Aktuální nabídka inzerátů Mazda 3

Zkušenosti majitelů s Mazda 3


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Mazda 3 1.6 benzín

    Kupoval jsem 107000 najeto, byla jako nová, udržovaná. Já teď najel okolo 40000 a jsem naprosto spokojený. Jen trochu víc praskají žárovky - měnil jsem už asi po třetí :) Spotřeba průměr 7.0. Jezdím s tím denně do práce 40km a zpět. Jezdí se s tím skvěle, nemám co bych vytknul. Možná jak někdo psal méně místa vzadu. Nechal jsem preventivně namazat podvozek proti rzi - je to japonec a slyšel jsem že ty reznou, tak uvidím jak bude bojovat s nasolenými silnicemi tady v ČR, ale doufám že vydrží, protože je to naprosto bomba auto. :)

    d.sperker, 18.12.2018 v 09:57 kladná recenze

  • Mazda 3 BK 2009, 1,6i 77 kW

    Zábavné auto, oproti jiným hatchbackům velký kufr. Zatáčky střihá jak z partesu, nedotáčivosti jsem si na rozdíl od jiných pisatelů nevšiml. Vzadu trochu míň místa, ale to neřeším. Dlouhodobá spotřeba 6,5 l.

    Klady:
    podvozek
    spotřeba
    dobře svítí
    tvrdé plasty, ale dobře spasované
    Zápory:
    sklony ke korozi
    na nerovnostech občas odskakují kola
    přeposilované řízení

    majkee44, 06.11.2018 v 15:23 kladná recenze

  • Mazda 3 BK rv.2005

    Tento model mám již podruhé. Poprvé benzín s LPG jako zánovní auto staré 4 roky, Nyní mám relativně zachovalý starší diesel. Obojí z Itálie a bez koroze. První benzinová měla v cca 90 tisících již při koupi špatné kotouče. Oprava stála tehdy včetně nových destiček asi 5000,- Kč. Ta naftová s neověřenými kilometry má kotouče v pořádku, ale destičky jsou na výměnu, vydrží tak do zimy. Co se týče jízdních vlastností jsem s tímto modelem max. spokojený. Mě to auto prostě sedí a max. vyhovuje. Je sice trochu tvrdší, ale je na ně spoleh. V zimě i jako předokolka neměla nikdy problém jak na sněhu, tak i v břečce. Tři budíky a celkové uspořádání mi také vyhovuje, oproti třeba první verzi Octavie super. Vše šlapalo bez závad, jen obě auta měla problém s předním stahováním oken. Spotřeba benzín cca 7 litrů, v plynu 8 litrů. Plyn ale zlobil, po 50 tisících se podpálily dva výfukové ventily a oprava byla celkem drahá, celkově cca 25 tisíc korun. Po najetí cca 55000 km šla do světa. Druhý kousek je diesel s motorem 1,6 HDi 80 kW. Jízdní vlastnosti stejné, akcelerace horší. Turbo je maličké a zabírá podle rychlosti zhruba kolem 2000 otáček. Spotřeba super, průměrka 5,4 l/ 100km, po dálnici když nespěcháte tak se dá frčet i za 4,8 litrů. Motor krmím Castrolem a bez problémů. Mazda BK se mi líbí víc než novější BL po faceliftu. Také ještě můj model nemá filtr pevných částic, takže o starost méně. Mám již třetí vůz značky Mazda, první byla 121 ( licence Ford Festiva) . Tahle značka je prostě srdcovka.

    Klady:
    Dobré jízdní vlastnosti. S kvalitním obutím sedí jak přibitá a hodně snese.
    Na svou dobu slušná výbava a dobré zpracování, oproti Octavii 2 stále dost vpředu.
    Vzhledově líbivá a jako většina modelů značky Mazda prostě svá.
    Opravy již dnes cenově v rozumné úrovni díky široké paletě alternativních dílů.
    Diesel dobrá spotřeba.
    Celkově velmi bezpečná, v předním nárazníku je fakt dobrá profilovaná traverza.
    Kvalita celkového zpracování velmi dobrá.
    Zápory:
    Zlobí přední okna.
    Diesel horší akcelerace, u benzínu dostačující vzhledem k dané motorizaci.
    Trpí venkovní těsnění a plasty. Slunce jim prostě nesvědčí!
    Světlomety s xenony časem velmi zažloutnou.
    Hodně citlivé servo, musíte si na to zvyknout.

    miki.69, 29.08.2018 v 22:20 kladná recenze

  • mazda 3

    -Všechny BENZÍNOVÉ Mazdy jsou z Hofu, sorry. JG! Podívejte se na výrobu v Mexiku a v Hofu! Pochopíte. Mazda má tenší plechy protože jsou z kvalitního vysokopevnostního plechu! Opel stejné kategorie je o 200 kg těžší, Octavia taky. -Každé auto rezne, neudržované. Viděl jsem spoustu Mazd 15-ti i víc letých korozeprostých, mám i bohatou vlastní zkušenost. I když Mazdy 3 první generace, podotýkám bez minimální péče, měli potíže se rzí na lemech hl. zadních blatníku, tak podvozkové díly jsou nadstandardně robustní a velice trvanlivé! Plechy s počínající korozí lze okamžitě a levně vyléčit, což je vždy příznivější než zlyhání důležitých motorových částí. -Laky jsou, jsou bohužel díky po..baté ekologii vodové, takže měkké. Ale to je u všech aut. Takže se musí o ně pečovat. Tloušťka je zcela standardní. Vpředu, vzadu, cca150-170 mikro, zbytek pod 150, průměr 120! Mám přední nárazník a kapotu polepenou fólií, podvozek a dutiny DINITROLEM PROFESIONÁLNĚ ošetřené ihned po koupi. Náklady cca 5 tisíc.Vedle ceny auta prkotina, ale velice důležitá. Doporučuji u jakéhokoliv auta, nejenom u Mazdy. -Ale v čem je M3 s dvoulitrem, nejenom ve své kategorii zcela nedostižná, je řízení! Zkuste a nebudete chtít vystoupit. Taky mám násobnou zkušenost.

    Klady:
    Zbytečné psát, třeba zkusit. Odhlučnění je nadstandardní, vpředu je motor neslyšitelný, na zadních sedácích pouze aerodynamický, od kol taky super.
    Atmosféry nejsou vůbec přeceňované, bral bych klidně znovu i karburátory. Diesle jsou v osobních autech zvěrstvo, toť můj názor. Ty euronormy také.
    Servis si snad můžete vybrat?
    Zápory:
    Pro mne žádné.

    33355888, 08.01.2018 v 17:29 kladná recenze

  • MAZDA 3

    Ke komentářům níže: Nová M3 nemusí být nutně z Japonska, naopak- většinou jsou z Mexika (nechápu, že v tom někdo v 21. století hledá nějaké klady nebo zápory - opravdu si myslíte, že v Hirošimě pracují ve fabrice pana Matsudy jen precizní a vytrvalí Japonci? Nebo v Mexiku jen líní a nezodpovědní Mexičané? Stereotypy jsou holt stále IN.) -Země původu se pozná snadno podle VINka. Pán se diví, že mu po čtyřech letech nekvete auto? Proboha, to snad ne--- počkejte si ještě jednou tolik a uvidíte sám --- i nová M3 má slabou antikoro úpravu, tenoučké plechy a horší laky. Chce to ošetřit podvozek a dutiny, pravidelně auto ručně mýt, pečovat o lak a problémům předcházet. Byl jsem donedávna majitelem nové M3 ,vím ,co píšu.

    Klady:
    120 000km bez jakékoliv závady
    Na sněhu a mokru skvělá, chová se to jak čtyřkolka, vyhrabe se to odkudkoliv
    Ve městě je jí dobře, skvěle se ovládá
    Je krásná, BOSE audio je pro posluchače údernější muziky úplně nej, svítí a brzdí výborně
    Zápory:
    Autoriz. servisy bída
    Horší antikoro, laky i utlumení kabiny
    Diesel SkyActive nebrat!
    Atmosféry jsou -popravdě- trošku přeceňované, ale zato budou jistě odolné

    josef.goebel, 13.12.2017 v 11:14 kladná recenze

  • MAZDA 3 G165 2014

    Reakce na zkušenosti podemnou: žádný head-up display se nikde nezrcadlí, navigace když nenaviguje tak prostě nic nedělá. Loketka je na hraně, ale dá se to. Je to spíš pohodlné auto, doporučuji slabší verzi s dlouhými kvalty a menšími koly- ta je tichá,pohodlná a jezdí za 4 litry benzínu (když se chce) Při dodržování pravidel sil. provozu u nás toto auto nemá ve své třídě konkurenta- ovládá se jako hračka a je super. Pro závodníky to není! 165 koní se mi zdá spíš jako 140. Podvozek není tak jistý jak by mohl být- když se jede fakt rychle, nemá jistotu, auto lehce znervozní. Ale kupte si ji! Je krásná a dlouho vydrží a nevypadá jako krabice od bot nebo zpuchlá bublina. Jo a i ta silnější verze jezdí klidně za pět litrů a odpustí vám hodně chyb. Na protichůdnosti recenzí tady na sautu je vidět ,že každý má jiné požadavky a jinak to auto cítí, takže na recenze kašlete a kupte si to co se vám líbí (ženskou jste si taky nevybrali protože umí mýt okna a ví kde mají zrovna levný mlíko, že?). Myslím si, že se Mazda pokusila udělat univerzální auto pro všechny možné kategorie klientů, ale ani jednomu nevyhoví dokonale

    Klady:
    vzhled, brzdy, světla, board computer, BOSE!!! - hraje nejlíp!!! ,cena, ovládání ve městě i mimo ně, spotřeba, interiér na úrovni, jedinečná alternativa vzhledem k současné zoufale stejné produkci aut. Klady vítězí nad zápory
    Zápory:
    na dálnice není, řazení občas ztuha, nedostatky ve zpracování, ani ryba-ani rak - verze 165, zvuk motoru a výfuků, minimum aplikací- na japonce ten systém HMI dost podcenili

    scheeva92, 04.06.2016 v 01:42 kladná recenze

  • Mazda 3 '2015 Hatchback 165ps

    Čtvrtá Mazda, za rok najeto 36 tisíc km. V rámci třídy a cenové hladiny za mě jednoznačně nejlepší podvozek, se 165koňovým motorem velmi dobrá dynamika (statně se drží i třeba Octavie RS, která mu ujede až na dlouhých rovinách nebo na dálnici ve vyšších rychlostech - i kvůli velmi krátkému zpřevodování Mazdy), dlouhodobě výborná spotřeba 7.0 l i při mém velmi svižném každodenním ježdění s velkým podílem dálnic a Prahy, vyhovuje mi i tvar a velikost sedadel a obecně možnost nastavení velmi nízko na skoro rovné nohy. Bluetooth i audio funguje perfektně, navigaci jsem použil asi 3x a nic moc, podobně hloupá a nepřesná, jako např. Google Maps, akorát méně aktuální a nemá traffic info v ČR - na navigaci, která by se vyrovnala dobré lidské znalosti daných tras a provozu stále marně čekám. Jako každé auto, ani tohle není zcela univerzální. Pro větší rodinu nebo vyšší lidi je malé. Pro vyznavače vyloženě sportovní jízdy je slabé a podvozek i brzy by mohly být ještě ostřejší. Pro vyznavače klidné jízdy je tvrdé a hlučné. Pro dlouhé dálniční přesuny vadí zbytečně krátké převody (např. i to, že nejde v přípojném pruhu zrychlit na 130 km/h bez nutnosti řadit čtyřku - trojka je cca do 120 km/h, pokud to nechci točit až do aktivace omezovače). Níže vidím nějaké stížnosti na stabilitu ve vysokých rychlostech - poměrně často jezdím kolem 180 km/h, v Německu i k 200 km/h a nic divného jako výrazné plavání nepozoruji, zkuste si tu samou rychlost v jiných autech stejné velikostní a cenové hladiny... rozhodně to nebude lepší než v Mazdě. Každé auto ve velké rychlosti změkne. Občas mám příležitost řídit sportovní auto jako 911 nebo F-Type, nebo velkou silnou limuzínu typu A6, a to je samozřejmě někde jinde, ale s tím nejde malé krátké lehké auto za 600 tisíc srovnávat. Podle mě je to ale jasná volba pro řidiče menšího vzrůstu (přip. s partnerkou nebo rodinou s malými dětmi), který nemusí často jezdit daleko po dálnicích, nebojí se předjíždět a jezdit svižně nad rychlostním limitem, chce trochu praktičnosti bez závratných provozních nákladů, nechce utrácet za "prémiovku" nebo jezdit starším autem, a ocení dobrý zvuk, slušně ergonomický interiér a vizuálně pěkný exteriér auta. Pro takového konkurenční značky prakticky nemají co nabídnout.

    Klady:
    Vzhled, lidé se i v květnu 2016 občas otočí nebo okukují na parkovišti
    Proti předchozím Mazdám o něco lepší zpracování interiéru (konečně!)
    Výborná dynamika na okresních silnicích v reálném provozu
    Skvělá spotřeba vzhledem k dynamice motoru
    Velmi slušný podvozek v rámci třídy, subjektivně nejlepší mezi neprémiovými auty... v zatáčkách na kvalitním asfaltu a při dobrém obutí (u mě 18" Michelin PilotSport) drží a drží
    Nízká cena vzhledem k výbavě a motoru (nejvyšší nejsilnější model vč. veškeré myslitelné výbavy za 600)
    Pohodlný interiér pro osoby menšího vzrůstu (máme 174cm a 169cm, sedadla perfektně padnou v každém směru, loketní opěrka vyhovuje, rozsah nastavení sedadel je s velkou rezervou i pro mě i pro ženu)
    HMI ovládání palubního systému je super - rychlé, jednoduché, na logickém místě
    Xenony slušně svítí, velmi dobrý zvuk Bose, pěkná grafika i podsvícení přístrojů v noci...
    Zápory:
    - Velmi hlučná na dálnici, především kvůli krátkým převodům a špatně odhlučněnému odvalování kol
    - Krátké převody dělají delší dálniční převody trochu utrpením
    - Omezené pohodlí kvůli tvrdšímu podvozku
    - Headsup displej a zejm. jeho sklíčko se nepříjemně odráží v čelním skle
    - Displej navigace a dalších funkcí se nedá zcela vypnout, i při vypnuté navigaci se občas rozsvítí při změně silnice (napíše v řádku název nové ulice nebo číslo silnice - opravdu i když se nenaviguje)
    - Velmi nestandardní rozměr 18" pneu = vysoká cena
    - Nemožnost používat dotykový panel za jízdy
    - Start/Stop systém nelze trvale vypnout

    ondrejk, 31.05.2016 v 14:46 kladná recenze

  • Mazda 3 BL

    Mám asi rok Mazdu 3 (BL), r.v. 2009. Je to 1,6 v dieselu. Parádní spotřeba kolem 4,5l nafty/100km. Po předchozích zkušenostech s jinými značkami (Renault, Fiat, VW, Seat) nedám na tohoto japonce dopustit. Prima svezení, vnitřní komfort super, vše pro řidiče na svém místě. Oceňuji zejména bezvadně fungující HF, pomocí kterého lze nejen telefonovat, ale i přehrávat MP3 z mobilu či tabletu, přičemž to vše ovládáte tlačítky na volantu. Trošku mi jen dělá problém vestavěná navigace, ale to proto, že k ní nebyl při koupi návod. Za celý rok absolutně bez poruch, zimní starty bezproblémové i když auto stojí venku, vždy chytne na první otočení klíčku. Mám na tom 17" kola, na silnici sedí, jízdní vlastnosti velmi dobré, akcelerace parádní. Velká výhoda v zimě - brzy topí!

    Klady:
    Super spotřeba
    Bezvadné HF
    Zápory:
    - ani nevím

    jkfk, 18.03.2016 v 08:27 kladná recenze

  • Mazda 3 - 77kW 1.6 benzín (LPG) r.v.2006 automat

    Vlastním Mazdu 3 1.6 benzín r.v.2006 od února 2012, tou dobou najeto 35.000 km, o měsíc později předěláno na LPG (ve 40.000 km), dnes 3.12.20115 stav tachometru 117.000 km, 1x měněny kotouče a brzd.destičky a zřejmě kvůli LPG v červnu 2015 výměna výfuk.potrubí (podpálený ventil), cena opravy 13.000 Kč. Jinak bezúdržbové vozidlo, naprostá spokojenost. Škoda jen, že nemá vyhřívané čelní sklo a sedadla. Spotřeba LPG v automatu od 8,0l/100km, při opravdu dynamické jízdě klidně i 10,5l/100km. Celkově NAPROSTÁ SPOKOJENOST za ty peníze.

    Klady:
    - vynikající podvozek, takže super jízdní vlastnosti
    - perfektní funkce DSC (dynamic stability system) díky čemuž za Vás auto vyžehlí i přepálenou zatáčku na mokru nebo listí
    - motor se rychle zahřeje, takže po 2km jízdy začíná krásně topit
    Zápory:
    - automatická převodovka má je 4kvalty
    - nemožnost lěpší výbavy (vyhřívané čelní sklo a sedadla)
    - parkovací senzory v dešti někdy nefungují správně, ale to je asi konstrukční vlastnost

    baki84, 03.12.2015 v 19:38 kladná recenze

  • Mazda 3 1,4, 2008 HB

    Přesedlal sem ze Škody na Mazdu, půlroku s ní jezdím a naprostá spokojenost, výbava suprová a ne tak okleštěná jak ve škodovce,spotřeba ucházející, na dálky kolem 7l na 100km,pohodlná, ani po delší trase nejsem zmuchlanej jak ve Škodovce, podvozek je moc povedenej, v zatáčkach sedí jak přibitá.Vzhledově moc pěkná, žádná hranatá kraksle jako VW nebo Šchade. Mám zkušenosti s Volkswágnama a Škodovkama, ale Mazda jednoznačně vyhrává. Klidně si vychvalujte tz svoje wágny atd...Tohle japko se prostě se povedlo, jak motoricky tak vzhledově

    Klady:
    Povedené auto
    Zápory:
    snad jen trochu hlučnější podvozek ale asi taky záleží na čem je obuto, jinak nemám výhrad

    donth78, 16.05.2015 v 03:43 kladná recenze

  • Tak jsem si udělal radost

    Jsem asi závislák. Ne na drogy, ale na Mazdu. Mám již čtvrtou a stále obdivuji ten pokrok. Před 14 dny jsem vyměnil pětiletou , s 87 tisíci km za novou Sky active 1,5ccm. A opět zlepšení. I když je toto auto řazeno do nižší střední třídy, uspokojí i náročnějšího řidiče. Mám zatím najeto něco přes tisíc km - za 14 dní a naprostá spokojenost. Japonci prostě umí.

    Klady:
    Je to auto pro středně náročného, s dobrou spotřebou, navíc jsem volil červenou metalízu, krásný vzhled a úpravy jak na masce, tak zádi vozu jsou moc zdařilé. Prostě povedené auto.
    Zápory:
    Možná lepší reproduktory, jinak nic.

    ota.bures, 01.05.2015 v 11:56 kladná recenze

  • MAZDA 3 New HB G165 Revolution 2015

    Alternativa k Golfu,i30, Swift. Dvoulitrový atmosferický čtyřválec táhne od nějakých 1300ot./min, v tomto nejsilnějším 165k provedení se dodává se šestistupňovou manuální přvodovkou, která má rychlosti těsně u sebe, řazení je radost, na dálnici ale točí při 130km 3300ot. Auto je tiché, pohodlně si v něm najdete pozici za volantem (vysoko i pěkně vleže), výhled dopředu a do stran skvělý, vzad už trošku horší. Kufr tak akorát, s dost vysoko položenou hranou. Subjektivně: loketní opěrka s výřezem je pro mě nepraktická, parkovací senzory ukazují dost zpomaleně-hodila by se spíše kamera, osvětlení kufru není automatické, senzor stěračů si často dělá,co chce, head-up display je sice fajn, ale když se v řízení střídate s jinak vysokou osobou, musí se často nastavovat, abyste tam něco viděli. Líbí se mi zvuk z Bose, je čistý a hraje dost nahlas, skvěle brzdí, skvělé xenony, klima pracuje precizně. Navigace a celý systém pracuje dobře, trochu mi ale chybí tlačítka pro přímou volbu.¨Pokud byste chtěli srovnání nebo uvažujete o koupi, klidně mě kontaktujte mailem (nejsem prodejce)

    Klady:
    sedí na silnici líp než konkurence o třídu výš
    ticho a klid v kabině, interiér na úrovni Audi
    spotřeba 7l, výkon, řazení
    audiosystém Bose, design auta
    Zápory:
    loketní opěrka mi nevyhovuje- některé další prvky se špatnou ergonomií
    nemožnost si nakonfigurovat vlastní výbavu
    silnější verze 165 má krátké kvalty, šestka by se hodila dlouhá
    dosáhnout papírové spotřeby je prakticky nemožné
    od motoru jsem čekal větší chuť k životu- ale mám teprve 3000km za sebou

    josef.goebel, 01.02.2015 v 12:34 kladná recenze

  • Mazda 3 2010 TX plus - motor 2,0 istop

    Najeto 65 000 km, spotřeba kolem 7 lit.

    Klady:
    - spolehlivé
    - pružný a silný motor s šesti stupňovou převodovkou
    - dobré dílenské zpracování
    - skvělá náprava a výborné jízdní vlastnosti
    - výbava
    Zápory:
    - tenký lak
    - šestý převod by mohl být dále od pátého
    -u sedanu nešlo objednat xenony a halogeny svítí velmi málo
    -istop sice funguje velmi dobře a reaguje na křižovatkách rychle, ale pokud se jezdí krátké trasy a baterie se nedobíjí, jsou poté se systémem istop problémy=> odchází baterie (naštěstí se dá istop po startu vypnout tlačítkem)

    vembli, 03.01.2015 v 21:31 kladná recenze

  • Mazda to je bomba

    Jak jsem psal již několikrát - mám nyní v pořadí třetí M3 sedan 1,6 - čtyři roky s ní drandím, najeto 80 tisíc. Absolutně bez sebemenší závady. Je po první povinné OTP a výsledky jsou jak u nového vozu. Co dodat, když budu někdy v budoucnu kupovat nový vůz, bude to jedině MAZDA- BOMBA. Dvoulitr by se mi líbil, šestikvalt. Tak snad se ještě dočkám. Zdravím tímto všechny Mazďáky.

    Klady:
    Nedají se popsat, chyběl by mi papír
    Zápory:
    Absolutně žádné. Snad jen můj věk (68)

    ota.bures, 22.10.2014 v 17:15 kladná recenze

  • Zkušenosti s Mazdou 3

    Dobrý den. Rád bych se podělil o své zkušenosti s Mazdou. Máme od počátku roku 2005 Mazdu3 1.6i v LPG. Automobil jsme zakoupili jako nový. LPG do něj přišlo hnedle po ujetí 10tis/km. Jediný problém, který za svou téměř 10let kariéru zažila (2x ročně Chorvatsko ve 4lidech a zavazadli až po střechu), je lehká koroze na dveřích spolujezdce pod krycí fólii (sloupek). V Mazdě už nás objednali na výměnu zdarma. Jediné co se mi na Mazdě konstrukčně nelíbí je otevírání kufru, jelikož nemá žádné madlo!! Ale to je vážně jediná věc, která mě na tomto autě mrzí. Podvozek, motor, brzdy do teď bez zásahu mechaniků (až na standardní výměny provozních náplní, kotoučů a desek ). Takže shrnutě po 135tis/km a téměř 10 letech stáří žádný problém!!! Proto jsme se rozhodli pořídit novou Mazdu3 2.0i opět v sedanu a neprohloupili jsme. Spotřeba krásných 5.3l, takže jen o chlup více než udává výrobce. Spotřeba staré Mazdy v benzínu mezi 6-7litry, v LPG 1.32kč/km. Na LPG jí předělávat zatím nebudeme, jelikož přímé střikování plynaři nedoporučují. Prý z důvodu nevychytanosti plynových materiálů. Šťastným kilometrům zdar.

    Klady:
    kvalita dílenského zpracování
    kvalitní podvozek, kvalitní motor
    u nového modelu více než uspokojivá spotřeba vůči výkonu
    nadčasový vzhled
    Zápory:
    u starého modelu řešení otevírání kufru (žádné madlo)
    u nového modelu jen to, že jsme nevědli jakou verzi, jestli HB, nebo sedan, obě jsou krásné :-)

    defort.o, 09.10.2014 v 17:18 kladná recenze

  • Mazda 3 1,6 sedan

    Měl jsem 323 f s obsahem 1,5 l na lpg. Najezdila něco málo přez 250 000 km z toho asi 170 000 na plyn. Byla doma osm let a jezdila do poslední chvíle. Pak ji jeden dědula nabral na zadek a bylo po ní. Teď mám trojku z roku 2004 , taky na lpg a najezdil jsem na ní 30 000 km. Na plyn už má nalítáno asi 50 000 a bez problémů. Já osobně jsem spokojen. Je to jen o šťastné ruce při výběru a chování předešlého majitele. Pokud je člověk prase, tak nevydrží nic.

    vepeto, 05.03.2014 v 20:24 kladná recenze

  • Mazda 3 1,6benzín

    Skvělé jízdní vlastnosti, po dvou letech první oprava. Absolutní spokojenost. Skoro!!!Spotřeba je tragická, jakmile jsem překročil 100 000km, spotřeba mi šla na 8-8,5l .V zimě to byla čistých 10l šel jsem z toho do kolen. Byl jsem v mazdě pro radu a seřízení motoru, ale vše bylo v pořádku. Dodržuji pravidelný servis. Tak nevím:-( !!! A to nemluvím o tom, když seslápnu plyn razantněji. Co z toho všeho plyne? Mazdu 3 bych si určitě pořídil opět. Ale volil bych asi 2,0l který pokud se nepletu má 6 stupnů.

    Klady:
    Skvělý podvozek, jízdní vlastnosti, interiér, minimum oprav
    Zápory:
    Spotřeba, chybějící 6 stupeň

    mirda.rob, 07.05.2013 v 11:57 kladná recenze

  • Mazda 3

    Tak se Vám opět ozývám po roce. Drandím se svojí trojkou - v pořadí mám již třetí Mazdu, třetím rokem. Mám nalítáno přes padesát tisíc a opět konstatuji, že je to auto SUPER. Spotřeba je při průměrné rychlosti dle počítače 56 km - 7,2 l. O rezi, jak někteří kolegové píšou není ani stopy.

    Klady:
    Pro normální každodenní jízdu super auto. Měsíčně jezdím k dvěma tisícům km. Bez jakékoliv údržby. Jen za rok filtr a olej.Prostě auto, které jak mi jeden majitel autoservisu řekl - to není auto do servisní dílny.
    Zápory:
    Snad by si zasloužila jednašestka - 6. převodový stupeň. Jinak vůbec nic.

    ota.bures, 16.04.2013 v 13:39 kladná recenze

  • mazda 3 diesel 1,6

    Vlastním M3 diesel tři roky, rok výr 2005,při koupi 83t. km,nyní132t.. Závady jen výměna omezovače napětí za cca 1500kč. Jinak jen běžná údržba a výměna náplní. Spotřeba mezi 5,3 /100 v létě a 5.8/100 v zimě,jezdím s plně obsazeným vozem(5 osob). Tankuji jen Vervu nebo OMV maxx motion, běžná česká nafta nevyhovuje potřebám motoru. Výměna oleje po 12-15 tisíci kilometrů,ne později!!!! Kvůli turbu. Auto můžu vřele doporučit, teď v zimě topí po ujetí snad jen dvou kilometrů, podvozek je famozní,auto mrštné a svižné. Co se koroze týká mám auto dovoz z FR. a zatím snad jen dva malé flíčky na levém lemu. Krásný a spolehlivý vůz.

    Klady:
    podvozek,spolehlivost,je hezké
    Zápory:
    obtížný přístup k předním žárovkám

    bedlouch, 19.02.2013 v 20:14 kladná recenze

  • To melda25

    Motoru 2.0 se určitě neboj - spotřeba kolem 7-8l, když tomu na dálnici dáváš i 9, ale zase když jedeš dálku ekonomicky, dá se dostat i pod 6l ! Mazdu máme několik let a až na pár drobností, se nic podstatného neměnilo. Nehledě na to, že 2.0 má oproti jiným slušnou výbavu. Jediné mínus je karoserie, která bohužel rezne.

    Klady:
    Výbava
    Spolehlivost
    Relativně pěkná spotřeba
    Zápory:
    Reznoucí karoserie

    majky006, 29.08.2012 v 09:26 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání