Aktuální nabídka inzerátů Mazda 3

Zkušenosti majitelů s Mazda 3


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100

    Trojku mám prakticky v základu, navíc jen červená metla mlhovky. Škoda, že se výbava nedá nakonfigurovat, bral bych např. xenony vyhřívané sedačky, ale zase nechci el. ruční brzdu a digit. rychloměr... Mé dojmy z prvních šesti tisíc km jsou rozporuplné. Před tím jsem měl Fiestu r.v. 2012, což je auto o jednu kategorii níž, ovšem vevnitř skoro stejně velké, s emotivnějším podvozkem a tak nějak nápaditěji vybavené. Denní svícení, vyhřívaná zrcátka a otevírání kufru na klíči prostě člověk ocení víc, než el. zadní okna (zejména ten kufr, protože můžete nechat uzamčené auto a otevřít si jen zadek). Dojmy z provozu: Jezdím 60% město, 30% dálnice, 10% silnice, spotřeba 7,2. Dynamika slušná, ale musí se točit. Nutnost častého řazení není taková hrůza, jak se píše. I táhlé kopce na D5 zvládá na 6 a drží přes 140km/h. Naopak podvozek není taková paráda, jak se píše. Je spíš komfortní, v zatáčkách pořád nevím, co si o něm myslet. Co mi fakt vadí, je značná hlučnost na dálnici, rádio není prakticky slyšet (!). Problémy, které se zatím vyskytly: Jednou nefungovalo startovací tlačítko, již se neopakovalo, jednou se po cestě na dálnici toto tlačítko rozblikalo oranžově, také se již neopakovalo. Občas napoprvé nezaklapne víko kufru a občas se auto chvěje během stání na volnoběh v důsledku nižších otáček. Dodávám, že nejsem hnidopich, u Forda jsem během 6let nehlásil v servisu jedinou závadu. Co se Mazdě opravdu povedlo, je design. Auto se každému líbí. Jinak z něho mám zatím rozporuplný pocit. Pokud se mi někdo ptá, zda moje další auto bude stejné značky, tak asi ne.

    Klady:
    Perfektní design
    Komfortní podvozek
    Pohodlná přední sedadla
    Slušná dynamika
    Zápory:
    Vysoká hlučnost ve vyšších rychlostech
    Nemožnost jakkoli si nakonfigurovat výbavu
    Řada drobných nepraktičností ve výbavě
    Vibrace při volnoběhu
    Jen sada na opravu defektů namísto rezervního kola

    vitezslav555, 25.06.2018 v 10:22 neutrální recenze

  • 1,4 - 2004

    Mohlo by to být perfektní auto, ale....první ročníky mají až příliš dětských nemocí.

    Klady:
    skvělý podvozek
    přesné řazení
    účinné brzdy
    výborné jízdní vlastnosti
    pěkný vzhled
    množství ukládacích prostor v interiéru
    Zápory:
    1,4 slabý motor
    vyšší spotřeba oleje
    tvrdé plasty v interiéru
    chybí kontrolka zapnutých světel
    praskající žárovky H7
    ovládací prvky po japonsku , např. stěrače se zapínají směrem dolů
    porucha řídící jednotky - nefunkční tachometr - kontrolka motoru - neopravitelné
    KORORZE - zadní lemy pření blatníky - výměna, zrezlé komplet odspodu

    jirkas.hos, 21.03.2018 v 11:00 neutrální recenze

  • mazda3

    Zapomněl jsem dodat - naftové motory u mazdy 3 NEBRAT!!! S nimi je trojka tuctové auto, jako octavie, opel, ford, golf...

    33355888, 09.01.2018 v 22:51 neutrální recenze

  • Bezkonkurenční vozítko!

    Omlouvám se, no na něco jsem zapomněl! Všechny trojky jsou dodnes vyráběny v JAPONSKU, v HIROŠIMĚ, a ne jako konkurence někde třeba na Slovensku, mizerně placenými domorodci nebo negramoty odkudsi z balkánu. Proto jsou auta vyráběná v JAPONSKU symbolem spolehlivosti a kvality! A na tento fakt málokdo bere zřetel! K vlastní škodě!

    Klady:
    už jsem napsal
    Zápory:
    taky

    33355888, 11.11.2017 v 18:34 neutrální recenze

  • Bezkonkurenční vozítko!

    Měl jsem možnost zkusit desítky značek, ale tak dobře vyladěné auto nenajdete. Používal jsem 323 sedan, poté další trojku, zase sedan a momentálně mám zase trojku sedan s dvoulitrovou atmosférou! A u Mazdy už zůstanu. 323 s 1.5l motorem vydržela 10 let a bez sebemenších problémů ujela vyše 400tis! Akurát vyžadovala co 5 let nástřik podvozku, jinak pouze olej, filtry a brzdy. Novší mazdu jsem prodal s najetými 220-ti tisíci naprosto bezproblémovými kilometry. Nástřik podvozku pouze jednou, jinak zcela bez koroze. Mazdy od r. výroby 2008 mají už antikorozní ochranu hl. podvozku, jako konkurence. S novou trojkou (2013) jezdím víc než 4 roky a nemá po jakékoli korozi ani stopy. Když poslouchám jaké potíže mají škodováci... zlatá mazdička!

    Klady:
    Skvělý podvozek a úžasný atmosférický motor, jiný bych už nikdy nebral. Kdo jednou zkusí....a jak parádně jezdí na sněhu a mokru v zimě. S obutými nokiany tvoří trojka nepřekonatelný pár. Trojka, a to Mazdy všeobecně, snad nejrychleji dosáhnou provozní teploty a tak v zimě topí naplno už po ujetí 1,5-2 km.
    Zápory:
    Asi pouze, že má míň místa vzadu, ale to je naprostá prkotina

    33355888, 11.11.2017 v 17:09 neutrální recenze

  • MAZDA 3 - G120 NEW

    Najeto 25 000, a taky mám rozporuplné myšlenky. Po dvou 6 co jsem před ní odjezdil mám stále dojem stísněného prostoru. Opravdu ve vysokých rychlostech auto plave, papírová spotřeba zcela nereálná, příšerná muzika. Je to moje 8 Mazda v řadě a je vidět, že se šetří kde se dá.

    Klady:
    Nevím
    Zápory:
    Nevím

    mmicek, 02.01.2016 v 14:46 neutrální recenze

  • MAZDA 3- G165 NEW

    Po 60.000 najetých kilometrech můžu už směle řící, že o ní něco vím. Narovinu- přes mnohé testy, které chválí podvozek mazdy, nemůžu tak úplně souhlasit. Je spíš komfortní, svědčí mu menší kola a plnější obutí. Na sportovní jízdu moc není, deset let staré Audi nebo Mitsubishi bude jistější a zábavnější. Zato do města ideální auto, krásně se s ním parkuje a asistenti opavdu pomáhají. Spotřeba v průměru sedm litrů, ale je nutno započítat i jízdy daleko za povolenou zákonnou hranicí. Jde to i pod pět a jde to i nad osm. S touto Mazdou se svezete jen s letními gumami a s hodně velkou dávkou odvahy. Jinak budete nemile překvaeni, jak je nedotáčivá, jak nezasahují žádní `ESP a pod., řízení plitké, ve vyšších rychlostech nad 170 km/h se auto rozhoupe a rozplave. Zato v legálních rychlostech je auto velmi jisté. Pro automobilové nadšence: zkuste raději Hondu C, Mitsu L, BMW 3, Audi A3 a teprve potom vybírejte. Jinak ale mnohem lepší, než škodovka nebo hyundaééé

    Klady:
    Krásná
    Tichá
    Pohodlná
    Absolutně bez poruch- auto po 60 tis. km je jak nové- i skrze tvrdé zacházení
    Zápory:
    Slabá
    Měkká
    Bez emocí

    eva-hruskova, 24.12.2015 v 00:34 neutrální recenze

  • MAZDA 3 1,6 77kw

    Dobrý den.Máte někdo zkušenost s přestavbou na ETHANOL?? Díky

    roman.kostelnak, 29.10.2015 v 17:16 neutrální recenze

  • Mazda

    Mazda 3 1.6 DiTD Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s M3 a tímto motorem..Děkuji za odpovědi:-)...Mazdu jedině v benzínu, toť staré pravidlo......Mám 11 v řadě a nedám dopustit.

    mmicek, 20.10.2015 v 20:06 neutrální recenze

  • Mazda 3 1.6 DiTD

    Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s M3 a tímto motorem..Děkuji za odpovědi:-)

    rrabinak, 12.10.2015 v 23:10 neutrální recenze

  • MAZDA3

    info od majitele? Josef.goebel@seznam.cz

    josef.goebel, 01.02.2015 v 12:35 neutrální recenze

  • Mazda 3 automat

    Zdravím, má někdo zkušennosti s Mazdou 3 s automatickou převodovkou? Jak reaguje, jaká je poruchovost, kolik stojí případná oprava apod? Jakékoliv info ocením, předem díky.

    zidane5, 14.07.2014 v 14:33 neutrální recenze

  • Mazda 3 vs. Ford Focus

    Dobrý den, rozhoduji se o koupi novějšího vozu. Váhám mezi Focusem a Mazdou 3. Mohli byste mi prosím poradit, který byste zvolili vy? Jde mi o vozy kolem r. 2008 s najezdem do 75000, cenove kolem 150k. Které je kvalitnější? Díky za reakce

    busabi, 15.05.2014 v 17:59 neutrální recenze

  • Dotaz

    Mám zájem koupit mazdu 3 v sedanu ale teď sem se někde dočetl že toto auto si oblíbil hmyz zvlášť pavouci kvůli nějakému benzínovému prosakování......někdo nějaká zkušenost z hmyzem?

    trkev, 09.04.2014 v 12:36 neutrální recenze

  • Mazda 3 v Naftě

    Tak k tomu tomu motoru 1,6 v naftě měl jsem ho rok a za tu dobu s tim nebyl zadny problem... motor je zivy a spolehlivy ...

    fojta.jan, 22.01.2014 v 07:59 neutrální recenze

  • Mazda 3 v naftě poraďte

    Prosim váš o radu jestli máte nějaké zkušenosti s motorem 1.6 v naftě. Přemýšlim mezi benzínovou či naftovou variantou. Zajímá mě hlavně spolehlivost na co motory trpí a vypozorované zkušenosti od majitelů. Na internetu jsem se dočetl, že ten samý naftový motor má Ford Focus :-/

    baumruk4, 08.01.2014 v 23:53 neutrální recenze

  • MAZDA 3 1,6 SEDAN

    auto má skvělé jízní vlastnosti požitek z řízení je tak dokonalý, krátké dráhy řazení ,spotřeba 7,3 l /100 nádherný interiér vše funguje bez chyb ,žadné větší investice jen olej a filtry.

    remgi, 23.09.2013 v 11:22 neutrální recenze

  • Mazda 3 1.6 benzín

    dobrý den mám dotaz jestli se vyrábí mazda 1.6 benzín s 6 stupňovou převodovkou,nějací prodejci to mají napsáno ve výbavě ale nikde jsem neviděl že by to tak bylo dík za radu

    pavelreichelt, 14.04.2013 v 11:52 neutrální recenze

  • mazdy 3 v naftě.

    zdravim všechny majitele těchto skvělých Japonských strojů. Jsem též majitel mazdy 3 s atmosferickým benzínovím motorem 1.6 S autem jsem nadmíru spokojený vše funguje bez problému, až na korozi karoserie, kde už mam chycené rezem oba dva lemy a ze spoda už te to také bída, ale to jsem zminovat nechtěl. Všichní říkají, že Japoncí mají benzínové motory jako jedny z néjlepších. A již delší dobu mi v hlavě leží, že bych tu benzínovou mazdu vyměnil na naftovou. Jezdím hodně po městě, takže krátké trasy, ale zase s benzínem ta spotřeba po městě je dost vysoká, chtěl bych se zeptat majitelů jak vám chodí mazda s naftovým motorem, jaké má záludnosti a tak? děkuju za každou radu i za zápornou.

    hon.ver, 02.08.2012 v 16:04 neutrální recenze

  • Re:Zavazadlový prostor

    Mazda 3, HB, 1,6 benzín, jsme 4 členná rodina (děti 4roky 1rok). V kufru ještě vozíme hluboký kočárek, sportovní tašky pod/na zadní sedadlo, igelitové tašky dtto zbývající prostor v kufru. Nutně vozíme střešní box (cyklosedačky, přilby, boty, lehčí igelitky sport. potřeby, v zimě lyže). Kola řešíme cyklonosičem vzadu na kouli. Cyklonosič s pojistkou, která umožňuje vysunutí a sklopení posuvné části, takže do kufru se dostanu v poho aniž bych sundával kola z nosiče (jen musím odpojit elektro ze zásuvky). Takže za 1min je kočárek z kufru venku. A spotřeba s takto obloženou Mazdou ? Teď jsme se byli na dovče ve Špindlu, tam 6,5 zpátky 5,5 ... ani závod ani brzda, prostě plynulá jízda s co nejvíc konst. otáčkami 2000-2500, z kopců volnoběh, kola přifouknutá na 2,3-2,4 atmosféry.

    ironford, 16.07.2012 v 10:24 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání