Aktuální nabídka inzerátů Mazda 323

Zkušenosti majitelů s Mazda 323


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Mazda 323 combi

    Ta moje byla z roku 1979. Obsah 1300, karburátor. Koupil jsem jí v roce 1991 ve Švýcarsku a stála tehdy 500 franků. S dovozem, clem a přihlášením mě vyšla na 20 tisíc korun. Ve stříbrné metalíze a tonovanými okny. Když jsem se pod ní ohnul, nestačil jsem se divit. Tento model měl ještě zadní náhon. To jsem věděl, ale že podvozek Japonci okopírovali od ruského Moskviče? Nebo to bylo naopak? Listová péra podél? Já to auto koupil a ani se s ním nesvezl.Takže jsem byl co se týká jízdních vlastností dost skeptický. Chyba! Třinácka s Mazdou doslova lomcovala,60 koní bylo v ní dost hysterických. Tehdy auta moc nevážila, tak asi proto.Japonci jsou ale podvozkoví mágové. Podvozek jak z náklaďáku a Mazda s ním držela v zatáčkách jako kdyby měla podvozek z bavoráku. Převodovka byla 4 rychlostní a víc jak 150 v hodině Mazda nejela. Spotřeba byla kolem 7 litrů což není nic hrozného. Já se s ní vyblbl, zadní náhon k tomu svádí, bylo to super autíčko a moc se mi i líbilo, Bohužel jsem ho půjčil manželce a ten zadní náhon se jí vymknul kontrole a bylo po ní. Po Mazdě. Trefila dva baráky, ale ještě jsme dojeli domů! Dnes už tenhle typ stojí majlant.

    bouska67, 01.05.2018 v 22:29 neutrální recenze

  • Mazda 323 1.5i BJ rok 2000

    Auto již má k dnešnímu dni 220 tis. km a pořád je to držák jako hrom, co nežere olej, ani vodu a za běžnou údržbu odvede spoustu práce. Jízdní vlastnosti vyladěné spíš sportovně, zatáčky umí výborně. Řízení spíš tužší, ale s dobrou zpětnou vazbou, brzdy dobře nastavené včetně asistentu, bubny vzadu mají své kouzlo při používání ručky. Motor je trošku lenivější, dokonce se nechová vyloženě jako 16V, umí i spodní pásmo otáček, ale pak je potřeba včas podřadit, je to přece jenom nízký obsah. Převodovce chybí trošičku více přesnosti, při rychlém řazení může dost vadit, jinak dobře odstupňovaná, nijak zvlášť dlouhé kvalty. Horší jsou však sedadla, malá opora a žádné boční vedení. Taky hluk od kol je díky slabému odhlučnění dost slyšet včetně motoru, zavření dveří zní jako když prásknete s popelnicí a ještě zadrnčí uvnitř táhla. Prostě levné zpracování, na Fábii I ze stejného roku a ve stejné třídě hrozně ztrácí. Ale to je vykompenzováno pořizovací cenou ojetiny, která je zase poloviční oproti fábce. Jsou tam docela vychytávky v podobě polohování opěradel zadních sedadel a předního pravého zase lehce dopředu i v pětidveřáku, to se často nevidí. Trip 1 a 2 se taky hodí, když máte lpg a nemáte palubní PC. Zlobí koroze, ale to je o Mazdě obecně známo snad až do roku 2009 a to včetně nižší střední třídy. Nejvíc samozřejmě lemy zadních blatníků, klasika. Na podvozku pozlobí max tyčky stabiku, je i vzadu, nebo čep př.nápravy, který jde samostatně vyměnit a opět povrchová koroze. Jinak je vše dostatečně dimenzované, origo tlumiče pořád dobře fungují i při tomto nájezdu, kotouče se nevlní, přední chlazené. To auto vás potěší držením stopy, zklame zpracováním, ale nadchne spolehlivostí. Doporučuji tento motor, větší mají občas problém se spotřebou oleje a nafta je nepovedená. To samé platí i u trojky, kde je nafta od PSA, jako ojetina děs. Světla taky svítí obstojně i když jsou jen jednoparabolové a s H4, kde se přepíná mezi vlákny. Takže při přepínání jste jako ve škodě 120, chvilka tmy. Kteří jsou zvyklí, že tlumená světla svítí furt, tak budou nadávat. Topení je na poměry Japonců docela rychlé, třeba Primera je o dost horší a to i v rejdu kol. Auto je do města přímo ideální, svižné a obratné s dostatečným výkonem a běžnou spotřebou, nečekejte pět litrů v průměru ani náhodou. V kombinaci s plynem ale pecka s průměrem kolem sedmi, na naftu teda zapomeňte, jen problémy. Kupte hatchback a budete mít i praktické auto. Tohle auto bych přirovnal k psovi. Kdykoliv je připraveno poslechnout, neodporuje pokynům majitele a za trošku levné údržby je neskonale vděčné. Na parádu to auto už není, ale pro ženskou na ježdění 25 km do práce budete těžko hledat něco lepšího ve stejné cenové relaci, možná tak Punto, ale to už je vyloženě "měšťák" a ne tak spolehlivý. Pohrát si s odhlučněním, dát tam trošku sportovnější sedadla, tak mezi malými auty je to TOP. Přední kapotu otvírám pravidelně, doliju směs do ostřikovačů, mrknu na chladící kapalinu, servo a olej v motoru a vždycky to u mě vyvolá úsměv, protože nakonec potřebuju jen tu směs do ostřikovačů.... Moje ženská neměla moc naježděno, ale z toho auta je unešená, rychle se sžily a po roce ježdění dokonce na chování auta pozná, že není něco v pořádku. Vždycky to spravilo dofouknutí pneu a nebo seřízení sbíhavosti. To auto se takhle snaží s řidičem komunikovat,moc značek toto neumí.

    spyke1973, 29.10.2017 v 20:18 kladná recenze

  • Mazda 323 r.1996 54kw 16V 1.4 BA

    Ahoj mám tuhle mazu uz dva roky najeto pri koupi měla 104xxx. Koupila jsem jí za 20tis. ted máme najeto 130xxx a musim rict ze na to ze je holce 23 let je to uzasne auto. luxusne sedi na silnici umí za to holka i vzít a ten zvuk no olalá. Bohužel sem o ni přišla. Vjel mi blbec do proti směru... ale já se nedám musím ji opravit protože takhle spolehlivé auto již bude problém sehnat.

    Klady:
    luxusně sedí na silnici
    spotřeba 6l/100 pokud ji ale prozenu na dalnici tak az 8l
    nezere olej pred dvouma rokama dolito a zatim furt neubejvá
    spolehlivé auto startuje kdykoliv
    pohodlné řízení
    nahradni dily v dobre cenove relaci
    Zápory:
    rez lemy ( ale co by jste po 23letech negarazovaneho auta chteli)

    koristkova.a, 08.09.2017 v 14:03 kladná recenze

  • 323 r.v.2000 - 1,5-65kw

    No, řeknu to takhle, už jsem psal ohledně jiných značek, měl jsem leccos a ne vždycky to bylo o. k . i když jsem kupoval třeba nové auto za 350 tis. po dvou letech jsem jej prodal, ale to tady rozebírat nechci. Po rozvodu jsem byl finančně v pr...jako každý chlap a protože jsem potřeboval káru do práce, koupil jsem za pár kaček tohle auto, výše uvedeno. Není bůhví jak rychlé, není úsporné, není bůhví jak pohodlné co se týče podvozku, ale NESKUTČENĚ spolehlivé auto. Fakt smekám před tímhle autem a to jsem pár značek už v mém věku vlastnil. Liju benál a jezdím. jinak samozřejmě běžná údržba, olej apod.

    Klady:
    Spolehlivost
    Zápory:
    Odpouštím všechny ty, o kterých píšu, vykompenzováno, tím, že kdykoli sednu jedu kamkoli a kamkoli, což jsem u mnoha jiných značek aut nezažil.

    13.al, 31.03.2016 v 18:01 kladná recenze

  • Mazda 323 BJ 1.8 16V 84 kw

    Mazdy jsou obecně spolehlivé, komfortní a pěkné vozy. Jen pozor na korozy, která se může občas objevit. Měli jsme Mazdu v rodině asi 15 let a co vím, nikdy s ní nebyl problém. Jezdila do roztrhání, ale svou práci si už odvedla.

    Klady:
    Spolehlivé vozy
    Živé a úsporné motory
    Neoblíbené mezi zloději
    Sportovní podvozky
    Zápory:
    Občasná koroze.
    Vůz značně klesá na hodnotě, byť stojí více než jiné vozy, které se prodávají jako ojetiny dráž.
    Dražší náhradní díly a horší dostupnost dílů.

    mart.007, 17.07.2015 v 23:09 kladná recenze

  • Mazda 323 1.8i 16V GTR 4 WD

    mazda 323 1.8i 16V GTR 4 WD dřiv to byl hit ale v dnešní době tak do šrotu je to spíše do katogorie veterán spotřeba 9 l,blbně 4x4 nejde přepnoud de to do smyku prostě chci se toho rychle zbavit,,málo místa,koroze,nedoporučuji ,kupte si něco novějšího!!!!

    Klady:
    do terenu,
    Zápory:
    nefunkční servo,koroze,velká spotřeba

    siraelo, 03.02.2014 v 16:14 neutrální recenze

  • Mazda 323S 1,5 rv 1995

    Tuto mazdu jsme měli v rodině od doby kdy vyjela z autosalonu na podzim 1995, první 4 roky jí měla mamka jako služební, poté jí odkoupil dědeček a po něm jsem jí podědila já- na jaře to budou 4 roky aktuálně má najeto 170 000km- i přes to že je to starší dáma, tak slouží příkladně, za celou dobu byl měněn a následně párkrát zavařován výfuk, měněny klouby poloosy které se poškodily kvůli prasklým manžetám, přes které se do nich dostaly nečistoty- jediné závady auta, kloubům se dalo předejít včasnou výměnou manžet, jinak byl měněn pouze olej a filtry, brzdové destičky a kotouče, pár žárovek, kabely ke svíčkám a svíčky, 2x rozvody, a nyní se zdá že mají doslouženo tlumiče- na víc než 18 let staré auto je to opravdu úspěch... jenom je trošku orezlá, hlavně v místech, která dědeček odřel, ale nic vážného...

    Klady:
    -Uživatelská přívětivost- zatím do ní každý sedl a jel- i naprostí začátečníci s čerstvým řidičákem, odpouští chyby a řidičsky- technické nedokonalosti řidiče, vcelku slušná ergonomie ovládacích prvků.
    - Relativní blbuvzdornost- pokud se nepletu tak se motor nemůže potkat- zanedbaná výměna rozvodů nevyústí v katastrofu, odolná naddimenzovaná spojka, která vydrží i naprosto necitlivé řidiče dlouhou dobu (mám původní spojku po 170 000km kdy s tím jezdily dvě ženy a důchodce), jezdí bez úprav i na palivo E85 bez závad.
    - Jízdní komfort- měkký podvozek velmi dobře filtruje nerovnosti vozovky.
    Zápory:
    Není vhodná pro sportovně zaměřené řidiče- měkký podvozek se hodí spíše pro klidnější jízdu, přeposilované řízení nepodává řidiči téměř žádné informace a celkově je auto velmi měkké a nepřesné, což ale naopak pomáhá technicky nepříliš zdatným řidičům.

    petaoldova, 12.01.2014 v 19:38 kladná recenze

  • mazda 323F BA

    zkusenost s timhle tim autem je vyborna koupil jsem si 1.5 16v najeto 180tis r.v98 . jsem 3 majitel a ze zacatku jak jsem to auto videl jsem si rekl ze je pekne hnusne ale postupem casu jsem mu prisel na chut a jeho prakticnost jsem si oblibil neco k motoru 1.5 se chova kultivovane a k sedanu z meho zhlediska sedi paradne vykon necelych 90koni dokaze s autem paradne rozpumpovat a 1.8 bez turba nechavam z klidem za humny krasne taha do kopcu motor nemusite vytacet krasne do kopce bude brumlat 2000 otacek a plyn nebude na podlaze spotreba je prijatelna dokaze jet i za 7 litru kdyz motor zbytecne nevytacite 8-9 litru si vezme mesto nez jsem se naucil s vozem jezdit jsem mel mesto za 10l a pokud budete dodrzovat pravidelne inervaly oleje rozvodu a remene tak motor se vam odmeni zivotnosti proto pri koupi tohodle vozu bych se jako prvni ptal kdy se menil olej remen rozvody pokud si nebude prodavajici jisty je to risk kupovat ja zariskoval a zavolal si po koupi do servisovaneho servisu a tam mi rekli vsechno co jsem potreboval druhou vec kterou si pohlidat jsou napravy nebojte se si lehnnout pod vuz a klicem si dlubnout do stabilizatoru tvari se ze je sice v pohode ale po dloubnuti klicem muzete zjistit opak(koroze)a to udelat na cele naprave jak vpredu tak vzadu podvozek se chova na dnesni stav silnic paradne nerovnosti nejsou znatelne citit a kdyz chćete sportovnejsi jizdu dokaze se prizpusobit a to hodne dobre sedi v zatackach dalsi veci co bych si pohlidal je prevodovka jestli nema naznak netesnosti trpi na to dost tak jako ventilove viko dlasi veci na co si dat pozor jsou prahy jelikoz je vuz opatren plastovyma okrasnyma prahovyma listama tak pekne pod ne zatika voda tim padem to jde do prahu koroze taky hodne napada lemy interier vozu je na urovni nastup do vozu je nizky proto je pro posadku vzadu dostatecne dost mista jak na hlavou tak u kolen a jste pohodlne usazeni jak doma v gauci kufr je dostatecny nakladova hrana neni tak nizka aby delala potize ale u vetsich veci bude problem zaverem abych to shrnul auto se tvari ne moc esteticky pekne ale za prijatelnou cenu budete mit prakticnost bezpecnost a prijatelny vykon a kdyz nebudete mit tezkou nohu tak i prijatelnou spotrebu a jako zacinajici auto pro rodinu,kluka,zenu, ktera nema moc financi doporucuji a dulezita vec v zime mi pokazde nastartovala nikdy me nezradila:Ddoufam ze vam tahle slohovka ke koupi vozu pomuze

    Klady:
    motor,interier,podvozek
    Zápory:
    koroze lemu prahu vyfuku,design auta tak nekde zaostava

    plukastichy, 22.12.2013 v 06:23 kladná recenze

  • 323F BG 76kW mrkačka

    Pokud jste student bez možnosti brigády během školy nebo nemáte bohaté rodiče, tak si kupte Felicii. Pokud ale máte peníze navíc a jste ochotni měsíčně obětovat kolem tisícovky, pak mrkačku vřele doporučuji. Design auta je velmi povedený a v dnešní době stále neokoukaný (nemá ho každý druhý), podvozek je perfektní. Je tvrdý a auto je nízké, takže krásně drží na cestě a při použití širších gum se skoro nedá utrhnout. Takže pokud Vám je 60, tak tohle není nejlepší volba. Co se spolehlivosti týče, je na tom skvěle... jen spotřební materiál (brzdy, spojka, olej...). Spotřeba je ale dost vysoká. Když se ve městě hooodně snažím, tak se dostanu na 8, jinak není problém jezdit i za 10. Delší trasy ale jde při svižné jízdě zvládnout za 7 litrů, což už je pěkné (na 205/45 R17). Tah motoru a řazení je dokonalé. Zátah na první tři rychlostní stupně je vzhledem k ne moc vysokému výkonu opravdu překvapující (auto totiž váží jen pár kilo přes tunu). Motor ve šestnáctiventilový, takže se musí točit. Není to líná nafta, které stačí 1500 ot. Tady je pro pořádný zátah potřeba točit od 2500 do 4500 otáček, ale auto táhne skoro až do omezovače, který je nastavený na 7000 otáček. Když zatočíte volantem, tak auto zatočí... není tam cítit žádný "mezičlen", jako u nových aut... prostě máte ruce spojené přímo s koly. Vždy, když přesednu z cizího auta zpět do mrkačky, tak se nestačím divit a neumím si ji vynachválit. Velký problém je koroze... čas nelze zastavit a o auto se prostě musí pečovat (proto ta tisícovka měsíčně). Problém je taky u brzdových třmenů, které zatuhávají. Když se o brzdy nikdo 18 roků nestará, tak se není čemu divit. Takže je dobré po koupi rozebrat a pořádně promazat přední třmeny (jsou plovoucí a musí se po čepech lehce pohybovat) a to samé udělat i se zadními, pokud nemáte bubny. Cena ND (druhovýroba) je v porovnání se starými BMW a podobnými auty v podstatě stejná. Výbava bývá různá. Co si vzpomenu, tak je možné mít: 4x el. okna, el. zrcátka, el. šíbr, ostřik předních světel, ABS, 4x kotouče, posilovač, klimu, polokožený interier... Takže abych to shrnul: Pokud nemáte hluboko do kapsy, nechcete mít auto, které má každý druhý, nevadí Vám vyšší spotřeba a nemáte obě ruce levé, pak vřele doporučuji. Je to auto pro radost a požitek z jízdy.

    Klady:
    Design
    Podvozek - jízdní vlastnosti
    Dobrý tah motoru
    Spolehlivost
    Radost z jízdy - ovladatelnost
    Zápory:
    Spotřeba
    Koroze

    bitomskyj, 21.09.2013 v 17:49 kladná recenze

  • Mazda 626

    Dostal jsem nabídku koupit Mazdu 626 r.v. 2002, sice obsah 2,0 l ale za to na plyn a nellituju !! Luxusní auto, tichý a silný motor, výbava o 1000% lepší než stejně stará Oktávia, která by byla min. o 50 000 dražší, a hlavně super spotřeba, v plynu 8,5 l na 100 km což při ceně 16,50 Kč je "za hubičku". Najeto mám sice jen asi 10,000 km takže nemůžu soudit buhví jak objektivně, ale zatím jsme mile překvapen. Doufám, že mě čeká hodně spokojených km.

    Klady:
    Solidní interier, udivující malá spotřeba na to jak je silný motor, tichý chod, a vše pěkně "po ruce"
    Zápory:
    Zatím nic, ale ono se určitě něco najde :-)))

    vlastimilvolf, 30.06.2013 v 01:10 kladná recenze

  • Mazda 323F 1.8 16V r.v.1996

    Ahoj,vlastnim Mazdu 3 roky jen bezna udrzba(tlumice,brzdy,nektere dily podvozku)jinak jezdi a jezdi!spotreba super ,7-8l mesto 6-7l dalky(podle nohy)ale vic jak 8l ne vezme ani pri jizde 140-200km/h celu dalku!napriklad cestu na Ukrajinu 900km jezdim za 7hodin a sezere mi to 60-65l benzinu

    Klady:
    -dobra spotreba;
    -super dynamika;
    -hodne mista;
    -po 300tisicech motor porad bezi jako hodinky;
    -krasny vzhled a interier;
    Zápory:
    -koroze podvozku a zadnich lemu(taky je to 16let stare avto,co muzete chtit?)
    -dost tuhy podvozek(hlavne na nerovnostich,a diravych cestach)

    letnyanchyn, 28.10.2012 v 11:08 kladná recenze

  • benzin 1.5

    Ahoj radši než 15ku si pořid 13ku. Menší spotřeba a vykon pomalu stejny 15ka ma sice o 10 kw vic ale na akceleraci ji 13ka natrhne :-) pri nakych 150 ji 15ka zacne dohanet:-) ja osobne vlastnim 323P 1.3 16v a na to jakej to ma vykon neskutecny auto... Kamarad ma golfa 4ku 1.6 a nema na me sanci :-) mam nalitano 300tisic a motor slape jak hodinky podvozek skvely! + 15ky kola 200 sirka :-)

    Pajula11, 24.10.2012 v 17:35 neutrální recenze

  • Mazda 323 S BJ (VI) 1.8

    Ahoj všichni, vlastním Mazdu 323 rok výroby 1999 1.8 benzín a mohu Vám říct, že žádné vážné opravy mě nepostihli. Auto jsem dostal od rodičů, kteří ho kupovali nové. Po motorové stránce absolutně bez problémů, měnil jsem akorát provozní věci (tlumiče, destičky, koutouče, spojku a zadní třmeny mají tendenci se kazit). Jinak auto jezdí a jezdí, spotřebu mám neuvěřitelnou a to 5.9 - 6.2 litrů na 100 km, tankuji výhradně na Shellce dražší benzín, který Vám v globále opravdu ušetří, nemá cenu tak lít ty levné sračky.

    Klady:
    - spolehlivost
    - pěkný vzhled
    - na tu dobu bohatá výbava
    - dobře ovladatelná a v zatáčkách sedí
    Zápory:
    - sem tam mírná koroze, ale co byste chtěli po 13 letech jízdy bez garáže
    - u Mazd se často vlní kotouče a odchází čidla na ABS, jinak nic extra

    mart.007, 12.10.2012 v 12:44 kladná recenze

  • 1.5 benzín

    nejaky zkusenosti s tímhle motorem? spotřeba atd.....díky moc :)

    svata.svata, 04.09.2012 v 14:18 kladná recenze

  • 323 2.O D

    Auto mám již 13 let bez garážování. Za celou dobu žádná porucha jen se mění oleje a po 100 tis. rozvody. Opravdový nezmar. Při správně zvolené pojišťovně je pojistka za hubičku. Jelikož auto nemá turbo je jako by líné ale za to na něm není co pokazit. Vzhled je dle mého soudu velmi povedený. V zatáčkách sedí jako přikované. Další auto určitě zase Mazda. ;-)

    Klady:
    spolehlivost
    jízdní vlastnosti
    spotřeba
    prostornost
    Zápory:
    cena nového vozu ?
    po 13 letech celoročního provozu bez garážování se začíná zjevovat mírná koroze.

    mooo, 18.08.2012 v 11:37 kladná recenze

  • Stará Mazda323 1,6 rv 87

    Tato mazdička mi padla do oka zcela náhodou, potřebovala jsem auto a relativně za levnější peníz. Kupovala jsem ji už tedy nevím v jakém roce, myslím že v 95, a opravdu jsem nebyla zklamaná, už tehdy měla vyhřívané přední i zadní sklo, vyhřívané nastavitelné sedačky a nastavitelný volant, o čemž se tehdy u škodováckých aut mohlo jen zdát, a nejen u nich. Spotřeba byla tak normálka cca 7l průměr, ale samozřejmě, když jsem ji přišlápla krček, tak si brala i 11. Byl to třídveřák, ale co se do toho vlezlo, to jsem ani nevěřila. Když jsme se stěhovali do domu, tak zvládla skoro vše. Skoro se slzou v oku jsem se s ní musela zhruba před dvěmi lety rozloučit, nejsem z těch co by obíhali vůz, takže dostala jen základní údržbu, tak se začala kapku sypat elektrika, ale to bylo vše za ta léta. Ještě jsem ji poslala dál, tak možná dodnes jezdí.

    Klady:
    spotřeba výborná, neskutečný držák
    Zápory:
    asi záleží od kusu, nebo od mého lajdáctví, ale jediné co bylo byly závady v elektrice, v zimě startovala jak zběsilá, ale v létě, při vedrech se jí moc nechtělo

    dorianna, 19.05.2012 v 12:56 kladná recenze

  • vysoka spotřeba 1.8

    Zdarec Mazďáci,koupil jsem si vysněnou mazdu 323f 1.8 84kw z roku 1996.Ale trápí mě spotřeba,která je snad 12litrů na 100km,je pravda,že jí dost honím,ale i přesto se mi zdá taková spotřeba dost vysoká i když jedu jako člověk a ne jako prase tak si veme okolo 8litrů.Nevíte někdo kde může být problém kromě těžké nohy???Díky za radu

    gtroman, 15.04.2012 v 23:04 neutrální recenze

  • diesel

    ahoj chtěl bych se zeptat na dvoulitrovej diesel, tak rok kolem 2002. Třeba v porovnání s octavii TDI jsou tam nějaký velký rozdíly v ceně náhradních dílu, v jízdních vlastnostech, spotřebě? Díky za info

    houdy5, 09.04.2012 v 12:35 neutrální recenze

  • mazda

    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!

    Klady:
    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!
    Zápory:
    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!

    petr.k12, 27.02.2012 v 18:58 neutrální recenze

  • mazda

    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!

    Klady:
    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!
    Zápory:
    Ahoj všem Mazda 323f byla mé první japonské auto.Bylo kupované z AAA ročník 1996 najeto 60.000km (stočené ze 160.000km) a bylo také lehce políbené na zadek- to vše jsem se dozvěděl jak tomu většinou bejvá později, tenkrát jsem za ni dával nekřesťanský peníz 160.000kč.. Ale za to jezdila jak sluha a věřte, nebo ne jezdil jsem s ni do 260.000km tachometrových (takže 360.000km skutečných) za tu dobu jen rozvody,oleje(za celou dobu si neřekla ani o deci oleje na víc) a spotřební věci. Po té jsem jej prodal bratrovi se hávarie na předek postarala o to,že se u 400.000km (skutečných) při opravě kompetně udělala přední náprava.. Z domu šla u 500.000km (skutečných) za 30.000kč, ale jaké bylo mé překvapení,když se naše mazda prodávala za týden na internetu od samého pána co jsi ji koupil za 55.000kč jenže teď již měla i servisku a najeto jen 160.000kč- neskutečné!! Ani jsem tomu nevěřil, ale své auto,které bylo doma takřka 10let poznám i po vůni spalin..Nevím komu teď slouží, ale myslím stále holka jezdí :-) Neskutečný držák!! Dnes za pár peněz.. Již jezdím mazdu 6 diesel a vede si také za jedna..Nechci doma jiné auto jak japonské!! Japonské auta si na nic nehrají jsou to opravdu spolehlivé stroje!!.. Zdar všem příznivcům.. Ps: JAPONEC AŽ NA KONEC- PROTOŽE PAK JIŽ NECHCEŠ ŽÁDNÉ JINÉ AUTO!!!

    petr.k12, 27.02.2012 v 18:58 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání