Aktuální nabídka inzerátů Jeep Grand Cherokee

Zkušenosti majitelů s Jeep Grand Cherokee


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Jeep Grand Cherokee WK2

    Nikdy nekupovat, je to sypek, pořád spravujeme a je to nekonečný boj. Najeto 55tis.km, rv.2016

    Klady:
    Líbivé auto,pohodlí, výbava....
    Zápory:
    opakující se poruchy předního diferenciálu (Quadra Trac II)

    hobservis, 08.09.2019 v 19:33 záporná recenze

  • JEEP Grand Cherokee

    Výborné auto pokud by tam nebyl slavný motor Mercedes 3.0 CRD.První přetěsnění motoru ve 124000km,druhé přetěsnění motoru a příslušenství ve 175000 a teď ve 180000 kompleně rozsypané turbo a zničený intercoller.Opravy na motoru za 3 roky cca120000

    Klady:
    Dobré auto
    Zápory:
    Špatný motor

    lubosleinweber, 18.07.2019 v 18:37 záporná recenze

  • Jeep Grand Cherokee WK úWh

    Zdravím pánové,od roku 2009 jsem vlastníkem Jepu Grand Cherokee Overland r.v. 2006 3.0 crd,koupeno po prvním majiteli s počtem 120 000 ujetých kilometrů.Nyní mám najeto 190 000 km,jezdím převážně okrsky a město,a kromě oleje neměním na vozidle nic...je to držák,měl jsem spoustu of roadů,ale Jeep je opravdu držák auto,když pominu díly opotřebené provozem a prkotiny v elektoinstalaci vozidla,které si normální chlap opraví sám,je auto bezporuchové..Náhradní díly jsou za pár korun,stačí hledat na netu,oproti japonským vozům je ta cena třetinová.Je třeba počítat se spotřebou kolem 11 - 12 L/100 km což u tří tunového auta není moc,ten kdo má 3.0 V6 v naftě a říká že jezdí za 7L/100km tak bud lže,nebo kouká na momentální spotřebu když jede z kopce.Na forech jsem hodně diskutoval s majiteli jiných SUV,jasně není to jako X6 nebo Q7,ale Jeep je univerzál,můžete jet po dálnici 210 km a auto jede pěkně,sedí dobře a druhý den jet tahat 3 tunový přívěs plný dřeva do lesa a Jeep to zvládne úplně v klidu.Mluvím z vlastní zkušenosti,proto ho mám a nedal bych ho pryč ani za nic....

    Klady:
    Bezporuchovost
    Levné díly
    Zápory:
    Snad jen ten 5 st automat,ale zato je držák...

    ivan.gargos, 04.05.2019 v 07:37 neutrální recenze

  • Rodinné auto

    Zdravím všechny příznivce JEEPu. Přemýšlím o koupi JEEPa jako rodinného auta. Zamlouvá se mi JEEP GRAND CHEROKEE 3,0 CRD V6 4x4. Máte někdo zkušenosti, popřípadě byl by někdo ochoten mi vůz ukázat v reálu a případně mě svézt, Jezdím docela často střední čechy - severní morava, a léto chorvatsko. Dívám se po inzerátech a plánuji do něj investovat 300 - 350 tis. pokud nebude nějaký vůz co mne zaujme za 400. Odpovědi typu když chceš opici musíš mít na banány prosím neposílat. Díky Pavel

    krampolpavel, 19.04.2019 v 15:33 neutrální recenze

  • Koupě 2

    přesně takové bych si chtěl koupit je tu někdo kdo by mi s tím pomohl? co vše zkontrolovat atd? děkuji lorpetr@seznam.cz

    lorpetr, 10.01.2019 v 17:03 neutrální recenze

  • Koupě

    přesně takové bych si chtěl koupit je tu někdo kdo by mi s tím pomohl? co vše zkontrolovat atd? děkuji

    lorpetr, 10.01.2019 v 17:02 neutrální recenze

  • Pozor nesedí rok výroby(opět o 2 roky - viz prodej jejich Commandru)

    https://www.sauto.cz/osobni/detail/jeep/grand-cherokee/18052790?company=1

    tsj613, 27.12.2018 v 11:31 záporná recenze

  • Jeep Grand Cherokee v Elacar Brno.

    K tomuto vozidlu v Elacar Brno se nemohu vyjádřit, nedovolili mně připojit jej na diagnostiku a provést si vlastní kontrolu. Celkem jsem kontroval 3 auta - ani jedno neodpovídalo inzerované nabídce.

    matus40, 17.07.2018 v 11:13 záporná recenze

  • Pro offroad petr

    Jestli budeš kupovat 2,7CRD tak hlavně kontrola kloubů na kardanech, hlavně ten zadní kloub na předním má často prasklou manžetu a pak to má kolem 60km/hod zvuk jako autobus, ale nový stojí cca 1900,-, takže v pohodě a výměna cca hodinku. Na zadním kardanu zkus jestli není vymlácený křížové ložisko. Taky kolem 900,-. Dále to vyzkoušej s vytočenýma kolama na celý rejd, jestli to při jízdě neškube a neozývaj se pazvuky. Koukni jak těsní vstřiky, nesmí na poslech nic podfukovat, přetěsnění není sice drahá záležitost, ale přístup na 4. a 5. vstřik je hrozný. Já přetěsňoval 1. vstřik a povedlo se mi zalomit šroub M6 co ten vstřik drží, ale převrtáno vložka helicoil za 400,- a teď drží jak má. Odzkoušej pořádně topení, jestli to nevrže za přihrádkou u spolujezdce, často praská hřídel uzavíracích klapek, co jsem koukal na videa, tak strašná výměna. No a samozřejmě to projeď i ve vyšší rychlosti, vypni rádio a zavři okna, poslouchej jestli něco nehučí. Pokud na tom nebudou offroad gumy, tak bys měl slyšet jen klidné přední motoru a šustění větru. Odzkoušej jestli drží všechny tlumiče na přední, zadní kapotě a zadním skle, ty stojí od 600,- do 1000,- za kus. No a jestli ti bude někdo při zkušební jízdě tlachat něco o tom, že to má umyté a připravené na prodej, tak jdi od toho. Toto auto je potřeba zkusit i v terénu. Tam poznáš jestli je 4x4 v pohodě a taky tlumič řízení. Nemělo by to taky třískat od zadní nápravy, ukazuje to na tyčky stabilizátoru gumy uložení. No a taky to chyť za hagusy a zacloumej s ním, musí to jít z tuha a né se houpat jak kačena = tlumiče na výměnu. Automat musí sázet plynule rychlosti, žádné škubání. Víc mě teď nenapadá, ale taky se s ním sžívám teprve 2 měsíce.

    Klady:
    spousta dílů pro přestavby můj příspěvek níže
    Zápory:
    delší dodací lhůty věcí když chceš ty od moparu

    vaclav.czyz, 09.04.2017 v 08:21 neutrální recenze

  • Pro offroad petr

    Jestli budeš kupovat 2,7CRD tak hlavně kontrola kloubů na kardanech, hlavně ten zadní kloub na předním má často prasklou manžetu a pak to má kolem 60km/hod zvuk jako autobus, ale nový stojí cca 1900,-, takže v pohodě a výměna cca hodinku. Na zadním kardanu zkus jestli není vymlácený křížové ložisko. Taky kolem 900,-. Dále to vyzkoušej s vytočenýma kolama na celý rejd, jestli to při jízdě neškube a neozývaj se pazvuky. Koukni jak těsní vstřiky, nesmí na poslech nic podfukovat, přetěsnění není sice drahá záležitost, ale přístup na 4. a 5. vstřik je hrozný. Já přetěsňoval 1. vstřik a povedlo se mi zalomit šroub M6 co ten vstřik drží, ale převrtáno vložka helicoil za 400,- a teď drží jak má. Odzkoušej pořádně topení, jestli to nevrže za přihrádkou u spolujezdce, často praská hřídel uzavíracích klapek, co jsem koukal na videa, tak strašná výměna. No a samozřejmě to projeď i ve vyšší rychlosti, vypni rádio a zavři okna, poslouchej jestli něco nehučí. Pokud na tom nebudou offroad gumy, tak bys měl slyšet jen klidné přední motoru a šustění větru. Odzkoušej jestli drží všechny tlumiče na přední, zadní kapotě a zadním skle, ty stojí od 600,- do 1000,- za kus. No a jestli ti bude někdo při zkušební jízdě tlachat něco o tom, že to má umyté a připravené na prodej, tak jdi od toho. Toto auto je potřeba zkusit i v terénu. Tam poznáš jestli je 4x4 v pohodě a taky tlumič řízení. Nemělo by to taky třískat od zadní nápravy, ukazuje to na tyčky stabilizátoru gumy uložení. No a taky to chyť za hagusy a zacloumej s ním, musí to jít z tuha a né se houpat jak kačena = tlumiče na výměnu. Automat musí sázet plynule rychlosti, žádné škubání. Víc mě teď nenapadá, ale taky se s ním sžívám teprve 2 měsíce.

    Klady:
    spousta dílů pro přestavby můj příspěvek níže
    Zápory:
    delší dodací lhůty věcí když chceš ty od moparu

    vaclav.czyz, 09.04.2017 v 08:21 neutrální recenze

  • 2.7CRD

    Tak v kvetnu budu sveho Jeepa 2.7 prodavat kdyz bys mel zajem.

    strapal.mt01, 27.02.2017 v 15:49 neutrální recenze

  • 2.7CRD

    Ma 5 stupnovy automat nemecke vyroby vcelku bez problemovy

    strapal.mt01, 27.02.2017 v 15:46 neutrální recenze

  • Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

    Zdravím všechny majitele Jeep, zvažuji koupi vozu Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD. Prosím o rady nač si dát zhruba pozor a jak poznám 4 nebo 5 stupňový automat. Děkuji offroadpetr@seznam.cz

    offroadpetr, 24.02.2017 v 20:38 neutrální recenze

  • Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD 2004 Overland

    Oproti Sorentu, které jsem vlastnil o hodně větší zátah a lepší průchod terénem. Dále pohodlnější a větší. První dojem je dobrý. Uvidíme časem co se objeví za mouchy. Na Sorentu jsem za dva roky provozu a nájezdu cca 50.000km řešil akorát přední ložiska,komplet brzdové destičky a náplně v motoru, automatu a rozvodovkách celkem cca 15.000Kč po každé zimě antikorozní nástřik. Do Jeepu jsem šel kvůli totálce Sorenta (ne vlastní vinou) při nájezdu Jeepu 145.000km. Vyměněny ihned preventivně náplně motor rozvodovky a komplet filtry za 5.500Kč. Jelikož je to dovoz z Itálie, tak zatím bez kousku rzi.

    Klady:
    Komfort při výbavě Overland
    Vnitřní prostor
    V terénu super
    Průměrná spotřeba do 10l nafty
    Hladce řadící automat
    zátah a kultivovaný chod motoru
    co jsem sledoval tak levnější díly než na Sorento
    Zápory:
    kůže na sedadlech by zasloužila vyšší kvalitu, boky jsou jen z koženky
    neustále mě to bere jít jezdit jen tak (je to ale jen můj problém)

    vaclav.czyz, 23.02.2017 v 18:23 neutrální recenze

  • WJ 1999 4.0

    Ahoj, měl jsem model 1999 WJ 4.0, údajně najeto 125t.km. Bohužel během necelého roku tam odešlo všechno co mohlo. Servo trubka(800kč), brzdy-repase(brzdiče)(7500kč), chladič(4000kč), stahování oken(neřešeno), airbag řidiče(opraveno kamarádem za 300kč), př.kardan(4000kč), přídavka(15000kč), nakonec vyměněna za Selectrack(10000kč-přestali potíže), těsnění pod hlavou(2500kč), drobnosti jsem ani nenapsal. První modely 1999-2000 jsou prostě jako ojetina naprd. Jinak motorově OK, jízdný vlastnosti velmi dobré(dokud nebyl Selectrack tak šlo auto hodit do smyku na sněhu(Quadratrack nic moc). Kdyby nebyly tyto poruchy byl bych s autem spokojený. Auto bych si koupil znovu, ale až od roku výrobu 2001/2002 a ne diesel

    Klady:
    Průjezdnost, pohodlí, netypické auto. Spotřeba mezi 13-16 benzínu, 14-18LPG.
    Zápory:
    Slabší ročníky 1999 a 2000

    tsj613, 18.01.2017 v 14:02 neutrální recenze

  • Žádám o radu

    Ahoj kluci,kupuji Granda 2.7 CRD z roku 2002 ,na kterém v tahu trochu kňourá diferenciál.Při ubrání plynu je ticho.Značí to velký problém,nebo to ještě vydrží?Prodávající tvrdí,že je to normální.Co vy na to?Dík za informaci.

    matej.bobik, 08.10.2016 v 21:59 neutrální recenze

  • Jepp 3,0 crdi

    prosím o recenze o tomto autě...rv 2007-2011 díky

    d1800an, 10.11.2015 v 16:24 neutrální recenze

  • jeep patriot 2.4 benzin

    zdravim koupil jsem toto auto jsem s nim celkem spokojen je v nem namontovano lpg od vyrobce a spotreba je az neuveritelna ale mam ho pul roku tak uvidime

    Klady:
    spotreba lpg celkem pohodlne a je to jeep
    Zápory:
    neskodilo by vic koniku ale nejsem zadny janek tak asi dobry jen bych potreboval poradit strana u spolujezdce topi mene slysel jsem ze je to dost casty jev u jeppa poradi nekdo jak na to diky

    jarda.matous, 29.03.2015 v 23:48 neutrální recenze

  • Jeep grand cherokee

    Auto je super. Jen nevim proc zrovna z Kladna pisi ze to ma EURO 6 kdyz jeste nevyrábí tyto motory, budou az od brezna a v cervnu by měli prijit prvni auta i do cech. Smazik uz ho prodava aniz by se vyrabelo. mel by uvadet euro 5 tak jak je to oznaceny. Asi tam jsou jen lidi co prodavaj a nerozumi tem autum jinak si to nedokazu vysvětlit

    Klady:
    pohodlí, ticho
    Zápory:
    vaha. spotreba

    bohaty-chudy, 04.02.2015 v 19:04 neutrální recenze

  • Velký vůz

    Vždy jsem ho chtěl. Respekt, bytelnost, Amerika, síla. I přes to, že pěkných modelů se lidi nezbavují jsem pořídil ojeté. S autem jezdím tak za 13, když jedu do lesa tam i 20l ale je to dělo. Našel jsem V8 v 3a bazaru a klidně bych koupil manželce to samé. Je to mega radost.

    Klady:
    Motor, prostor, auto, žádná voněnka
    Zápory:
    parkování

    lukla, 02.12.2014 v 21:49 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání