Aktuální nabídka inzerátů Kia Carnival

Zkušenosti majitelů s Kia Carnival


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • KIA 2,9 CRDi 2005 - Mohu doporučit

    Mám tento vůz poměrně dobře zmapovaný. Co si na něm neudělám sám, tak to nemám. A co sám nezvládnu, tak mám slušný servis v Praze, kde mi dokonce udělali komplet rozvody za super cenu. Ostatní servisy mě buď rovnou odmítly, nebo si řekly za rozvody takový ranec, že je to stejné, jako by odmítly (od 30 000,- Kč do 60 000,- Kč !!! ). Jediný velký problém těhle motorů je ten, že byly dodány špatné těsnění mezi blokem motoru a hlavou válců. Těsnění prostě po 150 - 200 tisících km ztvrdne a profoukne se. Potom už jenom záleží na inteligenci řidiče. Samozřejmě auto začne vařit. Takže pokud tam naleje studenou vodu, má zaručeně prasklou hlavu. Já měl to štěstí, že hlava byla v pořádku a stačilo opravdu vyměnit jen to těsnění. Přitom jsem zbrousil i všechny ventily, hlava nebyla zapotřebí ani rovnat - minimální zbrus spíš pro oko. Při každé výměně rozvodů vždy měňte celou sadu, doporučuji nikoliv originál, ale Contitech - je o něco širší rozvoďák a vydrží déle. Nepřejíždějte 100 000km na rozvodech, pokud nemáte v garáži náhradní funkční motor !!! Olej taky není drahá záležitost a proto 5W-40 (dostal jsem se s ním na reálnou spotřebu přesně tak, jak je v techničáku, tedy 8,2) měnit 10 - 12 000km. 10W-40 bude možná o desetinu víc žrát. Každopádně pozor na servisy, dal jsem hned po koupi na naplnění klimatizace. Auto hůř startovalo a tak že zkontrolujou zavzdušnění palivové soustavy. Nakonec "oprava" stála 24 500,- s tím, že zrepasovali všechny vstřiky. Při GO jsme ale zjistili, že vstřiky vyndavány nemohly být, alespoň 2 ne. Proto pokud si auto dáte do servisu, nafoťte si číslo vstřikovacího čerpadla a vstřiků, doporučuji si označit i hlavu válců. Hlavně zdokumentujte jejich stav před opravou a následně po ní. V servisu KK Karel Kroček quality servis Vás nechají zajít do dílny, můžete si vše v klidu prohlédnout a konzultace probíhá na velice vstřícné úrovni. Nicméně po GO od někud mírně ukapává olej a protože jsem jel do Rigy, tak jsem to chtěl mít v pořádku. Ale před odjezdem na mě neměli čas, tak jsem to risknul a dolil jsem za 3000km jen asi 3dl oleje. Před GO to nedělalo, asi bude špatné těsnění olejové vany. Celkově vůz hodnotím kladně, na dovču a na dálku to nejlepší, co jsem měl. Škoda, že ve druhé generaci chybí tempomat - už řeším a budu ho dodělávat. Piliny v čerpadle vznikají především kvůli vodě v naftě !!! Takže pokud občas neodpustíte z palivového filtru vodu, zničíte tak čerpadlo. Má to svou červenou kontrolku, tak ji neignorujte a nebrečte tady potom.

    Klady:
    Je jich mnoho
    Zápory:
    Vyšší povinné ručení

    aerotransport, 24.04.2016 v 19:22 kladná recenze

  • Kia Carnival III

    Musím se také podělit o mé zkušenosti s tímto vozem. Měl jsem 2. generaci a asi jako každý jsem si prošel její tak proslulou závadou - piliny v palivové soustavě od vydřeného čerpadla. Bohužel se nikdy nedozvím, zda za to může opravdu vadný materiál, nebo předchozí majitel. Závada se stala 3 měsíce po koupi (předchozí majitel asi nechal jen repasovat vstřiky a šup s tím pryč). Protože vím, že taková oprava je jako přechozená chřipka, která se zase vrátí, nechal jsem repasovat vstřiky, čerpadlo a vyčistit nádrž a vše, kudy nafta protéká. Oprava stála skoro 60tis :-( Po tomto zákroku se ale už závada neprojevila další 4 roky a další majitel tohoto vozu se už také neozval. Krom této závady se na autě nic jiného neporouchalo. Nicméně po této drahé opravě jsem řekl, že tento vůz už raději ne. Po dlouhém vybírání a zkoušení všech dalších MPV (C4, C8, Galaxy, Sharan, Voyager atd.) jsem zjistil, že chci opět Carnivala. Tak nějak je to auto prostorem, výbavou a cenou jedinečné. Navíc 3. generace se prý povedla. Tak jsem vybral hned s nejvyšší možnou výbavou. Na dálku otevírací všechny dveře mimo předních, automat, 10 airbagu, el. sedačky atd atd. Dveře ti hned odejdou, říkali mi všichni vykukujíc z okénka Octavie. Mávl jsem jen rukou a s úsměvem si řekl, že je holt budu otevírat ručně. Auto mělo v době koupě 4 roky staré 210tis. km na tachometru. Přesto, že mám 2 malé děti, které dveře tak 3x zavřou a otevřou než nastoupí, dveře stále fungují bez jediného problému. Celkově za ty 4 roky co auto máme, jsem měnil servočerpadlo (má chyba-únik kapaliny přes povolenou pásku na hadičce za 5kč), přední kotouče, žhavicí svíčky, lanovody ruční brzdy (protože u automatu používám místu ruční brzdy P, tak zarezly), v zimě mi asi 3x přestalo fungovat el. vyklapena zrcatka a ovladani klimi (vyndám a zandám pojistku a je opraveno) a naposled asi v 280tis. km odešlo ozubené kolečko na pohonu čerpadla oleje. To byl trochu průšvih, na druhou stranu jsem s touto závadou ujel nevědomky ještě asi 100km (z toho asi 20km rychlostí 200km/h) a motor stále mazal. Opraveno originálními díly za 7tis a od té doby je zase klid. Oproti předchozí fabii, která z daleka neměla tolik najeto je toto auto takřka bezporuchové. Věřím japonským autům, rozhodně ne korejským, ale toto auto mě opravdu překvapilo. Kupoval jsem toto auto za hodně nízkou cenu a počítal s vyššími a častými náklady na opravu. Zas tolik toho ale nebylo. Jediné, co mě na autě mrzí, je velká spotřeba nafty. To se ale s tak silným motorem, automtickou převodovkou a váhou asi 2,2t dá očekávat.

    Klady:
    Obrovské, pohodlné a luxusní auto, se kterým se nestydím nikam přijet
    Variabilita interiéru (za 10 min posilování se sedačkami mám dodávku, nebo naopak 7 plnohodnotných křesel)
    troufám si říct i spolehlivost na dnešní "moderní" auta
    výbava se u podobných aut snad ani nedělá
    silný motor (je jedno, zda je auto plné - jede furt stejně)
    jízdní vlastnosti, na tak velký vůz
    ideální auto na dovolenou
    nemá filtr pevných částic!!!
    velký počet odkladových míst a miluji ten stoleček mezi sedačkami :-)
    Zápory:
    velká spotřeba - dálnice 7, město 12, kombinovaná 10 l/100km (věřím, že v manuálu půjde o 2l dolú)
    některé náhradní díly pouze originál Kia
    některé díly dost drahé
    velký obsah = dražší povinné ručení
    drahé gumy (rozměr 235/70/17)
    parkování v centru Prahy s mini cooprem je asi jednodušší :-)

    maaci, 01.02.2016 v 15:51 kladná recenze

  • KIA Carnival

    Mám toto auto více jak 5 let r.v.2007 (se starší prý poruchovou verzí do roku 2006 nemá nic společného) Zatím moje nejlepší a nejspolehlivější auto.

    Klady:
    Obrovský vnitřní prostor
    Veliká výbava
    Výkon motoru (upraveno ze 185HP na 210)
    Auto krásně táhne a v kopcích má energie na rozdávání
    Pohodlí, hlavně na dálnici při dlouhých jízdách
    Automatická převodovka v rodinném autě je super
    Přídavné topení motoru, v zimě topí na plno po ujetí 1km.
    Zápory:
    Nemá rád biosložku, tak tankuji na eurooil.
    Zadní sedačky jsou sice pohodlné, ale těžké a při vyndavání se někdy vzpříčí.
    Měl jsem 2 roky problémy s praskajícíma žárovkama H7,
    koupil jsem žárovky v Číně přes net, mám je už 3roky a pořád svítí.
    Spotřeba těžkého auta- dálkové cesty s lehkou nohou 8l/100km
    dálnice s rychlostí 130-180km/hod 9-10l/100km
    po městě 12l/100km

    jirka162, 16.09.2015 v 13:28 kladná recenze

  • ekonafta

    pro mladekvladimir. Eko nafta nikdy neničí samotné čerpadlo, jediné co se ekonaftou ničí je gufero na řemenici,které začne prosakovat dřív,než když jezdíte na čistou naftu. Ale ruku na srdce-v čr čistá nafta? neexistuje. takže to neřeším.gufero není drahá věc a výměna není nijak časově nákladná.

    fra775, 22.12.2014 v 17:52 neutrální recenze

  • Ekonafta

    Osobne jezdim nekolik let celkem se ctvrtym autem na ekonaftu a vstrikovaci cerpadlo jsem nikdy nemenil ani u jednoho. navic neobsahuje sirnatou slozku jako prava nafta a ta sira dre nejvic. je to taky fama.

    mladekvladimir, 03.02.2014 v 18:42 neutrální recenze

  • Dokáže nemile překvapit

    Dobrý den. Mám Carnivala 2 roky a ještě než jsem si ho pořídil, přečetl jsem si spoustu recenzí. Hned jsem si upravil topení, protože trubky co vedou pod celým autem byly opravdu rezavé a po týdnu se mi udělala v jedné z nich díra a vytekla mi voda. Naštěstí toto auto nejede, když stoupne teplota. Vyřešil jsem to pomocí mosazných trubek a vysokotlakých hadic. Od té doby jsem měl pokoj. První větší problém nastal letos na dovolené, kdy jsem zjistil při sjíždění z dálnice, že mi odešel posilovač řízení. Dosud jsem ho nesehnal. Protože koupit nový, je pěkný ranec. Další větší problém nastal včera, kdy jsem chtěl odjet od čerpací stanice a auto nechtělo naskočit. Baterka nová, ale žhavení stávkovalo. Dnes jsem se dozvěděl od servisáků, že je štěstí, že jsem neotevřel kapota, jinak by auto vzplálo. Zřejmě nějaký problm s žhaviči,protože všechno plastové v jejich okolí se rozteklo. Ale jinak jsem s autem spokojený.

    Klady:
    Pohodlné cestování, velký prostor
    Zápory:
    Větší spotřeba

    biondi7, 19.12.2013 v 18:00 neutrální recenze

  • nemám problém s těmito vozy

    Dobrý den, rád bych uvedl na pravou míru některé fámy ohledně vozů Kia Carnival s motory 2.9 CRDI. Vše je jen o péči o motor a pravidelném servisu, potom se nemusíte obávat najet 300 tis km a více. Samozřejmě nemluvím o stočených tachometrech, kdy najíždíte ten 120.000km na tachu po třetí. Sám jsem vlastnil několik vozů Kia Carnival a Carens z Německa poctivě servisovaných a nikdy jsem neměl problémy, které tady popisujete. Potom vznikají fámy a nepravdivá tvrzení.

    Klady:
    tichý, silný, motor....interiér a výbava de luxe za ty peníze
    Zápory:
    zatím nevím

    metalkov-led, 25.11.2013 v 07:01 kladná recenze

  • Toto auto se kupuje i jako charitativní dar kovošrotu :(

    Můj strýc si toto auto koupil ojeté za 150 tis., č dní se v něm předváděl a vozil svoje kamarádky, pak nešlo nastartovat a servis mu dal motor do kupy za 34 tis. Ale s drobnými opravami to vydrželo další 3 měsíce a pak se záhadně rozsypala převodovka a za pouhých 18 tis to jezdilo zase 14 dní jako víno až ho opakovaně zradila elektronika a odešla palubní deska. Její výměna za jinou jetou ho přišla na 12 tis a do týdne se opět pokazil motor. Vyslechl ortel v opravně, že by toho měl dát tak 50 tis a tak auto nakonec oželel jak klienti H systému RD a auto dal do šrotu.

    Klady:
    Prostornost a pohodlí, dá se v tom i dvě hodiny poležet než dojede odtahovka
    Zápory:
    No nekupte to když je to tak "spolehlivý"

    peoplenotprofit, 07.04.2013 v 00:12 záporná recenze

  • Toto auto se kupuje i jako charitativní dar kovošrotu :(

    Můj strýc si toto auto koupil ojeté za 150 tis., č dní se v něm předváděl a vozil svoje kamarádky, pak nešlo nastartovat a servis mu dal motor do kupy za 34 tis. Ale s drobnými opravami to vydrželo další 3 měsíce a pak se záhadně rozsypala převodovka a za pouhých 18 tis to jezdilo zase 14 dní jako víno až ho opakovaně zradila elektronika a odešla palubní deska. Její výměna za jinou jetou ho přišla na 12 tis a do týdne se opět pokazil motor. Vyslechl ortel v opravně, že by toho měl dát tak 50 tis a tak auto nakonec oželel jak klienti H systému RD a auto dal do šrotu.

    Klady:
    Prostornost a pohodlí, dá se v tom i dvě hodiny poležet než dojede odtahovka
    Zápory:
    No nekupte to když je to tak "spolehlivý"

    peoplenotprofit, 07.04.2013 v 00:08 záporná recenze

  • Kia Carnival III 2.9 CRDi MR2008

    Vlastním tuto motorizaci již 4,5 roku a krom pár drobností, které snad nestojí za řeč jsem maximálně spokojen. Asi jsem měl šťastnou ruku při výběru :)

    Klady:
    Obrovský objem kufru při verzi 5 sedadel.
    Plnohodnotné 3 sedadla v druhé řadě.
    Dobrá spotřeba průměr 8,9l.
    Slušná světlá výška.
    Obrovská nádrž = slušný dojezd až 900km
    Zápory:
    Auto má vyšší váhu, takže pokud si nekoupíte kvalitní gumy můžete pozorovat vyšší opotřebení na gumách, ale to platí asi všude.
    Přední žárovky cca 2x ročně výměna doporučuji instalaci nějaké stabilizace napětí.

    lasopt, 01.07.2012 v 13:21 kladná recenze

  • Kterou motorizaci

    Dle mého bych doporučil motorizaci 2.9 crdi a to až po roce nejlépe 04-05... Jsou tam trochu modernizované vstřikovače a modernizované podávací čerpadlo nafty... Tyto komponenty vydrží podstatně déle... A díky modernizovanému podávacímu čerpadlu, už se netvoří piliny zadíráním se čerpadla a další destrukci jak rail. čerpadla tak vstřiků... Přeji Dobrý kup.. :-)

    yahooj, 16.04.2012 v 13:38 neutrální recenze

  • KIA CARNIVAL

    Jakou mi doporučíte KIA CARNIVAL ,jak sem se dočet tak sou dost poruchové,jedná se jen o konkrétní verzi,nebo se jená o všechny.Kterou koupit .? Děkuji za každou radu.

    hejhula, 06.04.2012 v 07:47 neutrální recenze

  • Motor 2.5 V6 Benzín...

    Ajaj.... To je mi moc líto, že jsi mezi lidmi, co si vybrali špatně..:-/ Kdyby jsi se tu zeptal, před koupí daného modelu včetně motorizace, tak ti hned řeknu, že ruce pryč. Ten motor, Kia koupila od značky Rover, je to konstrukčně tentýž motor, který se sypal jak v Roverech 75 tak se sype i v našich Carnivalech, je hrozně nepovedený, je na něm šíleně moc konstrukčních nedostatků, ketré mají za následek celkovou destrukci motoru. Mezi nejhlavnější patří špatně navržené chlazení, čili nedokonalé.. To ma za následek přehřívání a kroucení celého motoru a následní sesypání.. A spoustu dalších věcí. I tak jako Carnival s touto motorizací je znalým téměř neprodejný (možná tak k náhradním dílům) tak i Rover s tou samou motorizací jakbysmet a I Ortodoxní Roveráci d něho odcházejí velmi velmi sklamáni.. U toho motoru nevíte dne ani hodiny, kdy vás nechá na holičkách, i přes to, že mu věnujete tu nej max péči... A sehnat jiný motor třeba i z vrakoviště je takřka nemožné a když už, tak cenově naprosto nerentabilní... A věřte mi, ten, kdo prodává tenhle motor, a ví o něm, že má najeto málo a je v dobrým stavu, tak si je moc dobře vědom, jak moc je ceněný...Takže se nelekněte té částky co Vám řekne. Každopádně pro všechny... Od této motorizace 2.5 V6 Benzín. RUCE PRYČ..!!! I kdyby vám prodejci mazali med kolem pusy, tak nebrat!!!

    yahooj, 11.01.2012 v 13:09 neutrální recenze

  • Benzin

    Dobrej mam Carnivala 2,5 V6.Teprve pul roku a mohu říci že to byla velká chyba to auto koupit.Hned měsíc po koupi jsem ho dal do autorizovaného servisu kuli chlazení a tam mi to jen potvrdili že tohle auto je jeden velký průser co se týka motoru je velmi poruchoví.Servis mne stal 20 000,-a ted tři měsíce po opravě to tam jde znova kuli té samé závadě.Takže závěr je k čemu vzmazlený auto když se stále sype.

    try.nity, 07.01.2012 v 01:13 záporná recenze

  • nafta

    Osobně jsem nikdy neměl možnost starší motor s označením Tdi vyskoušet, jelikož jsem první generaci neměl.. Akorád vím, že je hodně totožnej krom vstřikování.. A u toho Tdi je několikanásobně vyší pravděpodobnost, že praskne řetízek k oil čerpadlu... Já osobně bych do toho motoru nešel, chlápek ho měl, a že by jásal to rozhodně ne.. Několikrát prasklá hlava, opět řetízek k čerpadlu a zadřeno, No prostě takové dětské nemoci, které jsou více než dětsky drahé... Pak si udělal komplet Go toho motoru a najel s ním přes 10tis.km, a kompletně se sesypal..(ten motor) :-) Tak už to dal pryc.. Ale je pravda, že rozhodně ten motor není tak náchylnej na kvalitu nafty a myslím si, že by mu nemusela vadit ani nafta za levno.. Ale rozhodně to nesrovnávejte s motorem Tdi od Bmw, MB, VW, atd.. Je to prostě jinde.. A je jen na Vás, zda na své riziko pod hrozbou finanční opravy skusíte jezdit na levnou naftu.. Ostatně jak se říká Hokus Pokus...:-) Ale pak si sem nechoďte stěžovat, že se vám tam něco vys...o . Každý motor má předepsanou nějakou směrnici k pohoným hmotám... A pakliže, se nedodrží, tak ani v záruce u nového auta, Vám poškozený díl nevyreklamujou... Toď odemne vše. Držím palce.

    yahooj, 22.12.2011 v 09:53 neutrální recenze

  • pro YAHOOJ

    Zdravim a co CARNIVAL co ma motor 2.9td 93KW.Jestly muže jezdit na naftu SMN30 EKODISEL za 28kč.ja mam peugeot 605 2.1td.ma najeto 390000kč a jezdim na topny olej,olej tranformatoru,ekodisel.už 6 let a motor beži jak hodinky,je tam naftove čerpadlo bosch.Zatim.

    MARTASINDOO, 20.12.2011 v 08:31 neutrální recenze

  • Carnival - nafta

    Zdravím, jestli si chcete přidělat obrovské starosti se vstřikovacím systémem, tak klidně ekonaftu natankujte... Ale sám za sebe bych to nikdy neudělal, protože bych nedojel ani nádrž a vznikl by problém... Ze svoji zkušenosti a Vám všem doporučuju neexperimentovat s naftou u CRDi, ale snažit se tankovat tu nejlepší s nejlepším mazáním...

    yahooj, 12.12.2011 v 11:15 neutrální recenze

  • MARTASINDOO

    Zapomněl jsem dodat KIA CARNIVAL 2.9CRDI

    MARTASINDOO, 24.11.2011 v 17:13 neutrální recenze

  • MARTASINDOO

    Da se jezdit na naftu z označenim SMN30 EKODIESEL?Stoji 28kč.Děkuji.

    MARTASINDOO, 24.11.2011 v 17:12 neutrální recenze

  • Sedačky

    Prosím dají se u Carnivala prohodit sedačky druhé a třetí řady prohodit, abych popřípadě mohl udělat 5-ti místní s velkým kufrem? Děkuji

    PavelStratil, 11.10.2011 v 17:08 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání