Aktuální nabídka inzerátů Kia Cee´d

Zkušenosti majitelů s Kia Cee´d


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Kia Ceed SW, r.v. 04/2017 1,6 CRDI 100KW

    Koupeno na konci 2019 z bazaru, v tu dobu po dvou servisních prohlídkách v autorizovaném servisu - najeto 78.000km. Teď ho mám rok, najel jsem ca.23.000km. Kia dealer v mém městě ochotně provedl prohlídku ještě před koupí a ověření platnosti záruky a prošel online servisní knížku (za 800kč). Průběžně jsem zjistil, že ne všechno na autě je v perfektním stavu, ale vše jsem nakonec vyřešil za 0 kč na záruku: komplet výměna spojky (!), výměna pantů předních dvěří - pouzdra byla vymletá a dveře mírně svěšené, držák bezpečnostího pásu - zacvakávání se občas trochu sekalo. Servisní prohlídka včetně výměny oleje, vyčištění klimatizace, seřízení geometrie stála 7500kč u oficiálního Kia dealera. Je to zhruba stejně s porovnáním co jsem platil předtím za servis Škoda Octavia III. Dojíždím denně 20km do práce (mimo dálnice), občas na víkendy delší trasy po Čechách, do zahraničí téměř nejezdím. Pro tento účel je to naprosto dostačující auto. Na delší častější trasy to z mého pohledu není vhodé auto. Především hluk je poměrně obtěžující, a sedačky také nejsou moc pohodlné. Světla svítí podprůměrně (ani výměna žárovek za Osram Night Breaker moc nepomohla). Měl jsem možnost jet i s první generací Ceedu, což bylo ovšem celkově ještě nesrovnatelně horší. Zavazadlový prostor je pro 4-člennou rodinu dostačující, ikdyž dvojité dno ho zbytečně zmenšuje (dá se ale vyndat). Dvojité dno je výborné v tom, že po odklopení zadních sedaček máte 190cm dlohou rovnou plochu na spaní. Místa je tak akorát, jak vpředu, tak vzadu. Měřím 193 cm, mám sedačku úplně dole a je to OK. Za mě se vejdou deti pohodlně, dospělí trochu kompromisně. Každopádně pro 4-člennou rodinu úplně stačí. Motor je vcelku živý, 150kou se dá jet v pohodě. Ale zátah je znát až od 2000 otáček a to ještě nijak zázračně. Nevím, kde a jak soudruzi došli k těm deklarovaným 100KW. V zimě mnohem lépe startuje s prémiovou naftou (Verva), jinak mu to trochu trvá. Pohodlí je podpůměrné, srovnatelné se Škodou Fabia...menší sedačky, i malé nerovnosti jsou cítit. Na to, že je to r.v. 2017 je to stále ještě jednoduché auto bez zbytečností (nemá AdBlue, Start-stop, má rozvod řetězem, málo elektroniky) a k tomou ještě 7letá záruka. Proto jsem ho také v kombinaci s pořizovací cenou vybral. Když srovnám Octavii a Ceed, je Octavia asi ve všem o kousek lepší, ale také o dost dražší, i jako ojetina.

    Klady:
    • nemá Ad-Blue
    • nemá start-stop a adaptivní dobíjení (baterka vydrží déle a je levná)
    • rozvody řetězem (nemění se)
    • ABS, ASR, multifunkční volant bluetooth handsfree, tempomat, repro v zadních dveřích, el. okna, dálkové zamykání už v základních verzích
    • klasické provedení palubovky (otočné knoflíky, tlačítka...nemusí se hledat v menu)
    • záruka 7 let, která funguje
    • spotřeba 5,5l nafty dlouhodobě. Na dlouhé trasy 5l.
    • 30.000km servisní interval (náplň oleje 5,3l, tzn. víc oproti konkurenci na 1,6l motor - dá se věřit, že to těch 30.000km i vydrží)
    • víceprvkové zavěšení zadní nápravy (ale musí se častěji seřizovat geometrie)
    • po sklopení sedaček 190cm rovné plochy na spaní
    Zápory:
    • větší hluk v kabině (jak motor, tak podběhy)
    • horší světla
    • levnější provedení sedaček (zadní sedáky velmi tenké, sedačka řidiče na boku má tendenci se rozešívat - už po těch 2 letech to bylo patrné)
    • excentry zadní nápravy časem zatuhnou, je třeba s nimi hýbnout nebo promazat - KIA servis to ví, stačí si o to číct
    • 100KW korejského výkonu se nerovná 100KW evropsého výkonu
    • celkově průměrné provedení - např. na kruháči začnou občas trochu vrzat plasty, což přičítám nižší tuhosti karoserie, zvuk rádia také žádná sláva, i drobné nerovnosti jsou v kabině cítit...
    • ovládání hlasem je k ničemu...podařilo se mi pustit rádio, jinak nic

    adamso, 02.12.2020 v 15:07 neutrální recenze

  • Kia

    Tak zrovna s tímto autem se mi dobre jezdí. To co zde někteří jakobymajitelė píšou beru jako fake. Jede to pěkně, hladkỷ tah, nic tam nedrnčí. Motor je jen 1,6ka. Proti dvoulitru v oktávce je slabší, ale postačuje i na jízdu sty!em na prasáka:-). Proti oktávce je prostornější, supr projev motoru - není to traktor.Prostě padne do ruky. Že by to špatně svítilo? No to snad ne. Zkuste transportėra a potom dejte vědět. Navic to má delší záruku a hlavně to jezdí po celém světě. Pokud to patří koncernu Samsung, tak tam možná nenajdete ani pokročilé technologie z Čínskė lidové republiky, za což díky, pokud tomu tak skutečně je.

    vjonak1, 13.05.2020 v 17:34 neutrální recenze

  • KIA Cee´d po 1. majiteli

    Měl jsem možnost koupit po 1. majiteli KIU Cee´d Combi, 1.4. 80kW, najeto 145. tisíc, benzín, 2009, automatická klima, okna v elektrice, vyhřívaná sedadla, výbava comfort. Znal jsem historii vozu, byl to známý, servisováno v autorizovaném servisu KIA. KIA byla nebouraná, pravdivé kilometry. Půjčenou jsem ji měl jeden den. Důvod případné koupě? Výměna za 20 let starého VW Golf 4, climatronic, okna v elektrice, 74kw, 1.6, benzín, s 230.tis km-možná 100.tis nebo i s 200.tis km, rok výroby 1998. U KIE mi vadilo, že přesně ve 2400 otáčkách něco rezonovalo v palubovce nebo u motoru a přenášela se rezonance do útrob vozu. Bylo to jak při jízdě z kopce bez plynu, i při jízdě pod plynem. To mi vadilo, protože ve 20 let starém Golfu je dámy a pánové - TICHO, i když občas zavrže nějaký plast. Dále jízda do kopce, objem prostě nenahradíš ani kilowatty. KIA byla slabá. Při jízdě mimo obec a lehkém cuknutím/trhnutím volantu do strany, se vůz KIA zavlnil jak ocasní ploutev Třeboňského kapra..velmi nepřijemné. Vadil mi i styl jízdy, KIU musíš držet pod plynem, aby "jela". Pedál spojky šel těžce sešlápnout. Vůz korejské produkce mně osobně nesedl, nicméně neříkám, že to je špatné auto.

    Klady:
    vyhřívaná sedadla
    úplná servisní historie testovaného vozu
    cena pro známého
    prostor za sedadlem řidiče a spolujezdce
    palubní počítač
    1. majitel se o vůz staral
    Zápory:
    objem, který jsem měl k dispozici
    těžký chod pedálu spojky (srovnání s GOLFEM 4)
    3. rychlostní stupeň neměl sílu
    na rychlost se čeká, pak KIA jede
    hrkající ruční brzda

    test-kia-ceed, 16.02.2018 v 19:22 neutrální recenze

  • Kia ceed 1,6 Gdi, r.v.2017

    Benzín, najeto zatím asi 2000 km, na kratší vzdálenosti a popojížďky spotřeba do 8 l, na delší vzdálenost se spotřeba pohybuje mezi 6,0-6,2 l benzínu.

    Klady:
    tichý chod, dobře sedí v zatáčkách,
    Zápory:
    zatím žádné

    novotnazdenkas, 05.10.2017 v 20:24 neutrální recenze

  • Individuální dovoz aut z německa

    www.nemecka-auta.cz

    ajeto.ajeto, 23.11.2016 v 18:54 neutrální recenze

  • kia ceed 16 crdi

    Ahoj kiatáci, mám ceeda už šestým rokem ,od jeho narození nyní mu je 225 000 km. co se týče závad , tak asi jako každé auto ,co mě ale dostalo je spojka . byla to opravdu náhlá smrt a to na D1 , po vjezdu na D1 najednou šlo stuha řazení a za 50km bylo hotovo , auto mělo 190 000km . Co mě ale zlobí je cukání motoru test nic nevyřešil a keci v servisu se rovnají kecum v hospodě, .Prý se musí postupně měnit vše od váhy přez egr po turbo ,. Všichni jste tady velmi spokojení , já taky až na cukání auta ,čekám kdy to cukne naposledy aby se konečně projevila závada . Pokud máte někdo podobnou závadu a přišel jste na ní . zdělte ji. Díky

    Klady:
    za málo pěněz dost dobré auto
    Zápory:
    pro frajery od WV a škody dost nepřekonatelná konkurence

    rrobert.c, 07.09.2016 v 19:18 neutrální recenze

  • Kia cee´d 1.6 GDI kombi

    Auto je to - dobré. Nic víc, nic míň. Po 30.000 km interiér drží, lak taky, funkčnost vybavení (verze TOP vč. navigace) je taky OK. Chválím posez, výhled, ticho v inetriéru, prostornost vyhvouje (185cm), Motor je kultivovaný, bere cca 6,7 l/100km (chtěl bych vidět ty co s tím údajně jezdí s kombi 5,5-5,9l - možná kolem Kolína a 90 km/hod.). Kufr je menší, na dovolenky vyjímám podlážku s boxy a zatím to stačí, ale na Škodovky a další nemá:( Slabiny jsou bohužel pro mě horší - spojka na zpátečku dělá pazvuky (prokluz? uvidíme - servis radí vyčkat a sledovat-???), od cca 17.000 se výrazněji zhoršili jízdní vlasnosti - tak houpavé auto s vysokou citlivostí na vítr, průjezd náklaďáku apod. jsem ještě neřídil. Za zhoršeného počasí a při rychlosti nad 120 km/hod. je to hodně o pozornosti, předvídání. Podle technika to "nevybočuje, ostatní ceedy jsou prý stejné", vůle nenašli (tipuju uložení a obecně gumové díly - bohužel je prý Kia nemá nejlepší. Pro menší rodinu a nenáročné řidiče, co jezdí krátké trasy a ne po dálnici, vyjíždí hlavně když je hezky a nejlíp hlavně ve dne,... je to OK auto. Kdo chce suverénnější jízdní projev, ať sáhne jinam.

    Klady:
    motor
    posez
    výhled
    prozatímní funkčnost vybavení
    Zápory:
    spojka
    jízdní vlastnosti
    malá možnost nastavení výšky bezp. pásů
    účinnost světel
    malý kufr

    personall, 17.08.2016 v 16:40 neutrální recenze

  • Kia Ceed 1.6 CVVT

    Byl jsem se zeptat v Kia servisu. Auto bylo v té době 5,5 roku staré. Bylo mně řečeno, že k nim předchozí majitel jezdil, ale když skončila záruka, tak přestal a opravu budu muset zaplatit. V servisní knížce je přiložený list se zárukou 7 let. Je to asi jenom na něco a za určitých podmínek. Rád bych věděl, jak to s tou zárukou vlastně je?

    tranzam, 12.02.2016 v 23:11 neutrální recenze

  • KIA CEED SW 1.6 CVVT

    Chci se zeptat uzivatele podemnou. Jestlize je to 2010, nebyla tam zaruka 7 let?

    milan.kozej, 01.02.2016 v 19:12 neutrální recenze

  • 1,6 92 kW (125 koní)

    Zdravím všechny.Poprosil bych Vás o zkušenost s touto motorizací, ale v AUTOMATU!!!Hlavně mne samozřejmě zajímá ten automat.Hledal jsem nějaké recenze na netu, ale nic.Díky vše,

    zeluco, 05.05.2015 v 20:49 neutrální recenze

  • ........a co náhr.díly

    jsem senior a hledám něco spolehlivého na dožití,třeba deset let,káždá návštěva servisu něco stojí a ubírá z důchodu...Ceed se mi líbí,ale mám obavy.Auta se vyrábějí ve Felvidéku a všichni víme co to znamená,mám tu zkušenost že pro" ČEHUNY nemají ani chleba""" a natož aby nám poslali v případě potřeby třeba nový blatník..netuší někdo jak dlouho se můžou vyrábět náhr.díly na auta z dovozu..Např.na Feldy jsou náhr.díly dodnes....

    Klady:
    hezké, prostorné,pro seniora který nespěchá ideální...
    Zápory:
    ...dovoz z východu,ze země která by nám snad poslala Ebolu ale nic jiného....

    lerepos, 30.01.2015 v 18:49 neutrální recenze

  • kia ceed GT

    Ma nekdo zkusenost s timto vozem chtel bych si ho poridit

    medabeda8844, 01.10.2014 v 19:36 neutrální recenze

  • Kia Ceed 2008-2009 1.6 CRDi

    Zdravím chtěl bych koupit Kiu Ceed ro výroby 2008 až 2009 motorizace 1.6 CRDi na co bych si měl dát při koupi pozor a jaké nejčastějši nedostatky popř. poruchy tohle auto má ? Měl jsem již zkušební jízdu se Ceedem z roku 2008 v motorizaci 1.6 CRDi 66 Kw s najetými 95 000 km. Svezení super ohromil mě hodně zatáh turbodieslu pak spotřeba která se pohybovala kolem 5 až 6 l na 100 km a nesmím zapomenout na místo v interieru akorát co mi vadilo že šel volant docela ztuha posilovač řizeni to mělo v pořádku Za odpovědi předem děkuji

    lukashok94, 23.12.2013 v 19:02 neutrální recenze

  • Kia 1.4 vs.1.6

    Motor v 1.4 není slabý,výkonu má dost,ALE chybí mu krouťák v nízkých otáčkách. Pokud budeš "vvaclavbilku" motor točit a viset na "šaltrpáce" tak jede jak z praku,ale deklarovaná spotřeba je v háji,pokud budeš málo točit a řadit,pojedeš relativně levně,ale zato jako důchodce. Ta 1.6 je už o třídu lepší na krouťáku,je však zase za víc peněz...je to o prioritách.

    bohoho, 08.11.2013 v 14:49 neutrální recenze

  • Kia Ceed CRDI,kombi, 2010, 85kW,

    Technicky za ty prachy dost dobrý,spotřeba do 5 l/100,ale je to prd jízda,jinak leze na cca 6 l/100,o deklarované 4,3l/100 si můžete nechat zdát.Prostorné,celkem pohodlné,dosačující zátah,brzdy super,řízení přesné,ale takové"divně reagující",zato podvozek tuhý,dupe a tluče,žádná příjemná jízda po nerovnostech(a my je tu máme v ČR všude),klepající plasty v kufru-prostě "za málo peněz málo komfortu"-ten se dostavuje až s novým modelem,ale už si ho slovenští Korejci nechají zaplatit... Nevím,s čím dosud "Miklošík" jezdil,ale komfort je proti Evropě v pytli,1.4 benzin je žravý,netahá,pokud nemá 4000 ot a nebo pokud je obsazen 2 a více lidmi,podvozek tvrdý,bouchací...podruhé bych si hodně rozmyslel,zda si nepřiplatit za "peřinku". Prostě auto za málo peněz...

    Klady:
    Brzdy,prostor,diesel motor,výbava.
    Zápory:
    Tvrdý podvozek,tuhé sedáky,tuhé uložení náprav,náchylné na boční vítr,klepající tvrdé plasty v kufru.

    bohoho, 08.11.2013 v 14:39 neutrální recenze

  • dnešní auta...

    Ještě kdo uvažuje o novém autě za rozumnou cenu,bych určitě vyzkoušel Renault Megane či Peugeot 308,případně C4,tyto vozy jsou momentálně za rozumné ceny,všechny jsem vyzkoušel a právě zmíněný Hyundai i30 mi přišel jako nejlepší z hlediska komfortu,jízdních vlastností,výbavy a prostoru,případně Ceed,který je téměř to samé s jiným designem.Cenově velmi dostupná auta jako je např. Thalie se asi nevyplatí kupovat,to raději ojetinu.

    petr664, 11.08.2013 v 11:36 neutrální recenze

  • dnešní auta

    No to máte sice plnou pravdu,ale zas Kia a Hyundai nejsou konkurenti pro německou premii BMW či Mercedes atd.Taky je pravdou,že Ceed a i30 udělali od svých minulých generací velký kus cesty a jsou určitě zajimavou volbou,zejména oproti dražším konkurentům jako je trojice Golf,Leon,A3 a dokonce se zajímavější výbavou už v základu kde se nemusí připlácet za každou volovinu.Škodovky jsou dobrá auta,ale hodně záleží s jakým motorem a ty dobré motory jsou zas nehorázně drahé,to vlastně platí o celém koncernu VW né jen škoda.

    petr664, 11.08.2013 v 11:29 neutrální recenze

  • reiter44,JaromirHercog

    Golf je Golf,ale taky dost drahej,zkuste projet nového Ceeda II případně ještě líp Hyndai i30 II a rozdíl tam sice bude oproti novému Golfu 7,ale už rozhodně NÉ takový a hlavně korejci jsou levnější a dále i30 má už ve druhém stupni výbavy to co Golf až skoro v plné palbě.Další věc korejci vsazejí na spolehlivé atmosferické motory,které vydrží víc než malá turba,to je jasné.Závěrem bych řekl,že dnes je víc než kdykoliv předtím výběr auta o preferencích a simpatijích k určité značce,kvalita vozů na poli nižší střední,ale i střední třídy je více méně srovnatelná a roli hraje cena,potažmo znak na kapotě.

    petr664, 24.06.2013 v 17:29 neutrální recenze

  • JaromirHercog

    jsem zvědavej, kdo ti to tvý sociálvergl s motorem 1,2 a navíc krásně spolehlivé TSI po letech vlastně koupí.

    reiter44, 07.01.2013 v 18:44 neutrální recenze

  • Rozdíl mezi 1.4. CVVT/77kW a 1.6 CVVT/92kW

    Prosím zkušené uživatele vozu KIA SEED SW o uvedení popisu motorů 1.4 a 1.6 benzín u modelové řady 2012. V nějaké recenzi na webu jsem četl negativní zkušenosti se 1.4, jezdím málo, spíše krátké trasy, město apod. a líný motor bych opravdu nechtěl, nejsem důchodce! Nyní mám ještě Octavii 1.6/74 kW a na tak těžké auto to jde. Vůz začíná mít roky a je na čase se poohlédnout po jiném a Seed mne oslovil. Děkuji za názory

    Klady:
    Kufr stejný jako v Octavii
    Zápory:
    Motor 1.4 ???

    vvaclavbilek, 03.04.2012 v 09:55 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání