Aktuální nabídka inzerátů Mazda Tribute

Zkušenosti majitelů s Mazda Tribute


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Tribute 2.3

    Auto mam nějaký ten pátek a jsem nadmíru spokojený. Olej měnim po 10tis. km. Letos vyměněny plynové tlumiče zadního okna. Mam najeto hodně přes 200tis.km.

    Klady:
    - spolehlivé a prostorné auto
    Zápory:
    - absence uzávěrky

    jemi.54, 14.03.2018 v 20:24 kladná recenze

  • můj milý deníčku

    už tu píši po několikáté tak zase něco přidám auto jezdí na tachometru asi 250 000 žádné závady....spojka převodovka a všechny pohonné prvky jsou původní a nevypadá to že by se chystaly odejít do "mazdího nebe" žádné podivné zvuky ani z motoru či převodovky vše bezproblémů i manžety na kloubech stále původní nechal jsem vyměnit u kamaráda zadní tlumiče dal tam kyaba jeho nákupní cena byla 700kč za kus no úžasné auto se výrazně sklidnilo jeden z těch původních tlumičů byl uplně kaput ještě nechám vyměnit přední stav podvozku co se týká koroze je velice dobrý jen na jednom místě je pod prahem asi 1cm krustička rzi no nechám to vystříkat. Falcové spoje na spodku dveří jsem několik let neošetřoval tak jsem tam hadičkou stříkl vosk od mafra a zas bude pokoj zkoušel jsem nahlédnout i za plasty a zatím dobré. Milý lanovod od šajtrpáky jsem jednoho krásného rána utrhl a musel jsem vyhodit baterku a ručně zařadit trojku na tu jsem jezdil pár dní než jsem sehnal komplet řazení i s lanovody sice použité ale v pořádku. a za cca 2500,- Po výměně jde řazení uplně parádně a hladce a lehounce. Původní utržené lanko jsme z bowdenu vytahovali 2 na povrchu to bylo jak lepidlo no hlavně že už to jde perfektně. Vypadá to že bude tributka ještě dlouho jezdit.

    Klady:
    spolehlivé auto ostatní jsem psal už dříve
    Zápory:
    na slabší motor už jsem si zvykl

    vseumetel, 28.08.2015 v 08:10 neutrální recenze

  • 2,3 rv 2005 LPG

    Mám ho 4 roky. Jezdím denně. Roční nájezd 40 000 km. Každý rok Chorvatsko. Bez větších problémů. Zatím jen drobnosti. 2,3 litru a 110kW je dostatečná motorizace. Motor jde celkem dobře za plynem, anebo stačí podřadit a v otáčkách je ve svém živlu. Vřele doporučuji.

    Klady:
    Jízda jak s osobákem a v terénu také není k zahození. Jedinečnost, na silnici moc tributek neuvidíte.

    zdenekpolehla, 07.03.2014 v 14:45 kladná recenze

  • Zkušenosti po 200000km mazda tribute 2,0i

    auto stále jede... spotřeba 9litrú a víc, přední brzdový kotouč 2500 desky 1500 řemen 800 kladky po 1000 pozor napínaci kladka drážkovaného řemenu se dá koupit bez napínáku jinak je to docela drahé Motor jel nepravidělně a zvyšoval volnoběh jak se mu zachtělo až dobrý mechanik přišel na závadu prasklá gumová hdička od volnoběžného ventilu po výměně za jinou motor jede jak má. řazení jde docela ztuha a tak jednou za rok sundám lanovody od řazení a promažuje pak to zase vydrží. tlumiče stále původní už jsou volnější ale ještě musí vydržet..v nápravě něco mlátilo až po výměně snad všech čepů které byly ovšem dobré přišli na závadu v jimém servise tyčky stabilizátoru cca 1200,-ks a je ticho. doporučuju zimní gumy jezdil jsem na AT 2 zimy a je to ohubu né že by člověk nevyjel ale zabrzdit to je problém a když se auto dostalo do smyku tak to byla neřízená střela. Manžety na všech homo kloubech jsou pořád jak nové. Výkon bych popsal asi takto jede jak felicie 1,3 tributku jde sice rozjet i na skoro 200km/hod a i ve velké rychlosti se dobře ovládá, ale je třeba na dosažení takové rychlosti nekolika kilometrový úsek. Pružnost slabá pokud jedete 80 a musíte předjet kamion tak je lepší se držet dál od něho a až bude přehledný úsek tak to rozjet a až pak předjíždět vždy to jde ještě ubrzdit před předjížděním když se objeví auto v protisměru..nebo podřadit na trojku a vytnout tomu /motor točí 6000otáček a nad 3500 výrazně ožije......nějaké myškování nehrozí. Takže jezdit rozvážně s davem....S vozíkem si mazdička rozumí a dobře se ovládá vezl jsem i 2 tuny samozřejmě v kopcích je zase poznat nedostatek kroutícího momentu tak podřadíte a zpomalíte nakonec vás auto stějně spolehlivě doveze a kam spěchat s nákladem že. vnitřní prostor je velký a neustále mám složené zadní sedačky stále něco vozím neni problém vézt 6 metráků obilí v autě to za odměnu začne víc pérovat. Jednou jsem neodhadl rychlost a vyletěl ze zatáčky napole a rozsekla se pneumatika se zaplou mezinápravovou uzávěrkou jsem vyjel ven jak nic a pak nasilnici vyměnil kolo...geometrie se ani nehla podvozek je opravdu velice odolný a tuhý. Schopnosti v terénu solidní nato že to neni žádný offroad opravdu dobré i velice strmé stoupání v terénu mazdička vyjede taky díky mezinápravové lamelové spojce která neproklouzne jako haldex. Parádně se jezdí i v zimě na sněhu to je radost. V terénu by se hodila zadní uzávěrka /jednou při bočním křížení hrabalo jedno kolo vzadu a jedno v předu a musel jsem podložit kolo kamenem a vyjel jsem...to semé by se hodila redukční převodovka protože v těžším terénu je jednička moc rychlá a je třeba povolovat a nechat klouzat spojku...Ale auto neni vlastně určené do těžkého terénu na to je jiná kategorie. Koroze zatím nic...ale nazačátku jsem si všiml že u spodku dvěří a v kufru se začíná objevovat rezatá šmouha vedle z falcu a tak jsem věechny tyto spoje prostříkal voskovým přípravkem od mafra a je pokoj už 5 let

    Klady:
    Prostrorné spolehlivé a odolné auto které se navíc velice dobře ovládá
    Zápory:
    Motor mohl být silnější ale na to si člověk zvykne

    kutil.zbyna, 17.01.2014 v 08:55 kladná recenze

  • Tributík

    Koupil jsem ji v 11/09 (10/09 jsem nevěděl, že něco takového jezdí po našich silnicích, za celou dobu prodeje se tu prodalo jen přes 300 kusů) od 1. majitele a okamžitě nechal přestavět na LPG, zatím jsem na ni najel přes 6 tis. km, ale můžu napsat toto: Určitě nesedí jako osobák, díky větru pod vozem, ale jízda po našich silnicích je jedna báseň, nějaký výmol mě nerozhodí, řekl bych ideální auto. Plně odpojitelný zadní náhon mi vyhovuje, spotřeba je nižší, pobybuji se 10-12l/100km, jsem na ceně spotřeby osobáku, ale se spoustou místa pro cestující, kufr není největší, ale mým požadavkům vyhovuje, po sklopení předních sedadel (vyjmout opěrky)do úrovně zadních se dá i přespat, kdyby bylo v tunelu použito nějaké udělátko, klidně tři vedle sebe by schrupli. Cena se pobybuje od 100tis. Kč a co nabízí Tributka je fantastické, když vezmu že jen pohon 4x4 stojí 50tis. určitě lepší, než koupit Haldex spojku:-) Jen trochu mrzí, že dost dílů pouze originál, ale doufám že toto nebudu muset dlóóóuho řešit.

    vaseauto, 23.02.2010 v 14:17 kladná recenze

  • TRIBUTKA

    Když jsme letos vystrojily pohřeb naší 323-ce 1,6glxi combi která byla stále pojízdná ale již zastaralá s najetýmy 650000km!!! tak jsme se rozhodli pořídit si TRIBUTKU 2,0 90kw s plnou výbavou dovezenou z německa stav jak z továrny. Nemám zkušenosti s ostatnímy SUV Ale řeknu toto: To co si můžu dovolit v zatáčkách teď tak to s 323kou nehrozilo první dojem byl že auto jede po kolejích. Jízda je velmi pohodlná a na nerovnostech se auto lehce pohupuje opravdu pohodlné svezení a tiché do 80km při 90-ce hladina aerodynamického hluku stoupne a pak už se nezvětšuje motor neni skoro vůbec slyšet a občas se přistihnu mimo město jak jedu na 4-ku a motor točí 4500 otáček protože ho neslyším. Na zadních sedadlech je slyšet jen šum. Tento motor stačí svým výkonem a jezdím za 8,2L na 100km z toho 25% město. odpich to má solidní ale pro předjíždění nad 90km/h potřebujete delší úsek oproti staré 323-ce to byla raketa :-) Díky tomu že auto jede jak po kolejích a nenutí vás to zpomalovat v zatáčkách oproti ostatním osobáčkům tak je jízda velice svižná. vnitřní prostor je ohromný a po sklopení zadních a předního sedadla tam vlezou 2 postele i s matracema a to máte zavřené zadní 5-té dveře. Zadní výklopné sklo které jsem považoval jen za machrovinku se ukázalo jeko příjemné pro nakládání delších věcí a nebo naopak drobností....rejd je podstatně větší než u staré 323-ky a parkování ve městě pohodlnější i díky dobrému výhledu. Celkově se auto ovládá velice příjemě skrátka sedl jsem do něj poprvé a jel jako kdybych s nim jezdil roky. Doporučuju Ps nejlepší je to že to prostě hrnete...žádná díra na našich cestách vás nerozhodí obrubníky neřešíte ani pověstné špatně usazené kanály. Jen jízda... a to příjemná aa o tom to je...

    kutil.zbyna, 10.06.2009 v 12:12 neutrální recenze

  • Skvělý vůz

    -Jízdní vlastnosti sou perfektní skvěle sedí v zatáčkách a na nerovnostech. -Auto sem v lastlil 2.0i není to auto na závodění a ale kdo chce terenní vůz se slušnou spotřebou stím musí počítat. -Velký kufr -Velký prostor pro cestující (jen u řidiče bych si přestavoval sedačku z lepším bočním vedením) -Jedinná výtka k tomu to bezporuchovému vozu malý rejd jinak perfekt (se někdy i zapotíte parkovat na těsno ve městě) - co se týče bezpečnosti skvělě doporučuju, napáli to do mě čelně chlap v 100km/h (ne má chyba) já stejná rychlost a vyvázl jsem je z odřeninami a jeho vysekávali hasiči... Takže tenhle vůz je naprsto dokonalý...

    Plugosek, 23.07.2008 v 13:14 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání