Aktuální nabídka inzerátů Mazda 3

Zkušenosti majitelů s Mazda 3


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Mazda 3 1.6 benzín

    Kupoval jsem 107000 najeto, byla jako nová, udržovaná. Já teď najel okolo 40000 a jsem naprosto spokojený. Jen trochu víc praskají žárovky - měnil jsem už asi po třetí :) Spotřeba průměr 7.0. Jezdím s tím denně do práce 40km a zpět. Jezdí se s tím skvěle, nemám co bych vytknul. Možná jak někdo psal méně místa vzadu. Nechal jsem preventivně namazat podvozek proti rzi - je to japonec a slyšel jsem že ty reznou, tak uvidím jak bude bojovat s nasolenými silnicemi tady v ČR, ale doufám že vydrží, protože je to naprosto bomba auto. :)

    d.sperker, 18.12.2018 v 09:57 kladná recenze

  • Mazda 3 BK 2009, 1,6i 77 kW

    Zábavné auto, oproti jiným hatchbackům velký kufr. Zatáčky střihá jak z partesu, nedotáčivosti jsem si na rozdíl od jiných pisatelů nevšiml. Vzadu trochu míň místa, ale to neřeším. Dlouhodobá spotřeba 6,5 l.

    Klady:
    podvozek
    spotřeba
    dobře svítí
    tvrdé plasty, ale dobře spasované
    Zápory:
    sklony ke korozi
    na nerovnostech občas odskakují kola
    přeposilované řízení

    majkee44, 06.11.2018 v 15:23 kladná recenze

  • Mazda 3 BK rv.2005

    Tento model mám již podruhé. Poprvé benzín s LPG jako zánovní auto staré 4 roky, Nyní mám relativně zachovalý starší diesel. Obojí z Itálie a bez koroze. První benzinová měla v cca 90 tisících již při koupi špatné kotouče. Oprava stála tehdy včetně nových destiček asi 5000,- Kč. Ta naftová s neověřenými kilometry má kotouče v pořádku, ale destičky jsou na výměnu, vydrží tak do zimy. Co se týče jízdních vlastností jsem s tímto modelem max. spokojený. Mě to auto prostě sedí a max. vyhovuje. Je sice trochu tvrdší, ale je na ně spoleh. V zimě i jako předokolka neměla nikdy problém jak na sněhu, tak i v břečce. Tři budíky a celkové uspořádání mi také vyhovuje, oproti třeba první verzi Octavie super. Vše šlapalo bez závad, jen obě auta měla problém s předním stahováním oken. Spotřeba benzín cca 7 litrů, v plynu 8 litrů. Plyn ale zlobil, po 50 tisících se podpálily dva výfukové ventily a oprava byla celkem drahá, celkově cca 25 tisíc korun. Po najetí cca 55000 km šla do světa. Druhý kousek je diesel s motorem 1,6 HDi 80 kW. Jízdní vlastnosti stejné, akcelerace horší. Turbo je maličké a zabírá podle rychlosti zhruba kolem 2000 otáček. Spotřeba super, průměrka 5,4 l/ 100km, po dálnici když nespěcháte tak se dá frčet i za 4,8 litrů. Motor krmím Castrolem a bez problémů. Mazda BK se mi líbí víc než novější BL po faceliftu. Také ještě můj model nemá filtr pevných částic, takže o starost méně. Mám již třetí vůz značky Mazda, první byla 121 ( licence Ford Festiva) . Tahle značka je prostě srdcovka.

    Klady:
    Dobré jízdní vlastnosti. S kvalitním obutím sedí jak přibitá a hodně snese.
    Na svou dobu slušná výbava a dobré zpracování, oproti Octavii 2 stále dost vpředu.
    Vzhledově líbivá a jako většina modelů značky Mazda prostě svá.
    Opravy již dnes cenově v rozumné úrovni díky široké paletě alternativních dílů.
    Diesel dobrá spotřeba.
    Celkově velmi bezpečná, v předním nárazníku je fakt dobrá profilovaná traverza.
    Kvalita celkového zpracování velmi dobrá.
    Zápory:
    Zlobí přední okna.
    Diesel horší akcelerace, u benzínu dostačující vzhledem k dané motorizaci.
    Trpí venkovní těsnění a plasty. Slunce jim prostě nesvědčí!
    Světlomety s xenony časem velmi zažloutnou.
    Hodně citlivé servo, musíte si na to zvyknout.

    miki.69, 29.08.2018 v 22:20 kladná recenze

  • Mazda 3 1.5 Skyactiv-G100

    Trojku mám prakticky v základu, navíc jen červená metla mlhovky. Škoda, že se výbava nedá nakonfigurovat, bral bych např. xenony vyhřívané sedačky, ale zase nechci el. ruční brzdu a digit. rychloměr... Mé dojmy z prvních šesti tisíc km jsou rozporuplné. Před tím jsem měl Fiestu r.v. 2012, což je auto o jednu kategorii níž, ovšem vevnitř skoro stejně velké, s emotivnějším podvozkem a tak nějak nápaditěji vybavené. Denní svícení, vyhřívaná zrcátka a otevírání kufru na klíči prostě člověk ocení víc, než el. zadní okna (zejména ten kufr, protože můžete nechat uzamčené auto a otevřít si jen zadek). Dojmy z provozu: Jezdím 60% město, 30% dálnice, 10% silnice, spotřeba 7,2. Dynamika slušná, ale musí se točit. Nutnost častého řazení není taková hrůza, jak se píše. I táhlé kopce na D5 zvládá na 6 a drží přes 140km/h. Naopak podvozek není taková paráda, jak se píše. Je spíš komfortní, v zatáčkách pořád nevím, co si o něm myslet. Co mi fakt vadí, je značná hlučnost na dálnici, rádio není prakticky slyšet (!). Problémy, které se zatím vyskytly: Jednou nefungovalo startovací tlačítko, již se neopakovalo, jednou se po cestě na dálnici toto tlačítko rozblikalo oranžově, také se již neopakovalo. Občas napoprvé nezaklapne víko kufru a občas se auto chvěje během stání na volnoběh v důsledku nižších otáček. Dodávám, že nejsem hnidopich, u Forda jsem během 6let nehlásil v servisu jedinou závadu. Co se Mazdě opravdu povedlo, je design. Auto se každému líbí. Jinak z něho mám zatím rozporuplný pocit. Pokud se mi někdo ptá, zda moje další auto bude stejné značky, tak asi ne.

    Klady:
    Perfektní design
    Komfortní podvozek
    Pohodlná přední sedadla
    Slušná dynamika
    Zápory:
    Vysoká hlučnost ve vyšších rychlostech
    Nemožnost jakkoli si nakonfigurovat výbavu
    Řada drobných nepraktičností ve výbavě
    Vibrace při volnoběhu
    Jen sada na opravu defektů namísto rezervního kola

    vitezslav555, 25.06.2018 v 10:22 neutrální recenze

  • 1,4 - 2004

    Mohlo by to být perfektní auto, ale....první ročníky mají až příliš dětských nemocí.

    Klady:
    skvělý podvozek
    přesné řazení
    účinné brzdy
    výborné jízdní vlastnosti
    pěkný vzhled
    množství ukládacích prostor v interiéru
    Zápory:
    1,4 slabý motor
    vyšší spotřeba oleje
    tvrdé plasty v interiéru
    chybí kontrolka zapnutých světel
    praskající žárovky H7
    ovládací prvky po japonsku , např. stěrače se zapínají směrem dolů
    porucha řídící jednotky - nefunkční tachometr - kontrolka motoru - neopravitelné
    KORORZE - zadní lemy pření blatníky - výměna, zrezlé komplet odspodu

    jirkas.hos, 21.03.2018 v 11:00 neutrální recenze

  • mazda3

    Zapomněl jsem dodat - naftové motory u mazdy 3 NEBRAT!!! S nimi je trojka tuctové auto, jako octavie, opel, ford, golf...

    33355888, 09.01.2018 v 22:51 neutrální recenze

  • mazda 3

    -Všechny BENZÍNOVÉ Mazdy jsou z Hofu, sorry. JG! Podívejte se na výrobu v Mexiku a v Hofu! Pochopíte. Mazda má tenší plechy protože jsou z kvalitního vysokopevnostního plechu! Opel stejné kategorie je o 200 kg těžší, Octavia taky. -Každé auto rezne, neudržované. Viděl jsem spoustu Mazd 15-ti i víc letých korozeprostých, mám i bohatou vlastní zkušenost. I když Mazdy 3 první generace, podotýkám bez minimální péče, měli potíže se rzí na lemech hl. zadních blatníku, tak podvozkové díly jsou nadstandardně robustní a velice trvanlivé! Plechy s počínající korozí lze okamžitě a levně vyléčit, což je vždy příznivější než zlyhání důležitých motorových částí. -Laky jsou, jsou bohužel díky po..baté ekologii vodové, takže měkké. Ale to je u všech aut. Takže se musí o ně pečovat. Tloušťka je zcela standardní. Vpředu, vzadu, cca150-170 mikro, zbytek pod 150, průměr 120! Mám přední nárazník a kapotu polepenou fólií, podvozek a dutiny DINITROLEM PROFESIONÁLNĚ ošetřené ihned po koupi. Náklady cca 5 tisíc.Vedle ceny auta prkotina, ale velice důležitá. Doporučuji u jakéhokoliv auta, nejenom u Mazdy. -Ale v čem je M3 s dvoulitrem, nejenom ve své kategorii zcela nedostižná, je řízení! Zkuste a nebudete chtít vystoupit. Taky mám násobnou zkušenost.

    Klady:
    Zbytečné psát, třeba zkusit. Odhlučnění je nadstandardní, vpředu je motor neslyšitelný, na zadních sedácích pouze aerodynamický, od kol taky super.
    Atmosféry nejsou vůbec přeceňované, bral bych klidně znovu i karburátory. Diesle jsou v osobních autech zvěrstvo, toť můj názor. Ty euronormy také.
    Servis si snad můžete vybrat?
    Zápory:
    Pro mne žádné.

    33355888, 08.01.2018 v 17:29 kladná recenze

  • MAZDA 3

    Ke komentářům níže: Nová M3 nemusí být nutně z Japonska, naopak- většinou jsou z Mexika (nechápu, že v tom někdo v 21. století hledá nějaké klady nebo zápory - opravdu si myslíte, že v Hirošimě pracují ve fabrice pana Matsudy jen precizní a vytrvalí Japonci? Nebo v Mexiku jen líní a nezodpovědní Mexičané? Stereotypy jsou holt stále IN.) -Země původu se pozná snadno podle VINka. Pán se diví, že mu po čtyřech letech nekvete auto? Proboha, to snad ne--- počkejte si ještě jednou tolik a uvidíte sám --- i nová M3 má slabou antikoro úpravu, tenoučké plechy a horší laky. Chce to ošetřit podvozek a dutiny, pravidelně auto ručně mýt, pečovat o lak a problémům předcházet. Byl jsem donedávna majitelem nové M3 ,vím ,co píšu.

    Klady:
    120 000km bez jakékoliv závady
    Na sněhu a mokru skvělá, chová se to jak čtyřkolka, vyhrabe se to odkudkoliv
    Ve městě je jí dobře, skvěle se ovládá
    Je krásná, BOSE audio je pro posluchače údernější muziky úplně nej, svítí a brzdí výborně
    Zápory:
    Autoriz. servisy bída
    Horší antikoro, laky i utlumení kabiny
    Diesel SkyActive nebrat!
    Atmosféry jsou -popravdě- trošku přeceňované, ale zato budou jistě odolné

    josef.goebel, 13.12.2017 v 11:14 kladná recenze

  • Bezkonkurenční vozítko!

    Omlouvám se, no na něco jsem zapomněl! Všechny trojky jsou dodnes vyráběny v JAPONSKU, v HIROŠIMĚ, a ne jako konkurence někde třeba na Slovensku, mizerně placenými domorodci nebo negramoty odkudsi z balkánu. Proto jsou auta vyráběná v JAPONSKU symbolem spolehlivosti a kvality! A na tento fakt málokdo bere zřetel! K vlastní škodě!

    Klady:
    už jsem napsal
    Zápory:
    taky

    33355888, 11.11.2017 v 18:34 neutrální recenze

  • Bezkonkurenční vozítko!

    Měl jsem možnost zkusit desítky značek, ale tak dobře vyladěné auto nenajdete. Používal jsem 323 sedan, poté další trojku, zase sedan a momentálně mám zase trojku sedan s dvoulitrovou atmosférou! A u Mazdy už zůstanu. 323 s 1.5l motorem vydržela 10 let a bez sebemenších problémů ujela vyše 400tis! Akurát vyžadovala co 5 let nástřik podvozku, jinak pouze olej, filtry a brzdy. Novší mazdu jsem prodal s najetými 220-ti tisíci naprosto bezproblémovými kilometry. Nástřik podvozku pouze jednou, jinak zcela bez koroze. Mazdy od r. výroby 2008 mají už antikorozní ochranu hl. podvozku, jako konkurence. S novou trojkou (2013) jezdím víc než 4 roky a nemá po jakékoli korozi ani stopy. Když poslouchám jaké potíže mají škodováci... zlatá mazdička!

    Klady:
    Skvělý podvozek a úžasný atmosférický motor, jiný bych už nikdy nebral. Kdo jednou zkusí....a jak parádně jezdí na sněhu a mokru v zimě. S obutými nokiany tvoří trojka nepřekonatelný pár. Trojka, a to Mazdy všeobecně, snad nejrychleji dosáhnou provozní teploty a tak v zimě topí naplno už po ujetí 1,5-2 km.
    Zápory:
    Asi pouze, že má míň místa vzadu, ale to je naprostá prkotina

    33355888, 11.11.2017 v 17:09 neutrální recenze

  • Mazdu mám rád ale ta REZZZ :(

    Auto to bylo parádní , ale ta rez : (

    Zápory:
    pěkné auto ALE za nesmyslné ceny, rez rez rez kam sem se podival tam rez rezlo uplně vše, co kastle to zavaříte ale hlavně reznou motorový díly , trojky chcípaj na rez, jestli zvažujete koupi dobře si to rozmyslete já ji měl rok vypadala úplně jak nová dutiny vystříkaný spodek ošetřenej, vydrželo to jen rok , začlo to dveřma pak to hnuilo uplně všude , každej tejden šel vidět postup to bylo víc a víc a po zimě ani nemluvim stačilo vzít rukou za práh ten celej chroupal kupoval jsem ji za 100K nemohl jsem ji prodat ani za 50 ! : (

    darkware6, 05.06.2017 v 19:58 záporná recenze

  • *** POZOR *** MAZDA 3, 2011, HATCHBACK, CERVENA, V AAA AUTO *** POZOR ***

    Pozor na inzerovany vuz v AAA AUTO - Mazda 3, cervena, r. v. 2011, hatchback. Vuz je strikany levy predni bok - nejspise bourano. V AAA Auto prodejce ze zacatku mlzi a ohani se serviskou, ze vuz je v perfektnim stavu. avsak pote priznal barvu, ze vuz byl strikany. Je to perfektne zakryte, avsak pozna se to na detailech. vuz tahne silne vlevo.. a castecne i vpravo. Jako by vuz jel po krivych kolejich !!! Dojel jsem az pres pulku republiky do bazaru a zklamany jsem odjel domu. Pokud vuz z AAA Auto, vemte s sebou cloveka, ktery tomu rozumi!

    Zápory:
    Auto haze ze strany na stranu, tahne extremne vlevo, castecne i v pravo. Prodejce tvrdi, ze se jedna jen o geometrii. Pozor na tyhle praktiky. Vuz ma dodelavany v interieru neoroginalni prislusenstvi. Taktez letni pneu je krucek pred vymenou. Auto za tyto penize je nesmyslne predrazena plecka

    p.e.richter, 30.10.2016 v 23:46 záporná recenze

  • MAZDA 3 G165 2014

    Reakce na zkušenosti podemnou: žádný head-up display se nikde nezrcadlí, navigace když nenaviguje tak prostě nic nedělá. Loketka je na hraně, ale dá se to. Je to spíš pohodlné auto, doporučuji slabší verzi s dlouhými kvalty a menšími koly- ta je tichá,pohodlná a jezdí za 4 litry benzínu (když se chce) Při dodržování pravidel sil. provozu u nás toto auto nemá ve své třídě konkurenta- ovládá se jako hračka a je super. Pro závodníky to není! 165 koní se mi zdá spíš jako 140. Podvozek není tak jistý jak by mohl být- když se jede fakt rychle, nemá jistotu, auto lehce znervozní. Ale kupte si ji! Je krásná a dlouho vydrží a nevypadá jako krabice od bot nebo zpuchlá bublina. Jo a i ta silnější verze jezdí klidně za pět litrů a odpustí vám hodně chyb. Na protichůdnosti recenzí tady na sautu je vidět ,že každý má jiné požadavky a jinak to auto cítí, takže na recenze kašlete a kupte si to co se vám líbí (ženskou jste si taky nevybrali protože umí mýt okna a ví kde mají zrovna levný mlíko, že?). Myslím si, že se Mazda pokusila udělat univerzální auto pro všechny možné kategorie klientů, ale ani jednomu nevyhoví dokonale

    Klady:
    vzhled, brzdy, světla, board computer, BOSE!!! - hraje nejlíp!!! ,cena, ovládání ve městě i mimo ně, spotřeba, interiér na úrovni, jedinečná alternativa vzhledem k současné zoufale stejné produkci aut. Klady vítězí nad zápory
    Zápory:
    na dálnice není, řazení občas ztuha, nedostatky ve zpracování, ani ryba-ani rak - verze 165, zvuk motoru a výfuků, minimum aplikací- na japonce ten systém HMI dost podcenili

    scheeva92, 04.06.2016 v 01:42 kladná recenze

  • Mazda 3 '2015 Hatchback 165ps

    Čtvrtá Mazda, za rok najeto 36 tisíc km. V rámci třídy a cenové hladiny za mě jednoznačně nejlepší podvozek, se 165koňovým motorem velmi dobrá dynamika (statně se drží i třeba Octavie RS, která mu ujede až na dlouhých rovinách nebo na dálnici ve vyšších rychlostech - i kvůli velmi krátkému zpřevodování Mazdy), dlouhodobě výborná spotřeba 7.0 l i při mém velmi svižném každodenním ježdění s velkým podílem dálnic a Prahy, vyhovuje mi i tvar a velikost sedadel a obecně možnost nastavení velmi nízko na skoro rovné nohy. Bluetooth i audio funguje perfektně, navigaci jsem použil asi 3x a nic moc, podobně hloupá a nepřesná, jako např. Google Maps, akorát méně aktuální a nemá traffic info v ČR - na navigaci, která by se vyrovnala dobré lidské znalosti daných tras a provozu stále marně čekám. Jako každé auto, ani tohle není zcela univerzální. Pro větší rodinu nebo vyšší lidi je malé. Pro vyznavače vyloženě sportovní jízdy je slabé a podvozek i brzy by mohly být ještě ostřejší. Pro vyznavače klidné jízdy je tvrdé a hlučné. Pro dlouhé dálniční přesuny vadí zbytečně krátké převody (např. i to, že nejde v přípojném pruhu zrychlit na 130 km/h bez nutnosti řadit čtyřku - trojka je cca do 120 km/h, pokud to nechci točit až do aktivace omezovače). Níže vidím nějaké stížnosti na stabilitu ve vysokých rychlostech - poměrně často jezdím kolem 180 km/h, v Německu i k 200 km/h a nic divného jako výrazné plavání nepozoruji, zkuste si tu samou rychlost v jiných autech stejné velikostní a cenové hladiny... rozhodně to nebude lepší než v Mazdě. Každé auto ve velké rychlosti změkne. Občas mám příležitost řídit sportovní auto jako 911 nebo F-Type, nebo velkou silnou limuzínu typu A6, a to je samozřejmě někde jinde, ale s tím nejde malé krátké lehké auto za 600 tisíc srovnávat. Podle mě je to ale jasná volba pro řidiče menšího vzrůstu (přip. s partnerkou nebo rodinou s malými dětmi), který nemusí často jezdit daleko po dálnicích, nebojí se předjíždět a jezdit svižně nad rychlostním limitem, chce trochu praktičnosti bez závratných provozních nákladů, nechce utrácet za "prémiovku" nebo jezdit starším autem, a ocení dobrý zvuk, slušně ergonomický interiér a vizuálně pěkný exteriér auta. Pro takového konkurenční značky prakticky nemají co nabídnout.

    Klady:
    Vzhled, lidé se i v květnu 2016 občas otočí nebo okukují na parkovišti
    Proti předchozím Mazdám o něco lepší zpracování interiéru (konečně!)
    Výborná dynamika na okresních silnicích v reálném provozu
    Skvělá spotřeba vzhledem k dynamice motoru
    Velmi slušný podvozek v rámci třídy, subjektivně nejlepší mezi neprémiovými auty... v zatáčkách na kvalitním asfaltu a při dobrém obutí (u mě 18" Michelin PilotSport) drží a drží
    Nízká cena vzhledem k výbavě a motoru (nejvyšší nejsilnější model vč. veškeré myslitelné výbavy za 600)
    Pohodlný interiér pro osoby menšího vzrůstu (máme 174cm a 169cm, sedadla perfektně padnou v každém směru, loketní opěrka vyhovuje, rozsah nastavení sedadel je s velkou rezervou i pro mě i pro ženu)
    HMI ovládání palubního systému je super - rychlé, jednoduché, na logickém místě
    Xenony slušně svítí, velmi dobrý zvuk Bose, pěkná grafika i podsvícení přístrojů v noci...
    Zápory:
    - Velmi hlučná na dálnici, především kvůli krátkým převodům a špatně odhlučněnému odvalování kol
    - Krátké převody dělají delší dálniční převody trochu utrpením
    - Omezené pohodlí kvůli tvrdšímu podvozku
    - Headsup displej a zejm. jeho sklíčko se nepříjemně odráží v čelním skle
    - Displej navigace a dalších funkcí se nedá zcela vypnout, i při vypnuté navigaci se občas rozsvítí při změně silnice (napíše v řádku název nové ulice nebo číslo silnice - opravdu i když se nenaviguje)
    - Velmi nestandardní rozměr 18" pneu = vysoká cena
    - Nemožnost používat dotykový panel za jízdy
    - Start/Stop systém nelze trvale vypnout

    ondrejk, 31.05.2016 v 14:46 kladná recenze

  • Mazda 3 BL

    Mám asi rok Mazdu 3 (BL), r.v. 2009. Je to 1,6 v dieselu. Parádní spotřeba kolem 4,5l nafty/100km. Po předchozích zkušenostech s jinými značkami (Renault, Fiat, VW, Seat) nedám na tohoto japonce dopustit. Prima svezení, vnitřní komfort super, vše pro řidiče na svém místě. Oceňuji zejména bezvadně fungující HF, pomocí kterého lze nejen telefonovat, ale i přehrávat MP3 z mobilu či tabletu, přičemž to vše ovládáte tlačítky na volantu. Trošku mi jen dělá problém vestavěná navigace, ale to proto, že k ní nebyl při koupi návod. Za celý rok absolutně bez poruch, zimní starty bezproblémové i když auto stojí venku, vždy chytne na první otočení klíčku. Mám na tom 17" kola, na silnici sedí, jízdní vlastnosti velmi dobré, akcelerace parádní. Velká výhoda v zimě - brzy topí!

    Klady:
    Super spotřeba
    Bezvadné HF
    Zápory:
    - ani nevím

    jkfk, 18.03.2016 v 08:27 kladná recenze

  • MAZDA 3 - G120 NEW

    Najeto 25 000, a taky mám rozporuplné myšlenky. Po dvou 6 co jsem před ní odjezdil mám stále dojem stísněného prostoru. Opravdu ve vysokých rychlostech auto plave, papírová spotřeba zcela nereálná, příšerná muzika. Je to moje 8 Mazda v řadě a je vidět, že se šetří kde se dá.

    Klady:
    Nevím
    Zápory:
    Nevím

    mmicek, 02.01.2016 v 14:46 neutrální recenze

  • MAZDA 3- G165 NEW

    Po 60.000 najetých kilometrech můžu už směle řící, že o ní něco vím. Narovinu- přes mnohé testy, které chválí podvozek mazdy, nemůžu tak úplně souhlasit. Je spíš komfortní, svědčí mu menší kola a plnější obutí. Na sportovní jízdu moc není, deset let staré Audi nebo Mitsubishi bude jistější a zábavnější. Zato do města ideální auto, krásně se s ním parkuje a asistenti opavdu pomáhají. Spotřeba v průměru sedm litrů, ale je nutno započítat i jízdy daleko za povolenou zákonnou hranicí. Jde to i pod pět a jde to i nad osm. S touto Mazdou se svezete jen s letními gumami a s hodně velkou dávkou odvahy. Jinak budete nemile překvaeni, jak je nedotáčivá, jak nezasahují žádní `ESP a pod., řízení plitké, ve vyšších rychlostech nad 170 km/h se auto rozhoupe a rozplave. Zato v legálních rychlostech je auto velmi jisté. Pro automobilové nadšence: zkuste raději Hondu C, Mitsu L, BMW 3, Audi A3 a teprve potom vybírejte. Jinak ale mnohem lepší, než škodovka nebo hyundaééé

    Klady:
    Krásná
    Tichá
    Pohodlná
    Absolutně bez poruch- auto po 60 tis. km je jak nové- i skrze tvrdé zacházení
    Zápory:
    Slabá
    Měkká
    Bez emocí

    eva-hruskova, 24.12.2015 v 00:34 neutrální recenze

  • Mazda 3 - 77kW 1.6 benzín (LPG) r.v.2006 automat

    Vlastním Mazdu 3 1.6 benzín r.v.2006 od února 2012, tou dobou najeto 35.000 km, o měsíc později předěláno na LPG (ve 40.000 km), dnes 3.12.20115 stav tachometru 117.000 km, 1x měněny kotouče a brzd.destičky a zřejmě kvůli LPG v červnu 2015 výměna výfuk.potrubí (podpálený ventil), cena opravy 13.000 Kč. Jinak bezúdržbové vozidlo, naprostá spokojenost. Škoda jen, že nemá vyhřívané čelní sklo a sedadla. Spotřeba LPG v automatu od 8,0l/100km, při opravdu dynamické jízdě klidně i 10,5l/100km. Celkově NAPROSTÁ SPOKOJENOST za ty peníze.

    Klady:
    - vynikající podvozek, takže super jízdní vlastnosti
    - perfektní funkce DSC (dynamic stability system) díky čemuž za Vás auto vyžehlí i přepálenou zatáčku na mokru nebo listí
    - motor se rychle zahřeje, takže po 2km jízdy začíná krásně topit
    Zápory:
    - automatická převodovka má je 4kvalty
    - nemožnost lěpší výbavy (vyhřívané čelní sklo a sedadla)
    - parkovací senzory v dešti někdy nefungují správně, ale to je asi konstrukční vlastnost

    baki84, 03.12.2015 v 19:38 kladná recenze

  • MAZDA 3 1,6 77kw

    Dobrý den.Máte někdo zkušenost s přestavbou na ETHANOL?? Díky

    roman.kostelnak, 29.10.2015 v 17:16 neutrální recenze

  • Mazda

    Mazda 3 1.6 DiTD Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s M3 a tímto motorem..Děkuji za odpovědi:-)...Mazdu jedině v benzínu, toť staré pravidlo......Mám 11 v řadě a nedám dopustit.

    mmicek, 20.10.2015 v 20:06 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání