Aktuální nabídka inzerátů Hyundai Santa Fe

Zkušenosti majitelů s Hyundai Santa Fe


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Elacar Brno

    Pozor na auta v Elacar Brno. Vozidla většinou z Itálie se stočenými km nebo po bouračce, nelze věřit ani servisní knize, jsou to podvodníci. Napálil jsem se hned 2x. Příjemné vystupování jen na oko.

    Klady:
    nic
    Zápory:
    opakovaně špatná zkušenost s tímto prodejcem

    jarynal, 05.03.2018 v 11:54 záporná recenze

  • Potřebuji poradit

    Ahoj pánové, chci vás požádat o radu. Vystřídal jsem už různé značky aut, ale nikdy jsem neměl žádné SUV. Poslední dva roky jezdím jedničkovou octavií TDI a nejspíš jsem natrefil snad na ten nejhorší možný kus z výroby. Není měsíc abych do toho nemusel cpát peníze. No a ted jsem se dozvěděl že mam pomalu, ale jstě na odchodu turbo, takže mi došla trpělivost a chci koupit starší SUV. Proto se obracím na vás. Po prohlídnutí několika desítek inzerátů a přečtení recenzí mi zůstali tři favoriti a nemůžu se rozhodnout mezi nimi. Jsou to Kia Sorento, Hyundai Santa Fe a Honda CR-V. Auto potřebuji v naftě a od roku 2007, starší ne. Recenze na tyto auta na mě působí velice dobře, ale nevím které z nich pro mne bude nejlepší. Každý den totiž jezdím 50km po dálnici do práce. Bydlím na vesnici 3km od města, kde bývá docela dost sněhu. Mám pětičlenou rodinu s kterou čas od času jedu nikam na výlet, nebo dovolenou. No a hodně často taham vozejk. ( pro uhlí, písek, stavební materiál, nebo jen odvézt bordel) Zkrátka stále nevím jakou motorizaci konkrétně, jakou převodovku atd. Potřebuji spolehlivost, výkon a co nejnižší spotřebu. Moc by mi pomohlo kdyby jste mi poradili a nejlépe odpovědeli do mailu. j.krnác@email.cz. Předem vám moc děkuji a připomínám že jsem nikdy neměl SUV a ani žádné asijské auto. Vždy jen evropská

    j.krnac, 22.01.2018 v 10:44 neutrální recenze

  • mirek.han,Santa fe 2005 CRDI 4x4

    nestartuje Santa ,pod zadním sedadlem na levé straně je kryt ,ten odstraňte a jste u nádrže ,matici povolte odejměte trubky na rychlospojkách a celý koš vyjměte z nádrže je tam mikrofiltr ten zadržuje usazeniny nafty vyčistěte a motor bude chytat pokud jsou žhavice dobre a průměrné tlaky 24měl by chytat

    Klady:
    pohodlný ,v terénu nemá chybu, zapne 4x4 natvrdo a chybí redukce,
    Zápory:
    Nákladná oprava spojky ,poddimenzovaná spojka,drahý servisní opravy

    bobfanda, 19.11.2017 v 08:33 neutrální recenze

  • Hyundai santa fé rv-2009,114kw,4WD

    Zdravím, mám santa fé mám problém se startováním v teplotě třeba -10. Nechal jsem vyměnit palivový filtr a je to pořád stejný, ještě navíc mi auto začalo ukazovat spotřebu cca15l/100km, do zimy mi ukazovalo spotřebu 7,7l, můžete mi někdo poradit co s tím. Mira

    mirek.han, 23.01.2017 v 19:26 neutrální recenze

  • SantaFe 2.2 CRDI 4x4 AT Elegance 114kW-r.2007

    S tímto drobečkem jsem najezdil za 9 let 130000 km. Ani jednou mě nenechal ve štychu. Jen jsem do něj lil naftu , a dopřával značkový servis. Spotřeba oleje téměř žádná- vždycky vydržel od výměny do výměny. Byl jsem jeho jediný řidič a nedám na něj dopustit. Žádný z mých 11 dosud vlastněných vozů nevydržel to co tenhle pracant. Nebudu zmiňovat úkony svázané s běžnou údržbou vozu (oleje, filtry, brzdové destičky, kotouče, rozvodový řemen, žárovky). Několikrát jsem u něj využil odjimatelné tažné zařízení - k odtahu jiných značek do servisů ;-)

    Klady:
    veliký
    spolehlivý
    Pohodlný a komfortní rodinný vůz
    veliký úložný prostor
    velmi dobře uvnitř odhlučněn
    Zápory:
    Není co vytknout - 9 let mi velice dobře sloužil.
    Je to 4 kolka - pozor ať vám z ní na válcích v některých STK neudělají 2 kolku.

    lubomir.z, 27.08.2016 v 06:40 kladná recenze

  • SF 2008 400.000km

    tak jen informaci o možnostech našeho pracanta. Nějaké opravy již proběhly, ale pořád to jede krásně

    geodet.vanicky, 30.06.2016 v 23:55 kladná recenze

  • Hyundai Santa Fe

    Prosím , nemá někdo zkušenosti se závadou na autě s převodovkou Hyundai Santa Fe ? automat - jezdí na benzín i PL . Závada je taková , že při rozjezdu zůstane na rychlosti 1 a otáčky běží neuvěřitelně nahoru , pak automat přehodí rychlost až na 3 a dál už nejde rychlost měnit , tudiž se musí dojet , nebo zastavit , vypnout motor a pak zase nastartovat. Není to pokaždé , ale poslední dobou často . Děkuji za jakoukoliv informaci

    Klady:
    Jinak na tohle autíčko nedám dopustit , odjezdilo neskutečných km , jak Itálii , Chorvatsko a to nepočítám trasy naježděné tady v ČR. Už bych nikdy neměnila a jako ženská automat perfektní .
    Zápory:
    Jen když je nějaká chyba , tak to je pak problém

    janikova.a, 09.06.2016 v 14:55 kladná recenze

  • santa nebo mondeo?

    slyšel jsem ze santa fe ,,od roku asi 2000,,, je postaven na platforme ford mondeo, je to pravda vite nekdo neco? motori maji stejne znacene co? jak to je,,to mne fakt zajima...

    breny.r, 17.05.2016 v 09:55 neutrální recenze

  • Santa Fe 2,0 CRDi, 92 kW, 2004

    koupil jsem ho z Německa s132000 km, nyní mám najeto 3O tis.km. V terénu suprové auto, na dálnici a silnici taky dobrý, vysoké, bezpečné. Rozvody dělány při 120 tis.km. Vyměnil jsem brzdové kotouče, vlnily se. Jezdilo dobře, jen teď špatně v zimě startuje( pod 4 st.) Musím dlouho točit, měnil jsem žhaviče. Jezdím za 7 l, polovina teren, polovina dálnice. Za cenu kolem 80 tis Kč je to dobré auto, vhodné pro myslivce, rybáře - do terenu. Má to jen dlouhé rychlosti, v terenu by byla dobrá redukce.

    Klady:
    spotřeba
    vhodnost do terenu
    robustní, bezpečné
    Zápory:
    startování za studena
    dělá si občas co chce a těžko se chyba dohledává
    ceny ND

    martin.malena, 29.12.2015 v 19:22 záporná recenze

  • santa fe

    auto vlastním letos od února jsem s ním velice spokojený

    Klady:
    je to velice výborné auto v terénu se velice dobře chová má prostor v kabině, spotřeba je taky moc dobrá
    nikdy bych ho neměnil
    Zápory:
    je vysoký na umývání

    baldasmetala, 07.05.2015 v 20:43 kladná recenze

  • Spokojenost

    Koupil jsem před dvěmi lety Santu 2,2 Automat, 7 míst, spotřeba město 7,8 litrů, mimo město na dálnici, na tempomat 130 spotřeba spadla na 6,2 litrů, co se týká náhradních dílů je vše laciné, opravdu, stačí najít slušnej internetovej obchod, ložiska zadní, přední poloosa, kotouče, destičky, upozorňuji, že jsem koupil předváděčku, to je auto po všelijakých jízdách, kdy každý předvádí co auto umí, mám najeto 250 000, náklady na provoz mimo normálních věcí, nafta, olej jsou nula, přečetl jsem si, že někomu něco bouchá vzadu. Jo, to jsou silentbloky na zadní nápravě, ale náklady za materiál jsou 500 za oba, a doporučuji nechat vyměnit někde, kde mají možnost srovnat geometrii, rozhodí se, Auto mám v max výbavě, jezdím na hory, k moři, služebky,a jiné auto zatím nechci, není důvod. Jestli někdo uvažuje o koupi, mohu jen doporučit, a ta spotřeba je stejná u automatu i manualu, jen komfort je nesrovnatelný.

    Klady:
    Náklady, prostor, spolehlivost.
    Zápory:
    na ruční mytí je to vysoký!

    v.srettr, 06.06.2014 v 13:42 kladná recenze

  • Baniček

    Loni jsem si koupil Hyundai Santa-Fé 92kw 8 let starý a co se týká mých zkušeností s tímto vozem, tak ty jsou velmi dobré. Mám najeto něco okolo 10000 a vše šlape jak má. Akorát jsem hned nechal udělat rozvody a pouze jezdím a liju naftu. Nevím proč někteří majitelé nebo prodejci uvádějí spotřebu tohoto typu na hranici 9-10 litrů kdy já jezdil v zimě za 7,5 a teď jak se oteplilo se dostávám téměř k 6,5 litru. Samozřejmě nejezdím nikde v terénu ale taky ho na silnici nikterak nešetřím. Zatím jsem spokojen.

    Klady:
    Dobrá spotřeba, velmi pohodlné, na sněhu a ledu perfektní a také i pohledný.
    Zápory:
    Zatím mne nic nenapadá. Čas ukáže možná i nějaký ten negativ?

    banicek1, 04.04.2014 v 20:34 kladná recenze

  • Bezproblémové

    Tohle féčko je zcela bezproblémové. Prostorné,pohodlné a bezpečné. Lehký terén zvládá snadno. U modelu s automatem odpadají známé spojkové problémy. Olej v motoru během 15tis. intervalu stále bez doplňování. Po sedmi letech provozu a ujetých více než 120000 km jsem měnil pouze pneu a žárovky. Pokud je auto pravidelně servisováno a je s ním slušně zacházeno, pak i jako ojeté je to ve své kategorii velmi dobrá investice. Škoda, že nový model (při všech svých nesporných kladech) opustil "džípovou" linii a zařadil se mezi současné uniformní evropské SUV. :-)

    josef.pohoda12, 05.03.2014 v 15:13 neutrální recenze

  • Nejlepsi

    Tradiční značka vstoupila do pro ni zcela nových vod. Do té doby se totiž pohybovala výhradně ve vyšší a nejvyšší třídě. Vydala se tak vlastně podobnou cestou, jakou před dvaceti lety automobilka Mercedes-Benz se svoji 190 (W201). Na rozdíl od větších modelů však není X-Type původní konstrukcí jaguaru, ale využívá technický základ Fordu Mondeo druhé generace. To je hlavní důvod, proč disponuje pro jaguar netypickou koncepcí - motorem napříč před přední nápravou. S trochou nadsázky tak lze říci, že X-Type je vlastně jinak karosované Mondeo. Přesto byste to něj na první pohled neřekli. Tvar karosérie je totiž naštěstí v duchu vozů z Coventry, přičemž základní silueta X-Typu mi osobně připomíná velké modely značky, řadu XJ. To stejné lze říci i o ztvárnění interiéru. Bohužel jeho kvalita až tak přesvědčivá není. Řada ovladačů pochází z běžných fordů té doby, což sice funkčně nevadí, avšak pravověrným fanouškům jaguaru se to jistě příliš nezamlouvá. Podobné je to s použitými plasty, imitací vzácného dřeva, či kůží, která rovněž není prvotřídní. Tradičně kompletní je ovšem výbava v níž nechybí nic z luxusních prvků očekávaných u vozu této kategorie a ceny. Vnitřní prostornost je v přední řadě vcelku dobrá, vzadu je však místa málo a to samé lze říci o zavazadelníku. Co výchozí mondeo mít nemůže, je stálý pohon všech kol, jímž X-Type disponuje od samého začátku. Také ten byl pro tuto značku absolutní novinkou. Funkci mezinápravového diferenciálu zde supluje viskosní lamelová spojka, jež umožňuje samočinně měnit rozdělení hnacího momentu mezi přední a zadní nápravu podle okamžitých adhezních podmínek. Pro kupujícího je důležité, že je v podstatě bezúdržbová. Instalace systému 4x4 do původního šasi mondea se však neobešla bez komplikací. Zejména na ranných modelech nebývalo výjimkou praskání skříně takzvaného Transferu, což je vlastně primární rozdělovací převodovka, z níž vychází hnací hřídel pro pohon zadní nápravy. Značkový servis si za transfer řekne astronomických asi 70 000 korun. Jaguar X-TypeAsi největší bolestí prvních X-Typů je samočinná převodovka. Tou je zde známá R75 japonské společnosti Jatco. Tu stejnou najdete třeba pod kapotou Land Roveru Freelander, nebo mého oblíbeného Roveru 75. V ranných X-Typech často řadila trhavě, což mnohdy doprovázela svítící kontrolka diagnostiky. Na vině byl zvýšený prokluz lamel uvnitř skříně, jež se tak připalovaly. První reakcí výrobce na tento problém byla prostá výměna oleje, včetně filtru, což spolu s přeprogramováním takzvaného TCM (Transmission Control Module) mělo problém odstranit. Ne vždy to však pomohlo, a tak následovala výměna celé převodovky. U pozdějších exemplářů výrobce převodovku modifikoval a výše uvedené problémy tím ustaly. Když už tedy automat, tak pouze ve spojení s vozy mladšího data výroby. Naopak vcelku spolehlivé jsou manuální převodovky vyznačující se dosti přesným řazení, které ovšem vyžaduje poněkud více síly. Rok po premiéře způsobil jaguar mnoha svým obdivovatelům malý šok, neboť na trh dorazila základní verze modelu s malým šestiválcem, jehož avizovaný objem dva litry je ve skutečnosti 2,1 litru. Onen šok způsobilo jeho spojení pouze s pohonem kol přední nápravy. Z dnešního pohledu je již jasné, že tento tah firmě pranic nevyšel a už tak podlomená prestiž tím ještě více klesla. Je proto dobře, že o této motorizaci neuvažujete, neboť vlastně nemá ani smysl ji kupovat. Zejména tahu v nízkých otáčkách je zoufale málo, což je daň zdvihu pouhých 66,9 mm. Rychlá jízda tak není možná bez „ždímání“ a tudíž hnaní motoru do vysokých otáček. Nejlepší volbou je dle mého názoru 2,5. Povinné ručení je na ni ještě přijatelné a navíc se tento motor projevuje při jízdě velice vyváženě. 2,5 je vlastně původní verzí motoru Duratec VE, jež slavil premiéru pod kapotou první generace Fordu Mondeo v roce 1994. U jaguaru mu však říkají AJ-V6. Slovo Duratec je odvozeno od anglického „durability“, čili životnost. Tu zvyšují třeba rozvody poháněné dvojicí řetězů. Náklady na pravidelnou údržbu také snižují hydraulická zdvihátka, jež se však mohou při jejím zanedbání docela vymstít. Jistě není bez zajímavosti, že hliníková hlava byla odlévána u firmy Cosworth Engineering, což myslím mluví za vše. Jaguar X-TypeNaprosto suverénní dynamiku poskytuje špičkový třílitr. Po této stránce tak lze tomuto provedení jen těžko něco vytknout. Jeho koupi Vám však přesto nedoporučím, neboť se mu ze všech šestiválců nejméně vyhýbá naprosto fatální závada v podobě zadřeného ojničního ložiska. Je to ta samá závada, co provází větší model S-Type. Může za to jednak nedostatek oleje, který motor rád konzumuje, jednak jeho malé množství a jednak provedení olejové vany, jež neznemožňuje jeho odlévání v rychle projížděných zatáčkách. Trojice šestiválců má ovšem i jiné problémy. Třeba občasné přehřívání, jež je dílem jednak zaseklého termostatu a jednak selhávajícího modulu ovládajícího ventilátor chlazení. Občasné sledování ukazatele teploty chladící kapaliny je tak zde nezbytné, neboť přehřátí mívá na celohliníkových motorech fatální následky. Za nepravidelný chod motoru mohou často vadné zapalovací cívky a za neochotu k vytáčení zase selhávající ovládání klapek uzavírající jednotlivé větve sacího potrubí. Díky nim tak motor do určitých otáček pracuje jen s jedním sacím ventilem na válec, což vytváří při plnění intenzivní víření paliva, které má blahodárný vliv na hospodárnost a emise. X-Type je tak dobrou volbou pro ty, kteří se chtějí lišit. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, což vzhledem k podvozku z mondea asi nikoho nepřekvapí. Přesto si ale troufnu říci, že jeho bezprostřednost a živočišnost jaguar nemá. V roce 2004 dorazilo úhledné kombi, přesně ve stylu britských „Shooting Brake“. Ani to nenabízí nijak velkou přepravní kapacitu, což však jistě vůbec nevadí. Tady jde hlavně o styl a ten rozhodně nechybí… Závěrem proto platí, že když už se X-Type rozhodnete koupit, volte pokud možno 2,5 s manuální převodovkou, s rozumným počtem kilometrů a hlavně mladšího data výroby.

    josef.pohoda12, 05.03.2014 v 15:11 neutrální recenze

  • Pohoda

    Jezdil jsem kolem 6,5l na sto ale jednak mám lehkou nohu (jsem zvyklý z Fordu když dělal ještě 6tiválce do V ), ale hlavně jak zde již bylo naznačeno , člověk nemá potřebu závodit. Já to ani tak nedělám ale zase že bych se po silnici ploužil. :) Každopádně když jedete a vedle se vás snaží předjet s fordem nebo upocenou škodovkou orosené čelo tlačí to i očima a za ním dým že to snad jede na uhlí nebo co :)) Ještě ho pustíte aby si náhodou neublížil. Ono totiž je důležité že když ten výkon opravdu potřebujete, např. když jedou za sebou dva tři návěsi mezi nima pár "šádovek" a za nimi šňůra aut a nikdo si nelajzne předjíždět jelikož dokud tam nemá kilometrový prázdný pruh aby to celé stihnul a z 90ky jim ta akcelerace až zas tak moc nebere, tak vy se prostě jen juknete za sebe pak tam v 90ti dáte dvojku přidáte plyn chvilinku na to tam máte 120 tak trojku a hned na to uz D a nohu z plynu dolu protože už jste v tramtárii máte tam 150 - 160 a chce to zase zvolnit. :) A že to není pro dělníky? Já tvrdím opak. Pokud nekoupíte střep za pár kaček tak naopak. Protože pak už do toho lijete jen palivo a měníte oleje a filtry. Řekl bych že Jaguar je auto pro typického chlapa. Nedělá ostudu a svoje chyby určitě má. Ale ty jsou oproti těm ostatním vlastnostem naprosto nepodstatné. Ty jsem mu odpustil. A rád. Nikdo přece není dokonalý. A ještě ke spotřebě. Když se tady na dědině do mně pustili že mi to musí hrozně žrát, povídám tomu co nejvíc hlásil jakej má výkon ten tvůj favorit. Že prej neví Jasně povídám je to tak zanedbatelný že si to člověk nepamatuje... uraženě odešel pro techničák a když jsem začal počítat jeho pětinový výkon a skoro stejnou spotřebu... pak se přidali i ostatní a nakonec jsme došli tímto porovnáním že tam mám na návsi vlastně nejspořivější auto. Pak už mi dali pokoj. :) A že se to nedá počítat přes výkon? Dobře a kdo by ho nechtěl..

    josef.pohoda12, 05.03.2014 v 15:05 neutrální recenze

  • Velice dobra

    Dobrý..Určite tohle auto je vynikající.My vlastníme Santa Fe asi od listopadu minulého roku najeto měl 149 000 a už sme snim najeli asi 3 000 km a jsme sním zatím maximálně spokojeni..Jezdí sním můj otec a take si ho pochaluje..Automat nevím..Otec chtěl manuála..Spotřeba činí asi 7.2 nebo 8.2 ..teď přesně nevím..Na podvozku se nám taky ozívá klepání..Nejspíš to bude rezerva.Není čeho se bát.Prostě super auto na každou silnici.Rychlost se nám podařilo vytáhnout na 180 km/h ovšem ne po dálnici nýbrž po normalaní silnici mezi vesnicemi.Vzhledem ktomu,že máme 2.2 crdi Nafta načipované nějaké ty koně..je to slušné..Možná na dálnici by to vytáhlo ještě více.Někde uvádějí i 210 km/h..Ale nevím jak toho dosáhli,možná to byl benzín..Jinak Santa Fe hodnotím Velmi kladně..

    veralukaskovat, 05.03.2014 v 14:04 kladná recenze

  • spokojen

    spokojenost i po letech a 150000km jsem s autem maximálně spokojen.mám 2.4 benzín motorizace,ale za celou dobu co ho mám žádný, problém,běžná údržba nic víc,teď začínám přidávat E85 a opět žádný problém,spotřeba kolem 10l/100km,spokojenost.

    123novotny123, 05.03.2014 v 13:55 kladná recenze

  • Dotaz

    Velmi mne zaujal Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, r.v.2006 (nový model). Manuál, má najeto 170.tis.km. Chtěl bych se zeptat, je rozumné ho kupovat, nebo mne čekají brzy po koupi nějaké větší investice? A jetě mne zajímá, kde má rezervu? Ti jsem jaksi nenašel :-)

    malylibor, 26.07.2013 v 13:19 neutrální recenze

  • Nove Santa fe

    zdravím všechny ,tak jsem do toho šel prodal jsem BMW X5 a kupuji nove Santa Fe ,měl jsem auto pujčené tak na 500 km a mužu říct že mazec,jinak jak najedu nějaký ten km tak se tady určitě ohlasím,

    radimondracek, 01.07.2013 v 22:20 neutrální recenze

  • Santa Fe 2,2 CRDI (114 kW) VGT 4x4 A/T r.2007

    Santu mám již od r.2007, najezdili jsme spolu přes 100.000 km a jsem s ním spokojen. Jezdí jak malá lokomotiva. Na automat velmi příznivá spotřeba pod 8 L., město do 9 L. Měnil jsem přední a zadní kotouče obložení, zadní ložiska, která byla po cca 75000 km hlučnější a po 5 letech akumulátor. Spotřeba oleje téměř neměřitelná - do výměny jej vůbec nedoplňuji.

    Klady:
    motoricky velice spolehlivý a pohodlný prostorný rodinný vůz s plnou výbavou

    lubomir.z, 05.04.2013 v 23:50 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání