000ot. a ve městě neřadí více jak na 4stupeń udělá to samé. Každý jsme jiný, já většinou u tohoto motoru nepřesáhnu 2,500ot. Nemam důvod. I tlumiče se mi zdá ,že kluci namontovali a úpravou masky bych řekl, že se zlepšila aerodynamika vozu. Též se mi zdá , že se trochu zmenšil prostor pro cestující, pokud jsem nepřibral za 10 min co jsem vyměnil vůz 15kg, ale to můžou dělat sedačky ve třídě komfort nevím.16 kola bych taky docela pochválil, ale kterej akademik vymyslel opěrku na loket toho bych zastřelil. Zlatá opěrka koupená a přidělaná jako druhovýroba za 1500 Kč to je rozdíl jako krá....Vůz jsem koupil jak už jste poznali v komfortu a to jednoznačně též doporučuji. Doufám ,že jsem alespoń trochu pomohl s vaším rozhodnutím at´ či tak držím palce s dobrou koupi Vašeho vozu.

    Klady:
    malé, ale zárověń velké auto doporučuji motorizaci 1,6l benzín Kdo má problém se zády, dobrá volba nátup a výstup z vozu je výborný
    Zápory:
    větší spotřeba u motoru 1,4L benzín tlumiče na zadních sedadlech připomínají žebřińák, ale s faceliftem se situace zlepšila. Pravděpodobně bych též upravil odstupńování rychlostí

    zelenkova.stepa, 14.09.2015 v 19:36 neutrální recenze

  • Hyundai ix 20 1,6 benzín

    Ato mám 4 roky spotřeba 6,7 dlohodobá najeto 40000 km. Zatím bez poruchy.

    Klady:
    Prostorný,pohodlný,bohatá výbava, motor má slušný výkon.
    Zápory:
    V zatáčkách horší výhled vlevo přes sloupky.

    mutik2, 16.08.2015 v 10:43 kladná recenze

  • Hyundei ix20 , 1,4 benzín.

    Spotřeba 6,5, po dálnici raději nejezdít tam je spotřeba otřesná a každá příčná nerovnost jde ve voze nejen slyšet ale i cítit. Rychlosti jsou moc blízko, při troše dovednosti by stačilo řadit 2-4-5 nebo 1-3-5. Rychloměr ukazuje o víc jak 10 procent víc než je skutečnost a to na nových gumách , ( kolik to bude na ojetých? ), .Pětku po Vás chce palubní počítač už při 55 km. Jinak auto prostorné.Výhled z vozů špatný díky zdvojeným sloupkům a odraz palubovky na čelním skle je velice nepříjemný.Zkušenosti se servisem mizerné, za rok čtyři reklamace, které být nemusely, kdyby odvedly dobrou práci.

    Klady:
    Prostorný, pohodlný,pro jízdu po okrskách spotřeba 6,5 i míň,
    Zápory:
    Spotřeba klame,rychloměr zakresluje víc než je " normální,", rychlosti málo odstupňované, špatné zkušenosti se servisem,příčné nerovnosti se projeví hlukem, v zatáčkách špatý výhled přes sloupky, odraz palubovky na čelním skle,obzvlášť při střídání slunce a stínu při jízdě lesem,

    mokapetr, 30.06.2015 v 13:10 záporná recenze

  • úsporný?????

    Auto máme asi půl roku. Zatím bez poruchy,koupeno v bos Trutnov. Škoda,že jsou takový ,že nemohou za ty peníze dát zdarma snímače tlaku pneomatik. Jezdíme celé léto s rozsvícenou kontrolkou na palubovce.

    Klady:
    Klady? co to jsou klady na autě?
    Kupte si raději o třídu lepší.
    Zápory:
    Je to docela líné auto a to i s motorem 1,6.
    Reklama na spotřebu je minimálně zavádějící,žeře jako pra..

    nemart, 22.03.2015 v 15:35 neutrální recenze

  • pro sonilaxis

    Zatím čekáme je ve výrobě.

    Klady:
    Prosím tě a nemáš náhodou ve výbavě stabilizaci podvozku?Stačí ho zapnout a je to o něčem jiném?
    Zápory:
    Zatím nic

    kerimkecilvah, 01.12.2014 v 15:58 neutrální recenze

  • Muj nový hyundai

    Vůz jsem koupil jako novatora muj první novator v životě koupil jsem ho kvuli tomu že jsem chytl super akci a bezuročnýmu uvěru kvuli ceně a mnoha vyhod ktery auto nabízí 5 let zaruka,asistence. Mam 1.6 92KW najeto Pres 10tis km motor má slušny vykon skvělé odhlučněná kabina vozu při jízdě tak i nerovnostech i ve vyšších otačkách motoru,brzdy skvělé pohodlí, nic ve vozu neklepe zatím jsem nad míru spokojen,ale abych ho nepřechválil ma velké vyčitky stabilitě vozu po hrbech v zatačce méně zkušený řidič se muže leknou auto tzv odskakuje ale auto není sporťák tak jsem si zvykl ale štvalo mě to musím holt davat pozor, aspon se zklidním.Jinak vuz je vynikající ikdyž se na první pohled nezdá je i dost prostorný prostě si ho zkuste.

    Klady:
    pružne usporne motory. bohata vybava ,zhledné karoserie zaruka 5let,asistence k vozu prostě zdařílí vuz poměr cena výkon lepší varianta nežv š fabia.
    Zápory:
    stabilita v zatačkach na nerovnostech odskakuje jinak hladkem povrchu vynikajíci.
    Při studeném motoru se mu vubec nechce dusíse musí se nechat 2min nechat běžet pak ok
    Malá nadrž 48litrů stačí nikterak psicholigicky jev vyšší spotreba paliva při čemž to není pravda.
    při koupi jsem řešil doraz kufru dveří stačilo mm už by bouchal o karoserku ale to je detail ale nato pozor kufr se skoro dotyka seřidit dorazy.

    sonilaxis, 16.01.2013 v 14:53 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání