Aktuální nabídka inzerátů Jaguar XJ6

Zkušenosti majitelů s Jaguar XJ6


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Jaguar XJ6

    Zdravim vsechny priznivce Jaguaru,mam dotaz:xj6 267000 km,ma cenu jeste koupit tenhle vuz?je mi jasne ze 79000kc nemuzu cekat zazrak,ale co zajima mne motor?diky Roman

    RomanSokol, 16.12.2011 v 14:13 neutrální recenze

  • Re: kelenda

    Velmi "zajimavy" primer, ktery jsem slychal kdyz jsem sveho casu vlastnil T613 ("Dyt to vypada jak stodvaca, voe!!"). Nicmene k Jaguaru to slysim poprve, ale v Cechach asi vse co ma vepredu ctyri svetla evokuje Skodovku, bohuzel... A vubec nevadi ze Jaguar XJ6 mel ctyri svetla jiz v roce 1968, nehlede na to ze XJ6 designove vychazi z Mark X (1961) / 420G (1966). Schvalne si zjistete kdy zapocala vyroba Vami udavane Skody 120LS (Skoda 742). A proc? Protoze potom zjisite, ze se spise hodi psat ze Skoda 120LS Vam designove pripomina JAGUAR XJ6 a ne obracene... Aneb co bylo driv.

    paterson01, 12.11.2011 v 19:20 neutrální recenze

  • paterson01

    Nezlobte se na mne,ale XJ6(4 kulatá světla)mi dost připomíná š120LS(taky 4 kulatá světla),předek auta je totožný.Však ty škodovky 120LS se do Anglie vyvážely a kupovaly to tam.

    kelenda, 27.10.2011 v 17:48 neutrální recenze

  • Re: Jaguar

    kelenda: rouvr pětasedmdesát a krajzler třistaem - toť známka vytříbeného vkusu! :D :D :D

    paterson01, 24.10.2011 v 17:22 kladná recenze

  • Jaguar

    Jaguar je nezajímavý auto.V Anglii tím jezdí omladina(aspoň staršímy Jaguáry).U mě vede Rover 75 nebo Chrysler 300M.

    kelenda, 16.07.2011 v 15:32 neutrální recenze

  • kompresor

    Byl to Jaguar XJR 4,0 komp.,výkon 363PS,krouťák 505NM,vyráběn od 1994 do 1997.

    kelenda, 09.06.2011 v 09:09 neutrální recenze

  • kompresor

    Jaguar byl i s kompresorem.Byl to 4,0 kompresor.

    kelenda, 09.06.2011 v 09:02 neutrální recenze

  • :D

    hodil bych tam spis jeste nejaky turbo nebo kompresor a on LPG :DDDDD

    lovecun, 18.03.2011 v 23:43 neutrální recenze

  • pro : mojelotto

    LPG do jaguara ?? se uplne zesral ne ??? jestly chce nekdo ušetřit tak at nekupuje jaguara vole . jinak RESPECT JAGUAR !!!!

    lovecun, 18.03.2011 v 23:42 neutrální recenze

  • LPG

    Zvenku to nelze poznat a zvětšil se tím pořádně dojezd auta bez tankování.

    mojelotto, 27.09.2010 v 13:00 neutrální recenze

  • vlastaillner

    mojelotto>cože jaguar a LPG? jaguar je jaguar.lpg bych do něj nikdy nedal...

    vlastaillner, 06.08.2010 v 17:27 kladná recenze

  • Jaguar - The Best!

    Koupil jsem si Jaguara XJR jako svoje první auto, nedám na něj dopustit. Má charizma, jako málo které jiné auto, a teď nemluvím a audi, BMW a jiných náhraškách. Já osobně mám jasno jedině Jaguar, není důvod přecházet k jiné značce.

    plk.sovet, 16.06.2010 v 21:45 neutrální recenze

  • LPG

    Kdo najezdí mnoho km za rok,tak jednoznačně LPG.Naftu nebrat,drahé opravy a kvalitní nafta je pouze v Rakousku a Německu.Naše nafta akorát všechno na naftovém motoru zničí ať už vstřiky nebo čerpadlo či turbo.LPG motor naopak šetří a prodlužuje životnost motoru.A navíc z LPG se odvádí do státní kasy minimum-malá daň na toto palivo.Diesel=sponzor státní kasy.

    mojelotto, 14.03.2010 v 11:48 neutrální recenze

  • Golf TDI

    Milej Tondo,chceš-li propagovat svýho Golfíka,musíš do kolonky VW-tam patří přibližovadla a posunovadla pro chásku.Zde jsou vozy pro aristokraty:-)

    Killers1, 07.02.2010 v 16:49 neutrální recenze

  • pneukomplex

    Jistě vám neberu pohodlí,komfort a image v Jaguáru,ale.....,pokud najede někdo cca 50 t.km/rok - tak to vidím na úspornou naftu,nevím proč by si někdo nemohl koupit tuctového,fádního,ale úsporného a spolehlivého VW Golf v TDi ? - nevím proč neznalí nebo odvážnější ?,spočtěte si třeba celkové náklady Vaše a toho "mouly Golfisty" ......aha.....!,Jaguar pro potěšení z jízdy ANO,pro denní ježdění při vyšším nájezdu km rozhodně NE ,zdravím,Toník.

    tonda547, 03.01.2010 v 12:21 neutrální recenze

  • Jaguar je šelma

    Jaguar X300 spojuje dvě základní prvky, Britskou tradici a obrovskou financni investici od Fordu která umožnila aby tento model mohl konečně konkurovat BMW, Mercedes, Audi a Lexus, co předchozí XJ40 a XJ6 nemohli kvůli nekvalitnímu dílenskému zpracování. Skoro se to podařilo ale tento vůz je opět malý na prostor, kufr je nízký, špatně se do něj sedá (auto je hodně nízko) a má pár otravných much : Radio anténa se po době přestane automaticky zasouvat Radio občas není schopno komunikovat z CD měničem v kufru Vzpěry na kufru neunesou váhu a rychle se unaví Otevírání kufru prěz \"J\" nebo \"D\" symbol občas přestane fungovat Tlačítka na dalkovém ovládaní se rychle prodřou LCD panely se po čase vypalí a přestanou ukazovat bud čas teplotu nebo stanici na radiu Auto nesmí do myčky I prěsto vše je to auto které bych za nic jiného nevyměnil,(no možná za Bentley Turbo R od roku 1988). Také jsem měl Lexuse LS400, lepší auto ale nemá to tu neuvěritelnou \"ambienci\" zpracováné kůžě, dřevěného obložení, chromových prvků, tradici XJ modelů a bohatou jaguarskou historii ale hlavně to krasné svezení. Co koupit? Daimler Six, nebo modely z 4.0l motorem, menší kubatůra je moc slabá na takhle těžké auto. Pro razantnější jízdu model XJR, ale pozor podvozek musí být v perfektním stavu aby se auto udrželo na Českých silnicích! Nejlepší model pro kombinaci všeho co Jaguar má být je Daimler Super Six v manualním provedení, je vzácný ale poskytuje neuvěřitelný jízdní vlastnosti a luxusní výbavu a jako pravá šelma se nemá dráždit. Doporučil bych přestavbu na sequenční vstřikování LPG které umožní jezdit za 2.30kč na kilometr.....

    jdanquah, 20.08.2008 v 11:00 kladná recenze

  • Jaguar - proč ne ??

    Dlouho jsem vybíral auto, které se pořídím v rozmezí 100 - 150 tisíc. Asi většina lidí by si koupila fabii možná octavii poř. ti odvážnější a neznalí třeba VW :-) Rukama mi prošlo snad deset aut - ALFA 33, Voyager, Stratus v cabriu, Clio, BMW E38 730 D, Opel Speedster atd. měl jsem i možnost řídit auta jiná třeba 911, Mercedes CL, ML atd. Jsem docela náročný na auta a hlavně je u mě podstatná "atnosféra" jakou v autě cítím. Koupil jsem Jaguara z roku 1995 se 4,0 motorem a rvní co bylo jsem pořídil LPG, což je u mě nezbtnost (najezdím cca 50 tis/rok) průměrná spotřeba 14-15l/100 km lpg. Můj jízdní styl je následující: 35% město, 30% dálnice (konstantně 160kmh) a zbytek okresky 120 kmh. Jen orientačně mě čekají rozvody - 12000,- výměna předních koučů a destiček, 3x čepy na 1 nápravě + přední tlumiče. Cena materiálu cca 15 000,- práce tak max. 3000,-. To jen tak pro představu, že Jaguar není finanční sebevražda, kde všechno stojí tisíce. Stejnou částku, možná vyšší zaplatíte za to stejný na VW, octávii, audi, alfu aj. Možná se vrátím na začátek. Po mých zkušenostech s auty a jejich ekonomikou mi výchází jedno. Koupit novou octavii za 500 a víc abych po třech letech dostal půlku a i tak do ní narval moc peněz na nesmyslný garanční prohlídky - podmínka záruky se mi zdá divný. I kdybych měl svýho jaguára dát za tři roky někomu zadarmo, tak na tom netratím víc jak na nové oktávii. Možná někdo bude oponovat kvalitou jízdy a technologii, bezpečností a pod. Odpověď je zde. Jaguár: ABS, ESC, 4x Airbag, nevadnoucí brzdy a 2000 kg poctivýho železa. Kvalita jízdy je asi s octávii nesrovnatelná. Rozvor, odpružení, akustická izolace, výbava - komfort. No závěrem. Mezi mým jaguárem a novým Mercedesem CL je rozdíl v pořizovací ceně dle výbavy 3400000 - 4800000. Jasný mercedes je super, je lepší novější prostě super, ale dle mé zkušenosti z jízdy s Mercedesem ten rozdíl za 3 - 5 milionů určtě nestojí. Samozřejmě kdo má tak má, tak že i dá ale.....

    pneukomplex, 07.12.2007 v 22:12 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání