Aktuální nabídka inzerátů Jeep Grand Cherokee

Zkušenosti majitelů s Jeep Grand Cherokee


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • 3.0 V6 2015

    Najel jsem sám 250.000 km bez jediné závady. Pokud autu věnujete pravidelný předepsaný servis, který není drahý a občas zajedete na preventivní prohlídku, udržíte auto ve skvělé kondici. Doporučuji i výměnu oleje v převodovce podle předpisu. Po 200 tis. náš servis zjistil na "vytřásadle" malou vůli v PP náboji kola. Nechal jsem vyměnit náboje oba. Také jsem nechal přeměřit vstřiky a jejich opotřebení bylo cca 60%, proto výměna. Zadní měchy nebyly vizuálně nejlepší, proto také výměna. Toť za 250 tis. km vše. Potřebuji spolehlivé auto, které mě nenechá ve štychu. To vše můj Jepp splňuje.

    Klady:
    - spolehlivost
    - komfort
    - prostor
    - nezávislé topení
    - v zimě na lyže nepřekonatelné, na silnici bezpečné, dostatek výkonu
    Zápory:
    - každý jej chtěl řídit, jsem lakota, nepůjčil

    bruno.yamaha, 14.09.2020 v 17:27 kladná recenze

  • 3.0 CRD 2006

    Jeden z nejlepších motorů-ale určitě ne bezúdržbový-dejte mu pravidelně co žádá a on vám dá bezproblémový provoz a slušný výkon.Já mám nájezd cca 620 tis.km a pouze pravidelně olej,fitr,2x žhaviče a jednou repas vstřiků,samozřejmě řemen,kladky a pumpa.Spotřeba 9,5-10L na dvoutunovém autě.

    Klady:
    Maximální spolehlivost,výborné starty i při 22°C pod nulou,/Liberecko/,.
    Zápory:
    Dnes už trochu zastaralý.

    mbcoupe, 09.08.2020 v 10:55 neutrální recenze

  • Dotaz ke kilometrovému nájezdu

    Prosim o sdileni zkušenosti - není najezd 280 000 km u motoru 3,0 TDi, 160 KW moc? Na co si dat pozor?

    borobudur, 04.06.2020 v 10:16 neutrální recenze

  • DOTAZ ???

    ...fakt má J G Ch Limited r.v.2013 obsah 3.0 ccm.....10 airbagů, průměrnou spotřebu 9L/100km a 177kW....? nebo má 6 airbagů průměrnou spotřebu 11,5L/100km a výkon 160kW ?

    heydukmiroslav, 07.05.2020 v 20:20 neutrální recenze

  • Jeep grand Cherokee r.v.2011 overland

    Prosím o radu, nemá nikdo zkušenosti? Chci ho koupit. Děkuji

    pa.adam, 11.03.2020 v 10:28 neutrální recenze

  • JEEP

    Než koupíte Jeep tak ho pořádně prověřte.Pak se vyhnete hodně nepříjemnostem,které jsou důsledkem nehod a oprav.Žádný mechanik neumí všechno a šetří se kde se dá.Jestli je auto dovoz z USA,dá se do vyhledavače na Googlu VIN auta a hned uvidíte v jakém stavu ho vezli do Evropy.Většinou slušná bouračka.Tak hodně štěstí při výběru.

    ales667, 10.11.2019 v 15:38 záporná recenze

  • Grand Cherokee 2013 5.7 Hemi

    Tak jsem si ho koupil.Krásný velký auto.Nikde nic nevrže,neklepe,ticho.Jenom šustí gumy.Mám to na vzduchu,téměř vše mimo přední kamery.Najeto 105 000km,pravidelný servis,dovezené z Německa 1 majitel.Přivezl si to nové z USA.Spotřeba -a jedu docela klidně 15 litrů benzínu,ale už je tam rok LPG a jezdím tedy kilometr za 2.10Kč,což je normální jako u naší Fábie.Lehl jsem pod auto,nikde žádná rez,nic neteče.Převodovka 5 kvaltů,podle mého docela pohoda.Musíte si uvědomit,že to není žádný sportovní auto,má to 2,7 tuny.Chce to klidnou nohu a užívat si jízdu.Samozřejmě,jede to i 200 a skoro o tom nevíte.Řízení příjemný,reakce plynu ok.Jak na dálnici,tak i na okreskách jsem velmi spokojen.Krásně řeší naše horší silnice.Není to moje první teréní auto a celkem jsem jich vystřídal asi 16.Díky zaměstnání jsem projel asi 90% všech možných aut a Jeep v benzínu s tímto motorem nemá moc jiných konkurentů.Určitě se toho nebojte,je to fakt parádní svezení a je to legenda.Nic podobného není,Ameriku nenahradíš.

    Klady:
    Prostor,ticho,zpracování,chrom,20" kola,pěkná kůže,výbava-vše funguje,8V nemá konkurenci.Příjemný volant,brzdy,navgacei vcelku dobrá grafika,rádio dost slušný.Ale je lepší poslouchat motor.
    Zápory:
    Bez LPG spotřeba,není to ideální na sídliště na parkování,trochu horší výhled přez A sloupek,ale te je u více aut.

    ales667, 03.11.2019 v 18:26 kladná recenze

  • Jeep Grand Cherokee WK2

    Nikdy nekupovat, je to sypek, pořád spravujeme a je to nekonečný boj. Najeto 55tis.km, rv.2016

    Klady:
    Líbivé auto,pohodlí, výbava....
    Zápory:
    opakující se poruchy předního diferenciálu (Quadra Trac II)

    hobservis, 08.09.2019 v 19:33 záporná recenze

  • JEEP Grand Cherokee

    Výborné auto pokud by tam nebyl slavný motor Mercedes 3.0 CRD.První přetěsnění motoru ve 124000km,druhé přetěsnění motoru a příslušenství ve 175000 a teď ve 180000 kompleně rozsypané turbo a zničený intercoller.Opravy na motoru za 3 roky cca120000

    Klady:
    Dobré auto
    Zápory:
    Špatný motor

    lubosleinweber, 18.07.2019 v 18:37 záporná recenze

  • Jeep Grand Cherokee WK úWh

    Zdravím pánové,od roku 2009 jsem vlastníkem Jepu Grand Cherokee Overland r.v. 2006 3.0 crd,koupeno po prvním majiteli s počtem 120 000 ujetých kilometrů.Nyní mám najeto 190 000 km,jezdím převážně okrsky a město,a kromě oleje neměním na vozidle nic...je to držák,měl jsem spoustu of roadů,ale Jeep je opravdu držák auto,když pominu díly opotřebené provozem a prkotiny v elektoinstalaci vozidla,které si normální chlap opraví sám,je auto bezporuchové..Náhradní díly jsou za pár korun,stačí hledat na netu,oproti japonským vozům je ta cena třetinová.Je třeba počítat se spotřebou kolem 11 - 12 L/100 km což u tří tunového auta není moc,ten kdo má 3.0 V6 v naftě a říká že jezdí za 7L/100km tak bud lže,nebo kouká na momentální spotřebu když jede z kopce.Na forech jsem hodně diskutoval s majiteli jiných SUV,jasně není to jako X6 nebo Q7,ale Jeep je univerzál,můžete jet po dálnici 210 km a auto jede pěkně,sedí dobře a druhý den jet tahat 3 tunový přívěs plný dřeva do lesa a Jeep to zvládne úplně v klidu.Mluvím z vlastní zkušenosti,proto ho mám a nedal bych ho pryč ani za nic....

    Klady:
    Bezporuchovost
    Levné díly
    Zápory:
    Snad jen ten 5 st automat,ale zato je držák...

    ivan.gargos, 04.05.2019 v 07:37 neutrální recenze

  • Rodinné auto

    Zdravím všechny příznivce JEEPu. Přemýšlím o koupi JEEPa jako rodinného auta. Zamlouvá se mi JEEP GRAND CHEROKEE 3,0 CRD V6 4x4. Máte někdo zkušenosti, popřípadě byl by někdo ochoten mi vůz ukázat v reálu a případně mě svézt, Jezdím docela často střední čechy - severní morava, a léto chorvatsko. Dívám se po inzerátech a plánuji do něj investovat 300 - 350 tis. pokud nebude nějaký vůz co mne zaujme za 400. Odpovědi typu když chceš opici musíš mít na banány prosím neposílat. Díky Pavel

    krampolpavel, 19.04.2019 v 15:33 neutrální recenze

  • Koupě 2

    přesně takové bych si chtěl koupit je tu někdo kdo by mi s tím pomohl? co vše zkontrolovat atd? děkuji lorpetr@seznam.cz

    lorpetr, 10.01.2019 v 17:03 neutrální recenze

  • Koupě

    přesně takové bych si chtěl koupit je tu někdo kdo by mi s tím pomohl? co vše zkontrolovat atd? děkuji

    lorpetr, 10.01.2019 v 17:02 neutrální recenze

  • Pozor nesedí rok výroby(opět o 2 roky - viz prodej jejich Commandru)

    https://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/grand-cherokee/18052790?company=1

    tsj613, 27.12.2018 v 11:31 záporná recenze

  • Jeep Grand Cherokee v Elacar Brno.

    K tomuto vozidlu v Elacar Brno se nemohu vyjádřit, nedovolili mně připojit jej na diagnostiku a provést si vlastní kontrolu. Celkem jsem kontroval 3 auta - ani jedno neodpovídalo inzerované nabídce.

    matus40, 17.07.2018 v 11:13 záporná recenze

  • Pro offroad petr

    Jestli budeš kupovat 2,7CRD tak hlavně kontrola kloubů na kardanech, hlavně ten zadní kloub na předním má často prasklou manžetu a pak to má kolem 60km/hod zvuk jako autobus, ale nový stojí cca 1900,-, takže v pohodě a výměna cca hodinku. Na zadním kardanu zkus jestli není vymlácený křížové ložisko. Taky kolem 900,-. Dále to vyzkoušej s vytočenýma kolama na celý rejd, jestli to při jízdě neškube a neozývaj se pazvuky. Koukni jak těsní vstřiky, nesmí na poslech nic podfukovat, přetěsnění není sice drahá záležitost, ale přístup na 4. a 5. vstřik je hrozný. Já přetěsňoval 1. vstřik a povedlo se mi zalomit šroub M6 co ten vstřik drží, ale převrtáno vložka helicoil za 400,- a teď drží jak má. Odzkoušej pořádně topení, jestli to nevrže za přihrádkou u spolujezdce, často praská hřídel uzavíracích klapek, co jsem koukal na videa, tak strašná výměna. No a samozřejmě to projeď i ve vyšší rychlosti, vypni rádio a zavři okna, poslouchej jestli něco nehučí. Pokud na tom nebudou offroad gumy, tak bys měl slyšet jen klidné přední motoru a šustění větru. Odzkoušej jestli drží všechny tlumiče na přední, zadní kapotě a zadním skle, ty stojí od 600,- do 1000,- za kus. No a jestli ti bude někdo při zkušební jízdě tlachat něco o tom, že to má umyté a připravené na prodej, tak jdi od toho. Toto auto je potřeba zkusit i v terénu. Tam poznáš jestli je 4x4 v pohodě a taky tlumič řízení. Nemělo by to taky třískat od zadní nápravy, ukazuje to na tyčky stabilizátoru gumy uložení. No a taky to chyť za hagusy a zacloumej s ním, musí to jít z tuha a né se houpat jak kačena = tlumiče na výměnu. Automat musí sázet plynule rychlosti, žádné škubání. Víc mě teď nenapadá, ale taky se s ním sžívám teprve 2 měsíce.

    Klady:
    spousta dílů pro přestavby můj příspěvek níže
    Zápory:
    delší dodací lhůty věcí když chceš ty od moparu

    vaclav.czyz, 09.04.2017 v 08:21 neutrální recenze

  • Pro offroad petr

    Jestli budeš kupovat 2,7CRD tak hlavně kontrola kloubů na kardanech, hlavně ten zadní kloub na předním má často prasklou manžetu a pak to má kolem 60km/hod zvuk jako autobus, ale nový stojí cca 1900,-, takže v pohodě a výměna cca hodinku. Na zadním kardanu zkus jestli není vymlácený křížové ložisko. Taky kolem 900,-. Dále to vyzkoušej s vytočenýma kolama na celý rejd, jestli to při jízdě neškube a neozývaj se pazvuky. Koukni jak těsní vstřiky, nesmí na poslech nic podfukovat, přetěsnění není sice drahá záležitost, ale přístup na 4. a 5. vstřik je hrozný. Já přetěsňoval 1. vstřik a povedlo se mi zalomit šroub M6 co ten vstřik drží, ale převrtáno vložka helicoil za 400,- a teď drží jak má. Odzkoušej pořádně topení, jestli to nevrže za přihrádkou u spolujezdce, často praská hřídel uzavíracích klapek, co jsem koukal na videa, tak strašná výměna. No a samozřejmě to projeď i ve vyšší rychlosti, vypni rádio a zavři okna, poslouchej jestli něco nehučí. Pokud na tom nebudou offroad gumy, tak bys měl slyšet jen klidné přední motoru a šustění větru. Odzkoušej jestli drží všechny tlumiče na přední, zadní kapotě a zadním skle, ty stojí od 600,- do 1000,- za kus. No a jestli ti bude někdo při zkušební jízdě tlachat něco o tom, že to má umyté a připravené na prodej, tak jdi od toho. Toto auto je potřeba zkusit i v terénu. Tam poznáš jestli je 4x4 v pohodě a taky tlumič řízení. Nemělo by to taky třískat od zadní nápravy, ukazuje to na tyčky stabilizátoru gumy uložení. No a taky to chyť za hagusy a zacloumej s ním, musí to jít z tuha a né se houpat jak kačena = tlumiče na výměnu. Automat musí sázet plynule rychlosti, žádné škubání. Víc mě teď nenapadá, ale taky se s ním sžívám teprve 2 měsíce.

    Klady:
    spousta dílů pro přestavby můj příspěvek níže
    Zápory:
    delší dodací lhůty věcí když chceš ty od moparu

    vaclav.czyz, 09.04.2017 v 08:21 neutrální recenze

  • 2.7CRD

    Tak v kvetnu budu sveho Jeepa 2.7 prodavat kdyz bys mel zajem.

    strapal.mt01, 27.02.2017 v 15:49 neutrální recenze

  • 2.7CRD

    Ma 5 stupnovy automat nemecke vyroby vcelku bez problemovy

    strapal.mt01, 27.02.2017 v 15:46 neutrální recenze

  • Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

    Zdravím všechny majitele Jeep, zvažuji koupi vozu Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD. Prosím o rady nač si dát zhruba pozor a jak poznám 4 nebo 5 stupňový automat. Děkuji offroadpetr@seznam.cz

    offroadpetr, 24.02.2017 v 20:38 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání