Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Jaguar X-Type

Zkušenosti majitelů s Jaguar X-Type


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Jaguar X-Type 3.0 V6

    Auto vlastním 3 roky. Motor 3.0 V6. Kromě zpuchřelé hadice odsávání klikové skříně ( 951,-Kč ) a PCV ventilu (303,-Kč) :-D Jsem do něj nevložil na opravách ani korunu. Servisně nenáročné auto. Velice příjemné a hlavně hravé auto u kterého se vždy těším na další cestu.

    Klady:
    Ceny filtrů a běžných spotřebních dílů jsou velice příznivé. S podvozkem v dobrém stavu je auto "neurvatelné", velice pohodlné a tiché.
    Zápory:
    Žádné jsem nenašel a spotřebu neřeším. Pro info, dlouhodobá spotřeba se mi ustálila na 9,5l.

    stejskalota, 16.02.2017 v 16:05 kladná recenze

  • jaguar 4x4 combi 2,5 LPG

    Prostorné, úsporné auto, r.v. 2005. Máme ho cca 4 roky, pravidelný servis, žádné poruchy, výborné jízdní vlastnosti... Při jízdě cca 100 km/h v zatáčkách po mokrých okrskách sedí mnohem lépe než třeba Land Rover r.v. 2004, který máme též, a přitom vyjede vše a ani led ho neuvede do potíží. Levný servis, náhradní díly stále k dispozici do druhého dne. Supr vozidlo za velmi nízké ceny, dle inzerce. P.

    Klady:
    prostorné, úsporné, výborné jízdní vlastnosti
    Zápory:
    každý se za ním otočí, policie si ho pamatuje... :-)

    patrik.stav, 02.10.2015 v 10:51 kladná recenze

  • jaguar Xtype 2,5 4´x 4

    jaky ma tento typ rozvody dekji .

    jakolikzjarosova, 23.08.2015 v 12:30 neutrální recenze

  • neplatí to

    dodnes a ani to neplatilo v době, kdy jsi to psal. Je tady skvělé XE a to vítr z plachet těm německým křápům určitě veme

    molinki, 31.07.2015 v 21:59 neutrální recenze

  • jaguar

    Jaguar X-Type (2001- 2009): Bazarový test Jan Kos 30. 4. 2013 Ať už se nám to líbí nebo ne, Jaguar X-type vznikl čistě z ekonomických důvodů. Jeho mateřská značka, jakkoliv renomovaná a etablovaná jako výrobce prestižních vozů, byla v roce 2001 nucena vzít za vděk velkosériovou techniku Fordu. Na ní se pak snažila vytvořit model, který by vzal vítr z plachet zavedeným vozům BMW řady 3, Mercedes-Benz třídy C či Audi A4. Ti však na rozdíl od X-typu nebyly nuceni improvizovat, takže zmíněný cíl se podařilo splnit nanejvýš v domovské Anglii, lpící na tradice. Home / Bazarové testy Fotky v galerii (16) Že byl X-type pro Jaguar slepou uličkou dokazuje fakt, že po ukončení jeho produkce v roce 2009 se neobjevil žádný nástupce. A to platí dodnes. Přesto pohlížet na něj dnes úvodním, poněkud přísným oken, by bylo krajně nespravedlivé. Díky němu se totiž britská značka dostala do podvědomí širší veřejnosti, což by velké modely XJ či S-Type, dnes nahrazený řadou XF, jen stěží dokázaly. Jsou totiž i jako ojeté docela drahé a hlavně jejich servisní náročnost je úměrná použité, neošizené technice. To však neznamená, že je provoz X-Typu levný. Jak už jste si asi někde přečetli, Jaguar X-type je postaven na základě Fordu Mondeo z roku 2000. Při pohledu na oba vozy by ovšem jejich vzájemná příbuznost napadla jen málokoho. Jen zběžný pohled totiž odhalí rozdíly v rozměrech, kdy Mondeo je o poznání větší a to ve všech směrech. Třeba důležitý rozvor náprav byl u Jaguaru zmenšen o 44 mm na konečných 2710 mm. Právě spojitost s Mondem znamená, že X-type je historicky první a dodnes jediný Jaguar s napříč před přední nápravou uloženým hnacím řetězcem. A až do nedávného příchodu čtyřkolek XF a XJ šlo o jediný vůz značky, nabízený s pohonem všech kol V Mondeu skutečně jen základ V době příchodu X-typu bylo sdílení komponentů napříč modely jednotlivých značek mateřských koncernů na mnohem nižší úrovni, než tomu je dnes. To znamená, že X-type sice vychází z Mondea, avšak o nějaké záměnnosti dílů tady v mnoha ohledech nemůže být řeč. Třeba již zmíněný pohon všech kol tato generace Mondea vůbec nenabízela. Právě ten může být jedním z lákadel X-typu. Je totiž opravdu stálý, nikoliv pouze samočinně a bez vůle řidiče přiřaditelný, jak tomu je dnes u naprosté většiny vozů s koncepcí určenou primárně pro pohon předních kol. Namísto elektronicky ovládané lamelové spojky pracuje v útrobách X-typu poctivé železo v podobě mezinápravového diferenciálu uzavíraného viskózní spojkou. Jaguar tomu tehdy říkal Traction 4, přičemž v základní uspořádání je pohon rozdělen v poměru 60:40 s preferencí zadní nápravy. Toto do jisté míry určuje chování vozu na silnici. Jinou odlišností je zadní náprava. Zatímco Mondeo sedan či liftback využívá vzadu již od dob původní verze tříprvkové zavěšení, známé jako Quadralink, je zadní náprava X-typu, jistě i z důvodu zástavby pohonu zcela odlišná. Na první pohled vypadá jako ta, používaná v Mondeu kombi, případně ve Focusu. Skládá se vždy z podélného ramene, které doplňují na každé straně tři nestejně dlouhá příčná. Automatu se vyhněte Bez ohledu na verzi byl X-type nabízen bud s manuální nebo se samočinnou převodovkou. V případě prvně jmenované jde o MTX75, dobře známou z Fordů. Je dvouhřídelové konstrukce a kromě toho, že vyniká velmi přesným a lehkým řazením, je také asi tisícinásobně jistější volbou než automat. Ten je bohužel u ojetých X-typů docela často k vidění. Disponuje pěti převody a jeho výrobcem je japonská firma JATCO (Japan Automatic Transmission Company). V případě X-typu se jedná o skříň JF506E, které se někdy také říká R75. Kromě v X-typu ji najdete také v Land Roveru Freelander a rovněž v Roveru 75. Pokud ji zvolíte, doporučujeme ji pořádně vyzkoušet a to v různých jízdních režimech. I při ostřejší jízdě musí řadit hladce a plynule. Pokud tomu tak není, běžte raději dále. To sice platí o automatech tak nějak obecně, avšak v tomto případě je varování obzvláště na místě. Převodovka totiž podléhá předčasnému opotřebení, zprvu doprovázeným rozsvícením příslušné kontrolky. Prvotní snahou o nápravu, praktikovanou ještě u vozů v rámci garance, byla výměna oleje včetně filtru spolu přeprogramováním tzv. TCM (Transmission Control Module), což je vlastně řídící jednotka převodovky. Pokud toto nepomohlo, měnila se převodovka jako celek. Dnes, vzhledem k její ceně, tohle nepřichází v úvahu, takže budete muset najít někoho, kdo vám ji zrepasuje. Pro zajímavost, britská firma Eurojag, zabývající se náhradními díly na Jaguary, nabízí tyto skříně za ekvivalentní částku 17 000 Kč (kolem 600 Liber). Nutno také říci, že pozdější vozy, vyrobené řekněme od roku 2003, mají převodovku o něco robustnější. Šancí, jak prodloužit převodovce život, je dopřát ji pravidelnou údržbu. Jaguar za normálních okolností nepředepisoval výměnu oleje v ní, což je dnes bohužel obvyklá praxe. Pouze lakonicky dodával, že u vozů, provozovaných ve ztížených podmínkách je dobré vyměnit olej včetně čističe po ujetí 48 000 km. My doporučujeme to udělat bez ohledu na podmínky. Bohužel výměna jako taková není nikterak lehká a doma ji zcela jistě nezvládnete, minimálně ne tak aby to bylo správně. Olej se totiž mění při určité jeho teplotě, což bez diagnostiky nezjistíte. V každém případě musí olej ATF plnit normu Ford WSS-M2C922-A1. Jen s většími motory Když přišel X-type na trh, mohl zájemce o něj volit ze dvou pohonných jednotek. Snad aby výrobce dostatečně podpořil fakt, že vůz cílí na prémiové vozy své třídy, zvolil pro pohon výhradně šestiválcový motor. Jeho základ, pojmenovaný AJ-V6, leží v agregátu Ford Duaretc-VE. Ten si svůj debut ve dvou a půl litrové kubatuře odbyl v roce 1994, coby špičková motorizace původního Mondea. Pro Mondeo z roku 2000 zůstal základní objem zachován, avšak agregát prodělal celou řadu změn. Od nově navrženého sacího potrubí přeš modifikovaný pohon příslušenství, až po užší dvojici řetězů, pohánějící čtveřici vačkových hřídelů. Jaguar ovšem v případě X-typu řadu věcí modifikoval. Třeba sací potrubí složené ze tří částí a obsahující také dvě elektricky ovládané klapky proměnné délky systému VIS (Variable Induction System), bylo provedeno odlišně. Dále bylo navíc uplatnění proměnného časování sání VCT, které Ford u modernizované původní verze nenabízel. Zvětšením vrtání z 81,6 mm na 89 mm vznikl špičkový třílitr později nabízená rovněž v Mondeu. Klikový hřídel a tedy zdvih pístů zůstal nezměněn. Na jaře 2002 přibyl ještě kuriózní malý šestiválec o objemu 2,1 litru. V porovnání s většími motory má odlišně provedené sání a řadu dalšího příslušenství, takže na první pohled, po otevření kapoty, vypadá jako úplně jiný motor. Hlavně však se pojí pouze s pohonem předních kol!!! zatímco větší motory byly výhradně čtyřkolkami. Ve snaze podpořit prodeje, dostal X-type o rok později dokonce vznětový motor a to dvoulitr z řady Puma, taktéž patřičně provařený v Mondeu. V roce 2005 byla pak jeho výroba ukončena stejně jako kuriózní 2.1 V6. Jako záplata přišel větší motor 2.2d odvozený z dvoulitru. Bohužel, v případě obou dieselů platí to stejné, co u 2.1 V6. Tedy fakt, že roztáčely vždy jen přední kola. Kontrolujte olej Šestiválce v X-typu slibují hodně, avšak realita všedních dnů bývá mnohdy tomu na hony vzdálená. Léta ukazují, že k jejich dlouhodobějšímu přežití je třeba kromě neošizené údržby také jistá dávka štěstí. Základ tkví v pravidelné kontrole olejové hladiny a případném dolévání životně důležitého maziva. Celkový objem náplně přitom činí zcela dostatečných 6,5 litru, přičemž se mění včetně filtru 5,9 litru. Bohužel při té invenci konstruktéři jaksi pozapomněli vybavit olejovou vanu dostatečně rozměrnými přepážkami zamezujícími odlévání oleje při působení setrvačných sil. K odlití a následnému nasátí vzduchu vede zpravidla při určitém deficitu maziva. Slovem „deficit“ se tady rozumí hladina zhruba pod polovinou vzdálenosti obou rysek na olejové měrce. Hladina na spodní rysce, jakkoliv teoreticky dostatečná, znamená v tomto případě téměř jistotu vylágrování v horším případě s ojnicí vně bloku. Zmíněné platí zejména pro třílitr, v omezené míře ale i pro 2.5. Pokud už k zadření dojde, zpravidla nezbude nic jiného, než se pokusit sehnat jiný motor z vrakoviště. Jeho ceny se pohybují v závislosti na stavu v rozmezí od 30 do 40 000 Kč. U vozů z kraje produkce mohlo dojít k přehřátí motoru a následnému poškození těsnění některé z hlav válců. Jeho výměna je velice drahá, neboť vyžaduje demontáž agregátu ven z vozu. Nadměrnou teplotu způsoboval únik chladicí kapaliny ze spadlé hadice a důvodem byla nevhodně provedené upevnění, kdy příliš jednoduchá spona to prostě občas vzdala. Po čase byla provedena její modifikace, což problém vyřešilo. Pozor také nato, že V6 v kombinaci s manuální převodovkou využívá dvouhmotový setrvačník podobně jako vznětové motory. Spíše než problém s ním trápí majitele vozu prasklý tlumič torzních kmitů, integrovaných do spodní řemenice pohonů. Touto závadou asi nejvíce prosluly původní motory PSA HDi. Zatáčky agilně Ať už se na X-type koukáme jakkoliv, přesto mu nelze odepřít že nabízí kromě zajímavého vzhledu či bohaté výbavy také vynikající svezení. Obyčejně platí, že vozy s šestiválcovými motory před přední nápravou mají z důvodu velkého momentu setrvačnosti těžkopádné jízdní vlastnosti s výrazně neotáčivou charakteristikou. V X-typu však nic takového neplatí. To ukázal nejen test vozu, půjčeného z autocentra AAA Auto, nýbrž i dobový test uskutečněný britskými redaktory časopisu Autocar. Navzdory napsanému je rozložení hmotnosti mezi obě nápravy v poměru 60:40. To je u této koncepce, navíc v kombinaci s V6, nepříliš často vídané. Když se k tomu přidá zmíněný pohon všech kol, s preferencí pohonu zadní nápravy, je jasné, že tady to nebude asi tak zlé. Upřímně, je to naprosto vynikající a X-type i ve velkých rychlostech v zatáčkách skvěle vzdoruje neotáčivosti. Navíc jeho přesné řízení nabízí vynikající odezvu a hlavně dnes již raritní citlivost. Ještě více mě ovšem dostala předvídatelnost chování, kdy i na mokré silnici vůz stále nabízel onu potřebnou rezervu a do smyku se trhal pomalu a čistě. Také práce tlumičů, byt již byly za zenitem, ukazovala, jak moc dobré to muselo být u nového auta. Moje dojmy potvrzuje zmíněný test Autocaru, v němž v hodnocení jízdních vlastností a ovladatelnosti rozdrtil X-type 2.5 V6 s manuálem všechny své konkurenty. A mezi nimi byly i soudobí zástupci německé prestižní trojky, tedy Audi A4 Mk2, BMW 3 E46 a Mercedes-Benz třídy C W203. Dalšími pak byly Volvo S80 Mk1, Alfa Romeo 156 a britský aristokrat Rover 75.

    Klady:
    skvele
    Zápory:
    zadne

    pata19k, 30.10.2014 v 20:26 neutrální recenze

  • JAGU8R X TYPE

    zdravím, jaguár x type od autobazaru BB za 99900 kč má přetočené KM!!! nemá 156 tis ale 300 tis. kč!!!!!!!!§

    carda1990, 19.01.2014 v 11:17 neutrální recenze

  • jaguar

    mel jsem na mysli shodnych dilu s Mondeem.

    milacek-1, 13.05.2013 v 06:54 neutrální recenze

  • jaguar

    Ja myslim ze na napravach je spousta shodnych dilu.Mam tedy na mysli X-Type.

    milacek-1, 13.05.2013 v 06:53 neutrální recenze

  • naprosto spolehlivý vůz!!!

    tento automobil, jsem mela v užívání 3roky, naprosto spolehlivý vůz!!! jako čtyrkolka drží jak pribytá. jizda v nem je radost. jen spotřeba je trochu větší...s tímto automobilem jsem bourala, tudíž jsem velmi ocenila jeho bezpečnost! proto neváhám a kupuji nový, jen polemizuji jesli by nebyl lepší diesel, samozřejme nebude tak živý...nemáte nekdo zkusenost s dieslem 2.0?

    mona.88, 27.02.2013 v 16:37 kladná recenze

  • Jaguar X-type 2,5 6v

    Mám ho 2roky a můžu říct že spolehlivější auto jsem už dlouho neměl (210000 najeto) ..............

    spacir307, 04.11.2012 v 12:37 kladná recenze

  • Článek p.Josefa Voborníka jsem si s chutí přečetl. Pusobí dojmem znaleho člověka. Skutečnos je pravdou.

    Vlastnil jsem již několik těchto vozů, tak muhu mluvit o skušenostech které s nimi mám. Vžádnám případě to není opláštěmé Momdeo. Mohu Vás ujistit že jediná součástka na nápravě se neschoduje s Fordem Mondeo. Tváří se to stejně ale záměné to není. Věřte že jsem se snažil lecos zaměnit ale opravbu to je jiné? Na každem dílu je logo Jaguar a musite tam dát to samé. Protože je to dané i kvalitou materiálu používaného na výrobu Jaguaru. To co tu předvedl p,,.josef.vobornik´´ je daň Internetu. Každý teoretik, si něco chybně vyčte a poté to dále prezentuje jako svoje znalosti. Bohužel! Nechte to na opravdovích ,,Odbornících´´

    m.luksan, 31.08.2012 v 19:23 neutrální recenze

  • Jaguar X-Type 3.0 V6

    článek z webu TIP-cars Modelem X-Type vstoupila tradiční britská značka do pro ni zcela nových vod. Do té doby se totiž pohybovala výhradně ve vyšší a nejvyšší třídě. Vydala se tak vlastně podobnou cestou, jakou před dvaceti lety automobilka Mercedes-Benz se svoji 190 (W201). Na rozdíl od větších modelů však není X-Type původní konstrukcí jaguaru, ale využívá technický základ Fordu Mondeo druhé generace. To je hlavní důvod, proč disponuje pro jaguar netypickou koncepcí - motorem napříč před přední nápravou. S trochou nadsázky tak lze říci, že X-Type je vlastně jinak karosované Mondeo. Přesto byste to něj na první pohled neřekli. Tvar karosérie je totiž naštěstí v duchu vozů z Coventry, přičemž základní silueta X-Typu mi osobně připomíná velké modely značky, řadu XJ. To stejné lze říci i o ztvárnění interiéru. Bohužel jeho kvalita až tak přesvědčivá není. Řada ovladačů pochází z běžných fordů té doby, což sice funkčně nevadí, avšak pravověrným fanouškům jaguaru se to jistě příliš nezamlouvá. Podobné je to s použitými plasty, imitací vzácného dřeva, či kůží, která rovněž není prvotřídní. Tradičně kompletní je ovšem výbava v níž nechybí nic z luxusních prvků očekávaných u vozu této kategorie a ceny. Vnitřní prostornost je v přední řadě vcelku dobrá, vzadu je však místa málo a to samé lze říci o zavazadelníku. Co výchozí mondeo mít nemůže, je stálý pohon všech kol, jímž X-Type disponuje od samého začátku. Také ten byl pro tuto značku absolutní novinkou. Funkci mezinápravového diferenciálu zde supluje viskosní lamelová spojka, jež umožňuje samočinně měnit rozdělení hnacího momentu mezi přední a zadní nápravu podle okamžitých adhezních podmínek. Pro kupujícího je důležité, že je v podstatě bezúdržbová. Instalace systému 4x4 do původního šasi mondea se však neobešla bez komplikací. Zejména na ranných modelech nebývalo výjimkou praskání skříně takzvaného Transferu, což je vlastně primární rozdělovací převodovka, z níž vychází hnací hřídel pro pohon zadní nápravy. Značkový servis si za transfer řekne astronomických asi 70 000 korun. Jaguar X-TypeAsi největší bolestí prvních X-Typů je samočinná převodovka. Tou je zde známá R75 japonské společnosti Jatco. Tu stejnou najdete třeba pod kapotou Land Roveru Freelander, nebo mého oblíbeného Roveru 75. V ranných X-Typech často řadila trhavě, což mnohdy doprovázela svítící kontrolka diagnostiky. Na vině byl zvýšený prokluz lamel uvnitř skříně, jež se tak připalovaly. První reakcí výrobce na tento problém byla prostá výměna oleje, včetně filtru, což spolu s přeprogramováním takzvaného TCM (Transmission Control Module) mělo problém odstranit. Ne vždy to však pomohlo, a tak následovala výměna celé převodovky. U pozdějších exemplářů výrobce převodovku modifikoval a výše uvedené problémy tím ustaly. Když už tedy automat, tak pouze ve spojení s vozy mladšího data výroby. Naopak vcelku spolehlivé jsou manuální převodovky vyznačující se dosti přesným řazení, které ovšem vyžaduje poněkud více síly. Rok po premiéře způsobil jaguar mnoha svým obdivovatelům malý šok, neboť na trh dorazila základní verze modelu s malým šestiválcem, jehož avizovaný objem dva litry je ve skutečnosti 2,1 litru. Onen šok způsobilo jeho spojení pouze s pohonem kol přední nápravy. Z dnešního pohledu je již jasné, že tento tah firmě pranic nevyšel a už tak podlomená prestiž tím ještě více klesla. Je proto dobře, že o této motorizaci neuvažujete, neboť vlastně nemá ani smysl ji kupovat. Zejména tahu v nízkých otáčkách je zoufale málo, což je daň zdvihu pouhých 66,9 mm. Rychlá jízda tak není možná bez „ždímání“ a tudíž hnaní motoru do vysokých otáček. Nejlepší volbou je dle mého názoru 2,5. Povinné ručení je na ni ještě přijatelné a navíc se tento motor projevuje při jízdě velice vyváženě. 2,5 je vlastně původní verzí motoru Duratec VE, jež slavil premiéru pod kapotou první generace Fordu Mondeo v roce 1994. U jaguaru mu však říkají AJ-V6. Slovo Duratec je odvozeno od anglického „durability“, čili životnost. Tu zvyšují třeba rozvody poháněné dvojicí řetězů. Náklady na pravidelnou údržbu také snižují hydraulická zdvihátka, jež se však mohou při jejím zanedbání docela vymstít. Jistě není bez zajímavosti, že hliníková hlava byla odlévána u firmy Cosworth Engineering, což myslím mluví za vše. Jaguar X-TypeNaprosto suverénní dynamiku poskytuje špičkový třílitr. Po této stránce tak lze tomuto provedení jen těžko něco vytknout. Jeho koupi Vám však přesto nedoporučím, neboť se mu ze všech šestiválců nejméně vyhýbá naprosto fatální závada v podobě zadřeného ojničního ložiska. Je to ta samá závada, co provází větší model S-Type. Může za to jednak nedostatek oleje, který motor rád konzumuje, jednak jeho malé množství a jednak provedení olejové vany, jež neznemožňuje jeho odlévání v rychle projížděných zatáčkách. Trojice šestiválců má ovšem i jiné problémy. Třeba občasné přehřívání, jež je dílem jednak zaseklého termostatu a jednak selhávajícího modulu ovládajícího ventilátor chlazení. Občasné sledování ukazatele teploty chladící kapaliny je tak zde nezbytné, neboť přehřátí mívá na celohliníkových motorech fatální následky. Za nepravidelný chod motoru mohou často vadné zapalovací cívky a za neochotu k vytáčení zase selhávající ovládání klapek uzavírající jednotlivé větve sacího potrubí. Díky nim tak motor do určitých otáček pracuje jen s jedním sacím ventilem na válec, což vytváří při plnění intenzivní víření paliva, které má blahodárný vliv na hospodárnost a emise. X-Type je tak dobrou volbou pro ty, kteří se chtějí lišit. Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, což vzhledem k podvozku z mondea asi nikoho nepřekvapí. Přesto si ale troufnu říci, že jeho bezprostřednost a živočišnost jaguar nemá. V roce 2004 dorazilo úhledné kombi, přesně ve stylu britských „Shooting Brake“. Ani to nenabízí nijak velkou přepravní kapacitu, což však jistě vůbec nevadí. Tady jde hlavně o styl a ten rozhodně nechybí… Závěrem proto platí, že když už se X-Type rozhodnete koupit, volte pokud možno 2,5 s manuální převodovkou, s rozumným počtem kilometrů a hlavně mladšího data výroby.

    josef.vobornik, 09.04.2012 v 09:08 neutrální recenze

  • X Type 2.2 D

    Ahoj, Ja mám X Type 2.2D od března 2010.Jediné co mužu dodat je plná spokojenost.Spotřeba 6.3 l/100km,vyborný točivý moment a servis taky není žadna hrůza,pokud ovšem člověk nekupuje vše v Jaguar servise.Na autě jsem najel za tu dobu asi 60 000km a jsem opravdu velmi spokojený.

    Lumir.Mikula, 09.12.2011 v 15:27 neutrální recenze

  • zadost o radu

    Dobyr den uvazuju v lete si poridis tento model jaguaru tak bych chtel vedet jak je to s nahradnima dilama,servisema td,a jestli zvolitbnezin nebo naftu,jak to vyjde na udrzbu a jiz zminivany servis a za kolik se da jezdit dekuji

    Peta.Harant, 24.11.2011 v 19:23 neutrální recenze

  • spotřeba 3,0 V6

    Zdravím, dá se v pohodě jezdit pod 10 l/100ks

    Robert.Prochazka, 25.10.2011 v 11:40 neutrální recenze

  • X-type

    Mám ho 2roky 2.5L km.220t. .. maximální spokojenost, v zimně samozřejmně všude vyjedu náhr.díly jako na forda,takže další spokojenost spotřebu mám na budíku 9.2 ale je pravda že nejsem žádnej závodník. S pozdravem M.

    mnyvlt, 16.10.2011 v 18:06 neutrální recenze

  • spotřeba

    Jaká je spotřeba u 3.0 V6 benzín? Děkuji

    army.klimkovice, 25.09.2011 v 11:16 neutrální recenze

  • OD KOHO JE NAFTOVY MOTOR

    Mel by to byt motor od BMW,podle parametru bych tomu i veril

    TOMASHORA1, 29.06.2011 v 08:57 neutrální recenze

  • Od koho je naftový motor?

    Ahoj, hrozně se mi líbí tyhle auta a do budoucna o něm silně uvažuju. Chtěl bych se zeptat, naftové motory jsou jejich vlastní nebo v něčí licenci? Někde jsem slyšel že jsou od Forda. Tím by u mě kleslo tohle nádherný auto hodně hluboko, protože tyhle motory dělám a co si budeme povídat, už jen motor Isuzu v Opelu je horší...

    honza.xm25, 23.06.2011 v 22:47 kladná recenze

  • Zdravim všechné,

    Rad bych se zeptal jestli ma nekdo zkušinost s tohoto typ: Jaguar X-Type, 3.0i,V6 EXECUTIVE,4x4, najeto 201 000 km, srvvisní knížka a prvni majitel, je to dovoz s Rakouvska. nevim jstli mam ji koupit či ne!!! Aporadi nekdo?

    richard.mo, 03.01.2011 v 14:22 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání