Aktuální nabídka inzerátů Jaguar S-Type

Zkušenosti majitelů s Jaguar S-Type


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Jaguar S-Type 3.0i V6 - 175 kW

    Pánové, ruku na srdce. Koupili jste si tento archaický sportovní automobil proto abyste šetřili a koukali na spotřebu nebo jako auto prestižního charakteru ? Většinou naše auta potřebují specielní péči, trochu poopravit interiér i motorovou část, vyleštit lak nebo vyladit zvuk výfuků. Do kufru se vám vejde tchýně i s doprovodem, ceny náhradních dílů jsou velmi velmi přijatelné. Tak proč se tady ty své "kočkolapy" snažíte presentovat jako auta úsporná ?

    Klady:
    - Velmi prestižní, pohodlné a bezpečné auto.
    - Přijatelné ceny náhradních dílů, možnost expresní objednávky dílů z UK.
    - Super "kočkolap" (doporučuji: starý báby jen do kufru).
    - Karoserie velmi dobře ošetřená proti korozi.
    Zápory:
    - Neznám.

    8x57, 06.10.2019 v 12:53 neutrální recenze

  • JAGUAR S-TYPE

    Zdravím milovníki Jaguaru.Toto krásný auto sice nemám,ale snad jednou bude:)A když můžu poradit,tak jednoznačně benzín!!,spotřeba sice vyšší ale oproti naftě,je benzín srdcem každého supersporta,a to Jaguar je!

    Klady:
    Jaguar dle legendy jezdil pouze na benzín!A to dokazuje to,že je nejspolehlivějším motorem JG
    Zápory:
    NIC

    sacharin, 18.04.2017 v 15:04 kladná recenze

  • úsporný Jaguár není chiméra

    Mám již třetí jaguár S-type. Ten první byl automat a bral si stabilně 12,6 litru, i kdybych jezdil po střeše. Pak jsem koupil to samé auto v manuálu a jezdím do 9 litrů na 100 km. Samozřejmě to je možné jen při úsporném stylu jízdy, vykvaltování s kopce atd. To ovšem s automatem nejde. Nehledě k tomu, že automat je pro ženské a Američany, rozdíl ve spotřebě je více než 3,5 litru benzínu. Když někomu řeknu, že s třílitrovým šestiválcem starým 14 let jezdím za 8,8 l, má mě za barona Prášila. Ale mám to ověřené už na dvou autech.

    Klady:
    Bezvadné jízdní vlastnosti, bezpečné předjíždění díky dostatečnému výkonu, osobitý vzhled, který se vymyká děsivému davovému eurodesignu, pohodlí.
    Zápory:
    Auto je hodně těžké. Musí se velmi pečlivě hlídat hladina oleje, pořád musí být na maximu !

    Smazaný uživatel, 27.08.2014 v 14:22 neutrální recenze

  • ZKUSTE MI PORADIT

    Pokud se někdo opravdu vyzná v JAGUARU S-TYPE 4.0 RV.1999 může mi nějak poradit.Auto je v servisním režimu, otáčky nepřesáhnou 4000. Je jedno, jestli je zařazeno nebo je tam enko.Při napojení na diagnostiku se nepřipojí, zkoušel jsem už tři různé (pojistka na přípojku je v pořádku).Po nastartování zhasnou všechny kontrolky , jediné co zůstane svítit jsou dva oválky uprostřed přístrojovky, jeden oranžově a druhý červeně.Mechanici si s tím neví rady.Pokud někdo může poradit ať neváhá.

    Klady:
    -exkluzivita
    -výbava
    Zápory:
    - každopádně servis (drahý, špatně dostupné díly a většina se v těchto autech nevyzná)

    filipnej2, 11.07.2014 v 18:21 kladná recenze

  • ZKUSTE MI PORADIT

    Pokud se někdo opravdu vyzná v JAGUARU S-TYPE 4.0 RV.1999 může mi nějak poradit.Auto je v servisním režimu, otáčky nepřesáhnou 4000. Je jedno, jestli je zařazeno nebo je tam enko.Při napojení na diagnostiku se nepřipojí, zkoušel jsem už tři různé (pojistka na přípojku je v pořádku).Po nastartování zhasnou všechny kontrolky , jediné co zůstane svítit jsou dva oválky uprostřed přístrojovky, jeden oranžově a druhý červeně.Mechanici si s tím neví rady.Pokud někdo může poradit ať neváhá.

    Klady:
    -exkluzivita
    -výbava
    Zápory:
    - každopádně servis (drahý, špatně dostupné díly a většina se v těchto autech nevyzná)

    filipnej2, 11.07.2014 v 18:21 kladná recenze

  • s-type r 2002

    Auto najeto zatím 106tis,jenom spotřební věci,olej co 10tis,i s filtrem 1200kč shell ultra,převodovka co 60tis,brzdové desky 2500kč komplet.spotřeba dálnice 130 mezi 6-7 l na 100,město zatím jezdíme za 12,6l.pouze krátké cesty.Zátah motoru excelentní,pohodlí maximální,na opravu nenáročné,navigace zatím bez Čr,tak nevím.automat ZF v pohodě,elektronické tlumiče super.zatím nic neteče,nemlátí,občas něco zacinká v polstrování stropu.Mohu jen doporučit,za ty prachy těžko seženete něco lepšího.A každý čumí,hlavně majitelé koncernu na křižovatkách.Prostě super

    Klady:
    celé auto
    Zápory:
    cinkání v polstru střechy,přitahuje nenechavce

    michael.bolf, 30.06.2014 v 23:54 kladná recenze

  • LPG

    já mám XF 4,2 na LPG a nemá to chybu. Servis nijak náročný není, octávie druhé generace je na tom se servisem mnohem hůř (dráž)

    molinki, 25.07.2013 v 16:54 neutrální recenze

  • Chci koupi XJ8

    Dobrý den pánové, chtěl jsem se zeptat jestli máte někdo s tímto autem zkušenosti. Jak je náročný na servis ajestli se dá předělat na PLG a naj v něm pak funguje. Předem děkuji za odpoveď.

    dymacek6, 15.06.2013 v 11:12 neutrální recenze

  • VÁŽENÍ JAK JE NATO NÁROČNÝ SERVIS - S-TYPE 4,2 COMPRESOR 291 KW

    VÁŽENÍ JE TU NĚKDO KDO MÁ COMPRESORA 4oo KONOVÉHO A MŮŽE MI NAPSAT JAK NÁROČNÝ SERVIS JE NA TENHLE VŮZ VO SPOTŘEBU NEJDE, ALE KOLIK STOJÍ NAHRADNÍ DÍLY NA TOHOHLE KRASAVCE JESI JE TO FINANČNĚ UKOČÍROVATELNÝ PŘECI TO JE JEN SUPERSPORT ŽÁDNÁ HOUŽVIČKA . KDO TOHLE AUTO MÁ AT JE PROSÍM TAK LASKAV A TROCHA SE ROZEPIŠE VO KLADECH , ZÁPERECH , NACO TŘEBA JE SI DÁT POZOR PŘED KOUPÍ A CO SE ČASTO KURVÍ . DÍKY ZA INFO .

    marek11, 22.05.2013 v 15:30 neutrální recenze

  • S Type R 291Kw

    Blázinec na 4 kolech ,400 kobyl na zadní nápravu ale i tak drží a vůz má super jízdní vlastnosti.Paráda

    Klady:
    Motor
    Zápory:
    Interier působí na větší postavu jako málo prostorrný.Jinak nic.

    marekchabada, 04.11.2012 v 10:37 kladná recenze

  • ND

    Tady nakupuju. Bez problémů, rychlá dodávka. Spokojenost. http://www.jagspares.co.uk/Manners/CarSearch.asp A tady. Velká spokojenost. Doprava do ČR většinou kolem 20 liber. http://www.rimmerbros.co.uk/Category--Jaguar-Car-Parts--m-13170

    r.letec, 11.10.2012 v 08:31 neutrální recenze

  • S-Type, 2,7D, 2007

    Zdravím, máte někdo zkušenost s nákupem dílů mimo ČR, jak zmiňoval ve svém příspěvku a15prg ? Mám nějaký problém s vrzáním na přední a zadní nápravě, ale servis mně nabízí jen celou nápravnici, protože se nedá objednat samotné vrzající a zarezlé futro

    pastras, 19.08.2012 v 22:21 neutrální recenze

  • Vtip Jaguaristu

    "Prejel jsem vam psa..." "Cozee?!?!" "...Jaguarem" "Nevadiiiiiii x)..." :D

    horacio6666, 08.07.2012 v 16:07 kladná recenze

  • S - type r.v. 2001

    Zdravím. Auto mám 7 let, koupeno v cca 50tis se serviskou, dnes cca 150tis, stále garáž. Mám LPG, motor 3.0 V6, - výberné, měl jsem před tím BMW 730i, Toyotu Camry 3.0i, vždy v LPG, ale Jaguár vede. Za 100tis provozu jsem zatím měnil pouze olej, svíčky, nějakou cívku, jinak pohoda. Jezdím za 13 plynu, výkon výborný, auto pohodlné. Manželka jezdí v X-type 2,5 4x4 combi, také LPG, platí o tom to samé - prostě prima auta!

    Klady:
    Pohodlí, levný servis (British motors Praha), nekradou se.

    priprava.ccbau, 06.05.2012 v 23:37 kladná recenze

  • S-Type 4.0 V8

    Kupoval jsem to auto jako 4 toky staré r.v. 2000. Za dalších 6 let jsem najel cca 75 tis, 50% po Praze. Za celou dobu pouze destičky, kotouče a pravidelný servis. ve 135 tis. unikl olej z přeodovky - výměna lamely cca 17 tis. Díly se kupují v Británii, např. přední sada dvou kotoučů a destiček včetně dopravy 3460,- Kč, doprava do 48 hodin, montáž v A.T.U. cca 2 tis.... Jinými slovy, cena dílů jako na Oktávku...Rozbité rádio (při demontáži Sherlogu) z vrakoviště v Británii 35 liber poštovné, montáž v Jaguaru 1500,- Kč. Sada silentbloků cca 35 liber, stahovák okna cca 150 liber. Běžné opravy udělá každý kovář, není to složité auto, žádné turba atd. Specifické se vyplatí v Jaguaru - ať vám třeba nepotrhají palubku atd. Auto jede jako z praku, 180kou na tempomat Praha-Brno s obrovskou rezervou, akcelerace jako hrom, sedí pěkně až do 220km/h, v té rychlosti se akcelerace už bohužel snižuje.... Spotřeba ve městě mezi 15 až 20, záleží na kolonách atd. Jezdil jsem většinou v centru v samých kolonách, na křižovatkách jsem to vůbec nešetřil, velmi, ale velmi těžká noha, takže spotřeba vyšší. Celkem cca 80% město 20% mimo, kombinovaná spotřeba dlouhodobě 13-14l. Vyšší postavy budou bolet záda, auto je nízký a člověk se hrbí. Je to super auto, prodej jsem oplakal.

    a15prg, 25.04.2012 v 23:43 kladná recenze

  • musím potvrdit

    Před časem jsem se tu ptal na XF nedávno jsem si tento sen splnil. Mám premium luxury 4,2 a to auto prostě nemá konkurenci, je úžesné a překvapivě i úsporné (10,3 průměr).

    molinki, 03.02.2012 v 20:08 neutrální recenze

  • S-type 2,7 D

    Jaguara jsem si koupil zhruba před dvěma lety od prvního majitele,rok výroby 2008, měl najeto okolo 20 tisíc kilometrů. Od té doby mam najeto teměř 115 tisíc kilometrů a musím jen a jen chválit. Motor šlape jako hodinky, komfort je na vynikajcí urovni a to i vzhledem k našim slavným silnicím. Akurát při 106 tisících odešla řídící jednotka turba, která je přímou součástní, takže jsem musel koupit nové turbo asi za 40 tisíc a zase šlape jako hodinky. Co se týče spotřeby tak město 9-10 litrů, mimo město okolo 8 litrů a při dálniční rychlosti na tempomat se dostanu na nějakých 7,2 litrů. Jinak pravidelně servisuji v Jaguaru. Už pomalu šilhám po novém Xf 3,0 D 202kw, měl jsem tu čest ho mít pujčený na jeden den a musím říct, že to je prostě Jaguar, který nemá konkurenci.

    MartinBlahak, 29.01.2012 v 21:18 kladná recenze

  • pro : s-type 2.7 D

    A to kde si vzal ze medak nema pohon zadnich kol ? Co já vim tak kromě třídy A a B (coz stejne pro me nenjaou medaci ) tak jak trida C , E , S dokonce i novy viano ma zadni pohon jo . a kdyz si to tak ted ctu tak me napada ze audi nedelalo zadokolky nikdy ( nevim jak je to s hodne staryma audinama ) ale co ja vim tak audi bylo vzdy quatro nebo predokolky .

    lovecun, 20.11.2011 v 09:41 záporná recenze

  • 2.7 D

    Lidi, to auto vazi 1.800 kg a v kombinaci s Dieslem a sportovnimi geny nema konkurenta. Dokonce ma i zadni pohon. Medak a Audi uz maji predokolky. Jedine BMW jeste preferuje zadni pohon kol. Ale servis je naprosto srovnatelny s konkurenty ba dokonce uz se dily daji bezne sehnat bez toho aby jste platili zbytecne za znacku a logo JAGUAR na dilech. Co se tyce LPG na 6 a 8 valcobe JAGUARY at uz S-Type nebo XJ, tak pokazde kdyz jsem musel se svym S-Typem 2.7 D na bezny servis, tak jsem tam potkaval tato auta s problemy na motorech. Zkratka to neni staveny na LPG a jsou s tim pozdeji problemy.... Mel jsem dokonce i X-Type 2.2 D Combi (ESTATE) z NEMECKA a nemelo chybu. Ford to size trochu je, ale JAGUAR tak je a citite to, takze pro mne nejlepsi znacka co v sobe ma od vseho trochu. Momentalne zvazuji koupi noveho XJ Diesel 275 Hp 3.0 D nebo RANGE ROVER SPORT. Zdravim vsechny priznivce mnoho KM bez nehod a v pohodli JAGUARA...

    s-type, 07.11.2011 v 11:51 kladná recenze

  • servis

    zdravím všechny, chci koupit XF a potřebuju poradit ohledně servisu a běžnéúdržby jako rozvody, tlumiče, brzdy atd. Jak je to v porovnání třeba s Audi A6 typC6 nebo novým Superbem. Ještě podotýkám, že koukám po osmiválci kde se rozhoduju mezi kompresorem 416 koní a klasikou 300 a tam mě zajímá zase spolehlivost. Píšu záměrně do kolonky S typu, protože jako jeho předchůdce má k němu nejblíže a v kolonce XF není zatím žádný komentář. Taky mě nezajímají rady typu BRAL BYCH RADĚJI NAFTU atd, protože auto půjde okamžitě na přestavbu LPG.

    molini, 24.10.2011 v 10:25 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání